PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 - προβλήματα με τη βαλβίδα διαχείρισης πίεσης

salex - Σαβ 11 Σεπ 2010, 13:08:05
Θέμα δημοσίευσης: 207 - προβλήματα με τη βαλβίδα διαχείρισης πίεσης
Τελευταία όλο και περισσότεροι περνούν το πρόβλημα με τη βαλβίδα διαχείρισης πίεσης.

Η βαλβίδα αυτή κολλάει και έτσι η τουρμπίνα είτε σηκώνει υπερβολική πίεση είτε πολύ χαμηλή σε σχέση με αυτό που ζητά ο εγκέφαλος.

Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες εδώ:
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=247

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κώστα (RME) που μου έδωσε τη χαλασμένη βαλβίδα του!
giannis27 - Σαβ 11 Σεπ 2010, 14:10:54
Θέμα δημοσίευσης:
ξέρουμε τον κωδικό του ανταλλακτικού κ την τιμή του?

η αλλαγή τις είναι εύκολη υπόθεση?
salex - Σαβ 11 Σεπ 2010, 16:57:32
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι ο κωδικός βρίσκεται σε μια από τις φωτογραφίες.
Κοστίζει περί τα 60Ε αν δεν απατώμαι και είναι μεγάλο μανίκι η αντικατάσταση.

Η βαλβίδα αυτή βρίσκεται κρυμμένη κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής, σε σημείο που πρέπει να σηκωθεί το αυτοκίνητο σε αναβατόριο για να βγει (πας απο κάτω με τα χέρια στην ανάταση και ψαχουλευτά).
franch_power - Σαβ 11 Σεπ 2010, 19:58:54
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδία αν έχει κολλήσει η βαλβίδα διαχείρισης πίεσης το αντιλαμβάνεσαι μόνο όταν έχεις ενδείξεις από μπαρόμετρα! αν δεν υπάρχουν! Rolling eyes
rallaki-1 - Σαβ 11 Σεπ 2010, 20:06:10
Θέμα δημοσίευσης:
franch_power έγραψε:
Παιδία αν έχει κολλήσει η βαλβίδα διαχείρισης πίεσης το αντιλαμβάνεσαι μόνο όταν έχεις ενδείξεις από μπαρόμετρα! αν δεν υπάρχουν! Rolling eyes


Και πάλι το καταλαβαίνεις γιατί αν σηκώσει πολύ πίεση θα σου βγάλει την οθόνη το γνωστό μνμ (δεν το λέω για να μην το γρουσουζέψω Laughing ) και δεν πάει "μία" αλλά και αν δεν σηκώνει πίεση πέφτουν τρομερά οι επιδόσεις..

Εμένα είχε κολλήσει και δεν σήκωνε πίεση και ψηλά ήταν νεκρό!
franch_power - Σαβ 11 Σεπ 2010, 20:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
Σ'ευχαριστώ mike! Wink
giannis27 - Τρι 14 Σεπ 2010, 14:53:34
Θέμα δημοσίευσης:
00001922V5 ΒΑΛΒΙΔΑ ΣΩΛ/ΕΙΔ 57,79 EUR

αυτό είναι?

η
αυτό
00001922S2 ΒΑΛΒΙΔΑ ΣΩΛ/ΕΙΔ 55,98 EUR
όποιο κ να ναι πάντως είναι μεγάλο μανίκι για να αλλαχθεί Confused
RME - Τετ 15 Σεπ 2010, 10:05:32
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παντως δεν ηταν οτι δεν σηκωνε πιεση αλλα εκανε οτι γουσταρε μια σηκωνε μια δεν σηκωνε. το παταγες με 3 μεχρι 4000 ταφος, και στις 4200 κολαση ξαφνικα μετα ταφος παλι, η ανοιγες μεχρι 3000 χαμος και στις 4000 ταφος παλι. τορα βεβαια εχο αλλο προβλημα με λαμδα το widband αλλα αυτο εινε αλλο θεμα (Στελιοοοο 190 ευρωωωωωωω κανει, p0053 O2 heater resistance ετσι πληροφοριακα)
saikoe_39 - Τετ 15 Σεπ 2010, 10:35:32
Θέμα δημοσίευσης:
στο αρχισε ξαφνικα..?????δλδ εκει που ολα ηταν οκ....αρχισε να κανει αυτα τα κολπα...η σιγα σιγα..??δλδ μικρο διαφορες στο στοχο πιεσης κλπ..??

αν εχεις τον κωδικο του ανταλ μας σωζεις..
android - Τετ 15 Σεπ 2010, 16:01:13
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο ηθελα να ρωτησω...αν για αρχη κολαει λιγο και η περνεις μια μικρη πτωση..η ενα λιγο μεγαλυτερο μπαμ...μεχρι να φτασει να μεινει μονιμα σε μια θεση
rallaki-1 - Τετ 15 Σεπ 2010, 18:12:36
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
στο αρχισε ξαφνικα..?????δλδ εκει που ολα ηταν οκ....αρχισε να κανει αυτα τα κολπα...η σιγα σιγα..??δλδ μικρο διαφορες στο στοχο πιεσης κλπ..??

αν εχεις τον κωδικο του ανταλ μας σωζεις..


Εμένα έτσι μου ξεκίνησε άρχισε στην αρχή να τουρμπίζει όποτε ήθελε και μετά δεν τούρμπιζε καθόλου..

Για κωδικό δεν ξέρω καθώς το πέταξα το κουτί του. Η τιμή του πάντως είναι περίπου 55€!
saikoe_39 - Τετ 15 Σεπ 2010, 18:29:43
Θέμα δημοσίευσης:
για να βγει και να μπει ειναι δυσκολο πολυ..????

θελει απλα σε ραμπα και τπτ αλλο..?
rallaki-1 - Τετ 15 Σεπ 2010, 18:40:19
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
για να βγει και να μπει ειναι δυσκολο πολυ..????

θελει απλα σε ραμπα και τπτ αλλο..?


Ναι, αλλά πρόσεχε που μπαίνει το κάθε σωληνάκι!
ironman02 - Τετ 15 Σεπ 2010, 20:54:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό με τη βαλβίδα έχει παρουσιαστεί μόνο σε προγραμματισμένα?

Ή το έχει πάθει και κανένας μαμά?
salex - Τετ 15 Σεπ 2010, 22:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο αυτή η βλάβη εμφανίζεται τόσο σε εργοστασιακά όσο και σε προγραμματισμένα.

Μπορεί να είχες ακούσει για μύριες περιπτώσεις εγγυήσεων που -εντελώς εργοστασιακό- αυτοκίνητο δεν σήκωνε πίεση, ή σήκωνε και μετά έπεφτε σε safe mode. Η safe mode μια φορά το μήνα ή σε ακανόνιστα χρονικά διαστήματα.

Όλα αυτά = Βαλβίδα οεο.
ironman02 - Τετ 15 Σεπ 2010, 22:41:57
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλιστα..Οκ! Ευτυχώς σε μένα δεν έχει εμφανίσει τίποτα ακόμα γενικά (μόνο κροτάλισμα καμιά φορά), αλλά αρχίζω και φοβάμαι με όλα αυτά που διαβάζω..

Το είχα για αξιόπιστο αυτό το μοτερ. Βέβαια μπορεί να υπάρχουν ένα σωρό άλλα που δεν έχουν εμφανίσει ποτέ τίποτα αλλά οκ..Μια ανησυχία την έχω τώρα που κοντέυει και η εγγύηση να γίνει καπνός.. Rolling eyes
tasos207RC - Τετ 15 Σεπ 2010, 22:51:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω την αλλαξα πριν κατι μηνες στην εγγυηση,αλλα στο τιμολογιο που μου εδωσαν ελεγε 300φευγα ευρω!Δεν προσεξα τι ακριβως εγραφε.
salex - Τετ 15 Σεπ 2010, 23:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ε εντάξει, για μια βαλβίδα που μπορει κάποτε να χαλάσει δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις έναν ολόκληρο κινητήρ αναξιόπιστο...

Μην ανησυχείτε άδικα.
Αν δεν έχετε τέτοια συμπτώματα, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Το πολύ πολύ να την αλλάξετε ( =εργατικα + κανένα 60άρι για την βαλβίδα).
ironman02 - Τετ 15 Σεπ 2010, 23:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ε εντάξει, για μια βαλβίδα που μπορει κάποτε να χαλάσει δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις έναν ολόκληρο κινητήρ αναξιόπιστο...

Μην ανησυχείτε άδικα.
Αν δεν έχετε τέτοια συμπτώματα, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Το πολύ πολύ να την αλλάξετε ( =εργατικα + κανένα 60άρι για την βαλβίδα).


Thumb Left σωστός..δε μαμιέται!
android - Πεμ 16 Σεπ 2010, 00:02:13
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ε εντάξει, για μια βαλβίδα που μπορει κάποτε να χαλάσει δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις έναν ολόκληρο κινητήρ αναξιόπιστο...


ναι ρε παιδια 3 ζημιες εχουμε
σκαστρα, χρονισμα και βαλβιδα πιεσης

με κανα 300 ευρο για 60.000 χλμ με ενα μεσο ορο 20.000χλμ το χρονο σε 3 χρονια δλδ μεσα...ε δεν ειναι κ τιποτα
ενω αν αφησεις 1 απο τα 2 τελευτεα στην τυχη του μπορει να ρθει το μπαμ Shocked
ironman02 - Πεμ 16 Σεπ 2010, 00:07:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό με το χρόνισμα μάλλον θα το αφήσω και θα ελπίζω στο καλύτερο. Οι αντιπροσωπείες κάνουν τους κινέζους για τον τεντωτήρα (νομίζω από εκεί προέρχεται το πρόβλημα) και απ'ότι θυμάμαι δεν είναι λίγα τα λεφτά για την αλλαγή του..
android - Πεμ 16 Σεπ 2010, 00:24:22
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Αυτό με το χρόνισμα μάλλον θα το αφήσω και θα ελπίζω στο καλύτερο. Οι αντιπροσωπείες κάνουν τους κινέζους για τον τεντωτήρα (νομίζω από εκεί προέρχεται το πρόβλημα) και απ'ότι θυμάμαι δεν είναι λίγα τα λεφτά για την αλλαγή του..


140-150
δεν χρειαζεται να χρονιστη αν δεν το χει χασει...γι αυτο το αλλαζεις...για να το προλαβεις Wink
akis23 - Παρ 01 Οκτ 2010, 08:19:09
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εγω αλλαξα την εν λογω βαλβιδα πριν λιγους μηνες και ολα ΟΚ. Στην περιπτωση μου ανεβαζε υπερβολικη πιεση και το antipollution εσωσε την κατασταση. Το αυτοκινητο εχει δικλειδες ασφαλειας, οποτε ειμαστε καλα. Τωρα οσον αφορα τον τεντωτηρα σας προτεινω να τον αλλαξετε προληπτικα, απ τη στιγμη που φορατε παλαιοτερης γενιας ανταλλακτικο.
psilos133 - Παρ 08 Οκτ 2010, 13:15:01
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας και απο μενα...τελευταια μου κανει κ μενα κατι κολπα μια τραβαει πολυ καλά μια παει με το ζορι...επίσης, στο ξεκίνημα κανει σαν να μπουκώνει καμια φορά αλλα πολύ σπάνια..(πατας γκαζι κ δεν ακουει)..Το μοτερ εχει γύρω στα 50.000 χλμ..Χρονισμα ή βαλβίδα ή μηπως κάτι αλλο??
alexandros 207 Rallye - Δευ 11 Οκτ 2010, 12:05:02
Θέμα δημοσίευσης:
psilos133 έγραψε:
Γεια σας και απο μενα...τελευταια μου κανει κ μενα κατι κολπα μια τραβαει πολυ καλά μια παει με το ζορι...επίσης, στο ξεκίνημα κανει σαν να μπουκώνει καμια φορά αλλα πολύ σπάνια..(πατας γκαζι κ δεν ακουει)..Το μοτερ εχει γύρω στα 50.000 χλμ..Χρονισμα ή βαλβίδα ή μηπως κάτι αλλο??


peugeot Very happy
Twisted evil Twisted evil
vaggelisgr - Κυρ 05 Δεκ 2010, 17:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι φαινεται σημερα τα παιξε και η δικη μου η Ν75 μου μιας και εβγαλε το ρημαδομηνυμα του αντιπολουσον εκει που το εστιβα, και αρχισε να πηγαινει σαν ατμοσφαιρα και στο μπαρομετρο μετα απο σβησιμο του κινητηρα ναι μεν ξανατουρμπιζε αλλα σηκωνε οτι πιεση να ναι απο την προκαθορισμενη.
Αυριο παω να την παραγγειλω την γα@@@@νη, επειδη με κωδικο δεν καταλαβα ποιος ειναι τελικα εχουμε τελικη διαγνωση?
Και τελος ειναι ασφαλες μεχρι να την εχω τη βαλβιδα να μετακινω χαλαρα το αμαξι?
Να σημειωσω οτι κοντευει τις 60.000 χλμ το αμαξι οποτε το νου μας να τα προλαβαινουμε αυτα!!
Ελπιζω να τελειωσει και αυτο το θεμα και να χαρω το αμαξι..
vaggelisgr - Δευ 06 Δεκ 2010, 18:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
Aλλαχτηκε επιτυχως και σε μενα η περιβοητη ηλεκτροβαλβιδα Ν75.
Κωδικος βλαβης στο διαγνωστικο Ρ0299, πληροφοριακα αυτο.
Αν εχετε μαστορα τσακαλι και γνωστη του αυτοκινητου σε 10 λεπτα ειστε ετοιμοι, οπως εγω πριν λιγο καλη ωρα..
Θελει οντως σηκωμα σε ραμπα και ψαχουλεμα αρκει να ξερουν που να ψαξουν και πως να την κουμπωσουν σωστα.
Τιμη ανταλλακτικου 55 ευρω και οτι παρει ο καθε μαστορας.
Κωδικος που εγραφε το κουτι απο εξω ηταν electrovalve 1922.S2
Ολα καλα λοιπον και ας εχουμε το νου μας να το προλαβουμε την επομενη φορα, αν και σαν ανταλλακτικο ευτυχως ειναι απο τα φτηνα.
Εμενα μου βγηκε off πριν καν τα 60.000 χλμ οποτε μαλλον ειναι στα προληπτικα που πρεπει να αλλαζουμε και αυτη.
Τελος καλο ολα καλα λοιπον.
bagosgt - Δευ 06 Δεκ 2010, 19:19:07
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιος ο βαγγελης.αντε καλες βολτες!!!τωρα ειναι οκ το αμαξι??
αν θυμαμαι ομως καλα,αυτος ο κωδικος ειναi χαμηλης πιεσης.σου εκοψε την πιεση οταν στον εβγαλε η οχι?
για παρακολουθησε το μηπως σου ξαναναψει.
vaggelisgr - Δευ 06 Δεκ 2010, 19:48:04
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγο μου απλα το αμαξι εγινε ξαφνικα ατμοσφαιρικο και μετα απο σβησιμο και αναμα ξανα ναι μεν ξανατουρμπιζε αλλα η πιεση στο μπαρομετρο ηταν σε τρελα νουμερα και παντα προς τα πανω.
Τωρα δοξα τον υψιστο και μεχρι στιγμης, να μη λεω και μεγαλες κουβεντες, ολα οκ.
rallye207 - Τρι 07 Δεκ 2010, 01:50:19
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα μόνο που εμένα η πίεση ανεβοκατεβένει και δεν κάνει πάνω από 1.3 οβερ(στιγμιαίο) σε σχέση με πριν που έκανε 1.4-1.5 η βαλβίδα φταίει η είναι τπτ άλλο?
καμία ιδέα?

edit: σκάστρα έχω απο το λεον κουπρα αλλαγμένα τα μέσα μόνο όχι όλη την σκάστρα!


είχα παλιό λογ/σμο αλλά για κάποιο λόγο δεν με βάζει και έφτιαξα άλλον
bagosgt - Κυρ 12 Δεκ 2010, 22:06:55
Θέμα δημοσίευσης:
rallye207 έγραψε:
Καλησπέρα έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα μόνο που εμένα η πίεση ανεβοκατεβένει και δεν κάνει πάνω από 1.3 οβερ(στιγμιαίο) σε σχέση με πριν που έκανε 1.4-1.5 η βαλβίδα φταίει η είναι τπτ άλλο?
καμία ιδέα?

edit: σκάστρα έχω απο το λεον κουπρα αλλαγμένα τα μέσα μόνο όχι όλη την σκάστρα!


είχα παλιό λογ/σμο αλλά για κάποιο λόγο δεν με βάζει και έφτιαξα άλλον

βρηκες λυση???φορας μπαρομετρο??? αν ναι,κατα 90% σου εχει κοπει το σωληνακι που σου δειχνει πιεση το μπαρομετρο κ χανει απο εκει.λογω βασης παει μπρος πισω το μοτερ,κ βρισκει στις σωληνες του αιρκοντισιον κ τρυπαει.λυσε το φιλτροκουτι,βγαλτο κ δεν το σωληνακι στο τσουτσουνι του ανταπτορα.αν δεν ειναι αυτο μας λες κ ολο κ κατι θα βρουμε Wink
rallye207 - Κυρ 12 Δεκ 2010, 22:38:26
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
rallye207 έγραψε:
Καλησπέρα έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα μόνο που εμένα η πίεση ανεβοκατεβένει και δεν κάνει πάνω από 1.3 οβερ(στιγμιαίο) σε σχέση με πριν που έκανε 1.4-1.5 η βαλβίδα φταίει η είναι τπτ άλλο?
καμία ιδέα?

edit: σκάστρα έχω απο το λεον κουπρα αλλαγμένα τα μέσα μόνο όχι όλη την σκάστρα!


είχα παλιό λογ/σμο αλλά για κάποιο λόγο δεν με βάζει και έφτιαξα άλλον

βρηκες λυση???φορας μπαρομετρο??? αν ναι,κατα 90% σου εχει κοπει το σωληνακι που σου δειχνει πιεση το μπαρομετρο κ χανει απο εκει.λογω βασης παει μπρος πισω το μοτερ,κ βρισκει στις σωληνες του αιρκοντισιον κ τρυπαει.λυσε το φιλτροκουτι,βγαλτο κ δεν το σωληνακι στο τσουτσουνι του ανταπτορα.αν δεν ειναι αυτο μας λες κ ολο κ κατι θα βρουμε Wink


δεν είναι μόνο το σωληνάκι γιατί δεν πάει το αμάξι...μάλλον για τουρμπίνα πάμε...(ετσι όπως το βλέπω)το πήγα στην αντιπροσωπεία το βαλανε στον εγκέφαλο και δεν έβγαλε τπτ...αύριο παω να το αφήσω να βγάλουν προφυλακτήρα για να μπορέσουν να δουν την τουρμπίνα...
edit: μπαρόμετρο έχω 1.2 σηκώνει με το ζόρι...και δεν την κρατάει καθόλου..
recife_rallye - Κυρ 12 Δεκ 2010, 22:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλβιδα αλλαξες να δεις αν εφταιγε αυτη?
Αν δεν αλλαξες κανε τον κοπο..56ε κανει αν θυμαμαι καλα
rallye207 - Κυρ 12 Δεκ 2010, 23:29:40
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικά στην αντιπροσωπεία δεν θα το κοιτάξουν και αυτό?
vaggelisgr - Τρι 14 Δεκ 2010, 19:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
Να πω και γω τη συνεχεια της ιστοριας μου μιας και ειμαι σε απελπισια πλεον.
Αλλαξα και τη γα** Ν75 και παω να πατησω.
Ξανα antipolution fault σε σπασιμο 4ης και ατμοσφαιρα ξανα.
Ξανα Ρ0299 αν θυμαμαι καλα, ανεπαρκης πιεση υπερτροφοδοσιας και συνεχομενη χαμηλη πιεση
Σβηνω τα παντα σε επισημο διαγνωστικο και αρχιζω να κοιταω wastegate, σκαστρα απο vag που φοραει το αμαξι, σωληνακια σωληνες μπαρομετρα και ολα.
Μηχανικο προβλημα μηδεν.
Μαζευω μποσικα στην wastegate,ξανα πατημα ξανα στην 4η στιγμιαιο κοψιμο και antipolution fault ξανα και ατμοσφαιρα.
Τπτ και με αυτο.
Παω για δουλεια χαραματα και χαλαρη 3η πεταει ξανα antipolution fault και καπακι engine man system fault η καπως ετσι το μπ@@@@@λο.
Σταματαω επιτοπου σβηνω μιας και το αμαξι στο ρελαντι εκανε σα να ρεταρει, σβηνω ξαναναβω και το engine ειχε σβησει αλλα δουλευε κανα δεκαλεπτο βεντιλατερ σερι!
Ξανα διαγνωστικο και βγαζει 4 - 5 σφαλματα σχετικα με πεταλουδα γκαζιου, αποκρισης κτλ.
Τα ξανασβηνω ολα και τωρα σκεφτομαι πλεον να πατησω γιατι κατι θα ξαναβγαλει.
Εσχατη λυση πλεον μετα απο συννενοησεις τηλεφωνα κτλ ειναι η αναβαθμιση λογισμικου απο τη μαμα πεζω μιας και το αμαξι δεν εχει ξανακανει κατι τετοιο απο οταν αγοραστηκε (2007),προγραμματιστηκε κτλ, το αμαξι να ξαναγινει δυστυχως μαμα μετα απο τρια χρονια αξεχαστου φτιαξιματος και χαρας στο δρομο, και να ξαναπεραστει το αναλογο προγραμμα μπας και δουλεψει επιτελους σωστα με το καινουργιο και αναβαθμισμενο λογισμικο...
Αν παλι δεν δουλεψει σωστα ουτε ετσι με βλεπω για πωλητηριο και αποχαιρετηστηριο επιλογο, ευχαριστιες και ολα τα συναφη..
Δυστυχως η τελευταια μου αποπειρα το αμαξι να γινει ακομα πιο δυνατο μονο προβληματα απεφερε εδω και ενα μηνα..
Εναποθετω πλεον ολες μου τις ελπιδες στην τελευταια λυση που προανεφερα μιας και μονο λυπη εχω παρει τις τελευταιες μερες και το αμαξι το αγαπησα και το προσεξα πιο πολυ και απο εμενα...
Συγνωμη για το μελο της υποθεσης, απλα γραφω εδω για να τα πω σε καποιον και γω..
Παιδια ( ξερετε ποιοι ) ελπιζω με αυτο που θα κανω αυριο κιολας να πετυχει και επιτελους να χαρω και γω την υβριδικη μου..
alexandros 207 Rallye - Τρι 14 Δεκ 2010, 19:51:50
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγελη sorry για την βλακεια που θα πω...
μηπως εχει χασει χρονισμα?
καπου εχω διαβασει εδω μεσα αντιστοιχα συμπτωματα με τα δικα σου....
αλλα δεν θυμαμαι τι εφταιγε Embarassed
νομιζω το χρονισμα
δεν το κοιτας καλου κακου κι αυτο?
vaggelisgr - Τρι 14 Δεκ 2010, 19:56:26
Θέμα δημοσίευσης:
Τo σκεφτηκαμε και αυτο φιλε και μην ακουω για βλακειες κτλ, δεκτες καθε προτασεις πλεον εδω που εφτασα..
Οσες φορες μπηκε στο διαγνωστικο, και τις τελευταιες μερες ηταν παρα πολλες δυστυχως, δεν επαιξε ποτε κατι τετοιο,ποτε δεν εδειξε τετοια δειγματα ουτε πριν ουτε μετα την αναβαθμιση που του εγινε, συν οτι το αμαξι εχει ηδη χρονιστει δυο φορες και με τον τελευταιο τεντωτηρα σαν ανταλλακτικο.
Οποτε το απεκλεισα και αυτο.
Τωρα πλεον μενει να δοκιμασω αυτο που ειπα αλλιως μαυρη ειναι η νυχτα που λενε...
recife_rallye - Τρι 14 Δεκ 2010, 23:49:11
Θέμα δημοσίευσης:
vaggelisgr έγραψε:

Παω για δουλεια χαραματα και χαλαρη 3η πεταει ξανα antipolution fault και καπακι engine man system fault η καπως ετσι το μπ@@@@@λο.
Σταματαω επιτοπου σβηνω μιας και το αμαξι στο ρελαντι εκανε σα να ρεταρει, σβηνω ξαναναβω και το engine ειχε σβησει αλλα δουλευε κανα δεκαλεπτο βεντιλατερ σερι!
Ξανα διαγνωστικο και βγαζει 4 - 5 σφαλματα σχετικα με πεταλουδα γκαζιου, αποκρισης κτλ.
Τα ξανασβηνω ολα και τωρα σκεφτομαι πλεον να πατησω γιατι κατι θα ξαναβγαλει.


Akriβως καρντια μου...θελεις αναβαθμιση θαρρω..
Τα ιδια ακριβως εκανε και ενος φιλου οταν πηγαμε να του κανουμε απντειτ και αφου εκανε ο σαλεξ μια διορθωση το εφερε στα ισια του!
Ρεταριζε και κεινο στο ρελαντι και δουλευε βεντιλατερ για ωρα!
Θα λυθει το προβλημα σου,αρκει να πας σε καποιους που ξερουν,γιατι δυστυχως δεν ξερουν ολοι..

Οσο για την χαμηλη πιεση,αυτο μου ακουγεται παραξενο..
Κοψιμο της πιεσης κανει οταν ειναι υπερβολικη,οχι ανεπαρκης!
Ελεγξε μηπως εχεις ραγισματα στο μαντεμι της τουρμπινας σου(τα οποια προκαλουνται απο αποτομες μεταβολες θερμοκρασιων,συνηθως οταν ειναι κρυο και το σπας,η απο υπερβολικες θερμοκρασιες οι οποιες μπορουν να προελθουν απο φτωχο μιγμα λογω χρονισμου)και χανεις πιεση απο κει..
Μην πειραξεις την βιδα απο την wg σε καμια περιπτωση!
recife_rallye - Τρι 14 Δεκ 2010, 23:50:57
Θέμα δημοσίευσης:
rallye207 έγραψε:
Λογικά στην αντιπροσωπεία δεν θα το κοιτάξουν και αυτό?


Ας γελασω.......
Αμα δεν τους το πεις δε θα το κοιταξουν..

Υ.γ εξαρταται και που θα πας,για να μην παρεξηγουμαστε Wink
SαλιγκαρAKIS - Τετ 15 Δεκ 2010, 13:08:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν και αφού έχεις κοπιάσει για αυτό το αμαξάκι, είναι πολύ κρίμα αυτό που λές να το πουλήσεις Sad
Άσε την αντιπροσωπεία γιατί οι περισσότεροι δέν έχουν ιδέα από βελτιώσεις και άσε που όλες οι (αντιπροσωπείες) ψάχνουν "την εύκολη λύση" στα προβλήματα!
Πολύ καλύτερα να πάς για ένα τσεκάρισμα στο πρόγραμμα και ένα update όπως σου είπε ο recife(απλά μέχρι τότε να είσαι χαλαρός)! Εάν και τότε δέν βρείς την υγεία σου, κάτσε ψάξε το hardware σε κάποιον σοβαρό μηχανικό peugeot και όχι στην αντιπροσωπεία που σου πούλησε το αμάξι γιατί εκέι σίγουρα θα τα ρίξουν στη βελτίωση Wink

υ.γ. μπουζί φοράς σωστά-καλά;
υ.γ. εάν από χρονισμό και συμπίεση είσαι ok τότε σίγουρα θα βρέις τη λύση, όλο και κάτι περιφεριακό θα στην κάνει.
vaggelisgr - Τετ 15 Δεκ 2010, 13:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες και απο μπουζι και απο χρονισμα και απο τουρμπινα ειμαι οκ.
Μπουζι αγοραστηκαν και αλλαχτηκαν απο επισημο συνεργειο με τα μαμα του πριν κανα μηνα, απο χρονισμα μετα την τελευταια φορα δεν εκανε κιχ το αμαξι για να με κανει να το ξανακοιταξω και μπηκε και ο τελευταιος τεντωτηρας που ειχε κυκλοφορησει.
Τωρα σαν πρωτη φαση πηγα το αμαξι αντιπροσωπεια για να περαστει στο αμαξι το τελευταιο διαθεσιμο λογισμικο που εχει κυκλοφορησει απο αυτους, οπως και εγινε, το αμαξι ξαναγυρισε στην μαμα μορφη του, αστα να πανε δλδ.
Και αφου τωρα ειναι ενημερωμενο με το τελευταιο λογισμικο της μαμας πεζω ξαναπαει να περαστει το αναλογο προγραμμα που ειχα με οσα φοραγε το αμαξι.
Πραγματικα ελπιζω και ευχομαι να δουλεψει πλεον σωστα με οσα εχει πανω το αμαξι, μιας και οσα λαμπακια δεν ειχαν αναψει σε 3 χρονια λειτουργιας του τα ειδα ολα την τελευταια βδομαδα!!
Ζηλεψε και μπηκε και αυτο στο κλιμα των εορτων μαλλον!!!
Εν αναμονη αποτελεσματων λοιπον..
Ευχαριστω για το ενδιαφερον ολων και τις απαντησεις - προτασεις σας..
SαλιγκαρAKIS - Τετ 15 Δεκ 2010, 13:24:58
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πώ, κρίμα..εύχομαι μετά το update στο πρόγραμμα να βρείς την υγεία σου!

υ.γ. πέρασες μαμά λογισμικό με υβρίδιο επάνω; Scratch
android - Τετ 15 Δεκ 2010, 13:30:33
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα οταν τρυπισε το i/c μου βγαλε λαμπακι για χαμηλη πιεση,δεν μπορουσε να σηκωσει πανω απο 0,4 με προγραμμα κιολας...το βεντιλατερ εκανε παρτυ... θερμοκρασιες εισαγωγης 70-80 με εξωτερικη ουτε 10 κ το κοβε

αλλα χαλαγε τον κοσμο με τα τσαφ τσουφ που εκανε...θυμιζε αστικο - υπερστικο λεωφ.
vaggelisgr - Τετ 15 Δεκ 2010, 13:32:44
Θέμα δημοσίευσης:
Με τοσο ψαξιμο και λυση καμια, ηταν και ειναι η τελευταια μου επιλογη αυτο που εγινε..
Και ναι το αμαξι ειχε και εχει φορεμενα τα παντα πανω του αλλα δεν μας πετυχε την τελευταια φορα οποτε θα δουμε τωρα.
Και μενα μου ευχομαι καλη επιτυχια πλεον, να σαι καλα.
recife_rallye - Τετ 15 Δεκ 2010, 13:53:43
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:

υ.γ. πέρασες μαμά λογισμικό με υβρίδιο επάνω; Scratch


Den υπαρχει κανενα θεμα...δουλευει κανονικοτατα!

Βαγγελη κανε ξανα προγραμμα και πες μας νεοτερα..
Δε θελω να σε στεναχωρησω,αλλα δε νομιζω η πιεση να εχει σχεση με το απντειτ..εκτος πια αν εβλεπε κατι λαθος ο εγκεφαλος και διορθωνε!
vaggelisgr - Τετ 15 Δεκ 2010, 14:15:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μακαρι ρε λευτερη να δουλεψει επιτελους σωστα ετσι..
Οσο για το αν με στενοχωρεις η οχι πιστεψε με φιλε εφαγα τονους στενοχωριας τις τελευταιες ημερες μιας και το χα καψουρα και ειχα ριξει πολλα ευρω σε ολους τους τομεις.
Οποτε ας ελπισω να στρωσει και να μην ξαναδω λαμπακια κτλ.
SαλιγκαρAKIS - Τετ 15 Δεκ 2010, 15:57:15
Θέμα δημοσίευσης:
vaggelisgr έγραψε:
Μακαρι ρε λευτερη να δουλεψει επιτελους σωστα ετσι..
Οσο για το αν με στενοχωρεις η οχι πιστεψε με φιλε εφαγα τονους στενοχωριας τις τελευταιες ημερες μιας και το χα καψουρα και ειχα ριξει πολλα ευρω σε ολους τους τομεις.
Οποτε ας ελπισω να στρωσει και να μην ξαναδω λαμπακια κτλ.


Δηλαδή για να καταλάβω, αφού έκανες υβρίδιο τη τουρμπίνα πήγες για update στο προγραμματιστή σου και παρ'όλα αυτά σου έβγαλέ τα προβλήματα που λές;
recife_rallye - Τετ 15 Δεκ 2010, 16:24:10
Θέμα δημοσίευσης:
Katse giati yparxei θεμα...
πες λιγο την σειρα που εγιναν τα γεγονοτα..
Και πες μου επισης και την διαμετρο του συμπιεστη που εβαλες...
bagosgt - Τετ 15 Δεκ 2010, 16:31:31
Θέμα δημοσίευσης:
0λα εγιναν με την σωστη σειρα,κ φοραει τη δικη μου τουρμπινα,οποτε δε παιζει θεμα προβληματος με τη τουρμπινα κ τη λειτουργεια της Wink
απλα δεν εχει γινει κανενα απντειτ,οποτε αφου μπηκε το προγραμμα(το ιδιο σεταπ που φορουσα κ εγω),επειδη στο δικο μου εκανα συνεχως απντειτ,το προγραμμα ναι μεν ηταν το ιδιο,αλλα περασμενο σε αλλο λογισμικο,γιαυτο κ του ριχνει την πιεση λογω χαμηλης πιεσης Wink
φιλε βαγγο,δεν πρεπει να σε αγχωνει,μιας κ ειναι καθαρα θεμα ρουτινας κ χρονου το ολο θεμα.εσυ ειχες αυτο το προβλημα κ οταν με το καλο το λυσεις θα εχεις κατι παρα πολυ δυνατο κ απροβληματιστο(εφοσον το εχεις προσεξει κ εχεις συντηρησει σωστα το αμαξακι σου)
σκεψου τους περισσοτερους που εχουν πολλα περισσοτερα προβληματα απο το δικο σου,κ το εχουν γνησιο,δλδ τα προβλημα δεν ειναι προιοντα της βελτιωσης Wink
επομενως το μονο που μενει ειναι να ξαναπεραστει το προγραμμα,πανω στο καινουριο λογισμικο που εχεις κ ολα καλα Wink
περιμενουμε νεα σου,κ μην αγχωνεσαι,ολα θα πανε καλα Cool
SαλιγκαρAKIS - Τετ 15 Δεκ 2010, 16:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά update από τότε που μπήκε η τουρμπίνα δέν έχει κάνει; Scratch
recife_rallye - Τετ 15 Δεκ 2010, 17:21:05
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
0λα εγιναν με την σωστη σειρα,κ φοραει τη δικη μου τουρμπινα,οποτε δε παιζει θεμα προβληματος με τη τουρμπινα κ τη λειτουργεια της Wink
απλα δεν εχει γινει κανενα απντειτ,οποτε αφου μπηκε το προγραμμα(το ιδιο σεταπ που φορουσα κ εγω),επειδη στο δικο μου εκανα συνεχως απντειτ,το προγραμμα ναι μεν ηταν το ιδιο,αλλα περασμενο σε αλλο λογισμικο,γιαυτο κ του ριχνει την πιεση λογω χαμηλης πιεσης Wink
φιλε βαγγο,δεν πρεπει να σε αγχωνει,μιας κ ειναι καθαρα θεμα ρουτινας κ χρονου το ολο θεμα.εσυ ειχες αυτο το προβλημα κ οταν με το καλο το λυσεις θα εχεις κατι παρα πολυ δυνατο κ απροβληματιστο(εφοσον το εχεις προσεξει κ εχεις συντηρησει σωστα το αμαξακι σου)
σκεψου τους περισσοτερους που εχουν πολλα περισσοτερα προβληματα απο το δικο σου,κ το εχουν γνησιο,δλδ τα προβλημα δεν ειναι προιοντα της βελτιωσης Wink
επομενως το μονο που μενει ειναι να ξαναπεραστει το προγραμμα,πανω στο καινουριο λογισμικο που εχεις κ ολα καλα Wink
περιμενουμε νεα σου,κ μην αγχωνεσαι,ολα θα πανε καλα Cool


aaa οκ τοτε..ειναι δοκιμασμενο οποτε.. Wink
Αρα ειναι καθαρα θεμα καινουργιου λογισμικου εξου και το διαρκες δουλεμα του βεντιλατερ!
Ενα ριφλας κανεις βαγγο και τελος!
vaggelisgr - Τετ 15 Δεκ 2010, 17:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
Μακαρι βαγγελαρα μου δεν θα αντεξω αλλα λαμπακια και τσεκ...
Να λυσω αποριες : το αμαξι αγοραστηκε το 2007 με τα πρωτογονα τοτε λογισμικα της πεζω οπως αποδειχτηκε τελικα.
Ξεκινησε με 1ο, 2ο, 3ο σταδιο και εφτασε στην υβριδικη..
Απο οταν αγορασα το αμαξι και εκανα ολα αυτα και αλλα τοσα πανω του κτλ, δεν ειχα ξαναπαει ΠΟΤΕ στη μαμα πεζω για αναβαθμιση λογισμικου μιας και δεν ηθελα να χασω οτι ειχα φτιαξει ως τοτε, σχετικα με τον εγκεφαλο παντα.
Αφου πηρα και την υβριδικη, το αμαξι με τα ολα του ρυθμιστηκε με αυτη την τουρμπινα για αυτη την τουρμπινα, με προγραμμα αναλογο πιεσεις μειγματα κτλ.
Απλα αφου δεν ειχα ξανακανει ποτε μου αναβαθμιση με τα πλεον τελευταια διαθεσιμα προγραμματα της μαμα πεζω ηρθε η ωρα και ο εγκεφαλος μου αρχισε να βαραει οτι λαμπακια του ρθει οπως εχω προανεφερει.
Οποτε πλεον πηγε και φορτωθηκε ξανα στην μαμα πεζω με οτι τελευταιο υπηρχε και παει ξανα για προγραμμα με την εν λογω τουρμπινα.
Και αναμενω σε αναμενα καρβουνα...
salex - Τετ 15 Δεκ 2010, 17:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
Προκειμένου να έχει κανείς το καλύτερο αποτέλεσμα, πρέπει να υπομείνει
τις προτινόμενες λύσεις για τα προβλήματα που προκύπτουν στην πορεία.

Χωρίς λίγη περιπέτεια, τί είναι η βελτίωση; Very happy
vaggelisgr - Τετ 15 Δεκ 2010, 17:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβως λευτερη μου, επειδη ειναι αριστα δοκιμασμενο και συντηρημενο το ολο θεματακι, για αυτο πηγα να τρελαθω και να λυνω καθε μερα το αμαξι τσεκαρωντας καθε τι μηχανικο!!
Με αυτα και με αυτα κατεληξα στα προανεφερθεντα..
Ολα να πανε καλα θελω και γω οσο τπτ..
Ως τοτε υπομονη αυριο μεθαυριο θα χω νεα λογικα..
vaggelisgr - Τετ 15 Δεκ 2010, 17:28:36
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου κυριε στελιο μας Indiana Jones...
Κανονισε με να ηρεμησω ο δολιος..
Μη σκεφτομαι να πατησω το γκαζι ξανα...
Μη σε ζαλισω παλι στα τηλ!!!!!
Ααααα και φουλ decat ε!!!!!!
recife_rallye - Τετ 15 Δεκ 2010, 17:31:37
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως καλο θα ηταν πριν απο καθε βελτιωση να κανετε και ενα απντειτ.. Wink
vaggelisgr - Τετ 15 Δεκ 2010, 17:33:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα πλεον λευτερη το εμαθα και γω γιατι ως τωρα ελεγα αστο μωρε καλα παει και ετσι..
Αλλα μας τη φορεσε η μανουλα πεζω και ηρθαμε ξανα στην αναγκη της..
vaggelisgr - Τετ 15 Δεκ 2010, 17:46:16
Θέμα δημοσίευσης:
Και χρονια πολλα ρε λευτερη τοση ωρα λεμε τα δικα μου τα ντραβαλα και ξεχαστηκα..
Πιες και κανα ποτακι για μας σημερα ε!!
Σορρυ για το off..
SαλιγκαρAKIS - Τετ 15 Δεκ 2010, 18:35:59
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Παντως καλο θα ηταν πριν απο καθε βελτιωση να κανετε και ενα απντειτ.. Wink


Τι εννοείς πρίν από κάθε βελτίωση; Να πηγαίνει κάθε αμάξι στη peugeot δηλαδή; Και τα προγραμματισμένα;
Ή εννοείς μετά από κάθε βελτίωση να πηγαίνει στο προγραμματά μήπως;
recife_rallye - Τετ 15 Δεκ 2010, 18:45:56
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
recife_rallye έγραψε:
Παντως καλο θα ηταν πριν απο καθε βελτιωση να κανετε και ενα απντειτ.. Wink


Τι εννοείς πρίν από κάθε βελτίωση; Να πηγαίνει κάθε αμάξι στη peugeot δηλαδή; Και τα προγραμματισμένα;
Ή εννοείς μετά από κάθε βελτίωση να πηγαίνει στο προγραμματά μήπως;


Νομιζω πως ηταν σαφες το ποστ μου..πριν ξεκινησετε να αλλαξετε πχ τουρμπινα,η να βαλετε προγραμμα,καλο θα ηταν να κανετε αναβαθμιση λογισμικου!
Οσο για τα ηδη προγραμματισμενα,δεν νομιζω να αρνηθει κανενας προγραμματιστης να σας κανει reflash μετα απο update..αρκει να μην γινεστε πρηξ@ρχιδηδες Laughing Laughing

Ευχαριστω βαγγο!! Very happy Very happy
ironman02 - Τετ 15 Δεκ 2010, 21:20:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρουμε πότε βγήκε το τελευταίο update από peugeot? Έχει βγεί κανένα τα τελευταία 2 χρόνια (σχεδόν) που έχω το αμάξι? Very happy
king207cc - Τετ 15 Δεκ 2010, 23:27:40
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Ξέρουμε πότε βγήκε το τελευταίο update από peugeot? Έχει βγεί κανένα τα τελευταία 2 χρόνια (σχεδόν) που έχω το αμάξι? Very happy

πάντως του 09 που είναι τ΄αμαξι μου δεν είχε το τελευταίο update, το έκανα στην αντιπροσωπεία.
ironman02 - Τετ 15 Δεκ 2010, 23:45:31
Θέμα δημοσίευσης:
Σε λίγο θα το πάω για service οπότε αν έχει βγεί τίποτα νεότερο θα τους πώ να κάνουν ένα Update..Τώρα το αν θα μου το κάνουν πραγματικά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο μιας και δεν θα είμαι εκεί να το βλέπω.. Όπως και όλα τα άλλα για το service..Απλά εύχομαι να είναι σωστοί.. Rolling eyes
recife_rallye - Πεμ 16 Δεκ 2010, 01:23:08
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Ξέρουμε πότε βγήκε το τελευταίο update από peugeot? Έχει βγεί κανένα τα τελευταία 2 χρόνια (σχεδόν) που έχω το αμάξι? Very happy


Το τελευταιο ειχε βγει το καλοκαιρι του 09' οπου το περασα και γω..
Το περασμενο μαρτη που ειχα παει να ελεγξω δεν υπηρχε τπτ νεοτερο!
Απο τοτε και επειτα δεν γνωριζω.... Confused
ironman02 - Πεμ 16 Δεκ 2010, 01:25:46
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμάξι το πήρα 01/2009 και 01/2010 έκανα το πρώτο service αλλά δε γνωρίζω αν μου έκαναν το update που βγήκε όπως λές το καλοκαίρι του 09. Δεν μου ανέφεραν κάτι..Θα τους το αναφέρω και τώρα και αν έχουν όρεξη ελπίζω να το κάνουν (αν δεν το έχουν κάνει) Smile

sorry για το off topic Rolling eyes
bagosgt - Σαβ 18 Δεκ 2010, 18:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
βαγγελη,κανενα νεο?τελικα ολα καλα με το αμαξι???
vaggelisgr - Κυρ 19 Δεκ 2010, 10:31:58
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγελαρα μου ολα καλα προς το παρον, και λεω προς το παρον γιατι δεν ειχα την ευκαρια να το ζορισω και να το δοκιμασω, λογω καιρου, στα ψηλα της 4ης συγκεκριμενα που μου πεταγε τσεκ.
Με την πρωτη ευκαρια θα το ζορισω εκει και θα σου πω νεα.
Να σημειωσω οτι μετα τα τοσα τσεκ και οταν ξαναπηρα το αμαξι την αλλη μερα , ειδες που μιλησαμε, αλλαξα προληπτικα τα μπουζακια του παροτι ειχα κανα μηνα που χα ξαναβαλει καινουργια πριν παω για την τουρμπινα κτλ στα παιδια..
Πρωτη φορα ειδα ετσι τα μπουζι στο αμαξι μου, μαυρισμενα στη βαση τους, εκει που βιδωνουν αν το περιγραφω σωστα, και απο ακιδα δεν ειχαν πολυ.
Θελω να πιστευω οτι με τα κωλοτσεκ και τα κοψιματα που μου κανε και τα ρεταρισματα εγιναν και αυτα ετσι.
Μπηκαν τα καινουργια και με την πρωτη ευκαρια θα το δοκιμασω.
Ειδα και το βιντεακι σου παλιοπαιδο...Αναβεις φωτιες....
Τις καλημερες μου..
bagosgt - Κυρ 19 Δεκ 2010, 16:05:41
Θέμα δημοσίευσης:
Clapping Clapping Thumbs Up χαιρομαι φιλε βαγγο που ολα εχουν καλη καταληξη,απλα να εχεις το νου σου,κ γενικα τωρα που ειναι αρχη,μιας κ το αμαξι μαζευει κμ κ μπορει να ξεχαστεις...οποτε με συνεση τωρα που ειναι αρχη κ ολα στον καιρο τους... Wink
Tzive - Κυρ 19 Δεκ 2010, 23:19:26
Θέμα δημοσίευσης:
προβλημα με αυτη την βαλβιδα πρεπει να εχει και ο alkone (Αλέξης)... Crying or Very sad
power - Τρι 28 Δεκ 2010, 01:32:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έχουμε πρόβλημα με την βαλβίδα διαχείρισης πίεσης μας πετάει κανα λαμπάκι γιατί δεν τουρμπίζει καθόλου το αμάξι αλλά δεν έχει ανάψει και κανένα λαμπάκι!
nick sapanidis - Δευ 14 Νοέ 2011, 03:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
γεια σας παίδες....το βραδυ οπως γυρνουσα σπιτι το αμαξι δεν σηκωνε πιεση καθολου...δεν ειχα καθολου ροπη και η τουρμπινα ισα ισα που ανοιγε...το ιδιο και η σκαστρα...πολυ σιγανο σκασιμο...
μετα απο λιγη ωρα χωρις καποιο μνμ στην οθονη το αμαξι δουλευε κανονικα.....μπορει να βοηθησει καποιος?????ειναι βαλβιδα ή σκαστρα το προβλημα???????αυριο θα παω βεβαια στην peugeot γιατι το αμαξι ειναι στην εγγυηση ακομα....ευχαριστω πολυ...
nick sapanidis - Παρ 25 Νοέ 2011, 04:37:51
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια τελικα βρεθηκε το προβλημα....δεν ηταν n75..ο εγγεφαλος εφαγε σκαλωμα απο την φιλτοχωανη...λογο της διαφορας στον αερα που διαβαζε...εγινε reset και update και ολα οκ...το φιλτρο εχει αφερεθει και εχει μπει το μαμα για να μην εχουμε ξανα το ιδιο θεματακι λογο του οτι το αμαξι δεν φοραει προγραμμα....
recife_rallye - Παρ 25 Νοέ 2011, 23:29:36
Θέμα δημοσίευσης:
nick sapanidis έγραψε:
ο εγγεφαλος εφαγε σκαλωμα απο την φιλτοχωανη...λογο της διαφορας στον αερα που διαβαζε...εγινε reset και update και ολα οκ...

Το ακουσαμε κι αυτο..
Ωρε τι σκαλωμα να φαει ο εγκεφαλος???πανε ξανακοιτα το γιατι κοψιμο πιεσης χωρις μυνηματακι δε θα λεγα οτι ειναι και οτι καλυτερο..κατι ψηναται και μαλλον ειναι το χρονισμα σου Confused
Pipis - Πεμ 12 Απρ 2012, 01:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
Τί μήνυμα βγάζει ρε παιδιά όταν χαλάσει η βαλβίδα ή κάτι δεν πάει καλά με αυτήν?Υπάρχει περίπτωση να τα έχει παίξει και να μην βγάλει κανένα μήνυμα?
Alexis22 - Κυρ 20 Μάϊ 2012, 13:22:07
Θέμα δημοσίευσης:
Βλαβη με κωδικο P0033 εχει να κανει με την συγκεκριμενη βαλβιδα ?
Σηκωνει οση πιεση θελει και οποτε θελει...ενω πρεπει να βλεπω πιεση το πολυ 1.2bar,χθες καποια στιγμη ειχε φτασει στο 1.5..
Το περιεργο ειναι οτι η βαλβιδα ειναι σχετικα καινουρια (3000χλμ) και ο τελευταιος κωδικος.
MAD - Κυρ 20 Μάϊ 2012, 14:42:57
Θέμα δημοσίευσης:
Alexis22 έγραψε:
Βλαβη με κωδικο P0033 εχει να κανει με την συγκεκριμενη βαλβιδα ?
Σηκωνει οση πιεση θελει και οποτε θελει...ενω πρεπει να βλεπω πιεση το πολυ 1.2bar,χθες καποια στιγμη ειχε φτασει στο 1.5..
Το περιεργο ειναι οτι η βαλβιδα ειναι σχετικα καινουρια (3000χλμ) και ο τελευταιος κωδικος.


Οχι καμια.... Crying or Very sad
Η βλαβη που βγαζει στην βαλβιδα διαχειρισης πιεσης ειναι P2366!
manosm3 - Κυρ 20 Μάϊ 2012, 15:29:31
Θέμα δημοσίευσης:
P0033 Turbo charger bypass valve control circuit
vasil80 - Πεμ 01 Φεβ 2018, 00:04:42
Θέμα δημοσίευσης:
ο νεος κωδικος της n75 ειναι 1922v6.

Στο servicebox η τιμη ειναι στα 75 ευρω...ξερουμε καπου πιο φτηνα?

οχημα 3008 156hp
προβλημα δινει συχνα την αισθηση οτι δεν τουρμπιζει.εγινε χρονισμος/νεο κιτ/επανελεγχος/update εγκεφαλου/αλλαγη τσαμπε αντλιας υψηλης/ελεγχος σκαστρας.....χλμ 65000 περιπου.
αν δεν βγαλω ακρη και με αυτο θα δω την περιπτωση του ανταλλακτικου 1628924280 (σωληνοειδες/βαλβιδα ελεγχου χρονισμου) αν και το βλεπω πιο δυσκολο να φταιει αυτο.

υποσημειωση,στο αφημα γκαζιου στο χαλαρο,συντονιζει/τριζει το πορτακι της wastegate και μολις πατησω λιγο γκαζι σταματα/κλεινει το πορτακι οποτε σιγουρα δεν ειναι κολλημενη η n75..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr