Νέα - Peugeot HR1 (Concept) SnakeMJK - Πεμ 30 Σεπ 2010, 09:36:48 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot HR1 (Concept)
Πρόκειται για ένα αστικό crossover μοντέλο και ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο με πρωτοποριακά στοιχεία, που φωτογραφίζει με τη σχεδιαστική του κατεύθυνση το επερχόμενο σε δύο περίπου χρόνια Peugeot 208!
Όπως συνέβη και στην περίπτωση του πρωτοτύπου SR1, έτσι και με το HR1 οι Γάλλοι δείχνουν το μέλλον όσον αφορά στη μορφή και στο χαρακτήρα των μελλοντικών τους δημιουργιών, Στην περίπτωση μάλιστα του νέου μινι crossover τους, το μήνυμα είναι σαφές: στόχος είναι να δοθεί το αισθητικό στίγμα του επερχόμενου 208! Πιο συγκεκριμένα, παρά το φουτουριστικό εν γένει σχήμα του (σ.σ.: σήμα κατατεθέν αποτελεί ο ιδιόμορφος τρόπος με τον οποίο ανοίγουν οι πόρτες), το ΗR1 διαθέτει μια έντονη πλην όμως… βατή αισθητική προσέγγιση στο εμπρός μέρος, υιοθετώντας την ίδια στιγμή γνώριμα επιμέρους χαρακτηριστικά, όπως είναι για παράδειγμα τα μεγάλα τόξα των τροχών –κατά τα πρότυπα του Mini- και η double bubble διαμόρφωση της οροφής, που είδαμε στο νέο RCZ.
Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι δανεισμένη από το… μέλλον, με μοντέρνες φόρμες και μια αρκετά οδηγοκεντρική προσέγγιση της καμπίνας. Εδώ, σημείο αναφοράς στο 3θυρο HR1 των μόλις 3,69 μ. (πλάτος: 1,755 μ, ύψος: 1,492 μ.) είναι η δυνατότητα διαμόρφωσης του εσωτερικού διακόσμου ανάλογα με τις εκάστοτε μεταφορικές απαιτήσεις. Πιο συγκεκριμένα, το HR1 είναι ουσιαστικά 2θεσιο, με χώρο αποσκευών στο πίσω μέρος της τάξης των 734 λίτρων, ενώ με την «προσθήκη» δύο ακόμα καθισμάτων καθίσταται 4θέσιο, με το πορτ μπαγκάζ σε αυτή την περίπτωση να περιορίζεται στα 180 λίτρα.
Το HR1 δεν είναι μόνο ένα έξυπνο city car με crossover καταβολές, αλλά την ίδια στιγμή και ένα αυτοκίνητο με περιβαλλοντικές ευαισθησίες. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα υβριδικό όχημα (Hybrid4), το οποίο κινείται από έναν ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων της γενιάς THP με ισχύ 110 ίππους (σ.σ.: ο οποίος βρίσκεται ήδη στο στάδιο της τελικής του εξέλιξης και σύντομα θα τον δούμε σε κάποιο από τα υπάρχοντα μοντέλα της Peugeot!), ο οποίος μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, όταν την ίδια στιγμή ένας ηλεκτροκινητήρας, με ισχύ 37 ίππους, τροφοδοτεί τους πίσω. Μάλιστα, όσον αφορά τη μετάδοση, οι Γάλλοι έχουν εξοπλίσει το νέο HR1 με ένα νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο χειροκίνητο(!) κιβώτιο ταχυτήτων, σύμφωνα με τα όσα οι ίδιοι ανακοινώνουν. _Χ.Α.
crusader - Πεμ 30 Σεπ 2010, 10:13:12 Θέμα δημοσίευσης:
εξωτερικά μου αρέσει πολύ! (εκτός ίσως από τις γρύλιες στην εισαγωγή)
εσωτερικά πολύ μινιμάλ.... μου φαίνεται περίεργο Steve - Πεμ 30 Σεπ 2010, 17:15:25 Θέμα δημοσίευσης:
Να μπεί ο 1,2 αυτός στο 107 και πάω να αγοράσω ένα χθες abaleo - Πεμ 30 Σεπ 2010, 18:26:52 Θέμα δημοσίευσης:
βλέποντας το κατασκεύασμα τούτο θυμήθηκα ενα παρόμοιο που είχε εμφανιστεί πριν κάμποσα χρόνια:
info:http://www.peugeot.com/en/design/concept-cars/the-1990%27s/206-escapade.aspx
πλάκα είχε αλλά μάλον δεν ήταν έτοιμη η αγορά τότε να υποδεχτεί κάτι τέτοιο
τώρα με την SUVολαγνεία, μάλλον ήρθε η ώρα του SnakeMJK - Πεμ 30 Σεπ 2010, 19:01:03 Θέμα δημοσίευσης:
το escapade είχε κυκλοφορήσει νότια αμερική νομίζω... απλά όχι με αυτή τη μορφή, ήταν πιο απλό σχεδιαστικά. SnakeMJK - Παρ 01 Οκτ 2010, 13:31:33 Θέμα δημοσίευσης:
Νέο πρωτότυπο HR1 η Peugeot στο Παρίσι – το ετοιμάζει για παραγωγή.
Η Peugeot, στην Εκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού που άνοιξε χθες τις πύλες της για τους δημοσιογράφους, εντυπωσίασε. Παρουσίασε ένα σχετικά μικρό SUV που συνδυάζει χαρακτηριστικά coupe και πολυχρηστικού MPV. Κυρίως για νέους και για αστικές μετακινήσεις, αν και πρωτότυπο, πάει ολοταχώς για παραγωγή. Η Nissan ήδη ξεκινά τις πωλήσεις του Juke και ο ανταγωνισμός χρειάζεται το αντίπαλο δέος.
Παράστημα
Μπορεί το μέγεθος να μετράει σε πολλές περιπτώσεις, αλλά το μεγάλο, τουλάχιστον στις… πόλεις είναι απαγορευτικό. Το HR1 έχοντας μήκος 3,69 μ. με πολύ κοντούς προβόλους, είναι «σφικτό» σε όγκο (1,75 μ. πλάτος - 1,49 μ. ύψος), προκειμένου να ελίσσεται εύκολα, ενώ επειδή και το παρκάρισμα είναι δύσκολη υπόθεση, διαθέτει δύο ηλεκτρικές πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω (gull-wing).
Ξεχωρίζουν, σχεδιαστικά, η διπλή καμπύλη στο πίσω μέρος (θυμίζει πολύ το σπορ διθέσιο RCZ) και οι μπάρες οροφής που λειτουργούν σαν άρθρωση για να ανοίγει η μονοκόμματη πίσω πόρτα από φιμέ κρύσταλλο.
Στα ενδότερα
Ένα μικρό σπορ τιμόνι κι ένας πίνακας οργάνων με αναλογικά στοιχεία είναι όλα κι όλα που υπάρχουν στο ταμπλό. Σχετικά με τις ανέσεις, αν και είναι περισσότερο για δύο άτομα, διαθέτει τρία ή τέσσερα κανονικά καθίσματα.
Τα πίσω διπλώνουν, ώστε να χωρέσει ένα ποδήλατο ή άλλα αξεσουάρ δραστηριοτήτων (διαθέσιμος χώρος από 180 έως 734 λίτρα). Κι όσον αφορά τις πληροφορίες για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, αυτές προβάλλονται στο παρμπρίζ σε οθόνη «Head Up Display» για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.
Τεχνολογία
Το πρωτότυπο εφοδιάζεται με ένα σύστημα «αναγνώρισης κίνησης». Επιτρέπει στον οδηγό με μιά περιστροφή του χεριού (!), να περιηγείται στα μενού, που εμφανίζονται με τη μορφή κυκλικών επιλογών, διαμορφώνοντας τα συστήματα ήχου, δορυφορικής πλοήγησης και κλιματισμού.
Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει, τον επιθυμητό τρόπο εμφάνισης των πληροφοριών στον πίνακα οργάνων: στροφόμετρο, θερμοκρασία λαδιού και νερού κατά τη διάρκεια της σπορ οδήγησης ή τουριστικές πληροφορίες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Κι αν… βαριέται να τα κάνει όλα αυτά, πάλι με μια απλή κίνηση του χεριού προς τα δεξιά, μεταφέρει τον έλεγχο των ρυθμίσεων στον συνοδηγό, ο οποίος έχει διαθέσιμο και φορητό PC για την αποθήκευση και την ανταλλαγή δεδομένων με την οθόνη του οδηγού.
Εν συντομία…
Επειδή η προστασία του περιβάλλοντος βρίσκεται σε προτεραιότητα, η Peugeot έβαλε στο HR1 το πρωτότυπο υβριδικό συγκρότημα κίνησης Hybrid4. Συνδυάζει ισχυρό κινητήρα βενζίνης μπροστά 1.2 lt – 110 hp (θα μπει σε παραγωγή για πολλά μοντέλα) με ηλεκτρικό μοτέρ πίσω 37 hp. Σε χαμηλές ταχύτητες κινείται ηλεκτρικά χωρίς να εκπέμπει ρύπους, ενώ σε μεγαλύτερες ταχύτητες λειτουργεί και ο κινητήρας βενζίνης προσφέροντας δυνατότητες τετρακίνησης.
Σε αυτή τη περίπτωση η μέγιστη ισχύς είναι 147 hp, καταναλώνοντας μόλις 3,5 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ. και εκπέμποντας μόνο 80 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, από το λεβιέ ή με μανέτες πίσω από το τιμόνι (ηλεκτρικά υποβοηθούμενο). Οσον αφορά στην ανάρτηση, είναι κλασική, με γόνατα McPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
Επιμέλεια: Δημήτρης ΜπαλήςCOOL ALEXIS - Παρ 01 Οκτ 2010, 13:43:04 Θέμα δημοσίευσης:
Ας είχε βγάλει η Peugeot κάτι σαν το escapade και θα πούλαγε σαν τα ζεστά ψωμάκια. Πήγαν οι βλάκες και έβγαλαν το 1007 με τις σουσαμόπορτες Steve - Παρ 01 Οκτ 2010, 23:55:53 Θέμα δημοσίευσης:
Σε χάλασε που δεν ήταν ολικής αλέσεως? king207cc - Τρι 05 Οκτ 2010, 22:36:00 Θέμα δημοσίευσης: http://www.auto24.gr/html/ent/252/ent.49252.aspPugobios - Τρι 05 Οκτ 2010, 23:48:06 Θέμα δημοσίευσης:
οι αρειανοι ξαναρχονται με το hr1 πετωντας ο χριστος και η μανα του τι βλεπουν τα ματακια μου franch_power - Τρι 05 Οκτ 2010, 23:51:52 Θέμα δημοσίευσης:
Εξωτερικα μου αρέσει πολύ αλλά το εσωτερικό μου φαίνεται πολύ διαστημικό! Steve - Τετ 06 Οκτ 2010, 11:19:03 Θέμα δημοσίευσης:
camay
tuned by salex στα 200ps με κανα big turbo kit και άντε ψάχτε το μετά! espoff - Τετ 13 Οκτ 2010, 09:37:44 Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Να μπεί ο 1,2 αυτός στο 107 και πάω να αγοράσω ένα χθες
στο 107 δε νομίζω αλλά σε όλη την υπόλοιπη γκάμα χαλαρά LIONHEART - Τετ 13 Οκτ 2010, 10:06:53 Θέμα δημοσίευσης: lionheart
Φοβερό όλο ειδικά μέσα μόνο λίγο η μούρη με χαλάει...