PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αλλαγή παραφλού

Svstouk - Πεμ 28 Αύγ 2003, 10:52:36
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή παραφλού
Στις 40.000 χλμ άλλαξα το παραφλού (πριν ενάμιση μήνα δηλαδή).

Πήρα το αυθεντικό της Πεζό σε 5λιτρη συσκευασία (11,5 Ε) γιατί με προβλημάτισε η εμμονή της Πεζό στην "Προστασία στους -35 βαθμούς Κελσίου" οπωσδήποτε.

Πήγα σε έναν τύπο επάνω στη Θηβών στο ύψος του Λακιώτη, που ασχολείται μόνο με ψυγεία. Μου άδειασε το παλιό παραφλού, έβγαλε το δοχείο πλήρωσης, το καθάρισε (μάκα που είχε πιάσει μέσα!), έβγαλε τους σωλήνες του καλοριφέρ και φύσηξε μέσα με ζεστό αέρα (να δείτε τι έβγαινε από μέσα.....) και μετά μου συμπλήρωσε το παραφλού.

Για όλα αυτά μου πήρε 25 ευρώ, ούτε λίγα, ούτε πολλά.

Τώρα για διαφορές. Η μόνη διαφορά που είδα είναι ότι η θερμοκρασία νερού πλέον μένει περισσότερη ώρα στους 80 βαθμούς, τουλάχιστον μέχρι να αρχίσουν να ανεβάζουν θερμοκρασία και τα λάδια, κάτι που πριν δεν συνέβαινε. Πριν το αλλάξω η θερμοκρασία νερού έφτανε τους 88 βαθμούς, και τα λάδια δεν είχαν ζεσταθεί ακόμα.

Ακόμη κι αν δεν έβλεπα διαφορά στη θερμοκρασία του κινητήρα, πάλι θα τό άλλαζα τώρα που είδα ολόκληρο............ζωολογικό κήπο να βγαίνει από μέσα. Wink
pezomania - Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:17:14
Θέμα δημοσίευσης:
Στέφανε καλά έκανες!!! Και εγώ άλλαξα τα νερά στα 40.000χλm. Κακό δεν κάνεις κάτι καλό πάντως σίγουρα θα κάνεις Wink Wink Wink
chatasos - Πεμ 28 Αύγ 2003, 17:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
Στα service στο αλλάζουν ή απλά συμπληρώνουν?
Svstouk - Παρ 29 Αύγ 2003, 00:03:21
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά συμπληρώνουν αν χρειάζεται. Η Πεζό λέει ότι δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή το παραφλού! Shocked
mick206 - Παρ 29 Αύγ 2003, 08:31:01
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Απλά συμπληρώνουν αν χρειάζεται. Η Πεζό λέει ότι δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή το παραφλού! Shocked

Και τί θα κάνουμε;Θα αφήσουμε τη μάκα και τα ψαράκια να κολυμπάνε μέσα στο paraflu? Laughing
nik7 - Παρ 29 Αύγ 2003, 08:37:34
Θέμα δημοσίευσης:
kala katalava tora pou plisiazo kai ego tha pao gia allagi....kai katharismo.....ase giati exei arxisei na mou anevazei thermokrasies....me logiki xrisi mou paei 100 vathmous....anef logou....ti na po ......tha to kano kai tha sas po
Svstouk - Παρ 29 Αύγ 2003, 09:23:09
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Απλά συμπληρώνουν αν χρειάζεται. Η Πεζό λέει ότι δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή το παραφλού! Shocked

Και τί θα κάνουμε;Θα αφήσουμε τη μάκα και τα ψαράκια να κολυμπάνε μέσα στο paraflu? Laughing


Γιατί ρε Μιχάλη, δεν έχεις φάει βραστό ψάρι ποτέ; Shocked Laughing Laughing
mick206 - Παρ 29 Αύγ 2003, 09:28:55
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Απλά συμπληρώνουν αν χρειάζεται. Η Πεζό λέει ότι δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή το παραφλού!
mick206 έγραψε:
Και τί θα κάνουμε;Θα αφήσουμε τη μάκα και τα ψαράκια να κολυμπάνε μέσα στο paraflu?
Svstouk έγραψε:
Γιατί ρε Μιχάλη, δεν έχεις φάει βραστό ψάρι ποτέ;

LaughingLaughingLaughingLaughing
Αμέ! Laughing Και μου άρεσε κιόλας LaughingLaughing
SnakeMJK - Παρ 29 Αύγ 2003, 11:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
επειδή πλησιάζω τα 40Κ χλμ, για πες που ακριβώς στη Θηβών είναι το παλικάρι Smile
Svstouk - Παρ 29 Αύγ 2003, 11:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
επειδή πλησιάζω τα 40Κ χλμ, για πες που ακριβώς στη Θηβών είναι το παλικάρι Smile


ΨΥΓΕΙΑ "Ο ΣΩΤΗΡΗΣ"

Θηβών 427 Ίλιον

τηλ. 210-5756051

Όπως κατεβαίνεις τη Θηβών με κατεύθυνση το Περιστέρι, περνάς τα φανάρια της Αν. Ρωμυλίας και μετά από 300 μέτρα είναι στο δεξί σου χέρι επί της Θηβών. Wink

Τι παραφλού θα βάλεις;
mick206 - Παρ 29 Αύγ 2003, 11:52:42
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Τι παραφλού θα βάλεις;

ShockedShockedShocked
Γιατί;; Υπάρχουν πολλά είδη παραφλού;; Rolling eyes
Svstouk - Παρ 29 Αύγ 2003, 11:59:50
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Τι παραφλού θα βάλεις;

ShockedShockedShocked
Γιατί;; Υπάρχουν πολλά είδη παραφλού;; Rolling eyes


Η διαφορά έγκειται στους πόσους βαθμούς υπό το μηδέν προσφέρουν προστασία.

Τα συνηθισμένα παραφλού που βρίσκονται σε όλα τα βενζινάδικα προσφέρουν προστασία μέχρι τους -12. Η Πεζό επιμένει να χρησιμοποιούμε παραφλού με προστασία στους -35.
seridim - Παρ 29 Αύγ 2003, 13:37:18
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

Η διαφορά έγκειται στους πόσους βαθμούς υπό το μηδέν προσφέρουν προστασία.

Τα συνηθισμένα παραφλού που βρίσκονται σε όλα τα βενζινάδικα προσφέρουν προστασία μέχρι τους -12. Η Πεζό επιμένει να χρησιμοποιούμε παραφλού με προστασία στους -35.

Στο δικό μου λόγω καταγωγής από ''κρύα μέρη''(Φλώρινα) έχω παραφλού για -40C περίπου.
SnakeMJK - Σαβ 30 Αύγ 2003, 02:30:37
Θέμα δημοσίευσης:
ε, αυτό που γουστάρει η peugeot θα βάλω... το παραφλού, επειδή είμαι άσχετος, τι ακριβώς είναι;; Razz
Alex - Σαβ 30 Αύγ 2003, 05:57:51
Θέμα δημοσίευσης:
Το παραφλου ειναι το μειγμα νερου/ψυκτικου που εχει μεσα το ψυγειο της μηχανης και το κυκλωμα ψυξης...

Απ'οσο εχω διαβασει (νομιζω στο manual του αυτοκινητου) το παραφλου πρεπει να αλλαζει καθε 2-3 χρονια η καμποσες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα. Εγω στα 4 χρονια δεν το χω αλλαξει ποτε αλλα δε βλεπω να εχει τιποτα.. παντως ουτε χιλιομετρα πολλα κανω..
TopGear - Τετ 13 Ιούν 2012, 16:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
Σκέφτομαι ν'αλλάξω μόνο παραφλού, δεν έχω κάποια διαρροή. Δεν έχω αλλάξει εδώ και 3-4 χρόνια, αν και δεν είδα σημαντική μείωση στη στάθμη ή αύξηση θερμοκρασίας.

-Πόση ώρα χρειάζεται για την αλλαγή;
-Σε κόστος πόσο πάει;
-Βγαίνει ταμπλώ;
-Πόσα λίτρα απαιτούνται;
-Χρειάζεται ν'αλλάξω κι αυτά τα τσιμουχάκια εκεί που βιδώνουν οι 1-3 βίδες στο ψυγείο; Και θα'ναι οκ μετά ή θα μπλέξουμε με αλλαγή ψυγείου και τίποτα άλλες αηδίες;

Ψάχνω να βρω και στο forum εκείνο το "δυνατό" παραφλού (όχι το πορτοκαλοκόκκινο της Valeo) που είχε προτείνει κάποιος, αλλά δεν το'χω βρει ακόμη. Γιατί διάβασα διάφορα για βγάλσιμο ταμπλώ, σωλήνων κτλ, αλλά ομολογώ πώς όλα ήταν γι'αυτούς που ήδη είχαν διαρροή. Χρειάζεται να γίνουν όλα αυτά;

//Αν έχετε να προτείνετε μάστορα που ξέρει να το κάνει σωστά, πείτε μήπως πάω σ'εκείνον. Ή αν είναι κάποιος από σας μηχανικός, να τον εμπιστευτώ. Smile
athanas - Τετ 13 Ιούν 2012, 17:28:15
Θέμα δημοσίευσης:
Χρήστο δεν χρειάζεται να βγάλεις τίποτα από μέσα (ταμπλό κλπ)
Υποθέτω οτι λες για το repsol anticogelante puro....
αν είναι να βάλεις αυτό θα χρειαστείς 2λ repsol και 3λ απιονισμένο νερό...
Υπολόγισε περίπου 10ε το λίτρο για το repsol...
αν προτιμήσεις κάποιο έτοιμο θα χρειαστείς περίπου 5λ από αυτό...
Σαν χρόνο θα χρειαστείς από 30 λεπτά έως 1 ώρα (καλό θα ήταν να αλλάξεις και θερμοστάτη μαζί, το κόστος του είναι 10ε)
Όλα τα παραπάνω εφόσον δεν έχει διαρροή κάπου

στο link θα δεις πως γίνεται όλη η διαδικασία...μην σε αγχώσει ο τίτλος με τον ίδιο τρόπο γίνεται και στο δικό σου.... Wink
η μόνη διαφορά είναι ότι θα πρέπει να βγάλεις το κάτω κολάρο του ψυγείου για να αδειάσει τελείως το κύκλωμα από το παλιό παραφλού πριν αρχίσεις να βάλεις το καινούργιο....


http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11793 Wink
TopGear - Πεμ 14 Ιούν 2012, 15:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
athanas έγραψε:
Χρήστο δεν χρειάζεται να βγάλεις τίποτα από μέσα (ταμπλό κλπ)
Υποθέτω οτι λες για το repsol anticogelante puro....
αν είναι να βάλεις αυτό θα χρειαστείς 2λ repsol και 3λ απιονισμένο νερό...
Υπολόγισε περίπου 10ε το λίτρο για το repsol...
αν προτιμήσεις κάποιο έτοιμο θα χρειαστείς περίπου 5λ από αυτό...
Σαν χρόνο θα χρειαστείς από 30 λεπτά έως 1 ώρα (καλό θα ήταν να αλλάξεις και θερμοστάτη μαζί, το κόστος του είναι 10ε)
Όλα τα παραπάνω εφόσον δεν έχει διαρροή κάπου

στο link θα δεις πως γίνεται όλη η διαδικασία...μην σε αγχώσει ο τίτλος με τον ίδιο τρόπο γίνεται και στο δικό σου.... Wink
η μόνη διαφορά είναι ότι θα πρέπει να βγάλεις το κάτω κολάρο του ψυγείου για να αδειάσει τελείως το κύκλωμα από το παλιό παραφλού πριν αρχίσεις να βάλεις το καινούργιο....


http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11793 Wink


Ευχαριστώ αρχηγέ. Το Repsol εννοούσα, αλλά δεν το βρήκα με το search. Θα το σκεφτώ αν το πάρω ή αν θα βάλω κάποιο κοινό παραφλού, δεν υπάρχει πρόβλημα θερμοκρασίας προς το παρόν. Διαρροή όχι, δεν έχω δει σταγόνα εδώ και χρόνια.

Θ'αλλάξω και το θερμοστάτη τότε και είμαστε οκ.

Το'χα ρωτήσει κι εδώ κι απάντησε ο Steve. Όλα οκ.
TopGear - Τρι 26 Ιούν 2012, 00:06:08
Θέμα δημοσίευσης:
Χαζεύοντας σε διάφορα sites για λιπαντικά και παίζοντας με τους advisors για το κατάλληλο λιπαντικό για το αυτοκίνητό μου, είδα ότι αρκετοί αναφέρουν και ποιο είναι ιδανικό υγρό φρένων, βαλβολίνη, ψυκτικό κτλ και τις ποσότητές τους.

Στα λάδια παίρνει 3,2-3,3 μαζί με το φίλτρο, οκ.
Στις βαλβολίνες 1,9-2.

Γενικά τα'χουν σωστά αυτά.

Στο παραφλού όμως, είναι δυνατόν να παίρνει 7 λίτρα που γράφουν όλοι; Ισχύει αυτό; Ή με 1 μπετόνι 5L καθαρίζω; Να ξέρω πόσα τελικά θα πάρω...Γιατί βλέπω πώς 5 έχετε γράψει εδώ μέσα.
Svstouk - Πεμ 19 Ιούλ 2012, 00:17:43
Θέμα δημοσίευσης:
7 λίτρα μου φαίνονται υπερβολικά............με 4 κάτι νομίζω γεμίζει.......

Ήρθε η δική μου σειρά στο 307 μετά από 5 χρόνια και 142.000 χλμ να πάω να αλλάξω το παραφλού μου......θα το κάνω σε κάνα 20ήμερο, γιατί είδα ένα ανέβασμα θερμοκρασίας σε ανηφόρα (βέβαια) που δε μου άρεσε........νομίζω ότι πρέπει λογικά να την έχει ακούσει το παραφλού.............κανένα σχόλιο;
TopGear - Πεμ 19 Ιούλ 2012, 00:40:58
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
7 λίτρα μου φαίνονται υπερβολικά............με 4 κάτι νομίζω γεμίζει.......


Την έκανα την αλλαγή. Σχεδόν 5L παίρνει, αυτοί στα site λένε βλακείες. Απλά μ'έβαλε σε χαζές αμφιβολίες, γιατί ενώ ξέρουν ακριβώς τι ποσότητα παίρνει σε λάδια, βαλβολίνες κτλ, στο παραφλού λέγανε 7. Ό,τι να'ναι. Silly
TopGear - Παρ 12 Απρ 2013, 16:18:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση:

Τις προάλλες άλλαξα μια βαλβίδα ψυχρής και μου έφυγε λίγο παραφλού. Το καλοκαίρι είχα αδειάσει όλο το παλιό απ'το δοχείο κι έβαλα το Valeo το πράσινο. Μου'χε περισσέψει λίγο από τότε, οπότε συμπλήρωσα αυτό που έτρεξε. Πλέον όμως δεν έχω άλλο περισσευούμενο.

Αν χρειαστεί ποτέ να συμπληρώσω, τι προτείνετε; Ν'αγοράσω ένα 5κιλο καινούριο Valeo κι ας χρησιμοποιήσω ελάχιστο και να φυλάω σε κανά μπουκαλάκι στο αμάξι (το υπόλοιπο δεν παθαίνει τίποτα αν μένει ανοιχτό;), να πάρω ένα "κοινό" του εμπορίου ή αποσταγμένο νερό;

Ευχαριστώ.
Driver ///M - Παρ 12 Απρ 2013, 22:55:00
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Ερώτηση:

Τις προάλλες άλλαξα μια βαλβίδα ψυχρής και μου έφυγε λίγο παραφλού. Το καλοκαίρι είχα αδειάσει όλο το παλιό απ'το δοχείο κι έβαλα το Valeo το πράσινο. Μου'χε περισσέψει λίγο από τότε, οπότε συμπλήρωσα αυτό που έτρεξε. Πλέον όμως δεν έχω άλλο περισσευούμενο.

Αν χρειαστεί ποτέ να συμπληρώσω, τι προτείνετε; Ν'αγοράσω ένα 5κιλο καινούριο Valeo κι ας χρησιμοποιήσω ελάχιστο και να φυλάω σε κανά μπουκαλάκι στο αμάξι (το υπόλοιπο δεν παθαίνει τίποτα αν μένει ανοιχτό;), να πάρω ένα "κοινό" του εμπορίου ή αποσταγμένο νερό;

Ευχαριστώ.

Αν θες να συμπληρώσεις μικροποσότητες, βάλε απιονισμένο (όχι απεσταγμένο) νερό.
Ειδάλλως αγόρασε πάλι το ίδιο παραφλού.
Δεν χρειάζεται να πάρεις 5κιλο, το valeo βγαίνει και σε συσκευασία του λίτρο.
Πάντως καλό είναι να μην το αναμιγνύεις με διαφορετικά παραφλού, αν και τα περισσότερα (μάλλον και το valeo) γράφουν ότι μπορούν να αναμιχθούν.
vasilisalessia - Παρ 12 Απρ 2013, 23:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
απιονισμενο νερο δεν ειναι αυτο που βαζουμε στο σιδερο?τετοιο ειναι.για να μην αξειδωνονται οι σωληνες απο τα αλατα.
Driver ///M - Παρ 12 Απρ 2013, 23:10:33
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
απιονισμενο νερο δεν ειναι αυτο που βαζουμε στο σιδερο?τετοιο ειναι.για να μην αξειδωνονται οι σωληνες απο τα αλατα.

Nαι, αυτό.

Το απεσταγμένο είναι για άλλες χρήσεις και είναι αρκετά ακριβό, ίσως πιο ακριβό κι απ'το παραφλού.
TopGear - Παρ 12 Απρ 2013, 23:15:25
Θέμα δημοσίευσης:
Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο. Embarassed

Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.

Ευχαριστώ παίδες.
Driver ///M - Παρ 12 Απρ 2013, 23:26:26
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο. Embarassed

Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.

Ευχαριστώ παίδες.

Να'σαι καλά.

Εντελώς πληροφοριακά, κάθε πότε αλλάζεις παραφλού?
TopGear - Παρ 12 Απρ 2013, 23:30:45
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
TopGear έγραψε:
Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο. Embarassed

Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.

Ευχαριστώ παίδες.

Να'σαι καλά.

Εντελώς πληροφοριακά, κάθε πότε αλλάζεις παραφλού?


Πρέπει να το'χα καμιά 4ετία ή και λίγο παραπάνω. Μου'χε πει ο Steve ότι περίπου τα 4 χρόνια είναι λογικός χρόνος για αλλαγή επειδή έχει αρχίσει και κουράζεται και δεν αποδίδει όσο πρέπει.

Το άλλαξα πέρισυ το καλοκαίρι.
Driver ///M - Σαβ 13 Απρ 2013, 00:29:45
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
TopGear έγραψε:
Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο. Embarassed

Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο.

Ευχαριστώ παίδες.

Να'σαι καλά.

Εντελώς πληροφοριακά, κάθε πότε αλλάζεις παραφλού?


Πρέπει να το'χα καμιά 4ετία ή και λίγο παραπάνω. Μου'χε πει ο Steve ότι περίπου τα 4 χρόνια είναι λογικός χρόνος για αλλαγή επειδή έχει αρχίσει και κουράζεται και δεν αποδίδει όσο πρέπει.

Το άλλαξα πέρισυ το καλοκαίρι.

Oκ.

Καλό είναι πάντως στην 3ετία, έστω προληπτικά, να το αλλάζεις γιατί ο κινητήρας σου έχει θέματα με φλάτζα και όσο πιο πολύ το προσέχεις, τόσο το καλύτερο.
Εγώ τα έπαθα κι έμαθα.
Και κλείνω εδώ το offtopic.
geo567pez - Τρι 04 Φεβ 2020, 12:40:35
Θέμα δημοσίευσης:
Προκειται να αλλάξω το υγρό του ψυγείου.
Στο manual λέει αυστηρά προστασία -35.
Δεν δίνει κάποια άλλη προδιαγραφή.
Επειδή η αλλαγή δεν θα γίνει στο επίσημο δίκτυο και το εργοστασιακό παραφλού μου είναι κάπως δύσκολο να το προμηθευτώ θα ήθελα να ρωτήσω τους εμπειρότερους αν μπορώ να βάλω υβριδικής τεχνολογίας ή θέλει μόνον οργανικό(ΟΑΤ).
Έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία και με κοιτούσαν χωρίς να ξέρουν ακριβώς τι και πως!!!
Γι αυτό ρωτάω το forum.
όποιος ξέρει παρακαλώ ας πει κάτι παραπάνω.

Υ.Γ. Έχω βρει motul inugel expert (μπλέ) σε καλή τιμή, προστατεύει από -37 έως +136 και φαίνεται πιο δυνατό. Είναι όμως hybrid και όχι οργανικό όπως το εργοστασιακό g33. Αν είναι συμβατό με το αμάξι, σκέφτομαι να το προτιμήσω.Aλλιώς να πάρω μόνο οργανικό.
Apnoea - Πεμ 06 Φεβ 2020, 23:37:36
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή το ψάχνω κι εγώ τελευταία, το θέμα είναι λίγο μπερδεμένο αν θες να πας by the book. Θα γράψω τι έχω βρει σε περίπτωση που ενδιαφέρεται κάποιος.

Glysantin G33
Το Glysantin G33 που αναφέρει το manual μάλλον είναι ειδική παραγωγή για το PSA group. Γενικά στο internet υπάρχουν οι κωδικοί 9735.k0, 9735.k1 και 9735.k4. Για το δικό μου 1.6 16v, το service box βγάζει αποτελέσματα στο 9735.k1.

Υπάρχει εδώ: http://www.autotec.gr/psa-peugeot-citroen-pro-paraflu-antipsuktiko-antithermiko-mple-5l.html

Glysantin G30
Η Glysantin από την πλευρά της για όλα τα Peugeot προτείνει G30: https://www.glysantin.de/index.php/en/product-finder?tags=7-61-283-285

Υπάρχει εδώ: http://www.autotec.gr/basf-glysantin-g30-readymix-mov-5-l.html

G12+
To G30 είναι το ίδιο με το G12+ του VAG: https://www.glysantin.de/en/faq/what-do-names-g11-or-g12-mean

Άρα μας κάνει και οποιοδήποτε G12+.


Το Motul Inugel Expert είναι G11. Καλύτερα βάλε το Inugel Optimal (G12 G12+) που προστατεύει στο ίδιο εύρος και είναι πιο συμβατό. Προσωπικά πάντως, μάλλον θα πάρω κανά φτηνό Valeo G12+ όταν έρθει η ώρα της αλλαγής.
geo567pez - Παρ 07 Φεβ 2020, 00:37:33
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα.
Έχω το ET3J4 .
Σε μια επικοινωνία που είχα με forum psa στη Γερμανία,
βάζουν το εργοστασιακό ειδάλλως ένα οργανικό - ή g30 ή ό,τι άλλο σε ίδια χαρακτηριστικά(mannol,lm,pemco κλπ).
Η glysantin δεν το βγάζει πια αλλά το έχει δώσει αποκλειστικά στην psa.
Το g33 είναι ΟΑΤ, δηλαδή όπως είπες g12 , g12+.Το expert είναι g11 υβριδικό άρα δεν κάνει μάλλον.
Πάντως είναι απαράδεκτο να μην δίνει ο κατασκευαστής πιο σαφείς πληροφορίες.
Άσε που το g33 είναι ψιλοπαλιό.
Δεν τους γουστάρω τους Γερμαναράδες αλλά σε κάτι τέτοια θέματα είναι πιο πρακτικοί.
geo567pez - Παρ 07 Φεβ 2020, 10:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ψάχνοντας σε γαλλικά site ( μέχρι και στο carrefour !) βρήκα πάρα πολλά παραφλού με νόρμες πεζό σε πολύ καλές τιμές.
Εννοείται ότι τα περισσότερα από αυτά δεν υπάρχουν στην ελληνική αγορά και με τα μεταφορικά θα έρχεται η μία η άλλη λογικά.
romvosG - Παρ 10 Ιούλ 2020, 12:48:35
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή θα αλλάξω κι εγώ αντιψυκτικό σύντομα, θα αναφέρω την προσωπικη εμπειρία που ίσως βοηθήσει ( σόρρυ αλλά τώρα είδα το πόστ και είμαι νέο μέλος! Very happy )
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο(307)
Του αλλάζω υγρό κάθε περίπου 3 με 4 χρόνια .
Δεν στέκομαι τόσο στους τύπους αλλά στην ποιότητα.
Έχω βάλει motul το μπλέ χωρίς κανένα πρόβλημα,όπως και το πορτοκαλί που αναφέρθηκαν πιο πάνω (δεν τα ανακάτεψα ποτέ όμως!).
Προτιμώ τα γαλλικά συνήθως, έχω βάλει στο παρελθόν και άλλες μάρκες.
Βάζω συμπυκνωμένο και το αραιώνω με απιονισμένο.
Πολύ καλή η συμπεριφορά σε συνθήκες ρελαντί και σε ζέστη(κίνηση κλπ).
Καλή ποιότητα (ανεξαρτήτως μάρκας) και τακτικές αλλαγές όπως μου έχει πει και το συνεργείο που το πάω.
Ποτέ πρόβλημα μέχρι τώρα. Δεν πιστεύω ότι θα σώσει το by the book τόσο, όσο η συνέπεια στη συντήρηση. Έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι άλλο, καλοδεχούμενο Wink
christos_99 - Σαβ 11 Ιούλ 2020, 13:45:17
Θέμα δημοσίευσης:
Μια που μου το έβγαλε, πριν λίγες μέρες άλλαξα κι εγώ νερά, έβαλα της liqui moly kfs12+, το οποίο είναι για αλουμινένιο μπλόκ και κινητήρες υψηλών επιδόσεων, μαζί με καινούριο θερμοστάτη swag(προληπτικά καλού-κακού).

Σε ποιότητα κατασκευής ο swag, κλάσεις ανώτερος στο τμήμα του πλαστικού κέλυφους, από τον προηγούμενο που είχα(motorad).

Επιπλέον στο ταξίδι, πλέον η θερμοκρασία είναι λιιιγο πιο κάτω από 90, υπολογίζω γύρω στους 87-89, ενώ πριν ήταν καρφί 90. Δεν ξέρω αν είναι εντελώς σωστό τώρα έτσι και τι έπαιξε ρόλο, τα νερά ή ο καινούριος θερμοστάτης.
Πάντως στην υφή το liqui moly, αρκετά πιο γλιστερο και κάπως πιο παχύ, από το κλασσικό μπλε Valeo που είχα βάλει άλλη φορά
geo567pez - Σαβ 11 Ιούλ 2020, 22:44:17
Θέμα δημοσίευσης:
liqui moly το συμπυκνωμένο έβαλες με νερό απιονισμένο ή το έτοιμο;
christos_99 - Κυρ 12 Ιούλ 2020, 12:16:38
Θέμα δημοσίευσης:
https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html

Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο.


Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα.

https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html
TopGear - Κυρ 12 Ιούλ 2020, 23:37:45
Θέμα δημοσίευσης:
christos_99 έγραψε:
https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html

Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο.


Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα.

https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html


Αυτό με τη συμπλήρωση-αραίωση, συνίσταται να γίνεται; Το γράφουν οι οδηγίες του παραφλού; Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτά μπαίνουν έτσι όπως είναι.
TopGear - Κυρ 12 Ιούλ 2020, 23:43:21
Θέμα δημοσίευσης:
christos_99 έγραψε:
https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html

Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο.


Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα.

https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html


Αυτό με τη συμπλήρωση-αραίωση, συνίσταται να γίνεται; Το γράφουν οι οδηγίες του παραφλού; Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτά (συνήθως) μπαίνουν έτσι όπως είναι.
geo567pez - Δευ 13 Ιούλ 2020, 00:36:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν το υγρό είναι συμπυκνωμένο (concentrated), πρέπει [b]υποχρεωτικά[/b] να αραιώνεται με νερό απιονισμένο σε αναλογία 1:1, 1:2, 2:1 ανάλογα με τις οδηγίες που δίνει το κάθε προϊόν.
Άν είναι έτoιμο για χρήση (ready to use ) δεν θέλει καθόλου αραίωση και μπαίνει στο ψυγείο όπως είναι.
Πρέπει στην συσκευασία να γράφει τι από τα δυο είναι.
romvosG - Δευ 13 Ιούλ 2020, 09:37:47
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
christos_99 έγραψε:
https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html

Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο.


Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα.

https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html


Αυτό με τη συμπλήρωση-αραίωση, συνίσταται να γίνεται; Το γράφουν οι οδηγίες του παραφλού; Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτά (συνήθως) μπαίνουν έτσι όπως είναι.


Αν είναι συμπυκνωμένο θέλει σίγουρα αραίωση συνήθως σε αναλογία 50 50 με νερό απιονισμένο (όχι βρύσης γιατί έχει άλατα ).
Αλλιώς θα λέει έτοιμο προς χρήση και το βάζεις όπως είναι.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr