PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πυράκια όταν ζεσταίνεται!!!

giannissss - Παρ 12 Σεπ 2003, 13:33:14
Θέμα δημοσίευσης: Πυράκια όταν ζεσταίνεται!!!
εχω ενα 206 xs 1600
απο την πρωτη μερα που το εχω παρουσιαζει το εξης:
οταν ζεστενεται κανει πυρακια στο φορτωμα απο χαμιλες προς μεσαιες στροφες.
Επισης ειναι παρατηρημενη μειωση της αποδοσης.
Μηπως καποιος γνωριζει κατι?
Γιατι η αντιπροσωπεια τα βρισκει ολα OK!
Οι βενζινες δεν φταινε!
Τα εχω δοκιμασει ολα!!
pugsang - Παρ 12 Σεπ 2003, 13:39:29
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτησω κατι πριν απαντήσω?

Ποσα πειρακια χτυπαει πια αυτο το αυτοκινητο που εχει γεμισει ολο το forum με το ιδιο topic

Τοσα πειρακια ειχα να ακουσω απο το 1990 που ειχε προβλημα μια alfa romeo που ειχα.

Καλη φαση.

Keep walking
pugsang - Παρ 12 Σεπ 2003, 14:18:39
Θέμα δημοσίευσης:
Να σου πω....

Απο μπουζι πως πας?Εισαι σιγουρος οτι ειναι τα σωστα με το το σωστο διακενο?
TONY PAP - Παρ 12 Σεπ 2003, 16:40:42
Θέμα δημοσίευσης:
Με μαμά κινητήρα, 95αρα βενζίνη και ζέστη πχ εντός μποτιλιαρίσματος
μπορεί να ακούσεις ελάχιστα πειράκια στιγμιαία χαμηλα στην 2α ή και στην 3η ταχύτητα.

Αυτά Μάκη όχι τίποτα τραγικό Cool

Τώρα εαν είναι η βενζίνη μάπα ή έχεις ανεβασμένο αβανς ακούγονται
σίγουρα περισσότερα πειράκια και κανονικά με ultimate ή 99+ πρέπει
να είναι ΟΚ Razz
Δημήτριος - Σαβ 13 Σεπ 2003, 15:15:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα, ακόμα και με 100άρα βενζίνη...
Τι να πώ;
Το έχουμε συζητήσει το θέμα...

Αν ο κινητήρας μας καίει φτωχά μίγματα στις χαμηλές στροφές για οικονομία (εφόσον όλα ελέγχονται από ηλεκτρονικά συστήματα), τότε μπορεί να εξηγείται το γεγονός οτι όταν πατάμε τέρμα γκάζι το φαινόμενο ψιλοσταματά, εκεί που ακουγόταν συνέχεια...

Το καύσιμο λειτουργεί σαν ψυκτικό μέσο κατά την εξάτμισή του μέσα στον θάλαμο καύσης, αφαιρώντας επικίνδυνα ποσά θερμότητας. Μια διαδικασία τόσο απαραίτητη όταν ο εισερχόμενος αέρας είναι ζεστός (π.χ. το μεσημέρι)... Η ανάγκη για ψύξη του θαλάμου καύσης γίνεται ακόμα πιο επιτακτική όταν αυξάνουμε το φορτίο του κινητήρα. Τότε ο εγκέφαλος δημιουργεί πιο πλούσια μείγματα για να αποφύγουμε την προανάφλεξη (πυράκια), αφού περισσότερη ποσότητα βενζίνης θα αφαιρέσει και μεγαλύτερα ποσά θερμότητας.
Γι' αυτό ίσως όταν πατάμε το γκάζι παραπάνω, λόγω πιο πλούσιων μειγμάτων που δημιουργούνται, να μειώνεται το φαινόμενο, ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΥΡΑΚΙΑ!!! (δεν τολμώ ούτε καν να το σκέφτομαι!! Mad Mad Mad Mad )

Βέβαια το φαινόμενο που περιγράφω συμβαίνει κυρίως σε turbo κινητήρες που ο εισερχόμενος αέρας είναι πραγματικά ζεστός! (λόγω της τουμπίνας). Αυτός είναι ένας από τους λόγους χρήσης του intercooler.
Επίσης ένας κινητήρας για να δουλέψει με πτωχά μίγματα συνήθως χρειάζεται και σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων για να αποτρέπεται η υπερβολική εκπομπή οξειδίων του αζώτου...

Βέβαια οι μηχανικοί της Peugeot μπορεί να εκμεταλλέυτηκαν την ελλιπή σάρωση των κυλίνδρων από τα καυσαέρια (λόγω συγκεκριμένων επιλογών που έγιναν στον χρονισμό των εκκεντροφόρων), πράγμα που συμβαίνει σε κάθε κινητήρα με συμβατικό σύστημα εκκεντροφόρων, ώστε να διοχετεύουν ψιλοπτωχά μίγματα σε αυτούς. Μόλις όμως πατήσουμε το γκάζι, ο εγκέφαλος δημιουργεί πλούσια μίγματα ξανά και λειτουργεί το φαινόμενο που ανέφερα...
Επιπρόσθετα θα έλεγα ότι ο συνδυασμός πτωχά μείγματα - επανακυκλοφορία καυσαερίων απαιτεί και κατάλληλη σχεδιαστική διαμόρφωση της κυλινδροκεφαλής ώστε να επιτυγχάνεται ΑΡΙΣΤΗ ανάμειξη...Ειδάλλως η ο συνδυασμός αυτός θα αποδειχθεί πονεμένη ιστορία, σε ό,τι αφορά την απόδοση...
Τέτοια διαμόρφωση δεν νομίζω να έχουν οι κινητήρες μας αφού δεν πρέπει να έχουν σχεδιαστεί για να καίνε φτωχά μείγματα...
Νόμιζω ότι καίνε περίπου στοιχειομετρικά μείγματα, σε όλο το εύρος των στροφών και των φορτίων

Όλα αυτά είναι απλά υποθέσεις...
Έχω κάνει ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ εικασίες, αλλά μου την έχει δώσει πραγματικά αυτή η κατάσταση...
Evil Evil Evil
Δημήτριος - Σαβ 13 Σεπ 2003, 16:10:56
Θέμα δημοσίευσης:
Τα περί ζουάν και δεξιάς βάσης τα εχουμε πει 100 φορές...

Σκέφτηκα να διατυπώσω και μια άλλη θεωρία, την παραπάνω, έτσι για αλλαγή...

Συπληρώνοντας όμως, θα ήθελα να πω το εξής : Εφόσον αποδείξαμε ( Laughing ) ότι ο κινητήρας μας είναι συμβατικός (χωρίς πτωχά μείγματα και "αηδίες" Wink ), δεν μπορέι να πρόκειται για πυράκια ο ήχος που ακούμε με μικρό πάτημα του γκαζιου... Το φαινόμενο θα εντέινονταν όταν πατούσαμε το γκάζι παραπάνω (ή τέρμα όπως έχω επανειλημμένα κάνει). Απεναντίας το φαινόμενο ελαττώνεται αισθητά...

Τι κάνω ο έρμος Question Question
Πρέπει να πείσω τον εαυτό μου ότι ΔΕΝ είναι πυράκια ο θόρυβος που ακούω... Rolling eyes Rolling eyes Wink

Οι περισσότερες πιθανότητες γέρνουν προς το να μην είναι, κατά την άποψή μου (τουλάχιστον στην πλειονότητά τους)...
Vini - Κυρ 14 Σεπ 2003, 07:35:29
Θέμα δημοσίευσης:
Mπαίνω και εγώ στο club με τα πυράκια ... Sad

Χθες διαπιστώθηκε από συνεργείο της Opel ότι κάποιοι μεταλλικοί θόρυβοι που άκουγα (στις χαμηλές στροφές, στην αλλαγή ταχύτητας από 1η σε 2α και σε επιτάχυνση από χαμηλές στρόφες) ήταν, λέει, πυράκια ... Sad και η δική μου η Γερμανίδα είναι λέει λιγάκι παραπάνω ευαίσθητη (την κακομοίρα... Evil Evil )

Λύση ? Να σταματήσω, λέει, να βάζω VPOWER γιατί τα πρόσθετα που έχει μέσα είναι λέει ψιλομάπα ... και να βάζω Super Αμόλυβδη 98οκτανίων ... άλλης μάρκας χωρίς πρόσθετα και αηδίες! Confused Confused Confused

Είχα να ακούσω για πυράκια από το 76, με την corolla του πατέρα μου ... τότε ήμουν 4 χρονών ... Sad

Τι ειναι ρε παιδιά αυτά τα πυράκια ? Τελικά ΔΕΝ υπάρχει καμιά λύση ?
Miltellas - Κυρ 14 Σεπ 2003, 08:54:35
Θέμα δημοσίευσης:
Πυράκια δεν χτυπούσε το δικό μου ούτε και με τα λάθος μπουζί από 1.4 που μου είχε βάλει η αντιπροσωπεία (δεν με ξαναείδαν από τότε) και κυκλοφορούσα για ένα χρόνο. Ο εγκέφαλος είχε επιδείξει απίστευτη προσαρμοστικότητα που μετά από λίγο καιρό συνήθισα την πτώση απόδοσης θεωρώντας ότι ήταν η ιδέα μου. Είχα όμως πρόβλημα με διακοπτόμενη λειτουργία με ζεστό μοτέρ και ασταθές ρελαντί έως και σβησίματα στο ρελαντί στην πόλη. Με τα σωστά μπουζί πρόβλημα ουδέν και απόδοση σωστή. Να σημειωθεί ότι δεν έχει μπει σχεδόν ποτέ κάτω από 98άρα βενζίνη στο αυτοκίνητό μου (2-3 φορές VPower που δεν με ενθουσίασε και ξαναγύρισα στην 98άρα). Τώρα δοκιμάζω ΒΡ 100άρα και για την ώρα καίω άντερα και πληρώνω στο βενζινάδικο τα μαλλιά μου προσπαθώντας να πείσω εαυτόν ότι αξίζει τα λεφτά της. Είδομεν και γι αυτό...
Δημήτριος - Κυρ 14 Σεπ 2003, 14:21:30
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Πυράκια δεν χτυπούσε το δικό μου ούτε και με τα λάθος μπουζί από 1.4 που μου είχε βάλει η αντιπροσωπεία (δεν με ξαναείδαν από τότε) και κυκλοφορούσα για ένα χρόνο. Ο εγκέφαλος είχε επιδείξει απίστευτη προσαρμοστικότητα που μετά από λίγο καιρό συνήθισα την πτώση απόδοσης θεωρώντας ότι ήταν η ιδέα μου. Είχα όμως πρόβλημα με διακοπτόμενη λειτουργία με ζεστό μοτέρ και ασταθές ρελαντί έως και σβησίματα στο ρελαντί στην πόλη. Με τα σωστά μπουζί πρόβλημα ουδέν και απόδοση σωστή. Να σημειωθεί ότι δεν έχει μπει σχεδόν ποτέ κάτω από 98άρα βενζίνη στο αυτοκίνητό μου (2-3 φορές VPower που δεν με ενθουσίασε και ξαναγύρισα στην 98άρα). Τώρα δοκιμάζω ΒΡ 100άρα και για την ώρα καίω άντερα και πληρώνω στο βενζινάδικο τα μαλλιά μου προσπαθώντας να πείσω εαυτόν ότι αξίζει τα λεφτά της. Είδομεν και γι αυτό...


Δεν μου λες;
Δεν σου έχει τύχει ποτέ να ακούσεις μεταλλικούς θορύβους κατά την επιτάχυνση του αυτοκινήτου από χαμηλές στροφές, ενόσώ αυτό είναι ζεστό και η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι ανεβασμένη;
Αν όχι, οι ελπίδες - "γνωματεύσεις" μου ενισχύονται σημαντικά...
Sidobre - Κυρ 14 Σεπ 2003, 20:09:47
Θέμα δημοσίευσης:
Nα δώσω μια ιδέα; Δεν πηγαίνεται να κοιτάξετε λίγο την κουκουνάρα (πάνω βάση) γιατί διαπιστωμένα κάποια 16άρια έχουν πιο μαλακή βάση απ'ότι πρέπει;

Τουλάχιστον εμένα είχε (την πρώτη) και εκτοτε σταμάτησαν όλοι αυτοί οι ανούσιοι θόρυβοι που γεμίζουν αμφιβολίες για ένα τόσο καλό μοτερ....
kanelj - Κυρ 14 Σεπ 2003, 23:31:36
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω πιστευω πως κατι τετοιο συμβαινει.
δεν ειναι δυνατον να χτυπανε πυρακια τοσο ευκολα τα μοτερ
κατι αλλο θα ακουγεται απο την βαση της μηχανης η κατι τετοιο.
Miltellas - Τρι 16 Σεπ 2003, 01:56:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Δεν μου λες;
Δεν σου έχει τύχει ποτέ να ακούσεις μεταλλικούς θορύβους κατά την επιτάχυνση του αυτοκινήτου από χαμηλές στροφές, ενόσώ αυτό είναι ζεστό και η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι ανεβασμένη;
Αν όχι, οι ελπίδες - "γνωματεύσεις" μου ενισχύονται σημαντικά...


Όχι, και κοίτα το ενδεχόμενο που λέει ο Τάσος. Άνω βάση μηχανής. Ο Γιάννης την άλλαξε πρόσφατα και ησύχασε.
Δημήτριος - Τρι 16 Σεπ 2003, 19:37:47
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Όχι, και κοίτα το ενδεχόμενο που λέει ο Τάσος. Άνω βάση μηχανής. Ο Γιάννης την άλλαξε πρόσφατα και ησύχασε.


Θα το κοιτάξω...
GIANNIS206 - Τρι 16 Σεπ 2003, 20:01:11
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο να σε ρωτήσω έβαλες την βάση της μαμάς ή καμιά άλλη σκέφτομαι να την αλλάξω και να βάλω από το ραλί την ενισχυμένη αλλά φοβάμαι μήπως ακούγονται θόρυβοι λόγω του ότι είμαι μασίφ αλουμίνιο!Δεν ξέρω!
Υ.Γ άλλαξα την πάνω δεξιά όπως καθόμαστε μέσα!
Πυράκια ακούω αλλά ξέρω ότι είναι λόγω βενζίνης!Δεν με πολυαπασχολεί!
Δημήτριος - Τρι 16 Σεπ 2003, 20:26:41
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Πυράκια ακούω αλλά ξέρω ότι είναι λόγω βενζίνης!Δεν με πολυαπασχολεί!


Καλά, τι βενζίνες βάζεις;
Τα ακούς αρκετά συχνά;
Ακούγονται μεμονωμένοι ήχοι ή συνεχόμενοι; (όταν αντιλαμβάνεσαι το φαινόμενο)
Vini - Τετ 17 Σεπ 2003, 07:44:33
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλημέρα στο λαό!

Το πρόβλημα λύθηκε (τουλάχιστον στην Γερμανίδα μου)... Razz Razz Razz
Βελτιωτικό οκτανίων της ERC και η μεταμόρφωση ήταν θεαματική ... άμεση απόκριση & αύξηση ισχύος, χωρίς κομπιάσματα και ήχους από πυράκια ... Razz

Φαντάζομαι ότι η απλή VPOWER δεν κάνει για το ASTRA οπότε θα γυρίσω σε Super Aμόλυβδη π.χ. Elin και όποτε χρειαστεί θα ρίχνω και βελτιωτικό βενζίνης ...

Razz Razz Razz
pezomania - Τετ 17 Σεπ 2003, 08:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
Απ' ότι μου είπαν, το 1.6 16V, χτυπάει πυράκια με βενζίνες 95αρες!!! Ενώ λειτουργεί άψογα με βενζίνες98++.

Εμένα όποτε βάζω απλή (95αρα), ανεξαρτήτος μάρκας (shell-BP-EKO κτλ κτλ) ΠΑΝΤΑ στις χαμηλές στροφές σε ψιλοανειφόρα, χτυπάει πυράκια!!!!!

Όποτε ξαναβάζω την 98αρα ή 99άρα ή 100αρα (ειδικά με αυτήν Laughing ) εξαφανίζονται όλα (πλην από το ζουάν Crying or Very sad ).

Γι' αυτό οι 16V ΜΟΝΟ 98αρα και πάνω!!!!
GIANNIS206 - Σαβ 20 Σεπ 2003, 23:18:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ακούγονται πολύ σε χαμηλές κυρίως στροφές!
Βάζω μονο 95αρες βενζίνες.
giannissss - Κυρ 21 Σεπ 2003, 09:50:54
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Nα δώσω μια ιδέα; Δεν πηγαίνεται να κοιτάξετε λίγο την κουκουνάρα (πάνω βάση) γιατί διαπιστωμένα κάποια 16άρια έχουν πιο μαλακή βάση απ'ότι πρέπει;

Τουλάχιστον εμένα είχε (την πρώτη) και εκτοτε σταμάτησαν όλοι αυτοί οι ανούσιοι θόρυβοι που γεμίζουν αμφιβολίες για ένα τόσο καλό μοτερ....


Ενδιαφερον!
Πες κατι γι'αυτο.
Τι προβλημα ειχε το δικο σου...
Δωσε λιγο τα φωτα σου.....
giannissss - Κυρ 21 Σεπ 2003, 09:53:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα σας παιδες!!!
Βλεπω οτι τα πυρακια δινουν και περνουν τελικα... Surprised Shocked Cool
Sidobre - Κυρ 21 Σεπ 2003, 14:36:23
Θέμα δημοσίευσης:
giannissss έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Nα δώσω μια ιδέα; Δεν πηγαίνεται να κοιτάξετε λίγο την κουκουνάρα (πάνω βάση) γιατί διαπιστωμένα κάποια 16άρια έχουν πιο μαλακή βάση απ'ότι πρέπει;

Τουλάχιστον εμένα είχε (την πρώτη) και εκτοτε σταμάτησαν όλοι αυτοί οι ανούσιοι θόρυβοι που γεμίζουν αμφιβολίες για ένα τόσο καλό μοτερ....


Ενδιαφερον!
Πες κατι γι'αυτο.
Τι προβλημα ειχε το δικο σου...
Δωσε λιγο τα φωτα σου.....


Πρόβλημα; Είπα εγώ για πρόβλημα;

Το μόνο που είπα είναι ότι άκουγα κάποιον μεταλικό θόρυβο που μοιάζει με πυράκια κατα την στιγμή της εκκίνησης από στάση ή της απότομης επιτάχυνσης και ήξερα από την αρχή ότι υπεύθυνη ήταν η πάνω βάση της μηχανής. Ε, με τόσα Γαλλικά την ξέρω την δουλειά.. Wink

Ανεση δεν μου θέλετε εσείς όλοι οι "πολιτισμένοι"; Ε, καλά να πάθετε και ακούτε τώρα θορύβους!

Αλλά, έτσι είναι ρε παιδιά! Πλέον το κάνω και τεστ! Δώστε ένα γαλλικό σε κάποιον που οδηγεί κάτι άλλο και μετά από μερικές μέρες αφήστε τον να ξαναπάρει το δικό του! Πρέπει να είναι πολύ ισορροπημένος για να καταφέρει μετά από αυτά που θα έχει κάνει με ένα γαλλικό διάολο να επιστρέψει πίσω στα παλιά :Ρ (Σορρυ αλλά ήθελα κάπου να το γράψω και το έγραψα! Δεν άντεξα!)
GIANNIS206 - Κυρ 21 Σεπ 2003, 21:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο δε μου λες, μήπως κατά τύχη μέτρησες την διάμετρο την βάσης που έβαλες?
Την άλλαξα και εγώ αλλά έβαλα από 106 και είναι διαφορετική!
Ο Ντίνος μου είπε ότι αν χαλάσει γρήγορα θα την αλλάξουμε και θα βάλουμε ενισχυμένη.

Εγώ θέλω να βάλω και την κάτω και αυτή ενισχυμένες αλλά δεν ξέρω αν θα δμιουργούν πρόβλημα από μόνες τους(μασίφ αλουμίνιο ή κάποιο άλλο μέταλλο)!
Sidobre - Δευ 22 Σεπ 2003, 09:11:18
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη, όχι δεν την μέτρησα :Ρ

Για την κάτω βάση (κόντρα) θα σου πρότεινα αν θες να την αλλάξεις να βάλεις από πολυουρεθάνη γιατί φοβάμαι ότι μεταλλική θα σου πάρει τα αυτιά. Εχω βάλει την powerflex και δεν συντονίζει ιδιαίτερα, παρά μόνο όταν ανάβεις το air condition όπου τρέμει λίγο.

Θα αλλάξω και αυτή κάτω από την μπαταρία γιατί μου είπαν ότι θα σταματήσει το πολύ τρέμουλο στο ρελαντί (με air condition)
GIANNIS206 - Δευ 22 Σεπ 2003, 09:13:53
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ όταν θα έρθει η ώρα κάτι θα δούμε τι θα γίνει!
Δημήτριος - Δευ 22 Σεπ 2003, 10:53:01
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Πρόβλημα; Είπα εγώ για πρόβλημα;

Το μόνο που είπα είναι ότι άκουγα κάποιον μεταλικό θόρυβο που μοιάζει με πυράκια κατα την στιγμή της εκκίνησης από στάση ή της απότομης επιτάχυνσης και ήξερα από την αρχή ότι υπεύθυνη ήταν η πάνω βάση της μηχανής. Ε, με τόσα Γαλλικά την ξέρω την δουλειά.. Wink

Ανεση δεν μου θέλετε εσείς όλοι οι "πολιτισμένοι"; Ε, καλά να πάθετε και ακούτε τώρα θορύβους!


Και σε 'μένα το ίδιο!!! (όπως έχω επανειλημμένα περιγράψει)

Γιατί όμως όταν είναι κρύο δεν ακούγεται τίποτα;
Επίσης στην περίπτωσή μου ακούγεται και με πολύ λίγο γκάζι... Ίσα που το πατάω πάνω στην αλλαγή και... ΤΣΙΚ ΤΣΙΚ ΤΣΙΚ!!! (ή ΤΑΚ ΤΑΚ ΤΑΚ!!!)
Επίσης (όπως έχω ήδη πει) το φαινόμενο γίνεται πιο έντονο όταν χρησιμοποιώ πολύ τον συμπλέκτη (π.χ. στο πατινάρισμα)
Δημήτριος - Δευ 22 Σεπ 2003, 22:13:26
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά έχω νέες εξελίξεις επί του θέματος...

Πηγαίνετε, αν θέλετε, στο topic "πυράκια ή κάποιος άλλος μεταλλικός ήχος;" στην ενότητα "Βλάβες - Συνεργεία - Ανταλλακτικά" για να δείτε τι εγραψα...

Βαριέμαι να τα γράφω δυό φορές...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr