PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης

NickS1 - Πεμ 16 Δεκ 2010, 11:37:52
Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Γεια σας θα ηθελα μια βοηθεια προσφατα εκανα service στο 1300cc rallye μου γιατι εκαψε φλαντζα κυλινδροκεφαλης.Μαζι με την αλλαγη της φλαντζας αλλαξε ο μηχανικος τρομπα νερου.Εγω μετα αλλαξα ολα τα κολλαρα, θερμοστατη,βαλβιδα βεντιλατερ,ψυγειο νερου με καινουργια ταπα και το ψυγειο του καλοριφερ.Το προβλημα ειναι οτι συνεχεια το κυκλωμα ψυξης ειναι πρεσσαρισμενο δλδ ακουω το υγρο να ρεει στο καλοριφερ εντονα και ενω ειμαι στο γκαζι.Επισης η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι λιγο πριν παρει το βεντιλατερ με 6 βαθμους κελσιου στην ατμοσφαιρα στα 80χλμ/ωρα και οταν το πιεσω στα 130χλμ/ωρα ανοιγει βεντιλατερ.Εβαλα καινουργιο παραφλου της peugeot και εχω κανει εξαερωση 8 φορες με τον σωστο τον τροπο μονο που δεν χρησιμοποιω το μπουκαλι για να ερθει πιο ψηλα απο το καλοριφερ.Ο μηχανικος μου λεει οτι ετσι δουλευει και ειναι μια χαρα και να μην του ξανα κανω εξαερωση.Εγω παλι δεν το νομιζω.Ξερω οτι ο αερας στο κυκλωμα μπορει να δημιουργησει πολλα προβληματα απο καμμενη φλαντζα μεχρι τρυπια ψυγεια και χαλασμενη τρομπα νερου.
makis106 - Πεμ 16 Δεκ 2010, 13:10:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ακούς θόρυβο στο κύκλωμα, έχει σίγουρα ακόμη αέρα μέσα. Θέλει καλύτερη εξαέρωση...
Ελπίζω οτι δεν έχει να κάνει με το πιο άσχημο σενάριο, δλδ να μην έχει γίνει σωστή δουλειά στην αντικατάσταση φλάντζας κεφαλής (πλαναρίσματα κλπ.) και περνάει ακόμη καυσαέρια απο τους κυλίνδρους στα νερά ψύξης...
Δοκίμασε πάλι εξαέρωση και απ΄τα δύο εξαεριστικά.
NickS1 - Πεμ 16 Δεκ 2010, 13:36:13
Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Εαν γινοταν αυτο που λες δεν θα ειχα και καταναλωση στο παραφλου;Και εμενα εκει παει το μυαλο μου στην μη σωστη στεγανοποιηση της φλαντζας.Εξαερωση ξεχασα να σας πω οτι ξανα εκανε ο μηχανικος μετα απο μια δευτερη επισκεψη που του εκανα.Τον ακουσε και ο ιδιος τον θορυβο το πηγε βολτα και αποφανθηκε οτι ειναι φυσιολογικο.
makis106 - Πεμ 16 Δεκ 2010, 13:52:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσως όχι απαραίτητα. Πάντως φυσιολογικός θόρυβος στο σύστημα ψύξης δεν υπάρχει...
Επειδή μου είχε τύχει και στο 106 μου ένα τέτοιο θέμα, δοκίμασε φροντίζοντας πάντα να είναι γεμάτο το ψυγείο σου, να κάνεις εξαέρωση πρώτα στο πίσω εξαεριστικό και μετά στο μπροστά, με τον κινητήρα στο ρελαντί, αφήνοντας κάθε φορά να τρέξει υγρό μέχρι να μην έχει καθόλου φυσαλίδες, και σφραγίζοντας το αμέσως και πριν σβήσεις τον κινητήρα, με λίγο προσοχή στο ζεστό υγρό. Εγώ τουλάχιστον με αυτό τον τρόπο το έλυνα το πρόβλημα.
NickS1 - Πεμ 16 Δεκ 2010, 13:55:19
Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Ετσι ακριβως οπως το λες το εκανα.Τωρα σκεφτομαι μηπως εχει ραγισει το μπλοκ?
makis106 - Πεμ 16 Δεκ 2010, 14:04:37
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πω, το σίγουρο είναι οτι κάτι δεν πάει καλά κ αυτό θα πρέπει να το βρει ο μηχανικός σου που στο κάτω κάτω πληρώθηκε για να στο κάνει σωστό, επέμεινε.
NickS1 - Πεμ 16 Δεκ 2010, 14:06:05
Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασια κινητηρα και αερας στο κυκλωμα ψυξης
Σε ευχαριστω για τον χρονο σου.
mechanic - Πεμ 16 Δεκ 2010, 15:53:11
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Αν ακούς θόρυβο στο κύκλωμα, έχει σίγουρα ακόμη αέρα μέσα. Θέλει καλύτερη εξαέρωση...
Ελπίζω οτι δεν έχει να κάνει με το πιο άσχημο σενάριο, δλδ να μην έχει γίνει σωστή δουλειά στην αντικατάσταση φλάντζας κεφαλής (πλαναρίσματα κλπ.) και περνάει ακόμη καυσαέρια απο τους κυλίνδρους στα νερά ψύξης...
Δοκίμασε πάλι εξαέρωση και απ΄τα δύο εξαεριστικά.



+1
teo106 16v 2001 - Πεμ 16 Δεκ 2010, 20:05:15
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια τα εξαεριστικα ειναι τρια κι οχι δυο...ενα στα κολαρα που μπαινουν στο καλοριφερ,ενα στο θερμοστατη ,κι ενα στο ψυγειο.........κανε μια σωστη εξαερωση και στα τρια..με τη σειρα που στα εγραψα,κι επειτα βλεπεις.........φιλικα παντα.......... Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr