PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Βελτίωση του 106 1100 ή αλλαγη κινητηρα?

dim2ugr - Δευ 08 Σεπ 2003, 12:54:44
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Βελτίωση του 106 1100 ή αλλαγη κινητηρα?
Γεια σας,επειδη απ'οτι βλεπω υπαρχουν πολλα ατομα που ξερουν πολλα(και γι'αυτο πρεπει να πεθανουν Laughing )θα ηθελα να θεσω ενα ερωτημα καπως ασχετο με το forum αλλα οποιος γνωριζει και δε βαριεται να μου πει ας μου απαντησει γιατι καιγομαι!!!!Λοιπον,εχω απο τον πατερα μου ενα peugeot 106 XR ΜΟΝΤΕΛΟ 94 το οπιο εχω βελτιωσει μεχρι αηδιας εξωτερικα.Μηχανικα δεν εχω πειραξει τιποτα.Και ερωτω τωρα.Ειναι 1100 κυβικα,τι μπορω να κανω να το βελτιωσω?δηλαδη μια μικρη αυξηση στα κυβικα οχι κατι υπερβολικο(πχ rallye 1.6)και προπαντων αρκετα οικονομικο.Λογικα με μια αλλαγη κινητηρα τι αλλες αλλαγες θα πρεπει να κανω?????Ν α αναφερω εδω οτι το αμαξι δεν το τρεχω,απλα το μονο που θελω ειναι να βαλω ζαντα 15',R45,195.Οποτε το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο ειναι να αλλαξω κινητηρα.Εχει καποιος να μου προτεινει μια λυση?Δηλ.μπορει αν θελω να βαλω αυτες τις διαστασεις στο ελαστικο μου γενικα τι πρεπει να κανω?
pezomania - Δευ 08 Σεπ 2003, 13:23:15
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου, η λύση από το rallye είναι η καλύτερη και η πιο αξιόπιστη!!! Μετά άνετα θα μπορείς να φορέσεις στο αμάξι σου 195/45 R15 ελάστικά και ζάντα.

Προσοχή!!! Με την αλαγή του κινητήρα, θα πρέπει να αλάξεις αμορτισερ-ελατήρια και φυσικά φρένα!!!
dim2ugr - Δευ 08 Σεπ 2003, 13:56:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω!Και δε μου λες ολα μαζι (κινητηρας ,φρενα κτλ)ποσο περιπου θα κοστισουν?????Ο κινητηρας του Rallye υπαρχει σε λιγοτερο των 1600 κυβικων?Παντα μιλαω για μεταχειρισμενο κινητηρα.
pezomania - Δευ 08 Σεπ 2003, 14:42:55
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:
Ευχαριστω!Και δε μου λες ολα μαζι (κινητηρας ,φρενα κτλ)ποσο περιπου θα κοστισουν?????Ο κινητηρας του Rallye υπαρχει σε λιγοτερο των 1600 κυβικων?Παντα μιλαω για μεταχειρισμενο κινητηρα.


Υπάρχει ο 1.3 με 100hp, o 1.6 8v 105hp & o 1.6 16V 122hp.

Tιμές θα σε γελάσω... Crying or Very sad
kavaliotis - Δευ 08 Σεπ 2003, 16:27:19
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Υπάρχει ο 1.3 με 100hp, o 1.6 8v 105hp & o 1.6 16V 122hp.

Tιμές θα σε γελάσω... Crying or Very sad


Ναι αλλα δεν του γελασες, οποτε το κανω εγω για σενα!

Χα χα χα χα χα χα χα χα !!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Λοιπον φιλε καλυτερα αν ειναι να κανεις μετατροπη κινητηρα (αλλαγη κινητηρα δηλαδη), καλυτερα να κανεις μια σοβαρη αλλαγη και οχι να βαλεις 1300αρι μοτερ..Ενταξει 100 αλογα ειναι πολλα, αλλα αφου θα δωσεις που θα δωσεις πολλα λεφτα, γιατι δεν βαζεις κατι που τουλαχιστον θα σου κρατησει πολυ καιρο χωρις να ψαχνεσαι μετα για αλλες αλλαγες μοτερ?
dim2ugr - Δευ 08 Σεπ 2003, 16:35:04
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι να κανω οτι ειναι να κανω χωρις πολλα λεφτα...Να ρωτησω κατι αλλο.Για να βαλω τις διαστασεις ελαστικου που θελω( 15',R45,195)μπορω να κανω κατι αλλο εκτος απο το να αλλαξω κινητηρα(για να μην "κοψει"το αμαξι)?Δε ξερω πολυ τη φοβαμαι αυτη την αλλαγη...
ΝΙΚΟΣ - Δευ 08 Σεπ 2003, 17:09:10
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα ελεγα να το πουλησεις και να παρεις ενα RALLYE μαμα οσο προλαβαινεις ακομα γιατι τζαμπα τα λεφτα θα δωσεις.Για να γινει σωστη δουλεια θελει και αλλο αξονα πισω θελει σασμαν αλλο θελει θελει θελει...Οποτε σκεψου γρηγορα οσο προλαβαινεις ακομα μιας και εγινε OLD TIME CLASSIC πλεον το RALLYE Wink
zzzleepy - Δευ 08 Σεπ 2003, 20:45:36
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
...εγινε OLD TIME CLASSIC πλεον το RALLYE


ALL TIME CLASSIC είναι βρε άσχετε!
Πάρε να έχεις Splat


Χωρίς παρεξήγηση ε; Smile
dim2ugr - Δευ 08 Σεπ 2003, 21:09:19
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε δυσκολο αυτο που λες.Καινουριο δεν μπορω να παρω γιατι εχει 12.000 ευρω περιπου κ μεχρι να τα μαζεψω το rallye θα εχει αποσυρθει απο την αγορα.... Crying or Very sad Το ερωτημα ειναι και αν καποιος γνωριζει ας μου πει,για να βαλω τις παραπανω διαστασεις σε λαστιχο τι μετατροπες πρεπει να κανω ετσι ωστε να μην μου βγαλει προβληματα στο μελλον????Και να κοψει λιγο δε με πειραζει.Πρεπει αναγκαστικα να αλλαξω κινητηρα?
BTS - Δευ 08 Σεπ 2003, 21:26:46
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Δημήτρη, με την αλλαγή διάστασης που θες να κάνεις, οι επιδόσεις θα πέσουν λίγο, αλλά όχι στο βαθμό να χρειάζεσαι κινητήρα από ραλλύ!

Μία πιο οικονομική λύση είναι να βάλεις κινητήρα 1400. Είναι σχετικά εύκολο να βρεις και θα πάρεις 15+ άλογα και ροπή, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις τρελές αλλαγές στο σασί, όπως θα έκανες για να χαλιναγωγήσεις τη δύναμη του 1600. Πιστεύω ότι πάει γύρω στα 600Ε η αγορά του 1400.
dim2ugr - Δευ 08 Σεπ 2003, 21:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
Α!!!!Πολυ καλα!Αυτο μαλιστα!!!Παντα μιλας για μεταχειρισμενο κινητηρα 1400 ετσι???Οποτε αν αλλαξω μονο τον κινητηρα μου με αυτο του 1400cc χωρις να αλλαξω τιποτα αλλο,(το τονιζω!!!) θα μπορω ανετα να βαλω 195αρι και 15αρα ζαντα?Με αναρτησεις κτλ.δε θα εχω προβλημα ετσι?
BTS - Δευ 08 Σεπ 2003, 22:19:39
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:
Α!!!!Πολυ καλα!Αυτο μαλιστα!!!Παντα μιλας για μεταχειρισμενο κινητηρα 1400 ετσι???Οποτε αν αλλαξω μονο τον κινητηρα μου με αυτο του 1400cc χωρις να αλλαξω τιποτα αλλο,(το τονιζω!!!) θα μπορω ανετα να βαλω 195αρι και 15αρα ζαντα?Με αναρτησεις κτλ.δε θα εχω προβλημα ετσι?



Αν δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις και δεν κάνεις τρελά πράγματα στις στροφές, ναι, αλλά καλό θα είναι γενικά να έχεις φρένα και αναρτήσεις σε καλή κατάσταση.

Όσο για τα λάστιχα, να μην έχουν συντελεστή ταχύτητας μεγαλύτερο από Η, γιατί θα αργούν πολύ να ζεσταθούν.
dim2ugr - Δευ 08 Σεπ 2003, 22:34:20
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ,σ'ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια η οποια ηταν πολυτιμη!!!!!Μια τελευταια ερωτηση...Αν αφησω τον 1.1 cc κινητηρα μου(μεχρι να μαζεψω λεφτα για τον 1.4)θα εχω προβλημα λες με τα καινουρια ζαντολαστιχα?Κυριως με ενδιαφερει το θεμα της αναρτησης και γενικα της ολης συμπεριφορας του αυτοκινητου γιατι καποιοι(οχι ειδικοι βεβαια)με πανικοβαλαν οτι αν βαλω αυτες τις διαστασεις ζαντολαστιχα θα εχω προβλημα....Τι λες?
BTS - Δευ 08 Σεπ 2003, 22:40:47
Θέμα δημοσίευσης:
dim2ugr έγραψε:
ΟΚ,σ'ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια η οποια ηταν πολυτιμη!!!!!Μια τελευταια ερωτηση...Αν αφησω τον 1.1 cc κινητηρα μου(μεχρι να μαζεψω λεφτα για τον 1.4)θα εχω προβλημα λες με τα καινουρια ζαντολαστιχα?Κυριως με ενδιαφερει το θεμα της αναρτησης και γενικα της ολης συμπεριφορας του αυτοκινητου γιατι καποιοι(οχι ειδικοι βεβαια)με πανικοβαλαν οτι αν βαλω αυτες τις διαστασεις ζαντολαστιχα θα εχω προβλημα....Τι λες?


Ουσιαστικό πρόβλημα δεν θα έχεις. Απλώς υπάρχει μία πιθανότητα όταν γέρνει το αυτοκίνητο, οι τροχοί να βρίσκουν στα φτερά. Αυτό κοίταξε το με το λαστιχά σου.
dim2ugr - Δευ 08 Σεπ 2003, 22:44:40
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ ρε φιλε,σ'ευχαριστω πολυ!!!Βεβαια εχω ποσταρει και στον τομεα αναρτησεων του forum αλλα μαλλον ασκοπα αφου πλεον ειμαι καλυμενος!
BTS - Δευ 08 Σεπ 2003, 22:47:45
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ, για αυτό έχουμε το φόρουμ!
bebis206vts - Τρι 09 Σεπ 2003, 17:43:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντοτε ειμουν υπερ της αλλαγης του κινιτηρα.. Αλλα εχουν πεσει (και θα πεσουν κι αλλο) τοσο πολυ οι τιμες στα μεταχειρισμενα που θα το σκεφτομουν πολυ για αλλαγη του κινιτηρα.. Δεν ριχνεις και μια ματια στα μεταχειρισμενα..??
dim2ugr - Τρι 09 Σεπ 2003, 23:15:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερεις τι γινεται?Μολις το σουλουπωσα εξωτερικα το 106 μου με spoiler κτλ,και μου αρεσει πολυ....Οποτε δε θελω να αλλαξω.Μαλλον το βλεπω να βαζω τον 1400cc.Βασικα για να σου δωσω να καταλαβεις και ισως μπορεσεις να με βοηθησεις,τωρα που εβαλα τα spoiler(μπρος-πισω-πλαινα)εχει "φουσκωσει πολυ το αμαξι...και με την 13 ζαντα φαινεται πολυ ασχημο γιατι ειναι αντιαισθητικα μικρες σε σχεση με το φουσκωμα.Οποτε θελω κατι να καλυψει αυτη τη διαφορα και το κενο στους θολους που χτυπαει ασχημα,για να υπαρχει μια αρμονια στο ματι.Γι'αυτο ελεγα 15',R45,195....Αλλα μαλλον δε γινεται...Οποτε αφου θα μεινω για κανα 2 χρονια με τον 1.1 κινητηρα προσπαθω να βρω αλλη λυση,χωρις να μου προκυψουν βεβαια μπελαδες στο μελλον,με αναρτησεις κτλ.Εχω βγαλει φωτο το αμαξι απο το κινητο,πως μπορω να την ανεβασω να το δειτε λιγο να μου πειτε τη γνωμη σας?
Tomcat - Τετ 10 Σεπ 2003, 01:56:58
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν λες φουσκωματα μασπιεδες και φτερα????? Τραβηξες φτερα , η τα αλλαξες (ασχετο)?Παντως ψαξε λιγο στο φορum νομιζω καποιος πουλαγε ενα κινητηρα 1400! Δεν στελνεις και καμια photo?
dim2ugr - Τετ 10 Σεπ 2003, 22:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω πως μπορω να ανεβασω τη φωτο.Ας μου πει καποιος....
bebis206vts - Παρ 12 Σεπ 2003, 12:29:47
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω πουλαω τον κινητηρα 1400 Στελιο....
Τιμη εκπληξη μονο 850 ευρω(μοτερ, εγκεφαλος)......!!!!!
Πουλαω και ζαντες 15" (195/50/15) momo sport με 300 ευρω....!!!!
Δημητρη ενδοιαφερεσε???
dim2ugr - Σαβ 13 Σεπ 2003, 02:10:03
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα ,επειδη δεν εχω τωρα λεφτα,και προηγουνται οι ζαντες,μολις τα μαζεψω θα σε ειδοποιησω για τον κινητηρα.Αν τον εχεις ακομα βεβαια.Οκ?Αληθεια,ποσα χλμ εχει ο κιντητρας?
bebis206vts - Δευ 15 Σεπ 2003, 16:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ουτε 10000...!! Να φανταστεις το αμαξι το πηρα Μαρτιο και το Νοεμβρη του αλλαξα το μοτερ..!! Και εδω στη Ναξο ποσα χιλιομετρα να κανει..?? Εδω δεν εχουμε εθνικες... Σαν καινουργιος ειναι!
dim2ugr - Δευ 15 Σεπ 2003, 21:52:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ωπα!!!!Μονο 10000????ΜΜΜΜΜΜΜ,τωρα με εβαλες σε σκεψεις.....Αν ξερεις(η οποιος ξερει)πες μου,απο τη στιγμη που αγοραζω απο σενα τον κινητηρα,τι κανω?????Και εννοειται ποσα επιπλεον πληρωνω....(εννοω εργατικα και τι αλλες αλλαγες υποχρεουμαι να κανω)
bebis206vts - Τρι 16 Σεπ 2003, 22:43:23
Θέμα δημοσίευσης:
Τα εξοδα σου θα ειναι τα εξης...
300 ευρω του μηχανικου για την τοποθετηση
150 ευρω για το ξεκλειδωμα του imobilizer του εγκεφαλου (του 1.4)
Νομιζω πως δεν θα χρειαστεις κατι αλλο γιατι τα μοτερ εξωτερικα δεν εχουν διαφορες..
Ενοω οτι τα ηλεκτικα και η εξατμηση ταιριαζουν απολυτα και δεν θα χρειαστεις ηλεκτρολογο η εξατμησα..
Το ξεκλειδωμα του εγκεφαλου ειναι απαραιτητο γιατι δεν θα δουλεψει στην δικια σου κλειδαρια λογο imobilizer. Tο μονο μειονεκτιμα ειναι αυτο, οτι δεν θα εχεις imobilizer...
dim2ugr - Τρι 16 Σεπ 2003, 23:36:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλιστα....τωρα αν ρωτησω τι ακριβως ειναι το imobilizer θα φταιω εγω??? Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
bebis206vts - Πεμ 18 Σεπ 2003, 18:48:02
Θέμα δημοσίευσης:
Το imobilizer ειναι ενα συστημα αναγνωρησης του κλειδιου του αυτοκινητου σου.. Εαν η κλειδαρια της μιζας παραβιαστει για καποιο λογο (πχ απο κλεφτη) εφοσον το κλειδι δεν θα ειναι στη θεση του το αυτοκινιτο δεν θα παρει μπροστα. Θα γυριζει η μιζα αλλα το αμαξι δεν θα παιρνει εμπρος. Αυτο το συστημα υπαρχει μεσα στον εγκεφαλο του κινητιρα. Εφοσον λοιπον εσυ θα αλλαξεις εγκεφαλο δεν θα συνεργαζετε με των κωδικο του κλειδιου σου. Αρα αυτο το συστημα θα πρεπει να καταργηθη για να δουλεψει ο κινητιρας. Καταλαβες?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr