PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Παρενέργειες μετά απο Service

mrkaza - Τετ 18 Αύγ 2010, 22:31:28
Θέμα δημοσίευσης: Παρενέργειες μετά απο Service
Το αμάξι εχει 15k km περίπου πρόσφατα έκανα Service και αλλάχτηκαν τα εξεις .

Φίλτρο αέρα
Φιλτρο κλιματιστικού .
Λαδια με Total 5-30w
Σφίξιμο απο κάτω ενα παξιμάδι πείρε μίση στροφή (90 μοίρες περίπου γύρισε το κλειδί ) ρώτησα και μου είπε οτι είναι από βάση δε θυμάμαι πια .

Μετά το Service ακολουθισε ταξιδάκη 1500 km περίπου σε 8 ημέρες .

Το πρόβλημα τώρα .

1) Ακούγεται η σκάστρα παραπάνω απο ότι πριν
2) Όταν είμαι στης 4000 και το αφήσω πχ να πέσει μέχρι της 3500 ή αν ειμαι σταθερός κάπου εκεί αλλά οχι σε ανηφόρα και πατήσω απότομα το γκάζι τερμα για 1 sec ισως λιγο παραπανω ακουγετε σα να έχει ανεβάσει στροφές χωρις να εχει δυναμη και μετά αλαζει ο ηχος και τσουπ και η δυναμη .

Τον ηχο αυτό μπορω να τον παρομοιάσω με τον ηχο που κάνει το rc ελικόπτερο μου οταν κάνω κάθοδο για κάποια ώρα και ξαφνικα δοσω pitch – γκάζι όπου όταν αυτό συμβαίνει η μικρή βελόνα του carb θέλει λίγο άνοιγμα .

Βέβαια στο heli iειναι γκιν γκιν γκιν ενω εδω ειναι ένα γρρρ δε μπορω να το περιγράψω Sad .

Ελπίζω να καταλαβε κανεις τιποτα αυτο το κάνει στανταρ με 3,4,5 ταχυτητα δεν εχω δοκιμαση με 2ρα να δω αν το κάνει ισως να το έκανε απο πριν αλλα τώρα το πειρα χαμπάρι Sad
king207cc - Τετ 18 Αύγ 2010, 22:35:36
Θέμα δημοσίευσης:
μήπως απλά τα χει παίξει η σκαστρα σου?
mrkaza - Τετ 18 Αύγ 2010, 22:41:09
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:
μήπως απλά τα χει παίξει η σκαστρα σου?


Και να το κάνει μετά το Service και απο τα 15κ χωρίς πρόγραμμα ?

στην πρώτη ευκαιρία θα παει να το δουν αλλα πως να τους το εξηγήσω αν δεν το πας βολτα δε το κάνει και για να πας με 3η 4κ πρέπει να μην έχει κίνηση Sad .
NoDsl - Τετ 18 Αύγ 2010, 22:51:33
Θέμα δημοσίευσης:
Το μόνο λογικό είναι οτι μιας και στο κάνει με ταχύτητες πάνω απο 3η είναι το σημείο οπου επιτρέπει over. Οπότε αν το ελατήριο της σκάστρας ή κάτι άλλο δημιουργεί απώλεια πίεσης, ίσως αυτό είναι το πρόβλημα.
smoki - Τετ 18 Αύγ 2010, 23:17:43
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως εχει και η εισαγωγη πιο μπασο ηχο?
mrkaza - Τετ 18 Αύγ 2010, 23:45:54
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικότερα ειναι λιγο ποιο φασαριοζικο . αλλα τι στιγμή που αναφέρομαι ναι ειναι ποιο μπάσος ο ηχος , μάλιστα καθως το δοκιμασα καθως γυρναγα στο σπιτη μου τωρα βρήκα με τι μιαζει ο ηχος .

Ειναι ιδιος με αυτον που έκανε το αχ 1.1 οταν παταγα το γκαζι μετα τα 3/4 και ημουν με πεμπτη βββββ χωρις εξτρα επυταχινση :D μονο που εκει ο ηχος δεν αλαζε μετα απο 1-2 sec εμενε ετσι
smoki - Τετ 18 Αύγ 2010, 23:48:12
Θέμα δημοσίευσης:
τσεκαρε τον σωληνα εκει που κουμπωνει με το φιλτροκουτι
salex - Πεμ 19 Αύγ 2010, 00:18:28
Θέμα δημοσίευσης:
smoki έγραψε:
τσεκαρε τον σωληνα εκει που κουμπωνει με το φιλτροκουτι


+1

Συνήθως αυτό προκαλεί τον έντονο ήχο σκάστρας και τα υπόλοιπα σημεία.

Η σωλήνα εισαγωγής πάνω στο φιλτροκούτι είναι πολλές φορές ξεκούμπωτη, γιατί χρειάζεται προσοχή για να την ξαναβάλεις.

Έλεγξέ τα όλα καλού - κακού.
mrkaza - Πεμ 19 Αύγ 2010, 11:11:59
Θέμα δημοσίευσης:
Απο όσο μπόρεσα να δω όλα ειναι συνδεμένα, ετσι και αλιως εχει εγυηση θα το πάω απο ευδομαδα που έχω αδεια να το δούν .
bagosgt - Πεμ 19 Αύγ 2010, 15:21:33
Θέμα δημοσίευσης:
βαλε κ το χερι σου πισω απο το φιλτροκουτι,να δεις αν το εχουν κουμπωσει καλα Wink
smoki - Πεμ 19 Αύγ 2010, 19:18:09
Θέμα δημοσίευσης:
με το ματι δυσκολο να το καταλαβεις. βαλε το χερι σου στην ενωση και ψηλαφισε την περιμετρικα. Εμενα ηταν μια χαρα απο την πανω μερια και απο κατω ειχε μισο εκατοστο κενο
mrkaza - Παρ 20 Αύγ 2010, 11:29:38
Θέμα δημοσίευσης:
Καθώς εχτές πρόσεξα κάτι ακόμα οτι το καπό ειχε φουσκώσει εκει που είναι ο μεντεσές . Πήγα σήμερα αυτός που είχε κάνει το Service μου είπε οτι με είχε ρωτήσει αν έχω αλλάξει σκάστρα οταν το έκανε βόλτα .

Το έκανε πάλι βόλτα επιβεβαίωσε οτι κάνει φασαρία λίγο πάνω απο το κανονικό το έβαλε στο διαγνωστικό και τσέκαρε της πιέσεις προγραμματισμένη vs real δεν είδε πρόβλημα, μετα έψαξε κατι σαν FAQ οπου ειχε για θορυβο περιπου στης 4000 και μου εκυπωσε την οδηγια που ελεγε οτι ειναι φυσιολογικός ήχος της blow valve και να μην στέλνετε πλέων αυτή την βλάβη στο CRI (αν θυμαμε καλα) .

Μετά κοίταξε για αναβάθμιση αλλά ειχα την last εκανε μηδενισμό βλαβών ή κατι τέτοιο αν και δεν είχε κάτι , έφυγα απογοητευμένος και 1-2 km μακριά ο ήχος έφυγε και δεν είναι η ιδέα μου . Πραγματικά έχω μπερδευτεί .
mrkaza - Κυρ 24 Οκτ 2010, 12:16:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού είδα και από είδα αποφάσισα να λύσω το φιλτροκουτι .

Καθώς το έλυνα δε πρόσεξα κάτι άλλα όταν το έδενα παρατήρησα αυτό που λέγατε οτι είναι πολύ εύκολο να μην κουμπώσει σωστά με τα πολλά το έβαλα σωστά και ο ήχος εξαφανίστηκε βέβαια το κενό στης 4κ υπάρχει άλλα είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ μικρότερο και πρέπει να είναι όπως ήταν πάντα .

Τώρα μένει να αλλαχτούν και η σκάστρα ( μπας και μειωθεί κιάλο το lag) και τα μπουζί καθώς έχω 18500 km .
nOkpos - Δευ 01 Νοέ 2010, 03:58:18
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
Αφού είδα και από είδα αποφάσισα να λύσω το φιλτροκουτι .

Καθώς το έλυνα δε πρόσεξα κάτι άλλα όταν το έδενα παρατήρησα αυτό που λέγατε οτι είναι πολύ εύκολο να μην κουμπώσει σωστά με τα πολλά το έβαλα σωστά και ο ήχος εξαφανίστηκε βέβαια το κενό στης 4κ υπάρχει άλλα είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ μικρότερο και πρέπει να είναι όπως ήταν πάντα .

Τώρα μένει να αλλαχτούν και η σκάστρα ( μπας και μειωθεί κιάλο το lag) και τα μπουζί καθώς έχω 18500 km .


το καπακι απο το φιλτροκουτι μπορει πολυ ευκολα να μην κατσει καλα και απο πισω εχει κενο!
το επαθα μια φορα ....
mrkaza - Δευ 01 Νοέ 2010, 09:47:32
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
mrkaza έγραψε:
Αφού είδα και από είδα αποφάσισα να λύσω το φιλτροκουτι .

Καθώς το έλυνα δε πρόσεξα κάτι άλλα όταν το έδενα παρατήρησα αυτό που λέγατε οτι είναι πολύ εύκολο να μην κουμπώσει σωστά με τα πολλά το έβαλα σωστά και ο ήχος εξαφανίστηκε βέβαια το κενό στης 4κ υπάρχει άλλα είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ μικρότερο και πρέπει να είναι όπως ήταν πάντα .

Τώρα μένει να αλλαχτούν και η σκάστρα ( μπας και μειωθεί κιάλο το lag) και τα μπουζί καθώς έχω 18500 km .


το καπακι απο το φιλτροκουτι μπορει πολυ ευκολα να μην κατσει καλα και απο πισω εχει κενο!
το επαθα μια φορα ....


Εχεις δικιο , αλλα υποτιθετε το πας σε εξουσιοδωτιμενο οπως εγω ή σε καποιο αλλο service ωστε να γινουν ολα σωστα εξου και οτι πληρωσα τα μαλιοκεφαλα μου αντι να το πηγενα καπου εξω και να πληρωνα τα μισα

Σε αυτή την περιπτωση θα πουμε οτι ανθρωπος ειναι και εκανε λαθος του το παω πισω λεγοντας οτι ακουγετε η σκαστρα ΠΟΛΥ σε σχεση με οτι ακουγωταν και γενικα κανει θορυβο και δεν παει κτλ κτλ που ΔΕΝ εκανε.

Αυτο που εκαναν ηταν να το μπριζοσουν και αφου δεν εβγαλε κατι μου εδωσαν την απαντιση της peugeot οτι ειναι λογικο να κανει θορυβο η σκαστρα , συμφωνοντας μαζι μου οτι κάνει θορυβο αλλα δε μπορω να σου αλαξω σκαστρα δε θα μου την καλυψουν .

Δε κοιταξαν αν εκαναν αυτοι κατι λαθος και επεμεναν οτι αυτά που εγιναν στο αμαξι στο service ειναι ασχετα με το θορυβο αρα, εδω δεν τους δικαιολογο ειναι ΤΕΛΙΟΣ λαθος .
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr