PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - Σύστημα διεύθυνσης

LIONHEART - Τετ 13 Οκτ 2010, 09:03:12
Θέμα δημοσίευσης: Σύστημα διεύθυνσης
Καλημέρα σε όλους...

Έχω ένα 206 gti 1.6 εδώ και 3 μήνες καιτο μόνο πράγμα που με ενοχλεί είναι ότι το τιμόνι του δέν είναι άμμεσο!!!

Θέλωντας να πώ ότι πχ σε σχέση με το αμάξι του father nissan primera p11
του οποίου το τιμόνι καρτίζει να το πώ έτσι δηλ είναι άμμεσο η παραμικρή κίνηση είναι απόλυτη και γρήγορη πχ στην αποφυγή μιας λακούβας σε σχέση με το 206 όπου πρέπει να στρίψείς το τιμόνι αισθητά παραπάνω!!!

Υπάρχει κάποιος τρόπος να μικρήνουμε πχ κάτι για να το πετύχουμε αυτό να καρτίζει λίγο να είναι απόλυτο???

Ξέρω οτι η λογική διαφορά τους είναι οτι το 206 είναι πόλης ενώ το primera ταξιδιάρικο σχετικά....!!

Και κάτι ακόμα υπάρχει κάποιο πρόβλημα όταν το αυτοκίνητο πέφτει σε λάκούβα και το τιμόνι παίρνει αισθητά κλίση???
Και δεν μιλάω για τεράστια λακούβα ούτε οτι πέφτω συνέχεια μέσα απλώς το έχω παρατηρήσει έντονα αυτές τισ 3 4 φορές που έχει γίνει...
drdino - Τετ 13 Οκτ 2010, 12:39:25
Θέμα δημοσίευσης:
Τσέκαρε ευθυγράμμιση για αρχή.
LIONHEART - Τετ 13 Οκτ 2010, 12:57:38
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
οτι θέλει ευθυγράμμηση το ξέρω φένεται
αλλά δεν λεω γιατι το αμάξι πάει ελάχιστα στραβα..
αλλά γιατι σε λακούβα χάνεις το τιμόνι???
drdino - Τετ 13 Οκτ 2010, 14:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα χλμ έχει; Τσέκαρε ημίμπαρο/ακρόμπαρο.
z@ck! - Τετ 13 Οκτ 2010, 14:17:18
Θέμα δημοσίευσης:
καλυτερα να το πας στον πουπακη και να το δουν εκει...

δυστυχως διαγνωση για αυτο που ζητας απο το internet..... δυσκολο
μπορει να ειναι αναρτηση, ακρομπαρα, κρεμαριερα κ.τ.λ...... ως ..... και χερια.... Wink
Καλυτερα να το πας σε μαστορα ...

και καλυτερα το τοπικ να παει στις βλαβες .... Embarassed Wink


Γενικα "καλυτερα"! Very happy Very happy Very happy Very happy
LIONHEART - Τετ 13 Οκτ 2010, 14:37:46
Θέμα δημοσίευσης: LIONHEART
Το έχω δοκιμάσει και δεν κρατάω το τιμόνι γερά και όταν πέφτω σε λακούβες και μόνο το τιμόνι στριβει μόνο του παιρνει την κλίση της λακούβας!!!

το συγκρινα με του father που και να μην το κρατάς καθόλου αντε να πάρειελάχιστη κληση!!!

ειναι φυσιολογικο να συμβαινει απλώς ρωτάω αν ειναι φυσιολογικο να παιρνει πολή σχετική κλήση???
LIONHEART - Πεμ 14 Οκτ 2010, 10:53:02
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
τέσπα με το θέμα της απόκλισής θα το κοιτάξω!!!

με το θέμα της διεύθυνσης γίνεταιτελικα να γίνει πιο απόλυτο το τιμόνι πιο κάρτ ας το πούμε??
abaleo - Πεμ 14 Οκτ 2010, 11:38:27
Θέμα δημοσίευσης:
ψάξε στα αντίστοιχα τόπικ με ευθυγραμμίσεις

γενικά με σύγκλιση παίρνεις πιο "άμεσο" τιμόνι
τα ακρα ps που δίνουν κάμπερ επίσης βοηθούν
και οι αποστάτες βαραίνουν το τιμόνι

γενικά διαλέγεις και παίρνεις
μην τρελλένεσαι όμως γιατί σε βλέπω "δραστήριο", ψάξτα ήρεμα τα θέματα και θα βρεις την άκρη, κάπου θα υπάρχει καταγεγραμμένη στο φόρουμ Cool
LIONHEART - Πεμ 14 Οκτ 2010, 12:08:04
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
ναι το ξέρω έχω μπεί μέσα σε όλα τα θέματα απλώς προσπαθώ να ξεκαθαρήσω ένα ενα κάποια πράγματα για να ξέρω ποια βήματα να κάνω και με ποια σειρα!!!
MEMsound - Πεμ 14 Οκτ 2010, 13:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
εεε δεν νομιζω να αγορασες το αμαξι για 1μηνα και να πρεπει να τρεχεις για ολα του τα θεματα ή θεματακια ταυτοχρόνως...

take it eazy... καλως η κακώς το 206 εχει τοσα πραγματακια που μπορεις να πειραξεις / ασχοληθείς / βελτιώσεις που ορεξη να χεις... Wink Wink
LIONHEART - Πεμ 14 Οκτ 2010, 19:06:51
Θέμα δημοσίευσης: lionheart
axa9xax9a το ξέρω απο 206 tuning άλλο τίποτα!!! Laughing Laughing
γιωργος xsara - Κυρ 19 Δεκ 2010, 03:40:14
Θέμα δημοσίευσης:
Το xsara μου εχει υδραυλικο τιμονι οπως πχ το 206 1,6 16v η αντλια λειτουργει με λουρι. Μπορει να βαλω απο ραλυ;
action_peugeot - Δευ 20 Δεκ 2010, 22:39:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς αλλά για πιο λόγο τόση φασαρία
γιωργος xsara - Τρι 21 Δεκ 2010, 01:27:42
Θέμα δημοσίευσης:
γλυτώνεις ενα λουρι απ το στοφαλο
φιλος το εκανε σε honda και ειδε στο δυναμομετρο +6ps
και ρωταω επειδη η αντλια μου ειναι στα τελευταία της.
κερδιζεις οτι κερδιζεις με μια εισαγωγη απο c2 vts.
το εχει κανει κανεις ξερουμε κοστο πανω κατω;
spirakos group4 - Τετ 22 Δεκ 2010, 00:11:37
Θέμα δημοσίευσης:
Για να βρεις την απαντηση στο ερωτημα σου απλως μετρα ποσες στροφες κανει το τιμονι σου απο ακρη σε ακρη και συγκρινε το με του primera...
γιωργος xsara - Πεμ 23 Δεκ 2010, 04:26:56
Θέμα δημοσίευσης:
οκ....... ξερει κανεις;
Αλλαζεις μονο την αντλια και κανα μαρκουτσι η θελει μεγαλυτερη βαβουρα;
action_peugeot - Τετ 29 Δεκ 2010, 23:18:42
Θέμα δημοσίευσης:
Μπαίνει αν δεν έχεις ABS μπροστά από την ασφαλειοθήκη θέλει κόντεμα το μαρκούτσι υψηλής και η σωλήνα επιστροφής να αλλάξει φόρα αν μπει στο σημείο που σου αναφέρω
Mule - Πεμ 30 Δεκ 2010, 08:37:48
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη με ενδιαφερει και μενα φιλε μου η συγκεκριμενη μετατροπη με το λουρι μετα τι κανουμε?Απο οτι βλεπω καταργωντας την αντλια βγαινουν εκτος 2 τροχαλιες.Απο τι ταιριαζει μετα γνωριζεις?
Εχω μοτερ απο rallye σε 206, εχω κρατησει πανω τη μηχανικη κ θελω να την αλλαξω με την ηλεκτρουδραυλικη.
ρευμα απο που τραβαμε?
Χωρος υπαρχει αρκετος μπροστα απο μπαταρια κ αριστερο φαναρι.
Σας ευχαριστω
AlienHack - Πεμ 30 Δεκ 2010, 12:26:31
Θέμα δημοσίευσης:
αν ειναι ευκολη και οικονομική μετατροπή να βγαλεις το λουρι και την ηλεκτρουδραυλικη διευθυνση και να βαλεις του 106 (αποτι καταλαβα αυτο λετε εδω ετσι? το 106 με τι δουλευει το υδραυλικο του? ?) και να κερδιζεις 6 αλογα λεει σαν μετατροπή!
γιωργος xsara - Πεμ 30 Δεκ 2010, 13:20:49
Θέμα δημοσίευσης:
Φτηνη δεν εινα σιγουρα του ραλυ η αντλια δεν την εχω βρει κατω απο 180 αυτες τις μερες που κοιταω και εργατηκα θα παρει κανα 100αρικο;
το εχει κανει κανεις αξιζει, ναι μεν φευγει ενα λουρι αλλα η αλλη αντλια δεν τραβαει πολυ ρευμα; φιλος μου ειδε εξι αλογα σε honda.. στο δικο μας;;
AlienHack - Πεμ 30 Δεκ 2010, 15:22:57
Θέμα δημοσίευσης:
280 Ευρα για 6 αλογα? πες μου εσυ αλλη τοσο φτηνη μετατροπή που να σου δινει τοσα αλογα πανωστα ηδη υπαρχοντα σου...

εισαγωγη c2? 350+
εξατμιση χταποδι 106 250+
εκκεντρα? αυτα ειναι τα ποιο οικονομικα με 150 ευρα΄....

Το θεμα ειναι δινει τοσα αλογα?
εχεις μηπως ποτε προβλημα με το τιμονι μετα?
το εξτρα ρευμα που τραβαει μηπως κανει το δυναμο να δουλευει περισσοτερο και χανεις απο κει το εργο-αλογα?

ΑΝ ειναι ολα αυτα θετικα τοτε ενα αμαξι στην τσιτα πχ κιτκαρος με 148 αλογα που δεν εβρισκε αλλο τροπο να το σπρωξειθ πανω απο τα 150 με αυτην την μετατροπη εχει φυγει 152+!! Laughing
Mule - Πεμ 30 Δεκ 2010, 18:26:36
Θέμα δημοσίευσης:
γιωργος xsara έγραψε:
Φτηνη δεν εινα σιγουρα του ραλυ η αντλια δεν την εχω βρει κατω απο 180 αυτες τις μερες που κοιταω και εργατηκα θα παρει κανα 100αρικο;
το εχει κανει κανεις αξιζει, ναι μεν φευγει ενα λουρι αλλα η αλλη αντλια δεν τραβαει πολυ ρευμα; φιλος μου ειδε εξι αλογα σε honda.. στο δικο μας;;


180? Πολλα λες, γυρω στα 80 με 100 εχει το μοτερακι.
Εργατικα να σου πω δεν γνωριζω.Αλλα ξερω πως η τροχαλια του υδραυλικου κοβει σιγουρα.Τωρα ποσα αλογα κερδιζεις και αυτο δεν το γνωριζω αλλα απ'οτι εχω διαβασει ενδεχεται να παρεις απο 4 μεχρι και 6 αλογα!


AlienHack έγραψε:
αν ειναι ευκολη και οικονομική μετατροπή να βγαλεις το λουρι και την ηλεκτρουδραυλικη διευθυνση και να βαλεις του 106 (αποτι καταλαβα αυτο λετε εδω ετσι? το 106 με τι δουλευει το υδραυλικο του? ?) και να κερδιζεις 6 αλογα λεει σαν μετατροπή!


Εννοω να καταργισω τη μηχανικη-υδραυλικη αντλια που παιρνει κινηση απο το λουρι κ να βαλω την ηλεκτρικη-υδραυλικη του 106.
action_peugeot - Πεμ 06 Ιαν 2011, 15:28:27
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ψάχνεται την πιο οικονομική λύση είναι μια κρεμαγιέρα μηχανική και δεν χάνεις κανένα μουλαράκι
AlienHack - Πεμ 06 Ιαν 2011, 23:31:36
Θέμα δημοσίευσης:
έχει κανενας κανα νεο για αυτη τη μοντιφα? καποιος που να την εχει κανει?
Sinanai - Τρι 05 Απρ 2011, 22:00:32
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης να αναφέρω ότι αλλάχτηκαν τα 2 ακρόμπαρα - το αριστερό ήθελε αλλαγή, αλλά αλλάχτηκαν και τα δυο - και αριστερό ημίμπαρο - που επίσης ήθελε αλλαγή - και το τιμόνι έσφιξε σε βαθμό που απέκτησε αρρωστημένα καλή αίσθηση... Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr