franch_power έγραψε: |
Παιδία αν έχει κολλήσει η βαλβίδα διαχείρισης πίεσης το αντιλαμβάνεσαι μόνο όταν έχεις ενδείξεις από μπαρόμετρα! αν δεν υπάρχουν! ![]() |
saikoe_39 έγραψε: |
στο αρχισε ξαφνικα..?????δλδ εκει που ολα ηταν οκ....αρχισε να κανει αυτα τα κολπα...η σιγα σιγα..??δλδ μικρο διαφορες στο στοχο πιεσης κλπ..??
αν εχεις τον κωδικο του ανταλ μας σωζεις.. |
saikoe_39 έγραψε: |
για να βγει και να μπει ειναι δυσκολο πολυ..????
θελει απλα σε ραμπα και τπτ αλλο..? |
salex έγραψε: |
Ε εντάξει, για μια βαλβίδα που μπορει κάποτε να χαλάσει δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις έναν ολόκληρο κινητήρ αναξιόπιστο...
Μην ανησυχείτε άδικα. Αν δεν έχετε τέτοια συμπτώματα, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Το πολύ πολύ να την αλλάξετε ( =εργατικα + κανένα 60άρι για την βαλβίδα). |
salex έγραψε: |
Ε εντάξει, για μια βαλβίδα που μπορει κάποτε να χαλάσει δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις έναν ολόκληρο κινητήρ αναξιόπιστο...
|
ironman02 έγραψε: |
Αυτό με το χρόνισμα μάλλον θα το αφήσω και θα ελπίζω στο καλύτερο. Οι αντιπροσωπείες κάνουν τους κινέζους για τον τεντωτήρα (νομίζω από εκεί προέρχεται το πρόβλημα) και απ'ότι θυμάμαι δεν είναι λίγα τα λεφτά για την αλλαγή του.. |
psilos133 έγραψε: |
Γεια σας και απο μενα...τελευταια μου κανει κ μενα κατι κολπα μια τραβαει πολυ καλά μια παει με το ζορι...επίσης, στο ξεκίνημα κανει σαν να μπουκώνει καμια φορά αλλα πολύ σπάνια..(πατας γκαζι κ δεν ακουει)..Το μοτερ εχει γύρω στα 50.000 χλμ..Χρονισμα ή βαλβίδα ή μηπως κάτι αλλο?? |
rallye207 έγραψε: |
Καλησπέρα έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα μόνο που εμένα η πίεση ανεβοκατεβένει και δεν κάνει πάνω από 1.3 οβερ(στιγμιαίο) σε σχέση με πριν που έκανε 1.4-1.5 η βαλβίδα φταίει η είναι τπτ άλλο?
καμία ιδέα? edit: σκάστρα έχω απο το λεον κουπρα αλλαγμένα τα μέσα μόνο όχι όλη την σκάστρα! είχα παλιό λογ/σμο αλλά για κάποιο λόγο δεν με βάζει και έφτιαξα άλλον |
bagosgt έγραψε: | ||
βρηκες λυση???φορας μπαρομετρο??? αν ναι,κατα 90% σου εχει κοπει το σωληνακι που σου δειχνει πιεση το μπαρομετρο κ χανει απο εκει.λογω βασης παει μπρος πισω το μοτερ,κ βρισκει στις σωληνες του αιρκοντισιον κ τρυπαει.λυσε το φιλτροκουτι,βγαλτο κ δεν το σωληνακι στο τσουτσουνι του ανταπτορα.αν δεν ειναι αυτο μας λες κ ολο κ κατι θα βρουμε ![]() |
vaggelisgr έγραψε: |
Παω για δουλεια χαραματα και χαλαρη 3η πεταει ξανα antipolution fault και καπακι engine man system fault η καπως ετσι το μπ@@@@@λο. Σταματαω επιτοπου σβηνω μιας και το αμαξι στο ρελαντι εκανε σα να ρεταρει, σβηνω ξαναναβω και το engine ειχε σβησει αλλα δουλευε κανα δεκαλεπτο βεντιλατερ σερι! Ξανα διαγνωστικο και βγαζει 4 - 5 σφαλματα σχετικα με πεταλουδα γκαζιου, αποκρισης κτλ. Τα ξανασβηνω ολα και τωρα σκεφτομαι πλεον να πατησω γιατι κατι θα ξαναβγαλει. |
rallye207 έγραψε: |
Λογικά στην αντιπροσωπεία δεν θα το κοιτάξουν και αυτό? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
υ.γ. πέρασες μαμά λογισμικό με υβρίδιο επάνω; ![]() |
vaggelisgr έγραψε: |
Μακαρι ρε λευτερη να δουλεψει επιτελους σωστα ετσι..
Οσο για το αν με στενοχωρεις η οχι πιστεψε με φιλε εφαγα τονους στενοχωριας τις τελευταιες ημερες μιας και το χα καψουρα και ειχα ριξει πολλα ευρω σε ολους τους τομεις. Οποτε ας ελπισω να στρωσει και να μην ξαναδω λαμπακια κτλ. |
bagosgt έγραψε: |
0λα εγιναν με την σωστη σειρα,κ φοραει τη δικη μου τουρμπινα,οποτε δε παιζει θεμα προβληματος με τη τουρμπινα κ τη λειτουργεια της ![]() απλα δεν εχει γινει κανενα απντειτ,οποτε αφου μπηκε το προγραμμα(το ιδιο σεταπ που φορουσα κ εγω),επειδη στο δικο μου εκανα συνεχως απντειτ,το προγραμμα ναι μεν ηταν το ιδιο,αλλα περασμενο σε αλλο λογισμικο,γιαυτο κ του ριχνει την πιεση λογω χαμηλης πιεσης ![]() φιλε βαγγο,δεν πρεπει να σε αγχωνει,μιας κ ειναι καθαρα θεμα ρουτινας κ χρονου το ολο θεμα.εσυ ειχες αυτο το προβλημα κ οταν με το καλο το λυσεις θα εχεις κατι παρα πολυ δυνατο κ απροβληματιστο(εφοσον το εχεις προσεξει κ εχεις συντηρησει σωστα το αμαξακι σου) σκεψου τους περισσοτερους που εχουν πολλα περισσοτερα προβληματα απο το δικο σου,κ το εχουν γνησιο,δλδ τα προβλημα δεν ειναι προιοντα της βελτιωσης ![]() επομενως το μονο που μενει ειναι να ξαναπεραστει το προγραμμα,πανω στο καινουριο λογισμικο που εχεις κ ολα καλα ![]() περιμενουμε νεα σου,κ μην αγχωνεσαι,ολα θα πανε καλα ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Παντως καλο θα ηταν πριν απο καθε βελτιωση να κανετε και ενα απντειτ.. ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Τι εννοείς πρίν από κάθε βελτίωση; Να πηγαίνει κάθε αμάξι στη peugeot δηλαδή; Και τα προγραμματισμένα; Ή εννοείς μετά από κάθε βελτίωση να πηγαίνει στο προγραμματά μήπως; |
ironman02 έγραψε: |
Ξέρουμε πότε βγήκε το τελευταίο update από peugeot? Έχει βγεί κανένα τα τελευταία 2 χρόνια (σχεδόν) που έχω το αμάξι? ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Ξέρουμε πότε βγήκε το τελευταίο update από peugeot? Έχει βγεί κανένα τα τελευταία 2 χρόνια (σχεδόν) που έχω το αμάξι? ![]() |
nick sapanidis έγραψε: |
ο εγγεφαλος εφαγε σκαλωμα απο την φιλτοχωανη...λογο της διαφορας στον αερα που διαβαζε...εγινε reset και update και ολα οκ... |
Alexis22 έγραψε: |
Βλαβη με κωδικο P0033 εχει να κανει με την συγκεκριμενη βαλβιδα ?
Σηκωνει οση πιεση θελει και οποτε θελει...ενω πρεπει να βλεπω πιεση το πολυ 1.2bar,χθες καποια στιγμη ειχε φτασει στο 1.5.. Το περιεργο ειναι οτι η βαλβιδα ειναι σχετικα καινουρια (3000χλμ) και ο τελευταιος κωδικος. |