PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Οδηγός αλλαγής TU5J4 με TU5JP4

greenpug106 - Πεμ 21 Οκτ 2010, 18:43:24
Θέμα δημοσίευσης: Οδηγός αλλαγής TU5J4 με TU5JP4
Βρήκα το πιο κάτω θέμα με χρήσιμες φωτογραφίες.
Ελπίζω να είναι χρήσιμος σε κάποιον

http://www.106owners.co.uk/forums/threads/167890-J4-to-Jp4-conversion-now-rolling-roaded-with-power-printout
Pughell - Πεμ 21 Οκτ 2010, 19:36:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,ναι,περιπου ετσι οπως τα λεει ειναι με την διαφορα οτι δεν χρειαζεται να πειραξεις τις βιδες της κεφαλης καν για να βαλεις την ραλλοεισαγωγη. Confused
Υπαρχει σαφως πιο απλος τροπος.

Επισης αναφερει οτι πρεπει να δεις πιο βολαν θα χρησιμοποιησεις ενω δεν εχει σημασια μιας και αν εισαι τριφυσος ειναι ιδια,ενω αν ειναι μονοφυσο βαζεις τα δικα σου.
Ακομα δεν αναφερει καν οτι αλλαζεις εκκεντροφορους/γραναζια και ελατηρια βαλβιδων με αυτα απο το 106.

Α,ξεχναει να αναφερει οτι πρεπει να βουλωσεις και την τρυπα του λαδιου διπλα στο φιλτρο στον κορμο του JP4 μιας και ο κορμος του J4 εχει μονον μια τρυπα.

Μια ακομα ανακριβεια ειναι ο πολλαπλασιαστης.
Τα μονοφυσα 106/Saxo εχουν διαφορετικο πολλαπλασιαστη αλλα τα τριφυσα εχουν ιδιο με ολα τα μοτερ JP4.
Σε καθε περιπτωση ειναι καλυτερα να μπει ο πολλαπλασιαστης απο το JP4 μιας και εχει ισχυροτερο ρευμα.
Η συνδεσμολογια δεν ειναι κατι το φοβερο...

Δεν μου ερχεται κατι αλλο... Scratch
MEMsound - Πεμ 21 Οκτ 2010, 19:42:02
Θέμα δημοσίευσης:
Θα παρακαλεσω να μεινει αυτο το τοπικ καθαρο - σαν οδηγος - ΧΩΡΙΣ ερωτησεις/απαντησεις - για τετοιες ερωταπαντησεις υπρχουν ηδη αντιστοιχα τοπικ.
Ας συμπληρωσει οποιος θελει οτι θελει - αρκει να ειναι 100% σιγουρος γι αυτο που γραφει. Wink
volvos - Πεμ 21 Οκτ 2010, 20:29:11
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο θα σε παρακαλουσα οταν μπορεσεις να ανεβασεις καποιες φωτο απο τις τρυπες στο καπακι και πως τις αποφευγεις για να μπει εισαγωγη 106 και επισης για το ταπωμα για να ειναι πληρης ο οοδηγος Cool
Pughell - Παρ 22 Οκτ 2010, 06:02:33
Θέμα δημοσίευσης:
Μολις βγαλω το μοτερ μου απο το XSi θα το ανεβασω. Wink
greenpug106 - Παρ 22 Οκτ 2010, 07:19:58
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο ευχαριστούμε για τις προσθέσεις Smile

Για τους εκκεντροφόρους δεν το αναφέρει διότι το άφησε μαμά. Πιο κάτω λέει ότι θα το κάνει στο μέλλον
LEONIDAS 16V - Παρ 22 Οκτ 2010, 11:24:16
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο αν θελεις εξηγησε λιγο ή βαλε και φωτο εαν μπορεις για αυτο που ειπες για να βουλωσουμε την ταπα του λαδιου.....
greenpug106 - Παρ 22 Οκτ 2010, 11:34:08
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο αυτό που αναφέρει πιο κάτω δεν είναι η τρύπα του λαδιού που αναφέρεις?

Παράθεση:
To be honest this was the hardest part of the whole conversion but we are still not complete with the drilling and tapping as the block also needs to be done as the JP4 comes with a remote type oil filter (mine did not come with this part so I havent got a picture) and the oil return hole needs to be blocked up (as the J4 doesnt use this) to do this you need to have the oil sump off as you need to catch the swarf that drops through the hole (otherwise it will be all in your crankcase which obviously isnt good) I found a magnet very helpfull with this I also covered the crank with a rag as best as I could.

Pughell - Παρ 22 Οκτ 2010, 20:39:57
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry,δε το προσεξα.
Απλα και παλι μλκια λεει καθως ενα πασο ειναι το οποιο το φραζεις με μια βιδα,δεν θελει ξετρυπημα... Confused
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr