Κύριοι καλησπερα σας. ελυσα τα προβληματα του γατου μου, αλλαζοντας πολλαπλη εξαγωγης και τη σωληνα μεχρι τον καταλυτη. Οταν ο εξατμισας εκανε την μετατροπη και κατεβασε τον καταλυτη κατω, εκτος το οτι η σωληνα στην κουρμπα κατω απο το καρτερ γινοταν σχεδον 3.5 ποντους, ειχε αφησει ενα νυχι εσωτερικα τουλαχιστον 4 χιλιοστα με αποτελεσμα τα καυσαερια να γυριζουν πισω. Τωρα το αμαξι παει 170 χλμ στην ανηφορα και τα κραταει. 3η και 4η χτυπανε κοφτη. και φυσικα χωρις να πυρωνει. θελω να πω ενα μεγαλο μπραβο στον Ανδρεα το Μιχαλοπουλο και τον αδερφο του, που βρισκονται στην πετρουπολη στην οδο Κρωπιας, οι οποιοι το ανακαλυψαν και διορθωσαν το προβλημα. υ.γ. το αμαξι κανει σαν 16αρι rallie και τρελενομαι....... υ.γ.2 ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους εσας που βοηθησατε με τη γνωμη σας. |