PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - 206 1,6 16ν 1ο στάδιο με Δυναμομέτρηση

FRAPEOLE - Παρ 12 Σεπ 2003, 21:00:29
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1,6 16ν 1ο στάδιο με Δυναμομέτρηση
καλησπερα παιδια.119,6 ιππους στισ 6150 και ροπη 14,8Nm στις 4860.Η δυναμομετριση εγινε στο δυναμομετρο της Χρυσαυγης ενα χωριο μετα τον Λαγκαδα.Μαζι μου ηταν CHARADE TURBO μαμα και εβγαλε 100.6 ιππους.Το δυναμομετρο αψογο Twisted evil ,50ευρα μου πηρε.Ο γαλλος μου εχει 7000χλμ. και ειναι multiplex.Φοραω ΚΝ φιλτρο με εισαγωγη πατεντα Very happy και εξατμιση χωρις μεσαιο με τελικο BEDA αθορυβο για να κραταει και συμπιεση.Βενζινη ULTIMATE 100
bebis206vts - Παρ 12 Σεπ 2003, 23:10:54
Θέμα δημοσίευσης:
Για σου Γερασιμε,
Καλυτερα θα ηταν να ξεκιναγες απο τη στηλη "Νεα Μελη"...
Οπως και να εχει καλως ηρθες στο club..
SnakeMJK - Παρ 12 Σεπ 2003, 23:14:17
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδή μόνο 1,6 ίππους παραπάνω με όλα αυτά τα έξτρα;;;

πεταμένα λεφτά...
Miltellas - Κυρ 14 Σεπ 2003, 07:56:39
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
δηλαδή μόνο 1,6 ίππους παραπάνω με όλα αυτά τα έξτρα;;;

πεταμένα λεφτά...


1) Αν θεωρήσουμε βέβαια ότι η αρχική ιπποδύναμη ήταν πράγματι στους 118 ίππους...

2) Ε, για ένα ελεύθερο φίλτρο και ένα τελικό της BEDA δε νομίζω ότι ξόδεψε και πολλά. Εξάλλου ποιός από μας τα βάζει για να κερδίσει ιπποδύναμη; Με το φίλτρο παίρνουμε ροπές χαμηλά και με το τελικό ουδείς γνωρίζει αν κέρδισε ή έχασε. Κατά τη γνώμη μου ο Φράπας βγήκε τελικά κερδισμένος.

3) Σχεδόν 120 ιππάκια πάντως δεν είναι κι άσχημα. Wink

--------

Ο FrapeOle είναι ενεργό μέλος του 206Club στην Θεσσαλονίκη Very happy και με κάποια καθυστέρηση μπήκε στο Forum, αφού το γράψιμο δεν είναι το φόρτε του. Προτιμάει το "οδηγείν" από το "γράφειν". Άλλοι προτιμούν μόνο το "γράφειν"...
Θεωρεί εαυτόν ήδη μέλος και γι αυτό δεν ξεκίνησε να γράφει από τα νέα μέλη. Το ψευδώνυμό του δεν τον αντιπροσωπεύει αλλά περί ορέξεως ουδείς λόγος...

Καλώς όρισες και στο Forum ΦραποΓεράσιμε.. Wink
Vini - Κυρ 14 Σεπ 2003, 09:15:19
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
1) Αν θεωρήσουμε βέβαια ότι η αρχική ιπποδύναμη ήταν πράγματι στους 118 ίππους...
...........
...........
Καλώς όρισες και στο Forum ΦραποΓεράσιμε.. Wink


Πολύ χρήσιμη η συγκεκριμένη δυναμομέτρηση!!
Να σημειώσουμε εδώ ότι τα 206 με το multiplex χάνουν σε ιπποδύναμη ... και τεινουν περισσότερο προς τα 110 (λένε ότι είναι περί τα 113 άλογα) ... Οσα δεν έχουν multiplex τεινουν προς τα 118 ...
Aρα ο φίλος Γεράσιμος είχε μία καλή αύξηση ... περί τα 5 με 7 άλογα χωρίς πολλά φράγκα ...

Καλωσόρισες και από μένα Γεράσιμε!
FRAPEOLE - Κυρ 14 Σεπ 2003, 18:56:47
Θέμα δημοσίευσης:
Eυχαριστω παιδια για το καλοσορισμα Smile Να προσθεσω πως ο δυναμομετρητης ηταν ψιλο εκπληκτος απο τα αποτελεσματα καθως το δυναμομετρο ειναι ψιλο αυστηρο Wink και τα μαμα 106 βγαζουν γυρω 121-122
FRAPEOLE - Κυρ 14 Σεπ 2003, 19:41:37
Θέμα δημοσίευσης:
Η αληθεια ειναι οτι εκανα δυναμομετρηση για να δω που βρισκεται το 206 μαμα,σαν βαση. Τωρα, αν οντως εδωσαν μερικα ΡS τα πραγματακια που εβαλα αυτο μονο με δυναμομετριση ιδιου 206[multiplex] εντελως μαμα
μπορει να διαπιστωθει.... [στο ιδιο δυναμομετρο]!: Επισης ο δυναμομετριτης μου ειπε πως αυτα τα μοτερ αποδιδουν ακομα καλυτερα με περισσοτερα χλμ. στην πλατη τους Wink

Μιλτο ευτυχως αρχιζω να το βρισκω το γ Evil ενο το πληκτρολογιο
Αναμενω για KARTING Smile
Pughell - Κυρ 14 Σεπ 2003, 20:26:40
Θέμα δημοσίευσης:
Γερασιμε καλως ηρθες!

Οσο για το δυναμομετρο στην Χρυσαυγη,αλλα και για τα υπολοιπα οπου και αν βρισκονται,ξαναλεω οτι ο χειριστης μπορει να βγαλει οτι αποτελεσματα θελει οποτε μην ειστε απολυτοι σχετικα με την αποδοση του μοτερ σας... Wink
pezomania - Δευ 15 Σεπ 2003, 08:18:09
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο Γεράσιμε για την κίνησή σου αυτή!!! Μας έδωσες μια εικόνα το που κινείται ο κινητήρας μας σχεδόν "μαμα"!!!

Αυτό που με έχει παραξενέψει, είναι η τιμή της ροπής!!! 14,8 είναι πιο χαμηλή σε σχέση με το 15 που δίνει ο κατασκευαστής & το 16 που βγάζουν στις δυναμομετρήσεις Rolling eyes
Kouzman - Δευ 15 Σεπ 2003, 09:21:01
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε καλη η μετρηση σου.

Συγκριτικα ομως αν την παρω με την δικια μου ισως θα επρεπε να ειχες παραπανω, ιδιως με την πρωτη μου μετρηση:

1η μετρηση: σκουπα, εξατμιση χωρις μεσαιο 124.5 και 15.8 ροπη
2η μετρηση: χοανη, εξατμιση χωρις μεσαιο, superchips 129.6 και 16.6 ροπη

Αναμενεται μετρηση με χοανη, Gr.N απο καταλυτη και πισω κομπλε, superchips, εκκεντροφοροι CB 260 βυθισμα πριν μπει εντος σεπτεμβρη για την επομενη αναβαθμιση...

Παντως πιστευω πως τα 16αρια ειναι τελικα 116-118 μαμα...
FRAPEOLE - Δευ 15 Σεπ 2003, 11:51:03
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως στο CHARADE η DAIΗATSU δινει 14,2Nm ροπη και στο δυναμομετρο εβγαλε 11,9 Exclamation Ο τυπος εκει μου ειπε οτι η ροπη ειναι παρα πολυ καλη και οτι στο σηγκεκριμενο δυναμομετρο τα εκκεντροφορατα 106 βγαζουν το πολυ 15,5Νm... Παντως δεν νομιζω οτι μπορουμε να συγκρινουμε αποτελεσματα απο διαφορετικα δυναμομετρα. Το συγκεκριμενο μαλλον ειναι πολυ αυστηρο οσον αφορα τη ροπη..
Δημήτριος - Δευ 15 Σεπ 2003, 23:02:32
Θέμα δημοσίευσης:
FRAPEOLE έγραψε:
Παντως στο CHARADE η DAIΗATSU δινει 14,2Nm ροπη και στο δυναμομετρο εβγαλε 11,9 Exclamation Ο τυπος εκει μου ειπε οτι η ροπη ειναι παρα πολυ καλη και οτι στο σηγκεκριμενο δυναμομετρο τα εκκεντροφορατα 106 βγαζουν το πολυ 15,5Νm... Παντως δεν νομιζω οτι μπορουμε να συγκρινουμε αποτελεσματα απο διαφορετικα δυναμομετρα. Το συγκεκριμενο μαλλον ειναι πολυ αυστηρο οσον αφορα τη ροπη..


Οι τιμές αυτές (εννοώ τις δικές σου) αναφέρονται στον τροχό;
Miltellas - Τρι 16 Σεπ 2003, 01:34:51
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικά και δεν αναφέρονται στον τροχό..

Αξιόπιστες συγκριτικές δυναμομετρήσεις παίρνουμε μόνο από το ίδιο δυναμόμετρο!
Δημήτριος - Τρι 16 Σεπ 2003, 19:39:51
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Φυσικά και δεν αναφέρονται στον τροχό..

Αξιόπιστες συγκριτικές δυναμομετρήσεις παίρνουμε μόνο από το ίδιο δυναμόμετρο!


Είπα και 'γω!!
~120 στον τροχό, πολλά μου φαινόταν....
pezomania - Τετ 17 Σεπ 2003, 08:08:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Φυσικά και δεν αναφέρονται στον τροχό..

Αξιόπιστες συγκριτικές δυναμομετρήσεις παίρνουμε μόνο από το ίδιο δυναμόμετρο!


Είπα και 'γω!!
~120 στον τροχό, πολλά μου φαινόταν....


120 στον τροχό θα σήμαινε 130-135 στον στρόφαλο (περίπου). Αδύνατον να τα βγάλει μαμα το 1.6!!

Εξάλου όλες οι τιμές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, είναι στον στρόφαλο (και για μένα και οι ποιο αξιόπιστες!!).
Δημήτριος - Τετ 17 Σεπ 2003, 12:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
120 στον τροχό θα σήμαινε 130-135 στον στρόφαλο (περίπου). Αδύνατον να τα βγάλει μαμα το 1.6!!

Εξάλου όλες οι τιμές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, είναι στον στρόφαλο (και για μένα και οι ποιο αξιόπιστες!!).


Νομίζω πως ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο χάνει περί τα 5 έως 7 άλογα στο σύστημα μετάδοσης. Από 10 έως 15 (περίπου) χάνουν τα τετρακίνητα...
TONY PAP - Τετ 17 Σεπ 2003, 14:50:31
Θέμα δημοσίευσης:
Μιά που μιλάμε για δυναμομετρήσεις να
αναφέρω αυτήν κολητού μου με saxo 1,6 vts του 2000 και περίπου
40.000 χλμ όταν μετρήθηκε στον Αρβανιτάκη (Αμφιθέας).

Με τελικό ποπαυ και 95αρα βενζίνη 122,8 άλογα στις 6942 στροφές
και 14 kgr ροπή στις 5139 στροφές.

Απο τότε έχει προσθέσει σκούπα - πρόγραμμα & group Ν (από Παπαδόπουλο) και Ultimate και η διαφορά από πριν είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ

Αμα μετρηθεί θα τα πούμε.
pezomania - Τετ 17 Σεπ 2003, 14:57:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
pezomania έγραψε:
120 στον τροχό θα σήμαινε 130-135 στον στρόφαλο (περίπου). Αδύνατον να τα βγάλει μαμα το 1.6!!

Εξάλου όλες οι τιμές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, είναι στον στρόφαλο (και για μένα και οι ποιο αξιόπιστες!!).


Νομίζω πως ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο χάνει περί τα 5 έως 7 άλογα στο σύστημα μετάδοσης. Από 10 έως 15 (περίπου) χάνουν τα τετρακίνητα...


Δεν ισχύει ακριβώς έτσι... Δυστηχώς ακριβώς δεν μπορώ να στο εξηγήσω και εγώ, αλλά σκέψου ότι απώλειες μπορείς να έχεις ακόμα και από το πόσο φουσκωμένα είναι τα λάστιχα, σασμάν, ακόμα και ο τύπος του δυναμόμετρου!!!

Έτσι επειδή υπάρχουν πολύ παράγοντες, θεωρώ, ότι η απόδοση στο στρόφαλο είναι πιο σίγουρη & είναι και αμετάβλητη 9θεωρητικά).
GIANNIS206 - Τετ 17 Σεπ 2003, 19:01:47
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου Μάκη(Γεράσιμε) πολύ καλό που το μέτρησες!Κάποια στιγμή λέω να πάω και εγώ για να δούμε και χωρίς multiplex στο ίδιο δυναμόμετρο!
Υ.Γ.Το βρήκες εύκολα?
FRAPEOLE - Τετ 17 Σεπ 2003, 19:26:52
Θέμα δημοσίευσης:
Αρκετα ευκολα. Οταν ειναι να πας, παμε και μαζι. Θα παμε με τι μια-αναρρωτιεμαι τι θα βγαλει. Πιστευω θα βγαλουμε και μια ακρη περι Multiplex.. Kριμα για το αμαξι
p206xs2 - Σαβ 24 Απρ 2004, 17:24:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά έχω ένα 206 XS 1600 16V(110hp) με multiplexing μοντέλο 5/2003.
Θα ήθελα να το δυναμομετρήσω. Έχει 7000 χλμ. και θα ήθελα να μου προτείνετε καλό δυναμόμετρο (Αρβανιτάκης στην Αμφιθέας, Mustang στον Πειραιά κ.α.) και πόσο περίπου πάει.
Επίσης παιδιά μπορείτε να μου περιγράψετε γενικά την διαδικασία της δυναμομέτρησης πως δηλαδή αυτή γίνεται(με τι ταχύτητα στο κιβώτιο γίνεται,λεπτομέρειες σχετικά με την χρησιμοποιούμενη βενζίνη,πιέσεις ελαστικών την μέρα της δυναμομέτρησης και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες).
Το αμάξι είναι τελείως μαμά με βενζίνη V-Power 95 οκτανίων πάντα.
TONY PAP - Δευ 26 Απρ 2004, 08:08:03
Θέμα δημοσίευσης:
Κολλητός μου έκανε πριν κανένα 6μηνο στον Αρβανιτάκη με το saxo του.
Κόστος 50ευρώ. Αυτός την έκανε με απλή 95αρα και ο Αρβανιτάκης του είπε ότι με 100αρα θα είχε παραπάνω 2-3 άλογα και ελάχιστη ροπή. Εκαναν 2 δυναμομετρήσεις με σχετικά κρύο κινητήρα και λίγο αργότερα με πιό ζεστό και οι μετρήσεις έγιναν με 4η ταχύτητα. Wink
kanelj - Σαβ 18 Δεκ 2004, 10:21:37
Θέμα δημοσίευσης:
ειδα με τα ματια μου να δυναμομετρουν focus RS με εξατμιση και φιλτρο ΜΟΝΟ και να δινει +12,7 αλογα..... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
sps - Σαβ 18 Δεκ 2004, 10:43:50
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
ειδα με τα ματια μου να δυναμομετρουν focus RS με εξατμιση και φιλτρο ΜΟΝΟ και να δινει +12,7 αλογα..... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked



Γιατι Shocked ??
Ειναι λογικο τα τουρμπο(και με πολλα κυβικα) να παιρνουν μονο με εξατμιση.
Ακομα και το πουντο gt κερδιζε 5 αλογα μονο απο μεγαλυτερη εξατμιση.
Να μη μιλησω βεβαια για subaru, S3, ή evo, το ποσα κερδιζουν απο εξατμιση μονο.
kanelj - Σαβ 18 Δεκ 2004, 10:48:02
Θέμα δημοσίευσης:
μου εκανε εντυπωση γιατι μαλλον εχω συνηθησει απο τα δικα μας αυτοκινητα που για να βγαλουν +12hp πρεπει να δωσεις κατι χιλιαδες ευρω.... Exclamation

χμμμμμ......1.200 τα 12 αλογα=100ευρω το καθε αλογο!πολλα δεν ειναι Question Question Cool Cool Cool
BTS - Σαβ 18 Δεκ 2004, 10:54:21
Θέμα δημοσίευσης:
p206xs2 έγραψε:
Παιδιά έχω ένα 206 XS 1600 16V(110hp) με multiplexing μοντέλο 5/2003.
Θα ήθελα να το δυναμομετρήσω. Έχει 7000 χλμ. και θα ήθελα να μου προτείνετε καλό δυναμόμετρο (Αρβανιτάκης στην Αμφιθέας, Mustang στον Πειραιά κ.α.) και πόσο περίπου πάει.
Επίσης παιδιά μπορείτε να μου περιγράψετε γενικά την διαδικασία της δυναμομέτρησης πως δηλαδή αυτή γίνεται(με τι ταχύτητα στο κιβώτιο γίνεται,λεπτομέρειες σχετικά με την χρησιμοποιούμενη βενζίνη,πιέσεις ελαστικών την μέρα της δυναμομέτρησης και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες).
Το αμάξι είναι τελείως μαμά με βενζίνη V-Power 95 οκτανίων πάντα.


Αβλεπεί Δημητριάδης. Είναι και η επιλογή των 4Τροχών. Έχω περάσει πολλά πρωϊνά εκεί (και σε άλλα δυναμόμετρα) και ξέρω τι σου λέω... Very happy

Η δυναμομέτρηση γίνεται με την σχέση που είναι πιο κοντά στο 1:1, συνήθως αυτή είναι η 4η σε ένα 5τάχυτο.

Όσο για βενζίνες και πιέσεις, είναι απλό... Βάλε αυτές που χρησιμοποιείς καθημερινά, για να δεις με πόσα άλογα κινείσαι καθημερινά.

Υπ΄ όψιν, θα έχεις γύρω στα 100 άλογα τροχό. Ο Γρηγόρης είναι ο μόνος που δεν μετράει απώλειες, για τον απλούστατο λόγο ότι όταν μετράς τροχό, δεν υπάρχει απόλυτα σωστός τρόπος να τις προσθέσεις και να βρεις ισχύ στον στρόφαλο. Οτιδήποτε άλλο είναι μπακαλίστικο...

Υπάρχουν μερικοί πελάτες που απλώς θέλουν να βγάλουν ένα μεγάλο νούμερο. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει καταρχάς να πάνε σε κάποιον άλλο με υπεραισιόδοξο δυναμόμετρο και να τιγκάρουν τα λάστιχα στον αέρα για να έχουν λιγότερη τριβή κύλισης, ενώ και η βενζίνη πρέπει να είναι 100άρα.
ultra-one - Κυρ 19 Δεκ 2004, 15:10:23
Θέμα δημοσίευσης:
Τι σχέση μπορεί να έχει το multiplex με την απόδοση του κινητήρα???? Shocked

Χρειάζεται ΤΟΣΗ ΠΟΛΛΗ ενέργεια για τη λειτουργία του???? Shocked
speedy100 - Τρι 21 Δεκ 2004, 03:45:14
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
p206xs2 έγραψε:
Παιδιά έχω ένα 206 XS 1600 16V(110hp) με multiplexing μοντέλο 5/2003.
Θα ήθελα να το δυναμομετρήσω. Έχει 7000 χλμ. και θα ήθελα να μου προτείνετε καλό δυναμόμετρο (Αρβανιτάκης στην Αμφιθέας, Mustang στον Πειραιά κ.α.) και πόσο περίπου πάει.
Επίσης παιδιά μπορείτε να μου περιγράψετε γενικά την διαδικασία της δυναμομέτρησης πως δηλαδή αυτή γίνεται(με τι ταχύτητα στο κιβώτιο γίνεται,λεπτομέρειες σχετικά με την χρησιμοποιούμενη βενζίνη,πιέσεις ελαστικών την μέρα της δυναμομέτρησης και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες).
Το αμάξι είναι τελείως μαμά με βενζίνη V-Power 95 οκτανίων πάντα.


Αβλεπεί Δημητριάδης. Είναι και η επιλογή των 4Τροχών. Έχω περάσει πολλά πρωϊνά εκεί (και σε άλλα δυναμόμετρα) και ξέρω τι σου λέω... Very happy
………………..
Υπ΄ όψιν, θα έχεις γύρω στα 100 άλογα τροχό. Ο Γρηγόρης είναι ο μόνος που δεν μετράει απώλειες, για τον απλούστατο λόγο ότι όταν μετράς τροχό, δεν υπάρχει απόλυτα σωστός τρόπος να τις προσθέσεις και να βρεις ισχύ στον στρόφαλο. Οτιδήποτε άλλο είναι μπακαλίστικο...

Υπάρχουν μερικοί πελάτες που απλώς θέλουν να βγάλουν ένα μεγάλο νούμερο. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει καταρχάς να πάνε σε κάποιον άλλο με υπεραισιόδοξο δυναμόμετρο και να τιγκάρουν τα λάστιχα στον αέρα για να έχουν λιγότερη τριβή κύλισης, ενώ και η βενζίνη πρέπει να είναι 100άρα.


Φίλε BTS γεια Smile
Θα μου επιτρέψεις να παραθέσω μερικές αντιρρήσεις στα γραφόμενα σου, πάντα καλοπροαίρετα… Embarassed

Λίγη εισαγωγή πρώτα.
Τα αδρανειακά δυναμόμετρα εκτελούν ένα πλήρες τεστ (δυναμομέτρηση) σε περίπου 10’’ (δευτερόλεπτα). Όταν αυτό συμβαίνει (που είναι και ο σωστός μέσος όρος χρόνου) τότε ο κινητήρας που μετράμε ταιριάζει στις προδιαγραφές (μέγεθος) του δυναμόμετρου.

Από ότι καταλαβαίνω μιλάμε για δυναμόμετρο Mustang. Idea
Τα δυναμόμετρα αυτά, (και άλλα Αμερικάνικα τέτοιων προδιαγραφών), επειδή μετρούν υπερβολικά μεγάλα νούμερα ροπής και ίππων, 1000+, έχουν πολύ μεγάλη αδράνεια. Πάρα πολύ μεγάλη για μικρούς κινητήρες όπως αυτοί για τους οποίους μιλάμε σε αυτό το forum, ή κανονική αδράνεια για μεγάλους κινητήρες σε ροπή, κυβισμό κλπ.
Αυτό έχει σαν συνέπεια να μετρά ίσως με αρκετή ακρίβεια την δύναμη στους τροχούς (σε πολύ μεγαλύτερο χρόνο από τα 10’’ είμαι σίγουρος…) αλλά η μεγάλη αδράνεια που έχει ξεπερνά κατά πολύ τις τριβές επιβράδυνσης που μετρούνται στο coast down test από όπου βγαίνουν οι απώλειες με συνέπεια να μην είναι δυνατή τέτοια μέτρηση σε μικρούς κινητήρες γιατί καταλαβαίνεις ότι οι τριβές από τέτοιου μεγέθους κινητήρες και παρελκόμενα… είναι τόσο μικρές, αναλογικά, που δεν έχουν την δυνατότητα να επιβραδύνουν την μεγάλη μάζα των τεράστιων rollers…, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει αν επιχειρήσουμε coast down, δηλαδή τα rollers θα «σπρώχνουν» τον κινητήρα κλπ. αντί ο κινητήρας να φρενάρει…
Συμπέρασμα: Μεγάλη επένδυση σε λάθος αγορά… και μισή χρήση των δυνατοτήτων του εργαλείου… (Δεν ήξερες δεν ρώταγες Question Question Question )

Σχετικά με την τελευταία παράγραφο σου, ένα καλό δυναμόμετρο έχει την δυνατότητα να μετρά με μεγάλη ακρίβεια τις απώλειες από τριβές και κατά συνέπεια και αυτές της αλλαγής πίεσης των ελαστικών και να διορθώνει ανάλογα πάντα με ακρίβεια.

Όσο για την βενζίνη, αυτό εξαρτάτε από τι θέλουμε να μετρήσουμε. Αν θέλουμε να δούμε τον κινητήρα μας σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης τότε η 95ρα είναι και πολύ αφού τα νορμάλ προγράμματα των ECUs φτιάχνονται στην πλειοψηφία τους για περίπου τέτοια βενζίνη.
Αν τώρα θέλουμε να μετρήσουμε την μέγιστη δυνατή απόδοση του κινητήρα μας τότε το καλύτερο καύσιμο είναι απαραίτητο αφού μόνο έτσι ο κινητήρας θα δείξει τις maximum δυνατότητες του. Εξαρτάται τι θέλουμε να δούμε.
Αν ο κινητήρας είναι βελτιωμένος τότε η 100ρα επιβάλλεται γιατί δεν νοείται να ξοδεύουμε χρήματα για ανταλλακτικά και εργασίες βελτίωσης και να «πνίγουμε» τον κινητήρα με νορμάλ βενζίνη και να έχουμε και την απαίτηση να δούμε και maximum απόδοση… Rolling eyes Rolling eyes

Πάντα φιλικά
Speedy100
BTS - Τρι 21 Δεκ 2004, 04:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ενδιαφέρουσα η εξήγηση σου για την μη μέτρηση των απωλειών.
Δεν θα χαρακτήριζα όμως λανθασμένη την επένδυση του συγκεκριμένου. Απλώς, όπως κάθε άνθρωπος με γνώση και άποψη, κάνει κάποιες επιλογές που φαίνονται ακραίες. Μην ξεχνάμε όμως ότι έτσι κι αλλιώς ασχολείται με πολύ extreme κατασκευές που πλησιάζουν τα νούμερα που αναφέρεις, με πρώτη απ' όλες τη δική του...

Έχοντας μετρήσει μία ευρεία γκάμα αυτοκινήτων στο συγκεκριμένο δυναμομετρο, μου έκανε εντύπωση η καλή επαναληψιμότητα και το γεγονός ότι οι τιμές που δίνει, στις περισσότερες των περιπτώσεων επαληθεύονται με ακρίβεια (εκτός από ορισμένα μοντέλα που ο κατασκευαστής δηλώνει εσκεμένα διαφορετικη ισχύ από την πραγματική, ή αν το αυτοκίνητο είναι ταλαιπωρημένο (κλασσική περίπτωση δημοσιογραφικού..). Βέβαια δεν είμαι ειδικός στα δυναμόμετρα για να έχω αυστηρότερα κριτήρια.


speedy100 έγραψε:
Όσο για την βενζίνη, αυτό εξαρτάτε από τι θέλουμε να μετρήσουμε. Αν θέλουμε να δούμε τον κινητήρα μας σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης τότε η 95ρα είναι και πολύ αφού τα νορμάλ προγράμματα των ECUs φτιάχνονται στην πλειοψηφία τους για περίπου τέτοια βενζίνη.
Αν τώρα θέλουμε να μετρήσουμε την μέγιστη δυνατή απόδοση του κινητήρα μας τότε το καλύτερο καύσιμο είναι απαραίτητο αφού μόνο έτσι ο κινητήρας θα δείξει τις maximum δυνατότητες του. Εξαρτάται τι θέλουμε να δούμε.
Αν ο κινητήρας είναι βελτιωμένος τότε η 100ρα επιβάλλεται γιατί δεν νοείται να ξοδεύουμε χρήματα για ανταλλακτικά και εργασίες βελτίωσης και να «πνίγουμε» τον κινητήρα με νορμάλ βενζίνη και να έχουμε και την απαίτηση να δούμε και maximum απόδοση… Rolling eyes Rolling eyes

Πάντα φιλικά
Speedy100


Εννοείται. Αναφερόμουν σε νορμάλ ή σχεδόν νορμάλ όπως του φίλου που έθεσε το ερώτημα.
speedy100 - Τετ 22 Δεκ 2004, 01:59:32
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Ενδιαφέρουσα η εξήγηση σου για την μη μέτρηση των απωλειών.
Δεν θα χαρακτήριζα όμως λανθασμένη την επένδυση του συγκεκριμένου. Απλώς, όπως κάθε άνθρωπος με γνώση και άποψη, κάνει κάποιες επιλογές που φαίνονται ακραίες. Μην ξεχνάμε όμως ότι έτσι κι αλλιώς ασχολείται με πολύ extreme κατασκευές που πλησιάζουν τα νούμερα που αναφέρεις, με πρώτη απ' όλες τη δική του...

Έχοντας μετρήσει μία ευρεία γκάμα αυτοκινήτων στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο, μου έκανε εντύπωση η καλή επαναληψιμότητα και το γεγονός ότι οι τιμές που δίνει, στις περισσότερες των περιπτώσεων επαληθεύονται με ακρίβεια (εκτός από ορισμένα μοντέλα που ο κατασκευαστής δηλώνει εσκεμένα διαφορετικη ισχύ από την πραγματική, ή αν το αυτοκίνητο είναι ταλαιπωρημένο (κλασσική περίπτωση δημοσιογραφικού..). Βέβαια δεν είμαι ειδικός στα δυναμόμετρα για να έχω αυστηρότερα κριτήρια.


Για να μη γίνει καμιά παρεξήγηση χωρίς λόγο, τον άνθρωπο δεν τον ξέρω κι η κριτική μου σχετικά με την επιλογή του δυναμόμετρου αφορά μόνο την καταλληλότητα τέτοιου μεγέθους σε σχέση με την αγορά μας δηλαδή την πρακτική καθημερινή χρήση του για επαγγελματικό σκοπό. Αν κάποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να κάνει μια τόσο ακριβή επένδυση για τον οποιοδήποτε λόγο εγώ σίγουρα δεν έχω κανένα πρόβλημα. Μακάρι να είχα και εγώ τέτοια οικονομική ευχέρεια και σίγουρα θα έκανα αντίστοιχες αγορές για δική μου χρήση… Wink

Φιλικά
Speedy100
kanelj - Πεμ 23 Δεκ 2004, 12:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj's 206 = 109hp Cool Cool Cool
DIMCHRI - Κυρ 26 Δεκ 2004, 11:07:33
Θέμα δημοσίευσης:
καλημέρα παιδιά και χρόνια πολλά.

Θέλω να ρωτήσω που βρίσκεται αυτός ο Δημητριάδης ?

Στον Πειραιά ποιοί βρίσκονται ???

Θέλω και εγώ να κάνω μια δυναμομέτρηση. !!!
Αντε και καλή πρωτοχρονιά και να μας βρει ο νέος χρόνος όλους καλά και με υγεία !!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr