alexandros 207 Rallye έγραψε: |
εγω οταν βαζω βενζινη με αναμενη μηχανη ο δεικτης δεν κουνιεται ντιπ!
πρεπει να σβησω για να ανεβει ο δεικτης τι μλκια ειναι αυτο? στο toyota που εχω δεν κανει ετσι.... ![]() |
mathanas έγραψε: | ||
Για πιο λογο βαζεις με αναμενη μηχανη βενζινη..... ![]() και πως το κανεις με το 2ο κλειδι ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Δηλαδή το mini με το start&stop της μαμάει τα ράμματα? ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||||
ναι με το 2ο ![]() δεν το σβηνω λογο τουρμπινας πρεπει να πεσουν οι στροφες της πριν σβησεις αλλιως την φθειρεις |
Παράθεση: |
μαλλον κατι θα εχουν κανει
ισως να δινει λαδι για καποιο χρονικο διαστημα και αφου σβισει ο κινητηρας |
Παράθεση: |
Εγω προτεινω το αλλο. Να βγεις εξω και να κανεις και κανα τσιγαρο, μιλωντας παραλληλα στο κινητο, διπλα απτην αντλια. |
drdino έγραψε: |
Μπαίνεις δλδ με full boost στο βενζινάδικο; |
Randy έγραψε: | ||
Καλα δε φοραει το 207 και τη Garrett το γαιδουρι του WRX ωστε να θελει και ρελαντι για να καει το μειγμα.. Οταν το σβηνεις, θα δουλεψει για λιγο και μετα θα σβησει εντελως. Να καψει οτι χρειαζεται. Δε μιλαμε για 300 αλογα πια.. Και τι εννοεις να πεσουν οι στροφες της? Δηλαδη οταν πας βενζιναδικο πατας γκαζι στο ρελαντι για να βαλεις βενζινη,ωστε να μην πεσουν οι στροφες της? Μιλαμε για μια τουρμπινα με μικρες δυνατοτητες.εξαλλου μετα τις 5.500-6000 ψοφαει.. Εγω προτεινω το αλλο. Να βγεις εξω και να κανεις και κανα τσιγαρο, μιλωντας παραλληλα στο κινητο, διπλα απτην αντλια. |
Παράθεση: |
και το τσιγαρο το εχω κοψει αλλιως θα αναβα ενα μετα απο μια συναντηση τετ α τετ οι 2 μας ![]() |
Παράθεση: |
και το τσιγαρο το εχω κοψει αλλιως θα αναβα ενα μετα απο μια συναντηση τετ α τετ οι 2 μας |
drdino έγραψε: |
Για πόσο καιρό νομίζεις δηλαδή ότι περιστρέφεται η τουρμπίνα αν μπεις χωρίς φορτίο στο βενζινάδικο; |