Svstouk έγραψε: |
Απλά συμπληρώνουν αν χρειάζεται. Η Πεζό λέει ότι δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή το παραφλού! ![]() |
mick206 έγραψε: | ||
Και τί θα κάνουμε;Θα αφήσουμε τη μάκα και τα ψαράκια να κολυμπάνε μέσα στο paraflu? ![]() |
Svstouk έγραψε: | ||||
Απλά συμπληρώνουν αν χρειάζεται. Η Πεζό λέει ότι δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή το παραφλού!
|
SnakeMJK έγραψε: |
επειδή πλησιάζω τα 40Κ χλμ, για πες που ακριβώς στη Θηβών είναι το παλικάρι ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Τι παραφλού θα βάλεις; |
mick206 έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() Γιατί;; Υπάρχουν πολλά είδη παραφλού;; ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Η διαφορά έγκειται στους πόσους βαθμούς υπό το μηδέν προσφέρουν προστασία. Τα συνηθισμένα παραφλού που βρίσκονται σε όλα τα βενζινάδικα προσφέρουν προστασία μέχρι τους -12. Η Πεζό επιμένει να χρησιμοποιούμε παραφλού με προστασία στους -35. |
athanas έγραψε: |
Χρήστο δεν χρειάζεται να βγάλεις τίποτα από μέσα (ταμπλό κλπ)
Υποθέτω οτι λες για το repsol anticogelante puro.... αν είναι να βάλεις αυτό θα χρειαστείς 2λ repsol και 3λ απιονισμένο νερό... Υπολόγισε περίπου 10ε το λίτρο για το repsol... αν προτιμήσεις κάποιο έτοιμο θα χρειαστείς περίπου 5λ από αυτό... Σαν χρόνο θα χρειαστείς από 30 λεπτά έως 1 ώρα (καλό θα ήταν να αλλάξεις και θερμοστάτη μαζί, το κόστος του είναι 10ε) Όλα τα παραπάνω εφόσον δεν έχει διαρροή κάπου στο link θα δεις πως γίνεται όλη η διαδικασία...μην σε αγχώσει ο τίτλος με τον ίδιο τρόπο γίνεται και στο δικό σου.... ![]() η μόνη διαφορά είναι ότι θα πρέπει να βγάλεις το κάτω κολάρο του ψυγείου για να αδειάσει τελείως το κύκλωμα από το παλιό παραφλού πριν αρχίσεις να βάλεις το καινούργιο.... http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11793 ![]() |
Svstouk έγραψε: |
7 λίτρα μου φαίνονται υπερβολικά............με 4 κάτι νομίζω γεμίζει....... |
TopGear έγραψε: |
Ερώτηση:
Τις προάλλες άλλαξα μια βαλβίδα ψυχρής και μου έφυγε λίγο παραφλού. Το καλοκαίρι είχα αδειάσει όλο το παλιό απ'το δοχείο κι έβαλα το Valeo το πράσινο. Μου'χε περισσέψει λίγο από τότε, οπότε συμπλήρωσα αυτό που έτρεξε. Πλέον όμως δεν έχω άλλο περισσευούμενο. Αν χρειαστεί ποτέ να συμπληρώσω, τι προτείνετε; Ν'αγοράσω ένα 5κιλο καινούριο Valeo κι ας χρησιμοποιήσω ελάχιστο και να φυλάω σε κανά μπουκαλάκι στο αμάξι (το υπόλοιπο δεν παθαίνει τίποτα αν μένει ανοιχτό;), να πάρω ένα "κοινό" του εμπορίου ή αποσταγμένο νερό; Ευχαριστώ. |
vasilisalessia έγραψε: |
απιονισμενο νερο δεν ειναι αυτο που βαζουμε στο σιδερο?τετοιο ειναι.για να μην αξειδωνονται οι σωληνες απο τα αλατα. |
TopGear έγραψε: |
Εντάξει ναι, αυτό εννοούσα, το απιονισμένο. Απορώ γιατί το έγραψα απεσταγμένο. ![]() Μάλλον θα ψάξω να αγοράσω κανά λίτρο του Valeo, έτσι για να βρίσκεται, μπας και παίρνει συμπλήρωμα καμιά φορά στο τόσο. Ευχαριστώ παίδες. |
Driver ///M έγραψε: | ||
Να'σαι καλά. Εντελώς πληροφοριακά, κάθε πότε αλλάζεις παραφλού? |
TopGear έγραψε: | ||||
Πρέπει να το'χα καμιά 4ετία ή και λίγο παραπάνω. Μου'χε πει ο Steve ότι περίπου τα 4 χρόνια είναι λογικός χρόνος για αλλαγή επειδή έχει αρχίσει και κουράζεται και δεν αποδίδει όσο πρέπει. Το άλλαξα πέρισυ το καλοκαίρι. |
christos_99 έγραψε: |
https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html
Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο. Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα. https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html |
christos_99 έγραψε: |
https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-12-4.html
Αυτο εβαλα εγω, 5 λιτρα ειναι η συσκευασια και με την εξαερωση συμπληρωσα περιπου 1 λιτρο απιονισμενο νερο, αυτο που βαζουν οι νοικοκυρες στο σιδερο. Κανονικα η Peugeot στα μοντελα της, προτεινει το παρακατω, αλλα δεν το φερνει ο Σκαζικης-Μαραγκος απο οπου το αγορασα. https://products.liqui-moly.com/radiator-antifreeze-kfs-33-5.html |
TopGear έγραψε: | ||
Αυτό με τη συμπλήρωση-αραίωση, συνίσταται να γίνεται; Το γράφουν οι οδηγίες του παραφλού; Γιατί εγώ ξέρω ότι αυτά (συνήθως) μπαίνουν έτσι όπως είναι. |