ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Φυσιολογηκοτατο ![]() ![]() ![]() ![]() |
lia206cc έγραψε: |
ότι είσαι τέρας ψυχραιμίας; |
GIORGOS71 έγραψε: |
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ 106 ΡΑΛΙ 16V. ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥ/ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (Π.Χ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ) ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΦΕΡΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ (ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ), ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ RALLYE ΑΥΤΟ? ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΓΧΩΣΕΙ ![]() ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΩΡΓΟΣ |
action_peugeot έγραψε: | ||
Γιωργο το βεντιλατερ ειναι δυσκαλο,αυτο συμβαινει σε ολα τα Rallye 1600cc 16v και 8v.Οταν ειναι στη μεση δουλευει η πρωτη ταχητητα που ειναι η χαμηλη,και λιγο πριν την τελευταια ασπρη γραμμη δουλευει η δευτερη ταχητητα που ειναι η δυνατη.Την πρωτη ταχητητα δυσκολα την ακους.Αν δουλευει συνεχως στην δευτερη ταχητητα κατι εχει το αυτοκινητο ![]() |