PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - περιεργος λ??

AlienHack - Δευ 27 Σεπ 2010, 11:13:36
Θέμα δημοσίευσης: περιεργος λ??
καλήμερα,
επειδη άλλαξα χταπόδι άλλαξα και πρώτο λ γιατι ο παλιός είχε γινει ενα με το μαντέμι και δεν ξεκολλούσε..

εχω hallmeter συνδεδεμένο στον λ (και στον παλιό και τον καινούριο το ξανασυνδεσα) αυτό που έβλεπα στον παλιό λ (μεσω του halmeter) ήταν , μόλις ανοιγα το ρεύμα στον κινητήρα σε 10 δευτερολεπτα ζεσταινόταν ο λ και δούλευε κανονικά. Στον καινούριο λ που έβαλα δεν ζεσταίνεται πάρα μόνο αφοί περάσουν κανα 5-6 λεπτά λειτουργίας του αμαξιού. μήπως έχει χαλάσει η εσωτερική του αντίσταση και δεν θερμαίνεται σωστά?

Μπορεί αυτη η καθυστέρηση να μου δημιουργήσει πρόβλημα στο αμάξι? μέχρι στιγμής δεν έχω καταλάβει κάτι και το αμάξι ακόμα και όταν ο λ δεν λειτουργεί γιατί είναι κρύος πηγαίνει μια χαρά...
nikolas206gti - Δευ 27 Σεπ 2010, 11:34:30
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω ξανακούσει ότι ο Λ ζεσταίνεται με του που γυρίσεις την μίζα. Χρειάζεται παραπάνω από 5-6 λεπτά για να αρχίσει να ζεσταίνεται και προφανώς να δείχνει το hallmeter τις όποιες σωστές ενδείξεις Wink
AlienHack - Δευ 27 Σεπ 2010, 12:29:49
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Δεν έχω ξανακούσει ότι ο Λ ζεσταίνεται με του που γυρίσεις την μίζα. Χρειάζεται παραπάνω από 5-6 λεπτά για να αρχίσει να ζεσταίνεται και προφανώς να δείχνει το hallmeter τις όποιες σωστές ενδείξεις Wink



έχει εσωτερική αντίσταση για να ζεσταινεται κατευθείαν, είναι σίγουρο αυτο.. , και αυτό γινοταν και εβλεπα στο hallmeter με τον παλιό μου λ. σε 10-15 sec ηταν ετοιμος!
ο καινουριος.. τα ζα μου αργα... υποθετω οτι περιμενει να ζεσταθει με τα καυσαερια.. απλος αναρωτιεμαι αν δημιουργει προβλημα αυτο..
nikolas206gti - Δευ 27 Σεπ 2010, 12:38:11
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ το έχω συνδέσει στον δεύτερο Λ και πρέπει τουλάχιστον να περάσουν 10 λεπτά με το αυτοκίνητο σε λειτουργία για να αρχίσει να δείχνει. Wink
AlienHack - Δευ 27 Σεπ 2010, 13:08:41
Θέμα δημοσίευσης:
ε τοτε ισως εινα θεμα λ, ισως αλλοι να εχουν την εσωτερικη αντισταση ισως αλλοι οχι.. ή ισως σε αλους να ζεστενεται αμεσα και αλοι να κανουν κανα πενταλεπτο.

ΕΠΙΣΗΣ μια που το ανέφερες, σε ποιον λ συνδεουμε το hallmeter? με τον STeve ειχαμε μια διαφονιοα προχτες περι του θέματος, έψαξα και στο net και άλλοι λένε στον 1ο άλλοι στον 2ο...

γενικότερα υποτίθεται οτι είναι καλύτερο να συνδεθεί στον wideband και οχι σε narrowband λ ωστε να δειχνει ποιο λεπτομερής ενδείξεις, αλλα στα 206 νομιζω πως και οι 2 λ μας ειναι narow οπότε σε οποίον και αν το βάλεις...

επίσης ο πρώτος λ ειναι πριν τον καταλυτη και ειναι αυτός που δινει τις ΒΑΣΙΚΕΣ πληροφορίες στον εγκέφαλο για τα μίγματα, αρα αυτον δεν πρεπει να βλεπουμε? ο δευτερος λ ειναι μονο για καμιά διόρθωση, οποτε δεν μας ενδιαφερει τοσο τι δειχνει αυτός..
drdino - Δευ 27 Σεπ 2010, 13:23:08
Θέμα δημοσίευσης:
1ο λαμδα θες, ο 2ος ελέγχει την λειτουργία του καταλύτη και συγκεκριμένα την θερμοκρασία του ώστε να γίνεται σωστά η κατάλυση.

Ο λ που έβαλες είναι καινούριος; Έχει ίδιο αριθμό καλωδίων με αυτόν που έβγαλες;
AlienHack - Δευ 27 Σεπ 2010, 14:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
1ο λαμδα θες, ο 2ος ελέγχει την λειτουργία του καταλύτη και συγκεκριμένα την θερμοκρασία του ώστε να γίνεται σωστά η κατάλυση.

Ο λ που έβαλες είναι καινούριος; Έχει ίδιο αριθμό καλωδίων με αυτόν που έβγαλες;


καινούριος δεν είναι, οσο για τα καλώδια υποθέτω ναι, δεν το τσέκαρα ο μηχανικός τον συνέδεσε. εγω δεν ήμουν καν εκει. λες να μην εχει εσωτερική αντίσταση?
drdino - Δευ 27 Σεπ 2010, 14:04:13
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν ζεσταθεί, οι μεταβολές που κάνει είναι άμεσες ή και εκεί αργεί;
volvos - Δευ 27 Σεπ 2010, 14:16:40
Θέμα δημοσίευσης:
alien τι σεταπ εχει το αμαξι

επειδη μου κανει και μενα το ιδιο
ισως ειναι επειδηε χει στεγνωσει απο μειγματα λιγο το μοτερ με την εξατμιση

οταν ειναι κρυο δουλευει οπεν λουπ οποτε εκει μπερδευεται απο το πιο φτωχο μειγμα που εχεις πλεον
οταν ζεσταθει επειδη δουλευει κλειστο λουπ πλεον παιρνει ανδειξεις απο τον λ και ειναι οκ αφου κοβει κατευθειαν ο εγκεφαλος αερα κλπ
AlienHack - Δευ 27 Σεπ 2010, 14:46:20
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Όταν ζεσταθεί, οι μεταβολές που κάνει είναι άμεσες ή και εκεί αργεί;


οταν ζεσταθεί δουλευει μια χαρα, γρηγορα οπως ο παλιος.

ολα νορμαλ ειναι απλος αργει να ζεσταθει..

νομιζω οτι εχει προβλημα ειτε η εσωτερικη του αντισταση για ζεσταμα, ειτε η καλοδίοση του και δεν παιρνει ρευμα η αντισταση..

@ volvos δεν νομιζω να στεγνώνει οταν ζεσταθει δίχνει κανονικα loop και οταν σανιδώσω το γκαζι δειχνει ελαφρος πλουσιο μειγμα (πρασνο λαμπακι..)
drdino - Δευ 27 Σεπ 2010, 14:57:04
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν βάζεις μτχ λ, αυτά τα θέματα υπάρχουν... Δε ρίχνεις καμιά ματιά στα καλώδιά του;
AlienHack - Τρι 28 Σεπ 2010, 12:03:35
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Όταν βάζεις μτχ λ, αυτά τα θέματα υπάρχουν... Δε ρίχνεις καμιά ματιά στα καλώδιά του;


ειναι το επομενο που ειχα στο μυαλο να κανω απλος πρεπει να το κανω μερα για να βλεπω καλα.. ισως σημερα αν προλαβω...
salex - Τετ 29 Σεπ 2010, 00:25:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητά μου τέκνα και δη Αλέξανδρε,

τις προάλλες έτυχε να γνωριστώ με το αυτοκινητό σου στον Προφήτη, αλλά δυστυχώς όχι και με σένα (δεν μας πρόλαβες μάλλον).

Μπορεί να βρεις χρήσιμες τις παρακάτω σημειώσεις:

AlienHack έγραψε:
ε τοτε ισως εινα θεμα λ, ισως αλλοι να εχουν την εσωτερικη αντισταση ισως αλλοι οχι.. ή ισως σε αλους να ζεστενεται αμεσα και αλοι να κανουν κανα πενταλεπτο.


Ω θεοί. Όλοι οι λάμβδα στα αυτοκίνητα παραγωγής μετά το 2001 είναι με τουλάχιστον 4 καλώδια. Γείωση, σήμα λάμβδα και δύο για την αντίσταση του προθερμαντήρα.

Όλοι αυτοί οι αισθητήρες χρειάζονται κανένα 5λεπτο για να ξυπνήσουν. Σε 30 δευτερόλεπτα ΔΕΝ πρόκειται να δεις τίποτε χρήσιμο.


Παράθεση:

ΕΠΙΣΗΣ μια που το ανέφερες, σε ποιον λ συνδεουμε το hallmeter? με τον STeve ειχαμε μια διαφονιοα προχτες περι του θέματος, έψαξα και στο net και άλλοι λένε στον 1ο άλλοι στον 2ο...



Σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν πολλοί, ο καταλύτης δεν αλλάζει τη σύσταση των καυσαερίων εις ό,τι αφορά τον λόγο καυσίμου/αέρα, ειδικά σε πλήρες φορτίο. Παγιδεύει ακόρεστους υδρογονάνθρακες που προκύπτουν από πλούσια καύση και τους παντρεύει με τα οξείδια του αζώτου που προκύπτουν από στεγνή καύση. Το αποτέλεσμα είναι διοξείδιο του άνθρακα και νεράκι.
Η περιεκτικότητα σε οξυγόνο δεν αλλάζει.

Επομένως είτε στον πρώτο τα μετρήσεις είτε στο δεύτερο, ένα και το αυτό το αποτέλεσμα.

Ταπεινή μου γνώμη, μην πειράζετε τον πρώτο Λ γιατί αυτόν χρησιμοποιεί ο εγκέφαλος για να διορθώνει το μίγμα. Αν πάτε και βάλετε παραπάνω καλώδια του μαμάτε την ειδική αντίσταση και διαβάζει ό,τι ναναι.

Παράθεση:

γενικότερα υποτίθεται οτι είναι καλύτερο να συνδεθεί στον wideband και οχι σε narrowband λ ωστε να δειχνει ποιο λεπτομερής ενδείξεις, αλλα στα 206 νομιζω πως και οι 2 λ μας ειναι narow οπότε σε οποίον και αν το βάλεις...


Πράγματι. Αν υποστηρίζεται ο wideband από το halmeter.

Παράθεση:

επίσης ο πρώτος λ ειναι πριν τον καταλυτη και ειναι αυτός που δινει τις ΒΑΣΙΚΕΣ πληροφορίες στον εγκέφαλο για τα μίγματα, αρα αυτον δεν πρεπει να βλεπουμε?


Βλέπε παραπάνω για επεξήγηση.


Παράθεση:

ο δευτερος λ ειναι μονο για καμιά διόρθωση, οποτε δεν μας ενδιαφερει τοσο τι δειχνει αυτός..


Ο δεύτερος παρακολουθεί την κατάσταση του καταλύτη. Για αυτό και μόνο υπάρχει.

Για αυτό και είναι ασφαλέστερο να μετράς στον δεύτερο αντί για τον πρώτο. Γιατί ο δεύτερος κάνει αγκαρία να χαζεύει τον καταλύτη, δεν παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τη ρύθμιση καυσίμου. Επομένως η ηλεκτρολογική παρέμβαση του κυκλωματος του halmeter τον επηρεάζει λιγότερο και η αλλοίωση δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία όσο έχει στον πρώτο.
Steve - Τετ 29 Σεπ 2010, 08:57:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πες μου πο^^$η salex ότι ανέβηκες και ΔΕΝ πήρες τηλέφωνο... πες το μου αυτό μόνο...
AlienHack - Τετ 29 Σεπ 2010, 10:31:55
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΥΤΗ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΣΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ??
Ω ΘΕΟΙ!! Shocked

κριμα ρε που δεν με προλαβες! θελω πρόγραμμα και εγω και ο nikos206cc.

οσο γιαυτα που λες ολα σωστα.. ΑΛΛΑ πιστεψε με, ο πρωιν λ που ειχα σε 20SEC ζεσταινοτανε και εδειχνε σωστες μετρησεις.. εχω δεκαδες φιλους μου που τον ειδαν , οταν ακομα ηταν καινουριο το hallmeter και με ρωτουσαν ολοι τι ειναι και τους εξηγουσα, γυρνουσα κλειδι και σε 20 sec max εδεινε μειγματα , loop κτλ..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr