PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Moτερ 207 1,6T σε 206

PANNT - Σαβ 23 Οκτ 2010, 16:17:11
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Moτερ 207 1,6T σε 206
παιδια η βελτιωση για καποιους ειναι παθος.ξερουμε οτι χανουμε λεφτα αλλα ειναι αυτο που αγαπαμε.
μια ερωτηση λοιπον
μπαινει το τουρμπατο μοτερ του 207 σtο 206cc???to 1,6 T
ξερει καποιος?
Sinanai - Σαβ 23 Οκτ 2010, 17:09:15
Θέμα δημοσίευσης: Re: Moτερ 207 σε 206
PANNT έγραψε:
παιδια η βελτιωση για καποιους ειναι παθος. (1) ξερουμε οτι χανουμε λεφτα αλλα ειναι αυτο που αγαπαμε.
μια ερωτηση λοιπον
(2) μπαινει το τουρμπατο μοτερ του 207 σtο 206cc???to 1,6 T
ξερει καποιος?


(1) Μη γενικεύεις. Αν εσύ βαδίζεις με αυτή τη λογική ίσως να ισχύει για ελάχιστους ακόμη, που δεν είναι συνειδητοποιημένοι στο τι θέλουν από το αυτοκίνητό τους...

(2) Νομίζω έχει ξανασυζητηθεί το θέμα και αν θυμάμαι καλά υπάρχει ασυμβατότητα με τα ηλεκτρικά των δύο - παντελκώς διαφορετικών σε σχεδίαση - κινητήρων.
Driver ///M - Σαβ 23 Οκτ 2010, 17:57:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Moτερ 207 σε 206
Sinanai έγραψε:
PANNT έγραψε:
παιδια η βελτιωση για καποιους ειναι παθος. (1) ξερουμε οτι χανουμε λεφτα αλλα ειναι αυτο που αγαπαμε.
μια ερωτηση λοιπον
(2) μπαινει το τουρμπατο μοτερ του 207 σtο 206cc???to 1,6 T
ξερει καποιος?


(1) Μη γενικεύεις. Αν εσύ βαδίζεις με αυτή τη λογική ίσως να ισχύει για ελάχιστους ακόμη, που δεν είναι συνειδητοποιημένοι στο τι θέλουν από το αυτοκίνητό τους...

(2) Νομίζω έχει ξανασυζητηθεί το θέμα και αν θυμάμαι καλά υπάρχει ασυμβατότητα με τα ηλεκτρικά των δύο - παντελκώς διαφορετικών σε σχεδίαση - κινητήρων.


Ψυχραιμία, δεν είπε τίποτα κακό ο άνθρωπος.
Το ότι με τις βελτιώσεις δεν θα πάρεις ποτέ πίσω τα λεφτά που έδωσες, είναι γεγονός. Δεν σημαίνει όμως ότι δεν αξίζει, αφού κάνεις κάτι που αγαπάς και σε γεμίζει (τόσο το αποτέλεσμα όσο και η διαδρομή μέχρι να το επιτύχεις) και αυτό ακριβώς είπε και ο φίλος.
bagosgt - Σαβ 23 Οκτ 2010, 18:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αλλα εμεις που χαλαμε λεφτα στις βελτιωσεις,θα εχουμε κατι "διαφορετικο" απο καποιον αλλον,κ πιστευω αυτο σαν ανταμοιβη ειναι αρκετο Wink για εμενα προσωπικα αυτο μου αρκει,κ αντι να πηγαινω για κυνηγι καθε κυριακη,κ υπαρχει κ φοβος μη μου την φυτεψει κανενας οταν θα περναω πισω απο κανεναν θαμνο,καλυτερα να πινω καφε κ να καθαριζω το αμαξι μου η να μπαινω σε καμια πιστα Cool
abaleo - Σαβ 23 Οκτ 2010, 18:23:55
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αλλά το να πηγαίνεις για κυνήγι είναι λιγότερο επικίνδυνο από το να κινείσαι στους δρόμους? δυχτυχώς στην ελλάδα παίζει το πρώτο να είνια πιο ασφαλές...

όσο για το αν τα λεφτά "σπαταλώνται" στα αυτοκίνητα, ναι, κι εγώ πιστεύω ότι σπαταλώνται τα λεφτά... αλά ποιο είναι το νοημά τους εξ αρχής, να γίνουν μασουράκια κάτω από το μαξιλάρι? καλώς ή κακώς τα λεφτά των βελτιώσεων δεν γυρνούν πίσω αλλά το θέμα έιναι να τα ευχαριστηθείς και όχι να στα φάει το x y λαμόγιο με αερολογίες, σε αυτό στάθηκε ο σινανάι φαντάζομαι Wink

μία από αυτές είανι να τοποθετηθεί ο EP στο 206, που αν υπάρχει unlimited budget γινεται, αλλά σε καθημερινό αυτοκίνητο μάλλον δεν στέκει
kane - Σαβ 23 Οκτ 2010, 18:24:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τα παντα μπαινουν,αρκει να εχεις μηχανικο και πλεον Ηλεκτρολογο γατόνι,φυσικα και με αρκετές πατέντες που δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να ασχοληθεί κανείς...

Φυσικα πρεπει να πεταξεις πολλες χιλιάδες ευρω.
bagosgt - Σαβ 23 Οκτ 2010, 18:58:11
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
Τα παντα μπαινουν,αρκει να εχεις μηχανικο και πλεον Ηλεκτρολογο γατόνι,φυσικα και με αρκετές πατέντες που δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να ασχοληθεί κανείς...

Φυσικα πρεπει να πεταξεις πολλες χιλιάδες ευρω.


κ θα εχεις κ ενα αμαξι που θα ειναι ολο πατεντες κ δε θα ξερεις κ απο που θα σου βγαλει το προβλημα.ειπαμε βελτιωση αλλα οχι κ τετοια μετατροπη...πιο ευκολο ειναι να λυθει το κυπριακο ζητημα Laughing
επομενος αν θες να κανεις μια μετατροπη κ να εχεις κατι διαφορετικο,1000 φορες να τουρμπισεις το δικο σου,πιο αξιοπιστο θα ειναι(γιατι μια τετοια μετατροπη,θελει πολυ πατεντα οπως ειπε ο σταυρος),παρα να "¨χαλασεις" 2 αυτοκινητα Wink
SnakeMJK - Σαβ 23 Οκτ 2010, 19:03:03
Θέμα δημοσίευσης:
"λέγεται" ότι σε 206+ μπαίνει ευκολότερα λόγω παρόμοιων ηλεκτρικών....

όποιος το κάνει, θα έχει ένα μικρό μπροστοκίνητο 206+wrc πάντως Razz
bagosgt - Σαβ 23 Οκτ 2010, 19:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζω οτι εχουν σχεδον την ιδια καλωδιωση κ καν μπας,οποτε η μετατροπη θα ειναι πιο εφικτη κ οποιος το καταφερει,οπως ειπε κ ο ζησης,θα ειναι ο great master owner των 206ακηδων Cool
recife_rallye - Σαβ 23 Οκτ 2010, 19:07:42
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
"λέγεται" ότι σε 206+ μπαίνει ευκολότερα λόγω παρόμοιων ηλεκτρικών....


Ναι..αυτο το εχω ακουσει και γω.Πρεπει να γινεται τρελλη μοντιφα!
Και ακομη πιο τρελλη θα ηταν με το 107!
takis_206 - Σαβ 23 Οκτ 2010, 19:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
φυσικα και μπενει ολα μπενουν με την καταληλη δουλεια.το χρημα κανει τη διαφορα αν εισαι διατεθιμενος να ριξεις αρκετο ολα μπενουν... με ενα καλο προγραμματιστη και ενα καλο αγραφο ολα θα δουλεψουν και με το παραπανω αν δεν θελει κοψε ραψε (βασεις)...εδω εχουμε δει 206 με μοτερ bmw Μ5,cosworth 2λιτρο και αλλα πολλα...
PANNT - Σαβ 23 Οκτ 2010, 19:55:32
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε κωστη οπως βλεπεις ολοι με καταλαβαν εκτος απο σενα!!!!!!!!!!!οποτε αντι να σαι επιθετικος καλυτερα να πεις τη αποψη σου η απλα να παρακολουθεις το θεμα!
καποιοι βλακες(για σενα) σα κ εμενα εχουν αγαπη μεγαλη γι αυτο το σπορ που λεγεται αυτοκινηση κ βελτιωση κ οχι με το γηπεδο!!!!!!!
ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και συντομα θα σας ανεβασω αυτο που ετοιμαζω εγω . . .
μιας και θα μαι γερμανια ως τη επομενη κυριακη δε θα μπορεσω να σας δω κ απο κοντα αλλα μετα θα ρθω στο club.
σιγουρα εχω πολλα να μαθω ακομη και σιγουρα θα στε καλη παρεα!
ParisMcridis - Σαβ 23 Οκτ 2010, 20:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
μια σκεψη...γιατι δεν περνεις μονο την τουρμπηνα κ να κανεις οτι αλλη αλαγη θες στο μοτερ....ετσι θα εχεις κ twinscroll κ δε θα πρεπει να κοψεις ραψεις βασεις κ να αλλαξεις ολο το μοτερ.κ σαν κοστος θα ειναι ποιο μικρο.σκας κ ενα 6αρι πανω κ βαζεις κ μια gaz κ τα ap κ αρχιζεις να αλλωνιζεις τα βουνα...τα ιδια λεφτα θα σου βγει.
MEMsound - Σαβ 23 Οκτ 2010, 20:11:50
Θέμα δημοσίευσης:
παιδακια η ολη "μαγκια" στο μοτερ 1,6Τ του 207 ειναι οτι ειναι ενα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ σχεδιασμου μοτερ με μεταβλητο χρονισμο και τουρμπο η λειτουργια του οποίου εξαρταται απειρως απο τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα του... τα οπόια ειναι σε πολυ μεγαλο βαθμο αλληλενδετα με τα υπολοιπα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα του αυτοκινητου)
το να τα καταργησεις ολα αυτα ή να χρησιμοποιησεις μονο την τουρμπινα του δεν θα εχει κατι "ιδιαιτερο" σαν αποτελεσμα
1000 φορες να τουρμπισεις το μαμα 1600 του 206

το θεμα ειναι να μπορεσει καποιος να απομονωσει τα περιφερειακα ηλεκτρονικα ενος 207 απο τα ηλεκτρονικα του μοτερ του και να χρησιμοποιησει κομπλε το μηχανικο συνολο του 207...

θα μπορουσε να εχει παρα πολυ ενδιαφερον αρκει μετα να ρυθμιστει σωστα...και να μην γινει απλα μια "σπινιαριστρα" Laughing Laughing Laughing Laughing
bagosgt - Σαβ 23 Οκτ 2010, 23:38:45
Θέμα δημοσίευσης:
PANNT έγραψε:
φιλε κωστη οπως βλεπεις ολοι με καταλαβαν εκτος απο σενα!!!!!!!!!!!οποτε αντι να σαι επιθετικος καλυτερα να πεις τη αποψη σου η απλα να παρακολουθεις το θεμα!
καποιοι βλακες(για σενα) σα κ εμενα εχουν αγαπη μεγαλη γι αυτο το σπορ που λεγεται αυτοκινηση κ βελτιωση κ οχι με το γηπεδο!!!!!!!
ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και συντομα θα σας ανεβασω αυτο που ετοιμαζω εγω . . .
μιας και θα μαι γερμανια ως τη επομενη κυριακη δε θα μπορεσω να σας δω κ απο κοντα αλλα μετα θα ρθω στο club.
σιγουρα εχω πολλα να μαθω ακομη και σιγουρα θα στε καλη παρεα!



αααα,κ μιας κ θα εισαι γερμανια ρωτα για κανενα διαολεμενο μαπ,απο bmw που να "μπαινει" σε 207 thp κ να ειναι 2μπαρος κ οχι 1.5bar, να δουμε απο τι μοντελο μπαινει.να μην αρχισω να κανω πειραματα...
PANNT - Κυρ 24 Οκτ 2010, 00:10:51
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ ευχαριστως κ αν μαθω κατι ενδιαφερον θα το ποσταρω!!! Very happy
ironman02 - Κυρ 24 Οκτ 2010, 10:21:23
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
παιδακια η ολη "μαγκια" στο μοτερ 1,6Τ του 207 ειναι οτι ειναι ενα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ σχεδιασμου μοτερ με μεταβλητο χρονισμο και τουρμπο


Νομίζω οτι δεν έχει μεταβλητό χρονισμό το μοτερ του 207..
MEMsound - Κυρ 24 Οκτ 2010, 10:30:32
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζεις...
Wink Wink
SαλιγκαρAKIS - Κυρ 24 Οκτ 2010, 11:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
PANNT έγραψε:
φιλε κωστη οπως βλεπεις ολοι με καταλαβαν εκτος απο σενα!!!!!!!!!!!οποτε αντι να σαι επιθετικος καλυτερα να πεις τη αποψη σου η απλα να παρακολουθεις το θεμα!
καποιοι βλακες(για σενα) σα κ εμενα εχουν αγαπη μεγαλη γι αυτο το σπορ που λεγεται αυτοκινηση κ βελτιωση κ οχι με το γηπεδο!!!!!!!
ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και συντομα θα σας ανεβασω αυτο που ετοιμαζω εγω . . .
μιας και θα μαι γερμανια ως τη επομενη κυριακη δε θα μπορεσω να σας δω κ απο κοντα αλλα μετα θα ρθω στο club.
σιγουρα εχω πολλα να μαθω ακομη και σιγουρα θα στε καλη παρεα!



αααα,κ μιας κ θα εισαι γερμανια ρωτα για κανενα διαολεμενο μαπ,απο bmw που να "μπαινει" σε 207 thp κ να ειναι 2μπαρος κ οχι 1.5bar, να δουμε απο τι μοντελο μπαινει.να μην αρχισω να κανω πειραματα...


Ξέρω εγώ τι μπαίνει Twisted evil

Πάντως όσο για το θέμα του παιδιού, μήπως εξ΄αρχής θα ήταν καλύτερο να δώσει το δικό του 206 και με τα λεφτά που θα χρειαζόταν για τη μετατροπή, να πάρει κατευθείαν ένα 207thp μεταχειρισμένο(έχουν πέσει και οι τιμές και σίγουρος θα είναι χωρίς πατέντες) Question

Υ.Γ. ήταν άτοπο το ερώτημά μου;
COOL ALEXIS - Κυρ 24 Οκτ 2010, 11:16:34
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Υ.Γ. ήταν άτοπο το ερώτημά μου;


Όχι, αλλά ποτέ κάποιος που ήθελε να κάνει μια βελτίωση όπως την είχε στο μυαλό του δεν έδωσε σημασία στις γνώμες των άλλων.
PANNT - Κυρ 24 Οκτ 2010, 11:46:06
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια μη το κανουμε θεμα μια ιδεα ηταν που ψαχνω και θα δουμε αν θα γινει κ πως,οσο αφορα τη αλλαγη αυτοκινητου αν ειχα το μαμαλο θα χα s2000 οχι 206cc! αλλα . . .
οσο για το κοστος εγω φερνω τα παντα απο γερμανια half price οποτε αν γινεται. . . .θα γινει και με πολυ low budget.
αλιως εκει με το χελωνακι ελπιζοντας για ενα καλυτερο αυριο . . .
(τι ειπα παλι ο φιλοσοφος!)
ironman02 - Κυρ 24 Οκτ 2010, 11:54:40
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
νομιζεις...
Wink Wink


Στο καινούργιο το 156 μοτερ δεν μπήκε το valvetronic? Απ'ότι ξέρω τα 1.4 και 1.6 vti έχουν μεταβλητό του 207 και στα thp μπήκε στο 156 και στο 184 του μινι. Και επίσης και στο thp 200. Και εγώ νόμιζα στην αρχή οτι είχε..Τώρα μακάρι να έχω άδικο γιατί το 150άρι έχω εγώ.. Very happy
Sidobre - Δευ 25 Οκτ 2010, 10:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αντε και φιάξετε πλεξούδα να δουλέψει το μοτέρ... Αντε και φιάξετε αντλία υψηλής....

Βάσεις μηχανής που θα βρείτε; Φτιαχτές και αυτές;
Steve - Δευ 25 Οκτ 2010, 11:16:12
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Αντε και φιάξετε πλεξούδα να δουλέψει το μοτέρ... Αντε και φιάξετε αντλία υψηλής....
Δεν χρειάζεται να φτιάξει τίποτα από όλα αυτά, θα τα έχει το τροπέτο έτοιμα.

Για να μπεί σε 206 και να ταιριάξουν τα ηλεκτρολογικά χωρίς πάντρεμα, θέλει ταμπλώ κομπλέ από 206+ Cool
Sidobre έγραψε:
Βάσεις μηχανής που θα βρείτε; Φτιαχτές και αυτές;
Στην χειρότερη περίπτωση φτιαχτές... Ας είναι καλά όμως το 206+ Smile
Pughell - Δευ 25 Οκτ 2010, 11:59:06
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:

Sidobre έγραψε:
Βάσεις μηχανής που θα βρείτε; Φτιαχτές και αυτές;
Στην χειρότερη περίπτωση φτιαχτές... Ας είναι καλά όμως το 206+ Smile

To 206+ εχει βασεις ιδιες με του 206... Confused
MEMsound - Δευ 25 Οκτ 2010, 12:08:14
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
MEMsound έγραψε:
νομιζεις...
Wink Wink


Στο καινούργιο το 156 μοτερ δεν μπήκε το valvetronic? Απ'ότι ξέρω τα 1.4 και 1.6 vti έχουν μεταβλητό του 207 και στα thp μπήκε στο 156 και στο 184 του μινι. Και επίσης και στο thp 200. Και εγώ νόμιζα στην αρχή οτι είχε..Τώρα μακάρι να έχω άδικο γιατί το 150άρι έχω εγώ.. Very happy


τι σχεση εχει το βαλβτρονικ με τον μεταβλητο χρονισμο?
Sidobre - Δευ 25 Οκτ 2010, 12:23:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το 206+ έχει όμοιες στηρίξεις με το 206. Σε κανένα από αυτά δεν μπήκε THP μοτέρ. Γιατί νομίζεις ότι μπαίνει με την μία;

Δεν το ξέρω με απόλυτη ακρίβεια γιατί δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ, όμως από ερώτηση που έκανα στον τεχνικό μας σύμβουλο, δεν μπορεί να ταιριάξει ο THP στις βάσεις του 206 και μόνο με πατέντα. Οχι ευχαριστώ.

Τα ηλεκτρικά δεν είναι θέμα αν δεν θες σώνει και καλά να το κάνεις σαν "εργοστασιακό". Αν το θες σαν εργοστασιακό χρειάζεσαι όλη την καλωδίωση του 207 (όχι μόνο το ταμπλό, αλλα και το παραμικρό εξαρτηματάκι γιατί είναι σε δίκτυο). Αν δεν τα θες όμως δουλεύει μια χαρά με άγραφο (που θα σου στοιχίσει και πιο οικονομικά....)

Ομως θεωρώ την διαφορετικότητα της βάσης πολύ ανασταλτικό παράγοντα ιδίως με τέτοια ροπή...

Το έχω δει το έργο παλιά (κάποιοι φόραγαν πάνες τότε) με φιαχτές βάσεις (εποχή 104 και citroen LN με μοτερ BX) όπου κάποια στιγμή τα μοτερ έπεφταν στον δρόμο....
Pughell - Δευ 25 Οκτ 2010, 15:49:19
Θέμα δημοσίευσης:
Κραταω μια επιφυλαξη με το τι γινεται με τις βασεις μοτερ του C3 με τους EP,αν και χλωμο το βλεπω να ειναι συμβατες με αυτες των 206. Confused
ironman02 - Δευ 25 Οκτ 2010, 18:37:14
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ironman02 έγραψε:
MEMsound έγραψε:
νομιζεις...
Wink Wink


Στο καινούργιο το 156 μοτερ δεν μπήκε το valvetronic? Απ'ότι ξέρω τα 1.4 και 1.6 vti έχουν μεταβλητό του 207 και στα thp μπήκε στο 156 και στο 184 του μινι. Και επίσης και στο thp 200. Και εγώ νόμιζα στην αρχή οτι είχε..Τώρα μακάρι να έχω άδικο γιατί το 150άρι έχω εγώ.. Very happy


τι σχεση εχει το βαλβτρονικ με τον μεταβλητο χρονισμο?


To valvetronic δεν είναι σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων? Rolling eyes

Είμαστε και off-topic sorry... Smile
MEMsound - Δευ 25 Οκτ 2010, 23:41:00
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αλλα το χαρακτηριστικο του ειναι το μεταβλητο βυθισμα και οχι το "αυμβατικο" (ας πουμε) μεαβλητο χρονισμα...
υπαρχει διαφορα, που την ξηγουσμε σε αλλο τοπικ αν θες - οχι εδω
ironman02 - Τρι 26 Οκτ 2010, 07:01:06
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ναι αλλα το χαρακτηριστικο του ειναι το μεταβλητο βυθισμα και οχι το "αυμβατικο" (ας πουμε) μεαβλητο χρονισμα...
υπαρχει διαφορα, που την ξηγουσμε σε αλλο τοπικ αν θες - οχι εδω


ok Wink
LIONHEART - Τετ 03 Νοέ 2010, 21:48:58
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
Καλησπέρα παιδιά..αυτήν την μετατροπή την σκεφτόμουν και είναι ωραία φάση για κάποιους που δεν τους νιάζει να δώσουν τα ίδια λεφτά απο όσο έχει ενα έτοιμο 207 T σε μια τέτοια μεταροπή αρκεί να δουν το 206 να πετάει χωρίς το παραμικρό ζόρι και αθόρυβα!!!

Απλώς επειδή μου έχει περασει σαν ιδέα θέλω να ρωτήσω το εξής...

Το 207 βγαίνει με μοτέρ απο 206 σωστά??

Και επειδή δεν θυμάμαι και δεν ξέρω κιόλας οι βάσεις του μοτέρ οι τρύπες που έχει περνάει η βίδα (τι ειναι αυτο τεσπα) και πιάνει απευθείας στο σασί??
Η η βάση του μοτέρ πιάνει σε άλλο εξάρτημα και μετα αυτό πάνω στο σασι???

Απλώς σκέφτομαι αφου μπαινει το μοτερ του 206 στο 207 δεν πιστευω να αλάζουν το μπροστινο μέρος του σασί του αυτοκινήτου για να ταιριάξει το μοτέρ του 207Τ μετά...
Άρα έχουν φτιάξει αυτο το εχτρα εξάρτημα που πιανειι το μοτέρ του 206 με σασί του 207!!!
σωστα η μαλ***α ειπα??
bagosgt - Τετ 03 Νοέ 2010, 22:03:16
Θέμα δημοσίευσης:
to 206 φοραει μοτερ του group psa κ το 207 φοραει μοτερ κατασκευασμενο απο την bmw,κ συγκεκριμενα απο το μινι κουπερ.οποτε αν φανταστεις οτι δεν εχουν καμια σχεση τα μοτερ αυτα,θα καταλαβεις οτι δεν ειναι κ μια ευκολη μετατροπη.κ το βασικοτερο ειναι οτι δεν εχουν τα ιδια ηλεκτρικα οπως εχουμε αναφερει πολλες φορες.το 206 εχει απλα μια καλωδιωση ενω το 207 εχει καν μπας.ενολιγης,παλουκι να συνδεσεις τα ηλεκτρικα(αν καταφερεις κ κοψεις-τρυπησεις σασι κ βαλεις πανω το μοτερ).επομενως το ερωτημα ειναι αν ειναι καποιος διατεθημενος,να δωσει ενα καρο λεφτα,να φτιαξει ενα αμαξι,που στην τελικη θα το παντρευτει,γιατι η πατετντα που θα εχει πανω θα ειναι τοσο μεγαλη που ακομα κ ο πιο τρελος τιουνερας,θα σκεφτεται να το παρει(απο τη στιγμη που δε θα εχει κανει ο ιδιος την μετατροπη,κ δε θα ξερει τι εχει γινει) Wink
Steve - Πεμ 04 Νοέ 2010, 00:52:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε δε θέλει τρελές πατέντες είπαμε ντε!

Είπαμε και πιο πάνω

Παράθεση:
Δεν χρειάζεται να φτιάξει τίποτα από όλα αυτά, θα τα έχει το τροπέτο έτοιμα.

Για να μπεί σε 206 και να ταιριάξουν τα ηλεκτρολογικά χωρίς πάντρεμα, θέλει ταμπλώ κομπλέ από 206+

volvos - Πεμ 04 Νοέ 2010, 10:50:54
Θέμα δημοσίευσης:
ΓΙΑΤΙ να βαλεις αυτο το μοτερ ?
να φτασεις 250αλογα? μα μετα θες τουρμπινες κλπ

αμα ειναι κανεις σφυριλατο το 206 μοτερ βαζεις το κιτ της dpengineering στα δικα σου ηλεκτρικα και τελειωσε η ιστορια...

πρεπει να εισαι ανωμαλος για να θες πραγματικα να κανεις κατι τετοιο
drdino - Πεμ 04 Νοέ 2010, 15:47:47
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
to 206 φοραει μοτερ του group psa κ το 207 φοραει μοτερ κατασκευασμενο απο την bmw


207 με tu5jp4
OnyX - Πεμ 04 Νοέ 2010, 19:09:38
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Ρε δε θέλει τρελές πατέντες είπαμε ντε!

Είπαμε και πιο πάνω

Παράθεση:
Δεν χρειάζεται να φτιάξει τίποτα από όλα αυτά, θα τα έχει το τροπέτο έτοιμα.

Για να μπεί σε 206 και να ταιριάξουν τα ηλεκτρολογικά χωρίς πάντρεμα, θέλει ταμπλώ κομπλέ από 206+


+1000

Μπαινει και θα δουλεψει σωστα ακομα και αν δεν εχεις το ταμπλω του 206+ αν εχεις γατο ηλεκτρολογο να σου "παντρεψει" τις πλεξουδες για τα ηλεκτρικα σου.
MEMsound - Πεμ 04 Νοέ 2010, 19:15:22
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπό αυτο το σεναριο τοποθετησης 1,6Τ σε 206 πραγματικα θελω να το δω (οσο και να μην βρησκω καμμια λογικη σε κατι τετοιο) και μαλιστα θελω να διαβασω και ολες τιςδυσκολιες που καποιος θα συναντησει

@steve
αυτο περι 206+ στο εχουν πει "εγκειρες" πηγες ή "ραδιο αρβυλα" και υποθετικα το λες?

@onyx
αυτο περι "γατου" ηλεκτρολόγου, στο εχει πει καποιος ηλεκτρολόγος οτι θα αναλαμβανε να το κανει ή ακομα καλητερα εχεις υποψιν σου καποιον που να το εχει (αυτο το συγκεκριμενο ή εστω κατι εαντιστοιχο) επιχειρησει ή που να το σκεφτεται?

για γινετε λιγο πιο συγκεκριμενοι Wink
abaleo - Πεμ 04 Νοέ 2010, 19:18:37
Θέμα δημοσίευσης:
φαγωθήκατε να ακούσετε τσαφ τσουφ από το 206! Laughing

καλά να το συζητάμε σε θεωρητικό επίπεδο, στα λόγια βάζεις και κανα V8 με πισω κίνηση Wink

αν κάνει κάποιος τέτοιο engine swap με γεια του με χαρά του, θα τον παραδεχτούμε, αλλά μάλλον μετά το αμάξι του δεν θα είναι για κυκλοφορία
OnyX - Πεμ 04 Νοέ 2010, 19:30:44
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
λοιπό αυτο το σεναριο τοποθετησης 1,6Τ σε 206 πραγματικα θελω να το δω (οσο και να μην βρησκω καμμια λογικη σε κατι τετοιο) και μαλιστα θελω να διαβασω και ολες τιςδυσκολιες που καποιος θα συναντησει

@steve
αυτο περι 206+ στο εχουν πει "εγκειρες" πηγες ή "ραδιο αρβυλα" και υποθετικα το λες?

@onyx
αυτο περι "γατου" ηλεκτρολόγου, στο εχει πει καποιος ηλεκτρολόγος οτι θα αναλαμβανε να το κανει ή ακομα καλητερα εχεις υποψιν σου καποιον που να το εχει (αυτο το συγκεκριμενο ή εστω κατι εαντιστοιχο) επιχειρησει ή που να το σκεφτεται?

για γινετε λιγο πιο συγκεκριμενοι Wink


Δεν εχω ασχοληθει καθολου με τα peugeot για να ξερω καλα τα ηλεκτρικα τους μιας και κυκλοφορω με Subaru Ιmprezza οπου και εχω δει απιστευτες πατεντες σε μηχανικα και ηλεκτρικα...Ηλεκτρολογο "γατο" ξερω για τα Subaru αλλα το κοστος ειναι αρκετα υψηλο για μια τετοια εργασια.
παντως δεν το βλεπω και αρκετα δυσκολο εγχειρημα να μπει το μοτερακι του 207 στο 206 ακομα και αν χρειαστει νεα custom βαση στηριξης...εξαλλου ειναι στα σχεδια μου ( ως δευτερη λυση ) να το βαλω και εγω καποτε στο 206 της γυναικας μου (αν με αφησει βεβαια Razz )
abaleo - Πεμ 04 Νοέ 2010, 19:46:33
Θέμα δημοσίευσης:
-αγάπη μου, παω το αμάξι για σέρβις
...
-τι έγινε εδω?
-τίποτα, απλά άλλαξα το ταμπλώ για να είναι πιο τρέντυ!
OnyX - Πεμ 04 Νοέ 2010, 19:51:59
Θέμα δημοσίευσης:
abaleo έγραψε:
-αγάπη μου, παω το αμάξι για σέρβις
...
-τι έγινε εδω?
-τίποτα, απλά άλλαξα το ταμπλώ για να είναι πιο τρέντυ!


Αν χωραει και το ταμπλω χωρις κοψε-ραψε τοτε ακομα καλυτερα! Very happy
Steve - Πεμ 04 Νοέ 2010, 20:15:58
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
@steve
αυτο περι 206+ στο εχουν πει "εγκειρες" πηγες ή "ραδιο αρβυλα" και υποθετικα το λες?
O Steve εδώ και 6 χρόνια έχει βάλει τις πιο plug and play λύσεις στα αμάξια του... άμα δεις και όλα τα tutorial που έχω ανεβάσει κατά καιρούς, είναι με ελάχιστες παρεμβάσεις Cool

Συνεπώς, στην παρούσα φάση, αυτό που λέω είναι ακόμα μια plug and play λύση, όταν ψαχνόμουν στην μετά τρακάρισμα εποχή το 2008 τί θα έκανα...

Η λύση του Onyx, είναι απλή, αν ο ηλεκτρολόγος έχει πρόσβαση στα διαγράμματα από τις πλεξούδες Smile

Σαφώς σαν custom λύση, κοστίζει παραπάνω από την plug and play Rolling eyes
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr