Pughell έγραψε: |
Οσο αφορα την αποδοση τωρα,για 1600αρη εγω παραμενω πιστος σε 50αρα με τελικο και καταλυτη(aftermarket φυσικα) |
MEMsound έγραψε: |
αναρωτιεμαι πως ισορροπει εκεινη η στιβα χαρτιων με το μπλε ντοσιε πανω πάνω...
![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
υ.γ... ΓΑΜΑΕΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Μεγειες!!!!!!!!!! |
z@ck! έγραψε: |
ναι..... ξαναερωτευτηκα!!! οχι μο*νι....... ![]() ![]() |
z@ck! έγραψε: |
χαχααχαχαχαχαχ
στον Λευτερη ειναι οι φωτο!!!! η στιβα ειναι πανω στην παπια!!! |
RoadRunner122 έγραψε: |
Μακάρι να μουν κι εγώ εκεί να τη βάζαμε παρεούλα ![]() |
z@ck! έγραψε: |
στον Λευτερη ειναι οι φωτο!!!! η στιβα ειναι πανω στην παπια!!! (λευτερη αν ακους στειλε μου μνμ η παρε με ... δεν εχω τηλεφωνα κανενος! Σωτο και εσυ το ιδιο!!) |
volvos έγραψε: |
BY FAR Η πιο ομορφη εξατμιση πο εχω δει εδω και χρονια
απιστευτη δουλεια ![]() κριμα πετρο που δε σου εκανε ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το ειπα και εγω στον Πετρο οτι η 48αρα ειναι λιγη αλλα ζηταει ροπη(χωματινο γαρ) οποτε εχει μια θεωρητικη υποσταση το σκεπτικο του. |
z@ck! έγραψε: |
απο ηχο.... αλλου! |
z@ck! έγραψε: |
Τακη με βλεπω να περνω το 16/65 για δωρο Χριστουγεννων(φυσικα μαζι με το μπλοκε) !! ![]() |
z@ck! έγραψε: |
ΥΓ2*και ετοιμαζου για ανακατασκευη του αξονα.... ![]() |
z@ck! έγραψε: |
ΥΓ3* Εσπασα και το χειροφρενο..... ![]() ![]() |
z@ck! έγραψε: |
Eτοιμάσου για fly-off (a la BMW E30 που βλέπαμε...) αφού ούτως ή άλλως πας για φτιαχτά σωληνάκια όπως σε βλέπω... |
Pughell έγραψε: |
Ιδιο ειναι μονον απο 1400 xsi,οχι με τα απλά 1400αρια των 75 αλογων.
Εναλλακτικα παντως,αν συμβιβαζεσαι,σου κανει χωρις προβλημα και απο 16v 106... |
Pughell έγραψε: |
Γνωμη μου,να πας σε 50mm σε ολο το μηκος αλλά με καταλυτη και δυο καζανια.
Ειναι αρκετα μεγαλη διατομη για να την εξαντλησει το 8v... Και προσθετεις και ενα χταποδι επωνυμο και κλεινεις απο εξατμιση. Αν και για μενα,πραγματα που ανακαλυψα ψαχνωντας το δικο μου,το μοτερ ειναι πολυ περισσοτερο φρεναρισμενο απο μπροστα(εισαγωγη & παρελκομενα) παρα απο εξατμιση... |
Nik_psa έγραψε: |
O Στέλιος είναι απλός άνθρωπος δεν θέλει λαμπάδα, μια αρτοπλασία κάνε του και είναι οκ ![]() |
Nik_psa έγραψε: |
O Στέλιος είναι απλός άνθρωπος δεν θέλει λαμπάδα, μια αρτοπλασία κάνε του και είναι οκ ![]() Εισαγωγή C2 ξέχνα τη, του 13αριού μπαίνει αλλά πρέπει να μας πεις για ποια χρήση το θέλεις να σου πούμε γνώμη για το αν χρειάζεται ή όχι.. |
Pughell έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() Εννοουσα εισαγωγη αερος,οχι πολλαπλη εισαγωγης αλλά δεν γαμεις... ![]() Απο εναν γαλλο που βρηκα,ειχε κάνει side by side συγκριση την μανα πλαστικη του 1600 με αλουμινενια απο 1300,σε ιδιο μοτερ με περιφερειακά απλως. Οι καμπυλες της πλαστικης ηταν παντου γραμμικες,η αλουμινενια ενω οπως θα περιμενε καποιος να εκανε αρκετη διαφορα,εκανε ενα κλικ στην καμπυλη παρα πολυ ψηλα και ουτε καν για 500 στροφές και στο υπολοιπο φασμα ήταν ενα κλικ κατω απο την πλαστικη. Για αυτο και αλλαξα γνωμη και εγώ,ενω στα πλανα μου ελεγα για μεταλλικη απο 1300. ![]() Απο φιλτροκουτι,επειδη το ψαχνω αρκετα τις τελευταιες μερες,το μαμα φίλτρο αερος εχει πολυ μεγαλη επιφανεια και γενικα σαν σύνολο δειχνει να εχει καμποση χωρητικοτητα σε λιτρα.Για να το καταργησεις και να βαλεις πχ μια διαταξη σαν σκούπα,θελει χοανη πολυ μεγαλων διαστασεων που αποκλειεται. α χωρεσει μεσα σε κελυφος σκουπας, αμφιβάλλω καν αν θα μπορεσει να μπει και σε κλειστό φιλτροκουτι με τον διαθεσιμο χωρο του 106 εκει μπροστα. ![]() Κοινως,για καλυτερο φιλτροκουτι,εγω ακόμα ειμαι σε σκεψεις και το ψαχνω,δεν εχω καταληξει καπου. |