PSClub - Hellas

Νέα - Διαγωνισμός GTI 2010: And the winner is

abaleo - Τετ 27 Οκτ 2010, 20:31:49
Θέμα δημοσίευσης:
to 207 rc ψηφιστηκε ως "gti της χρονιάς"... Shocked
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=12092
nido - Τετ 27 Οκτ 2010, 21:10:18
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι, για να χαίρονται μερικοί.... Laughing

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=12092


Διαγωνισμός GTI 2010: And the winner is

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την ανάδειξη του GTi της χρονιάς 2010 μετά και την πραγματοποίηση της εκδήλωσης που διοργάνωσαν οι 4Τροχοί στην πίστα Kartodromo. Νικητής, ύστερα από την ψηφοφορία των αναγνωστών σε Αθήνα και Θεσ/ικη, ανεδείχθη το Peugeot 207 RC!

Η δεύτερη και τελική φάση του καθιερωμένου πλέον διαγωνισμού «GTi της Χρονιάς», που διοργάνωσε για μια ακόμα φορά φέτος το περιοδικό «4Τροχοί», ολοκληρώθηκε σήμερα στη γνωστή στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού πίστα Kartodromo, που βρίσκεται στην περιοχή των Αφιδνών. Μετά και την πραγματοποίηση μιας αντίστοιχα επιτυχημένης εκδήλωσης την περασμένη μόλις εβδομάδα στην πίστα Drive Park στο Ν. Ρύσιο Θεσσαλονίκης, που ήταν αφιερωμένη στους φίλους του περιοδικού από τη Β. Ελλάδα, το… σκηνικό μεταφέρθηκε στην Αττική, με μεγάλο μάλιστα αριθμό αναγνωστών να δίνουν το παρόν στην πίστα το ηλιόλουστο αυτό κυριακάτικο πρωινό. Εκεί, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και τα 10 υποψήφια GTi μοντέλα, ενώ, ύστερα από κλήρωση, 100 από αυτούς έζησαν τη μοναδική εμπειρία να συνοδηγήσουν σε αυτά, και μάλιστα σε αγωνιστικούς ρυθμούς, δίπλα στους γνωστούς Έλληνες οδηγούς αγώνων, Λάμπρο Αθανασούλα, Λευτέρη Μανιαδάκη, Λευτέρη Σωτήρχο, Στέφανο Καμιτσάκη και Νίκο Ζάχο, αλλά και με μέλη της συντακτικής ομάδας του περιοδικού.

manaros - Τετ 27 Οκτ 2010, 21:11:48
Θέμα δημοσίευσης:
με χορηγο την LION Ελλας η μου φαινεται;;;;;;;

ΤΥΧΑΙΟ;;;
silo - Τετ 27 Οκτ 2010, 23:42:33
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
Έτσι, για να χαίρονται μερικοί.... Laughing

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=12092


Διαγωνισμός GTI 2010: And the winner is

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την ανάδειξη του GTi της χρονιάς 2010 μετά και την πραγματοποίηση της εκδήλωσης που διοργάνωσαν οι 4Τροχοί στην πίστα Kartodromo. Νικητής, ύστερα από την ψηφοφορία των αναγνωστών σε Αθήνα και Θεσ/ικη, ανεδείχθη το Peugeot 207 RC!

Η δεύτερη και τελική φάση του καθιερωμένου πλέον διαγωνισμού «GTi της Χρονιάς», που διοργάνωσε για μια ακόμα φορά φέτος το περιοδικό «4Τροχοί», ολοκληρώθηκε σήμερα στη γνωστή στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού πίστα Kartodromo, που βρίσκεται στην περιοχή των Αφιδνών. Μετά και την πραγματοποίηση μιας αντίστοιχα επιτυχημένης εκδήλωσης την περασμένη μόλις εβδομάδα στην πίστα Drive Park στο Ν. Ρύσιο Θεσσαλονίκης, που ήταν αφιερωμένη στους φίλους του περιοδικού από τη Β. Ελλάδα, το… σκηνικό μεταφέρθηκε στην Αττική, με μεγάλο μάλιστα αριθμό αναγνωστών να δίνουν το παρόν στην πίστα το ηλιόλουστο αυτό κυριακάτικο πρωινό. Εκεί, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και τα 10 υποψήφια GTi μοντέλα, ενώ, ύστερα από κλήρωση, 100 από αυτούς έζησαν τη μοναδική εμπειρία να συνοδηγήσουν σε αυτά, και μάλιστα σε αγωνιστικούς ρυθμούς, δίπλα στους γνωστούς Έλληνες οδηγούς αγώνων, Λάμπρο Αθανασούλα, Λευτέρη Μανιαδάκη, Λευτέρη Σωτήρχο, Στέφανο Καμιτσάκη και Νίκο Ζάχο, αλλά και με μέλη της συντακτικής ομάδας του περιοδικού.


GTi της χρονιας 2004 υπενθυμιζω οτι ειχε βγει απο τους 4τροχους το 206 RC

ωραιο καλοστημενο και με δυναμη ειναι το 207 RC,πιστευω πως αξιζει...
manos82 - Τετ 27 Οκτ 2010, 23:51:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τετοιες διαφορες δεν τις περιμενα παντως...( για ποσοστα λεω)

Αναλυτικά, τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για κάθε μοντέλο έχουν ως εξής:
1. Peugeot 207 RC 18,8%
2. Honda Civic Type-R Championship 16,1%
3. Clio Renault Sport 15,0%
4. Abarth Punto EVO 10,4%
5. Mini Cooper S & VW Polo GTi 9,8%
7. Citroen DS3 1.6T & Seat Ibiza Cupra 5,7%
9. Alfa Romeo MiTo QV 5,4%
10. Skoda Fabia RS 3,0%
vama51 - Πεμ 28 Οκτ 2010, 00:21:47
Θέμα δημοσίευσης:
Και αν σκεφτούμε ότι ήταν απέναντι σε θεωρητικά καλύτερα αυτοκίνητα,τα οδηγούσαν αγωνιστικοί οδηγοί και τα πήγαιναν και γρήγορα.Όχι και άσχημα...
Octane - Πεμ 28 Οκτ 2010, 00:24:47
Θέμα δημοσίευσης:
silo έγραψε:
nido έγραψε:
Έτσι, για να χαίρονται μερικοί.... Laughing

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=12092


Διαγωνισμός GTI 2010: And the winner is

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την ανάδειξη του GTi της χρονιάς 2010 μετά και την πραγματοποίηση της εκδήλωσης που διοργάνωσαν οι 4Τροχοί στην πίστα Kartodromo. Νικητής, ύστερα από την ψηφοφορία των αναγνωστών σε Αθήνα και Θεσ/ικη, ανεδείχθη το Peugeot 207 RC!

Η δεύτερη και τελική φάση του καθιερωμένου πλέον διαγωνισμού «GTi της Χρονιάς», που διοργάνωσε για μια ακόμα φορά φέτος το περιοδικό «4Τροχοί», ολοκληρώθηκε σήμερα στη γνωστή στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού πίστα Kartodromo, που βρίσκεται στην περιοχή των Αφιδνών. Μετά και την πραγματοποίηση μιας αντίστοιχα επιτυχημένης εκδήλωσης την περασμένη μόλις εβδομάδα στην πίστα Drive Park στο Ν. Ρύσιο Θεσσαλονίκης, που ήταν αφιερωμένη στους φίλους του περιοδικού από τη Β. Ελλάδα, το… σκηνικό μεταφέρθηκε στην Αττική, με μεγάλο μάλιστα αριθμό αναγνωστών να δίνουν το παρόν στην πίστα το ηλιόλουστο αυτό κυριακάτικο πρωινό. Εκεί, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και τα 10 υποψήφια GTi μοντέλα, ενώ, ύστερα από κλήρωση, 100 από αυτούς έζησαν τη μοναδική εμπειρία να συνοδηγήσουν σε αυτά, και μάλιστα σε αγωνιστικούς ρυθμούς, δίπλα στους γνωστούς Έλληνες οδηγούς αγώνων, Λάμπρο Αθανασούλα, Λευτέρη Μανιαδάκη, Λευτέρη Σωτήρχο, Στέφανο Καμιτσάκη και Νίκο Ζάχο, αλλά και με μέλη της συντακτικής ομάδας του περιοδικού.


GTi της χρονιας 2004 υπενθυμιζω οτι ειχε βγει απο τους 4τροχους το 206 RC

ωραιο καλοστημενο και με δυναμη ειναι το 207 RC,πιστευω πως αξιζει...

Τυχαιο?
Δε νομιζω... Laughing

"GTI" παντως απο τα αυτοκινητα του διαγωνισμου , μονο το RS , το Championship κ το cooper s θα μπορουσαν να θεωρηθουν κ ακομα κ αυτα στο...περιπου.

Δηλαδη ο καθε κακομοιρης ψηφιζει κ "να το αποτελεσμα"?!? Καλη φαση...
silo - Πεμ 28 Οκτ 2010, 01:00:08
Θέμα δημοσίευσης:
ολα αυτα στην ιδια κατηγορια ειναι οποτε ολα GTi θεωρουνται.ιδια χαρακτηριστικα εχουν πανω κατω και δε νομιζω οι 4τροχοι να καναν καποιο λαθος...40χρονια εχει παρουσιασει της παναγιας τα ματια.το θεμα μας ειναι οτι τα λεφτα του τα αξιζει το 207...
COOL ALEXIS - Πεμ 28 Οκτ 2010, 09:28:40
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Δηλαδη ο καθε κακομοιρης ψηφιζει κ "να το αποτελεσμα"?!? Καλη φαση...


+1
Octane - Πεμ 28 Οκτ 2010, 10:34:58
Θέμα δημοσίευσης:
silo έγραψε:
ολα αυτα στην ιδια κατηγορια ειναι οποτε ολα GTi θεωρουνται.ιδια χαρακτηριστικα εχουν πανω κατω και δε νομιζω οι 4τροχοι να καναν καποιο λαθος...40χρονια εχει παρουσιασει της παναγιας τα ματια.το θεμα μας ειναι οτι τα λεφτα του τα αξιζει το 207...

Το ξερω φιλε μου οτι ειναι στην ιδια κατηγορια... .
Μονο που καποια απο αυτα , ειναι περισσοτερο "GT" , παρα "GTI" (κ το 207 ειναι ενα απ'αυτα).
Ξερω ποιο ειναι το θεμα μας , εγω εκανα σχολιο στο παραπανω ποστ... .
Κ ναι , το 207 RC τα αξιζει τα λεφτα του , αλλα παντα το ολο θεμα σχετιζεται με την τσεπη κ τις αναγκες του καθενος.

Υ.Γ.Οχι,οι 4 τροχοι δεν κανουν ποτε λαθος... Rolling eyes
Vini - Πεμ 28 Οκτ 2010, 19:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
με χορηγο την LION Ελλας η μου φαινεται;;;;;;;

ΤΥΧΑΙΟ;;;


Και με χορηγό και με κλήρωση ένα 207 1.4 ...

Περίεργο θα φαινόταν αν δεν έβγαζαν το RC... Lol
Driver ///M - Πεμ 28 Οκτ 2010, 19:43:50
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
silo έγραψε:
ολα αυτα στην ιδια κατηγορια ειναι οποτε ολα GTi θεωρουνται.ιδια χαρακτηριστικα εχουν πανω κατω και δε νομιζω οι 4τροχοι να καναν καποιο λαθος...40χρονια εχει παρουσιασει της παναγιας τα ματια.το θεμα μας ειναι οτι τα λεφτα του τα αξιζει το 207...

Το ξερω φιλε μου οτι ειναι στην ιδια κατηγορια... .
Μονο που καποια απο αυτα , ειναι περισσοτερο "GT" , παρα "GTI" (κ το 207 ειναι ενα απ'αυτα).
Ξερω ποιο ειναι το θεμα μας , εγω εκανα σχολιο στο παραπανω ποστ... .
Κ ναι , το 207 RC τα αξιζει τα λεφτα του , αλλα παντα το ολο θεμα σχετιζεται με την τσεπη κ τις αναγκες του καθενος.

Υ.Γ.Οχι,οι 4 τροχοι δεν κανουν ποτε λαθος... Rolling eyes


Δηλαδή ποιο από υπόλοιπα αυτοκίνητα του συγκριτικού (πλην ίσως του τάπερ) είναι περισσότερο gti από το 207rc?
volvos - Πεμ 28 Οκτ 2010, 20:06:56
Θέμα δημοσίευσης:
κλιο
volvos - Πεμ 28 Οκτ 2010, 20:08:35
Θέμα δημοσίευσης:
μινι???
android - Πεμ 28 Οκτ 2010, 20:10:56
Θέμα δημοσίευσης:
"Μεγάλος νικητής του φετινού διαγωνισμού, ο οποίος και κέρδισε ως έπαθλο ύστερα από κλήρωση στο σύνολο των δελτίων συμμετοχής ένα ολοκαίνουργιο Peugeot 207 1.4 Sport, προσφορά της Lion Hellas"

σας λεει κατι αυτο?
Octane - Πεμ 28 Οκτ 2010, 20:15:33
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Octane έγραψε:
silo έγραψε:
ολα αυτα στην ιδια κατηγορια ειναι οποτε ολα GTi θεωρουνται.ιδια χαρακτηριστικα εχουν πανω κατω και δε νομιζω οι 4τροχοι να καναν καποιο λαθος...40χρονια εχει παρουσιασει της παναγιας τα ματια.το θεμα μας ειναι οτι τα λεφτα του τα αξιζει το 207...

Το ξερω φιλε μου οτι ειναι στην ιδια κατηγορια... .
Μονο που καποια απο αυτα , ειναι περισσοτερο "GT" , παρα "GTI" (κ το 207 ειναι ενα απ'αυτα).
Ξερω ποιο ειναι το θεμα μας , εγω εκανα σχολιο στο παραπανω ποστ... .
Κ ναι , το 207 RC τα αξιζει τα λεφτα του , αλλα παντα το ολο θεμα σχετιζεται με την τσεπη κ τις αναγκες του καθενος.

Υ.Γ.Οχι,οι 4 τροχοι δεν κανουν ποτε λαθος... Rolling eyes


Δηλαδή ποιο από υπόλοιπα αυτοκίνητα του συγκριτικού (πλην ίσως του τάπερ) είναι περισσότερο gti από το 207rc?

Τα ανεφερα παραπανω Rolling eyes κ σου απαντησε κ ο volvos Wink
Octane - Πεμ 28 Οκτ 2010, 20:19:02
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
"Μεγάλος νικητής του φετινού διαγωνισμού, ο οποίος και κέρδισε ως έπαθλο ύστερα από κλήρωση στο σύνολο των δελτίων συμμετοχής ένα ολοκαίνουργιο Peugeot 207 1.4 Sport, προσφορά της Lion Hellas"

σας λεει κατι αυτο?

Τι να μας πει δηλαδη?!? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

40 χρονια περιοδικο ειναι , δε νομιζω να εκανε (ο κοσμος που ψηφισε) καποιο λαθος Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Καλα να περασει ο νικητης με το 1.4 Sport. γα**ει κ δερνει.
(Βασει ονομασιας παντως ειναι...παραλιγο gti Razz , αρα...θα ειναι σβελτο Laughing )
manosm3 - Παρ 29 Οκτ 2010, 01:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
Για μενα απο τα παραπανω μονο το κλιο θα μπορουσε να θεωρηθει gti
SAKIS-LEMANS - Παρ 29 Οκτ 2010, 08:28:27
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
"Μεγάλος νικητής του φετινού διαγωνισμού, ο οποίος και κέρδισε ως έπαθλο ύστερα από κλήρωση στο σύνολο των δελτίων συμμετοχής ένα ολοκαίνουργιο Peugeot 207 1.4 Sport, προσφορά της Lion Hellas"

σας λεει κατι αυτο?

χαχαχαχαχα!

όχι ρε απλά χάρηκε η lion για το αποτέλεσμα και είπε να δώσει ενα 207...Αν κέρδιζε π.χ η ρενό θα έδινε ένα κλιό και πάει λέγοντας!

χαχαχαχ!
nOkpos - Παρ 29 Οκτ 2010, 10:01:12
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
με χορηγο την LION Ελλας η μου φαινεται;;;;;;;

ΤΥΧΑΙΟ;;;


Δεν νομιζω Razz
drdino - Παρ 29 Οκτ 2010, 10:13:41
Θέμα δημοσίευσης:
κουπερ πανακριβο, κλιο ρς διλιτρο, ταπερ δεν εισάγεται πλέον οπότε μην σας εντυπωσιάζει το RC το οποίο έτσι και αλλιώς είναι πολύ καλό.
nido - Παρ 29 Οκτ 2010, 11:57:56
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
Για μενα απο τα παραπανω μονο το κλιο θα μπορουσε να θεωρηθει gti

Άντε να αρχίσουμε πάλι τις ατελείωτες συζητήσεις για το "τι είναι GTi"... Laughing
- "Το χατσμπακ που είναι πιο κοντά στο ορίτζιναλ Golf GTi"...
- "Μα σήμερα όλα είναι καλύτερα σε όλα από το ορίτζιναλ Golf GTi, μήπως δεν του αξίζει πιο ο τίτλος GTi?..."
- "Τότε αυτό που είναι και γρήγορο αλλά και πιο fun to drive - αλλά όχι σε στυλ 106 ραλί..."
- "Δηλαδή αυτό που είναι και πολύ καλά εξοπλισμένο....?"
- "Ε, ναι......."
- "ΟΚ, τότε ποιο ΔΕΝ είναι GTi, και γιατί δεν είναι...."
- "Να είναι ρε παιδί μου ό,τι ήταν και το Golf GTi στην εποχή του...."
- "....."

Shocked Laughing
MEMsound - Παρ 29 Οκτ 2010, 12:02:05
Θέμα δημοσίευσης:
ρεσπεκτ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAKIS-LEMANS - Παρ 29 Οκτ 2010, 12:07:24
Θέμα δημοσίευσης:
εντάξει το κλιό είναι το πιο hardcore από όλα... αυτό προφανώς όμως δεν φτάνει αυτό από μόνο του για να πάρει τον τίτλο για το 2010.


Υ.Γ χαχαχα! η ρενό δεν ήταν και χορηγός! αυτό από μόνο του κάνει την διαφορα!
Jim207GT - Παρ 29 Οκτ 2010, 14:37:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μου θυμήζετε λίγο το αυτός ειναι "δεξιός", "αριστερός"κτλ κτλ

Έλεος πια με αυτές τις ταμπέλες....."γιατι ο λύκος δλδ να είναι κακός και όχι τα γουρουνάκια......" Άπεχτη διαφήμιση.
driver7 - Παρ 29 Οκτ 2010, 15:20:03
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί τόση αμφισβήτηση στο RC δεν καταλαβαίνω...ωραία, το Clio και το ταπερ, άντε και το mini είναι πιο hardcore, ίσως λίγο πιο γρήγορα παντού, αλλά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που μετράνε στον κόσμο...εμφάνιση, κόστος απόκτησης και χρήσης, χρηστικότητα, εξοπλισμός κλπ...

Βάλτε τα κάτω και δείτε πως το RC απέχει (αν απέχει) ελάχιστα (προς τα κάτω) απ' αυτά αν τα συγκρίνουμε σε ό,τι έχει σχέση με τη συμπεριφορά στο δρόμο, αλλά απέχει πολύ (προς τα πάνω) σε όλα τα άλλα....

Είναι το πιο οικονομικό για την απόκτηση ?? ΝΑΙ
Είναι το πιο οικονικό ως προς τη συντήρηση (τέλη, σερβις, βενζίνες)?? ΝΑΙ
Είναι το πιο βελτιώσιμο με προσιτό κόστος?? ΝΑΙ (μαζί με το cooper)
Είναι το πιο άνετο σε συνθήκες πόλης (χώροι, εξοπλισμός άνεσης)?? ΝΑΙ
Είναι το πιο άνετο για ταξίδια?? ΝΑΙ

Πλέον για τον κόσμο τα GTi είναι έτσι και δεν το θέλουν μόνο για να κατεβάζουν δέκτα στα Μέγαρα....
volvos - Παρ 29 Οκτ 2010, 15:44:29
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια μη λετε τετοιες μαλ***ες και παρουν αερα οσοι εχουν ροσου

καλα ειανι τα 11 που τα βρισκω.........ευκαιρια για νεο αμαξι Laughing
COOL ALEXIS - Παρ 29 Οκτ 2010, 15:56:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είπε κανείς ότι δεν είναι καλό, απλά είναι απορίας άξιο πως από την αφάνεια πέρασε στην κορυφή μέσα σε μερικά χρόνια έτσι ξαφνικά.

Τυχαίο Question
ironman02 - Παρ 29 Οκτ 2010, 16:13:23
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά δεν ήταν και στην αφάνεια. Σε όποιο περιοδικό τύχαινε να έβλεπα συγκριτικό ή review το βγάζανε πάντα οδηγικά κορυφαίο..
Octane - Παρ 29 Οκτ 2010, 16:50:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια ελεος!!
Δεν ειπε κανεις οτι το RC ειναι κακο!!!
Καθε αλλο μαλιστα!!
Υπο προυποθεσεις ειναι πιο γρηγορο απο την Κλειω κ το Ταπερ κ σιγουρα αυτο που αξιζει περισσοτερο απ'ολα τα λεφτα του!!!

Αλλο θεμα εθεσα εγω , για χαρακτηρισμο Gti , μιας κ ναι , ισως να ειμαι λιγο πιο ρομαντικος απο καποιους εδωμεσα κ να μου φαινεται το RC κ τα υπολοιπα πιο GT αμαξακια. (εκτος απο τα 3 που προανεφερα)
Οποιος διαφωνει με αυτο , οκ , δεν θα πηδηξουμε ΚΑΙ αυτο το τοπικ.

Ο σχολιασμος του διαγωνισμου ειναι ontopic , ολα τα υπολοιπα ειναι off. Τελος. Cool

Για την ιστορια , συνεχιστες του πρωτου GTI κ των υπολοιπων... , πλεον ειναι , το twingo rs κ τα υπολοιπα σβελτα μικρα της συγκεκριμενης κατηγοριας καθως κ το 500ρακι abarth (το συγχρονο πουντότζιτο) Laughing

Η κατηγορια που λετε παραπανω ειναι τα συγχρονα Gti , σε μια πιο γενικευμενη κ με πιο "GT" προσανατολισμο αποψη.
Κ εκει ξεχωριζουν τα 3 που ξαναειπα Laughing , ως αρκετα λιγοτερο -εως καθολου- "GT"...

Cool
driver7 - Παρ 29 Οκτ 2010, 17:12:38
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
παιδια μη λετε τετοιες μαλ***ες και παρουν αερα οσοι εχουν ροσου

καλα ειανι τα 11 που τα βρισκω.........ευκαιρια για νεο αμαξι Laughing


Χαχαχα...το κορυφαίο σχόλιο...

Στο θέμα μας απλά να συμπληρώσω πως δυστυχώς για κάποιους ή ευτυχώς για κάποιους άλλους η κατηγορία GTi άλλαξε και πλέον ο κόσμος ζητάει άλλα πράγματα από αυτά τα αυτοκίνητα...Γι αυτό και τα hardocore αμάξια δεν είναι στην κορυφή όταν ζητείται η γνώμη του "μέσου γρήγορου οδηγού"....Οπότε δεν χωριζόμαστε σε RCαδηκες και μη, απλά συνειδητοποιούμε πως άλλαξαν οι εποχές των σκληροπυρηνικών GTi....

Στη συγκεκριμένη ψηφοφορία ίσως να επαιξε ρόλο και η χορηγία της lion hellas, αλλά και να μην ήταν δεν θα άλλαζε και πολύ το αποτέλεσμα νομίζω....άντε να μην ήταν κορυφή, αλλά θα ήταν στην τριάδα...
Octane - Παρ 29 Οκτ 2010, 17:27:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το Clio στην Ελλαδα κοστιζε οσο στον υπολοιπο real world κ δεν ειχαμε κ το ηλιθιο θεμα με τα cc (αλλα μετρουσαν τα ps...) , θα τα ξαναλεγαμε για το RC κ τα του λογου του Laughing , μιας κ ο ελληνας γουσταρει καργα gti.
Λογικο , αφου οι περισσοτεροι δρομοι ειναι "ειδικες" κ οχι autobahn... .

Παρολα αυτα , αν θελεις (μπροσθιοκινητη) δυναμη , αναγκαζεσαι να ασχολεισαι με τουρμπακια GT που παλευουν να βρουν προσφυση στην Μπανανια μας Laughing
android - Παρ 29 Οκτ 2010, 17:43:01
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Αν το Clio στην Ελλαδα κοστιζε οσο στον υπολοιπο real world κ δεν ειχαμε κ το ηλιθιο θεμα με τα cc (αλλα μετρουσαν τα ps...) , θα τα ξαναλεγαμε για το RC κ τα του λογου του Laughing , μιας κ ο ελληνας γουσταρει καργα gti.
Λογικο , αφου οι περισσοτεροι δρομοι ειναι "ειδικες" κ οχι autobahn... .

Παρολα αυτα , αν θελεις (μπροσθιοκινητη) δυναμη , αναγκαζεσαι να ασχολεισαι με τουρμπακια GT που παλευουν να βρουν προσφυση στην Μπανανια μας Laughing


πολλα αν...
και επειδη παντα θα μαστε στην χωρα του "ΑΝ"
γιατι πολυ απλα τπτ απο αυτα δε θα γινει...
ειναι πιο ολοκληρομενο για τα ελληνικα δεδομενα το 207
silo - Παρ 29 Οκτ 2010, 18:14:25
Θέμα δημοσίευσης:
διαβαστε παρακαλω και δειτε ποιο ειναι το καλυτερο...

http://www.topgear.gr/subjects/c2474,1,Hot_Hatches_%28Abarth_500_Esseesse_MiTo_Q.html

ο καθενας εχει και τις αδυναμιες του
ironman02 - Σαβ 30 Οκτ 2010, 23:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
silo έγραψε:
διαβαστε παρακαλω και δειτε ποιο ειναι το καλυτερο...

http://www.topgear.gr/subjects/c2474,1,Hot_Hatches_%28Abarth_500_Esseesse_MiTo_Q.html

ο καθενας εχει και τις αδυναμιες του


 To 207 RC όμως δεν είναι μέσα στη σύγκριση.. Rolling eyes
ParisMcridis - Δευ 01 Νοέ 2010, 12:27:17
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
παιδια μη λετε τετοιες μαλ***ες και παρουν αερα οσοι εχουν ροσου

καλα ειανι τα 11 που τα βρισκω.........ευκαιρια για νεο αμαξι

χαχαχα κατσε τωρα που βγηκε gti της χρονιας συν του οτι δε παραγεται πια καργα συλλεκτικο εγινε το RC μας.θα παει τουλαχιστον 20χιλιαρικα. Laughing Laughing
Παντως ειναι το καλητερο value for money κ λιγο χειροτερο απο τα 2λιτρα της παρεας που ειναι οντως respect το ενα για το look κ το στησιμο κ το αλλο για το μοτερ το μπλοκε κ το οτι ειναι συλλεκτικο.στα υπολοιπα δεν αναφερομαι γιατι ειναι ποιο gt απο το rc.
Παράθεση:
διαβαστε παρακαλω και δειτε ποιο ειναι το καλυτερο...

http://www.topgear.gr/subjects/c2474,1,Hot_Hatches_%28Abarth_500_Esseesse_MiTo_Q.html

ο καθενας εχει και τις αδυναμιες του

οσο για τους αγγλους ειναι οτι να ναι.
alexandros 207 Rallye - Δευ 01 Νοέ 2010, 14:42:22
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:

δε παραγεται πια καργα συλλεκτικο εγινε το RC μας.


απο ποτε? Surprised Scratch
ParisMcridis - Δευ 01 Νοέ 2010, 14:47:44
Θέμα δημοσίευσης:
σιγουρα πριν ενα μηνα που ρωτησα κ δε θα ξαναφερουν πια.νομιζω ομως πως εχει σταματησει απο το καλοκαιρι.
SAKIS-LEMANS - Δευ 01 Νοέ 2010, 14:51:58
Θέμα δημοσίευσης:
Κύριοι επειδή ειπώθηκε κάτι για συνεχιστές GTi...

Δ Ε Ν υπάρχει τέτοιο πράγμα, αν υπάρχει θέλω 900 κιλά από αυτό οπωσδήποτε! (πάνω - κάτω)

Λοιπόν ορίστε τι σημαίνει GTi εν έτει 2010 να τελειώνουμε και συνεχίζει η συζήτηση, αλλιώς άκρη δεν θα βρούμε!
alexandros 207 Rallye - Δευ 01 Νοέ 2010, 16:25:55
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
σιγουρα πριν ενα μηνα που ρωτησα κ δε θα ξαναφερουν πια.νομιζω ομως πως εχει σταματησει απο το καλοκαιρι.


1η φορα το ακουω Confused
και για πιο λογο η "προωθηση" τοτε?
νωρις δεν ειναι να το σταματησουν ομως?
vagelis207 - Τρι 02 Νοέ 2010, 00:14:45
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Κύριοι επειδή ειπώθηκε κάτι για συνεχιστές GTi...

Δ Ε Ν υπάρχει τέτοιο πράγμα, αν υπάρχει θέλω 900 κιλά από αυτό οπωσδήποτε! (πάνω - κάτω)

Λοιπόν ορίστε τι σημαίνει GTi εν έτει 2010 να τελειώνουμε και συνεχίζει η συζήτηση, αλλιώς άκρη δεν θα βρούμε!


+1000
drdino - Τρι 02 Νοέ 2010, 08:40:27
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Κύριοι επειδή ειπώθηκε κάτι για συνεχιστές GTi...

Δ Ε Ν υπάρχει τέτοιο πράγμα, αν υπάρχει θέλω 900 κιλά από αυτό οπωσδήποτε! (πάνω - κάτω)

Λοιπόν ορίστε τι σημαίνει GTi εν έτει 2010 να τελειώνουμε και συνεχίζει η συζήτηση, αλλιώς άκρη δεν θα βρούμε!


900 κιλά δεν γίνεται. Laughing Τουλάχιστον όχι με τις ηχομονώσεις μου θέλουμε, τον εξοπλισμό που θέλουμε και την ασφάλεια που θέλουμε. Όχι με γήινα υλικά κατασκευής και την αντίστοιχη γήινη τιμή τους.

Κάθε σύγχρονο GTI έβγαινε στην αρχή της ζωής του χειρότερο, αποστειρωμένο κλπ από τον προκάτοχό του, ακόμα και σημερινοί θεοί.

Τα αυτοκίνητα είθισται να τα βλέπουμε συγκριτικά καλώς ή κακώς. Στο σημερινό χάος των μόνιμων εσπ και της μονοδιάστατης υποστροφικής, προς χάριν της ασφάλειας, συμπεριφοράς σαφώς και ένα RC είναι Gti: ένα αυτοκίνητο που είναι μεν χρηστικό καθημερινά αλλά ανά πάσα στιγμή μπορείς να το πάρεις και να πας να δημιουργήσεις ένα χαμόγελο στην φάτσα σου σε μια ορεινή διαδρομή.

My 2 cents.
Pughell - Τετ 03 Νοέ 2010, 08:41:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σε συζητηση που ειχαμε με εναν εκ των δοκιμαστων τις περασμενες μερες,ιδιαιτερη εντυπωση εκανε το ταπερ.
Ακολουθει το RC και τα υπολοιπα βρισκονται αρκετα μακρια... Confused

Το τελικο συμπερασμα παντως ηταν οτι κανενα δεν ηταν αυτο το οποιο θα περιμενε ο φανατικος sportsman της τελευταιας 20ετιας,χρησιμοποιωντας σαν κριτηριο οτι βγηκε στην παραγωγη εως τωρα. NodNo
silo - Τετ 03 Νοέ 2010, 13:21:01
Θέμα δημοσίευσης:
ποιο αμαξι θεωρειται ως το καλυτερο της 20ετιας του ειδους ας πουμε?

INTEGRALLE?
ayrton - Τετ 03 Νοέ 2010, 13:24:08
Θέμα δημοσίευσης: 207 RC GTI ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!
"Το RC είναι το GTI εκείνο που καταφέρνει να παντρέψει ιδανικά την ευχρηστία στην καθημερινή χρήση με τις επιδόσεις και την αποτελεσματικότητα στη σπόρ οδήγηση".
Αυτό γράφουν οι 4τροχοί και νομίζω ότι αυτός είναι και ο λόγος που ψηφίστηκε και ώς Νο1 gti. Γιατί είναι ένα all around gti, μία μέση τομή.
android - Τετ 03 Νοέ 2010, 19:47:33
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Σε συζητηση που ειχαμε με εναν εκ των δοκιμαστων τις περασμενες μερες,ιδιαιτερη εντυπωση εκανε το ταπερ.
Ακολουθει το RC και τα υπολοιπα βρισκονται αρκετα μακρια... Confused

Το τελικο συμπερασμα παντως ηταν οτι κανενα δεν ηταν αυτο το οποιο θα περιμενε ο φανατικος sportsman της τελευταιας 20ετιας,χρησιμοποιωντας σαν κριτηριο οτι βγηκε στην παραγωγη εως τωρα. NodNo


το ταπερ ειναι ακυρο που το βαλαν...ειναι εκτος κατηγοριας..
Pughell - Τετ 03 Νοέ 2010, 20:36:35
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικο...Μην ξεχναμε οτι ειναι το βαρυτερο ολων και ενα απο τα λιγα ατμοσφαιρικα που παιζει στα ισα τα τουρμπατα. Wink
volvos - Πεμ 04 Νοέ 2010, 00:30:46
Θέμα δημοσίευσης:
που τα παιζει στα ισια πλακα κανουμε? σε μεικτη οριενη διαδρομη το σιβικακι θα φαει τοσο πολυ ξυλο απο τη γαμωροπη τους που ουτε το φαμπια δε θα προλαβαινει.... ειλικρινα το σιβικ μονο εμετο μου προκαλει σαν αμαξι
ειτε επειδη το συγκρινω με το επ3 ειτε επειδη φοραει αξονα λυση ξεφτυλα για τη χοντα ειτε γιατι δε παει βημα ειτε γιατι ειναι σα διαστημικη κατσαρολα ειτε γιατι αρεσει στο μανθο....
driver7 - Πεμ 04 Νοέ 2010, 01:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το ταπερ παίζει στα ίσα τα τουρμπάτα της από κάτω κατηγορίας...έλεος δηλαδή...στην κατηγορία του είναι τελευταίο πλέον και συγκρίνεται με τα μικρότερα....
Pughell - Πεμ 04 Νοέ 2010, 07:43:34
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να σας πω,εγω δεν εχω αποψη για ολα οσα δοκιμαστηκαν αλλα ο Κοσμοπουλος πιστευω οτι εχει...
Ετσι και αλλιως με την "ελληνικη" λογικη το Clio θα επρεπε να θεοποιησει ο ανθρωπος,παραυτα εντυπωση του εκαναν τα αλλα δυο μοντελα που προανεφερα. Confused
driver7 - Πεμ 04 Νοέ 2010, 09:27:07
Θέμα δημοσίευσης:
Μα δεν αμφισβητεί κανείς το τάπερ, προσθεού, πιθανότατα είναι το καλύτερο όσων δοκιμάστηκαν εκεί και σίγουρα το πιο καθαρόαιμο (παρά το ότι έγινε πιο μαλθακό από τον προκάτοχό του), απλά το να συγκρίνεται με 16αρια και 14αρια τουρμπάτα της μικρότερης κατηγορίας και μάλιστα να μην επικρατεί άνετα ή και καθόλου δεν το τιμά....
Pughell - Πεμ 04 Νοέ 2010, 11:33:45
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα η αντικειμενικοτητα του ελληνικου τυπου ειναι ανεκδοτο οποτε τα οποια συμπερασματα δεν θα ειναι αξιοπιστα,ιδιαιτερα σε μια πιστα καρτ... Wink

Για να βγαλεις αξιοπιστα αποτελεσματα χρειαζεσαι Σερρες ή τυποποιημενη διαδρομη αγωνα,πχ ραλλυ-αναβαση-κλπ...
sps - Πεμ 04 Νοέ 2010, 11:37:35
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Απλα η αντικειμενικοτητα του ελληνικου τυπου ειναι ανεκδοτο οποτε τα οποια συμπερασματα δεν θα ειναι αξιοπιστα,ιδιαιτερα σε μια πιστα καρτ... Wink

Για να βγαλεις αξιοπιστα αποτελεσματα χρειαζεσαι Σερρες ή τυποποιημενη διαδρομη αγωνα,πχ ραλλυ-αναβαση-κλπ...

Oποτε Στελιο και ο Κοσμο ισως ειχε αλλη αποψη αν τα δοκιμαζε σε σερρες ή σε ειδικη και οχι σε πιστα μικυ μαους!
MEMsound - Πεμ 04 Νοέ 2010, 11:50:17
Θέμα δημοσίευσης:
εντος καρτοπιστας... @@συμπερασματα βγαινουν...
παρολα αυτα ειναι μια ιδιαιτερη και ενδιαφερουσα "δοκιμασια" λογω στενοτητας χωρου.

αν και αμα το καλοσκεφτειτε...δε νομιζω οτι ολο το τμημα σπορ εξελιξης της καθε εταιριας να δαπανησε φαια ουσια για να στησει ενα αμαξι ωστε να στριβει "ΤΑΠΑ" με 1η αντε και 2α (βλ καρτοδρομο...ελεος)

ειναι σα να λεμε τις υπολοιπες 3 (ή 4) ταχυτητες τις εχει ενα αμαξι μονο για να πηγαινει ευθεια...
δε νομιζω Wink
volvos - Πεμ 04 Νοέ 2010, 12:27:10
Θέμα δημοσίευσης:
diafono ΔΙΟΤΙ
για να φτασεις καρτοπιστα

περνας απο τη ντριφτοπιστα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

και εκει θελει αρχ**ια να στριβεις σε συνθηκες υπεργλιτσας με 3ες και αναποδα και το κουλαλεξη μπρος σου με το τρανσπορτερ διπλωμενο τερμα αντιθετο ρευμα...

τα παραπανω αποτελουν δειγματα υπερφυσικης φαντασιας δεν εχουν συμβει ποτε και σας παρακαλουμε να μην τα προσπαθησετε ποτε σε δημοσιο δρομο Laughing
MEMsound - Πεμ 04 Νοέ 2010, 12:36:22
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing
COOL ALEXIS - Πεμ 04 Νοέ 2010, 12:43:26
Θέμα δημοσίευσης:
Οφείλω να ομολογήσω ότι ο Τάκης είναι αλλού. Τέτοια έμπνευση δεν την είχε ποτέ και νομίζω ότι θα ξεθάψω ένα παλιό θέμα για εκείνον.

Ο άνθρωπος πάει χαμένος Laughing Laughing Laughing
Octane - Πεμ 04 Νοέ 2010, 13:45:20
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

και εκει θελει αρχ**ια να στριβεις σε συνθηκες υπεργλιτσας με 3ες και αναποδα και το κουλαλεξη μπρος σου με το τρανσπορτερ διπλωμενο τερμα αντιθετο ρευμα...

Σιγα τα ωα... Razz
@@ θελει να στριβεις διπλωμενος με 5ες Ribas κ στη μεση της στροφης να κατεβαζεις 4η (αφου εχεις τσιμπισει χειροφρενο) για να κρατησεις οσο γινεται περισσοτερο το...slide... Laughing Laughing Laughing

Αλλα οπως πολυ σωστα ειπες , ολα αυτα ειναι υποθετικα Laughing , απλα πετυχα το συγκεκριμενο κομματι στο nfs shift κ το θυμηθηκα... Laughing

Οπως κ να'χει παντως (γυριζοντας στο θεμα μας) το RC ηταν το πιο Gti ακομα Κ στο καρτοδρομο Laughing Rolling eyes

Worthy Beer
volvos - Πεμ 04 Νοέ 2010, 14:02:19
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΠΕΜΠΗ οταν ερθεις ελλαδα πες μου να σου πω το θρυλο με το πρασινο κορσα πως εστριβε στο πεταλο...εισαι πολυ μικρος για να μας κουνησεις τα αρχιδακια σου...το τιμονακι σου και σε αλλη στροφη Laughing
Octane - Πεμ 04 Νοέ 2010, 14:29:02
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ΜΠΕΜΠΗ οταν ερθεις ελλαδα πες μου να σου πω το θρυλο με το πρασινο κορσα πως εστριβε στο πεταλο...εισαι πολυ μικρος για να μας κουνησεις τα αρχιδακια σου...το τιμονακι σου και σε αλλη στροφη Laughing


Laughing Laughing Laughing
Ελιωσααααααααα!!!!!!!

Θα ερθω Ελλαδα συντομα κ αν κατεβασω τον κουβα μου , με βλεπω να τσιμπαω τα 2 888 που σου εχουν μεινει... , γιατι θα ειναι με χειμερινα 14αρια , οποτε εχω ηδη δικαιολογια...αν πηγαινω καπως αργα Cool

Το πεταλο ειναι μια στροφη... , ενω μεχρι κολωνες 6 τραγουδακια Laughing Laughing Laughing (το ενα ειναι το November Rain Razz )
Steve - Πεμ 04 Νοέ 2010, 14:42:28
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
Οφείλω να ομολογήσω ότι ο Τάκης είναι αλλού. Τέτοια έμπνευση δεν την είχε ποτέ και νομίζω ότι θα ξεθάψω ένα παλιό θέμα για εκείνον.

Ο άνθρωπος πάει χαμένος Laughing Laughing Laughing
Για χώσε!
volvos - Πεμ 04 Νοέ 2010, 14:49:15
Θέμα δημοσίευσης:
glyfada τρυπες λαιμος τρυπες και πισω γλυφαδα
3/4ρεζερβουαρ

μαμα εβο8
Octane - Πεμ 04 Νοέ 2010, 14:59:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
glyfada τρυπες λαιμος τρυπες και πισω γλυφαδα
3/4ρεζερβουαρ

μαμα εβο8

Φιλε εισαι λιγακι Off Topic
Cool

Υ.Γ. Ασυμφορο τελειως...
Την επομενη φορα παρε prius για τη βολτα Laughing
Jim207GT - Πεμ 04 Νοέ 2010, 16:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
Αλέξη τελικά το Cordoba μας βρίκε?? Very happy Very happy

Όσο για τον Τάκη τι να πώ......συλλεκτικό κομμάτι ο άτιμος.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr