PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 - σκορτσάρισμα & άλλα

NoDsl - Τετ 15 Σεπ 2010, 23:55:45
Θέμα δημοσίευσης: 207 - σκορτσάρισμα & άλλα
Λοιπόν το θέμα έχει ώς εξής.

Απο τα ~13000 έχει ξεκινήσει και μου σκορτσάρει στα μέσα της διαδρομής και μόνο στο ξεκίνημα. Μετά απο την προτελευταία βόλτα στο lion μου είπαν οτι το πατινάρω πολύ και οτι αν το αφήνω πιο απότομα ίσως φτιάξει.

Αυτό που κατάλαβα, μετά απο αρκετό ψάξιμο και ελέγχους στις βάσεις μοτερ/BE4R που είναι οκ, είναι πως λογικά έχω ανάψει πλατό/βολάν η και τα δύο και έχω hotspot με αποτέλεσμα να μου έχει τους κραδασμούς που έχω.

Η πρώτη τους κουβέντα ηταν οτι ειναι αναλώσιμο και δεν το καλύπτουν.

Το ερώτημα είναι, όσο και να το κακοπατινάρω όπως λένε, που θεωρώ οτι δεν είμαι τόσο "παράλυτος" (no offence), δικαιολογείται να κλάσει στα ~13000-15000;
Αξίζει, θα έχει νόημα, να στείλω mail στην peugeot?

Επίσης ψάχνοντας βιντεάκια στο youtube έπεσα σε ένα R56 που έχει τον ίδιο χτύπο στο μοτέρ όπως το δικό μου.(σαν τα μπέκ αλλά χαμηλότερης συχνότητας και πίσω απο τον ήχο τους. Όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν).

Του τύπου του αλλάξανε τεντωτήρα οπότε υποθέτω πως και ο δικός μου έχει ψιλοαρχίσει να κλάνει. btw έχω τον 2ης φουρνιάς.
Δεν μου έχει κάνει σαν τρακτέρ ποτέ απλά σκέφτομαι την αλλαγή για να μη μου φάει τις γλύστρες απο το χτύπημα. Το σκέφτομαι σωστά;

Όπως και να έχει ζητάω γνώμες και ένα mail αν είναι και αξίζει να ασχοληθώ με την peugeot διαφορετικά να το πάω σε κανα χριστιανό έξω να το φτιάξει να τελειώνω.



Και για τους τύπους να καταλάβετε διαφορά στην εξυπηρέτηση. Του κολλητού το GTC τον άφησε μετά απο 2 χρόνια απο μπαταρία. Τον φορτώσανε, τον πήγαν στην αντιπροσωπεία και του την αλλάξανε εχτές στην εγγύηση...

Να χέσω μέσα στα αναλώσιμα της peugeot...
salex - Πεμ 16 Σεπ 2010, 08:34:50
Θέμα δημοσίευσης:
Νιόνιο επιμένω.

Το πρόβλημα δεν βρίσκεται στο αμαξάκι σου. Το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι η μαμά εταιρεία δεν παρέχει υπηρεσίες του επιπέδου που θα ήθελες.

Το 90% των 207 που έχω δει έχουν κάποιο μικρό ή μεγάλο κουσούρι.
Τα περισσότερα κάνουν σαν τρακτέρ αν τα βάλεις μπροστά μετά από 4-5 μέρες.
Το δικό μου αργεί να ανεβάσει λάδι στα ωστήρια το πρωί και κάνει σαν μην πω. Αυτό που ακούς είναι τα ωστήρια που περιμένουν λάδι!
Μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι μετά από 85.000χλμ θα είναι το ίδιο και οι γλύστρες δεν θα έχουν πρόβλημα.

¶λλου του καίει 1 λίτρο λάδι ανά 2000χλμ. Υπάρχουν και με πρόβλημα για χρονίσματα, κολλημένες βαλβίδες πίεσης, σκάστρες, πολλαπλασιαστές, τουρμπίνες που ουρλιάζουν αντί να σφυρίζουν, πυράκια που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν κλπ.

Η απάντησή μου δεν προσανατολίζεται στο να σε αποκαρδιώσει. Κάθε άλλο.

Δυστυχώς όμως υποψιάζομαι ότι θα δυσκολευτείς πολύ να περάσεις εγγύηση τον δίσκο σου, που ούτως ή άλλως είναι απότομος στις αποσυμπλέξεις από φυσικού του.
alexandros 207 Rallye - Πεμ 16 Σεπ 2010, 09:32:05
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε οντως ο δισκος πλατο ειναι αναλώσιμο και δεν το καλύπτουν
πολυ δυσκολα να στο αλλαξουν στην εγγυηση
εκτος αν εχεις λιγα χλμ(15.000 εχεις?) και τους τα πριξεις απιστευτα... Smile

αλλα δε νομιζω να το πατιναρεις τοσο κι εσυ....
τοσο κουλος εισαι? Very happy
πως το αναψες?


τον τεντωτήρα τον εχεις αλλαξει μια φορα ηδη?
αν δεν τον εχεις αλλαξει πηγαινε να στον αλλαξουν ασχετα αν εχει η δεν εχει προβλημα...
κακο δεν θα του κανεις,μονο καλο
αυτο δε νομιζω να στο αρνηθουν...
αλλα αν τον εχεις αλλαξει ηδη μια φορα θα σου λενε μλκς
NoDsl - Πεμ 16 Σεπ 2010, 09:36:49
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχάς ευχαριστώ για το χρόνο σου να απαντήσεις. Είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι αν ρωτάω βλακίες.

Απο εκεί και πέρα το αμάξι προφανώς και δεν το κατηγορώ και το έχω ξαναπεί, απλά αναφέρω τι βλέπω με τα ίδια μου τα μάτια για να μην υπάρχουν εντυπώσεις σοβαρής υποστήριξης απο την peugeot στην Ελλάδα τουλάχιστον.
Και αυτό που με τσιτώνει περισσότερο είναι που όλοι έχουν την καραμέλα "έτσι κάνουν όλα. Δεν έχεις τπτ".
Όχι ρε φίλε δεν κάνουν έτσι όλα. Δώσε λύση αν είσαι υποχρεωμένος αλλιώς πές μου έχεις αυτό και μη μου λές #^@$%&@ για να μου πουλήσεις δισκοπλατοβολάν όταν γεννήσουν όλα μαζί. Γιατί η lion π.χ δεν είναι σερβις. Χάλασε; Αλλάζει μόνο. Δεν επισκευάζουν Αυτή είναι η λογική.

Πράγμα που με λυπεί. Γιατί οταν έχεις πληρώσει κάτι για καινούργιο και μάλιστα την κορυφαία έκδοση του 207 περιμένεις ανάλογη υποστήριξη. Ούτε 107 πήρα, no offence, ούτε 1400άρι.

Πραγματικά λυπάμαι τους κατόχους RCZ. Πάλι no offence.



Απο εκεί και πέρα, για τα προβλήματα που ανέφερα. Οκ, για την καδένα αλλά στα pdf του LW λέει έλεγχο τζόγου καδένας /10000χλμ. Μλκες σίγουρα δεν είναι...
Αυτό που φοβάμαι είναι μην πηδήξει κάνα δόντι και με ****ξει...


Για το συμπλέκτη έχεις ξαναδεί αυτή τη συμπεριφορά; Παίζει να είναι κάτι πιο απλό, Missaligned ή ρουλεμάν;


Τεντωτήρα δεν έχω αλλάξει ποτέ, και ξαναλέω είναι 2ης φουρνιάς ο δικός μου.
sonermgb - Πεμ 16 Σεπ 2010, 10:23:13
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Το δικό μου αργεί να ανεβάσει λάδι στα ωστήρια το πρωί και κάνει σαν μην πω.


To ίδιο κάνει και στο δικό μου αν και 307....αλλά είναι θέμα συνήθειας πιστεύω.......στην αρχή μου έκανε πολύ εντύπωση...αλλα σε μηχανικούς που ρώτησα...το ίδιο πράγμα που είπες φίλε μου μου είπαν.......Ειδικά το πρωί.Και φυσικά δεν το ζορίζω καθόλου μέχρι να δω ότι έχει ζεσταθεί.

Τέλος πάντων η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ εκνευριστικό Confused
mrkaza - Πεμ 16 Σεπ 2010, 11:25:06
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτισω κατι αν βαλουμε 0-30 αντί 5-30 καθως θα ειναι ποιο λεπτο στο ξεκηνιμα που εναι κρυο δε θα ανεβασει ποιο γρηγορα ή και αμεσος λαδι ?
sonermgb - Πεμ 16 Σεπ 2010, 13:11:07
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
Να ρωτισω κατι αν βαλουμε 0-30 αντί 5-30 καθως θα ειναι ποιο λεπτο στο ξεκηνιμα που εναι κρυο δε θα ανεβασει ποιο γρηγορα ή και αμεσος λαδι ?

Tι να πω και γω με 10-40
salex - Πεμ 16 Σεπ 2010, 16:15:33
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
Να ρωτισω κατι αν βαλουμε 0-30 αντί 5-30 καθως θα ειναι ποιο λεπτο στο ξεκηνιμα που εναι κρυο δε θα ανεβασει ποιο γρηγορα ή και αμεσος λαδι ?


Ναι Πάνο, πράγματι μπορεί να βοηθήσει.

Αλλά επειδή το λάδι 5w-30 είναι ήδη λεπτόρευστο, φοβάμαι ότι το 0-30 θα καίγεται σε ταχύτητα σαν το λάδι στα McDonalds.
android - Πεμ 16 Σεπ 2010, 17:45:07
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
mrkaza έγραψε:
Να ρωτισω κατι αν βαλουμε 0-30 αντί 5-30 καθως θα ειναι ποιο λεπτο στο ξεκηνιμα που εναι κρυο δε θα ανεβασει ποιο γρηγορα ή και αμεσος λαδι ?


Ναι Πάνο, πράγματι μπορεί να βοηθήσει.

Αλλά επειδή το λάδι 5w-30 είναι ήδη λεπτόρευστο, φοβάμαι ότι το 0-30 θα καίγεται σε ταχύτητα σαν το λάδι στα McDonalds.


οχι τουλαχιστον μεχρι τα 50000 χλμ που χω μεχρι τις 7500 χλμ αλλαγη το πολυ μισο λιτρο κατω
παντως 0-30 βαλω 5-30 βαλω διαφορα στο ηχο δεν εχω δει
rallaki-1 - Πεμ 16 Σεπ 2010, 18:40:20
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
Γιατί η lion π.χ δεν είναι σερβις. Χάλασε; Αλλάζει μόνο. Δεν επισκευάζουν Αυτή είναι η λογική.


Δυστυχώς αυτά είναι τα συνεργεία της εποχής μας ή τουλάχιστον τα περισσότερα.
action_peugeot - Πεμ 16 Σεπ 2010, 20:31:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βάλεις λάδια 0-30 και τα αλλάζεις κάθε 7500 χλμ δεν θα έχεις πρόβλημα
Μπορεί να διορθώσεις την κατάσταση η τουλάχιστον δεν την επιβαρύνεις
franch_power - Παρ 24 Σεπ 2010, 00:18:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως υπάρχει το πρόβλημα είναι εμφανή στο τουτούνι,με το που έκατσα συνοδηγός στο le man του φίλου διονύση το ένιωσα στην αποσύμπλεξη στο ξεκίνημα Sad στο δικό μου 207 δεν το κάνει! Αλλά το δυσάρεστο είναι που να βρεις άκρη με τα αστέρια της ελλάδας κ την εξυπηρέτηση που παρέχουν,πως να μην φτάνεις στο αμήν όταν έχεις την κορυφέα και ιδιαίτερη έκδοση του 207 κ να μην υπάρχει υποστήριξη για οποίο τυχόν πρόβλημα παρουσιαστή!Sad
NoDsl - Παρ 24 Σεπ 2010, 08:43:45
Θέμα δημοσίευσης:
Και εσύ το είδες και ο θανάσης το είδε και ο κυρ. Γιάννης το είδε. Αλλά κανείς, απο τις αντιπροσωπίες Ελλάδος, δεν κάνει κάτι για αυτό.

Τέσπα και πάει στο διάτανο αυτό που ντάξει μπορεί να φταίω και εγώ... Το θυμάσαι το θόρυβο με τον κλιματισμό; Μετά απο μια προσεκτική ματιά στις τροχαλίες, του στροφάλου μου κάνει 8άρια. Το είδε ο Θανάσης...

¶ντε πάλι να τους το πάω και να τους πείσω οτι δεν είμαι ελέφαντας και οτι ο θόρυβος κατα πάσα πιθανότητα είναι απο εκεί. Και τσάμπα αλλάξανε μέχρι τώρα κομπρέσσορα και τροχό τριβής αφού συνεχίζει και κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα...

¶ ρε κληρονομικοι μάστορες...

Μάλλον τα έχω βρεί με τον εαυτό μου. Οταν μαζεψω κανα 500-600 θα το πάω έξω να αλλάξω τεντωτήρα, τροχαλία και δισκοπλατό να τελειώνω. Με τους μ.............
rallaki-1 - Παρ 24 Σεπ 2010, 09:40:33
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
¶ ρε κληρονομικοι μάστορες...


Τι γα**το αυτο που είπες!!!!!!!!!!!!
franch_power - Παρ 24 Σεπ 2010, 10:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αστα φίλε διονύση είναι να μην μπλέξεις! Sad καλά θα κανείς όπως είπες και εσυ συγκέντρωσε ένα πόσο και αλλάξετα κ να πάνε να ...... Wink
NoDsl - Παρ 24 Σεπ 2010, 10:31:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ε ναί ρε φίλε τι θα κάνω. Αφού η "εγγύησή" μας είναι άχρηστη θα χάσω ένα μισθό για να πληρώνω τις μλκιες του μάρκετινγκ της πεζό.

Αλλά τώρα κατάλαβα γιατί έχει 2000 κάτω το πεζό απο τα αντίστοιχα αυτοκίνητα άλλων εταιριών... Τα πληρώνεις στην πορεία...

Αλλά το θέμα πάει και λίγο μπάλα. π.χ αν δεν χρειαζόταν όντως να μου αλλάξουν κομπρέσσορα κλπ, απο τις μλκιες του μηχανικού που άλλαξε τσάμπα μπήκε μέσα η πεζό. Εμ αν μπαίνει έτσι μέσα λογικό να μην μπορεί να κάνει σε όλους αλλαγές.

Ας προσέξουν τους μάστορες τους να κάνουν καλύτερη βλαβοδιάγνωση να γλυτώνουν άστοχες αντικαταστάσεις για να αλλάζουν σε όσους έχουν πρόβλημα. Εκτώς και αν έχουν τα @@ να αλλάζουν κάποια πράγματα προληπτικά. Έστω μία φορά.
stergios_ath - Κυρ 24 Οκτ 2010, 10:29:44
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα.ειχα γραψει και πριν λιγεσ μερεσ στο θεμα με τα σερβις..πριν λιγεσ μερες εκανα το σερβις των 40000 σε ενα συνεργειο στη μεταμορφωση(μη εξουσιοδοτημενο)το οποιο καλυπτει εγγυησεις κανονικα.εγινε αλλαγη μπουζι λαδιων, φιλτρο λαδιου και για ενα θορυβο οπου κανει το αμαξι οταν το σβηνωτο πορισμα βγηκε για ενα λαστιχακι-τσιμουχα που βρισκεται γυρω απο την πεταλουδα,οπου και αλλαχτηκε.φυσικα ο θορυβοσ συνεχιζει να υπαρχει.επισεισ παρατηρησα οτι το μοτερ δεν ακουγεται οπωσ πριν αλλα λιγο σαν να σφυραει οταν ανοιγω το γκαζι η στο ρελαντι σε μικροτερο βαθμο.επισεισ παρατηρησα οτι δεν παει και τοσο καλα το αυτοκινητο ειδικα στις χαμηλες στροφεσ.(στο σερβισ δυστυχωσ το ειχε παει ο father,οπου οταν ηρθε η ωρα της πληρωμης τα μπουζι καναν παραπανω αποτι μου ειχε πει στο τηλ οπου και εψαχνε στο σερβισμποξ και με ρωταγε αν εχω αυτο με τα 150 αλογα η οχι και οταν του ειπα 150 μου ειπε 41 ¤αρχικα ενω τελικα χρεωθηκα ~60 ισως λογο αλλαγης κωδικου)εχει καμια ιδεα κανεις για το τι συμβενει.αυριο θα παω απο εκει για να γινει και δοκιμη στο δρομο με το διαγνωστικο..ευχαριστω
recife_rallye - Κυρ 24 Οκτ 2010, 19:18:44
Θέμα δημοσίευσης:
Na σου πουμε ευχαριστως τι συμβαινει φιλε μου,αλλα για ποιο απ ολα ρωτας? Rolling eyes
Αυτο που ακουγεται οταν σβηνει,ειναι μαλλον η τροχαλια του δυναμο.. Wink
stergios_ath - Κυρ 24 Οκτ 2010, 22:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
αν εχεται καμια ιδεα γιατι δεν παει καλα το αμαξι εννοω.. και αν η τροχαλια θελει αλλαγη..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr