Tzive έγραψε: |
βαρε υγραεριο οσο ειναι νωρις ![]() |
chiefjian έγραψε: |
Σκεφτεσαι να το πουλησεις,αν ναι πες μου λεφτα που διαθετεις να σε βοηθησω!Παντως οσον αναφορα το υγραεριο που λεει ο λουκας απο πανω τα καινουρια συστηματα δεν εχουν προβληματα αποδοσης μιας και ειναι αμεσου ψεκασμου!Αυτο ομως που δεν μπορει να σου εγγυηθει κανεις ειναι η τιμη του που στο κρατος που ζουμε αυριο μπορει να εχει 1Ε!Αλλο παλι,για να κανεις αποσβεση των 1800-2000 του υγραεριου μεσα σε ενα χρονο πρεπει να κανεις περιπου 20.000χλμ περιπου λεω!!Η αποφαση δικη σου! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ειναι βαρυ το 307 για το 1,4 8ν μοτερ
ιδιως αν εκει που μενεις/παρκαρεις και κυκλοφορεις εχεις ανηφοροκατηφόρες ή/και σχετική κινηση στους δρόμους ειναι λογικη η καταναλωση που εχεις παντως και 1600 16ν μοτερ να ειχες (αυτο με τα 110αλογατα) παραπλησια καταναλωση θα ειχες , απλα εκει θα ειχες και καμποσα παραπανω αλογα να ευχαριστιεσαι οποτε το ανοιγεις... τι λαστιχα φοραει τωρα το αμαξι? |
p206Mike έγραψε: |
Ένα νοικιάρικο 307 1.4 16v όμως, που είχα καμιά εβδομάδα στα χέρια μου, ήταν αξιοπρεπέστατο... |
vamvakoolas έγραψε: |
δηλαδη εγω που εχω το τανκ και εχω 9.2 καταναλωση? ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
κοιτα...
ενας καθαρισμός στα μπεκ ενα καθαριστικο στο ρεζερβουαρ μια 4αδα μπουζι + φιλτρο αερα φρεσκα μια φρεσκια βαλβολινη στο σασμαν (θεωρω οτι λαδια αλλαζεις οπως πρεπει) δεν ειναι καθολου κακη ιδεα...για πιο καλη λειτουργια του μοτερ που σημαινει λιγοτερες απωλιες ισχυος/ροπης κλπ κλπ οπως επισης και ενα τσεκαρισμα για σωστη πιεση αερα στα λαστιχα |
vamvakoolas έγραψε: |
δηλαδη εγω που εχω το τανκ και εχω 9.2 καταναλωση? ![]() ![]() Ο κολλητος μου εβαλε υγραεριο σε Α4 FSI και 1)πηγε στο 1000ρικο αλλα το εβαλε Κομοτηνη (ηξερε το συνεργειο) 2)Κοστος καυσιμου μετα ειναι σχεδον μηδενικο 3)Αποδοση εχει απειροελαχιστες διαφορες 4)Αποσβεση κανεις μετα απο 2-3 χρονια με λογικα χλμ 5)Καθε 3 χρονια αν θυμαμαι (μπορει και περισσοτερο) πρεπει να κανεις αλλαγη ντεποζιτου για το υγραεριο (αυτο δεν εχει πολυμαθευτει ακομα) |
MEMsound έγραψε: |
εξαρταται απο το σε τι κατασταση ειναι
(ποσα κμ εχει κανει - σε αμεσο συνδυασμο με το τι βενζινες εχετε εκει που βαζεις βενζινη) |
notis1313 έγραψε: |
αλλαγη ντεποζιτου ειναι καθε 7-9χρονια! |
sps έγραψε: |
Μητσο για αρχη δινεις 1000 ευρω και βαζεις ενα μοτερ 1.6 16ν με πολυυ καλυτερη καταν αλωση για τους λογους που ειπωθηκαν πιο πανω.
Κατα δευτερον, ξαναμαζευεις αλλα 1000 ευρω και βαζεις υγραεριο αν κανεις πανω απο 20.000 χλμ το χρονο. |
mitsos84 έγραψε: | ||
αν τελικα αποφασισω να το πουλησω θελω να δωσω οσα παρω. θα το εβαζα αγγελια 5200 συζητήσιμη...! αν ξερεις καποιον που ενδιαφερεται ριξε ενα πμ! αυτο που λες για κοστος του υγραερίου ειναι το άκρος ανησυχητικό... αν δεν κανω λαθος μεσα σε λιγους μηνες το λιτρο εχει παει απο 60λεπτα 80! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ο 1,4 8ν στο 206 (μιλάω εκ διπλής πείρας) ειναι μια χαρα
καμμια σχεση με την τοποθετηση του στο 307 ![]() στο δε 106 ηταν "αντε γεια"... κατι μου λεει οτι η αδελφη σου...κατι κανει λάθος ή κινειται αποκλειστικα μεσα σε τρελή κινηση ![]() ![]() |
giorgos80 έγραψε: |
Μήτσο, έχω το 1,6 και κατά μέσο όρο καίει 8,2lt/100 και έχω μέση ταχύτητα 46km/hr σύμφωνα με το trip computer. Πάω με λογικές ταχύτητες αλλά δεν αποκλείεται καμιά τρίτη στα κόκκινα για προσπέραση.
Εφόσον είναι η φουλ έξτρα έκδοση είναι και η πιο βαριά από όλες, οπότε λογικό να τρώει παραπάνω, αν και φαντάζομαι ότι για να κάνεις τέτοια κατανάλωση θα περιμένεις ώρες στα σταματημένος στα φανάρια, οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το σβήνεις. Ποια είναι η μέση ταχύτητα που δείχνει ο υπολογιστής; Επίσης άφησε ότι περιττό έχεις στο πορτ μπαγάζ και να τσεκάρεις κάθε εβδομάδα την πίεση των ελαστικών. Τι λάστιχα φοράει τώρα; Μήπως έβαλε ο προηγούμενος υπερβολικά φαρδιά; 195/65/15 θα πρέπει να έχει, η μικρότερη διάσταση που έβαζε στις σιδερένιες ζάντες και σε κάποιες αλουμινίου. Αν ήθελες οικονομικό για μέσα στην πόλη τότε το 106 είναι καταλληλότερο για τέτοια χρήση, μικρό βάρος και ροπάτο μοτέρ. Το 307 1,4 8v είναι αργό και θα πρέπει να το οδηγείς αργά για να μην καίει. Αν προσπαθείς να φτάσεις του άλλους τότε το έχασες το παιχνίδι. Μηδένισε το trip computer και βάλτο να δείχνει τη στιγμιαία κατανάλωση. Να πατάς το γκάζι έτσι ώστε να μην υπερβαίνεις τα 9,0 lt/100 και θα δεις ότι σταδιακά θα πέσει η μέση κατανάλωση. Απλά θέλει το ρυθμό του και πολύ υπομονή… |
chiefjian έγραψε: | ||||
Στα 5 χιλιαρικα παντως υπαρχουν παρα πολλες επιλογες ειδικα αυτην την περιοδο..αλλα ειναι τι θελει ο καθενας..πχ εγω θα εημουν ευχαριστημενος με 107 αν και κανει απιστευτη φασαρια μεσα για μενα αλλα ειναι οικονομικο σταθερο στο δρομο και απροσμενα "δυνατο" για χιλιαρακι...για να μην μιλησουμε για τελη και ασφαλειες,το θεμα βεβαια ειναι η χρηση που του κανεις και γιατι το χρειαζεσαι το αυτοκινητο! |
MEMsound έγραψε: |
κατι δε μου κολλάει στα ζαντολαστιχα
195/65-16 ειναι οχι τραγικα υπερβολη για αυτο το αμαξι μηπως κατι δεν θυμασαι σωστα? αν πάντως ειναι ετσι θεωρω οτι με ενα 195/55-15 θα ζωντανευε πολυ το αμαξι... (και θα μειωνοταν η καταναλωση του) |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
αν εχεις μεση ταχυτητα 20χμ/ωρα λογικο ειναι να καιει πολυ
παει να πει οτι συχνα σε σταματα-ξεκινα,2α-3η και παλι σταματα κτλ και νομιζω οτι το 1,4 8v ποτε δεν ειχε 16αρες απο μαμα |
mitsos84 έγραψε: | ||
λέγοντας μαμά, ήθελα να πω οτι ειναι της πεζό! πολυ πιθανόν να εχουν μπει μετα την αγορα του αμαξιου..! ναι οντως μιλάμε για 1η 2α, πολύ φανάρι, και πολη συχνά ουτε 3η... το θεμα ειναι, οτι απο τι βλέπω τα μικρότερου όγκου 1400αρια, ολων των εταιριων (206 κλπ) δεν έχουν και καμια ΤΡΟΜΕΡΗ διαφορά στην κατανάλωση.. γυρο στο 1 λιτρο στα 100 χλμ παρακάτω παιζουν (αν δεν κανω λαθος)... οποτε για σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση πρέπει η παει κανεις σε καινούριο, νεότερης τεχνολογίας που θα καιει λιγο, η να παει με μτχ κουνα 1000, 1100σσ... αλλιώς το βρίσκω άδικο κόπο... |
giorgos80 έγραψε: | ||||
Για να έχεις χαμηλή κατανάλωση θα πρέπει ή να πάρεις παλιό αυτοκίνητο ελαφρύ με μικρό κινητήρα ή να πάρεις καινούργιο μικρό με νέας τεχνολογίας turbo κινητήρα το οποίο θα πρέπει και πάλι να οδηγείς νορμάλ και να μην μπαίνεις σε πειρασμό να το πιέζεις. Εγώ θα πήγαινα για την πρώτη λύση. Το ξέρεις ότι το Citroen AX TUD είναι στο βιβλίο Guinness για την χαμηλότερη κατανάλωση; 2,7lt/100km! Με 45,5lt κάλυψε 1000 μίλια – 1609km. Θα αγόραζα ένα αυτοκίνητο εκείνης της εποχής (AX, 106, Clio) που είναι και πάμφθηνα! Δοκίμασε αυτό με την στιγμιαία κατανάλωση και θα με θυμηθείς! Να κοιτάς με την ένδειξη συχνά και όταν θα βλέπεις να χτυπάει 15 και 16lt/100 στιγμιαία, θα κόβεις γκάζι, θα αποκτήσεις πιο ήρεμο στυλ οδήγησης. Έτσι κι αλλιώς μέσα στην κίνηση είσαι δεν μπορείς να κάνεις κάτι… |
mitsos84 έγραψε: |
δε ειναι κακη ιδεα να τα κανω 2 τα 106! χαχαχαχα! σημερα γέμισα μπετζινα και ηδη δοκιμάζω να παρακολουθώ συνεχώς τη στιγμιαία! ![]() |
LexQ έγραψε: |
Δωστο ετσι οπως εισαι και χωρις δευτερη σκεψη. Πριν ενα χρονο αγορασα το ιδιο αυτοκινητο και πραγματικα δεν εχω ξαναδει τετοια καταναλωση.(Για να ξερεις αυτη μηχανη καταργηθηκε λιγο καιρο αφου βγηκε γιατι πολυ απλα το βαρος του αυτοκινητου ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ σε σχεση με την μηχανη και βγαλανε το 16V). Τυχερος εισαι που βλεπεις και νουμερα απο 9-10 στην καταναλωση. Εμενα σε νορμαλ χρηση 12+ και αν το ανοιγα και ολας ... Αμεσως εψαχνα να βρω κοντινο βενζιναδικο. Αυτο το αυτοκινητο πραγματικα δεν επρεπε να κυκλοφορησει ποτε, ακομα απορω πως το βγαλανε..
Το μονο του καλο ειναι η ασφαλεια μπορω να πω 5+αστερακια αφου το τρακαρα σε μια κολωνα και δεν επαθα γρατζουνια. Δωστο οσο ειναι καιρος! PS* (Μην δοκιμασεις drag με Seisento 900ακι γιατι θα κλαψεις..) |
mitsos84 έγραψε: | ||
εχεις δικιο σε οσα λες, το βαρος ειναι πραγματικά μεγαλο για τα 75 του αλογα. το θεμα ειναι περισσοτερο να παρω την αποφαση και ακομα περισσοτερο να να σκεφτω τι αλλο να παρω! μου αρεσει πολυ μεσα/εξω και ειναι τρομερα ανετο το καταραμενο... ![]() |
LexQ έγραψε: |
Παρε το 1.6 16V αν δεν μπορεις να ξεκωλησεις απο το 307. 'Η ακομα καλυτερα ενα 206. Το ιδιο ακριβως εσωτερικο εχουν. |
Giannis307 έγραψε: | ||
Ti exoyn?Δεν εισαι σοβαρος τωρα ετσι? |
mitsos84 έγραψε: |
206 εχει ο κολλητός μου.
οκ δεν ειναι κοτέτσι μεσα, αλλα μια κλαση κατω (και βαλε) απο άνεση. σχετικα με τα ντιζελ...μακαρι να μπορούσαμε ετσι απλα να παρουμε ντιζελ... θα ειχαν ολοι το 1900 τουρμπο και τελος. και οικονομια και αξιοπρεπεις επιδοσεις και απο'λα. δυστυχώς ομως.. ελλαδισταν. οπως και να χει ειμουν σε μια αρκετα περιεργη φαση οταν επελεξα να παρω το συγκεκριμενο (1,4 8ν) γιαυτο και τελικα κατεληξα να παρω αμαξι που δε ικανοποιεί τα θελω μου τη δεδομενη περιοδο, για πρωτη φορα εβερ. δυστηχως, ανεση, εξοπλισμος, αξιοπρεπεις επιδοσεις και οικονομια, δε συνδυάζονται σε μεταχειρισμένο 7ετιας των 5000ευρω... ![]() ![]() μονο κατα παραγγελια η με θαυμα! ![]() ![]() ![]() |
LexQ έγραψε: | ||
Για να το λες αυτο για τα Diesel λογικα μενεις ή Θεσσαλονίκη - Αθηνα. Μπορεις ομως να το δηλωσεις σε κανενα συγγενη σου σε κανα χωριο, ή γενικα εκτος πολης. Κατι που θα κανω και εγω τωρα γιατι η οικονομια που σου προσφερει ειναι .... πολυ μπροστα *Αudi A3 φιλου 2.0 170 Quattro αλογα(35kg ροπη). Το χρησιμοποιει καθε μερα ολη μερα και μεσα στην πολη πολη καθε πρωι λογο της σχολης του και δινει την βδομαδα 20E. Οταν το ακουσα μου επεσαν τα μαλλια! |
dash5 έγραψε: |
Ρε παιδιά πως θα το δυναμώσουμε 20-30 άλογα το 1,6 16v?
Εντάξει δεν το λες και ξενέρωτο αλλά αν προστεθούν αυτά τα άλογα θα είναι ένα αρκετά πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο(για χαλαρές βόλτες πάντα, έτσι?!) |
dash5 έγραψε: |
Ρε παιδιά πως θα το δυναμώσουμε 20-30 άλογα το 1,6 16v?
Εντάξει δεν το λες και ξενέρωτο αλλά αν προστεθούν αυτά τα άλογα θα είναι ένα αρκετά πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο(για χαλαρές βόλτες πάντα, έτσι?!) |
reselie-206 έγραψε: |
και όλες τις πατέντες γιατί να μπείς στη διαδικασία να τις κάνεις?
ραλλυ--->μηχανόγκαζο... 307---->ηλεκτρόγκαζο...multiplex...διάφορα ψιψιψόνια ηλεκτρονικά... δεν είναι και η πιο απλή μετατροπή.... επίσης γιατί αν εχεις ένα οκ μοτέρ να μπείς στη διαδικασία να το αλλάξεις? εξάλλου και με αρκετά λιγότερα λεφτά τα 130 τα πιάνει στο μαμά μοτέρ? ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Υ.Γ. Τακη εισαι της ακρεας λυσης παντα ![]() ![]() |
giorgos80 έγραψε: |
Μάλλον έγινε παρεξήγηση...
Δεν ενδειαφέρομαι να "βελτιώσω" το 307 μου.. Αν είχες διαβάσει τι έγραψα παραπάνω ίσως και να το είχες καταλάβει... Επίσης το τι έχω ψάξει και τι όχι δεν μπορείς να το ξέρεις εσυ! Γνωριζόμαστε και από χθές; |
volvos έγραψε: |
sorry se empleksa me to mitsos 80akati |
volvos έγραψε: |
η πιο απλη λυση
πουλα το... |
volvos έγραψε: |
οντως εγινε παρεξηγηση γιατι εχουν γραψει 10διαφορετικοι πονεμενοι ιδιοκτητες 307 που κανεις τους δεν εψαξε τι επαιρνε πριν το παρει....
αν το ειχες ψαξει καλυτερα δε θα ειχες 307 1.4 ΟΛΑ ΟΣΑ αναφερετε εχουν συζητηθει και καψει δεκαδες ιδιοκτητες 307 στο παρελθον εδω μεσα... εγω αγορασα για την αδερφη μου το καλοκαιρι που ηταν πιο χαλαρα τα πραματα 2006 307 1.6 με 50000χλμ εγγυηση ενος ετους φειςλιφτ για λιγο κατω απο 7000... το αμαξι ειναι γα**το για μεσο οδηγο και καιει τα ιδια που λετε παρολο που ειναι 1.6 γιατι απλα δε σερνεται. το να αγοραζεις 75αλογα αμαξι σε 1300+κιλα και να περιμενεις να μη καιει... τα δε 5200 που εγραψες καπου οτι περιμενεις να πουληθει ειναι διαστημικο νουμερο για σημερινη εποχη |
dash5 έγραψε: |
Με 147 έχει κανείς εμπειρία?
Άνοιξα σήμερα με ένα αλλά δεν το περίμενα καθόλου και άργησα πολύ. Είχε φύγει 2-3 αμάξια όταν πάτησα και η διαφορά έμεινε σταθερή μέχρι που αναγκαστήκαμε να κόψουμε. Ήμουν δικάβαλος με άμπαλο φίλο και με ζαλίζει ότι δεν την είχα με τίποτα… λογικό μεν αφού είχε φύγει ήδη 2-3 μπροστά όταν ξύπνησα εγώ αλλά εμένα μου φάνηκε καλό το αποτέλεσμα πάτησα μόνο και μόνο για να δω διαφορές και δεν περίμενα να την φτασω φυσικά…το αποτέλεσμα όμως το είδα αρκετά θετικό. |
mitsos84 έγραψε: |
καλησπερα για ακομα μια φορα ρε ολους παιδες!
οπως εγραψα και στο θρεντ "γνωριμιας" εχω ενα 307 1,4 xt premium, και το παλιο μου καλο 106 1.1! (παλαιοτερα ειχα ραλι) το προβλημα μου ειναι το εξης... πριν μερικούς μηνες πείρα το 307 μου μτχ, έχοντας στο μυαλο μου την ανεση μιας και κανω πολλα χλμ καθε μερα για να παω στη δουλεια μου... ηταν και η τουμπανο έκδοση, με ηλιοροφες φουλ ηλεκτρικο πακετο διπλο τεμπελη κλπ κλπ... ολα καλα μεχρι εδω. το ηξερα καλα οτι το 75αρι ειναι ΤΑΦΟΣ...και δε με ένοιαζε αυτο... το πρωτο σοκ ειναι, οτι οπως ανακάλυψα, πως ειναι ΠΙΟ ΤΑΦΟΣ και απο το 106 μου! που το καημένο ειναι 1.1...!!!(η τυχερή η γυναικα μου το χαίρετε τωρα πια...) δε περιμενα να ειναι πιο γρηγορο! αλλα εστω το ιδιο με λιγο περιθώριο για κρουζαρισμα με ελαφρώς μεγαλυτερες ταχυτητες! πιστευω οτι αν τα στηναμε διπλα διπλα, το 106 θα ηταν μπροστα απο αρχη μέχρι τελικές χωρίς υπερβολή! το καταπίνω ομως αυτο μιας και οπως ειπα δε ηθελα γκαζι, αλλα ανεση..δουλεια σπιτι, αλλα και στο κρουζαρισμα στην εθνικη! τομεας στον οποιο ειμαι κατι παραπάνω απο ικανοποιημένος μιας και το αμαξι πραγματικά προσφέρει ανεση λιμουζινας! αυτο που δε μπορω να καταπιώ με τπτ ομως! ειναι το σοκ νούμερο δυο!! που λεγετε ΚΑΤΑΝΆΛΩΣΗ! εχω δοκιμάσει ολους τους τρόπους οδήγησης!!! και κατω απο 9,5 λιτρα τα 100 χλμ δε παει για κανένα λογο!! εχω δοκιμάσει αλλαγές στις 2500σαλ αλλαγές στις 3000σαλ εχω δοκιμάσει να γεμίζω 1η 2α και μετά να αλλάζω πιο χαλαρα... (παντα με απαλο πάτημα του γκαζιου...δεν ειμαι σε καμια περίπτωση βαρυποδαρος, μαλλον το ακρος αντιθετο) ΤΙΠΟΤΑ 9,5 με 10 σταθερα... πραγματικά εχω βαρεθεί, μερα παρα μερα να θελω 20ρικο βενζίνη. ειμαι στα ορια της αγγελιας στη χρυση ευκαιρια, για αυτο λοιπον, γράφτηκα στο φορουμ, για μια χειρα βοηθείας απο εμπειρότερους παλαιότερους και πιο ψαγμενους κατόχους (και μη) υπάρχει περίπτωση να οφείλετε σε βλάβη η τοσο μεγαλη κατανάλωση? φταιει κατι στον τροπο που το οδηγω?? ειναι φυσιολογικό να καίει ετσι??? σας αυχαριστω προκαταβολικα για το χρονο και τη βοηθεια σας! Δημητρης ![]() |
sonermgb έγραψε: |
Και έχε στο νου σου ότι μία καλή συντήρηση στο αμάξι σου έχει πάντα θετικά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς. |
GEMI έγραψε: |
Παιδιά ο πατέρας μου είχε το ίδιο πρόβλημα με την κατανάλωση στο 1400 renault megane (θεόβαρο) με 75 άλογα. Πήγε συνεργείο κ άλλαξε λ, αισθητήρα maf, έκανε καθαρισμο μπεκ ιντεκτσιον κ πεταλούδας, έβγαλε τον καταλύτη κ φυσικά σερβισ με ρύθμιση βαλβίδων, αλλαγή φίλτρων κλπ., κ η κατανάλωση από 9-10 λίτρα έπεσε στα 7 σταθερά με όσο γκάζι και να πατάει. Νομίζω φοράνε τον ίδιο κινητήρα με θεόμακρες σχέσεις. |
GEMI έγραψε: |
Παιδιά ο πατέρας μου είχε το ίδιο πρόβλημα με την κατανάλωση στο 1400 renault megane (θεόβαρο) με 75 άλογα. Πήγε συνεργείο κ άλλαξε λ, αισθητήρα maf, έκανε καθαρισμο μπεκ ιντεκτσιον κ πεταλούδας, έβγαλε τον καταλύτη κ φυσικά σερβισ με ρύθμιση βαλβίδων, αλλαγή φίλτρων κλπ., κ η κατανάλωση από 9-10 λίτρα έπεσε στα 7 σταθερά με όσο γκάζι και να πατάει. Νομίζω φοράνε τον ίδιο κινητήρα με θεόμακρες σχέσεις. |
dash5 έγραψε: |
Με 147 έχει κανείς εμπειρία?
Άνοιξα σήμερα με ένα αλλά δεν το περίμενα καθόλου και άργησα πολύ. Είχε φύγει 2-3 αμάξια όταν πάτησα και η διαφορά έμεινε σταθερή μέχρι που αναγκαστήκαμε να κόψουμε. Ήμουν δικάβαλος με άμπαλο φίλο και με ζαλίζει ότι δεν την είχα με τίποτα… λογικό μεν αφού είχε φύγει ήδη 2-3 μπροστά όταν ξύπνησα εγώ αλλά εμένα μου φάνηκε καλό το αποτέλεσμα πάτησα μόνο και μόνο για να δω διαφορές και δεν περίμενα να την φτασω φυσικά…το αποτέλεσμα όμως το είδα αρκετά θετικό. |
mitsos84 έγραψε: |
οποτε απο οτι καταλαβα...ειναι νορμαλ τα 9 με 9.5 λιτρα... ![]() ειχα μια μικρη ελπιδα μεσα μου οτι καποιο προβλημα θα υπαρχει... ![]() |
ultra-one έγραψε: | ||
Με χρήση ΠΟΛΗΣ και με μέση ταχύτητα 20κάτι χαω μια χαρά είναι! Το 307 1.6 16v ΧΤ Premium (Auto) της μάνας μου κάνει 10,5-11,0 λίτρα μέσο όρο όταν το κυκλοφορεί μόνο πόλη σταμάτα-ξεκίνα. Σε ταξίδι με το 307 εγώ έχω δει από 7,8 λίτρα/100χμ (με 95άρα), μέχρι 7 λίτρα/100χμ (με 100άρα) για την ΙΔΙΑ διαδρομή και πίσω. Σε ταξίδι στην εθνική τι μέσο όρο σου βγάζει??? Το τσέκαρες??? |
giorgos80 έγραψε: | ||
Λογικά αυτό με τα 105 άλογα ήταν... Το 307 1,6 δεν είναι και από τα πιο γρήγορα στην κατηγορία του... Είναι βαρύ... Στα φανάρια για παράδειγμα μη δοκιμάσεις την τύχη σου με Colt 1.3, θα το μετανιώσεις. |
giorgos80 έγραψε: | ||
Λογικά αυτό με τα 105 άλογα ήταν... Το 307 1,6 δεν είναι και από τα πιο γρήγορα στην κατηγορία του... Είναι βαρύ... Στα φανάρια για παράδειγμα μη δοκιμάσεις την τύχη σου με Colt 1.3, θα το μετανιώσεις. |
reselie-206 έγραψε: | ||||
5.9 με 84χλμ μέση ταχύτητα ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
κι αυτο αν θυμαμαι καλα βγαινει με 105 και 115hp
ποιο λες εσυ? |