panagiwtis έγραψε: |
..
δευτερον: το καπακι του 106 ειναι καλυτερο απο του 206.......!!!!!!!!!!!!! |
panagiwtis έγραψε: |
δεν μπορω να σου πω ποσο μου πηρε... το καπακι ειναι φτιαγμενο σε καλο καπακα...και το καπακι του 106 ειναι καλυτερο γενικα απο του 206... ![]() |
panagiwtis έγραψε: |
δεν μπορω να σου πω ποσο μου πηρε... το καπακι ειναι φτιαγμενο σε καλο καπακα...και το καπακι του 106 ειναι καλυτερο γενικα απο του 206... ![]() |
Pugobios έγραψε: |
κατσε για να καταλαβω...πληρωσες για oversize βαλβιδες τα μαλλιοκεφαλα σου για ποιον ακριβως λογο?σας χαλαγε να βαλετε ολοκληρη 206 κεφαλι?γιατι αντε και τις εβαλες τις βαλβιδες με τους αυλους τι κανατε που ειναι επιεικως αθλιοι... |
Pughell έγραψε: |
Μαλιστα ενα ακομα σημαδι που δειχνει ξεκαθαρα οτι η κεφαλη του 206 υπερτερει σημαντικα στην παροχη αερα ειναι στο φασμα κατω απο τις 3000,διατηρωντας το εργοστασιακο προγραμμα του 106. Στο μοτερ του 206 η αναλογια μιγματος ειναι τοσο φτωχη που το μοτερ κινδυνευει να τρυπησει πιστονι(για αυτο και σβηνει συνεχεια) ενω σε μοτερ 106 μπουκωνει και μαλιστα αρκετα. |
Pugobios έγραψε: |
και υστερα ηρθαν οι μελισσες... |
Pughell έγραψε: |
Στα υβριδια "εβραζαν" τα μπουζι απο τα φτωχα μιγματα και εσβηνε απο θερμοκρασιες.
Τωρα σε σενα δεν ξερω μιας και ειναι λιγο ιδιομορφη περιπτωση... ![]() |