PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Βελτίωση του 206 1,6 8ν

andreas206 - Τετ 05 Φεβ 2003, 11:03:04
Θέμα δημοσίευσης: Απόψεις για τον 1.6 8Valve...
Diavasa ena palaiotero dimosievma gia allagi kinhthra kai pragmatika exeplagin!
Oloi prosanatolizontai stin apktisi toy 2,0 apo Gti ade kai oi ligotero oneiropoloi ston 1,6 16V apo Rallye h apo 206 XS,cc...
Sad
Prosopiki ektimish gia ola afta einai h topothetisi toy 1,6 8V,aftoy toy tapeinoy kinithra poy ean den proerxetai apo rallye kai bgazei ta oyk oliga 105 HP alla pithanon einai skismenos mexri ta karter,bgazei 90 HP AKSIOPISTA!!! xvris tsipakia,exatmiseis,filtra kai alles m...
Xvria i timi toy...
Den xreiazetai na ksefragiasteis gia na ton apoktiseis kai oyte kan pleksoyda den xreiazetai n'allakseis.
Isos i pio endiaferoysa metatropi gia 1,1 kai giati oxi kai gia 1,4...
Efoson ton topothethseis apo ekei kai pera thn psachneis gia peraitero alogakia.
To thema einai oti to aytokinito tha metamorphothei xvris ta diafora specialakia amfibolis poiothtas kai aksiopistias.
BTS - Τετ 05 Φεβ 2003, 12:21:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: Apopseis gia ton 1,6 8Valve...
andreas206 έγραψε:

Isos i pio endiaferoysa metatropi gia 1,1 kai giati oxi kai gia 1,4...


Σωστά, είναι πολύ καλή λύση. Μήπως ξέρεις τιμή στο περίπου;
ΝΙΚΟΣ - Τετ 05 Φεβ 2003, 12:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια επειδη το εχω ψαξει το θεμα εκτενεστερα,εχω να σας πω το εξεις .Κοιταξτε στο τοπικ που λεει μετατροπη απο 8V σε 16 V.
Εσυ Πετρο πρεπει να το εχεις δει και να εχεις διαβασει αναλυτικοτερα τις ενεργειες μου πανω στο θεμα.
Τελος παντων θα σας αναφερω το εξης.Το 1600 8v το μονο που μπορεις να κανεις για καλο πειραγμα και αξιοπηστο ειναι να κανεις την μηχανη Kitcar απο PEUGEOTSPORT.Δηλαδη.......
Αλλαζεις μπιελες-στροφαλο-πιστονια-εγκεφαλο-και αν χρειαζετε πλεξουδα-και εκκεντροφορους κατευθειαν απο Γαλλια και μαζι με αυτα το κερασακι της τουρτας ενα τετραπεταλουδο συστημα εισαγωγης μαζι με την σκουπα που δινει η μαμα PEUGEOTSPORT.Ετσι ναι θα κανεις καλη δουλεια,αλλα.......
Αν βαλεις εκκεντροφορο μονο απο το εμποριο θα θες και αλλαγη παλι τα πιστονια με σφυριλατα λογο οτι αυτα εχουν πατουρες για τις βαλβιδες (αυτα τιμη κοντα στα 850 ευρο),θα θες πλανισμα κεφαλης για αυξηση συμπιεσης,αλλιως ο εκκεντροφορος δεν δουλευει,(θα παει χειροτερα χωρις συμπιεση),χωρια που δεν θα βρισκεις προγραμμα με τιποτα για να δουλεψει σωστα.Αρα αν κανεις το σωστο και το κανεις KITCAR θα παει καπου στα 170 αλογα (Περιπου σαν του κυριου Μαραβελη που τρεχει στο πανελληνιο+κατι παραπανω λογο κυβικων,δηλαδη στα 170 οπως ειπα).Βεβαια αυτα ειναι τα Maximum αλογα.Και καποια ανοιποψιαστη στιγμη θα σκασει μυτη απο πισω καποιος σαν τον φιλο μου τον Ντανι που εχει τα ιδια αλογα μονο με εκκεντροφορο και θα ιδρωσεις να τον ξεκωλησεις απο πισω.Τρελαινεσε μετα ή δεν τρελαινεσε........ Question Question

Οποτε μηπως καλυτερα να δωσεις αλλα 100.000δρχ παραπανω και να παρεις μια 16 βαλβιδη Wink
danielos - Τετ 05 Φεβ 2003, 13:19:39
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Παιδια επειδη το εχω ψαξει το θεμα εκτενεστερα,εχω να σας πω το εξεις .Κοιταξτε στο τοπικ που λεει μετατροπη απο 8V σε 16 V.
Εσυ Πετρο πρεπει να το εχεις δει και να εχεις διαβασει αναλυτικοτερα τις ενεργειες μου πανω στο θεμα.
Τελος παντων θα σας αναφερω το εξης.Το 1600 8v το μονο που μπορεις να κανεις για καλο πειραγμα και αξιοπηστο ειναι να κανεις την μηχανη Kitcar απο PEUGEOTSPORT.Δηλαδη.......
Αλλαζεις μπιελες-στροφαλο-πιστονια-εγκεφαλο-και αν χρειαζετε πλεξουδα-και εκκεντροφορους κατευθειαν απο Γαλλια και μαζι με αυτα το κερασακι της τουρτας ενα τετραπεταλουδο συστημα εισαγωγης μαζι με την σκουπα που δινει η μαμα PEUGEOTSPORT.Ετσι ναι θα κανεις καλη δουλεια,αλλα.......
Αν βαλεις εκκεντροφορο μονο απο το εμποριο θα θες και αλλαγη παλι τα πιστονια με σφυριλατα λογο οτι αυτα εχουν πατουρες για τις βαλβιδες (αυτα τιμη κοντα στα 850 ευρο),θα θες πλανισμα κεφαλης για αυξηση συμπιεσης,αλλιως ο εκκεντροφορος δεν δουλευει,(θα παει χειροτερα χωρις συμπιεση),χωρια που δεν θα βρισκεις προγραμμα με τιποτα για να δουλεψει σωστα.Αρα αν κανεις το σωστο και το κανεις KITCAR θα παει καπου στα 170 αλογα (Περιπου σαν του κυριου Μαραβελη που τρεχει στο πανελληνιο+κατι παραπανω λογο κυβικων,δηλαδη στα 170 οπως ειπα).Βεβαια αυτα ειναι τα Maximum αλογα.Και καποια ανοιποψιαστη στιγμη θα σκασει μυτη απο πισω καποιος σαν τον φιλο μου τον Ντανι που εχει τα ιδια αλογα μονο με εκκεντροφορο και θα ιδρωσεις να τον ξεκωλησεις απο πισω.Τρελαινεσε μετα ή δεν τρελαινεσε........ Question Question

Οποτε μηπως καλυτερα να δωσεις αλλα 100.000δρχ παραπανω και να παρεις μια 16 βαλβιδη Wink

ουτως ή αλλιως ιδρωνουν ακομα και οι αρκετα γληγοροι για να μου ξεκολησουν!!χεχεχεχε!!!! Evil Twisted evil Evil Twisted evil Evil Twisted evil Wink Wink
α νικο ειμαι πολυ γκαντεμης.χθες ειχα παει βολτιτσα με ενα φιλαρακι -οδηγουσε αυτος αν και φανατικος 'Ιταλος'- και επεσα ακουσον ακουσον
1)σε ενα ασπρο nissan sunny 2.0 GTI-R turbo με 260 αλογα στον τροχο.
2)σε ενα μπλε σκουρο seat ibiza χωρις διακριτικα και body kit με 250 τουρμπισια αλογα.
ευτυχως το εμπειρο ματι τα εκοψε και απεφυγα δυσαρεστες καταστασεις για την ψυχικη μου ηρεμια!!
(ωραια το εθεσα ετσι????)
πολυ δυνατα αυτοκινητα!!!!
danielos - Τετ 05 Φεβ 2003, 13:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
να πω και κατι για τον 8V κινητηρα:ολες οι εταιριες προχωραν σε κατασκευη 16,20 και γενικως πολυβαλβιδων κινητηρων.η προοδος και οι κατασκευαστες δειχνουν τον δρομο και αυτος ειναι στους πολυβαλβιδους κινητηρες.
ο 8V ηταν καλος κινητηρας επιδοσεων για την εποχη του.μιλαμε παντα για ατμοσφαιρα γιατι αν μιλησουμε για turbo οτι κινητηρας και να ειναι μπορει να αποδωσει ειτε εχει 8 ειτε εχει 16 βαλβιδες.εξαρταται απο το μεγεθος της τουρμπινας!
ΝΙΚΟΣ - Τετ 05 Φεβ 2003, 13:35:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ντανι μην τρελαθουμε κιολας............ Shocked Shocked Shocked

Ειπαμε εχεις γκαζι αλλα μην το ξεφτιλιζεις κιολας.......... Wink

Βεβαια το σιγουρο ειναι οτι τα εν λογο αυτοκινητα αν πηγαινανε να σε πιασουν σε στροφες θα τα ξεκολαγαμε απο το απεναντι χαντακι-ντουβαρι Wink
BTS - Τετ 05 Φεβ 2003, 16:41:06
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Παιδια επειδη το εχω ψαξει το θεμα εκτενεστερα,εχω να σας πω το εξεις .Κοιταξτε στο τοπικ που λεει μετατροπη απο 8V σε 16 V.
Εσυ Πετρο πρεπει να το εχεις δει και να εχεις διαβασει αναλυτικοτερα τις ενεργειες μου πανω στο θεμα.
Τελος παντων θα σας αναφερω το εξης.Το 1600 8v το μονο που μπορεις να κανεις για καλο πειραγμα και αξιοπηστο ειναι να κανεις την μηχανη Kitcar απο PEUGEOTSPORT.Δηλαδη.......
Αλλαζεις μπιελες-στροφαλο-πιστονια-εγκεφαλο-και αν χρειαζετε πλεξουδα-και εκκεντροφορους κατευθειαν απο Γαλλια και μαζι με αυτα το κερασακι της τουρτας ενα τετραπεταλουδο συστημα εισαγωγης μαζι με την σκουπα που δινει η μαμα PEUGEOTSPORT.Ετσι ναι θα κανεις καλη δουλεια,αλλα.......


Πολλά τα λεφτά Νίκο.....Αν ήθελα τόσα γκάζια, θα έπαιρνα Honda!

Το σκεπτικό μου ήταν κερδίσω λίγο σε δύναμη για να κάνω μια προσπέραση με ασφάλεια, να μην 'ψοφάει' το αυτοκίνητο όταν φορτωθεί κλπ,κλπ. Ήδη από τα 60 άλογα, στα 90 του 1.6 8v, η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη και ίσως μετά να μην ακολουθούν οι αναρτήσεις και τα φρένα.

Τέλοσπάντων, για τα 1.1 και 1.4 που θέλουν απλώς αξιοπρεπείς επιδόσεις, ο 1.6 με τα 90 άλογα είναι καλή λύση, ώστε να μην χρειαστεί να πειράξεις τίποτα άλλο.

Με το νόμο, τι γίνεται;
Αλεξ@νδρος - Τετ 05 Φεβ 2003, 17:38:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εσυ BTS παλι καλα να λες που εισαι και λιγοτερα κιλα.....
Τι τιμες παιζουν για εναν 1,6 8V ?
Tι αλλο χρειαζεται αλλαγη εκτος απο μοτερ?
Ποσο υπολογιζετε το τελικο κοστος?
Rally - Τετ 05 Φεβ 2003, 18:36:13
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια ο 8βαλβιδος ειναι φοβερος κινητηρας και τρομερα αξιοπιστος, και μην νομιζεται, οι διαφορες οι μεγαλες απο τον 16βαλιδο φαινονται στην 3η. το προβλημα δεν ειναι ποσο κανει αλλα το ποσο δυσκολο ειναι να τον βρεις!!!!
BTS - Τετ 05 Φεβ 2003, 21:58:07
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
Εσυ BTS παλι καλα να λες που εισαι και λιγοτερα κιλα.....


Αυτό σκέφτομαι και παρηγοριέμαι...
Vaggelis - Τετ 05 Φεβ 2003, 23:16:48
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω οτι η τοποθέτηση του 1.6 105 ΗΡ, σε 1100 είναι και πολύ καλή λύση, γιατί μην ξεχνάμε την έλλειψη αντιστρεπτικών λόγω κόστους στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Τα λεφτά που γλυτώνεις από τον κινητήρα, τα δίνεις τελικά στο στήσιμο του αυτοκινήτου...
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 06 Φεβ 2003, 01:21:24
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Δεν νομίζω οτι η τοποθέτηση του 1.6 105 ΗΡ, σε 1100 είναι και πολύ καλή λύση, γιατί μην ξεχνάμε την έλλειψη αντιστρεπτικών λόγω κόστους στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Τα λεφτά που γλυτώνεις από τον κινητήρα, τα δίνεις τελικά στο στήσιμο του αυτοκινήτου...


Ετσι και αλλιως καλο ειναι το αυτοκινητο να ειναι σωστα στημενο Wink
BTS - Πεμ 06 Φεβ 2003, 02:52:04
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Δεν νομίζω οτι η τοποθέτηση του 1.6 105 ΗΡ, σε 1100 είναι και πολύ καλή λύση, γιατί μην ξεχνάμε την έλλειψη αντιστρεπτικών λόγω κόστους στο συγκεκριμένο μοντέλο.


Το δικό μου ήρθε από το εργοστάσιο με μπροστινή αντιστρεπτική 21mm
(το rallye έχει 22mm...) και πίσω 18mm, ίδια με του AX GT, χεχε! Very happy
Και είναι και από τα λίγα τετραμπούλονα 106 1100!
andreas206 - Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:22:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: Apopseis gia ton 1,6 8Valve...
BTS έγραψε:
andreas206 έγραψε:

Isos i pio endiaferoysa metatropi gia 1,1 kai giati oxi kai gia 1,4...


Σωστά, είναι πολύ καλή λύση. Μήπως ξέρεις τιμή στο περίπου;


Δεν νομίζω να κοστίζει παραπάνω από 300 χιλιάρικα.
Δεδομένου ότι αυτός που θα στον πουλήσει θα κρατήσει την πλεξούδα του για ενθύμιο(εφόσον είναι ίδια με του 1,4) οποιοδήποτε ποσό παραπάνω θα ήταν υπερβολική.
Αν υποθέσουμε ότι τον τοποθετούμε τώρα και ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ τι γίνεται στον έλεγχο του ΚΤΕΟ εφόσον οπτικά τουλάχιστον είναι ίδιος οπτικά με τον 1,4;
Ξέρει κανείς;
Παλαιότερα είχα ακούσει για κάτι "μαστόρια" που χτυπούσαν τα παλιά σου νούμερα πάνω και ούτε γάτα ούτε ζημιά!
Υπάρχει κάτι τέτοιο;
Όποιος ξέρει ας απαντήσει...
alxdr74 - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:02:19
Θέμα δημοσίευσης:
Βρηκα 1,6 8ν εδω στη Λαρισα με 300,000 δραχμες! το μονο προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να ξεκληδωσει το imompilazer (σωστα το εγραψα?) Αλλα εαν με ενδειαφερει να τον αποκτησω μου ειπε...κατι θα γινει!
Vaggelis - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:12:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μπαααααα...
Προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και να πάρω το "δεκαεξαβάλβιδο διαμάντι"...
Και άν έχω κ@υλες, του πετάω επάνω ένα τούρμπο και το φτάνω στα 180 ΗΡ απλά...
Αλλά. όπως είπα και σε άλλο topic, "λεφτά να έχεις και όλα γίνονται"...
DimiP - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:55:41
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Βρηκα 1,6 8ν εδω στη Λαρισα με 300,000 δραχμες! το μονο προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να ξεκληδωσει το imompilazer (σωστα το εγραψα?) Αλλα εαν με ενδειαφερει να τον αποκτησω μου ειπε...κατι θα γινει!


imobiliser
BTS - Πεμ 06 Φεβ 2003, 13:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
alxdr74 έγραψε:
Βρηκα 1,6 8ν εδω στη Λαρισα με 300,000 δραχμες! το μονο προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να ξεκληδωσει το imompilazer (σωστα το εγραψα?) Αλλα εαν με ενδειαφερει να τον αποκτησω μου ειπε...κατι θα γινει!


imobiliser



immobiliser Very happy
sps - Πεμ 06 Φεβ 2003, 14:43:15
Θέμα δημοσίευσης:
H λυση του 1.6 8ν ειναι η καλυτερη για αντικατασταση του 1.1 ή 1.4 και ο ιδιοκτητης του δεν θελει περισσοτερα αλογα.
Επισης βρισκεται πιο ευκολα απο το 16ν.
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 06 Φεβ 2003, 14:55:28
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγελη αν ειναι να βαλεις TURBO στο PEUGEOT καλυτερα μην κανεις τιποτα Wink Χαλας τον χαρακτηρα του μετα.Αν ειναι για τετραπεταλουδο πρωχορα.

Οσο για δηλωσεις και κτεο τα εχουμε αναφερει παραπανω και σε αλλα τοπικ αναλυτηκα. Wink
alxdr74 - Πεμ 06 Φεβ 2003, 15:52:35
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
DimiP έγραψε:
alxdr74 έγραψε:
Βρηκα 1,6 8ν εδω στη Λαρισα με 300,000 δραχμες! το μονο προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να ξεκληδωσει το imompilazer (σωστα το εγραψα?) Αλλα εαν με ενδειαφερει να τον αποκτησω μου ειπε...κατι θα γινει!


imobiliser



immobiliser Very happy

Very happy Very happy Very happy Very happy
NICK - Τετ 12 Φεβ 2003, 19:47:37
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω βρει έναν 1.6 8v εδώ στη Θεσσαλονίκη από citroen saxo από γαλλία.Έχει μόνο 27000km(βρίσκεται πάνω στο κομμένο αμάξι και είδα το καντράν).Το θέμα είναι αν χρειάζεται αλλαγή το κιβώτιο ή κρατάμε αυτό του 1.4.
Miltellas - Πεμ 13 Φεβ 2003, 03:33:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δείτε για μοτέρ στο "Πωλήσεις-Προσφορές". Πιθανή έκπληξη για τους 14άρηδες που έχουν μερικά χρήματα στην άκρη! Very happy
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 13 Φεβ 2003, 10:26:04
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Δείτε για μοτέρ στο "Πωλήσεις-Προσφορές". Πιθανή έκπληξη για τους 14άρηδες που έχουν μερικά χρήματα στην άκρη! Very happy


Πουλαει κανενας γνωστος Μιλτο Question Κατσε να δω........

Με φαινετε θα βγαλω και τον δικο μου τωρα που θα βαλω τον 16 βαλβιδο Exclamation
VVV - Παρ 12 Σεπ 2003, 09:50:30
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση του 206 1,6 8ν
Παίδες χαίρετε (o Veni είμαι με άλλο κωδικό γιατί ο προηγούμενος είχε πρόβλημα)...

Μέχρι στιγμής έχω βάλει ελεύθερο μεσαίο και τελικό Ποπάυ και σκέφτομαι να βάλω και σκούπα Peugeot Sport.

Εχει κανενας άλλος 8V 1.600 ή είμαι ο μοναδικός στον πλανήτη Γή? Razz Razz
ΝΙΚΟΣ - Παρ 12 Σεπ 2003, 10:57:30
Θέμα δημοσίευσης:
Eχω εγω σε 106.

Καντω 16βαλβιδο και σωνει η δουλεια Wink
VVV - Παρ 12 Σεπ 2003, 11:20:37
Θέμα δημοσίευσης:
Να αλλάξω μοτέρ λές?

Το 206 το έχω σαν δεύτερο αυτοκίνητο και δεν σκοπεύω να δώσω λεφτά.
Τη σκούπα και το σκέφτομαι να την πάρω...

Για πρώτο car είχα ένα fiat coupe 16V turbo 230hp αλλά το πούλησα και ξεκινάω να φτιάξω ένα Saab Aero 205hp του 2001 (μπάρες θόλων, αμορτισέρ και ότι χρειάζεται για να γίνει αξιοπρεπές στις στροφές).
ΝΙΚΟΣ - Παρ 12 Σεπ 2003, 12:35:24
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω στην θεση σου θα εφτιαχνα το 206 και θα ειχα το Saab για δευτερο.Ετσι και αλλιως αν το κανεις 16βαλβιδο οπως τα group A το Saab αλλα και τα FIAT ουτε θα σε βλεπουν στις στροφες.Τζαμπα θα βαλεις λεφτα στο Saab.Oτι και να το κανεις οι στροφες ειναι για τα Γαλλακια Wink
VVV - Παρ 12 Σεπ 2003, 13:45:53
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Τζαμπα θα βαλεις λεφτα στο Saab.Oτι και να το κανεις οι στροφες ειναι για τα Γαλλακια Wink


Εγώ δεν είμαι αυτής της λογικής καθώς πιστεύω ότι κάθε αυτοκίνητο αν το στήσεις μελετημένα μπορεί να γίνει άψογο και καλύτερο απο rallye.

Απλά τα rallye όταν είναι normal είναι έτη φωτός μπροστά απο τα άλλα normal.

Μετά αλλάζει το πράγμα..
ΝΙΚΟΣ - Παρ 12 Σεπ 2003, 13:55:09
Θέμα δημοσίευσης:
Εδω κανεις λαθος και το εχουμε αναλυσει απειρες φορες.Σε κλειστα κοματια και ανηφορα like Ριτσωνα ειτε 206 ειτε 106 ΄΄καλο΄΄ οτι και να το κανεις το Saab δεν προκειτε να το δεις τον ΄΄Γαλλο΄΄. Wink
Miltellas - Κυρ 14 Σεπ 2003, 07:43:59
Θέμα δημοσίευσης:
Συν-οδηγέ 3V, και Saab Aero-Plano να φτιάξεις δεν πρόκειται να πιάσεις μαμά Rallye σε στροφιλίκι (ούτε φυσικά 206 καλοστημένο). Οι στροφές μοιάζουν να φτιαχτήκανε για τα γαλλικά εμπροσθοκίνητα. Ξεχνάς την εποχή που μεσουρανούσαν τα 4κίνητα WRC Impreza-Lancer που στα ασφάλτινα ράλλυ τα 2κίνητα 306Maxi και Megane KitCar τους πετούσαν τα μάτια ακόμη και με χαμηλότετες ιπποδυνάμεις; Μέχρι να εμφανιστούν τα 206WRC και να χαθεί τελείως η μπάλλα... Και δείτε σήμερα από ποιόν απειλείται η Peugeot... από την Citroen!! Laughing
sps - Κυρ 14 Σεπ 2003, 11:54:55
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον, για να σας κουφανω, γνωστος μηχανικος με γνωστη αγωνιστικη ομαδα, ελεγε πως τα 106 cup στριβουν στις κλειστες - μεσαιες στροφες με περισσοτερα g απο οτι τα lancer evo 6 grN !!!
sps - Κυρ 14 Σεπ 2003, 12:01:15
Θέμα δημοσίευσης:
Miltella,τα κιτ καρ ηταν πιο γρηγορα καθαρα απο θεμα βαρους,αφου ηταν παναλαφρα και ειχαν παρομοια ιπποδυναμη γυρω στα 300-.
Αυτο τους επετρεπε να φρεναρουν πολυ πιο μεσα στη στροφη,πολυ πιο αργα δηλαδη σε σχεση με ενα wrc,και ετσι κερδιζαν δεκατα σε καθε στροφη.
Γι αυτο μετα τους επεβαλλαν προσθετο βαρος 100-150 κιλα και περιοριστικο στομιο.
Χαρακτηριστικο ειναι το παραδειγμα του Ντελεκουρ,με το 306 στην κορσικη,οπου ειχαν φτασει στην εισοδο της στροφης,ηταν επανω στο φρεναρισμα του μακρει και ο Ντελε δεν ειχε ακομα φρεναρει,με αποτελεσμα να ουρλιαζει ο συνοδηγος του: "Φρεναααααααα"!
ΝΙΚΟΣ - Δευ 15 Σεπ 2003, 11:57:02
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστα τα λετε παιδες Very happy Και ενα ατρανταχτο παραδειγμα ειναι το RALLY ΔΕΘ.

1 ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΜΕ 306 MAXI

Δικινητο εριξε τετρακινητο TURBO σε 8 ειδικες.

Οχι γιατι αρχισαν να μου την δινουν στα νευρα οι περισοτεροι που αμα πουμε για γρηγορα αυτοκινητα αυτα θα πρεπει να ειναι τετρακινητα TURBO.Φατε τωρα στην ασφαλτο απο το δικινητο και αντε γεια Wink
ice gus - Παρ 26 Σεπ 2003, 18:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
εχω και εγω 1.6 8v εκτος απο αλαγη μοτερ δεν γινεται τιποτα καλυτερο,
απο χρημα μιλαω.
ξερει κανεις ποσο παει ενα μοτερ 16v? και αν ειναι ευκολο να βρεις?
bebis206vts - Παρ 26 Σεπ 2003, 21:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι δεν το τουρμπιζεις να πας γυρω στα 120-130 αλογα....
Να ακους και τη σκαστρα να λυσαει...
Δημήτριος - Παρ 26 Σεπ 2003, 22:50:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο...

1)Μπορεί ο άνθρωπος να μην στοχεύει μόνο στα στροφιλίκια...Γι 'αυτό εξάλλου έχει σαν δεύτερο αυτοκίνητο το 206 (μπροστά στο Saab)

2)Μην υπερβάλλετε, Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια...Εξάλλου και οι Γάλλοι, απ' ότι λένε πολλοί, έχουν αλλάξει τακτική (κατασκευάζοντας λιγότερο άμεσα αυτοκίνητα)

3)Πιστεύω πως από τα περισσότερα αυτοκίνητα, αν τα μάθεις, μπορείς από αυτά να αντλήσεις οδηγική ευχαρίστηση.
Pughell - Σαβ 27 Σεπ 2003, 20:35:42
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα αν φοραει εγκεφαλο Marelli ή Bosch,βγαζει η P.S. το ιδιο πακετακι που βγαζει και για το 106,αρκει μονο να ταιριαζει ο εγκεφαλος...Και η λυση δεν ειναι καντο 16βαλβιδο...
Ακους εσυ αγωνιστικε απο την Κοζανη;;;
Ειναι πολυ προτιμοτερο να βαλει το κιτ της Peugeot γιατι ουτε προβλημα με αδηλοτο μοτερ θα εχει,ουτε θα χρειαστει σχεδον 3 χιλιαρικα για να κανει το αμαξι 125 αλογα,ουτε θα ξερει αν το μοτερ που εβαλε ειναι πιο "λιωμενο" απο το δικο του. Wink
Οσο για το Saab...Εκει που τελειωνουν οι στροφες,μαυρο φιδι που μας εφαγε γαλλακηδες...
Νομιζω οτι ειναι πολυ πιο σωστο να λεμε τα συκα συκα και την σκαφη σκαφη... Cool
pezomania - Δευ 29 Σεπ 2003, 08:08:35
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Οσο για το Saab...Εκει που τελειωνουν οι στροφες,μαυρο φιδι που μας εφαγε γαλλακηδες...
Νομιζω οτι ειναι πολυ πιο σωστο να λεμε τα συκα συκα και την σκαφη σκαφη... Cool


Σωστοοοοός Wink Wink
ΝΙΚΟΣ - Δευ 29 Σεπ 2003, 08:56:00
Θέμα δημοσίευσης:
Χαιρω πολυ ρε Στελιο.Αλλα στην ευθεια τι να το κανεις Question Οι ευθειες ειναι για να ενωνουν τις στροφες μεταξυ τους Wink
Pughell - Δευ 29 Σεπ 2003, 11:55:39
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστος!!!

Αλλα παρολα αυτα επειδη πιο ευκολα προσπερνας στην ευθεια παρα πανω σε στροφη,για αυτο θα ειμαστε μια ζωη πισω... Laughing
VVV - Δευ 29 Σεπ 2003, 12:49:01
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Βασικα αν φοραει εγκεφαλο Marelli ή Bosch,βγαζει η P.S. το ιδιο πακετακι που βγαζει και για το 106,αρκει μονο να ταιριαζει ο εγκεφαλος...


Νομίζω ότι ο εγκέφαλος είναι Bosch (όχι multiplexing - έχω μόνο ρολόι στο ταμπλό και είναι μοντέλο 99).

Τι πακετάκι είναι αυτό που βγάζει η PS? Τι περιλαμβάνει, πόσο κοστίζει και τι προσφέρει?
ΝΙΚΟΣ - Δευ 29 Σεπ 2003, 19:49:20
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Σωστος!!!

Αλλα παρολα αυτα επειδη πιο ευκολα προσπερνας στην ευθεια παρα πανω σε στροφη,για αυτο θα ειμαστε μια ζωη πισω... Laughing


Δεν συμφωνω φιλε Wink Σε φρενα.......αν ξερεις τον δρομο κτλ Wink
ΝΙΚΟΣ - Δευ 29 Σεπ 2003, 19:50:10
Θέμα δημοσίευσης:
VVV έγραψε:
pughell έγραψε:
Βασικα αν φοραει εγκεφαλο Marelli ή Bosch,βγαζει η P.S. το ιδιο πακετακι που βγαζει και για το 106,αρκει μονο να ταιριαζει ο εγκεφαλος...


Νομίζω ότι ο εγκέφαλος είναι Bosch (όχι multiplexing - έχω μόνο ρολόι στο ταμπλό και είναι μοντέλο 99).

Τι πακετάκι είναι αυτό που βγάζει η PS? Τι περιλαμβάνει, πόσο κοστίζει και τι προσφέρει?


Παρε ενα τηλ 2310323000 ρωτας-μαθαινεις Wink
sps - Δευ 29 Σεπ 2003, 20:06:30
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
VVV έγραψε:
pughell έγραψε:
Βασικα αν φοραει εγκεφαλο Marelli ή Bosch,βγαζει η P.S. το ιδιο πακετακι που βγαζει και για το 106,αρκει μονο να ταιριαζει ο εγκεφαλος...


Νομίζω ότι ο εγκέφαλος είναι Bosch (όχι multiplexing - έχω μόνο ρολόι στο ταμπλό και είναι μοντέλο 99).

Τι πακετάκι είναι αυτό που βγάζει η PS? Τι περιλαμβάνει, πόσο κοστίζει και τι προσφέρει?


Παρε ενα τηλ 2310323000 ρωτας-μαθαινεις Wink


Sorry για το ασχετο ποστ!
Νικο ειδα στην πατρα τον Ντινο στην εκκινηση του ραλλυ,αλλα δεν μπορεσα να του μιλησω.
Καλα και το κλιω του Βαλαβανη,απιστευτο!
Pughell - Δευ 29 Σεπ 2003, 20:16:13
Θέμα δημοσίευσης:
VVV έγραψε:
pughell έγραψε:
Βασικα αν φοραει εγκεφαλο Marelli ή Bosch,βγαζει η P.S. το ιδιο πακετακι που βγαζει και για το 106,αρκει μονο να ταιριαζει ο εγκεφαλος...


Νομίζω ότι ο εγκέφαλος είναι Bosch (όχι multiplexing - έχω μόνο ρολόι στο ταμπλό και είναι μοντέλο 99).

Τι πακετάκι είναι αυτό που βγάζει η PS? Τι περιλαμβάνει, πόσο κοστίζει και τι προσφέρει?


Η Peugeot Sport βγαζει για τον 16αρη 8βαλβιδο του 106 ενα σετ με εκκεντροφορο group N και εγκεφαλο το οποιο με συμπιεση στο 11,5 αποδιδει 125 αλογα και εχει και ροπη τρακτερ και τραβηγμα μεχρι τις 7000. Wink Το μονο στο οποιο εχω ενδοιασμους ειναι να εχετε ιδιο εγκεφαλο και κεφαλη. Confused
Το κοστολογιο ειναι σχετικα χαμηλο,λιγοτερο απο 1000αρικο αν θυμαμαι καλα. Smile
ΝΙΚΟΣ - Τρι 30 Σεπ 2003, 08:38:08
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Νικο ειδα στην πατρα τον Ντινο στην εκκινηση του ραλλυ,αλλα δεν μπορεσα να του μιλησω.
Καλα και το κλιω του Βαλαβανη,απιστευτο!


Αααα ετρεξαν με τον Γιαννη Question Μπραβω ο Ντινος Very happy Σπυρο οποτε ανεβεις στα μερη μας θα παμε απο το μαγαζι να μας κερασει καφε Wink .....και παξυμαδακι βεβαιως βεβαιως Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr