Svstouk έγραψε: |
Είναι απόλυτα φυσιολογικό εκεί που έχεις ρελαντί, και με το clima και χωρίς. Εκεί έχει φτιαχτεί ο κινητήρας να δουλεύει, μην ανησυχείς! ![]() Όσο για το radio cd, και μένα δουλεύει για λίγο αφού βγάλω το κλειδί, και μετά από λίγο κλείνει, επειδή κόβει το ρεύμα κάποιο ρελεδάκι. Αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα, είναι κι αυτό απόλυτα φυσιολογικό. ![]() |
Vaggelis έγραψε: | ||
Εμένα Στέφανε, το ρελαντί δουλεύει στις 900 στροφές............. |
pezomania έγραψε: |
Το 1.4 έχει multiplexing ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Το 1.4 έχει multiplexing ![]() ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
ΤΟ ρελαντι των μοτέρ της σειράς TU ανεξαρτήτως κυβισμού είναι 800-820rpm ανεξαρτήτως multiplexing κτλ κτλ. Το ρώτησα σήμερα στο συνεργείο αυτό... ενδεχομένως οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων να παρουσιάζουν μια ελαφρά αποκλιση πράγμα φυσιολογικό και σίγουρα οχι επικίνδυνο.
|