PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Citroen C2 R2 vs Peugeot 206 S1600 vs Renault Clio R3 vs Ren

Ghost Dog - Τρι 11 Ιαν 2011, 15:52:20
Θέμα δημοσίευσης: Citroen C2 R2 vs Peugeot 206 S1600 vs Renault Clio R3 vs Ren
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=12388&pbreak=0
AlienHack - Τρι 11 Ιαν 2011, 16:14:40
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια το 206 s1600 πως βγαζει 210+ αλογα? ατμοσφαιρα? ποιον κινητηρα εχει τον δικο μας? TU5Jp4?
SnakeMJK - Τρι 11 Ιαν 2011, 16:15:57
Θέμα δημοσίευσης:
έχει συζητηθεί ήδη στο θέμα με τα μέγαρα Razz
AlienHack - Τρι 11 Ιαν 2011, 16:22:26
Θέμα δημοσίευσης:
τρεχω να δω! σορυ που δεν ειχα ενημερωθεί!
AlienHack - Τρι 11 Ιαν 2011, 16:29:02
Θέμα δημοσίευσης:
ποια συζητηση για μεγαρα λες?
σε αυτην που λεει "χρονοι στα μεγαρα " δεν αναφερεται τιποτα...
volvos - Τρι 11 Ιαν 2011, 16:30:05
Θέμα δημοσίευσης:
antigrafo apo 4t forum


"λοιπον παιδια λυθηκε το μυστηριο με τους χρονους. τα αμαξια δε τα οδηγουσαν οι συνηθεις ιδιοκτητες τους αλλα φιλοι. αυτο εγινε για να μη δοσει ο ενας στον αλλο μετρα για το ποσο γρηγοροτερος ειναι"

το 206 λογω οτι ηταν σαυρα οδηγουσε ο γκρικχοτ και εννιοται και λαβερ που ζητησε να το χαμηλωσουν οι μηχανικοι 9ποντους για να αποδωσει το αμαξι στη κ8 καλυτερα και να διαβαααζει τα κερμπ στη κ3
το σιτροεν οδηγουσε ενας αλιενβλαξ που ζητησε να του βαλουν μποντικιτ αλλα δεν ειχαν διαθεσιμο για αυτο εβαλε τη φτερουγα του 206 πισω με αποτελεσμα να σηκωνεται σουζα στην εκκινηση
το κλιο ρ3 οδηγουσε ενας μεκανικ ο οποιος βασικα δε μπηκε ποτε μεσα να οδηγησει γιατι ειχε παρει ενα παχυμετρο και κατι μετραγε.τελικα το αμαξι οδηγησε ο μουτσος του παγκλαγκκκκ ο οποιος εχασε το δρομο και εκανε αναποδα τη πιστα
το δε κλιο ν οδηγησε ο βαγκολοουντ ο οποιος ειχε στηθει στη μεση της ευθειας και μετραγε 0-18 εκκινησεις ενω στα πιτς ανοιγε κοντρα στο παρκινγκ με ενα ελικοπτερο που ερχοταν να προσγειωθει διπλα

ατρακσιον της μερας ηταν ενας καταβλαχτος που ειχε ερθει με ενα χοντα και περιμενε στην εισοδο της πιστας να ανοιξει με οποιον εβγαινε προς τα εξω...φημες λενε οτι στη συνεχεια πηρε απο πισω τη ρουμανα που φερνει πενιρλι απο σερραικο και χαθηκε στα απειρα βυζια της...

ολα αυτα παιδια γινανε στα μεγαρα μεχρι τις 2 το μεσημερι γιατι μετα εσκασε ενα ασπρο 206 και ξαφνικα επεσαν 1 ελικοπτερο ενα αεροπλανο
ενα καραβι και 2 πελεκανοι μες τη πιστα. ανοιξαν οι ουρανοι, εκτροχιαστηκε ο προαστιακος κλπ κλπ
φημες λενε οτι πλενει το αμαξι του πιο συχνα απο ταα αρχ**ια του
φημες λενε οτι αν τον αφησεις μονο του στο λοντον σκουερ θα γινει σεισμος
φημες λενε οτι ειναι κατασκοπος των ελ με στοχο τη καταστροφη ολων των μικρων χιλιοεξακοσιαρων της ελλαδος

εμεις το μονο που ξερουμε ειναι το το λενε μινθγκκκ
volvos - Τρι 11 Ιαν 2011, 16:30:28
Θέμα δημοσίευσης:
ποστ 2011 Laughing
Octane - Τρι 11 Ιαν 2011, 16:54:36
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
SnakeMJK - Τρι 11 Ιαν 2011, 16:58:12
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
ποια συζητηση για μεγαρα λες?
σε αυτην που λεει "χρονοι στα μεγαρα " δεν αναφερεται τιποτα...


γκαβομάρα Razz

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11984&postdays=0&postorder=asc&start=60
MEMsound - Τρι 11 Ιαν 2011, 17:34:47
Θέμα δημοσίευσης:
ρεσπεκτ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
AlienHack - Τετ 12 Ιαν 2011, 13:11:51
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
AlienHack έγραψε:
ποια συζητηση για μεγαρα λες?
σε αυτην που λεει "χρονοι στα μεγαρα " δεν αναφερεται τιποτα...


γκαβομάρα Razz

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11984&postdays=0&postorder=asc&start=60


ναι και που ακριβος σε αυτη τη σελιδα εξηγείται το 206 s1600? εγω ρωτησα τι μπορει να εχει αυτο το αμαξι πανω στον κινητηρα του για να βγαζει 220 αλογα! εμεις αλλάζουμε χταποδια εκεντρα εισαγωγές και το καλύτερο που βγαζουμε δεν ειναι καν 150... Confused
MEMsound - Τετ 12 Ιαν 2011, 13:39:48
Θέμα δημοσίευσης:
programma kitsos tiouning\
ekkentra reprofile apo 1100
sympiesh sto 8eo kai ligo akoma
MPistonia me skaptikes ergasies toy mpamph toy skaftia
elathria balbidwn apo sioyme 15aties (to 1996 htan kalh xronia)
k.a. dyseyreta eksarthmata Wink


ειλικρινα σε ενδιαφερει να μαθεις πως ενα μοτερ που δενενεται ευλαβικα και σχεδον μετα απο καθε 2ο αγωνα λυνεται για ελεγχο μπορει να βγαλει 220? Confused Confused Laughing Laughing Laughing Laughing
volvos - Τετ 12 Ιαν 2011, 13:57:11
Θέμα δημοσίευσης:
kai το εχει προσφορα η πεζο σπορ 40000ευρω...
AlienHack - Τετ 12 Ιαν 2011, 14:09:26
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι ρε αστερια και παντογνωστες που τα καλυτερα ποστ σας ειναι τα ειρωνικα, δηλαδη τοσο περιεργη σας φαινεται η απορια μου πως καταφερνουν να κανουν ενα ατμοσφαιρικο 1600αρι μοτερ να βγαζει 220 αλογα?
υποτίθεται οτι εδω ειναι φορουμ για μετάδοση γνώσεων και απορίες.
Αλλα απο οτι φαινεται ειστε υπερανω να συζητήσετε τετοια μηχανολογικά θεματα. ειναι πολυ απλα για σας και που να εξηγείται σε κατώτερα άτομα ε?
Confused

ή μηπως ειναι πολυ κουραστικο και δεν μπαινεται καν στον κοπο? οτι και απο τα 2 να ειναι παντως ειναι απαραδεκτη δικαιολογια για να μην απαντησεται σε μια τετοια απορια..

ωρες ωρες ειστε απαραδεκτοι κατ εμε...
volvos - Τετ 12 Ιαν 2011, 14:23:26
Θέμα δημοσίευσης:
ρωτα το steve εχεις φτιαξει ενα ιδιο Laughing
Pughell - Τετ 12 Ιαν 2011, 14:29:22
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι εμαθα απο Προφητη(μιας και δεν ημουν εκει),βολτα εκαναν...
Επισης αμφιβαλλω το C2 αν ειναι C2 1ης γενιας και οχι Max μιας και εγινε θεμα με το οτι εχουν τοποθετησει ολα τα μηχανικα του Max ενω τα υπολοιπα(αναρτηση,κλπ) παρεμειναν αυτα του 175αριου.
MEMsound - Τετ 12 Ιαν 2011, 20:48:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Alexander (the great???) σταματα να απρεξηγιεσαι σαν μιξοπαρθενα
Ελεος...
Για να γινει φτιαχτει ενα μοτερ 1,6 TU 220ps που να που να αντεχει συνθηκες αγωνα (= να βγαζει ολο τον αγωνα χωρις να σπαει)/χαλαει κλπ) και με την προυποθεση οτι το μοτερ αυτο λυνεται καθε τρεις και λίγο για επιμερους ελεγχο απαιτουνται ενα σωρο σωστα επιλεγμενα επιμερους ανταλλακτικα.

Ελαχιστα πραγματα μεσα στο μηχανοστασιο εχουν σχεση με τα εργοστασιακα που χρησιμοποιουνται στα παραγωγής.

Ο καταλογος με τα ανταλλακτικα της Peugeot Sport υπαρχει Online, μπορεις να δεις εκει ολα οσα δινουν, ενώ υπαρχουν κι ολες οι επιμερους τεχνικες οδηγίες.
Επίσης με ενα τηλ στον Condora μπορεις να μιλήσεις με τον τεχνικό που το εφτιαξε.

Επίσης ξεχνας οποιοδηποτε σεναριο εφαγμογης τους σε πολιτικο αμαξι καθημερινής χρησης...

(Ανεξαρτητα με την νομιμότητα...αλλα -> ) πιο "ασφαλές" ειναι να βαλεις ενα ΦΠΕ 1600 μοτερ απο hοnda civic vti και να χεις με το καλημερα 170-180ps και να φτιαξεις "στο χερι" τα λοιπά ηλεκτρονικα και μηχανολογικα
ή να κουμπωσεις μια τουρμπίνα/κομπρεσσορα
παρα να μπλεξεις με τετοιας εκτασης ατμοσφαιρικη βελτιωση....
αλλο το ενα βεβαια κι αλλο το αλλο...απλα προσπαθω να σου εξηγησω οτι δεν υπαρχει καμμια επαφη

by the way... (ειμαστε και οφφτοπικ...) -> οταν υπαρχει χρημα...ολα γινονται (ανεξαρτητα με το αν υπαρχει λογικη ή οχι) -> Peugeot 206 JDM Honda H23A Turbo Nitrous... Wink
AlienHack - Πεμ 13 Ιαν 2011, 13:16:02
Θέμα δημοσίευσης:
αφου μπορεις και εσυ βρε κουτο! μια χαρα απαντηση εδωσες! με καλυψες πληρος! Smile γιατι επρεπε πρωτα να μου σπασετε να νευρα με τον αρνητισμο σας?

ρωτησα γιατι 220 αλογα βγαζει, με ολα τα σωθηκα αλαγμενα.. αναρωτιόμουν μηπως με καποια απο αυτα τα πραγνματα αλαγμενα μπορεις να πας εστω 170-180. ας μην βγαλεις οτi το s1600 αρκει να μπορεις να το εχεις για καθημερινη χρηση.

ΑΠλος βλεπω οτι το μαξ που φτανουμε ολοι εδω μεσα αυτο το μοτερ ειναι 148 αλογατα, οριακα τα 150.. και εκει ταβανι, αλλα αφου το s1600 παει μεχρι τα 220 αυτο συμαινει οτι ισως με καποια πραγματα της PSπορτ μεσα στον κινητηρα παμε μεχρι 170-180.. γιαυτο ρωτησα.

μπορεις σε παρακαλω αν δεν βαριεσαι να γραψεις μερικα απο αυτα τα πραγματα που εχει μεσα το μοτερ και το φτανουν στα ουρανια απο αλογα? υποθετω αλλα πιστονια μπιελες ελατηρια και εκεντρα? τι αλλο μπορει να αλαξουν εκει μεσα?
volvos - Πεμ 13 Ιαν 2011, 13:20:33
Θέμα δημοσίευσης:
gia Να μη μπλεκεσαι το 206 σ1600 ειναι σχεδον 10ετων αγωνιστικος κινητηρας με τελειως αλλες ελευθεριες και ομολογκασιον. στα αγωνιστικα βγαζουν κιτ και σου λενε θα βαλεις αυτο αυτο και αυτο

το ψ2 ειιναι φετινο μοτερ με τελειως αλλες ελευθεριες και σχεδιαση και αρετες...

στα αγωνιστικα ΔΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ...οποτε μην ασχολεισαι ποσα πως και που τα βγαζει. δεν υπαρχει καμια επαφη σε συγκριση με ενα ι.χ μοτερ ή εστω και με ενα αγωνιστικο μοτερ φτιαγμενο απο ελληνες..........
AlienHack - Πεμ 13 Ιαν 2011, 13:27:48
Θέμα δημοσίευσης:
ναι βρε οκ, και το c2 ουτε το ανεφερα, εμενα με ενδιαφερει το οτι το s1600 που ειναι και 10 ετών μοτερ ουσιαστικα πρεπει να εχει τον σκελετο (μπλοκ) απιο τα δικα μας TU5 JP4... και απορώ τι σκ**α μπορει να αλαξουν μεσα σε αυτο το μοτερ και να το στειλουν στα 220 αλογα! ασχετο αν αυτα τα βγαζει στισ 7000-8000σαλ και δεν βολευει για αμαξι πολης.

λογικα κανιβαλους εκεντροφορους και αλλα πιστονια (με ολα τα παρελκομενα βαλβιδες ελατηρια κτλ) προγραμμα με βενζινη στον θεο και ροικη?
MEMsound - Πεμ 13 Ιαν 2011, 13:40:05
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
αφου μπορεις και εσυ βρε κουτο! μια χαρα απαντηση εδωσες! με καλυψες πληρος! Smile γιατι επρεπε πρωτα να μου σπασετε να νευρα με τον αρνητισμο σας?


Γι αυτό ακριβώς:

AlienHack έγραψε:
ρωτησα γιατι 220 αλογα βγαζει, με ολα τα σωθηκα αλαγμενα.. αναρωτιόμουν μηπως με καποια απο αυτα τα πραγνματα αλαγμενα μπορεις να πας εστω 170-180. ας μην βγαλεις οτi το s1600 αρκει να μπορεις να το εχεις για καθημερινη χρηση.

ΑΠλος βλεπω οτι το μαξ που φτανουμε ολοι εδω μεσα αυτο το μοτερ ειναι 148 αλογατα, οριακα τα 150.. και εκει ταβανι, αλλα αφου το s1600 παει μεχρι τα 220 αυτο συμαινει οτι ισως με καποια πραγματα της PSπορτ μεσα στον κινητηρα παμε μεχρι 170-180.. γιαυτο ρωτησα.


Γιατι ηξερα οτι εκει θα το πας...

Λοιπόν πολυ απλά το ξεχνάς απο τωρα . και -

Κατι τετοιο δεν θα μπορεσει ποτε να δουλεψει στο δρόμο.

AlienHack έγραψε:
μπορεις σε παρακαλω αν δεν βαριεσαι να γραψεις μερικα απο αυτα τα πραγματα που εχει μεσα το μοτερ και το φτανουν στα ουρανια απο αλογα? υποθετω αλλα πιστονια μπιελες ελατηρια και εκεντρα? τι αλλο μπορει να αλαξουν εκει μεσα?


Δεν ειναι θεμα βαρεμαρας. Ειναι οτι δεν εχει νόημα.
Ειναι αχρηστο για το δρόμο (= συμβατικη καθημερινη οδηγηση).

Αν θες τοσα αλογα σου ειπα και πιο πάνω πως. Wink

Αν σωνει καλα θες να μαθείςμ, πάλι δεν εχει νοημα να κοπιαρω τον καταλογο της PS.
Μπες στο site της και δες τα. Wink

(οταν μιλας για τετοια μοτερ) αυτή δε η προσεγγιση:

AlienHack έγραψε:
λογικα κανιβαλους εκεντροφορους και αλλα πιστονια (με ολα τα παρελκομενα βαλβιδες ελατηρια κτλ) προγραμμα με βενζινη στον θεο και ροικη?


ειναι σα να παίρνεις παραγγελία σε σουβλτζιδικο

ειναι δηλαδη αντιστοιχη με αυτή που σου εγραψα στο 1ο ποστ... Laughing Laughing Laughing Laughing

Ξαναλεω... ΞΕΧΝΑ ΤΟ!!!
Βαλε ενα ροτρεξ..., βαλε μια garett ή εστω μια νιτρομπουκαλα για κανα πατημα...
περισσότερο νοημα εχει... Laughing
SAKIS-LEMANS - Πεμ 13 Ιαν 2011, 13:55:03
Θέμα δημοσίευσης:
alien σουβλατζίδικο με τον κινητήρα 1.6 110 άλογα φτάνει μέχρι 140-150-160 άλογα ανάλογα τα σουβλάκια το πρόγραμμα τα περιφερειακά. Το ξέρω γιατί είχα megane Ι και εκεί έφτασα. Για πιο πάνω τούρμπο.


Το s1600 είναι τόσο "άλλο πράγμα" από το μοτέρ σου που καλύτερα να μην ασχοληθείς. Αν πάλι το αγοράσεις το μοτέρ και επιχειρήσεις να το βάλεις στο αμάξι σου (λέω εγώ τώρα), εάν το καταφέρεις αυτό το αμάξι πλέον δεν θα είναι για καθημερινή οδήγηση, κοινώς θα πας στο πασαρέλα και θα βρίζεις την ώρα και την στγμή που το έκανες αυτό, καθώς θα είσαι πελάτης του συνεργείου μετά από κάθε ειδική διαδρομή που θα κάνεις "σπίτι - πασαρέλα, πασαρέλα - σπίτι" άντε το πολύ πολύ να πηγαίνεις και βόγκ να παίξεις.
volvos - Πεμ 13 Ιαν 2011, 14:19:50
Θέμα δημοσίευσης:
να αμολησω το στεβε???????
ή οχι ακομα
Pughell - Πεμ 13 Ιαν 2011, 14:46:19
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

Ξαναλεω... ΞΕΧΝΑ ΤΟ!!!
Βαλε ενα ροτρεξ..., βαλε μια garett ή εστω μια νιτρομπουκαλα για κανα πατημα...
περισσότερο νοημα εχει... Laughing

Οι πιθανοτητες να κανει μοτερ ειναι τοσες,οσες και ο Αντρικος να εκανε οσα ΘΑ εταξε στην Ελλαδα οποτε τζαμπα ασχολειστε... Laughing Laughing Laughing



Υ.Γ. Το 1600 110 αλογα παει και 200 χωρις τα πραγματα του kit car αλλα θελει και χρημα,που δεν εχετε,οποτε...καληνυχτα!
SAKIS-LEMANS - Πεμ 13 Ιαν 2011, 16:29:54
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
MEMsound έγραψε:

Ξαναλεω... ΞΕΧΝΑ ΤΟ!!!
Βαλε ενα ροτρεξ..., βαλε μια garett ή εστω μια νιτρομπουκαλα για κανα πατημα...
περισσότερο νοημα εχει... Laughing

Οι πιθανοτητες να κανει μοτερ ειναι τοσες,οσες και ο Αντρικος να εκανε οσα ΘΑ εταξε στην Ελλαδα οποτε τζαμπα ασχολειστε... Laughing Laughing Laughing



κάτσε αφού ο γεωργάκης λέει δανείστηκε με χαμηλότερο επιτόκιο από τις αγορές. Ο γεωργάκης βρήκε φυσικό αέριο στην περιοχή μας! ο γεωργάκης θα μας φέρει τα ευρωομόλογα! τόσα έκανε το καημένο το παιδί! Laughing Laughing

Σήκω ανδρέα για να δεις το παιδί της αλλαγής
AlienHack - Παρ 14 Ιαν 2011, 13:40:32
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
MEMsound έγραψε:

Ξαναλεω... ΞΕΧΝΑ ΤΟ!!!
Βαλε ενα ροτρεξ..., βαλε μια garett ή εστω μια νιτρομπουκαλα για κανα πατημα...
περισσότερο νοημα εχει... Laughing

Οι πιθανοτητες να κανει μοτερ ειναι τοσες,οσες και ο Αντρικος να εκανε οσα ΘΑ εταξε στην Ελλαδα οποτε τζαμπα ασχολειστε... Laughing Laughing Laughing



Υ.Γ. Το 1600 110 αλογα παει και 200 χωρις τα πραγματα του kit car αλλα θελει και χρημα,που δεν εχετε,οποτε...καληνυχτα!


θεωριτικα δηλαδη δεν μπορεις να μας πεις πως παει 200 αλογα χωρις τα σωθηκα της peugeot sport? οκ δεν εχουμε το χρημα αλλα συζητηση να κανουμε. δεν λεμε εδω μεσα μονο οσα μπορουμε να κανουμε.
Sidobre - Παρ 14 Ιαν 2011, 13:55:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ατμοσφαιρικά:

Πολυπετάλουδη εισαγωγή. Καπάκι με μηχανικά ωστήρια και μεγάλες βαλβίδες, διπλά ελατήρια κλπ κλπ Εκκεντροφόρους τουλάχιστον 300 μοίρες και 12 βύθισμα. Μπλοκ με σφυρίλατα έμβολα, ατσάλινες μπιέλες, ατσάλινο στρόφαλο κλπ κλπ.

Δύναμη από τις 7.000 έως τις 9.000 (αν μπορείς να το οδηγήσεις).

Τα λεφτά δεν είναι όμως μόνο εκεί. Είναι στο σύστημα ψύξης, στο σασμάν, στην μελέτη κλπ κλπ κλπ.

Το λιγότερο που μπορεί να φτάσει ένα τέτοιο κοστολόγιο είναι 30.000 με 40.000 ευρώ.

Ετσι για να κάνουμε κουβέντα.... Laughing

Η αλλιώς βάζεις ένα turbo kit και ησυχάζεις....
Pughell - Παρ 14 Ιαν 2011, 14:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
Αν παρουμε την street version(οσο street μπορει να ειναι αυτη),θελεις την μεταλλικη εισαγωγη του 206 με την 60αρα πεταλουδα και το χταποδι του kit car.
Μετα θες πιστονια/μπιελες,εκκεντροφορους επιπεδου Kent 52 και ολα τα παρελκομενα για να φτασεις/ξεπερασεις τα 180-185 αλογα.
Τα υπολοιπα 30-35 αλογα ξεχνα τα,δεν μπορεις να τα φτασεις με "ανθρωπινο" κοστολογιο...
AlienHack - Παρ 14 Ιαν 2011, 14:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
ok.. λογικα και ξεκαθαρα πραγματα..
mechanic - Κυρ 16 Ιαν 2011, 01:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Ατμοσφαιρικά:

Πολυπετάλουδη εισαγωγή. Καπάκι με μηχανικά ωστήρια και μεγάλες βαλβίδες, διπλά ελατήρια κλπ κλπ Εκκεντροφόρους τουλάχιστον 300 μοίρες και 12 βύθισμα. Μπλοκ με σφυρίλατα έμβολα, ατσάλινες μπιέλες, ατσάλινο στρόφαλο κλπ κλπ.

Δύναμη από τις 7.000 έως τις 9.000 (αν μπορείς να το οδηγήσεις).

Τα λεφτά δεν είναι όμως μόνο εκεί. Είναι στο σύστημα ψύξης, στο σασμάν, στην μελέτη κλπ κλπ κλπ.

Το λιγότερο που μπορεί να φτάσει ένα τέτοιο κοστολόγιο είναι 30.000 με 40.000 ευρώ.

Ετσι για να κάνουμε κουβέντα.... Laughing

Η αλλιώς βάζεις ένα turbo kit και ησυχάζεις....


+1 file mou

opos kai ston stelio Wink



genika dynami mporeis na anevaseis me "atmosfairiko" tropo
alla sikonei atelioti analysi to olo thema...
me oso poio apla logia mporo na to po
kai ennoeitai symplironontas ta paidia anothen:
o kathe kinitiras exei ena fasma apodosis,
mesa sto opoio apodidei pragmatika...
parapano i parakato apo ayto apla "gyrizei" kai kaiei venzini i opoiodipote allo kaysimo.
episis ayto pou dinei tin "dynami" einai i piesi kayseos,
opote gia na piaseis tis proypotheseis gia na exeis piesi kayseos pou na sou dosei ippodynameis tis takseos ton 200+ ippon
pame se lyseis pou ksefevgoun kata para poly apo to status pou exoun ta aytokinita gyro mas...

Last but not least einai fysika kai i thorakisi aytis tis apodosis... Wink

Opote an tyxon esy exeis ta xrimata kai ti gnosi tote...
nai ginetai, mporeis px na kaneis kai to diko sou "etsi"
apla milame gia tetoio kostos kai apaitiseis syntirisis pou den aksizei na to kourazoume to thema allo Very happy
AlienHack - Δευ 17 Ιαν 2011, 14:51:18
Θέμα δημοσίευσης:
οκ, κατανοητοτατο. ΑΠλος απο περιεργεια ρωτησα πως γινεται να φτασει ενας κινητηρας 110 αλόγων στα διπλασια αλογα. Και με καλυψατε πληρος λεγοντας οτι θεωριτικα και πρακτηκα γινεται αλλα οχι ρεαλιστικα καθοτι μετα δουλευει εντελος εκτος οριον και τεχνικων χαρακτηριστικων οποτε απλος δεν ειναι οδηγησημος για βολτες και δεν συμφερει οικονομικα η συντηρηση.

Περισσοτερο το ρωτησα λογο περιεργειας (καθοτι μου εκανε εντυπωση το νουμερο, 220 απο 110! θα φτανεις τα αλογα του honda s2000 με μικροτερων κιβυκων ατμοσφερικο κινητηρα) και δευτερον το ρωτησα για την πιθανότητα να βρουμε καποιο τροπο να περασουμε το οριο των 150 αλογων για τα 1600 206 μας.. γιατι αποσο εχω καταλαβει εχουμε εκει ενα οριο για πολιτισμενης συμπεριφορας αμαξι. και μετα δεν παει ποιο πανω με απλη ατμοσφερα. και αναρωτιομουν αν θα μπορουσαμε εστω μερικα πραγματα απο το αγωνιστικο s16000 να τα παρουμε και να ανεβασουμε εστω 10-20 αλογα πανω απο τα 150 διατηρόντας ομως την φιλικη χριστικοτητα του αμαξιου μας. Πχ με μεγαλυτερες βαλβιδες ? (το ειχα δει σε ενα γιαπονεζικο site αλλα δεν καταλαβαινα γρι , απο τις εικονες παντως και τα σχεδιαγραμματα καταλαβα οτι ανοιγανε το μεγεθος των βαλβιδων και λεγανε οτι κερδιζαν αρκετα αλογατα.

Παντως γενικοτερα εχω καλυφθει και εννοειτε οτι δεν ρωταω για να το πραγματοποιήσω (καθοτι για πανω απο 150 αλογα παμε τουρμπο απλα και σιγουρα) απλος συζητηση να γινεται..
mechanic - Δευ 17 Ιαν 2011, 15:53:08
Θέμα δημοσίευσης:
Min mperdevesai...
an exeis fragka na rikseis sto moter sou
kai pisteveis oti to sasi/kratima/frena ktl einai ok kata ta dika sou gousta kai apaitiseis, tote...
prepei na ksereis to eksis:
esy exeis varos (logo cc)
kai gia to varos i apantisi einai mono i "ropi"


(an eixes elafrytero amaksi yparxoun kapoies polly oraies lyseis gia na 160riseis+ kati liga akoma.... atmosfairika Cool )

kaneis ena kalo set up gia 140kati ippous na mporei
na vgazei to moter sou stin praksi
kai otan to psilosynithiseis/varetheis vazeis ena compressora kai me xamili piesi (na exeis kai ligoteres apolies genikos kai aoristos)
kai anevazeis peripou 20 ippous akoma tin apodosi sou
alla valei oti tha exeis ena ++++ apodosis pantou.
pou sigoura tha sou aresei....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr