PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - ΕΝΔΕΙΞΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ 207 rallye

kostaslbc - Δευ 01 Νοέ 2010, 13:59:35
Θέμα δημοσίευσης: ΕΝΔΕΙΞΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ 207 rallye
Καλησπέρα και από εμένα.

Ειμαι κάτοχος ενός 207 Rallye μοντέλο 2010 και θέλω να ρωτήσω,
αν γίνεται να βάλω παλιό πίνακα οργάνων και να βλέπω και την θερμοκρασία λαδιού!

Είναι συμβατό ή θέλει και προγραμματισμό?

Γιατί τον κατήργησαν?????? Evil Evil
SAKIS-LEMANS - Δευ 01 Νοέ 2010, 14:22:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΔΕΙΞΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ 207 rallye
kostaslbc έγραψε:


Γιατί τον κατήργησαν?????? Evil Evil


πολύ καλή ερώτηση.....
drdino - Δευ 01 Νοέ 2010, 14:42:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί οι άμπαλοι αγχώνονται όταν βλέπουν δυσνόητες ενδείξεις.
ironman02 - Δευ 01 Νοέ 2010, 15:24:15
Θέμα δημοσίευσης:
Cost cutting υποθέτω εγώ..
mathanas - Δευ 01 Νοέ 2010, 15:49:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αντι να βαλουν διπλα το barομετρακι που ελειπε βγαλανε και το δεικτη λαδιου..... αλλα βαλανε νικελα στις πορτες του rallye....... Shocked Shocked Razz
Vini - Δευ 01 Νοέ 2010, 18:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδικά τον συγκεκριμένο μετρητή ΔΕΝ έπρεπε να τον καταργήσουν.
Αν κρίνω από το χρόνο που χρειάζεται για να ανεβάσει θερμοκρασία το λάδι, τότε θεωρώ απαραίτητο τον μετρητή.

Προσωπικά, ο μετρητής με βάζει σε διαδικασία να ζεστάνω το αυτοκίνητο ομαλά χωρίς να παρασύρομαι.
franch_power - Δευ 01 Νοέ 2010, 18:06:38
Θέμα δημοσίευσης:
mathanas έγραψε:
Αντι να βαλουν διπλα το barομετρακι που ελειπε βγαλανε και το δεικτη λαδιου..... αλλα βαλανε νικελα στις πορτες του rallye....... Shocked Shocked Razz
λες και ειναι κανενα mercedes με τα νικελ στις πορτες το rallye! τι τους κοστιζε αραγε να βαλουν μια ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου!!
kostaslbc - Δευ 01 Νοέ 2010, 21:53:49
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Ειδικά τον συγκεκριμένο μετρητή ΔΕΝ έπρεπε να τον καταργήσουν.
Αν κρίνω από το χρόνο που χρειάζεται για να ανεβάσει θερμοκρασία το λάδι, τότε θεωρώ απαραίτητο τον μετρητή.

Προσωπικά, ο μετρητής με βάζει σε διαδικασία να ζεστάνω το αυτοκίνητο ομαλά χωρίς να παρασύρομαι.


+10!

Τώρα είμαι με το χρονόμετρο και υποθέτω ότι κρύωσε,ζεστάθηκε κλπ.

αι σιχτιρ!
Tzive - Τετ 19 Ιαν 2011, 05:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
οταν αρχιζει και σηκωνει τα νερα μετα απο 47,34sec αρχισει και κουνιεται και το λαδι με χαλαρο περπατημα σε επαρχιακο δρόμο μεχρι 70km/h και max 2.500rpm Laughing Wink
recife_rallye - Τετ 19 Ιαν 2011, 09:09:38
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια υπολογιστε κανα 3λεπτο απο τη στιγμη που θα σηκωθουν στο επιθημητο τα νερα!Τοτε θα ειναι και τα λαδια στο επιθυμητο..
drdino - Τετ 19 Ιαν 2011, 11:59:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αρκετά παραπάνω από 3λεπτο, ειδικά όταν έχει κρύο.
nOkpos - Τετ 19 Ιαν 2011, 12:06:30
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Παιδια υπολογιστε κανα 3λεπτο απο τη στιγμη που θα σηκωθουν στο επιθημητο τα νερα!Τοτε θα ειναι και τα λαδια στο επιθυμητο..


Πολυ περισσοτερο θελει!
για να καταλαβεις εγω απο το σπιτι μου στην ανω πολη μεχρι να βγω στον περιφεριακο δεν εχει κουνηθει καν η βελονα του λαδιου.συνολο σε ωρα θελει περιπου 20-30 λεπτα σε αρκετο κρυο..
SnakeMJK - Τετ 19 Ιαν 2011, 12:32:23
Θέμα δημοσίευσης:
όπως κ να το κάνεις είναι άχρηστη πληροφορία για την καθημερινότητα σου.
αν θες απλά να κινηθείς, γιατί να περιμένεις να ζεσταθεί το λάδι; σε μαμά κατάσταση δεν θα πάθει κανένα αμάξι τίποτα, όσες φορές και αν ξεκινήσει κρύο. τώρα αν είναι να μπεις μέγαρα... οκ, περιμένεις λίγο να ζεστάνει, big fuckin deal. σε περίπτωση βλάβης, ένα λαμπάκι αρκεί.
karnezis - Δευ 31 Ιαν 2011, 10:34:23
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη κ εγω εχω το 207 rc facelift στο οποιο απουσιαζει η θερμοκρασια λαδιου .....
......μπορει καποιος να μας πει που εχει στο αμαξι του και θερμοκρασια νερου κ λαδιου.....
....οταν το νερο ανεβαινει π.χ 70 -80 βαθμους.. το λαδι σε τι θερμοκρασια βρισκεται???λιγο πιο κατω?πολυ πιο κατω???

ετσι για να υπολογιζουμε περιπου ποτε θα παταμε...... Wink
mrkaza - Δευ 31 Ιαν 2011, 10:57:20
Θέμα δημοσίευσης:
karnezis έγραψε:
Επειδη κ εγω εχω το 207 rc facelift στο οποιο απουσιαζει η θερμοκρασια λαδιου .....
......μπορει καποιος να μας πει που εχει στο αμαξι του και θερμοκρασια νερου κ λαδιου.....
....οταν το νερο ανεβαινει π.χ 70 -80 βαθμους.. το λαδι σε τι θερμοκρασια βρισκεται???λιγο πιο κατω?πολυ πιο κατω???

ετσι για να υπολογιζουμε περιπου ποτε θα παταμε...... Wink


Οταν το νερο σταματισει να ανεβενει και εχει φτασει στην "σωστη" θερμοκρασια λιγο μετα θα αρχισει να ανεβενει το λάδι οπου συμφωνα με το δεικτη λαδιου ειναι στο τερμα κρυο μεχρι και 1 λεπτο περιπου απο την στιγμη που το νερο ζεσταθηκε .
android - Δευ 31 Ιαν 2011, 15:24:51
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
karnezis έγραψε:
Επειδη κ εγω εχω το 207 rc facelift στο οποιο απουσιαζει η θερμοκρασια λαδιου .....
......μπορει καποιος να μας πει που εχει στο αμαξι του και θερμοκρασια νερου κ λαδιου.....
....οταν το νερο ανεβαινει π.χ 70 -80 βαθμους.. το λαδι σε τι θερμοκρασια βρισκεται???λιγο πιο κατω?πολυ πιο κατω???

ετσι για να υπολογιζουμε περιπου ποτε θα παταμε...... Wink


Οταν το νερο σταματισει να ανεβενει και εχει φτασει στην "σωστη" θερμοκρασια λιγο μετα θα αρχισει να ανεβενει το λάδι οπου συμφωνα με το δεικτη λαδιου ειναι στο τερμα κρυο μεχρι και 1 λεπτο περιπου απο την στιγμη που το νερο ζεσταθηκε .


οπως κ το ποτε θα φτασει σε θερμοκρασια σωστη το λαδι ειναι σχετικο
αν βγεις σε δρομο και πας με 100-120 3 λεπτα θελει με 10 βαθμους
αν πας παλι σε στενα η χαλαρα 40-70 μπορει να παρει κ 10 λεπτα

οποτε βαλε ενα 5 λεπτο απο τοτε που θα ποιασει 90 το νερο...θα χει φτασει κανα 80αρη το λαδι οποτε μικρο το κακο Wink
marios_207_GT - Δευ 30 Ιαν 2012, 23:45:41
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίξω άλλο θέμα γράφω εδώ. Η θερμοκρασία λαδιού στα εργοστασιακά αυτοκίνητα πόσο είναι με νορμάλ οδήγηση και πόσο αν το τσιτώσετε λίγο??? αναφορικά να πω οτι ο δείκτης έχει απο 80 μέχρι 140 (πιο κάτω απο 80 είναι κρύο-πιο πάνω απο 140 κάνει μπουμ μάλλον Onfire )..... και η κάθε μικρή γραμμή είναι και +15 βαθμούς, δηλαδή η μεσαία είναι 110.....το δικό μου δουλεύει στη μέση σε νορμάλ οδήγηση 110 δηλαδή και με πίεση φτάνει (εύκολα όμως) τους 125, να ψαχτώ ή έτσι είστε όλοι???
sakis_rc - Τρι 31 Ιαν 2012, 00:12:42
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Για να μην ανοίξω άλλο θέμα γράφω εδώ. Η θερμοκρασία λαδιού στα εργοστασιακά αυτοκίνητα πόσο είναι με νορμάλ οδήγηση και πόσο αν το τσιτώσετε λίγο??? αναφορικά να πω οτι ο δείκτης έχει απο 80 μέχρι 140 (πιο κάτω απο 80 είναι κρύο-πιο πάνω απο 140 κάνει μπουμ μάλλον Onfire )..... και η κάθε μικρή γραμμή είναι και +15 βαθμούς, δηλαδή η μεσαία είναι 110.....το δικό μου δουλεύει στη μέση σε νορμάλ οδήγηση 110 δηλαδή και με πίεση φτάνει (εύκολα όμως) τους 125, να ψαχτώ ή έτσι είστε όλοι???
το οτι φτανει ευκολα κιολας στους 125 ειναι πολυ ανησυχητικο..εμενα σε νορμαλ οδηγηση δουλευει γυρω στους 107-108 και με ΠΟΛΥ πιεση αντε να παει 113-114...
marios_207_GT - Τρι 31 Ιαν 2012, 00:48:26
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδή εσένα δουλεύει λίγο πιο κάτω από τη μέση με νορμάλ και με πίεση λίγο πιο πάνω, όταν λες ανησυχητικό??? το αμάξι την προηγούμενη βδομάδα πέρασε τεχνικό έλεγχο στη πεζό αφού το "φισώσανε" και δεν έδειξε τίποτα........αν θες πες μου τι να ψάξω.
makis106 - Τρι 31 Ιαν 2012, 04:20:29
Θέμα δημοσίευσης:
Οτι σκισιμο και να χει φαει, οποιαδηποτε εποχή, δεν εχε περασει ποτε η βελόνα μου τη μέση.
Είναι και θέμα λιπαντικου ετσι!
dimkeras - Τρι 31 Ιαν 2012, 11:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
δηλαδή εσένα δουλεύει λίγο πιο κάτω από τη μέση με νορμάλ και με πίεση λίγο πιο πάνω, όταν λες ανησυχητικό??? το αμάξι την προηγούμενη βδομάδα πέρασε τεχνικό έλεγχο στη πεζό αφού το "φισώσανε" και δεν έδειξε τίποτα........αν θες πες μου τι να ψάξω.



Αν σε βοηθάει, το δικό μου δουλεύει όπως των άλλων παιδιών, με 95-105 βαθμούς, άντε σε σκίσιμο να φτάσει μέχρι τη μέση. Για να περάσει τη μέση πρέπει να το σκίσεις, να το παρκάρεις ζεστό ακόμη και να το κοιτάξεις μετά από 2-3 λεπτά.

Λάδι είτε με το Castrol Edge 5-30 στο παλιό μοτέρ είτε με το ELF Exelium 0-30 στο νέο μοτέρ, η συμπεριφορά στις θερμοκρασίες ήταν ίδια πάντα.
sakis_rc - Τρι 31 Ιαν 2012, 14:17:03
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
δηλαδή εσένα δουλεύει λίγο πιο κάτω από τη μέση με νορμάλ και με πίεση λίγο πιο πάνω, όταν λες ανησυχητικό??? το αμάξι την προηγούμενη βδομάδα πέρασε τεχνικό έλεγχο στη πεζό αφού το "φισώσανε" και δεν έδειξε τίποτα........αν θες πες μου τι να ψάξω.
το τι να κοιταξεις δεν ξερω εγω προσωπικα να σου πω.το δικο μου παντως περναει το κεντρο οταν πηγαινω πορεια επι πολλα χμ με 180+ και οταν το σκιζω σε στροφες 2ες 3ες δουλευει στους 110...
rallakias22 - Τρι 31 Ιαν 2012, 14:22:36
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω με τον Μακη. Παιζει σημαντικο ρολο το λαδι. Εγω στην αρχη που εβαζα castrol με νορμαλ οδηγηση εφτανε λιγο πιο κατω απο την μεση και με πιο πολυ πιεση πηγαινε λιγο πιο πανω απο την μεση.

Μετα εβαλα total λαδια και εφτανε μεχρι μια γραμη κατω απο την μεση με νορμαλ και μεχρι λιγο πιο κατω απο την μεση με πιο πολυ πιεση.

Τωρα εβαλα motul αλλα δεν το εχω δουλεψει το αμαξι για να ξερω.

Να διευκρινισω οτι τα λαδια ηταν παντα 5-30
marios_207_GT - Παρ 03 Φεβ 2012, 03:35:30
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια εγώ από λάδια ότι βάζουν στην Peugeot δηλαδη τωρα Total ineo ecs 5w-30, ίσως είμαι υπερβολικός οτι εύκολα φτάνει τους 120 βαθμούς, σήμερα το αφησα να ζεσταθει καλα, πήγε μέχρι τη μέση και ελάχιστα παραπάνω δηλαδή 1 χιλιοστό το πολύ, απο εκεί και πέρα άρχισε το σκίσιμο, μετά απο 10 λεπτά ήταν στους 115 περίπου, απλά λόγω θέσης οδήγησης το έβλέπα για 120 πριν, ήμουν δηλαδή περίπου ανάμεσα στη μέση και στην επόμεη γραμμή.
dimkeras - Παρ 03 Φεβ 2012, 11:27:49
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
παιδια εγώ από λάδια ότι βάζουν στην Peugeot δηλαδη τωρα Total ineo ecs 5w-30...



Δυστυχώς φίλε Μάριε, αν έχεις διαβάσει κάποια πράγματα εδώ μέσα, το τελευταίο που θα έπρεπε να σε απασχολεί με το λάδι που χρησιμοποιείς είναι η θερμοκρασία του... Confused
marios_207_GT - Σαβ 11 Φεβ 2012, 17:02:10
Θέμα δημοσίευσης:
Έίχα μέρες να μπω στο forum και τώρα είδα την απάντηση σου φίλε dimkeras. Το μόνο που έχω να πω είναι οτι με κάλυψες απόλυτα. Απλά ένα άτομο με σχετικά λίγες γνώσεις σαν εμένα είναι δύσκολο να καταλάβει οτι αυτό που βάζουν σε αντιπροσωπεία δεν είναι καλό, άλωστε γι αυτό πηγαίνω γιατι τους εμπιστεύομαι, αλλα τώρα που με έσπρωξες στο να κάνω μια αναζήτηση στο φόρουμ είναι βέβαιο πως στο service τον Ιούλιο θα πάω με τα λαδάκια μου....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr