PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - quicksilver 106

quicksilver 106 - Πεμ 30 Σεπ 2010, 18:34:56
Θέμα δημοσίευσης: quicksilver 106
kalispera paidia eimai neos sto club k sas xeretw olous .exw mia erwtisi :
exw to quicksilver 106 1.100cc ti veltioseis pernei???? rotaw gt exw akousei pola pou dn mou aresan
formulagloria - Παρ 01 Οκτ 2010, 00:52:24
Θέμα δημοσίευσης:
1.Φίλτρο, εξάτμιση..(απλά για να κανεις λίγο θόρυβο)..

2.μάθε στο 106 1.100cc και πάρε το 106 ραλλυε ή gti..
(σε 2 χρόνια)..

((..η καλύτερη συμβουλή που θα ακούσεις... Wink ))
Sidobre - Παρ 01 Οκτ 2010, 01:19:33
Θέμα δημοσίευσης:
formulagloria έγραψε:
2.μάθε στο 106 1.100cc και πάρε το 106 ραλλυε ή gti..
(σε 2 χρόνια)..

((..η καλύτερη συμβουλή που θα ακούσεις... Wink ))


+100000! Wink
mechanic - Παρ 01 Οκτ 2010, 10:19:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τα παιδια εχουν απολυτο δηκιο...

δυστηχως και σορρυ για αυτο που θα πω,
αλλα αυτο το μοτερ ναι μεν βελτιωνεται
αλλα η σχεση κοστους βελτιωσης με αυτα που θα παρεις... Confused Confused Confused


Αν παραυτα θελεις να κανεις κατι
εστω για ψυχολογικους λογους...
κανε ενα πληρες και καλο σερβις
καθαρισε μπεκ....
καθαρισε εισαγωγη και περιοριστη ροης (πεταλουδα) απο πιθανη συγκεντρωση λασπης
αυτα θα σου δωσουν ενα ουσιαστικο +
Καθως σε ενα δουλεμενο μοτερ
ΔΕΝ νοειται βελτιωση αν πρωτιστως δεν το επαναφερεις στην αρχικη του λειτουργια/αποδοση... οκ?
βρες καποια μεταχειρησμενη εξατμιση (πλωρα-πρυμα) απο καποια μεγαλυτερη εκδοση,
ωστε να μπαινει ευκολα και να μην χρειαζεσαι μοντιφες...
απο εκει και επειτα βελτιωσε σωστα την εισαγωγη σου
(τωρα το πως εννοειται το "σωστα" εξαρταται απο το τι χρημα διαθετεις,
και πως ειναι η διαταξη μεσα στο engine bay)
βαλε μια ψυκτρα στο φιλτρο λαδιου

βρες και βαζε μονο καθαρη 95αρα+
και μεινε εκει, ειναι οτι ποιο "τιμιο" μπορεις να κανεις
αν θεωρησουμε σαν δεδομενο οτι δεν θελεις/μπορεις
να αλλαξεις αμαξι η μοτερ...

οτι χρειαστεις την διαθεση σου
quicksilver 106 - Παρ 01 Οκτ 2010, 22:59:04
Θέμα δημοσίευσης: tnx paides
sas efxaristw paidia oso gia afta pou eipate skoupitsa k e3atmisoula foraw Wink
oso na agorasw ena rally i gti gia na kanw thn kavla dn ginete gt to 106 einai to deftero ama3i pou agorazw.prwta eixa ena sierra cosworth ekei eixa 3ekavlosi k to edw sa gia diaforous logous k twra epanerxomai pali sth kavla 3ekinontas me to 106.apla mou eipane kapoioi mhxaniki oti dn pernei kamia veltiosei allo apo mia skoupa k mia e3atmisi.egw to ama3i eithela na to ftasw se alla epipeda tou tourbo oxi k pola aloga.apla me to 1.100 dn 3erw ti paizei.an itan π.χ 2.000 ei3era ti na tou valw.
formulagloria - Σαβ 02 Οκτ 2010, 02:18:04
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν φταίει μόνο το μοτέρ αλλά και το σασί.. Wink

Για να βελτιώσεις κάτι θα πρέπει να εχει νόημα και από
άποψης ασφάλειας αλλά και κόστους-απόδοσης.

Το 1,1 δεν είναι το ίδιο με το 1,6 gti ούτε σε δεσίματα,
ούτε σε μπροστινό σύστημα, ούτε σε φρένα, ούτε σε ανάρτηση
μόνο απέξω μιάζουνε..!Επίσης έχεις ένα αμαξάξι που κάνει 2.000Ε+.
Τι να ξοδέψεις ((με λογική πάντα)) σε ένα τετοιο αμάξι..?? Wink

Οπότε ασε το όπως είναι και την κ@υλα μετάφερέ την
στο κάρτ πχ...ή σε κανα περιστασιακό track day με κανα
νοικιάρικο αγωνιστικό.. Twisted evil
quicksilver 106 - Κυρ 03 Οκτ 2010, 00:21:05
Θέμα δημοσίευσης: ok
ok efxaristw pantos Smile
thodwrhs - Κυρ 17 Οκτ 2010, 15:57:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: quicksilver 106
quicksilver 106 έγραψε:
kalispera paidia eimai neos sto club k sas xeretw olous .exw mia erwtisi :
exw to quicksilver 106 1.100cc ti veltioseis pernei???? rotaw gt exw akousei pola pou dn mou aresan


Θα μιλησω εκ πειρας και πρωην κατοχος ραλλυε 8ν του 97.

λοιπον εγω το πηγα αναποδα γιατι ειχα το σκεπτικο petal to the metal. κοινως ημουν καγκουρας και καφρος.

μετα απ οτρεις μηνες συμβιωσης με το ραλλυε ειχα αρχισει να απογοητευομαι.ποιος ο λογος??? ουτε α/c ουτε υδραυλικο ουτε τπτ. εαν εισαι φοιτητης σαν εμενα εξου και πηρα 1.1 μετα θα βαλεις ενα τελικο Ν με μιρκο καζανακι( εμενα ακουγεται λες και εχει pt52 πανω εχω ψαρωσει πολυ κοσμο στην πατρα) μαμα φιλτεο απλα θα βγαλεις τον πνιχτη πριν απο το παπα και θα βαλεις σωληνα μεγαλυτερης διατομης. το μοτερ ετσι οχι απλα εχει ροπη μεχρι τον κοφτη αλλα ειναι και τελειως μαμα που σημαινει 0 προβληματα.

σκουπες μηδια ξυδια ξεχνατα.εχω δοκιμασει βαρελακι και σκουπα φιλων το πνιγει το αμαξι τελειως.

και αυτο που σου παν τα παιδια.μαθε σε αυτο και μετα παρε 1.6

αν θες για στησιμο επισης BILSTEIN SPRIN εμπρος κ πισω απορτισερ για να μην κοπαναει, με ελατηρια απεξ 3.5 ποντων(λογω πιο ελαφρου μοτερ κατεβαινει εναμισι ποντο πιο χαμηλα απο μαμα ραλλυε και ειναι ανετοτατο) μαζι με αξονα απο 16αρι και ραβδους απο ραλλυε 1.3... μετα στριβει σαν καρτ(στο λεω γιατι αυτο ειναι το σετ απ μου εκτος απο αξονα που δεν τον εχω βαλει ακομα)

φιλικα theo
nsne - Κυρ 17 Οκτ 2010, 16:21:52
Θέμα δημοσίευσης:
εγω με την σειρα μου θα σου προτεινα να μην πειραξεις τπτ,γιατι ειμαι πρωην κατοχον 106 1100cc,οπου ειχα βαλει κονι κιτρινα με ελατηρια κονι χαμηλωματος,πισω αξονα απο ραλι,14αρες ζαντες,μπαρα θολων,εβαλα ενα ελευθερο φιλτρο αερα,και ενα τελικο ελευθερο,δεν θυμαμαι τι αλλο ειχα βαλει,το αποτελεσμα ηταν να ειναι το αμαξι ποιο νευρικο στις στροφες,να πεταει το πισω μερος πολυ πιο ευκολα,να μην εχει την δυναμη να το επαναφερει λογω μοτερ Sad
Αστο ετσι οπως ειναι το αμαξι απο αποψη αναρτησης,βαλε μονο μια καινουργια αναρτησουλα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Θα ειναι πολυ πιο προβλεψιμο και ελενχομενο.
Το μοτερ δεν θα σου βγαλει τπτ,εκτος απο κανενα βηματικο μοτερ του ρελαντι και τπτ αλλο.Να σκεφτεισ πηγαινα ταξιδι απο 130 μεχρι 160 δηλ σχεδον τσιτα,και δεν μου εκαιγε λαδι.
Αυτη ειναι η γνωμη μου...οτι ζητησει να το αλλαξεις τπτ παραπανω...
Pughell - Κυρ 17 Οκτ 2010, 20:26:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω,μετα απο 2 1300αρια Rallye,ενα 16v XSi και διαφορα αλλα,εχωντας πια ενα Saxo 1100,θα συμφωνησω οτι δεν πρεπει να το ψειρισεις τοσο πολυ...
Ενα φιλτρο στο φιλτροκουτι του,καταργηση του πνιχτη και αντικατασταση του με εναν σωληνα που θα φερνει κρυο αερα απο την μετωπη.
Αν ειναι μοντελο με μονο ψεκασμο,τοτε και εναν ελευθερο καταλυτη με ενα τελικο καζανακι.
Αν παλι εχει τον καταλυτη κολλημενο στην εξαγωγη,παρε τα πραγματα που χρειαζεται για να τον πας απο κατω...

Δεν αξιζει τιποτα αλλο μιας και ο προσανατολισμος των συγκεκριμενων αυτοκινητων ειναι εντελως διαφορετικος απο αυτο που εχεις στο μυαλο σου.
thodwrhs - Κυρ 17 Οκτ 2010, 21:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εγω,μετα απο 2 1300αρια Rallye,ενα 16v XSi και διαφορα αλλα,εχωντας πια ενα Saxo 1100,θα συμφωνησω οτι δεν πρεπει να το ψειρισεις τοσο πολυ...
Ενα φιλτρο στο φιλτροκουτι του,καταργηση του πνιχτη και αντικατασταση του με εναν σωληνα που θα φερνει κρυο αερα απο την μετωπη.
Αν ειναι μοντελο με μονο ψεκασμο,τοτε και εναν ελευθερο καταλυτη με ενα τελικο καζανακι.
Αν παλι εχει τον καταλυτη κολλημενο στην εξαγωγη,παρε τα πραγματα που χρειαζεται για να τον πας απο κατω...

Δεν αξιζει τιποτα αλλο μιας και ο προσανατολισμος των συγκεκριμενων αυτοκινητων ειναι εντελως διαφορετικος απο αυτο που εχεις στο μυαλο σου.


εσυ εχεις κανα φορουμ με σαξοραλλα που να μην εισαι γραμμενος???? χαχαχαχαχα τον στελιο να τον ακουτε ειναι μαστερ στα γαλλικα Wink
Pughell - Δευ 18 Οκτ 2010, 02:20:13
Θέμα δημοσίευσης:
thodwrhs έγραψε:

εσυ εχεις κανα φορουμ με σαξοραλλα που να μην εισαι γραμμενος????

Μπαααα...Αφου φαντασου οτι ελπιζω να αρχισουν να μου κολλανε και ενσημα! Laughing Laughing Laughing


Υ.Γ. Εχω,απλα εκεινα ειναι κοντροforum και απλα δεν ασχολουμαι.
PANOSBR - Δευ 18 Οκτ 2010, 23:27:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: quicksilver 106
thodwrhs έγραψε:
quicksilver 106 έγραψε:
kalispera paidia eimai neos sto club k sas xeretw olous .exw mia erwtisi :
exw to quicksilver 106 1.100cc ti veltioseis pernei???? rotaw gt exw akousei pola pou dn mou aresan


Θα μιλησω εκ πειρας και πρωην κατοχος ραλλυε 8ν του 97.

λοιπον εγω το πηγα αναποδα γιατι ειχα το σκεπτικο petal to the metal. κοινως ημουν καγκουρας και καφρος.

μετα απ οτρεις μηνες συμβιωσης με το ραλλυε ειχα αρχισει να απογοητευομαι.ποιος ο λογος??? ουτε α/c ουτε υδραυλικο ουτε τπτ. εαν εισαι φοιτητης σαν εμενα εξου και πηρα 1.1 μετα θα βαλεις ενα τελικο Ν με μιρκο καζανακι( εμενα ακουγεται λες και εχει pt52 πανω εχω ψαρωσει πολυ κοσμο στην πατρα) μαμα φιλτεο απλα θα βγαλεις τον πνιχτη πριν απο το παπα και θα βαλεις σωληνα μεγαλυτερης διατομης. το μοτερ ετσι οχι απλα εχει ροπη μεχρι τον κοφτη αλλα ειναι και τελειως μαμα που σημαινει 0 προβληματα.

σκουπες μηδια ξυδια ξεχνατα.εχω δοκιμασει βαρελακι και σκουπα φιλων το πνιγει το αμαξι τελειως.

και αυτο που σου παν τα παιδια.μαθε σε αυτο και μετα παρε 1.6

αν θες για στησιμο επισης BILSTEIN SPRIN εμπρος κ πισω απορτισερ για να μην κοπαναει, με ελατηρια απεξ 3.5 ποντων(λογω πιο ελαφρου μοτερ κατεβαινει εναμισι ποντο πιο χαμηλα απο μαμα ραλλυε και ειναι ανετοτατο) μαζι με αξονα απο 16αρι και ραβδους απο ραλλυε 1.3... μετα στριβει σαν καρτ(στο λεω γιατι αυτο ειναι το σετ απ μου εκτος απο αξονα που δεν τον εχω βαλει ακομα)

φιλικα theo



μια απορια μιας και εχω το ιδιο οχημα,και εχω βαλει μηχανικα μερη ολα απο 16V.Γιατι να βαλει ραβδους στρεψης απο ραλλι 1,3?ουτως η αλλως οι ραβδοι του quicksilver ειναι 19mm ιδιες ακριβως και σε σκληροτητα με του 16v.
η διαφορα ειναι στις αντιστρεπτικες 19mm μπροστα ενω 22mm στο 16v,και πισω 19mm ενω στο 16v 24mm.εννοειτε βεβαια και στα φρενα κτλπ.
geo106xs - Δευ 18 Οκτ 2010, 23:46:12
Θέμα δημοσίευσης:
Μη ξεχνατε πως το 1100 δεν εχει βαση μηχανης κατω απο τον εγκεφαλο οπως τα 1400 και 1600...αρα δε νομιζω πως ειναι και το πιο καταλληλο για engine swap... Confused
RoadRunner122 - Τρι 19 Οκτ 2010, 00:46:31
Θέμα δημοσίευσης:
Mπορεί να μπει φτιαχτή βάση σε τόρνο. Απλά δεν θα έχει Π Wink

Εναλλακτικά, βρίσκεις φωλιά βάσης από κάποιο τροπέτο και τη ράβεις στο σασί οπότε γίνεται ίδιο.......
quicksilver 106 - Πεμ 21 Οκτ 2010, 22:38:20
Θέμα δημοσίευσης: :)
ευχαριστω παιδες Wink Wink
thodwrhs - Κυρ 24 Οκτ 2010, 19:47:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: quicksilver 106
PANOSBR έγραψε:
[



μια απορια μιας και εχω το ιδιο οχημα,και εχω βαλει μηχανικα μερη ολα απο 16V.Γιατι να βαλει ραβδους στρεψης απο ραλλι 1,3?ουτως η αλλως οι ραβδοι του quicksilver ειναι 19mm ιδιες ακριβως και σε σκληροτητα με του 16v.
η διαφορα ειναι στις αντιστρεπτικες 19mm μπροστα ενω 22mm στο 16v,και πισω 19mm ενω στο 16v 24mm.εννοειτε βεβαια και στα φρενα κτλπ.


εσυ το χεις 1.6 οποτε οκ.εγω ειμαι 1.1 και τις ραβδους τις ειχα βρει σχετικα γθηνα.συμφωνω με αυτο που λες αλλα αν ειναι ιδιες κανενα προβλημα απλα εμενα αυτες μου κατσαν για αυτο τις εβαλα και το ανεφερα σαν κατι το φυσιολογικο για μενα χαχα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr