tony_l έγραψε: |
Υ.Γ. Για την ιστορία, κοστίζει γύρω στο 1000άρικο το γνήσιο. Στο πρώτο site υπάρχουν κωδικοί και στο δεύτερο τιμές. ![]() |
kane έγραψε: | ||
e προφανως εχω μεινει λιγο πισω αντωνη,αλλα οπως και ναχει,ειναι υπερβολικο το ποσο... ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Οταν με το καλο μπει βγαλε φωτο τοποθετησης και βιντεο με ηχο μετα αν μπορεις μιας και με ενδιαφερει και μενα το ολο εγχειρημα.
Αν και καποια στιγμη ευελπιστω να τη δω και απο κοντα. |
Pughell έγραψε: |
Θεωρω μλκια το να κανεις εξατμιση και να βαλεις κεραμικο... ![]() Ενας 200αρης ειναι μια χαρα και για αποδοση και για καυσαερια. Απλα κανεις πιο μεγαλα καζανια αν τιθεται θεμα θορυβου... |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Παιδάκια να φτιάξουμε ένα post πλήρες οδηγό με διαμέτρους, μήκη και ότι άλλο χρειάζεται ![]() |
sps έγραψε: |
Τι ηχο βρε παπαρα,αν βαλει κεραμικο θα κανει σαν το δικο μου, αν βαλει μεταλλικο θα κανει σαν του Τακη! |
volvos έγραψε: |
...
προσοχη γιατι τα 2 καλαμια του διχαλου επειδη πρεπει να κανουν 2 στροφες για να ερθουν κατω απο καρτερ μου τα ειχε τσακισει στις στροφες (αδυνατο να κανεις σωστες στροφες σε τοσο μικρη διατομη.) |
sps έγραψε: |
Δλδ Στελιο τι διαφορες στην αποδοση εκτιμας οτι θα εχει ενα φουλ συστημα σε 206 με κεραμικο και ενα με μεταλλικο?
Τακη, το καλοκαιρι εβαλα κι εγω 51 σωληνα και αυξηθηκε ελαφρα στις μεσαιες ο θορυβος. |
Sinanai έγραψε: |
Μένει να δούμε αν θα πάμε σε 200άρη ή 300άρη καταλύτη (μεταλλικό, πάντα) |
Pughell έγραψε: |
Τι λες ρε μλκα...Πες Steve να σου βγαλει μια φωτο απο διχαλο του,να δεις τι καλα που δεν κανει ουτε καν νευρο(για στενεμα δεν το συζηταμε καν)... |
volvos έγραψε: |
ΠΑΝΤΩς κωστη αν τη ξαναφτιαχνα θα σκεφτομουν σοβαρα να βαλω 54 ως καταλυτη λογω εισαγωγης c2 και εκκεντρων αφου ανεβαινουμε σε ιπποδυναμη...
για στειλε εναπμ στο θαναση μεκανικ μπας και σο δωσει καμια ιδεα? |
volvos έγραψε: |
οι παραμετροι που πηραμε ηταν για ραλλισια εκκεντρα σε κεφαλη 206
ο υπολογισμος εγινε για μεγιστη δυνατη αποδοση πανω απο τις 5500 παραπανω στοιχεια δε θυμαμαι αφου αυτο το υπολογισαμε το 2006... στη πραξη στο δικο μου εδειξε οτι δε αδειασε ουτε χαμηλα. αλλιως δεν εξηγειται να εισαι 1 κιλο πανω ροπη ακομα και απο τις 1800σαλ με τα ραλλοεκκεντρα σε σχεση με το μαμα σεταπ. σιναναι που ειναι εντελως μαμα θα φανει ακομα πιο εντονα το σκαλοπατι χαμηλα αν κανει υ.γ ΑΝ θυμαμαι καλα μου ειχε εξηγησει οτι στο 106 επεφτε καπου και δε μπορουσε να ειναι πιο μεγαλο το μηκος του για στρωματοποιηση της ροης |
Sinanai έγραψε: |
. Και ο Καραγιάννης είναι άνθρωπος που χαίρεσαι να συνεργάζεσαι. |
abaleo έγραψε: |
η εξάτμιση που θα φτιαχτεί αύριο (εις διπλούν), για 206 με ραλλοέκκεντρα, σύμφωνα με τις οδηγίες των γκουρού θα είναι κάπως έτσι:
![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Σε αυτό το setup εγώ που έχω και C2 VTS εισαγωγή τι είναι καλύτερο να αλλάξω ![]() |
iceage έγραψε: |
Κάτι δεν μου πολυκάθεται καλά. [...] |
gulik έγραψε: |
Και άλλη μια ερώτηση προς όλους: Προτείνετε σε δίλιτρα μοτέρ μεταλλικούς καταλύτες, και ειδικά 200άρηδες; |
Pughell έγραψε: |
Αν ρωτας για το Clio... |
Pughell έγραψε: |
Ε,με τοσα σκ**ά που εφαγα με αυτα στο συνεργειο,εμαθα...
Ασε που κατα πασα πιθανοτητα το παιδι θα εχει γραφτει και στο GRC οποτε θα του ειπαν τα δικα τους απο εκει,ε,κριμα ειναι να τον καψουνε χωρις λογο. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ετσι τελειως επιγραμματικα... στο δικο μου τι διαμετρο προτινετε?
206 γτι 2,0 (εργοστασιακα πρεπει να εχει 54) |
Pughell έγραψε: |
Μια χαρα δουλεια κανει ο ανθρωπος,απλα εναν συγχρονο κουρμπαδορο που να μην κανει στενεματα... |
nikos 206cc έγραψε: |
Κωστη δεν μας ειπες τελικα,στο δρομο τι διαφορες ειδες? |
Pughell έγραψε: |
Ε,με τοσα σκ**ά που εφαγα με αυτα στο συνεργειο,εμαθα...
Ασε που κατα πασα πιθανοτητα το παιδι θα εχει γραφτει και στο GRC οποτε θα του ειπαν τα δικα τους απο εκει,ε,κριμα ειναι να τον καψουνε χωρις λογο. ![]() |
mechanic έγραψε: |
@Στελιο στο RS ειναι πολυ σωστη η προταση σου... ![]() απλα να τονισουμε οτι εχει + αλλες δυο εναλακτηκες προτασεις οσον αναφορα το κοστος η τον ηχο με εξισου πολυ καλα αποτελεσματα αλλα δεν το συζηταω για να μην ειμαστε εκτος θεματος |
gulik έγραψε: |
Τι εννοείς φίλε μου; Τα παιδιά εκεί μου πρότειναν έναν καταλύτη με 160 ευρώ, κάτι που με παραξένεψε... ![]() Φυσικά, έχω ήδη κάνει μια ακριβότερη και ποιοτικότερη επιλογή (αυτόν), με την οποία μέλη του grc δεν συμφώνησαν, με την λογική "μην δώσεις πολλά για καταλύτη, βάλε πρόγραμμα καλύτερα", ενώ για μένα ήταν επιτακτική ανάγκη η αγορά καλού καταλύτη. Γράφω τα παραπάνω χωρίς να θέλω να προκαλέσω κανέναν αντίλογο ή συγκρίσεις μεταξύ του παρόντος φόρουμ και των μελών του με το φόρουμ του grc. |
gulik έγραψε: |
Χωρίς να βγούμε πολύ εκτός θέματος, εφόσον μιλάμε για εξαγωγή και καταλύτες έτσι κι αλλιώς, μπορείς να μου πεις εν ολίγοις τις εναλλακτικές προτάσεις σου; |
Pughell έγραψε: |
Καλα ρε Κωτσο,με καταλυτη και μεγαλο τελικο,πως σκ@τ@ κανει τοσο θορυβο που εγινε και αιτια να φας κληση; ![]() Ημαρτον δηλαδη... ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Ο θόρυβος είναι σχετικά αυξημένος, και, σε ένα βαθμό, υπεύθυνος για μια κλήση που έφαγα χτες... ![]() |
Steve έγραψε: |
Ή με ένα τελικό Supersprint ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Για να βάλεις SS τελικό, πρέπει να συμβιβαστείς και με μιά μπουράκλα ΝΑ! ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ασε,δεν επεκτεινομαι μιας και ημουν αρκετο καιρο εκει μεσα αλλα σταματησα να συμμετεχω για αρκετους λογους... Και ο mechanic αλλα και ο Sakis LeMans ξερουν. Περι καταλυτη,σοφη επιλογη αν εγινε με το κοστος που αναφερει το site,αν και εχω το προαισθημα οτι εχεις βαλει μικροτερο μεγεθος απο αυτο που πρεπει... |
Pughell έγραψε: |
Περι καταλυτη,σοφη επιλογη αν εγινε με το κοστος που αναφερει το site,αν και εχω το προαισθημα οτι εχεις βαλει μικροτερο μεγεθος απο αυτο που πρεπει... |
gulik έγραψε: |
Χωρίς να βγούμε πολύ εκτός θέματος, εφόσον μιλάμε για εξαγωγή και καταλύτες έτσι κι αλλιώς, μπορείς να μου πεις εν ολίγοις τις εναλλακτικές προτάσεις σου; |
Pughell έγραψε: |
Προφυσιο εννοει ο Θανασης και εχει απολυτο δικιο(αυτος και αν εφαγε "κραξιμο" γιατι ηταν "αιρετικος") αλλα σιγα μην στο κατασκευασει εξατμισας... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Καλα ρε Κωτσο,με καταλυτη και μεγαλο τελικο,πως σκ@τ@ κανει τοσο θορυβο που εγινε και αιτια να φας κληση; ![]() Ημαρτον δηλαδη... ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Κωστή, για κάνε μιά γρήγορη περιγραφή της κλήσης... λεω γρήγορα (να μην επεκταθούμε δλδ) για να μη βγούμε offtopic |
volvos έγραψε: |
θαναση περιμενουμε ολοι τις εντυπωσεις σου και οποτε βρεις χρονο να μασ πεις τι θες για να ξαναυπολογισουμε ολη την εξατμιση...
οι κουρμπες οπως ειπαν και οι αλλοι ειναι μετριοτατες αλλα δε νομιζω οτι απο τη στιγμη που ειναι κυριως μετα το καταλυτη πως επηρεαζουν τραγικα την αποδοση. δεν ειναι ιδανικο αλλα αν το δεις πρακτικα ακομα και του νικολα206γτι που ειναι για γελια η εξατμιση με 4.1 πανω στη θεση του καταλυτη οπως δινανε στα πρωτα 206 α6 και παλι εβγαλε πολυ καλη αποδοση στο δυναμομετρο... |
iceage έγραψε: |
Κάτι δεν μου πολυκάθεται καλά. Καλορίζικες πάντως. Ο Στάθης θα προσπαθεί να κάψει την μόνωση σε κάποιο βουνό. |
volvos έγραψε: |
βασικα θαναση ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ ΕΥΚΑΙΡΟ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() το ενα ειναι αυτο που κανουν ολοι στο 206 σα πρωτο σταδιο με εισαγωγη μαμα εκκεντρα 106 (262-8.9) και εξαγωγη πληρη το οποιο σεταπ θα πρεπει να αποδιδει ως τις 6500 αφου βαζουμε κοφτη 7200 και λογω μαμα εισαγωγης 206 μετα τις 5800 το αμαξι δε δινει αλλο. εκτιμωμενη δυναμη 130-135αλογα τοπολυ με φασμα ροπης 3-5500 και δυναμης 4-6500 κια το αλλο σεταπ θα ειναι εξτρα εκκεντρα σρικ-νιουμαν στυλ τα οποια κινουνται στο 262-9.3 με μαξ.λιφτ 1-1.1 με ελατηρια βαλβιδων 106 μεγαλυτερα μπεκ εισαγωγη c2 vts και φασμα ροπης 4-6500 και δυναμης 4500-7500 με κοφτη 7500-7800 και εκτιμωμενη δυναμη 150- αλογα... |
mechanic έγραψε: |
"ηχος/θορυβος" και πως θελεις το μοτερ σου να αποδιδει...
-Η αλλη ειναι να βρεθουμε καποια στιγμη, μαζι η με οποιον αλλο αγαπητο εν πεζω αδελφο ενδιαφερεται... και να φερεις αν χειρας οτι data εχεις γυρω απο τον κινητηρα σου και μεσα σε λιγη ωρα να βγαλουμε ακρη γυω απο αυτο που θελεις... ![]() Την πρωτη την αποριπτω γιατι (σορρυ αλλα) βαριεμαι... σε λιγοτερο απο μια βδομαδα τελιωνουν οι διακοπες μου.... ![]() ![]() η δευτερη μπορει να γινει οταν πρωτα ο Θεος ξαναερθω στην ελλαδα... |
volvos έγραψε: |
δυστυχως το 206 ειναι ενα αμαξι που σταματησε να βγαινει απο το 2006.... |
mechanic έγραψε: |
Τα εκεντρα του 106 ποσες μοιρες οβερλαπ και τι βυθισμα εχουν? Περιπου 245 μοιρες με 8,5 βυθισμα
εχετε καποιο σχεδιο να δουμε τη μαμα εξατμιση με ολες τις εξωτερικες διαμετρους κατα ολο το μηκος της? Αυτο βρισκεται ευκολα σχετικα.Οι διατομες μετα τον καταλυτη,ειναι 45mm εξωτερικα. (εναλακτικα μπορω να δω απο κατω ενα μαμα 206 αν υπαρχει φυσικα ![]() οι μαμα εκεντροφοροι οβερλαπ/βυθισμα/? 242/237 με 8/7,65.Θες και βυθισμα στο ΑΝΣ; βαλβιδες διαμετρο εισαγωγης/εξαγωγης? Αν θυμαμαι καλα,32 εισαγωγη και 27 εξαγωγη,αλλα με επιφυλαξη.Θα το τσεκαρω και θα σου πω. Διαμετρος περιοριστη ροης? (πεταλουδα) 52 απο την πλευρα του plenum,54 απο την πλευρα του φιλτρου αερα. Παιζει σκηνικο να βρουμε τους χαρτες παροχης του κινητηρα? Πως το θες;;; θα με βοηθαγε πολυ επισης αν μπορουσα να δω ενα μοτερ απο κοντα και να λυσω την πεταλουδα αλλα και την πλαστικη εισαγωγη ωστε να δω με τι τροπο ειναι κατασκευασμενη και (αν ειμαστε τυχεροι) να αφαιρεσουμε πιθανα "φρενα" παροχης... Οοοταν γυριστε,θα την βρεις στο σπιτι μαζι με την υπολοιπη εξατμιση. αν αφαιρεσεις τελιως την εισαγωγη πως ειναι η διαμορφωση στο καπακι? Αστο,μην την ψαχνεις...Σαν διαστασιολογια ειναι εφαμμιλη του Clio RS.Μονον σαγρε αυλους εχει.Ροικα ειναι πολυ καλη. απο τη μερια της εξαγωγης επισης θα ηθελα να δω πως ειναι, οπως και το αν το μαμα "χταποδι" εχει εσωτερικα κορδονια. ειναι (εσωτερικα) σταθερης διατομης η μεταβαλεται? Οχι,δεν εχει περιοριστες ουτε μεταβλητη διατομη.Εχει 4 αυλους που γινονται ενας,καταλυτη κολλημενο κατευθειαν εκει και μετα σωληνα 45m. απο λιπανση τι data εχουμε? Καπου στα 2,5 bar στο ρελαντι με ζεστο μοτερ. δινει θερμοκρασια λειτουργιας η απλα ζηταει ιξωδες? Το ιξωδες μεταβαλλεται αναλογα με την χρηση.Για το ιδιο μπλοκ κινητηρα(με ιδια πιστονια/μπιελες) στα βολτισια προτεινουν εως και 30αρι ιξωδες ενω σε αγωνιστικα βαζουν 50αρι. ειναι και αλλα που θελουν συζητηση μιας και το δικο σας μοτερ δεν ετυχε να ασχοληθω στο παρελθον.... σορρυ ![]() Αυτα για αρχη... ![]() |
volvos έγραψε: |
θαναση αυτο που βασικα ενδιαφερει και καιει αμεσα πολλα παιδια ειναι ενα βασικο σεταπ στο μοτερ του 206 το οποι ακουλουθουν πολλοι σα φτηνη λυση.
δηλαδη κραταμε τη πλαστικη εισαγωγη του 206 που δινει πολυ ροπη μεσσαιες και στραγγαλιζει το μοτερ ψηλα και κινουμστε με ενα σετ εκκεντρα απο 106 και φουλ εξατμιση... αυτο μας περιοριζει σε κοφτη 7200 το πολυ οπου στο δικο μου αμαξι αυτο που ειχαμε διαπιστωσει ηταν οτι η καμπυλη της δυναμης απο 6000-7000 ηταν ευθεια... οτι και να καναμε απο προγραμμα και χρονισμα εκει ειχαμε οροπεδιο...προφανως μπουκωνει η εισαγωγη το αμαξι. οποτε η εξατμιση μας νοιαζει να δινει απο χαμηλα ως τις 7 μαξιμουμ.... |
Pughell έγραψε: | ||
|
pugsang έγραψε: |
Και γιατι δεν δουλευει ο συνδυασμος?
Οι εκκεντροφοροι του rallye ειναι 262 μοιρες με 8,7κατι βυθισμα |
sps έγραψε: |
Kάνοντας μια μικρη έρευνα για χταποδι και υπολοιπη εξατμιση, αν καποιος θελει να βαλει κατι επωνυμο για να ξεφυγει απο χειροποιητο, εχει τις εξης επιλογες:
206 1.6 16ν 1)Χταποδι raceland 168€ απο kamracing |
Octane έγραψε: |
Καταλυτες (200) παιζουν κ απο magnaflow με 100-130 ευρω ![]() Ebay... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το Raceland κανει μια χαρα δουλεια,απλα δεν ξερω αν κανει καλυτερη δουλεια απο το μαντεμι του 106. ![]() Αν δεν το δοκιμασει καποιος,λιγο χλωμο να εχουμε αντικειμενικη αποψη... ![]() Σαν κοστος παντως,σιγουρα αξιζει περισσοτερο απο το ραλλοχταποδο. |
greenpug106 έγραψε: | ||
Raceland εχω εγώ στο δικό μου. Το βρήκα αρκετά καλύτερο από το μαμά. + το ότι ζυγίζει και πολύ λιγότερο. Έχω και κάποιες φώτο για κάποιον που ενδιαφέρεται. |
AlienHack έγραψε: | ||||
απο δύναμη? δινει περισσοτερη απο το μαντεμι του 106? |
nikolas206gti έγραψε: |
Άρα ελεγα να μην το αλλαξω και απλα να το επιδιορθωσω λιγο και φυσικα να αλλαξω και την υπολοιπη εξατμιση οπως ειχα πει απο 48 που ειναι τωρα σε 54-55, θα δουμε ![]() |
Sidobre έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
LIONHEART έγραψε: |
Αυτά τα 2 παραπάνω σετάκια τι είναι?? |
Sidobre έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Τιμές, όσο ένα μεταχειρισμένο 206... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
ΚΑΙ ΑΚΥΡΟ για τα δύο μεσαία (λέω και εγώ) είναι δύο τελικά τα οποία τα χωρίζει, γίνονται δύο καζάνια και τα ξαναενώνει σε μία απόληξη (η οποία όμως πρέπει να μην ενώνεται τελείως αλλά να είναι διπλή σε μία σωλήνα)... |
MEMsound έγραψε: | ||
στο ειχα πει αυτο αλλα προφανως το χες ξεχασει -> ετσι ηταν το σ1600 της λιον το κοκκινο) μια μπουκα βγαζει πισω - καπου εχω σχετικες φωτο |
MEMsound έγραψε: | ||
στο ειχα πει αυτο αλλα προφανως το χες ξεχασει -> ετσι ηταν το σ1600 της λιον το κοκκινο) μια μπουκα βγαζει πισω - καπου εχω σχετικες φωτο |
silo έγραψε: |
χωρις να θελω να πω πατατα αλλα γιατι δε βαζετε απο το RC...? |
volvos έγραψε: |
αν το κρατησω ειναι μεσα στα σχεδια χταποδι αλλα δε ξερω αν εχει νοημα ενα σουπερσπριντ ή ενα πεζο σπορτ ιδια λεφτα βγαινουν πανω κατω μετα 60αρα εξατμιση με ενα μεγαλο μεσσαιο και ενα τελικο χωρις καταλυτη |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Ρε Τάσο άει παράτα μας... ![]() Κάθε μέρα που περνάει αντί να μειώνεις το budget το στέλνεις στα ύψη ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Εγώ πάντως που διάβαζα τις απόψεις της Kamracing στο Αγγλικό 106 club έβγαλα το συμπέρασμα ότι δεν είναι τόσο θέμα απόδοσης η διαφορά όσο θέμα ποιότητας και πιστότητας. |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Εγώ πάντως που διάβαζα τις απόψεις της Kamracing στο Αγγλικό 106 club έβγαλα το συμπέρασμα ότι δεν είναι τόσο θέμα απόδοσης η διαφορά όσο θέμα ποιότητας και πιστότητας. |
MEMsound έγραψε: |
Τάσο κανε υπομονη μερικες μερες για το χταποδι...
Μαλλον θα παιχτει μαζικη αγορα raceland ![]() |
volvos έγραψε: |
exv dokimasei και 50αρι και δε τη παλεψε.
ειτε σου αρεσει ειτε οχι η πιστα ειναι 10φορες πιο απαιτητικη απο οποιαδηποτε αναβαση |
Pughell έγραψε: |
[...] ειναι καθαρα θεμα μιγματων ή φθορας σε ελατηρια πιστονιων ή κορμο. |
volvos έγραψε: |
[...] θα δεις οταν ξαναμπει σιναναι πιστα τι θα λεει το παιδι τωρα που εχει καταλυτη κατω και θεωρητικα το αμαξι δε σηκωνει θερμοκρασιες |
volvos έγραψε: |
[...] κωστη θυμασαι τι θερμοκρασιες σηκωνες μεγαρα μαμα και με εξατμιση?
επισης πες στο στελιο σα μαμα που εισαι σερρες ειδες εστω και μια φορα ψηλα δεικτη λαδι? |
Pughell έγραψε: |
στα κανονικα του.
Αν μετρησατε μαμα 206 παντως στο 12,6,τοτε δεν απεχει απο το μαμα 106,εκτος και αν υπαρχει περιπτωση να εχουν μικρη αποκλιση τα wideband,πραγμα χλωμο... |
COOL ALEXIS έγραψε: |
http://www.stainless-online.com/manufacturing/304-409-stainless.htm
Και οι διαφορές στο υλικό της SS (304) με raceland (409) |
volvos έγραψε: |
το δικο μου το μοτερακι με το χταποδι παροδοια
το καπακι το σφαγμενο απο τον εργυρη που δενν ηξερε τι εκανε το χρονισμα αλλα ντι αλλων και το προγραμμα γεια σου απο σαλεξ με τερμα φτωχο μειγμα εβγαλε 129 αλογα που τα δικα σας υπερμοτερα οπως του στεβε ουτε με κυαλι δε τα βλεπει και με τη ψυκτρα πανω ακομα και με 40αρι λαδι μπαινει μεγαρα και δουλευει σερι 25λεπτα κυνηγωντας το μισο δευτερο χωρις να κανει κιχ και την επομενη μερα παει στην ομονοια για δουλεια. του f1 pilot μη το μπλεκεις γιατι με τις μοντιφες που ειχε κανει και αυτος που του τις ειχε κανει μονο για |
COOL ALEXIS έγραψε: |
http://www.stainless-online.com/manufacturing/304-409-stainless.htm
Και οι διαφορές στο υλικό της SS (304) με raceland (409) |
Pughell έγραψε: | ||
Μιας και το ειδα λιγο αργα... Δειτε τις διαφορες σε δομη και μεταβολες με την θερμοκρασια στα πινακακια που εχουν http://www.azom.com/details.asp?ArticleID=2867 http://www.azom.com/details.asp?ArticleID=969 |
Pughell έγραψε: |
Το ειπα και νωριτερα αλλα δεν με προσεχεις...
Raceland μιας και οσο σκaτα και να ειναι,την ροη που εχει το ανοξειδωτο(ασχετως ποιοτητας),δεν μπορει να την φτασει με τιποτα το μαντεμι μιας και σε συγκεκριμενες θερμοκρασιες η επιφανεια του μαντεμιου γινεται πορωδης με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο για την ποιοτητα της ροης. Πιθανοτατα αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο ακομα και με χταποδι της πλακας βλεπεις συνηθως διαφορα προς το καλυτερο,ασχετα αν η σχεδιαση του ειναι χειροτερη(σαν διαστασεις) απο αυτην της εργοστασιακης πολλαπλης εξαγωγης. |
Pughell έγραψε: |
Το ειπα και νωριτερα αλλα δεν με προσεχεις...
Raceland μιας και οσο σκaτα και να ειναι,την ροη που εχει το ανοξειδωτο(ασχετως ποιοτητας),δεν μπορει να την φτασει με τιποτα το μαντεμι μιας και σε συγκεκριμενες θερμοκρασιες η επιφανεια του μαντεμιου γινεται πορωδης με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο για την ποιοτητα της ροης. Πιθανοτατα αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο ακομα και με χταποδι της πλακας βλεπεις συνηθως διαφορα προς το καλυτερο,ασχετα αν η σχεδιαση του ειναι χειροτερη(σαν διαστασεις) απο αυτην της εργοστασιακης πολλαπλης εξαγωγης. |
volvos έγραψε: |
στελιο πως θα μαθουμε για ψυκτρα ομως αν κουμπωνει?\
![]() |
Pugobios έγραψε: | ||
αυτο που το στηριζεις?μπορει να ειναι οντως ετσι σε καποιο αλλο μοτερ ομως...δεν ειναι τυχαιο που τα περισσοτερα σαξοραλλα κρατανε το μαμα χταποδι οτι και αν φορανε πανω...ποσο μαλλον οταν μιλαμε για ενα τοσο λαιτ σεταπ...δηλαδη να δωσεις 400+ ευρο για να παρεις 5 αλογα το θεωρεις καλο βαλιου φορ μανει? |
AlienHack έγραψε: |
130E?? αυτή η τιμή δυστιχος δεν υπάρχει ποια... ![]() αληθεια ποσο πάει τωρα? |
AlienHack έγραψε: |
ναι αλλα για του 206 δεν ειπαμε οτι λογο του 4-1 που κανει χωρις 4-2-1 ισως να μην ειναι και οτι καλυτερο για τα ψηλάπου θελουμεσε συνδιασμο με τα εκεντρα του 106 που βαζουμε? |
Pugobios έγραψε: |
του 106 παιρνει μετατροπη ωστε να μπει σε 206 μοτερ μαζι με ψυγειο λαδιου? |
nikos 206cc έγραψε: |
Δεν γνωριζω και απο τι υλικο ειναι το μαμα χταποδι..Ο Στελιος ειχε γραψει για την διαφορα ροικοτητας ενος ανοξειδωτου με ενα μαντεμενιο και μου εβαλε ιδεες για το τι γινεται με το μαμα χταποδι....Αν ειναι ανοξειδωτο(δεν γνωριζω) σιγουρα εχει ενα οφελος..γι'αυτο εκανα την ερωτηση να δουμε τι παιζει ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Αν και εχω την αισθηση οτι μολις μπει ο Πεζωκολασης και οι λοιποι θα με αρχισουν στο κραξιμο ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τοσο τυχαιο δεν νομιζω να ειναι το ολο θεμα,απλα δεν ξερω κατα ποσο επηρρεαζει την εκκενωση το γεγονος οτι εμεις καταργουμε τον περιοριστη ροης ουσιαστικα. ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Το παρκέ δεν το λυπάσαι ρε Στέλιο; ![]() |
sps έγραψε: | ||
laminate δαπεδο ειναι ![]() |
AlienHack έγραψε: | ||
Μηπως γιαυο στελιο εμενα που δεν εβγαλα τον περιοριστη ροης (το διχαλο στο στενεμακαι κουρμπα ειναι το μαμα 106) πηρε 8 αλογα με την μια? ισως να δουλεψε καλυτερα.. |
Pughell έγραψε: |
Ξερω πολυ περισσοτερα απο οτι φανταζεσαι... ![]() Και μην πας μακρια,το ιδιο ελεγε και ο Λεφος αλλα τελικα το ειδε και με τα ματια του οτι δεν ηταν το ιδανικο. Και δεν λεω οτι φταιτε εσεις,απλα αν δεν εισαι με τον βουρδουλα πανω απο τον εξατμισα να σου κανει ακριβως αυτο που ζητας,τοτε ολα θα γινουν με τον κλασσικο,σχεδον παντα λαθος,τροπο... |
nikos 206cc έγραψε: |
Ασχετο αλλα ολο αυτο το ασπρο ειναι το ram air ???? ![]() |
volvos έγραψε: |
σε ποιοκομματι λες?
το θεμα ειναι οτι εγω που θελω ενα χταποδι με 60αρα εξοδο στο τελος δε μπορω να βρω τιποτα...μονο πεζο σπορτ ![]() |
abaleo έγραψε: |
η εξάτμιση που θα φτιαχτεί αύριο (εις διπλούν), για 206 με ραλλοέκκεντρα, σύμφωνα με τις οδηγίες των γκουρού θα είναι κάπως έτσι:
![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Κανενα νεο για raceland 206 εχουμε??? |
Pughell έγραψε: |
Οταν λες ελλατωματικο χταποδι ρε μλκα,με πιανουν τα γελια... ![]() ![]() ![]() |
Octane έγραψε: | ||
250-300 ευρω... , οπου αυτοματως αξιζει το SS... . ebay 'η απο το site της raceland. |
nikos 206cc έγραψε: |
260 χωρις μεταφορικα οποτε με ολα εργασιες κλπ παμε στο 400αρι..
Σαν να σου λεει παρε ss ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
το SS στα 400ε ερχεται "ετοιμο" -> "με ολα εργασία κλπ" ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
215 ζούδια από το site της kamracing κομπλέ με τα μεταφορικά ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Πανο τόσο είναι ![]() Επέλεξε το προιον, και βαλε τ.κ της περιοχης σου για να σου βγαλει ποσο κοστιζουν τα μεταφορικα. Στο τελος θα σου βγει το συνολο σε λιρες. Ε μετα κανε την μετατροπη ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Αν κοιταμε το ιδιο χταποδι raceland 4-2-1 εχει 151 λιρες και κανα 30αρι ειναι μεταφορικα δηλαδη συνολο 180 λιρες ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Στη raceland που μπηκα το χταποδι για 1.6 16ν δινει 4-1 ![]() |
Octane έγραψε: | ||
Λοιπον , τωρα βρηκα τι εγινε ![]() Το 4-1 της raceland , για καποιο λογο , ενω πρεπει να ειναι το ιδιο , εχει αλλη τιμη για c2 και αλλη για 206... . Γιατι αραγε?!? ![]() Το 4-2-1 που κοιτας ειναι για 8v ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Οχι για 16V ειναι. Ριξε μια ματια και στο Citroen Saxo να το δεις. 151 λιρες λεει. ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Νικολα για 206 16ν δινει σιγουρα 4-1,η τουλαχιστον αυτο δειχνει στην φωτο..αν κοιταμε για 206 γιατι να βλεπουμε απο saxo kai rallye??
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι στην raceland το δινει παραπανω απ'οτι στην camracing ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Νικολα για 206 16ν δινει σιγουρα 4-1,η τουλαχιστον αυτο δειχνει στην φωτο..αν κοιταμε για 206 γιατι να βλεπουμε απο saxo kai rallye??
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι στην raceland το δινει παραπανω απ'οτι στην camracing ![]() |
AlienHack έγραψε: |
Νικο αν δεν κανω λαθος λεγαμε οτι το 4-1 βοηθάει στις χαμηλομεσαίες και το 4-2-1 στις ψηλές. |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Οχι ρε ακριβως το αντιστροφο ![]() |
Octane έγραψε: |
![]() ![]() ![]() Sorryyyyyyyyy Δεν ξερω ΠΟΣΟ καιρο μου εχει ξεφυγει αυτο!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
se ερωτηση στον ιταλο για το raceland kai το γεγονος οτι σε μπλοκαρει με τη ψυκτρα λαδιου και αν εχει καποια αλλη λυση υποψη του μου ανεφερε το προφανες ο ανθρωπος
About 206, on TU5JP4 engine, you need to replace the carter oil with Saxo/106 components in order to fit R2 o Saxo Kit manifold. It's the solution used by Citroen Sport on C2 R2. It's easy and it allow to fit a perfromance competition manidold. Have you tried this solution? Raceland is a tuning part, not a competition part. It's not good on car above 150 bhp. Regards. |
volvos έγραψε: |
Raceland is a tuning part, not a competition part. It's not good on car above 150 bhp. |
nikos 206cc έγραψε: |
Αν το μαντεμι του 106 παει 150 γιατι να μην παει αυτο κατι παραπανω που ειναι και απο καλυτερο υλικο ρε?
Λογικα δεν εχει προβλημα πιστευω ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Αν το μαντεμι του 106 παει 150 γιατι να μην παει αυτο κατι παραπανω που ειναι και απο καλυτερο υλικο ρε?
Λογικα δεν εχει προβλημα πιστευω ![]() |
takis_206 έγραψε: | ||
το μαντεμι του ραλλυε παει ευκολα πανω απο 170-180 με σωστο διχαλο και τα 1/2 τον πολυπεταλουδον φορανε μαμα μαντεμια οποτε αν καποιος λεει οτι βαζει σε 140-150 αλογα χταποδι για να κερδισει απλα χανει τα ΛΕΦΤΑ του.... αν φοραει μαμα πολλαπλη με τον καταλυτη και βαλει χταποδι απλα θα δει την διαφορα που ειδαμε ολοι οταν βγαλαμε τον καταλυτη απο την πολλαπλη. |
takis_206 έγραψε: |
ας δούμε τις μετρήσεις τον παιδιών λοιπόν μόλις βάλουν τα χταπόδια.δεν έχω διαβάσει κάπου πάντως ότι έβαλες raceland χταπόδι.. |
takis_206 έγραψε: |
ας δούμε τις μετρήσεις τον παιδιών λοιπόν μόλις βάλουν τα χταπόδια.δεν έχω διαβάσει κάπου πάντως ότι έβαλες raceland χταπόδι.. |
Pughell έγραψε: | ||
Εβαλα Supersprint για 106 στο "υβριδιο" μοτερ μου ομως και η διαφορα ηταν πολυ παραπανω απο εμφανης σε σχεση με το εργοστασιακο μαντεμι και διχαλο που το κυκλοφορουσα απο τοτε που το πρωτοεφτιαξα. Βγαλε συμπερασμα τωρα ποσο διαφορα θα εχει αν καποιος παει απο το εργοστασιακο μαντεμι του 206 στο Raceland. |
nikolas206gti έγραψε: | ||
Εχω κανει τοσες κοντρες, αν βαλω το raceland και εναν καταλυτη και δν βελτιωθει το αμαξι, το μονο σιγουρο ειναι οτι θα παει για ανακυκλωση στα παλιοσιδερα ![]() ![]() |
AlienHack έγραψε: |
Στελιο απο μαμα εξαγωγη 206 λογικο να εχυν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα.. απλος εδω πιστευω οτι "κοντραρουμε" το μαμα 106 με το Raceland πανω σε 206 τι κανουνε... |
nikos 206cc έγραψε: |
Aν εννοεις το σημειο που απο 4 γινεται 1 εστειλε ο Νικολας στη raceland αλλα απαντηση δεν πηραμε ![]() Και γω θελω να μαθω να ξερουμε τι γινεται αλλα υποψιαζομαι καπου στο 54 ![]() |
takis_206 έγραψε: |
εγω λεω οτι ειναι 48 ![]() |
nikolas206gti έγραψε: | ||
Υποθετω 45αρα ή 48αρα οπως λεει και ο Τακης. Με το εν λογω χταποδι θα γινουμε πειραματοζωα αν θα δουλεψει σωστα ή όχι. Στην τελικη, παιρνω ραλλοχταποδο απο Αλιεν και παιρνει raceland δικο μου για να τελειωνει το πανηγυρι και να ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι και να γεμισει το τοπικ με ακομα 20 σελιδες ![]() |
nikolas206gti έγραψε: | ||
Υποθετω 45αρα ή 48αρα οπως λεει και ο Τακης. Με το εν λογω χταποδι θα γινουμε πειραματοζωα αν θα δουλεψει σωστα ή όχι. Στην τελικη, παιρνω ραλλοχταποδο απο Αλιεν και παιρνει raceland δικο μου για να τελειωνει το πανηγυρι και να ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι και να γεμισει το τοπικ με ακομα 20 σελιδες ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Υ.Γ. Παντως απο αυτο που εχω τωρα θα ειναι χιλιες φορες καλυτερο ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Ε δεν εχουμε και κανα αμαξι τερας για να δωσουμε τα 450+ που ζηταει η εν λογω εταιρια. |
mechanic έγραψε: |
Τι θα ελεγες για 100αρη καταλυτη (οκ 200 αν παιζει να τον βρεις ποιο φθηνα αλλα μονου στοιχειου) και 50αρα σωληνα ανοιξειδωτη και aluminized? και εννοειται οχι τελικο?
βαση με αυτα που μου εχεις πει αυτο το σετ απ ταιριαζει ποιο πολυ σε σενα αλλα και στην φιλοσοφια κατασκευης του χταποδιου. τωρα απο εκει και επειτα αν δεν θελεις να ριξεις φραγκα σε κατι τετοιο, οκ βαλε την 54αρα ως εχει αλλα με καταλυτη διπλου στοιχειου και βγαλε το τελικο. Βασικα για να μην πεφτω και εξω, για τι ιπποδυναμη το παλευεις? |
Pughell έγραψε: |
Με 54αρα σωληνα,μονον καταλυτη και χωρις καθολου τελικο το 206 θα σερνεται...Δεν ειναι 106/Saxo των 900 κιλων.
Ο Θανασης προτεινει 50αρα και εχεις τους λογους του απλα η εφαρμογη στο συγκεκριμενο μοτερ με εισαγωγη C2 VTS και τους Schrick θα αλλαξει ριζικα την κατασταση. Πριν λιγες μερες εβγαλα και εδωσα τον σωληνα Ssprint που ειχα στο XSi μου. Τελικα δεν ειχε γινει μονον το χταποδι μου μπλε στο κομματι οπου τα 2 γινονται 1 αλλα ειχε φυγει εντελως και το χρωμα υψηλων θερμοκρασιων στην μιση σωληνα,δηλαδη μιλαμε για μηκος 50-70cm. Απο το χρωμα καταλαβαινες ευκολα του πως "εσβηναν" οι θερμοκρασιες... Νομιζω καπου εχω μια φωτο οποτε θα το δειτε. |
GEMI έγραψε: |
...όσο περισσότερα άλλογα τόσο καλά, γιατί όταν επιταχύνετε δε πάτε με αυτόματο σασμάν που δουλεύει μόνο στις 8.000 στροφές που βγαίνει η μέγιστη ιπποδύναμη, αλλά στροφάρετε από τις μεσαίες τουλάχιστον που κ εκεί άλογα βγαίνουν. Σκεφτείτε ότι αν πάρετε έχετε περισσότερα άλογα στις μεσαίες, απ' ότι στις ψηλές, θα έχετε καμπύλη τραπέζι, που θα φεύγετε από αυτοκίνητα μεγαλύτερης ιπποδύναμης... |
AlienHack έγραψε: |
εγω ξερω πως ο mechanic εχει απολυτο δικιο και το ελεγα και εγω απο την αρχη , οτι η εξαγωγη (αλλα και ολο το συστημα ενος κινητηρα- εισαγωγη - εξαγωγη) ειναι τοσο πολυπλοκο που εμεις συζητονταε εδω μεσα για διατομες μικη κτλ χωρις να ξερουμε (οπως πολυ σωστα λεει ο μεκανικ) τον συγκεκριμενο τροπο λειτουργειας ενως μοτερ (ογκο εισαρχομενου αερα, καυση-προγραμμα, ογκο-ταχυτητα εξερχομενων καυσαεριων και αλλες λεπτομεριες) ειναι σαν να προσπαθουμε να στειλουμε διαστημοπλοιο στον Αρη κανοντας υπολογισμους με χαρτι και μολυβι και το μυαλο μας... ![]() γενικευουμε παρα πολυ οταν λεμε οτι αυτο το αμαξι θελει τετοια εξατμιση καθοτι εχουμε πολακις δει οτι ακομα και ιδια μοτερ με ιδια περιφεριακα δουλευουν διαφορετικα και βγαζουν τις δυναμεις τους σε αλλες σαλ ... Τωρα για αυτα που γραφτηκαν παραπανω, ο στελιος ειναι παντα υπερ του να εχεις ενα ομαλο υλικο εξατμησης και οσο το δυνατον καλυτερες κουρμπες και οχι στενεματα και δοντια στις κολησεις καθοτι αυτα χαλανε την ροη... Ο Gemi παει στην αλλη πλευρα "Επίσης τα μέταλλα παίζουν ρόλο μόνο στις θερμοκρασίες κ τιποτα άλλο. Τα περί κούρμπων είναι σκέτη θεωρία, γιατί πας αναγκαστικά στις κατασκευαστικές χωροταξικές προδιαγραφές κλπ. οπότε δε μπορείς να κάνεις κ πολλά. Οι ενώσεις των σωλήνων είναι περισσότερο αισθητικής άποψης, γιατί απλά η εξαγωγή βγάζει αέρια κ ΟΧΙ υγρά, που θα μπορούσαν να "σκαλώνουν" στις μικροατέλιες της ροικής. " τι ισχυει τελικα? θα εγερνα προς τον gemi αλλα υπαρχει εκεινη η περιπτωση ενος παιδιου εδω μεσα στο φορουμ που ειχε προβλημα με το 106 1.3 του που πηρωνε το χταποδι και σερνοταν (δεν θυμαμαι το Thread) , και στο τελος ειπε οτι ενα νυχακι σε μια κοληση στην εξατμιση του γυρνουσε ολα τα καυσαερια πισω... αυτο επιβεβαιώνουν τα λεγομενα του στελιου... ![]() δεν ξερω πραγματικα τι να πιστεψω... |
AlienHack έγραψε: |
Ο Gemi παει στην αλλη πλευρα "Επίσης τα μέταλλα παίζουν ρόλο μόνο στις θερμοκρασίες κ τιποτα άλλο. Τα περί κούρμπων είναι σκέτη θεωρία, γιατί πας αναγκαστικά στις κατασκευαστικές χωροταξικές προδιαγραφές κλπ. οπότε δε μπορείς να κάνεις κ πολλά. Οι ενώσεις των σωλήνων είναι περισσότερο αισθητικής άποψης, γιατί απλά η εξαγωγή βγάζει αέρια κ ΟΧΙ υγρά, που θα μπορούσαν να "σκαλώνουν" στις μικροατέλιες της ροικής. " τι ισχυει τελικα? θα εγερνα προς τον gemi αλλα υπαρχει εκεινη η περιπτωση ενος παιδιου εδω μεσα στο φορουμ που ειχε προβλημα με το 106 1.3 του που πηρωνε το χταποδι και σερνοταν (δεν θυμαμαι το Thread) , και στο τελος ειπε οτι ενα νυχακι σε μια κοληση στην εξατμιση του γυρνουσε ολα τα καυσαερια πισω... αυτο επιβεβαιώνουν τα λεγομενα του στελιου... ![]() δεν ξερω πραγματικα τι να πιστεψω... |
MEMsound έγραψε: |
μου φαινονται λιγο περιεργα κοντοι οι αυλοι αλλα θεωρητικα θα το χουν υπολογησει (ενω πρακτικα θα το δουμε μολις τα βαλετε) |
nikolas206gti έγραψε: |
Υ.Γ. Του 106 δεν τα ανοιξα ακομα αλλα αν ενδιαφερεται καπως μπορω μετρησω διαμετρους και να γραψω στο αντιστοιχο τοπικ. ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Μια χαρά θα είναι και θα γαμάνε! |
Pughell έγραψε: |
Ενημερωτικα,38mm ειναι εξωτερικα οι πρωτευοντες του Ssprint για το 106 και απο οτι διακρινω το μηκος των πρωτευοντων στο Raceland ειναι οσο και του μαντεμιου στα 106 οποτε βγαλτε συμπερασμα(συνυπολογιστε και το καλυτερο υλικο φυσικα)... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το κομματι ειναι συστολη για να μπει σε στενη,45αρα σωληνα.
Δεν νομιζω να το χρησιμοποιησει κανεις σας,απλα μην το καταστρεψετε,δεν υπαρχει λογος... Καντε ενα νεο πλακακι για να στερεωσετε την υπαρχουσα σωληνα σας. |
nikos 206cc έγραψε: |
Ναι εχεις δικιο και απο την αλλη πλευρα πρεπει να γινει το πλακακι..
Γιατι ομως να βαλουμε αλλο σωληνα αφου ετσι κι αλλιως θα κοπει για να μπει ο καταλυτης... Σαν τις κουρμπες που εχει αυτος δεν πιστευω να ειναι η φτιαχτη σωληνα του Γιαλαντζη ![]() Διορθωσε με αν κανω λαθος. Υ.Γ:Τα +10 MAHA ειναι εφικτο νουμερο? |
nikos 206cc έγραψε: |
Ναι εχεις δικιο και απο την αλλη πλευρα πρεπει να γινει το πλακακι..
Γιατι ομως να βαλουμε αλλο σωληνα αφου ετσι κι αλλιως θα κοπει για να μπει ο καταλυτης... Σαν τις κουρμπες που εχει αυτος δεν πιστευω να ειναι η φτιαχτη σωληνα του Γιαλαντζη ![]() Διορθωσε με αν κανω λαθος. Υ.Γ:Τα +10 MAHA ειναι εφικτο νουμερο? |
Pughell έγραψε: |
Αρχδια σου δειχνει το hal...
Μονον λαμπακια που αναβοσβηνουν ειναι,μπας και μερακλωσει καμια απο τις "προθυμες" που κυκλοφορειτε. Αμα τελειωναν τα μπεκ,με τα μπουζι που βαζεις και εσυ αλλα και ο αλλος,θα κλαιγατε με μαυρο δακρυ τραγουδωντας "Πιστοοοονι μου,πιστοοονι μου...". ![]() |
Pughell έγραψε: |
Και ενα παραδειγμα... Ενας συμβατικος λ μπορει σε αναλογια μιγματος 12,5:1 να στελνει στο οργανακι κανονικη ενδειξη μιγματος. Το ιδιο οργανακι ομως και ο ιδιος λ σε πχ ενα μοτερ με αμεσο ψεκασμο(που χτυπανε 14αρια απο το εργοστασιο) θα δειχνουν τερμα φτωχο,ενω το μοτερ θα δουλευει με τα κανονικα του μιγματα μιας και σχεδιαστηκε για 14αρια. Καταλαβαινεις φυσικα για τι μπερδεμα μιλαμε... |
AlienHack έγραψε: | ||
συμφωνω σε αυτο, αλλα ο εγκεφαλος του συγκεκριμενου μοτερ ξερει οτι το 14 που παιρνει απο τον λ (και που δειχνει και το οργανο) ειναι μια χαρα ... ασχετο που το οργανο θα αναβει κοκκινο λαμπακι... σωστα? απο την αλλη στα δικο μας 206 και ας μιλησουμε και ποιο συγκεκριμενα στο δικο μου Στελιο, οταν εφτιαξε ο Σαλεξ το προγραμμα και τα μειγματα μου ηταν υποτιθεται τα σωστα (οπως και οταν ηταν μαμα) , στο τερμα γκαζι αναβε στο χαλ το τελευταιο πορτοκαλι πρωτο πρασινο λαμπακι... ΜΕ ΑΥΤΟ συγκρινω Στελιο τωρα. Οταν τα μειγματα μου ηταν σωστα αναβαν τα λαμπακια που σου λεω. Τωρα αναβουν τα τερμα πρασινα.. ΑΡΑ σθγκριτικα με πριν παιρνω μια ενδειξη που ειμαι. Οπως και πριν που στεγνωνα στα ψηλα τα λαμπακια επεφταν απο το πρωτο πρασινο μονο σε πορτοκαλι... αρα γενικα ο λ με τον narrowband μια ιδεα στην δινουν. |
Pugobios έγραψε: |
ναι περιπου ετσι ειναι που βρισκεις λαθος? |
nikolas206gti έγραψε: |
Αλεξ στο ξαναλεω. Εχω narrowband στο αμαξι και ειναι συνδεδεμενος με τον δευτερο λαμδα και οταν ειχα παει για προγραμμα το δοκιμασαμε με σαλεξ με το δικο του wideband να δουμε τι ψαρια πιανει. Αν του σαλεξ εδειχνε 13 εμενα εδειχνε 15 και ποσο σε εκεινη την στιγμη. Σε αλλο πατημα μπορει να εδειχνε αλλα ντ αλλον. Οποτε βγαλε συμπερασμα αν δειχνει σωστα ![]() |
Pugobios έγραψε: |
ναι περιπου ετσι ειναι που βρισκεις λαθος? |
Pugobios έγραψε: |
ο λ δουλευει και μια χαρα μαλιστα...εκεινο το κωλοοργανο που μονο για να φωτιζεις την καμπινα δεν κανει τιποτα αυτο δεν λες να καταλαβεις...by the way το οργανο και ο αισθητηρας μια χαρα δουλευαν και προχθες που εβαλα καινουριο λ παλι τα ιδια κανει οποτε δεν τιθεται τετοιο θεμα... |
Sinanai έγραψε: |
Καυλογκάζωτη! ![]() Βάλε και τπτ φωτό... |
nikos 206cc έγραψε: |
Aν ξερεις καλο εξατμισα κανεις νεο διχαλο για να εισαι οκ σιγουρα....Αλλιως πουλας το χταποδι του ραλλυ και πας και παιρνεις ενα καινουριο raceland που αποδειχθηκε οτι δουλευει με 200 και εισαι κομπλε.Διαβασε ολο το τοπικ και θα βρεις την λυση που σου ταιριαζει ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Eπειδη μιλαμε μονο για χταποδι και δεν εχουμε γραψει κοστος τα παραθετω εδω και ξεστραβωσου και συ ![]() Ραλλοχταποδο: 80 Καινουριο διχαλο:100 Περαστικα:50 Συνολο:230 (Ας πουμε 200-250 καθως οι τιμες μπορει να διαφερουν απο λιγο σε ολα αυτα) Raceland:200 Περαστικα:40 Συνολο:240 Ας γραψουμε και κοστολογιο supersprint να υπαρχουν μαζεμενα Aγορα:450 Περαστικα:40 Συνολο490 Ας πουμε δηλαδη οτι η τιμη ειναι ιδια.Συνυπολογισε οτι το ενα ειναι καινουριο και το αλλο μεταχειρισμενο και φυσικα απο κατωτερο υλικο(μαντεμι).Το οτι δουλευει το raceland το επιβεβαιωνω εγω αφου ειδα οντως πολυ καλη διαφορα(απομενει βεβαια και μια δυναμομετρηση για του λογου το αληθες) ![]() Για το ss δεν χρειαζεται να γραψουμε κατι νομιζω ![]() |
Pughell έγραψε: |
Γενικα το σκηνικο με το ραλλοχταποδο κοστιζει αρκετα παραπανω απο το Raceland και σιγουρα σαν ροη δεν ειναι το ιδιο(χειροτερο ειναι)...
Τωρα στην περιπτωση του παιδιου που εχει ηδη το μαντεμι του 106 αλλαζουν καπως τα πραγματα στο κοστολογιο,παραυτα για να γινει σωστη δουλεια θελει κοντα στα 200Ε που και παλι ισως δεν φτασουν. ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Κούραση. |
Sinanai έγραψε: |
Η ουσία ποια είναι Αλέξανδρε; Ότι σε απόδοση έχουμε χταποδοδίχαλο Rallye < Raceland < Supersprint.
Τι νόημα έχει να αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια; Και που θα το δεις με 2 νούμερα τι έγινε; 100 ευρώ για να δούμε κάτι που ξέρουμε ήδη; Αν τα έχεις γαι πέταμα, πέτα τα. Και πέρα απ' αυτό, δείχνεις επίμονα να έχεις δική σου άποψη, η οποία δε σε ανησυχεί ότι είναι αντίθετη απ' όλων των άλλων. Δεν τα λέω ούτε με κακία ούτε τίποτα. Και, για να το πω εγώ, πάρε και κατάλαβε πόοοσο κούραση έχει καταντήσει το θέμα. |
Pughell έγραψε: |
Ναι,ξερουμε καλυτερα,πολυ καλυτερα...Τοσο καλυτερα που κανενας νεος δεν φανταζεται για αυτο εχουμε φαει τα σωψυχα μας και αδειασαμε τις τσεπες μας εδω και 10 χρονια πριν... ![]() Και οποιος διαφωνει με αυτο ή εχει αποδειξει το αντιθετο,εδω ειμαστε ΟΛΟΙ οι παλιοι να το ξανασυζητησουμε. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Και αν θελεις και την απαντηση,ποιο θα ειναι το αντικειμενικο κριτηριο στην μετρηση μιας και απο τοτε αλλαξες το προγραμμα,την τροφοδοσια του αερα και την εξατμιση σου; ![]() |
takis_206 έγραψε: |
τι το παιδευεται ρε παιδια
οπου φτανει η τσεπη του καθενος... οτι και να μπει raceland η ραλοχταποδο κερδιζει εφοσον βγει η μαμα πολλαπλη. |
AlienHack έγραψε: |
ετσι ειναι στελαρα, αν αντι να δινεις προσοχη οταν διαβαζεις το φορουμ κανεις κατι αλλο παραλληλα... δεν καταλαβαινεις καν τι γραφω και βγαζεις αλαμπουρνεζικα συμπερασματα και μετα εμεις πρεπει να κανουμε και συζητηση μαζι σου... |
volvos έγραψε: |
λοιπον αλεξ γι να μη κουραζεσαι ποσα λεφτα εχει το γαμοχταποδο?
αν θυμαμαι καλα 250ευρω τελικη τιμη με τοποθετηση ε θα παρεις στο σταδιο που εισαι 2.5 αλογα καρατσεκαρισμενο εδω και δεκαετιες με το νομο των 100. ταδε εφη τακης ολα τα αλλα ειναι μπαρμπουτσαλα. τελος |
AlienHack έγραψε: |
Αδερφε, εγω νομιζα οτι το να χωσει ενα μελος του φορουμε το χερι του μεσα στην τσεπη του και να δωσει 100 ευρω για κατι που θα δωσει hard evidence για ενα θεμα που συζητιεται στο κλαμπ και θα το διαφωτισει μια και καλη, θα ηταν καλοδεχουμενο.. ![]() ![]() |
Pugobios έγραψε: |
ζω για τη στιγμη που θα μπει νικολας στο φορουμ και θα γραψει ειχαμε πατηματα χθες και περασα μαμα σαξοραλο για πρωτη φορα ![]() ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Ε ρε μανουρα που ηθελε για να μπει το raceland χταποδι. Λυσαμε κομπρεσσορα, υδραυλικό και κατι ακόμα για να μπει.
Ολα καλα ομως ![]() ![]() Νεοτερα αυριο βραδυ που θα εχουμε κοντρες με σαξοραλλα ![]() ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Ναι ρε θα τα βγαλω. Κατσε να στανιαρουμε λιγο οικονομικα γιατι χαλαμε χαλαμε και τιποτα δν κανουμε ![]() |
Πάνος έγραψε: | ||
Βγαλτα γιατι εδω εγω που ειμαι μαμα απο τοτε που εβαλα τα 15αρια παω κοπια με μαμα σαξοραλλα... ![]() ![]() |
AlienHack έγραψε: |
που να εβαζες και 14αρια.. τα ειχα ενα φεγκαρι και το αμαξι πετουσε!! ![]() |
Πάνος έγραψε: | ||
Βγαλτα γιατι εδω εγω που ειμαι μαμα απο τοτε που εβαλα τα 15αρια παω κοπια με μαμα σαξοραλλα... ![]() ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
![]() ![]() Πφφφφφφφ, ετοιμαστηκε και η εξατμιση με τον καταλυτη και ολα κομπλε. Αυριο απογευμα φοραω κατι σιδερενιες 15αρες και θα δοκιμασω ![]() |
takis_206 έγραψε: |
εχω στα χερια μου ενα χταποδι 4-2-1 ειναι χοιροποιητο για 106 ραλλυε και λεει απο κατω made in italy
racing 270401 ισως ξερει καποιος λεπτομερειες? |
takis_206 έγραψε: |
Το αγορασα σε τιμη ξεφτυλα...
στο ματι φενεται καλο και πολυ καλη κατασκευη το θεμα ειναι αλλο ομως |
Octane έγραψε: |
![]() Ρε σεις , εμενα για 4-1 μου φαινεται ![]() |
volvos έγραψε: |
http://www.sportex-exhausts.com/store_main.asp?int_catalog_id=1&int_category_id=11&int_subcategory_id=39&int_product_id=4443
moiazei και μη μου πεις οτι επειδη το φοραγε 1.6 16ν ειναι και σωστο. μετρα διατομες και μηκη αυλων για να τσεκαρουμε με του πετρου βτσ που εχει ενα τετοιο.... |
takis_206 έγραψε: |
4-2-1 ειναι ρε παιδια δεν φενετε στη φοτο
http://s879.photobucket.com/albums/ab354/takis_206/peugeot%20206%20parts/ δειτε και τις αλλες |
nikos 206cc έγραψε: |
Ραλλοχταποδο: 80 Καινουριο διχαλο:100 Περαστικα:50 Συνολο:230 (Ας πουμε 200-250 καθως οι τιμες μπορει να διαφερουν απο λιγο σε ολα αυτα) Raceland:200 Περαστικα:40 Συνολο:240 Ας γραψουμε και κοστολογιο supersprint να υπαρχουν μαζεμενα Aγορα:450 Περαστικα:40 Συνολο490 Ας πουμε δηλαδη οτι η τιμη ειναι ιδια.Συνυπολογισε οτι το ενα ειναι καινουριο και το αλλο μεταχειρισμενο και φυσικα απο κατωτερο υλικο(μαντεμι).Το οτι δουλευει το raceland το επιβεβαιωνω εγω αφου ειδα οντως πολυ καλη διαφορα(απομενει βεβαια και μια δυναμομετρηση για του λογου το αληθες) ![]() Για το ss δεν χρειαζεται να γραψουμε κατι νομιζω ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
1 η ωρα το μεσημερι σημερα στην Ιερα Οδο και ενω πηγαινα προς Πειραιως, κοντα στο Γκαζι, με σταματανε για μετρηση καυσαεριων. Μου ζητησανε κτεο και αδεια.
Μου βαζουν το μηχανημα στην εξατμιση, αναβω και αρκουδα για περισσοτερη σιγουρια και μετα απο λιγο μου εδωσαν εντολη να πατησω γκαζι σταθερα με 2500 στροφες ![]() Ερχεται ενας ανθρωπος και μου λεει, Αν σε σταματησει αστυνομικος, με τον θορυβο που κανει το λιγοτερο που μπορει να σε χρεωσει ειναι 100 ευρω προστιμο, αφαιρεση διπλωματος και πινακιδων. Και ακολουθει η τρομερη συζητηση: Ανθρωπος: Γιατι ρε παιδι μου βαζετε εξατμισεις στα αυτοκινητα ?? Θελετε να τρεχετε συνεχεια ? Ενοχλειτε τους γυρω σας και τιποτα δεν κανετε. Εγω: Εχετε δικιο αλλα παιδια ειμαστε και θελουμε να κανουμε την καυλα μας Ανθρωπος: Σας καταλαβαινω αλλα δειξτε και λιγη κατανοηση προς το συνανθρωπο σας. Εγω: Να ειστε σιγουρος οτι μεσα στην πολη δεν το παταω. Ανθρωπος: Απο καυσαερια εισαι ενταξει. Εγω: Ευχαριστω. ![]() ![]() ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Και ακολουθει η τρομερη συζητηση: Ανθρωπος: Γιατι ρε παιδι μου βαζετε εξατμισεις στα αυτοκινητα ?? Θελετε να τρεχετε συνεχεια ? Ενοχλειτε τους γυρω σας και τιποτα δεν κανετε. Εγω: Εχετε δικιο αλλα παιδια ειμαστε και θελουμε να κανουμε την καυλα μας, ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΕ? ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΛΑ ΧΑΛΑΝΕ ΕΝΑ ΕΝΑ! Ανθρωπος: Σας καταλαβαινω αλλα δειξτε και λιγη κατανοηση προς το συνανθρωπο σας. Εγω: Να ειστε σιγουρος οτι μεσα στην πολη δεν το παταω, ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΣΑΝΙΔΩΝΩ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΚΥΝΗΓΟΝΤΑ΅ΤΟ ΦΕΤΙΧ ΜΟΥ... ΤΑ ΣΑΞΟΡΑΛΑ! Ανθρωπος: Απο καυσαερια εισαι ενταξει. Εγω: Ευχαριστω, ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ, ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΕ ΛΑΤΕΞ ΚΑΙ ΜΑΣΤΙΓΙΑ, ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΓΑΩ!!! ΚΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΣΑΞΟΡΑΛΑ!! ![]() ![]() ![]() |
dimisboukis έγραψε: |
Παιδια αν ξαναβγαλουν παλι κατι παρομοιο με το raceland και παραγγειλει κανεις βαλτε και μενα μεσα στην παραγγελια γιατι διαβαζοντας ολο το θεμα καταλαβα οτι για καινουργιο ειναι πολυ καλη η τιμη του(αν θα ειναι η ιδια).
Αν ειναι ευκολο ενημερωστε με αν βρεθει κατι. |
Pughell έγραψε: |
Ακριβο ειναι,ψαξε καλυτερα... |
Pughell έγραψε: |
Οχι,ιδια ειναι. ![]() Απλα τα 206 εχουν καρτερ με μεγαλυτερο βαθος,για αυτο και δεν μπορει να μπει το μαμα διχαλο του 106. |
dimisboukis έγραψε: | ||
Στελιο αν τελικα μπει ραλλοχταποδο(μαμα)ποια ειναι η καλυτερη λυση?Να τροποποιηθει το υπαρχον διχαλο του rallye(μαμα) για να περασει κατω απο το καρτερ του 206 η να φτιαχτει καινουργιο διχαλο απο την αρχη?Δηλαδη(αν γινει τροποποιηση του μαμα διχαλου)το κοψε-ραψε θα εχει απωλειες στην αποδοση? |
dimisboukis έγραψε: |
παιδια μια ερωτηση.Ενα ανοξειδωτο χταποδι(βελτιωτικο)που ειναι κατασκευασμενο για c2 vts περναει κατω απο το καρτερ του 206 1.6 η οχι? |
volvos έγραψε: |
oxi kamia sxesi ta dyo amaksia |