PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 rallye

panagiwtis - Δευ 29 Νοέ 2010, 16:46:13
Θέμα δημοσίευσης: 106 rallye
πολυ προσφατα φτιαξαμε το καπακι ενος rallye 16v...εγινε ροικη εισαγωγης,εξαγωγης βαλαμε φλαντζα 206 ψιλη,και αλλαξαμε ολες τις βαλβιδες εισαγωγης και βαλαμε απο 16ν 206,που ειναι ποιο μεγαλες,κλπ....τωρα που θελω να του βαλω προγραμμα, θα μου αλλαξει το ρελαντι να δουλευει πιο ψηλα? ειναι καλυτερο να δουλευει πιο ψηλα?η να δουλευει με αριθμιες..?
reselie - Δευ 29 Νοέ 2010, 19:02:05
Θέμα δημοσίευσης:
αν δεν βάλεις άγριους εκκεντροφόρους και αφήσεις τους μαμά δεν υπάρχει - φαντάζομαι - λόγος να γίνει κάτι τέτοιο....
greenpug106 - Δευ 29 Νοέ 2010, 20:25:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως για να δεις καλύτερα αποτελέσματα θα ήταν καλό να βάλεις και εκκεντροφόρους και μετά να βάλεις το πρόγραμμα.
panagiwtis - Τρι 30 Νοέ 2010, 18:38:10
Θέμα δημοσίευσης: peugeot 106
εμενα μου εσπασε το ρουλεμαν του ιμαντα και ευτυχως το καταλαβα και προλαβα και το εσβησα και δεν εγινε πολυ ζημια,μονο τις εισαγωγης στραβωσανε τελοςπαντων...ηθελα να εβαζα και ελατηρια βαλβιδων και εκκ...αλλα no money...και φτιαξαμε το καπακι και αφησαμε τους νορμαλ εκκ.ενα καλο προγραμμα τωρα θελει αυτο και 4 μπουζακια 24 ή 22αρια και θα ειναι κουφετο!ειχαμε φτιαξει μια ακομα φορα ενα με την ιδια συνταγη πεζο και εβγαλε 143 αλογα και με 16,5 ροπη αυτα και βλεπουμε! Wink
Pughell - Τρι 30 Νοέ 2010, 18:52:20
Θέμα δημοσίευσης:
140+ και 16,5 ροπη βγαζουν και τα "υβριδια" και χωρις τοσα χρηματα ρε... Sad
panagiwtis - Τρι 30 Νοέ 2010, 20:52:09
Θέμα δημοσίευσης:
ολα σχετικα ειναι μπορει να παρεις και μονο ροπη μπορει να παρεις και μονο αλογα Wink
Pugobios - Τρι 30 Νοέ 2010, 23:57:29
Θέμα δημοσίευσης:
κατσε για να καταλαβω...πληρωσες για oversize βαλβιδες τα μαλλιοκεφαλα σου για ποιον ακριβως λογο?σας χαλαγε να βαλετε ολοκληρη 206 κεφαλι?γιατι αντε και τις εβαλες τις βαλβιδες με τους αυλους τι κανατε που ειναι επιεικως αθλιοι...
panagiwtis - Τετ 01 Δεκ 2010, 20:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
πρωτον: δεν τις πληρωσα γιατι τις ειχα,και αφου στραβωσανε οι δικιες μου εβαλα του 206, αφου ειναι και μεαλυτερες κιολας. δευτερον: το καπακι του 106 ειναι καλυτερο απο του 206.......!!!!!!!!!!!!!
Pugobios - Τετ 01 Δεκ 2010, 21:51:22
Θέμα δημοσίευσης:
πρωτον ποσα πληρωσες γιαυτη τη δουλεια που εκανε?
δευτερον σεναν αλλο κοσμο μπορει...
Pughell - Τετ 01 Δεκ 2010, 22:43:59
Θέμα δημοσίευσης:
panagiwtis έγραψε:
..
δευτερον: το καπακι του 106 ειναι καλυτερο απο του 206.......!!!!!!!!!!!!!

Laughing Laughing Laughing

Αντε καλα... Rotfl
panagiwtis - Πεμ 02 Δεκ 2010, 00:43:34
Θέμα δημοσίευσης:
δεν μπορω να σου πω ποσο μου πηρε... το καπακι ειναι φτιαγμενο σε καλο καπακα...και το καπακι του 106 ειναι καλυτερο γενικα απο του 206... Cool
Pughell - Πεμ 02 Δεκ 2010, 00:59:56
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω δεν εχει νοημα να σου εξηγησουμε γιατι αυτο το οποιο λες ειναι μεγαλη μλκια αλλα αφου ετσι θελεις να πιστευεις,ΟΚ,τοτε ειναι... Rolling eyes
Οποτε κανε και το προγραμμα να τελειωνεις...
RoadRunner122 - Πεμ 02 Δεκ 2010, 01:39:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Στέλιο όμως κι εσύ σκας γάιδαρο ρε φίλε! Αφού λέμε: είναι "γενικά καλύτερη του 106" τι κάθεσαι κι εσύ και κάνεις τον προφεσόρο ασ ουμε ναουμε? Laughing Laughing Laughing
Pughell - Πεμ 02 Δεκ 2010, 01:44:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,αυτο δεν ειπα και εγω ρε; Laughing
Ειπαμε,καλυτερη ειναι και τερμα...

Ετσι και αλλιως ξερουν οι παλιοι που λενε,αμα δωσεις στον βλαχο ενα χρυσο ρολοι και ενα ζευγαρι καλτσες,αυτος τις καλτσες θα διαλεξει... Rotfl
takis_206 - Πεμ 02 Δεκ 2010, 01:48:22
Θέμα δημοσίευσης:
panagiwtis έγραψε:
δεν μπορω να σου πω ποσο μου πηρε... το καπακι ειναι φτιαγμενο σε καλο καπακα...και το καπακι του 106 ειναι καλυτερο γενικα απο του 206... Cool


τι ενοιεις με την λεξη καπακας??
την ροικη την κανει ο μηχανικος
το πλανιαρισμα (αν εκανες) και την εφαρμογη τον βαλβιδον το κανει το ρεκτιφιε (καπακας).
mechanic - Πεμ 02 Δεκ 2010, 01:57:29
Θέμα δημοσίευσης:
panagiwtis έγραψε:
δεν μπορω να σου πω ποσο μου πηρε... το καπακι ειναι φτιαγμενο σε καλο καπακα...και το καπακι του 106 ειναι καλυτερο γενικα απο του 206... Cool


sorry kai xoris pareksigisi ok?


alla ayto mou arese paaaara poly !!!!!! Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
tesseras - Πεμ 02 Δεκ 2010, 11:28:56
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
κατσε για να καταλαβω...πληρωσες για oversize βαλβιδες τα μαλλιοκεφαλα σου για ποιον ακριβως λογο?σας χαλαγε να βαλετε ολοκληρη 206 κεφαλι?γιατι αντε και τις εβαλες τις βαλβιδες με τους αυλους τι κανατε που ειναι επιεικως αθλιοι...


Εάν για κάποιο λόγο του βγήκε φθηνό το εγχείρημα (παρ'ολο που προτιμώ την κεφαλή του 206), τότε εγώ συμφωνώ για ένα και μόνο λόγο.. τη συμπίεση..
Διότι με ραλλύσια κεφαλή και φλάτζα 206 φτάνει 11,5..
Ενώ αν έβαζε του 206... Μόνο με σφυρήλατα..
Pughell - Πεμ 02 Δεκ 2010, 12:31:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον ακομα δεν εχετε κατανοησει πληρως οτι η συμπιεση δεν βγαζει αλογα οταν ξεπερασει ενα οριο... Confused

Ξαναεξηγω,και ελπιζω να μην ξαναχρειαστει.
Το μοτερ του 106 εχει στατικη συμπιεση 10,2(αυτα με την μεταλλικη φλαντζα).
Το μοτερ του 206 εχει 10,8 και 11,2(αντιστοιχα τα 1ης γενιας και τα 2ης).

Οποτε ενα μοτερ απο 206 με εκκεντροφορους 106 συμπεριφερεται οπως ενα μοτερ 106 που βαζει φλαντζα 0,7mm(απο 206 δηλαδη).
Υπαρχει μια βασικη διαφορα ομως...

Η κεφαλη του 106 εχει μια Χ δυνατοτητα πληρωσης των κυλινδρων.
Η κεφαλη του 206 και λογω βαλβιδων εισαγωγης αλλα και λογω αυλων,εχει μεγαλυτερη δυνατοτητα πληρωσης απο το 106.
Αυτο σημαινει φυσικα οτι οσο ανεβαινουν οι στροφες,τοσο περισσοτερος αερας πηγαινει στους κυλινδρους(παντα σε σχεση με την κεφαλη του 106) οποτε τοσο περισσοτερο μιγμα καιγεται,παραγοντας δυναμη.
Για αυτο και οπως θα δειτε και απο το αρχειο δυναμομετρησεων τα μοτερ που φορανε κορμο/κεφαλη 206 με τα παρελκομενα του 106 εχουν σαν μεσο ορο τα 140 αλογα ενω τα αντιστοιχα ραλλομοτερ ειναι κατα μεσο ορο 10 κατω...

Μαλιστα ενα ακομα σημαδι που δειχνει ξεκαθαρα οτι η κεφαλη του 206 υπερτερει σημαντικα στην παροχη αερα ειναι στο φασμα κατω απο τις 3000,διατηρωντας το εργοστασιακο προγραμμα του 106.
Στο μοτερ του 206 η αναλογια μιγματος ειναι τοσο φτωχη που το μοτερ κινδυνευει να τρυπησει πιστονι(για αυτο και σβηνει συνεχεια) ενω σε μοτερ 106 μπουκωνει και μαλιστα αρκετα.

Ελπιζω να ειναι κατανοητα τα παραπανω... Wink



Ενταξει,φυσικα και δεχομαι το γεγονος οτι ενα ολοκληρο μοτερ κοστιζει σαφως παραπανω συν τα βαλε-βγαλε απο το ενα στο αλλο αλλα το οτι η κεφαλη του 106 ειναι καλυτερη ακομα και με ροικη,αυτο ειναι η βλακεια του αιωνα... Sad
tesseras - Πεμ 02 Δεκ 2010, 13:53:44
Θέμα δημοσίευσης:
10,2 έχουν τα 106 8v και 10,8 τα 106 16v

Αναφέρθηκα πρίν στη συμπίεση διότι ραλλομοτέρ 16v με κεφαλή και μεταλλική φλάτζα απο 206 θα πέσει κάτω απο 10,8
Δεν είπα ότι η συμπίεση θα δώσει άλογα.. Confused

Αν θελήσεις όμως να συνδυάσεις ραλλομοτέρ με κεφαλή 206 και ps έκκεντρα που χρειάζονται 11,5.. εκεί υπάρχει θέμα..
Pughell - Πεμ 02 Δεκ 2010, 14:07:11
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν με προσεξες...
Τα 8v οντως εχουν 10,2.Τα 16v εχουν 10,8 αυτα με την φλαντζα απο περμανιτη και 10,2 αυτα με την μεταλλικη.Το υψος προκυπτει απο την κεφαλη.

Σε ραλλομοτερ με κεφαλη 206,οντως εχεις δικιο.
Δουλευει μεν,μιας και το εχουμε δοκιμασει,οχι ομως τοσο αποδοτικα οσο πρεπει(μαλιστα το δοκιμασαμε και με μαμα εκκεντρα αλλα και με PS).
tesseras - Πεμ 02 Δεκ 2010, 14:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, εγώ με ραλλομοτέρ και κεφαλή με μεταλλική φλάτζα 206 που θέλω να δουλέψω ps έκκεντρα να πάω σε πιστόνια-μπιέλες 206? περίπου 11 δεν θα πιάσω συμπίεση?
(pughell το αμάξι νομίζω το ξέρεις κιόλας, ήταν το τελευταίο ασημί gti του παναγιώτη)
Pughell - Πεμ 02 Δεκ 2010, 14:30:46
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,το ξερω.
Αυτο ειναι που φορουσε και τους PS με κορμο 106 και οταν πουληθηκε στον Παναγιωτη μπηκαν μαμα εκκεντροφοροι.
Ειναι το παλιο του Θαναση,ενος πελατη του συνεργειου που μετα το 106 πηρε Evo.

Πηγαινε αφοβα σε μπιελοπιστονα 206.Ετσι ακριβως εχουν δουλεψει πολλα μοτερ,και απο το ιδιο συνεργειο που ηταν το 106 αλλα και σε αλλες πολεις. Wink
Απλα ενα κλικ αργοπορεια στον εξαγωγης γιατι αν δεν κανω λαθος την κεφαλη σου την εχουν πλανισει ελαχιστα. Confused
Pugobios - Πεμ 02 Δεκ 2010, 15:07:43
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:


Μαλιστα ενα ακομα σημαδι που δειχνει ξεκαθαρα οτι η κεφαλη του 206 υπερτερει σημαντικα στην παροχη αερα ειναι στο φασμα κατω απο τις 3000,διατηρωντας το εργοστασιακο προγραμμα του 106.
Στο μοτερ του 206 η αναλογια μιγματος ειναι τοσο φτωχη που το μοτερ κινδυνευει να τρυπησει πιστονι(για αυτο και σβηνει συνεχεια) ενω σε μοτερ 106 μπουκωνει και μαλιστα αρκετα.

αυτο δεν το πιασα...και μενα σβηνει στα χαμηλα αν πατησω συμπλεκτη κατω απο της 2 δεν κραταει ρελαντι...τι σημαινει αυτο?
Pughell - Πεμ 02 Δεκ 2010, 15:12:11
Θέμα δημοσίευσης:
Στα υβριδια "εβραζαν" τα μπουζι απο τα φτωχα μιγματα και εσβηνε απο θερμοκρασιες.
Τωρα σε σενα δεν ξερω μιας και ειναι λιγο ιδιομορφη περιπτωση... Scratch
panagiwtis - Πεμ 02 Δεκ 2010, 18:19:43
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα το εφτιαξε ανθρωπος που ασχολειται μονο με καπακια..οχι 8αρα φλαντζα μεταλλικη φοραει ροικι και τις βαλβιδες του 206...του δωσαμε και λιγη πρω
panagiwtis - Σαβ 04 Δεκ 2010, 17:16:33
Θέμα δημοσίευσης:
εγω εβαλα βαλβιδες 206 16v γιατι οι δικες μου στραβωσανε και γιατι να αγοραζω αλλες αφου ειχα απ το 206 και ειναι και μεγαλυτερες...΄΄-) η φλαντζα μαμα ηταν 1,8 και εβαλα 8αρα.και ροικι εισαγωγη ς εξαγωγης.... και τωρα σκεφτομαι να βαλω και τον κορμο κομπλε απ το 206 που εχει και μπομπε πιστονια ρουκετα θα γινει..
Pugobios - Σαβ 04 Δεκ 2010, 17:32:32
Θέμα δημοσίευσης:
και υστερα ηρθαν οι μελισσες...
Pughell - Δευ 06 Δεκ 2010, 19:29:59
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
και υστερα ηρθαν οι μελισσες...

Μπααααα...
Και υστερα ηρθε η οδικη βοηθεια ειναι η σωστη απαντηση! Laughing Laughing Laughing

Με κεφαλη 106,φλαντζα 206 και κορμο απο 206 η συμπιεση θα παει καπου στο 12 οποτε τοτε ειναι που θα κλαψει με μαυρο δακρυ. Laughing
nsne - Κυρ 23 Ιαν 2011, 20:02:23
Θέμα δημοσίευσης:
αν κανεις ροικη στην κεφαλη απο το 106,δεν θα ειναι πιο αποτελεσματικη απο την κεφαλη του 206 ?και να την συνδιασεις με μια φλαντζα απο 206?
Pughell - Κυρ 23 Ιαν 2011, 21:55:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ουτε και ο Θεος ο ιδιος να κανει την ροικη,δεν θα γινει καν εφαμιλλη,οχι ισαξια...
nsne - Δευ 24 Ιαν 2011, 20:07:56
Θέμα δημοσίευσης:
η καλυτερη λυση ειναι δηλ να κουμπωσει η κεφαλη απο 206 με την φλαντζα της,παρα να κανεις ροικη στην κεφαλη του 106 απ οτι καταλαβα...
Pugobios - Δευ 24 Ιαν 2011, 20:18:31
Θέμα δημοσίευσης:
αν εχεις σκοπο να πας ψηλα τοτε ναι...με ραλλομπιελοπιστονα δε δουλευει η 206 κεφαλη χωρις να τη χαλασεις
AlienHack - Τρι 25 Ιαν 2011, 14:27:33
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Στα υβριδια "εβραζαν" τα μπουζι απο τα φτωχα μιγματα και εσβηνε απο θερμοκρασιες.
Τωρα σε σενα δεν ξερω μιας και ειναι λιγο ιδιομορφη περιπτωση... Scratch


να μην αναφερω στο δικο μου οτι τα μπουζι βγηκαν σχεδον κανονικα (μετα απο 5000χλμ με εκεντρα ραλι και χωρις προγραμμα ) και οχι καμενα απο το στεγνωμα και γινει το thread μπουρδελο.. Laughing
Pughell - Τρι 25 Ιαν 2011, 16:23:19
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικο σου το μοτερ τι σχεση εχει με τα υβριδια ρε γκασμα;
Και τα μπουζι σου δεν βγηκαν κανονικα,απλα δεν ηταν θεοφτωχο οπως στα υπολοιπα λογο χαρτογραφησης...
Ας ειχες καμια σωστη εξατμιση,να δεις τι καλα που θα ηταν κατασπρα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr