PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Dutch Peugeot 206 Gti Turbo project +300whp

Randy - Τετ 20 Οκτ 2010, 01:54:02
Θέμα δημοσίευσης: Dutch Peugeot 206 Gti Turbo project +300whp
My name is Jeffrey and I’m a Peugeot 206 gti owner from the Netherlands. Four years a go I bought a stock Peugeot 206 gti full options. Very soon after that I bought a Zender GT bumperkit, 18inch TSW Vulcano alloy wheels and some black head and taillights. But after two years I decided to completely rebuild the car. New paint, new custom bodykit, new interior and a lots of carbonfiber goodies


Here some photographs of my cars transformation in four years:


































Here a complete spec list of my car:
Exterior
· Aeroworks carbonfiber OEM hood
· Aerogear hoodlatches
· JP-Sports carbonfiber roofspoiler
· JP-Sports carbonfiber mirror covers
· PAM Vision modified rear bumper with custom carbonfiber diffuser
· PAM Vison sideskirts attached to car body
· Pam Vison modified front bumper
· Cleaned trunk
· Modified front fenders
· Cleaned locks, side blinkers and antenna
· Black LED taillights
· Black FK headlights
· Black LED brakelight

Engine
· Garrett GT28RS Dual Ballbearing turbo
· HKS SSQ Blowoff valve “limited black edtion”
· Tial 38mm external wastegate with custom 38mm screamerpipe
· Greddy full auto turbotimer
· Samco red radiator hose kit
· VEMS 3.3 PnP Standalone fuel management system
· BMC CDA Carbon Airbox
· Denso Iridium sparkplugs
· DP- Engineering Welders Nightmare turbo header
· DP- Engineering “3 inch downpipe
· DP- Engineering 9:2 decompression kit
· DP- Engineering EGR Blockoff flange
· DP-Engineering Oil-feedline
· Delphi injectors 600cc
· Walbro intank fuelpump
· Frontmounted intercooler
· Custom Autobahn88 2,25 inch intercoolerpiping
· Custom “3 inch exhaust system
· Full aluminium high performance race radiator
· Aluminium oil catchcan
· Modified engine head with bigger intake and exhaust poorts
· Modified Honda B16 70mm throttle body
· 206 RC aluminium intake manifold
· Relocated battery
· Stainless steel braided fuel lines
· Sachs multipuk clutch
· 206 gti 180 engine cover

Brakes & Suspension
· Gaz suspension coilover kit
· Gti 180 rear swaybar conversion
· BF Goodridge stainless steel braided breaklines
· Zimmermann 305mm perforated front discbrakes with Brembo 4-piston calipers
· Zimmermann 290mm perforated rear discbrakes (Peugeot 406 V6 rear brake conversion)
· VT-sports carbon front upper strutbar
· Peugeot Sport front lower lower strutbar
· TSW Vulcano “18 inch alloy wheels
· Dunlop SP Sportmaxx 215/35/18 tires

Interior
· QSP 4-point seatbelts
· Dimma rollbar
· OMP Design 2 racing seats
· Momo Millennium Evo stearingwheel
· Racetech performance gauges (boost, oil pressure, air to full, volt)
· Custom black roof
· Custom black interior
· C-pillar bar

Καλη Φαση. Ποσα να ξοδεψε αραγε??
MEMsound - Τετ 20 Οκτ 2010, 09:10:15
Θέμα δημοσίευσης:
το εχω υποψιν μου το αμαξι...
πολλα λεφτα... και ομορφη δουλεια... Wink Wink
nikos 206cc - Τετ 20 Οκτ 2010, 16:18:08
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
το εχω υποψιν μου το αμαξι...
πολλα λεφτα... και ομορφη δουλεια... Wink Wink


Αμα ειχε και περτικαλι ζαντες ομως.... Laughing Laughing Laughing
gulik - Τετ 20 Οκτ 2010, 21:21:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ιπτάμενος Ολλανδός.

Όμορφα...
Randy - Πεμ 21 Οκτ 2010, 15:38:49
Θέμα δημοσίευσης:
εμφανισιακα αθλιο παντως..
nido - Παρ 29 Οκτ 2010, 12:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο γραμμική απόδοση να έχει και πόσο "οδηγήσιμο" να είναι αυτό το πράγμα σε στροφές, άραγε......

Για διαφορικό και γενικά για μετάδοση τι έχει κάνει?...
206kwn - Παρ 29 Οκτ 2010, 12:49:18
Θέμα δημοσίευσης:
αααααααααααααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


Love Love Love Love


Ολοκληρωμένη δουλειά........Μπράβο στο παλικάρι!!!
MEMsound - Παρ 29 Οκτ 2010, 13:19:26
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
Πόσο γραμμική απόδοση να έχει και πόσο "οδηγήσιμο" να είναι αυτό το πράγμα σε στροφές, άραγε......

Για διαφορικό και γενικά για μετάδοση τι έχει κάνει?...


κοιτα ολα στριβουν...
αλλα με γκαζι/αισθηση/φιντμπακ και γραμμες και αλλα με πολυ "κρατη" και "εγκρατεια" / αυτοσυγκρατηση κλπ κλπ

μεταξυ μας...δε νομιζω οτι οποιοσδηποτε θα εχει σοβαρες απαιτησεις στριψιματος απο κατι τετοιο...

αλλα οπως και να χει θα ναι με τον δικο της τροπο "εμπειρια" Wink Wink Wink

στο σιτε της η DP εχει σχετικες δυναμομετρησεις κλπ κλπ πληροφοριες
Steve - Παρ 29 Οκτ 2010, 14:39:44
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ ενδιαφέρουσα κατασκευή της μπάρας πίσω στο πορτ-μπαγκάζ για τις ζώνες Thumb right
Sidobre - Παρ 29 Οκτ 2010, 14:48:22
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρουσα κατασκευή της μπάρας πίσω στο πορτ-μπαγκάζ για τις ζώνες Thumb right


Δεν είναι κάτι το δύσκόλο ή το καινούργιο. Μπορείς σχετικά εύκολα να φιάξεις μπάρα η οποία θα πιάσει από βίδα ζώνης σε βίδα ζώνης.

Για την αντοχή μόνο θα πρέπει να βάλεις σωλήνα παρόμοια με τις προδιαγραφές των rollcage (σε πάχος).
MEMsound - Παρ 29 Οκτ 2010, 14:57:04
Θέμα δημοσίευσης:
εχουμε ηδη αγορασει τετοια μπαρα κατσλληλων προδιαγραφων με τον Παναγιωτη αλλα δεν εχουμε αξιωθει να το φτιαξουμε... Wink Wink Wink
Randy - Σαβ 30 Οκτ 2010, 02:22:39
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Gaz suspension coilover kit


Ηθελα να ξερα τι στο καλο εκανε με τις πισω ραβδους στρεψης.

Εβαλε τα αμορτισερ, χωρις αλλαγη ραβδων? Γιατι με το Coilover ναι μεν μπροστα οκ μπαινει και το ελατηριο του, πισω ομως, που τα αμορτισερ ειναι ανεστραμμενα Question
MEMsound - Σαβ 30 Οκτ 2010, 05:29:04
Θέμα δημοσίευσης:
βρε συ δεν εχει βαλει κοιλοβερ και πισω
αλλωστε ο αξονας μας ειναι απο μονος του ρυθμιζόμενος σε υψος, οπότε αν θελεις να σκλυρηνεις πισω αλλαζεις τις ραδβους στρεψης με χονδρυτερες, σεταρεις υψος και εισαι κομπλε

επισης τα πισω αμορτισερ δεν ειναι "ανεστραμμενα"
Randy - Σαβ 30 Οκτ 2010, 11:45:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι καπως πλαγια, διαγωνια...

Απλα αν βαλεις π.χ το ταδε ελατηριο, πως ξερεις ποιες ραβδους χρειαζεται (διαμετρος χλστ.) ωστε να σκληρυνεις αντιστοιχα και πισω?

Αυτος παντως δεν πρεπει να χει βαλει ραβδους πισω..
MEMsound - Σαβ 30 Οκτ 2010, 11:50:54
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει σχετικη αναλογια (οπως και σχετικο τοπικ Laughing)

σε γενικες γραμμες οι περισσότεροι απλα χαμηλώνουν πίσω...(κακώς)
Randy - Κυρ 31 Οκτ 2010, 16:42:18
Θέμα δημοσίευσης:
Το οποιο σχετικο topic θα ναι 6855 σελιδες που και να κατσω να διαβασω εγω σου λεω και τις 50-100 πρωτες, ο ενας θα λεει:

"Εβαλα Η&R στο 206 μπροστα, ραβδους 23χλσ πισω,τρενο!".

Οποτε απο κατω η απαντηση:

"τι?? Η&R ?? Ε οχι! Eibach επρεπε να βαλεις και πισω 21χλστ ραβδους!"

Συνεχιζοντας παρακατω, θα υπαρχουν ασχετα ποστ, και ακρη δε θα βγαινει!
MEMsound - Κυρ 31 Οκτ 2010, 20:00:07
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
AlienHack - Τρι 02 Νοέ 2010, 15:31:39
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Το οποιο σχετικο topic θα ναι 6855 σελιδες που και να κατσω να διαβασω εγω σου λεω και τις 50-100 πρωτες, ο ενας θα λεει:

"Εβαλα Η&R στο 206 μπροστα, ραβδους 23χλσ πισω,τρενο!".

Οποτε απο κατω η απαντηση:

"τι?? Η&R ?? Ε οχι! Eibach επρεπε να βαλεις και πισω 21χλστ ραβδους!"

Συνεχιζοντας παρακατω, θα υπαρχουν ασχετα ποστ, και ακρη δε θα βγαινει!


+10000 και δεν ειναι το μονο thread που ειναι ετσι.... Confused
MEMsound - Τρι 02 Νοέ 2010, 17:12:13
Θέμα δημοσίευσης:
εστω οτι ειναι ετσι...
τουλαχιστον αν γραφετε τις ερωτησεις στο σωστο τοπικ (στο οποίο εστω και εν ταχη ριξετε πρωτα μια ματια) τοτε θα λεβετε και μια εν ταχη (εστω / τουλαχιστον) απαντηση. Wink Wink Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr