Sinanai έγραψε: |
Όχι ρε Ζήση, γιατί το λες; ![]() Παρεμπιπτόντως, το πρώτο αυτοκίνητο με τέτοιες μεμβράνες που είχα δει ήταν το 2004, στο Rally Acropolis, ένα Civic Type R πολιτικό - σχετικά καινούργιο, τότε, του ΠΑΠΡΑ, με γκρι "ντύσιμο". |
pan306 έγραψε: |
μεμμεμβρανεσ ασχολιτε ενα φιλος. η τιμη παει αναλογα το αμαξι... εχει κανει το δικο του το swift μαυρο ματ κασι ειναι καλο |
Driver ///M έγραψε: |
Θεωρώ πως οι μεμβράνες είναι καλύτερη επιλογή από την ολική βαφή του αυτοκινήτου για τους εξής λόγους.
Το κόστος των μεμβρανών κυμαίνεται 1000-1500 αυρώ, ανάλογα το μέγεθος του αυτοκινήτου. Αντίθετα, μια βαφή σε ματ χρώμα θα είναι σίγουρα ακριβότερη και δε γνωρίζω πόσο εύκολο είναι για τους περισσότερους φανοποιούς να το κάνουν. Άρα, μάλλον θα το κάνουν λίγοι που θα έχουν ακόμα υψηλότερες τιμές, αφού γύρω στο 2χίλιαρο έχει το βάψιμο σε ένα απλό χρώμα. Το ματ θεωρώ πως θα είναι ακριβότερο. Επιπλέον, η τοπική επιδιόρθωση του ματ είναι σχεδόν αδύνατη και πρέπει να βαφτεί όλη η περιοχή που έχει ζημιά (πχ πόρτα, φτερό κλπ) με ό,τι σημαίνει αυτό από άποψη κόστους. Αντίθετα, η μεμβράνη μπορεί να αντικατασταθεί στο σημείο που χρειάζεται, με πολύ λιγότερο κόστος. Τέλος, μην ξεχνάμε πως το ματ είναι αυτή τη στιγμή στη μόδα, αλλά σε 4-5 χρόνια θα έχει ξεπεραστεί (όπως έγινε με το άσπρο, το ασημί παλαιότερα, χρώματα όμως που δεν ήταν τόσο ιδιαίτερα όσο το ματ και γι'αυτό δεν υπάρχει θέμα "ντεμοντέ") και όποιος έχει βαμμένο ματ αυτοκίνητο, θα δυσκολευτεί πάρα πολύ να το πουλήσει, αφού σχεδόν κανείς δε θα θέλει που κάτι ποια θεωρείται ξεπερασμένο. Και όλοι μας ξέρουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το χρώμα στη μεταπώληση του αυτοκινήτου. Προσωπικά λοιπόν, δε βρίσκω το λόγο να προτιμήσει κανείς τη βαφή από την τοποθέτηση μεμβρανών. ps Πανέμορφη δείχνει και η τοποθέτηση κάρμπον μεμβρανών (είτε γυαλιστερού κάρμπον όπως έχει η εργοστασιακή Μ3 Ε92 είτε του κλασικού ανθρακί) στον ουρανό, ιδίως σε ορισμένα χρώματα αυτοκινήτων όπως το άσπρο, το ασημί, το ανθρακί κλπ. |
Driver ///M έγραψε: |
Αντίθετα, μια βαφή σε ματ χρώμα θα είναι σίγουρα ακριβότερη και δε γνωρίζω πόσο εύκολο είναι για τους περισσότερους φανοποιούς να το κάνουν. Άρα, μάλλον θα το κάνουν λίγοι που θα έχουν ακόμα υψηλότερες τιμές, αφού γύρω στο 2χίλιαρο έχει το βάψιμο σε ένα απλό χρώμα. Το ματ θεωρώ πως θα είναι ακριβότερο. |
Randy έγραψε: |
Για ολικη βαφη δε το συζητω, παμε πανω απο 1500 ευρω.. |
Steve έγραψε: | ||||
Σε 206, ολική βαφή (όχι σαν αυτή των ταξιτζήδων που παίρνουν τα αυτοκίνητα από Αθήνα που είναι κίτρινα η βάση του χρώματος και το περνάνε μόνο ένα χέρι εξωτερικά) κοστίζει 1100 ευρώ. |
Steve έγραψε: | ||||
Σε 206, ολική βαφή (όχι σαν αυτή των ταξιτζήδων που παίρνουν τα αυτοκίνητα από Αθήνα που είναι κίτρινα η βάση του χρώματος και το περνάνε μόνο ένα χέρι εξωτερικά) κοστίζει 1100 ευρώ. |
Driver ///M έγραψε: | ||||||
Φλόκι, αν το πας στο μπαρμπαΜήτσο τον καλλιτέχνη, μπορεί να στο βάψει και με σπρέυ γκράφιτι για 200 ευρώ. Εκτός και αν το κάνεις όπως ένας γείτονας που έχει αρχαίο kadett και το έβαψε γαλάζιο με...μπογιά για τοίχους! Βούρτσα, κουβάς, πινελάκι και έτοιμο το εργαλείο! Αν κάποιος όμως πάει σε σοβαρό επαγγελματία, να "γδύσει" όλο το αυτοκίνητο ώστε να κάνει σωστή βαφή παντού (και στο εσωτερικό μέρος, καπό κλπ), κόστος κάτω από 1700-800 ευρώ πολύ δύσκολα βρίσκεις, κυρίως αν το αυτοκίνητο χρειάζεται και μικροεπιδιορθώσεις, στοκαρίσματα κλπ. Επίσης, τεράστιο ρόλο παίζει και η ποιότητα του χρώματος (πχ αν είναι καλής μάρκας όπως standox, PPG) kαι του βερνικιού και φυσικά, το χέρι του φανοποιού. Όλα αυτά με 1100 που λες δεν τα βρίσκεις ούτε και αν ο φανοποιός είναι φίλος από το στρατο... Αν πάλι γίνει ένα απλό εξωτερικό πέρασμα, με το συχνό φαινόμενο η εξωτερική λαμαρίνα να έχει άλλο χρώμα από το εσωτερικό (αν έχουμε αλλάξει χρώμα από αυτό που είχαμε προηγουμένως), τότε με 1000 ευρώ, μπορεί και λιγότερα, βρίσκεις άνετα. Εγώ όμως μιλάω για σοβαρή δουλειά. Γενικά, στις δουλειές αυτές μπορεί να υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές. Το ίδιο όμως και στη δουλειά που κάνει ο κάθε μάστορας. Δε λέω πως δε μπορείς να βρεις κάτι καλό και οικονομικό, αλλά μέχρι ενός σημείου. 1000 ευρώ και σωστή δουλειά για ολική βαφή, πολύ απλά δεν υφίσταται. |
Παράθεση: |
Οταν το πας για βινυλιο θα το γδυσουν,θα κατεβασουν μοτερ κτλ? |
Παράθεση: |
1100 Σταυρο αδυνατον να κοστιζει το ματ χρωμα, τη στιγμη που οι μεμβρανες κανουν 900. |
Driver ///M έγραψε: |
Φλόκι, αν το πας στο μπαρμπαΜήτσο τον καλλιτέχνη, μπορεί να στο βάψει και με σπρέυ γκράφιτι για 200 ευρώ.
Εκτός και αν το κάνεις όπως ένας γείτονας που έχει αρχαίο kadett και το έβαψε γαλάζιο με...μπογιά για τοίχους! Βούρτσα, κουβάς, πινελάκι και έτοιμο το εργαλείο! Αν κάποιος όμως πάει σε σοβαρό επαγγελματία, να "γδύσει" όλο το αυτοκίνητο ώστε να κάνει σωστή βαφή παντού (και στο εσωτερικό μέρος, καπό κλπ), κόστος κάτω από 1700-800 ευρώ πολύ δύσκολα βρίσκεις, κυρίως αν το αυτοκίνητο χρειάζεται και μικροεπιδιορθώσεις, στοκαρίσματα κλπ. Επίσης, τεράστιο ρόλο παίζει και η ποιότητα του χρώματος (πχ αν είναι καλής μάρκας όπως standox, PPG) kαι του βερνικιού και φυσικά, το χέρι του φανοποιού. Όλα αυτά με 1100 που λες δεν τα βρίσκεις ούτε και αν ο φανοποιός είναι φίλος από το στρατο... Αν πάλι γίνει ένα απλό εξωτερικό πέρασμα, με το συχνό φαινόμενο η εξωτερική λαμαρίνα να έχει άλλο χρώμα από το εσωτερικό (αν έχουμε αλλάξει χρώμα από αυτό που είχαμε προηγουμένως), τότε με 1000 ευρώ, μπορεί και λιγότερα, βρίσκεις άνετα. Εγώ όμως μιλάω για σοβαρή δουλειά. Γενικά, στις δουλειές αυτές μπορεί να υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές. Το ίδιο όμως και στη δουλειά που κάνει ο κάθε μάστορας. Δε λέω πως δε μπορείς να βρεις κάτι καλό και οικονομικό, αλλά μέχρι ενός σημείου. 1000 ευρώ και σωστή δουλειά για ολική βαφή, πολύ απλά δεν υφίσταται. |
Παράθεση: |
Εδώ με 1000 ευρώ καλά καλά δε βάζεις μεμβράνες, που ούτε ιδιαίτερη προεργασία χρειάζονται, ούτε φούρνους για να δέσει το βερνίκι, ούτε ιδιαίτερο χέρι από το μάστορα, ούτε τίποτα. |
Randy έγραψε: |
Ξεκινησαμε ενα θεμα για βαψιμο αυτοκινητου και καταληξαμε εντελως αλλου..
Δεν υπαρχει λογος, απλα.. |
OnyX έγραψε: |
Ρε φιλε και εγω ειπα οτι εχω προσφορα για βαφη σε μαυρο ματ με 1200,μηπως το Imprezza STI μου ειναι τροπετο?
Αν εισαι νεος η δεν ξερεις να διαπραγματευτεις μια τιμη τοτε ακου και αυτους που την ψαχνουν την δουλεια! Παρε προσφορες απο 10 φανοποιεια και ελα να μου πεις τι προσφορα σου εδωσαν,μην μιλας θεωρητικα και εχοντας υποψη σου τιμες του παρελθοντος,οι μισοι απο αυτους πεθαινουν της πεινας και πανε για λουκετο,αρα κοιτανε να αρπαξουν οτι μπορουν μπας και σωσουν το μαγαζι τους. Φιλικα παντα και χωρις διαθεση αντιπαραθεσης... |
Randy έγραψε: |
Παντως εκει που θα το παω εγω παντως ο ανθρωπος ντυνει μαζερατι φερραρι πορσε κλπ..
Αν τωρα τον εμπιστευονται αυτοι... Το αμαξι μου κανει 8000-9000 σημερα,των αλλων κανει 100000++ Μπηκα και στο sıte που μου εδωσες, αλλα δε βλεπω πουθενα οτι χρησιμοποιουν μεμβρανες της 3Μ. Θα ριξω ενα τηλ πριν αποφασισω.. Εκτος αυτου, δεν ξερω αν εχουν ματ χρωμα αυτοι εκει, και πως περιπου ειναι. Ματ απο ματ διαφερει. Ο αλλος εχει καποιες φωτο, απο κει διαλεξα το χρωμα. Αν ωστοσο μου πουν καλη τιμη και εγγυηση, θα παω στο δικο σου. Με βολευει και σαν περιοχη, πανω στην Κηφισιας ειναι, μια χαρα.. |
AlienHack έγραψε: |
στο θεμα μας, για βαψημο εχω βρει με 1100€ φουλ ολο ακομα και την μηχανη. ποιοτητα απο οσο εχω δει σε αλλο αμαξι αψογη. Απλος ο τυπος δεν παει να γινει πλουσιος απο 1 αμαξι, αλλα θελει να εχει δουλεια 24/24ωρο και θα τα βγαλει απο τον αριθμο των αυτοκινήτων που θα βάψει.. Άλλοι πανε να γίνουν πλούσιοι απο ενα αυτοκίνητο. |
Παράθεση: |
ΑΛΛΑ ισως να αξίζει για τον λόγο οτι αν αλλάξεις γνώμη την ξεκολλάς (μην ακούω χαζομάρες οτι θα σου χαλάσει το χρώμα στο βγάλσιμο.. δεν σου κάνει τίποτα) και είσαι πίσω στο παλιο σου χρώμα. Επίσης αν γρατζουνίσεις ενα φτερό ΠΧ για στοκάρισμα και βάψιμο θέλεις κάνα 120αρι.. ενώ με μεμβράνη θα σου βγει μιση τιμή νομίζω... |
Παράθεση: |
Μιας και είναι μέλος του forum της bmw (ενός απ'τα forum για την ακρίβεια), έχω δει πολλές δουλειές του με μεμβράνες απλές, ματ, κάρμπον οροφές κλπ και είναι καταπληκτικές.
Και από εκεί ξέρω πως χρησιμοποιεί 3Μ, που σαν ποιότητα είναι ό,τι καλύτερο στην αγορά. Βέβαια, αυτό σημαίνει και κάπως ανεβασμένη τιμή. Γι'αυτό πιστεύω πως θα πάει περισσότερο από την προσφορά που έχεις. Αν όμως δε μιλάμε για μεγάλη διαφορά, στη θέση σου θα τις έβαζα. Η διαφορά στην ποιότητα άλλωστε απ'τις απλές, πέρα απο το κόστος ανά τ.μ. που είναι 2-3 φορές παραπάνω, είναι εμφανής, τουλάχιστον για όσους δουν 2 αμάξια δίπλα δίπλα. Και κάτι ακόμα. Το αμάξωμα πρέπει να είναι καλά βαμμένο πριν την τοποθέτηση μεμβράνης, μιάς και όταν γίνει η αφαίρεση, ενδέχεται η κόλλα απο το αυτοκόλλητο να σηκώσει κακοβαμμένο χρώμα ή βερνίκι. Πληροφοριακά πάντως, αν κάποιος έχει όρεξη και μεράκι για πειραματισμούς, απ'ό,τι γνωρίζω η μεμβράνη της 3Μ έρχεται κάπου 35 ευρώ το τετραγωνικό. |
abaleo έγραψε: |
η μπορείς να κανεις πρώτα ένα κομμάτι και αν δε σου αρέσει το ξηλώνεις |
Pugobios έγραψε: |
το z4 ειναι σατινε 50%-50% γυαλιστερο... |
MEMsound έγραψε: |
ενδιαφερον
δεν ηξερα οτι το φοκους ηταν ντυμενο με 3Μ |
Randy έγραψε: |
Λοιπον το αμαξι μπηκε στη Microrepair στο Χαλανδρι για ντυσιμο με μαυρη ματ μεμβρανη 3Μ. Ειδα το ρολο και το αμαξι θα ειναι (χρωματικα) οπως το νεο Focus RS 500.
http://www.carbodydesign.com/archive/2010/03/ford-focus-rs500/ ![]() ![]() Οπως λεει και το αρθρο το χρωμα που χρησιμοποιηθηκε ειναι το Black Panther,το ιδιο που θα μπει στο 206 μου, μια μεμβρανη ιδιαιτερα ανθεκτικη και ποιοτικη. να σημειωσω πως τα logo πισω στο πορτ-μπαγκαζ "peugeot" και "206" θα βγουν, ομως επειδη εγω τα θελω πανω, πηγα στην Πεζο διπλα απο το Microrepair και τα αγορασα ξανα και τους τα εδωσα να τα κολλησουν αφου μπει η μεμβρανη. 12 ευρω και τα δυο μαζι τα πηρα, τη στιγμη που ενας εκει με ενα Audi S3 που ηθελε να ντυσει Carbon το αμαξι του, αγορασε τους "κυκλους της Audi", ξαναλεω ΜΟΝΟ τους κυκλους της Audi, 45 ευρω. Ελπιζω μονο το πισω λιονταρι και τα logo να τα τοποθετησουν κεντραρισμενα, αλλιως θα χουμε αλλα... ![]() ![]() Ευχαριστω τον Αρη για την πληροφορια που μου εδωσε για τη Microrepair! |
Randy έγραψε: |
![]() http://yfrog.com/17206ugj Εδω ειμαστε.. |
Randy έγραψε: |
Ρετρο??!!
![]() για δωσε εικονα μιας ζαντας μη ρετρο... |
Randy έγραψε: |
![]() Ε δε νομιζω οτι διαφερει τρελα... ![]() Το θεμα ειναι οτι δε μπορω να παρκαρω πουθενα πλεον! Πρεπει να αγορασω μια κουκουλα! |
Randy έγραψε: |
Σωστα.. Ετσι ειναι..
Αφηστε, εφαγα και τις πρωτες κουτσουλιες... Ειναι και βρωμικο τωρα, δε μπορω να καταλαβω αν εχει επηρεαστει η μεμβρανη.. Εβγαλα τις κουτσουλιες, αλλα σε εκεινα τα σημεια(4-5) εχουν γινει σα θολουρες..(ισως γιατι το σφουγγαρι ηταν βρωμικο και μπλεχτηκε κι η σκονη κι η βρωμια στη μεση..) ΕΛπιζω το αμαξι, αμα πλυθει να ναι οπως πριν. Και μετα ασυζητητι κουκουλα οταν το παρκαρω εξω. ![]() |
Randy έγραψε: |
Οχι οχι..
Ηταν ενα μαλακο, αλλα ηταν βρωμικο, οποτε τη θολουρα να τη δημιουργησε και η βρωμια, η τα λαδια που χε πανω.. Οποτε πιστευω με το πλυσιμο να μαι οκ. Αμαρτια ειναι. Πλυσιμο αυτοκινητου καποιος στην Αθηνα που να μην εχει βουρτσα αλλα να το πλενει στο χερι, που υπαρχει? |
volvos έγραψε: | ||
me ti sfoyggari tis eplines????????? ελπιζω οχι με το κιτρινο σκοτς μπραιτ... |
android έγραψε: | ||||
πατερας φιλου το πλενει ετσι ...και για την σκληρη βρομα το κανει απο τη πρασσινη μερια ολο το αμαξι ειναι θολο ...με κατι γρατζουνιες τρελες...που να μην ηταν κ ασημι ![]() |
Παράθεση: |
εχει βιντεο με smart και λεει πηγε 750
βεβαια εχει κ καποια σημεια,λιγα ομως λεπτομεριες ,με carbon που ναι πιο ακριβο |
nikos 206cc έγραψε: |
H ολη ιστορια για την τελικη τιμη δεν εχει να κανει με τις μεμβρανες αλλα με τις εργατοωρες του μαστορα.Αλλο να ντυσεις ενα E200 και αλλο ενα smart.Παντως πιστευω οτι αν πιανουν λιγο τα χερια σου με μια σπατουλα,ενα καλο πιστολακι και πολυ ορεξη ισως μπορουμε να το κανουμε και εμεις..Μπορει να σου παρει και μια βδομαδα το ολο εγχειρημα αλλα πιστευω οτι αξιζει γιατι γλιτωνεις πολλα φραγκα και το αποτελεσμα αξιζει ![]() |
android έγραψε: | ||
τα λαθοι κοστιζουν ακριβα ομως...οπως ειδες το τετραγωνικο κανει καμποσα... αλλο να κανεις καποια κοματια κ αλλο ολο το αμαξι...που σιγουρα πρεπει να ξερεις καποιες τεχνικες για γυρισματα κοψιματα κτλ...και δεν ειναι 1 κ 2 ειναι πολλα |
Randy έγραψε: |
Ευτυχως βεβαια που μεχρι στιγμης δεν εχω δει καμια γραμμη γυρω γυρω με κλειδι.. |
sonermgb έγραψε: |
Σε ευχαριστώ για την πληροφορία φίλε μου.....Απο την 3Μ δεν θα μπορούσα να αγοράσω ας πούμε? |
Driver ///M έγραψε: | ||
Φυσικά και μπορείς. Αν πας σε κάποιο μαγαζί που πουλούν μεμβράνες, μπορείς να αγοράσεις κανονικά με το τετραγωνικό. Απλά νομίζω πως η 3Μ δίνει ως ελάχιστη ποσότητα τα 3 τ.μ. |
king207cc έγραψε: |
τα σπάει σε ματ το cc
http://img43.imageshack.us/f/img0493lp.jpg/ |
Paylos_207T έγραψε: |
βαψε το και ασε τις μεμβρανες
εγω το εβαψα το δικο μου λευκο ματ και ειναι παρα πολλυ ομορφο |