ironman02 έγραψε: |
Το είχα αναφέρει και στο άλλο topic αλλά δεν απάντησε κανεις.
Το οτι μπορεί η θερμοκρασία πάνω στο δυναμόμετρο να είναι υψηλή σε αυτές τις στροφές (6000+) και να φαίνεται απότομη μείωση της απόδοσης στα προγραμματισμένα δεν παίζει? |
Ghost Dog έγραψε: | ||
OXI! |
volvos έγραψε: |
ειναι ατιμο πραμα ο αγραφος ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αλλαζει η τροφοδοσια στο κουτι του αερα με σωληνα |
MEMsound έγραψε: |
Θα ηθελα να βρεθει ενας "πελατης" ) που να παει στους γνωστους προγραμματιστες και να ζητησει να του φτιαξουν (απο πλευρας σοφτγουερ) κατι παρομοιο σε λειτουργεια με το μοτερ της PS. |
MEMsound έγραψε: |
Στελιο πιστευω οτι ακομα δεν εχει βρεθει ο καταλληλος πελατης να ζητησει κατι τετοιο. Όλοι ζητουν τουρμποροπη στις μεσαίες που "πουλαει σα ζεστο ψωμί"...
ίσως οταν απο καποιον ζητηθεί να το δουμε |
salex έγραψε: |
Βρε παιδιά, τί ψάχνουμε να βρούμε;
Μιλάμε για έναν κινητήρα EP6-DTS στον οποίο τίποτα δεν μοιάζει με το RC πέραν του ότι είναι EP6-DTS γιατί βρίσκεται πάνω σε ένα spider. Ούτε εισαγωγή, ούτε εξάτμιση, ούτε καν intercooler. Δηλαδή συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα! Από πλευράς λογισμικού ο εργοστασιακος εγκέφαλος του 207 RC / GT/ Rallye δεν έχει κανένα λόγο να ΜΗΝ βγάλει 220 άλογα στις 6000rpm. Από πλευράς hardware όμως υπάρχουν πολλοί λόγοι που το αποτρέπουν σε έναν εργοστασιακό κινητήρα. |
MEMsound έγραψε: |
Γιατι ετσι!
Γιατι γουσταρουμε. Γιατι ειμαστε κα-ί-λες και στο εν λογω τοπικ αναρωτιομαστε που μπορει να φτασει αυτο το μοτερ με μαμα τα παντα + μια εξατμιση. γιατι ΔΕΝ τα κυκλοφορουμε καθε μερα σαν "πολιτικα" - αλλα τα βγαζουμε για βολτα Κυριακη βραδυ στην Πεντελη και κανουμε αναβαση. Κανουμε 5000km το χρονο και καθημερινα κυκλοφορουμε με παπί και αδιαβροχο. Για τετοιους λογους. Που ειναι το προβλημα? Λυση για προγραμμα σε everyday car εχουμε δει πολλες. Μπορουμε να δουμε και κατι διαφορετικο? ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
δεν ειμαι επιθετικος
κυριολεκτικα μιλαω εχουμε πηξει απο ανθρωπους που μπλεκουν τα παντα μεταξυ τους.. συζηταμε κατι για να παμε "παραπερα" και αντι να προβληματισουμε για το πως, αναφερομαστε στο αυτο δεν κανει για το δικο μου αμαξι. μα δεν μας ενδιαφερει αυτο αφου δεν κανει για το δικο σου αμαξι μην ασχολησε / γραφεις κλπ σε ενα τετοιο τοπικ ![]() ![]() ![]() ειναι εξαιρετικα απλο |
MEMsound έγραψε: |
Γιατι ετσι!
Γιατι γουσταρουμε. Γιατι ειμαστε κα-ί-λες και στο εν λογω τοπικ αναρωτιομαστε που μπορει να φτασει αυτο το μοτερ με μαμα τα παντα + μια εξατμιση. γιατι ΔΕΝ τα κυκλοφορουμε καθε μερα σαν "πολιτικα" - αλλα τα βγαζουμε για βολτα Κυριακη βραδυ στην Πεντελη και κανουμε αναβαση. Κανουμε 5000km το χρονο και καθημερινα κυκλοφορουμε με παπί και αδιαβροχο. Για τετοιους λογους. Που ειναι το προβλημα? Λυση για προγραμμα σε everyday car εχουμε δει πολλες. Μπορουμε να δουμε και κατι διαφορετικο? ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Στελιο πιστευω οτι ακομα δεν εχει βρεθει ο καταλληλος πελατης να ζητησει κατι τετοιο. Όλοι ζητουν τουρμποροπη στις μεσαίες που "πουλαει σα ζεστο ψωμί"...
ίσως οταν απο καποιον ζητηθεί να το δουμε |
MEMsound έγραψε: |
Στελιο πιστευω οτι ακομα δεν εχει βρεθει ο καταλληλος πελατης να ζητησει κατι τετοιο. Όλοι ζητουν τουρμποροπη στις μεσαίες που "πουλαει σα ζεστο ψωμί"...
ίσως οταν απο καποιον ζητηθεί να το δουμε |
bagosgt έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() υπαρχει περιπτωση να μας φαινεται(κ στην πραξη αλλα κ στο dyno) η πτωση δυναμης στα ψηλα,επειδη οντως ειναι "λιγη" σε σχεση με αυτη των χαμηλομεσαιων στροφων??? αν θυμαμαι καλα κ σε δυναμομετρηση μηχανης(gsxr 1000 Κ3 αν θυμαμαι καλα)εβγαζε την ιπποδυναμη καπου στις 10200,κ ειχε μεγαλη πτωση(κ στο διαγραμμα) στις 12600,κ ο κοφτης ηταν στις 13200.ενω στο R1,η μεγιστη ιπποδυναμη ερχεται στις 11400 κ δινει μεχρι τις 14300 που εχει κοφτη. αυτα τα λεω μηπως δεν ειναι μονο θεμα μοτερ,αλλα μηπως το προβλημα δεν ειναι τοσο στους χαρτες αλλα καπου αλλου,οπως για παραδειγμα στη σχεση σασμαν-μοτερ(υποθετικα μιλαω κ το εφερα σα παραδειγμα). |
MEMsound έγραψε: |
οχι (μονο)... ![]() |
mechanic έγραψε: |
To programma (set up) tropou leitourgias kai diaxeirisis
pou exei i pezo gia to 220 stis 6500 den mporoume na to antigrapsoume? os pros to management tou moter vasika kai osa vgalei kai tin mama dynami na vgalei pali den me xalaei alla na tin exo ston kofti kai oxi stis 6000... |
android έγραψε: | ||
ξεχνα τα αλογα που θα δεις πιο κατω...σαν διαγραμμα κοιτα το http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=219 σου κανει?και φυσικα χαμηλα δεν θα σαι ετσι με τουρμπινα rc |
mechanic έγραψε: |
πρέπει κάποια στιγμή να σταματισο να ρίχνω epipleon λεφτά στα αμάξια μου... |
mechanic έγραψε: |
( γιατί ζαχαρώνω sτο mellon to nissan to GTR) |
stef80 έγραψε: |
Μπορεί ψηλά να πυροβολάει, αλλά κάτω από τις 4000 σαλ είναι σχεδόν νεκρό. Για δευτερο αμάξι ειδικών περιστάσεων είναι σούπερ, για καθημερινό όμως θα σε κουράσει. |
salex έγραψε: |
Στέφανε, μέχρι να δεις από κοντά ένα τέτοιο αυτοκινητο είναι δύσκολο να εκτιμήσεις πόσο ευκολοδήγητο είναι.
|
NoDsl έγραψε: |
Ουσιαστικά οι μαμά καμπύλες είναι το ζητούμενο μετατοπισμένες προς τα πάνω, όσα άλογα και κιλά παίρνουν.
|
Pugobios έγραψε: |
καλομαθατε μου φενεται με τα παλιο207 που δινουν ροπη απο της 1500 μου φενεται αλλα ξεχασατε τα πρωιν ατμοσφαιρικα που θελατε τη δυναμη μετα της 7 ![]() |
mechanic έγραψε: |
opote to erotima einai to eksis......
mporoume na dosoume entoli mono meta tis 5 i 5500 na dinei kai allo piesi? |
mechanic έγραψε: |
oraia, otan gyriso ellada pes mou pou na pao na to kano!!!
|
stef80 έγραψε: |
Sorry, το έχω γράψει σε άλλα topics και το θεώρησα γνωστό(πρεπει να το αλλαξω το προφιλ).
Έχω Audi 1.8 tfsi, με πρόγραμμα Overload, φίλτρο στο φιλτροκούτι και μπλοκέ διαφορικό Peloquins. Έχουμε τον ίδιο εγκέφαλο όμως με τα 207 οπότε κάποια δεδομένα είναι κοινά. |
ironman02 έγραψε: | ||
Τώρα που το λές κάπου πρέπει να το έχει πάρει το μάτι μου.. ![]() ![]() |
mechanic έγραψε: |
kalo to paradeigma...
an prosekseis i kampsi ksekinaei stis 4700 an vlepo kala an tora rikseis ligo (elaxista) tin piesi ayto metaferetai "eykola" peripou 1000 strofes akoma deksia. |
Pughell έγραψε: |
Πιστευω οτι το ζητουμενο ειναι το μπλε,για να μην πω το πορτοκαλι αλλα με ακομα πιο γραμμικη συμπεριφορα(αν το γραφημα φυσικα αναφερεται σε ροπη)... ![]() |
stef80 έγραψε: |
Αν αναφερεσαι στην πιεση στη φαση του overboost, τότε ναι, δεν εχει καμία σχέση με τη μέγιστη ιπποδύναμη που θα βγάλει το μοτερ, επηρεάζει μόνο τη ροπή. Η πίεση που θα έχεις ψηλά όμως επηρεάζει άμεσα τη μέγιστη ιπποδύναμη. |
bagosgt έγραψε: |
θα πιστευρε κανεις οτι κ στον κοφτη,η μεγαλγ πιεση,σε "πουσαρισμα" κανει κακο?κ ομως αν το σκεφτειτε,θα δειτε οτι η λογικη λεει,περισσοτερη πιεση αρα περισσοτερη δυναμη.σωστα απο τη μια μερια.αυτο ομως γινεται στις πρωτες ταχυτητες,καθως οσο συνεχιζει να δουλευει μεγαλη πιεση στον κοφτη,λογω μικρης τουρμπινας,ζεσταινεται περισσοτερο,κ οσο το πιεζεις στις μεγαλες ταχυτητες,ναι μεν εχεις ξανα μεγαλη πιεση,αλλα κ περισσοτερες θερμοκρασιες κ σε τουρμπινα που την μεταφερει κ στους θαλαμους καυσης,μιας κ η εξοδος των καυσαεριων ειναι ηδη μποτιλιαρισμενη με ζεστα καυσαερια ![]() αν παλι πιστευει καποιος το αντιθετο,δε μπορουμε να σας αλλαξουμε γνωμη ![]() |
mechanic έγραψε: |
ayto loipon pou mas noiazei den einai poso piesmenos tha einai o inlet manifold, alla poso firing pressure tha exoume..... ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Στο όνομα THP (Turbo High Pressure) το high pressure που ακριβώς κολλάει? Φαντάζομαι όχι στην πίεση της τουρμπίνας έτσι? Μιας και δεν είναι και τόσο μεγάλη.. ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Στην υψηλη σχεση συμπιεσης για τουρμπομοτερ αναφερεται... |
Pughell έγραψε: |
Εμενα γιατι δεν μου φανηκε κατι το ιδιαιτερο ρε; ![]() |
salex έγραψε: | ||
Περισσότερα άλογα βγάζεις όταν έχεις την κατάλληλη πίεση ψηλά. Όχι τη μέγιστη δυνατή! Αυτό είναι που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι. |
Pughell έγραψε: |
Τα κιλα τι σχεση εχουν ρε αφεντικο; ![]() Οταν βλεπω ενα μοτερ,το βλεπω με 2η,αντε με 3η...Εκει παρατηρω το αν ξεσπαει ή οχι,αν τραβαει χαμηλα ή ψηλα,κλπ,κλπ,κλπ. Αμα ηταν αν βλεπω με 4η και 5η αν τραβαει ατμοσφαιρικο μοτερ σε 1300 κιλα,θα ειχα παρει σιγουρα βραβειο ανοιχτης παλαμης! ![]() |
mechanic έγραψε: |
(oxi tipota allo alla na se do me tourmpinato amaksi kai tipota allo ston kosmo... ![]() |
mechanic έγραψε: |
...
Nai re... vgale esy 300aloga apo kleisto moter kai meta ela pes mou oti einai patata o EP... ![]() |
bagosgt έγραψε: |
ελα να κανεις κ το δικο μου βολτα,να δεις αν εχει ξεσπασμα... ![]() αλλα συντομα,θα το μαθεις απο πρωτο χερι κ θα αλλαξεις γνωμη ![]() θα ερθει τελικα,τι θα γινει... ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Ελπιζωντας οτι αυτο ειναι το τελευταιο off topic,οταν ο Κ4 εβγαζε 215 το 2004(στις 8500 και μαλιστα με μαμα στροφαλο απο Κ9) και τωρα πια οριακα αγγιζει τα 230(απο ατμοσφαιρα παντα και με μια πεταλουδα),τοτε ευχαριστω πολυ αλλα δεν μιλαμε για εξελιγμενο μοτερ... ![]() Τεσπα,αυτο δεν ειναι το θεμα μας. Ποτε μου δεν συμπαθησα τον ΕΡ και απο οτι φαινεται ποτε δεν θα τον συμπαθησω,οχι γιατι ειναι κακο μοτερ αλλα γιατι δεν ανταποκρινεται σε καμια απο τις απαιτησεις μου. ![]() |
mechanic έγραψε: |
an milagame gia ton 1.4 tou group fiat sigoura den tha elega ayta pou leo tora... |
bagosgt έγραψε: |
το εχει ο αδερφος μου(μιλαω για το T-jet) κ μου αρεσει παρα πολυ ο τροπος λειτουργειας του.κ σε γνησια μορφη,σου θυμιζει παρα πολυ ατμοσφαιρικο με αρκετη συναμη.βοηθαει κ παρα πολυ το σασμαν κ εχει δυναμη απο χαμηλα.βεβαια συγκριτικα με τη ροπη στα χαμηλα,δειχνει να μενει απο δυναμη στα ψηλα,αλλα σα συνολο πιστευω ειναι πολυ καλο για 1.4 κ με ευχαριστει πολυ να το βολταρω κ μεσα στη πολη αλλα κ σε επαρχιακο δρομο. |
mechanic έγραψε: |
tha ftiakso ena profysiato DP |
mechanic έγραψε: |
Λοιπόν...
ακολουθώντας την άποψη/συμβουλή ενός συναδέλφου μου, δεν συμφέρει το value for money να παο σε εκκεντροφόρους... |
stef80 έγραψε: |
Αυτό το κάνουν και στα 20vt μοτερ της vw. Βαζουν εκκεντροφόρο απο το ατμοσφαιρικό 1800αρι με τα 125 άλογα.
Λογικά όμως, θυσιάζεις τα χαμηλά σου. |
milvas7 έγραψε: | ||
που ο thp εκει άλλωστε δεν εχει προβλημα ![]() |
milvas7 έγραψε: |
Αν μπηκες στον κοπο να διαβασεις πιο πανω ,το μοτερ αυτο
δεν σπαει απο στροφαρισμα ,αλλα απο την πολλη ροπη κ το γραφει ενας ανθρωπος που παρακολουθησε απο κοντα το ολο project thp βελτιωση, αποδοση κ πολλα αλλα.... λεω εγω τωρα, κατι θα ξερει, απο τον καθε μηχανικο που δεν ξερουμε που βασιζει την θεωρία του ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Ας δω λοιπόν ποιος θα είναι ο πρώτος που θα το δοκιμάσει |
kostas207rc έγραψε: | ||
O συγκεκριμένος μηχανικός έχει βελτιώσει αρκετά 207 μακάρι να είναι όπως τα λέτε και να μην υπάρχει πρόβλημα Ας δω λοιπόν ποιος θα είναι ο πρώτος που θα το δοκιμάσει |
recife_rallye έγραψε: | ||
Kωστη το εχει δοκιμασει ηδη ενας μινικουπερας με vf34 και εκκεντροφορους σρικ με μαμα ομως πιστονια(μονο μπιελες ειχε αλλαγμενες) Το ρυθμισε ο σελιος...ξερει την περιπτωση! Αν και θα σταθω σε κατι που εχει αναφερει ηδη πολλες φορες σαλεξ,οτι τα εκκεντρα ειναι ηδη πολυ αγρια λογω αμμεσου..κατι αλλο δεν αξιζει,αν δεν ειναι εξαιρετικο |
kostas207rc έγραψε: | ||||
Λευτέρη αν ενοείς αυτό που έχει στην σελίδα του ο Στέλιος αν δεν κάνω λάθος γράφει αναβαθμισμένοι διωστήρες ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
...
Και ξαναλεω μακαρι να κανω λαθος... ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Κανεις,και πολυ μεγαλο μαλιστα... ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Μην βιάζεστε εγω αυτό έχω να πω μόνο
Από εκεί και πέρα ούτε εγώ θέλω να δίνω παραπάνω χρήματα σαφώς γι αυτό και γράφω και λέω τι μου είπανε Δεν θα τον κρίνω εγώ αν ξέρει η όχι η αν είναι καλός η κακός μηχανικός εγώ απλά σέβομαι μία άποψη Κάντε το λοιπόν και άμα όντως δουλεύει και αξίζει τον κόπο(χρήμα) εγώ θα είμαι ο αμέσως επόμενος που θα το κάνει |
recife_rallye έγραψε: |
δηλαδη στελακο πιστευεις οτι εχει καλο value for money αυτη η αγορα? Αν αναλυσουμε βαθυτερα θα δουμε οτι ναι μεν εχεις καποια ωφελη,αλλλλλλα τα σκοτωνει ολα το κοστος.Και τα ωφελη σιγουα δεν δικαιολογουν το κοστος! |
Pughell έγραψε: |
Οποτε βρες μου μια λογικη ωστε,ο συνειδητοποιημενος και οχι ο βλακας,να επιλεξει καποιος την μεγαλη τουρμπινα και οτι συνεπαγεται αυτη. |
saikoe_39 έγραψε: | ||
re sy to thymomoun auto...to eixes ksana pei... kai prin kairo pou piga gia xronisma...ton rotisa gia ta ekkentra...kai an paizei thema me ta pistonia...kai mou eipe kanena provlima...koumponoun me ta mama pistonia...!!! |
Pughell έγραψε: |
Να σου αναλυσω λιγο την θεωρια αναστροφου κυμματος ή θα μπλεξεις τα μπουτια σου; ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
...Παντως οτι και να μου πεις(που σιγουρα θα ισχυει) δε θα με πεισεις οτι αξιζουν τα λεφτα τους προς αυτο που θα ''παρω''!... |
Pughell έγραψε: |
Αν δεν εισασταν,θα ειχατε παρει ολοι εξαρχης RC αλλα δεεεν... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οποτε το αρχικο κριτηριο ειναι να δειτε που σκ**α φτανει η παροχη της κεφαλης και των εκκεντροφορων και μετα να επενδυετε σε μεγαλες τουρμπινες,εξατμισεις μπουρια,κλπ,κλπ... Γιατι αν η μαμα τουρμπινα του RC δουλευει αξιοπιστα στο 1,5 bar και μπορει να διατηρει αυτην την πιεση εως τον κοφτη,τοτε προβληματιστειτε γιατι εσεις αναγκαζεστε και την ριχνετε ηδη απο τις 5-5μιση. Αν το μοτερ μπορει να αξιοποιησει στο επακρο ολη την ποσοτητα αερα που δεχεται,τοτε θα βγαζει συνεχως δυναμη. Για να βουταει ομως,σημαινει οτι κατι δεν παει καλα. |
Pughell έγραψε: |
Και πριν βιαστεις και μου πεις για τις καμπυλες του big turbo,θυμιζω οτι δεν εχει καμια απολυτως επαφη με την εργοστασιακη τουρμπινα γιατι spoolαρει σαφως πιο αργα και ουσιαστικα υπολειτουργει,για αυτο και οσο ανεβαινουν οι στροφες βγαζει δυναμη. |
Pughell έγραψε: |
Και για να στο πω και αλλιως,οταν για big turbo χρειαζεσαι 2μιση χιλιαρικα για 270 αλογα ενω ενα RC φτανει τα 250 με 1500Ε κατω,τοτε οποιος επιλεξει την πρωτη εκδοχη ειναι τουλαχιστον γκασμας γιατι τα +20 θα τα εχει αποκλειστικα απο τις 6000 και μετα |
MEMsound έγραψε: | ||
θεωρω οτι πρωτα πρεπει να απαντηθεί το "τι θελεις να πάρεις" από μια βελτιώση και μετα "το αν αξιζει το κοστολόγιο" |
recife_rallye έγραψε: |
Τι λες ρε παραλή εσυ...αν ειχα αλλα 5 χιλιαρικα που χρειαζονταν τοτε,ραλι θα επαιρνα?Θες και τα λες η σου ξεφευγουν? ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Αχ τι διαβαζω ρεεεεεε......
Στελιο η βουτια που βλεπεις δεν ειναι λογω ροικοτητας η εκκεντροφορων,αλλα λογω μικρου μαντεμιου..γι αυτο και οσοι εβαλαν υβριδια δεν ειδαν αλογα πολλα περισσοτερα απο rc(εκτος αν ετρωγαν και μαντεμι).Και μεγαλυτερους εκκεντροφορους να βαλεις οπως λες,αν τα καυσαερια φραζουν στο nozzle τοτε @@ 900ε θα εχεις δωσει... |
recife_rallye έγραψε: | ||
Οσο για εδω αστο..μην βαζεις στοιχημα..κατι παραπανω μπορει να ξερω ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Ναι,ε; Πες μας κιολας οτι δεν εχεις δωσει 5 χιλιαρικα μεχρι τωρα σε ολα οσα εχεις βαλει επανω να πεθανουμε απο τα γελια... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οταν εβγαλες την τουρμπινα σου,ειδες ποσο ειναι οι αυλοι εξαγωγης και ποσο το μαντεμι; |
Pughell έγραψε: |
το θεμα ειναι τι κοστιζει στον οποιονδηποτε... ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Παντως ρε κουφαλα ειμαι περιεργος να δω τι θα εκανες αν ειχες το μοτερ μας..εκκεντρα θα εβαζες? ![]() ![]() ![]() ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Παντως ρε κουφαλα ειμαι περιεργος να δω τι θα εκανες αν ειχες το μοτερ μας..εκκεντρα θα εβαζες? ![]() ![]() ![]() ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
ΜΠΡΑΒΟ!αυτο εννοω τοσα ποστ..το κοστος ![]() Ποσα παιδια στην ελλαδα εχουν βαλει αυτους τους εκκεντροφορους? Μετρημενοι στα δαχτυλα...γιατι?γιατι το κοστος ειναι ταραστιο σε σχεση με την βελτιωση που βλεπουν..προτιμουν να κανουν κατι αλλο που θα τους δωσει παρομοιο κερδος η ακομη και λιγοτερο,αλλα με πολυυυ μικροτερο κοστος!Ολοι αυτοι χαζοι ειναι? Δε λεω οτι δεν ειναι καλη εφαρμογη...κατι λιγα θα παρουμε,αλλα ειναι πολλα τα λεφτα Αρη.. |
Pughell έγραψε: |
Λευτερακο αν ειδες καλα την κεφαλη και το μαντεμι,τοτε ειδες πολυ καλα οτι το μαντεμι δεν ειναι στενοτερο απο την κεφαλη. Οποτε αν υπαρχει πιθανοτητα να περιοριζεται η ροη,αυτο ειναι απο τους αυλους εξαγωγης της κεφαλης και οχι απο το μαντεμι. |
Pughell έγραψε: |
Φυσικα και δεν υπολογιζουμε περιπτωσης σαν και αυτην που βιωσες με προβληματικη τουρμπινα και ολα οσα συνοδευουν τετοια προβληματα μιας και εκει φτασαμε το κοστος των εκκεντροφορων,ε... |
Pughell έγραψε: |
Οσο αφορα την κατανομη της δυναμης στο φασμα τωρα... Δεν ξερω αν το προσεξες αλλα απο τα διαγραμματα στα οποια εχεις προσβαση,θα διακρινεις πανευκολα οτι το big turbo σε σχεση με το εκκεντροφορατο big turbo,υστερει κατα πολυ,μιας και το εκκεντροφορατο εχει περισσοτερη ροπη στις ιδιες στροφες(παρα την ακομα μεγαλυτερη τουρμπινα του) και φυσικα διατηρει την δυναμη του εως και τον κοφτη,οταν το μοτερ με τους συμβατικους εκκεντροφορους εχει αρχισει και γκρεμιζεται απο τις 6000 ακομα... |
Pughell έγραψε: |
Μα δεν ειναι...
Να σου θυμησω,σε Punto GT που δουλευε ηδη με overlap απο τον μαμα εκκεντροφορο,οταν του τον αλλαζες με εναν σχετικα ηπιο και ενα κλικ παραπανω,ακομα και με 25αρα περνουσε τις 7 για πλακα και δεν ελεγε να κρεμασει. Σιγα μην κρεμασει αυτο το μοτερ που εχει και μια Χ εξελιξη σε σχεση με εκεινο... ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||
Ρε μαγκαρα ποιο 207 με περιφερειακα κρεμαει?θα μας τρελανεις? Το μονο που γινεται οταν βλεπεις την καμπυλη να αρχιζει να γερνει,ειναι ο τερματισμος της τουρμπινας... |
kostas207rc έγραψε: |
Λευτέρη έχει δίκιο πως γίνεται και φτάνει τα 220 στις 6,500
χωρίς περιφεριεακά και εμείς με I/c καταλύτες και δεν συμαζεύετε να μην μπορούμε? |
Pughell έγραψε: |
Και δεν ειναι μονον η PS.Ειναι η Oreca,ειναι η Sodemo,ειναι ο Cuppissol,ο Paverani,ο Oriol και αλλες τοσες σοβαρες αγωνιστικες ομαδες που ειναι εξειδικευμενοι σε τετοια πραγματα. Το θεμα ειναι ποιος τους πληρωνει... ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Ma που ειναι κι αλλοι να μιλησουν? ![]() ![]() Ρε στελιο αφου δεν ζεις τη βελτιωση του thp,δεν ξερεις πως συμπεριφερεται,γιατι επιμενεις δε μπορω να καταλαβω.. Συμφωνω περι βελτιωτικων οικων και πεζοσπορ σε ολα εκτος απο ενα..δεν προκειται να δεις παραπανω απο αυτα τα 220 που δινει,χωρις περιφερειακα...και αυτα που εβγαλε με τοσο λιγη ροπη,πολλα ηταν! Και το φιλτροκουτι μπορει να ναι μαμα,αλλα παιζει τεραστιο ρολο πως τροφοδοτειται,οπως και το κουλερ..εσυ το ειχες πει οτι ειχαν αλλαξει τη θεση του κουλερ και τις σωληνωσεις για το φιλτρο ![]() Η μηπως θα τους χαλουσαν τα 28-30 κιλα ροπη στις στροφες...?σιγα την τεραστια διαφορα των τριων-τεσσαρων κιλων στην προσφυση ![]() Το χουμε πει 100000 φορες...αμα φουσκωσεις απο χαμηλα την τουρμπινα για να παρεις ροπη,τοτε στα ψηλα θα λαχανιασει..γι αυτο και δεν μπορει κανεις να βγαλει 220 με ροπη πανω απο 30 χωρις περιφερειακα.. Ε η πεζοσπορ δε διαλεξε αυτη την οδο..προτιμησε πιο ατμοσφαιρικη συμπεριφορα του μοτερ,ακριβως γιατι ξερει τι εχει, και με χαμηλη-σταθερη ροπη στις μεσαιες και οτι ειχε απομεινει εβγαλε τα αλογα ψηλα.. Τωρα το τι ειναι καλυτερο για τους αγωνες που χρησιμοποιουντε αυτα τα μοτερ,ξερουμε ολοι και πολυ καλυτερα εσυ μαλιστα..σταθερη ροπη χωρις ξεσπασμα και γραμικοτητα μεχρι τον κοφτη για να αντεξει και πιο πολυ στα συνεχως ψηλα φορτια που απαιτουν οι αγωνες.. Το περιεργο που το βλεπεις... ![]() Στα πολιτικα αυτοκινητα,ακριβως επειδη ειναι πολιτικα και οχι αγωνιστικα και επειδη υπαρχει και ενα ποσοστο ανθρωπων που δεν γνωριζουν σχεδον τπτ,ειναι προτιμοτερο να κανεις το φουσκωμα,γιατι πολυ απλα αν δεν το κανεις και ρυθμισεις οπως πεζοσπορ,θα νομιζει ο αλλος οτι το αμαξι δεν παει και δικιο θα εχει..αλλο τι θα ειναι στην πραγματικοτητα!Εσυ μπορεις να το ξεχωρισεις ποιο παει και ποιο οχι,αυτοι ομως οχι ![]() Ειναι πολυ μπαμπεσα η ροπη..ξεγελαει για πλακα ![]() Τεσπα,η συζητηση ξεκινησε για τα εκκεντρα και ξεχαστηκαμε ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Δε διαφωνω,αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε γινεται και πως ΜΟΝΟ η πεζοσπορ μπορει να το κανει..
Δεν το ζηταει ο πελατης.... Αν καποιος ασχοληθει,πιστευω οτι θα το κανει,αλλα οχι για εναν παγκχελ και εναν ρεσαιφ να καθεται και να λιωνει για να βγαλει 220 απο τη στιγμη που υπαρχει η ευκολη λυση που πουλαει σαν ζεστο ψωμι στην πεινα του 40' ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
επειδη αυτα τα ακουω βερεσε εγω σου λεω οτι αυτο μπορει να στο κανει ακομα και ο βλακακος.
το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει αγοραστικο κοινο για τετοια προγραμματα γιατι πολυ απλα ενα 207 με τετοιας μορφης προγραμμα θεωρητικα θα σερνεται διπλα σε ενα αλλο . οποτε εσυ θα πεςι ααααα μαπα ο γαλλος στον αγωνα εχει αλλα στανταρ αλλη διαρκεια αλλη αντοχη και αλλο σαζμαν . . . ειναι π.χ που κοροιδευουμε τη σιτροεν σπορτ και τη πεζο σπορτ που στα 206-c2 με μαμα πιστονια δε τολμουσαν να περασουν τα 160αλογα οταν εμεις ολοι οι σουπεργαμιαδες ελληναρες μηχανικοι βγαζαμε οσα θελαμε...... ειναι απλα αλλη φιλοσοφια και αντιμετωπιση . ενας σωστος προγραμματιστης που ξερει καλα ολες τις παραμετρους του εγκεφαλου μπορει να κανει παπαδες και οταν απλα μπλοκαρει βγαζει το μαμα εκγεφαλο στην ακρη ![]() δεν εχει εφευρει το τροχο η πεζο σπορτ απλα αντιμετωπιζει τα πραγματα με αλλο τρροπο. στελιο τα ιδια λεγαμε και με τους πεζο σπορ εγκεφαλους στα 106 αλλα αν δεις πραγματικα το αρχειο αυτο με σαλεξ και σου εξηγησει ακριβως τι εχουν κανει θα δεις οτι δε ειναι κατι συγκλονιστικο. απλα ειναι εστιασμενο σε αλλα πραγματα και οχι στη μεγιστη αποδοση |
stef80 έγραψε: |
Στέλιο, ο Λευτέρης έχει δίκιο όταν αναφέρεται σε αυλούς εξαγωγής, nozzle, μαντεμι κτλ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στη ροικότητα του μοτέρ. Η μαμα τουρμπίνα έχει πολύ στενό μαντέμι (αλήθεια τι εννοεί ο καθένας μας όταν λεει μαντεμι?) ώστε να επιταχύνονται τα καυσαέρια και να σπουλάρει απο χαμηλά. Αυτό όμως στοιχίζει στα ψηλά αφού δεν μπορούν να περάσουν έυκολα τα καυσαέρια και πνίγεται το μοτέρ με αποτέλεσμα αν επιμείνουμε να δουλέψουμε με υψηλές πιέσεις να μην εκκενώνεται επαρκώς ο θαλαμος καύσης και να εχουμε missfires.
Λέγοντας nozzle ο Λευτέρης εννοεί το σημείο από τη συμβολή των αυλών εξαγωγής και μετά, οπου η διατομή είναι πολύ μικρή, όπως πολύ στενό είναι και το πέρασμα ανάμεσα στη φτερωτή του στροβίλου και το κέλυφός του, μεχρι να μπορέσουν τα καυσαέρια να βγουν στο downpipe. Αυτό είναι το μεγαλύτερο φρένο και φυσικά το ξεφορτώνεσαι, εν μερει, με τη μεγαλύτερη τουρμπίνα, αφού η πολλαπλή εξαγωγής μένει(κακώς, για σωστή δουλειά χρειάζεται καινούρια πολλαπλή) αλλά ο στρόβιλος γίνεται πολυυύ πιο ευρύχωρος. Και επέτρεψε μου μια διόρθωση για την ταχύτητα των καυσαερίων σε σχέση με το άνοιγμα της βαλβίδας. Όταν έχουμε μεγαλύτερο άνοιγμα, η ποσοτητα καυσαερίων που αποβάλεται όντως αυξάνεται, η ταχύτητα διέλευσής τους όμως από το άνοιγμα, πέφτει. |
Pughell έγραψε: |
Το ειπα 200 φορες εως τωρα και βαρεθηκα να το λεω... 220 αλογα στις 6500,δηλαδη και στροφαρισμα αλλα και πολυ δυναμη χωρις καν προβληματα. Αυτο τι σημαινει; Οτι εχεις περιθωρεια να βγαλεις και αλλη δυναμη απο ψυξη εισερχομενου αερα,αναλογη παροχη στην εισαγωγη,καλυτερη εξατμιση,κλπ,κλπ... Οποτε τα 230 αλογα σε αναλογα υψηλους ρυθμους περιστροφης,θα ειναι γεγονος ή οχι; ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Ειπα οτι σε ενα απλο πρωτο σταδιο που κανουν ολοι σε rc,δεν υπαρχει λογος να βαλεις εκκεντροφορους για τον απλο λογο οτι δεν μπορεις να διωξεις περισσοτερα καυσαερια απο το γαμημενο το μαντεμι της τουρμπινας. |
recife_rallye έγραψε: |
Σε μια εφαρμογη οπως της ps ομως,θα δουλεψουν τα εκκεντρα,γιατι πολυ απλα στα 220 αλογα δεν τερματιζει το μαντεμι της τουρμπινας... |
recife_rallye έγραψε: |
Και οσο αναφορα τα προγραμματα,θεωρω πως ο στελιος με αυτα που δειχνει στα διαγραμματα των big turbo εχει καταφερει κατα καποιο τροπο οτι και η ps με την μαμα τουρμπινα,με την εννοια οτι κραταει χαμηλα την ροπη για να ειναι πιο γραμμικο,καταργωντας τροπον τινα το τρελο overboost των στοκ και αφηνει το μοτερ να στροφαρει για να βγαλει τη δυναμη του! |
recife_rallye έγραψε: |
υ.γ το αλλο που ειπες με τον θαναση μαλ***α ηταν,γιατι δε μπορει ουτε ο στελιος,ουτε ο λαγος,ουτε κανενας,να κατσει και να του πει ''εγω το κανω ρε,ελα σε μενα'' ειτε δημοσια ειτε ακομη και προσωπικα.
Αν τους το ζητουσε και του ελεγαν οτι δε μπορουν,τοτε ναι |
Pughell έγραψε: | ||
Σε μια εφαρμογη σαν της PS,οταν βαλεις ολα τα παρελκομενα μαζι και εκκεντροφορους,τοτε γιατι θα επαρκει το μαντεμι ρε βλαμμενε; Μονος σου αναιρεις αυτα που λες... Σε μια εφαρμογη τυπου PS με ολα τα παρελκομενα,θα μεινει η δυναμη στα 220 αλογα μονον; |
Steve έγραψε: |
Άμπαλλε, άφησε το ρε φίλε, δε το 'χεις... ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Xαπια παιρνεις..δεν εξηγειτε αλλιως ![]() Ειπα οτι σε μια εφαρμογη ΧΩΡΙΣ τα παρελκομενα,θα δουλεψουν τα εκκεντρα,γιατι ΧΩΡΙΣ τα παρελκομενα βγαζει 220 αλογα..ε του παιρνει να ζωντανεψει λιγο ακομη με τα εκκεντρα ![]() Με τα παρελκομενα ομως δε θα δεις πανω απο 240 που να χτυπας your big&round ass σου!! ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ειτε με παρελκομενα,ειτε χωρις,η τουρμπινα θα δουλευει σε μια Χ πιεση,εστω 1μιση bar. Οποτε χωρις παρελκομενα στο 1μιση αν βγαζει 220,με παρελκομενα θα βγαλει 235 και με εκκεντρα θα φτασει τα 250. Τι δεν μπορεις να καταλαβεις απο αυτο; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ειναι που η τουρμπινα δεν αντεχει και το μαντεμι ειναι λιγο. ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Που να το ξερω ρε; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μαλλον εχεις προβλημα με τα ελληνικα...
Σου ειπαμε οτι τα 2 bar τα ειδανε στο εργαστηριο οταν μελετουσαν την αντοχη του. Τι δεν καταλαβαινεις απο αυτο; Ναι,ξερω,παραξενο σου φαινεται αλλα μεσα στο test room και στην ομαδα ερευνας ηταν και ενας δικος μας,του club,φιλος,οπως θες πες το... Δεν ειπα οτι 2 bar ανεβαζει το Spider,ειπα οτι στις 6500 μια χαρα παρεχει εργο η τουρμπινα και το μαντεμι. |
Pughell έγραψε: |
Ειναι αναπηροι...
Το μοτερ δεν ειναι διαφορετικο,ιδιο ειναι... Μαμα μοτερ 207 RC με δυο μαμα ic συνδεδεμενα σε σειρα,εναν αγραφο εγκεφαλο για το σειριακο σασμαν και μια εξατμιση απο σπιραλ και πισω. Συνεχιζεις να αμφιβαλλεις για την αναπηρια; ![]() |
ilianos έγραψε: |
μονο αυτα και τπτ αλλο? ουτε αλλη πολλαπλη , ουτε αλλο μαντεμι, ουτε αλλο καπακι, ουτε τπτ? αν ειναι ετσι δεν το ηξερα. τοτε υπαρχει καποιο προβλημα με τους ελληνες. ![]() εγω παντως μπορω να σηκωσω 2μπαρ μεχρι τις 7500 και να μην σπασει ![]() ![]() |
Dikonou έγραψε: |
H PS δεν το πουλάει ως πρόγραμμα; με ότι θα χρειαστει; |
manaros έγραψε: |
παντως δεν νομιζω οτι ειναι και αδικαιολογητοι...αν τους δινανε τον ιδιο εξοπλισμο(μοτερ απειρα να σπασουν,δυναμομετρα παγκου,λεπτομερη στοιχεια λειτουργιας κινητηρα και οτι αλλο χρειαζεται) πιστευω θα ειχαμε πολυ καλυτερες καμπυλες στα αυτοκινητα μαςαπο τα τωρινα,πολυ κοντα σε αυτα της PS ....αρα λοιπον η συγκριση του καθε Στελιου και του καθε λαγου με την PS και την καθε αντιστοιχη εταιρια ειναι ατοπη...ηρεμηστε λοιπον και κανονιστε για κανα ψητο και κρασακι να καταπολεμησουμε το κρυο! |
kourlis έγραψε: |
Εξαρτάται πως το ζητάει ο Θανάσης που λες, δηλαδή εννοώ αν τονίζει ότι αναλαμβάνει την ευθύνη... Βέβαια δεν αντιλέγω ότι μπορεί και σ' αυτή την περίπτωση να θεωρούν ότι υποβαθμίζεται η φήμη τους και να μην το κάνουν... |
Pughell έγραψε: | ||
Οχι,εγκεφαλος ολοκληρος ειναι της Marelli. |
Dikonou έγραψε: |
Ε! και πόσο κάνει ρε αδερφέ. Δηλ. Συμφέρει να αγοράσω τον εγκέφαλο και ό,τι άλλο δίνει η PS ή να σφυρηλατίσω - δοκιμάσω - διακινδυνέψω; |
Pughell έγραψε: | ||
Ενημερωτικα,αρκετα πανω απο 2 bar ανεβαζει το DS3 στο WRC με μαμα μπιελες. |
Pughell έγραψε: |
Ναι,με μια κατεργασια αντεχουν.Κανονισμοι της κλασης R βλεπεις... ![]() Οι ελληνες που τις σπανε απο τα 40,ναι,ειναι οντως gtp. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δες και με τα ματια σου στην 5η σελιδα του συγκεκριμενου pdf... http://www.peugeotsport-racingshop.com/Data/Fiches/Presentation_207.pdf |
ilianos έγραψε: | ||
μα αφου ειναι ''πειραγμενες'' δεν ειναι σαν τις μαμα. οι μαμα στα δικα μας μοτερ πιστεύεις οτι αντεχουν 50κιλα ροπη? |
volvos έγραψε: |
ρε σαλιγκαρακι τι νομοζεισ οτι ειναι οι αγωνες? κοντρες που δηλωνεις οτι θες? |
Pughell έγραψε: | ||||
Δηλαδη τι εχεις την εντυπωση,οτι εγιναν σφυρηλατες επειδη ειναι γυαλισμενες και ζυγισμενες; Εγω σου λεω οτι εχουν κανει και επιπλεον "βαφη"(που απαγορευεται αλλα πες οτι εκαναν),ποσο πια να αλλαξει η αντοχη τους,5 κιλα;10; Παλι μαμα χυτη μπιελα ειναι,οπως και να το κανουμε... |
Pughell έγραψε: |
Αμα στα 2 bar βγαζει 45 κιλα ροπη,ναι,καπου εκει ειναι το οριο των μπιελων.
Απλα αυτο ειναι λιγο σχετικο μιας και παιζει ρολο και η λιπανση,κλπ,κλπ... |
Pughell έγραψε: |
Ιλιανε θα στο περιγραψω οσο πιο απλα μπορω,για να το καταλαβεις...
Οι μπιελες σπανε/χαλανε απο τους ακολουθους λογους. -Εφελκυζονται(απο στροφαρισμα) -Στραβωνουν(απο μεγαλες πιεσεις) -Στραβωνουν(απο ελλειπη λιπανση στα μεταλλα) Αν για καποιον λογο πεσεις σε μια απο τις 3 περιπτωσεις,τοτε το μοτερ θα σπασει,για εντελως διαφορετικο λογο ομως... Αυτο με λιγα λογια σημαινει οτι πρεπει καταρχην να εχεις σωστη λιπανση,μετα να σηκωνεις οσο πιεση αντεχει και τελος να μην ξεπερνας το οριο περιστροφης. Δεν ειναι κατι το τοσο δυσκολο προς κατανοηση,ασχετα αν το να ανακαλυψεις τα ορια τους ειναι κατι που οντως ειναι δυσκολο και φυσικα κοστιζει. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Aυτή είναι η απάντηση στο αν υπάρχει δυναμομέτρηση; Δηλαδή εγώ αν σου πώ ότι ένα άμαξι έχει 250 άλογα στο κόφτη (καλή ώρα σαν και αυτό του θέματος) τότε σου δείχνω καμία δυναμομέτρηση ρε Στέλιο; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ! Εαν δεν ξέρεις γιατί μπήκες και έγραψες πάλι μ@λακίες; |
Pughell έγραψε: | ||
Σου αρκει; http://www.peugeotsport-racingshop.com/Data/Fiches/Presentation_207.pdf Θες και αλλο; Παρε να'χεις(προτελευταια σελιδα)... http://www.peugeot.com/media/770134/pspp-2009.pdf Γαργάρα.. Γαργαρα τα 220 αλογα στο κοφτη? που τα βγαζει και ο πιο κουλος προγραμματιστης. γαργαρα τα 28κιλα ροπη? γαργαρα τι πραγμα? τα 220 αλογα στο κοφτη βγαινουν με 1-1.1 μπαρ πιεση. αυτο γαργαρα? ή γαργαρα το σουπερ γρηγορο αμαξι με 220 αλογα και 28kgm(οπλο δλδ ![]() sry αλλα θα προτιμουσα 37 kgm και 260 αλογα για πες τους να βαλουν 1.6 πιεση στον κοφτη. να δουμε αν θα το κανουν ![]() |
ilianos έγραψε: |
για πες τους να βαλουν 1.6 πιεση στον κοφτη. να δουμε αν θα το κανουν ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
ναι οκ το ξερω ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ τα κανουν αυτα αλλα τουλαχιστον οι αλλοι δε κοροιδευουν μεχρι και τη πεζο σπορτ για να βγουν αυτοι καλυτεροι |
Pughell έγραψε: |
Επειδη δεν διαβασες και τα υπολοιπα(ουτε ειδες το βιντεακι μαλλον),αμα κατσεις με την σαβουρα σου διπλα σε Spider δεν θα φας απλως κολονες αλλα νομούς ολοκληρους...
για μοτερ δεν μιλαμε? τι σχεση εχει το αμαξι? το αμαξι αυτο ειναι ειδικά φτιαγμενο για πιστα. εμεις μιλαμε για μοτερ! αν ειναι φερε μου εμενα ενα τετοιο σασι να κουμπώσω το μοτερ μου πανω , να βαλω και εναν οδηγο να δουμε ποιος θα φαει τους νομους ![]() Οσο για το σχολιο περι αποδοσης,ναι,γαργαρα γιατι οπως σας ειπε ηδη ο Τακης,3 χρονια πιστα με σειριακο σασμαν σε αντιθεση με τα μπουρδελα που δεν βγαζουν ουτε 3 γυρους πιστα ακομα και με το μαμα σασμαν... αφου εχει αλλο σασμαν. τι βαζεις στη συζητηση αλλα πραγματα? εμεις μιλαμε μονο για μοτερ. οχι για περιφερειακα. καταλαβες? . εμενα μια χαρα αντεχει το σασμαν παντως και ας ειναι μαμα Οσο για τους κουλους προγραμματιστες,ακομα δεν εχει φτιαξει κανενας 220 αλογα στις 6500 με διπλο μαμα ic και εξατμιση απο σπιραλ και πισω. Μονος σου ειπες οτι αρχιζουν τα misfires και οι παπαpιες...Αναπηροι! κανεις δεν εχει φτιαξει 220 αλογα στις 6500? εχω μινι που ειναι 218 αλογα με ΜΟΝΟ προγραμμα. ουτε φιλτρο ουτε τπτ. οποτε παλι λαθος εισαι. ΤΑ MISSFIRES ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΜΑ ΣΗΚΩΣΕΙΣ 1.6 ΣΤΟ ΚΟΦΤΗ. ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ! |
ilianos έγραψε: |
για μοτερ δεν μιλαμε? τι σχεση εχει το αμαξι? το αμαξι αυτο ειναι ειδικά φτιαγμενο για πιστα. εμεις μιλαμε για μοτερ! αν ειναι φερε μου εμενα ενα τετοιο σασι να κουμπώσω το μοτερ μου πανω , να βαλω και εναν οδηγο να δουμε ποιος θα φαει τους νομους ![]() |
ilianos έγραψε: |
αφου εχει αλλο σασμαν. τι βαζεις στη συζητηση αλλα πραγματα? εμεις μιλαμε μονο για μοτερ. οχι για περιφερειακα. καταλαβες?
εμενα μια χαρα αντεχει το σασμαν παντως και ας ειναι μαμα |
ilianos έγραψε: |
κανεις δεν εχει φτιαξει 220 αλογα στις 6500? εχω μινι που ειναι 218 αλογα με ΜΟΝΟ προγραμμα. ουτε φιλτρο ουτε τπτ. οποτε παλι λαθος εισαι. ΤΑ MISSFIRES ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΜΑ ΣΗΚΩΣΕΙΣ 1.6 ΣΤΟ ΚΟΦΤΗ. ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ!
![]() |
ilianos έγραψε: |
και αφου ειναι τοσο καλοι και γαμανε και σηκωνουν 2 μπαρ στις 7500 με μαμα τουρμπο γτ το αμαξι τελικα εχει μονο 220 αλογα και κοφτη στις 6500? ![]() |
ilianos έγραψε: |
και αφου ειναι τοσο καλοι και γαμανε και σηκωνουν 2 μπαρ στις 7500 με μαμα τουρμπο γτ το αμαξι τελικα εχει μονο 220 αλογα και κοφτη στις 6500? ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εκτος απο τα 400 μετρα ξερετε και τιποτα αλλο ή μονον αυτο σας μαθανε; |
Pughell έγραψε: | ||||||
Εσυ εγραψες "...ή γαργαρα το σουπερ γρηγορο αμαξι με 220 αλογα και 28kgm(οπλο δλδ ![]() Εσυ τετοιο δεν θα οδηγησεις ποτε οποτε αστο... Αμα οδηγησεις,θα χεστεις πανω σου οποτε τζαμπα η συζητηση. Οσο για το μοτερ σου στο σασι του,παλι τον αμαζευτο θα φας αλλα ουτε που καταλαβες το γιατι... σιγα το οπλο ειπα επειδη ειναι 220 αλογα.
Ε,βεβαια,στην ευθεια τι να ζορισει,τα γραναζια του διαφορικου; σε πιστα λεω. το εχω βαλει αρκετες φορες και ειχα κανει και πολλους γυρους και δεν καταλαβαινει και πολλα.
Ναι,ναι,218 στις 5000.Στις 6μιση το χαος... ![]() οχι δεν καταλαβες. 218 στις 6500 ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Γιατι ειναι κατω απο 750 κιλα και πισωκινητο με 25 κιλα ροπη απο τις 2μιση... Ξερεις τι σημαινει αυτο; Χαμηλο βαρος,πισω κινηση,μοτερ χωρις ξεσπασματα,κλπ,κλπ,κλπ... Εκτος απο τα 400 μετρα ξερετε και τιποτα αλλο ή μονον αυτο σας μαθανε; |
kourlis έγραψε: |
Φίλε Σαλιγκαράκη αν θες να δεις διάγραμμα για να δεις καμπύλες κι εγώ μαζί σου, θα 'θελα να τις χαζέψω αν και από τα λεγόμενα του Στέλιου φαντάζομαι περίπου πως θα είναι... -> Ναι, για αυτό και για να έχουμε μια βάση σύγκρισης.
Αν το πρόβλημα είναι ότι αμφιβάλεις για τα 220 άλογα στις 6500, τότε σου απάντησε ήδη ο volvos ότι το αμάξι είναι αγωνιστικό και δεν μπορεί η ps να δηλώσει ότι γουστάρει... -> Δεν αμφιβάλλω καθόλου. Στέλιο όσο για τον κόφτη στις 6500 δεν νομίζω ότι επειδή το αυτοκίνητο είναι αγωνιστικό πίστας ελαφρύ και μπλα μπλα μπλα περιορίζεται ο κόφτης για να είναι το όχημα οδηγήσιμο, κάθε άλλο, στην πίστα το στροφάρισμα είναι καλό... |
volvos έγραψε: |
ιλιανε μετρηση που στο playmobile δυναμομετρο βαμαγκ??????
αν εχετε τςτοια μετρηση ανεβαστς τη. τελος. το μοτερ της πεζο σπορτ εοναι ενα μαμα μοτερ τελος και μπαινει και στα ραλλιτζιδικα 207. τα οποια ειναι εννιαιο κατασταση και πρςπει να μη βγαζει φθορες εξου και συντηρητικες ρυθμισεις |
ilianos έγραψε: |
οχι Παναγιωτη. η μετρηση εγινε στο dynodrome του Σαλια. το δυναμομετρο αυτο ειναι πολυ αυστηρο. αν εδειξε εκει 218 , σε maha θα ειναι 220+ ![]() ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Διαφωνώ με το Στέλιο σε κάποια πράγματα (για αυτό και ζητάω στοιχεία για τη δυναμομέτρηση) αλλά δεν διαφωνώ καθόλου για το επίτευγμα της P.S. Απλό! |
Παράθεση: |
φοβερο επιτευγμα τα 220 αλογα στις 6500 |
ParisMcridis έγραψε: | ||
|
ParisMcridis έγραψε: | ||
|
Παράθεση: |
αν την ανεβασω και ειναι οντως ετσι μετα τι θα πειτε |
ParisMcridis έγραψε: | ||
|
drdino έγραψε: |
Εφόσον αρέσκονται στο φούσκωμα στις μεσαίες προφανής δεν είναι η απάντηση; |
ilianos έγραψε: |
σε πιστα λεω. το εχω βαλει αρκετες φορες και ειχα κανει και πολλους γυρους και δεν καταλαβαινει και πολλα. |
ilianos έγραψε: |
οχι δεν καταλαβες. 218 στις 6500 ![]() |
ilianos έγραψε: |
δουλευει κανενα αμαξι αγωνιστικό της peugeot 2μπαρ στις 7500? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Καλά, πάλι ρε Στέλιο μπερδεύεις τι λέμε!
Να σου πώ για άλλη μια φορά, γιατί μάλλον δεν θες να καταλάβεις. Αναρτήθηκε μια δυναμομέτρηση, που καλώς ή κακώς τη συγκρίνεις με μια άλλη ενός αγωνιστικού οχήματος (την οποία ακόμα κ΄όλας δεν βλέπω πουθενά). Ωραία μέχρι εδώ; Συμφωνούμε ότι ο ED6DTS της Peugeot Sport είναι ένα διαμάντι, αλλά κακώς κάθεσαι και τη συγκρίνεις με τη δυναμομέτρηση ενός συμβατικού οχήματος. Το ένα είναι 750kg και το άλλο 1200+ για καθημερινή χρήση δρόμου και όχι πίστας. Απλά δεν έχουν καμία σχέση. Η συζήτηση ξεκίνησε για το αν ένα συμβατικό όχημα μπορεί να έχει 220 άλογα στις 6500. Σωστά; Ύστερα το γύρισες στη πίεση λέγοντας ότι κανείς δεν μπορεί να κρατήσει μεγάλη πίεση στο κόφτη. Σωστά; Και σε ρωτάω, που είναι η δυναμομέτρηση με τα 220 άλογα στο κόφτη και πού είναι το διάγραμμα της πίεσης που επαληθεύουν αυτά που λες; Καλώς μέχρι εδώ; Καταλαβαίνεις τι λέω; Η σε έχει πιάσει ο φανατισμός σου για άλλη μια φορά; Δεν υποστηρίζω κανένα προγραμματιστή και πραγματικά δεν με νοιάζει, τους γράφω όλους στα αποτέτοια μου. Απλά προσπαθώ σε παρακαλώ να καταλάβω ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα σου; Συγκρίνουμε δύο τελείως διαφορετικές καταστάσεις, ΛΑΘΟΣ! Αν θες μπορούμε όμορφα και ωραία να πούμε ο καθένας τις απόψεις του, ο τρόπος όλων μας όμως είναι λάθος.! |
kourlis έγραψε: |
Στέλιο όσο για τον κόφτη στις 6500 δεν νομίζω ότι επειδή το αυτοκίνητο είναι αγωνιστικό πίστας ελαφρύ και μπλα μπλα μπλα περιορίζεται ο κόφτης για να είναι το όχημα οδηγήσιμο, κάθε άλλο, στην πίστα το στροφάρισμα είναι καλό... |
ilianos έγραψε: |
οχι Παναγιωτη. η μετρηση εγινε στο dynodrome του Σαλια. το δυναμομετρο αυτο ειναι πολυ αυστηρο. αν εδειξε εκει 218 , σε maha θα ειναι 220+ ![]() ![]() |
ilianos έγραψε: |
το μοτερ της peugeot δεν ειναι μαμα. οπως ειπατε εχει αλλαγες. και το αλλο ειναι μαμα και εβγαλε 218 αλογα . αν ειχαν τα ιδια περιφερειακα θα τα περναγε τα 218 ![]() |
ilianos έγραψε: | ||||
μινι ειναι. αν την ανεβασω και ειναι οντως ετσι μετα τι θα πειτε? |
android έγραψε: |
καλα δεν ειναι αυτα μονο ενα καρο πατεντες εχει το αμαξι...καλα βλεπετε τον παπα ...απο που κ πως περνει αερα ομως? 2 μαμα i/c και ετσι οπως τα χουν βαλει παιζει να ναι καλυτερα απο ενα cupra i/c...ακομα ψαξε ψαξε βρηκα κατι σωληνες αερα που σκανε πανω στην τουρμπινα...ταπωμα για την σκαστρα κ δεν ξερω που πηγε κτλ ''περιεργο'' αξονακη στην wastegate γενικα οι ανθρωποι ξερουν που τελειωνουν ολα και ξερουν να παρουν τζαμπα αλογα |
Παράθεση: |
ταπωμα για την σκαστρα κ δεν ξερω που πηγε κτλ ''περιεργο''
δε νομιζω να την ταπωνουν αξονακη στην wastegate του βαζουν παξιμαδια γιανα μη χαλαρωνει |
Παράθεση: |
DS3R3.
2φευγα bar,peak στις 5500 λογο περιοριστικου στομιου και κοφτης στον Θεο για να βγαζει χιλιομετρα με 5η. |
android έγραψε: |
οχι αλλα βλεπω φωτο που χει παρεα με μερικες μεταφρασεις google και δεν ειναι οπως τα δικα μας μερικα ψιλο πραγματα που ομως στα χερια τους μονο ψιλοπραγματα δεν ειναι για να βγαλαν τετοια αλογα και τετοια ροπη στον κοφτη
ακομα και στα δικα μας δλδ. ποιος εχει τα @@ να καργαρει wategate μεχρι εκει που παει?Η καλυτερα μηπως ποιος ξερει μεχρι που παει? Οπως και το i/c του cupra επειδη το χωρεσαμε πισω απο την τραβερσα δεν σημαινει πως ειναι οτι καλυτερο..σε σχεση με αυτον που εβαλα τα 2πλα i/c εκει ποσο λιγοτερη ιδεα χει? Oταν οι ανθρωποι ξερουν που σπαει και πως,τι ψαχνουμε να βρουμε? |
Pughell έγραψε: |
Οχι,σφυρηλατα πιστονια και μαμα μπιελες/στροφαλο.
Εσεις ουτε με σφυρηλατες δεν σηκωσατε 2+ οποτε μην πεις καμια μαλακiα... |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Μιλάμε για ένα μοτέρ που δεν ξέρουμε ΤΙΠΟΤΑ για αυτό!
Ακόμα χειρότερη είναι η αρχική ιδέα της σύγκρισής του με τα απλά συμβατικά μοτέρ εμπορίου που προορίζονται για ιδιώτες και όχι για αγώνες. Επειδή θυμάμαι πολύ καλά τη κουβέντα εξ'αρχής η ιδέα "πετάχτηκε" μέσα σε ένα topic όπου ο Λαγός τότε ανέβασε κάποιες δικές του δυναμομετρήσεις. Σκοπός της αρχικής αυτής ιδέας ήταν κάποιοι κύριοι να πικάρουν τότε τις εκάστοτε δυναμομετρήσεις. Αργότερα έγινε ξεχωριστό topic και καλώς συνεχίστηκε εκεί η κουβέντα, αλλά ακόμα ιδιαίτερο νόημα δεν έχει μιας και μερικοί την επικαλούνται για να σχολιάζουν ξανά και ξανά δυναμομετρήσεις που ξαναλέω ότι δεν έχουν καμία σχέση με αυτή της PS. |
ilianos έγραψε: | ||
μαμα χιτώνια ? μαμα καπακι? εισαι σιγουρος γιαυτα ε? οτι ειναι μονο αυτα και τπτ αλλο. γιατι θα ηταν μλκια να εχουν αλλαξει και αλλα πραγματα και να μην τα λες ή να μην τα λενε αυτοι. δεν σηκωσα για αλλο λογο. οχι αυτο που νομιζεις. |
Pughell έγραψε: | ||||
Μαμα χιτωνια και κεφαλη με γυαλισμενους αυλους. Εχουμε τετοιο DS3 εδω Θεσσαλονικη(του Παυλιδη) και το μονταρανε μαλιστα φιλοι. |
Pughell έγραψε: | ||
ΓΑΡΓΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! Μια χαρα λεει τι εχει το μοτερ,ολοκληρο manual υπαρχει. ΓΑΡΓΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! |
drdino έγραψε: |
Την ροπή ως μέγεθος/σημασία την έχεις κατανοήσει; Αν ναι, γιατί τόση θεοποίηση; |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Συνέχισε να απαντάς με υπεκφυγές! Για πες μιας και τα ξέρεις όλα καλά (προφανώς ήσουν και συ παρόν στην εξέλιξη αυτού του μοτέρ). -Τι πίεση από full boost εως κόφτη; -Tι advance; -Τι λ από full boost εως κόφτη; -Τι καύσιμο; Συμβατικό, 100άρα; -Τι λάδια; Συβματικά; -Ροπή γιατί έχει μόνο 25κιλά όταν σπάει στα 2bar είπαμε; -Ξαναλέω, δυναμομέτρηση; Ξέρεις να απαντήσεις κάτι; Αν όχι κάνε εσύ τις Γαργάρες σου! ![]() |
ilianos έγραψε: |
ποσα αλογα ειναι αυτο? τι τουρμπο? |
android έγραψε: |
Σελιδα 3
http://www.peugeotsport-racingshop.com/Data/Fiches/W207SPnot109.pdf Δεν ειπα οτι ειναι κατι παραλογο ...μαλιστα ειπα οτι τα 220 τα βγαλαν τζαμπα... |
drdino έγραψε: |
Την ροπή ως μέγεθος/σημασία την έχεις κατανοήσει; Αν ναι, γιατί τόση θεοποίηση; |
android έγραψε: |
ρε σακη κ η κουτση μαρια βγαζει ροπη σ αυτο το μοτερ...η μαγκια ειναι να μην βγαλεις μεσαιες κ να περνει ψηλα...που εκει τα δικα μας βλεπουν μεγαλυτερο γκρεμο και απο ζαλογκο |
Pughell έγραψε: | ||
Δεν περιοριζεται Γιαννη,απλα επειδη με το σασμαν που εχει,πρεπει να βγαζει και μετρα,ή θα του εβαζαν σχεσεις diesel με πολυ ροπη ή θα του εβαζαν κοντες σχεσεις και θα στροφαριζε. Και επειδη εχουμε πει απειρες φορες οτι το συγκεκριμενο μοτερ ΔΕΝ αντεχει μεγαλη ροπη στις μεσαιες,ιδιαιτερα στην πιστα,για αυτο και επελεξαν setup που θυμιζει ατμοσφαιρικο. Εδω με 25 κιλα διπλωνει σαν Manta παρα τα 18αρια slick,φαντασου τι θα γινοταν με 35 κιλα ροπη. |
Pughell έγραψε: | ||
Τουρμπινα μαμα διαστασεων απλα,με επιφυλαξη,επιπλεον ψυξη. Η κατηγορια δεν αφηνει μεγαλυτερα turbo... |
Pughell έγραψε: | ||
Τουρμπινα μαμα διαστασεων απλα,με επιφυλαξη,επιπλεον ψυξη. Η κατηγορια δεν αφηνει μεγαλυτερα turbo... |
kourlis έγραψε: |
Ή εγώ δεν κατάλαβα καλά ή εσύ... ![]() μου λες ότι επέλεξαν ένα πιο ατμοσφαιρικό σετάπ, δηλαδή λιγότερη ροπή και στροφάρισμα και το καλύτερο που κάνανε είναι να έχει κόφτη στις 6500??? ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Κάνε εσύ τις γαργάρες σου, γιατί ακόμα δεν ξέρεις γιατί μιλάς! Ότι να ναι... |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Είδες η PS να τη "περνάει" ψηλά; Μιλάμε για άλλο μοτέρ μήπως, κάποιο φανταστικό και δεν το έχω πάρει χαμπάρι; ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Αυτό με λίγο χαμήλωμα στις μεσαίες πώς σας φαίνεται? ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Η μαμα δυναμομετρηση παντως,δεν θυμιζει και πολυ μαμα RC(αν ειναι η διακεκομμενη γραμμη). Confused
Μαμα RC δεν peakαρει στις 5000,εκτος και αν εχει προβλημα. |
Παράθεση: |
Αλλα θελω να βαλω προγραμμα με σκοπο να δινει ψηλα δυναμη αδιαφορωντας για χαμηλα και μεσαιες,
ειληκρινα και τιποτα να μην παρω χαμηλομεσαιες σκασιλα μου, οπως σκασιλα μου και το νουμερο της ιπποδυναμης... |
oustampas έγραψε: | ||
H διακκεκομμένη πρέπει να είναι του τροχού αν δεν κάνω λάθος. Πολύ θα μαι ενδιέφερε να δω την δυναμομέτρηση του μαμα rc μιας και ακόμα δεν έχω δει.. |
oustampas έγραψε: |
Λοιπόν κοίταξα τις δυναμομετρήσεις στο ανάλογο τόπικ και παρατήρησα τα εξής:
Αρκετά ως πολύ καλές οι καμπύλες στα μαμα rc. καλύτερα από ότι τις καταλαβαίνω στο δρόμο. Πώς γίνεται το ένα μαμα να βγάζει 174, 24και κάτι ροπή και το άλλο 190γάματα και 30κιλά ροπής? Μάλλον ότι να ναι τα δυναμόμετρα απ ότι καταλαβαίνω. Τεσπά η μορφή των καμπυλών ήταν κομπλέ και στα 2. Επίσης, σόρρυ, αλλά άθλιες καμπύλες σε όλα (χωρίς εξαιρέσεις) τα προγραμματισμένα 207 που υπάρχουν στο αντίστοιχο τόπικ των δυναμομετρήσεων. Για να μην παρεξηγηθώ το άθλιες είναι καθαρά για τα δικά μου γούστα. Και εξηγούμε: Αφού θεωρώ ότι μαμά το rc δεν με ικανοποιεί ψηλά και με χαλάει το πέταγμα στις 4000rpm, τότε φαντάζομαι ότι κάτι καμπύλες με βουνά στις μεσαίες, 35-40 κιλά ροπής και με βουτιά στην ισχύ πριν καν τις 6000, που σε πολλά σταματάει και η δυναμομέτρηση(χωρις να χω κατλάβει το λόγο), απλά δε θα θέλω να το οδηγήσω... Ελπίζω ότι αυτό είναι έτσι, απλά επειδή δεν το έχει ζητήσει κάποιος και όχι γιατί δεν μπορούν οι προγραμματιστές να φτιάξουν αντίστοιχες καμπύλες με λιγότερα άλογα. Νομίζω και ελπίζω (θα φανεί άμεσα), ότι όταν ζητήσω απλά μία μορφή καμπύλης όπως τη θέλω εγώ (με πλήρη ελευθερία οσον αφορά τα άλογα) θα την κάνουν χωρίς πρόβλημα. Φυσικά θα επικοινωνήσω με τους προγραμματιστές τηλεφωνικώς, μιας και δεν περιμένω να βγει κάποιος να μου πει -εγώ είμαι- δημόσια. Δε θα ταν δίκαιο άλωστε. Αυτά τα λέω χωρίς να χω οδηγήσει κάποιο τέτοιο τερατάκι κατά τ άλλα, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος πως έτσι θα το ΝΙΩΘΩ. Γιατί στο δικό μου τουλάχιστον, όλα γίνονται για την αίσθηση. Αν δεν έχω αίσθηση δεν υπάρχει και αποτελεσματικότητα. Και στο κατω-κάτω, τι να την κάνω την αποτελεσματικότητα? Ούτε σε αγώνες τρέχω, ούτε σε κόντρες. Να ανεβαίνω τα βουνα θέλω και να χαίρομαι μόνος μου, έστω κι αν στην ευθεία με περνάνε από πάνω όλοι οι υπόλοιποι... |
Pughell έγραψε: |
Ναι αλλα αφου αυτο ζηταει; ![]() Τωρα θα μου πεις,να δωσεις 600-700Ε για 20 αλογα αξιζει; Ε,δεν θα το ελεγα αλλα αμα τα εχεις,τα δινεις... ![]() |