abaleo έγραψε: |
το μοτέρ ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας του, θερμοκρασίας αέρα ποιότητας βενζίνης και τις λεπτομέρειες συντήρησης του (πχ κατασταση μπουζί/φιλτρου αέρος κλπ) έχει μία δεδομένη κατανάλωση καυσίμου στο ρελαντί μετρούμενη σε ποσότητα καυσίμου ανά μονάδα χρόνου (πχ lt/ώρα)
στην οθόνη του τριπ του 206 η απεικόνιση της εκτίμησης της κατανάλωσης γίνεται σε lt/100km οπότε από τη στιγμή που είσάγεται η έννοια της απόστασης παίζει ρόλο και η τρέχουσα ταχύτητα του οχήματος πχ: αν κατεβαίνεις μια κατηφόρα 1 χιλιομέτρου με νεκρά με 60km/h θα χρειαστείς 1λεπτό και θα κάψεις Χ ποσότητα καυσιμου, αν πας με 120km/h και νεκρά θα κάνεις 30" οπότε θα κάψεις Χ/2 ποόστητα (όλα αυτά δεδουμένου ότι δεν αλλάζουν τα δεδομένα λειτουργίας του μοτέρ στο ρελαντί) οπότε προσωπικά πιστεύεις λάθος ![]() |