PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 - Κομπιάσματα 1.6THP

sakis_rc - Τετ 28 Ιούλ 2010, 18:08:38
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Κομπιάσματα 1.6THP
καλησπερα παιδια.εχω ενα rc με 42000κμ και τον τελευταιο καιρο καθως παταω βαθεια το γκαζι παρατηρω κυριως οταν εχω 3η στο κιβωτιο και 70κμ δλδ 3000σ/λ το αυτοκινητο κανει διακοπες και ακουγεται σαν να ανοιγοκλεινει η τουρμπινα ακαριαια η κατι παρομοιο..αυτο το κομπιασμα το παρατηρω σε μεγαλυτερο βαθμο σε αυτην την ταχυτητα αλλα και με 4η η 5η στο κιβωτιο..τι θα μπορουσε να ειναι??θα ηταν χρησιμα τα φωτα σας γτ δυστυχως εδω και 2 μηνες εχει τελειωσει και η εγγυηση...
android - Τετ 28 Ιούλ 2010, 19:06:59
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 rc - προβλημα (μαλλον) με τουρμπινα
sakis_rc έγραψε:
καλησπερα παιδια.εχω ενα rc με 42000κμ και τον τελευταιο καιρο καθως παταω βαθεια το γκαζι παρατηρω κυριως οταν εχω 3η στο κιβωτιο και 70κμ δλδ 3000σ/λ το αυτοκινητο κανει διακοπες και ακουγεται σαν να ανοιγοκλεινει η τουρμπινα ακαριαια η κατι παρομοιο..αυτο το κομπιασμα το παρατηρω σε μεγαλυτερο βαθμο σε αυτην την ταχυτητα αλλα και με 4η η 5η στο κιβωτιο..τι θα μπορουσε να ειναι??θα ηταν χρησιμα τα φωτα σας γτ δυστυχως εδω και 2 μηνες εχει τελειωσει και η εγγυηση...


τα πιο κλασικα ειναι βενζινη-μπουζι-πολλαπλασιαστης
sakis_rc - Τετ 28 Ιούλ 2010, 19:14:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 rc - προβλημα (μαλλον) με τουρμπινα
android έγραψε:
sakis_rc έγραψε:
καλησπερα παιδια.εχω ενα rc με 42000κμ και τον τελευταιο καιρο καθως παταω βαθεια το γκαζι παρατηρω κυριως οταν εχω 3η στο κιβωτιο και 70κμ δλδ 3000σ/λ το αυτοκινητο κανει διακοπες και ακουγεται σαν να ανοιγοκλεινει η τουρμπινα ακαριαια η κατι παρομοιο..αυτο το κομπιασμα το παρατηρω σε μεγαλυτερο βαθμο σε αυτην την ταχυτητα αλλα και με 4η η 5η στο κιβωτιο..τι θα μπορουσε να ειναι??θα ηταν χρησιμα τα φωτα σας γτ δυστυχως εδω και 2 μηνες εχει τελειωσει και η εγγυηση...


τα πιο κλασικα ειναι βενζινη-μπουζι-πολλαπλασιαστης
βενζινη 100αρα εβαλα και συνεχιζει.μπουζι αλλαξα πριν 8000κμ.
android - Τετ 28 Ιούλ 2010, 19:29:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 rc - προβλημα (μαλλον) με τουρμπινα
ακομα βγαζουν,σκαστρα-βαλβιδα υπερπιεσης n75-μερικα τρομπα βενζινης
και το χειροτερο χρονισμος...απ οτι ξερω στο χρονισμο μονο αργη πολυ να βγαλει λαμπακι...ειναι περιεργο που σου κανει κοψιματα κ δεν σου χει αναψει λαμπακι...
μηπως ακουγετε σαν να χανει απο καπου?
franch_power - Τετ 28 Ιούλ 2010, 20:51:09
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε σάκη κ εμένα μου τα έκανε αυτα το αυτοκίνητο μου όταν πάταγα τέρμα γκάζι με 3 ταχύτητα κ 4 αντίστοιχα κοντά στις 3000prm κ το αυτοκίνητο ήταν σαν να χτύπαγε πυράκια η σαν να ανοιγοκλείνε η τουρμπίνα! Άλλαξα βενζινάδικο με καλή 100άρα κ από τότε δεν ξανά έγινε τίποτα! Γιατί δεν πας σε μια αντιπροσωπία της αρεσκίας σου να το βάλουν στο διαγνωστικό για δεις τι σφάλμα θα βγει! Rolling eyes
salex - Τετ 28 Ιούλ 2010, 22:38:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδικά με αυτά που έχουν γίνει τους τελευταίους 2 μήνες στα καύσιμα,
αναρωτιέμαι πόσα βενζινάδικα συνεχίζουν να έχουν πραγματική 100άρα...

Ειλικρινά δεν εχω ξαναδεί τόσο νερό στη βενζίνη όλων των ποιτήτων.


Σάκη, ακούς καθόλου πυράκια;
sakis_rc - Τετ 28 Ιούλ 2010, 22:55:42
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ειδικά με αυτά που έχουν γίνει τους τελευταίους 2 μήνες στα καύσιμα,
αναρωτιέμαι πόσα βενζινάδικα συνεχίζουν να έχουν πραγματική 100άρα...

Ειλικρινά δεν εχω ξαναδεί τόσο νερό στη βενζίνη όλων των ποιτήτων.


Σάκη, ακούς καθόλου πυράκια;
φιλε salex επειδη επιτηδες "προσπαθησα" να ακουσω πυρακια ΔΕΝ ακουσα, και χρησιμοποιω 100αρα βενζινη εδω και 2000κμ
manaros - Τετ 28 Ιούλ 2010, 23:39:34
Θέμα δημοσίευσης:
θα σου προτεινα να αλλαξεις βενζιναδικο....μεχρι να βρεις καποιο καλο..εχω τα ιδια συμπτωματα,το διαγνωστικο δεν βγαζει τιποτα..εκανα ψιλοκατασταση στον βενζινα και αλλαξα βενζιναδικο...ολα οκ απο τοτε!!
salex - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 09:11:01
Θέμα δημοσίευσης:
sakis_rc έγραψε:
φιλε salex επειδη επιτηδες "προσπαθησα" να ακουσω πυρακια ΔΕΝ ακουσα, και χρησιμοποιω 100αρα βενζινη εδω και 2000κμ


Ωχ. Πάμε στα επόμενα ενδεχόμενα τότε.

Διαγνωστικό OBD2 έχεις (ή κάποιος φίλος σου ίσως);
SaloS - Τρι 03 Αύγ 2010, 13:12:30
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδια.

Δεν ειναι φαν του γραψηματος αλλα με αυτα που ακουσα απο ενα φιλο μου με ενα 207 ραλυ...

Λοιπον του εκανε το ιδιο που αναφερεται παραπανω, δηλαδη διακοπες στη 4-5
χωρις να αναψει κανενα λαμπακι. Πηγε στη πεζο και του ειπαν να βαλει 100αρα και να ξαναπαει...
Ετσι και εγινε την Παρασκευη εβαλε 100αρα και ολο το Σ/Κ ηταν μια χαρα, δεν εκανε το παραμικρο. Παει λοιπον τη Δευτερα στη πεζο να το ξανα δουν και του ειπαν οτι εχει σοβαρο προβλημα και πρεπει να το αφησει εκει γιατι ειναι επικυνδηνο να του μεινει το μοτερ στο χερι.
Παει την αλλη μερα και του ειπαν οτι βρηκαν λαδια στην εισαγωγη Shocked (το αυτοκινητο εινα εργοστασιο και ολα τα service πεζο με 25000χλ και ειναι 4 μηνες εκτος εγγυησης) και οτι θα χρειαστει να βγαλουν την κυλυνδροκεφαλη.
Την αλλη μερα που ξανα πηγε ειπαν οτι η ζημια που εχει, θα φτασει στα 3800 euros Shocked και του καλυπτουν το 40% Confused

δεν ξερω τι ακριβως θα του αλλαξουν γιατι και αυτος εινα λιγο ασχετος απο μηχανικα, αλλα μια μου ελεγε οτι θα του αλλαξουν την κεφαλη μια το μπλοκ... ελεος!!!

Εχει ακουσει κανεις καπιο παρομοιο περιστατικο?

Ευχαριστω! και sorry για το πολυ μπλα μπλα...
NoDsl - Τρι 03 Αύγ 2010, 13:40:07
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
sakis_rc έγραψε:
φιλε salex επειδη επιτηδες "προσπαθησα" να ακουσω πυρακια ΔΕΝ ακουσα, και χρησιμοποιω 100αρα βενζινη εδω και 2000κμ


Ωχ. Πάμε στα επόμενα ενδεχόμενα τότε.

Διαγνωστικό OBD2 έχεις (ή κάποιος φίλος σου ίσως);


[offtopic]
να κάνουμε καμια ομαδική DashHawk ή να περιμένουμε τπτ για μέτρηση απο OBD με Palmtop (GPS)[/offtopic]
sakis_rc - Τρι 03 Αύγ 2010, 16:30:05
Θέμα δημοσίευσης:
επανερχομαι..αφου λοιπον πηγα σε ενα μηχανικο και καναμε 40χμ βολτα για να καταλαβει το προβλημα οπως λεει ο νομος του μερφυ του τη βαρεσε και δεν εκανε κιχ!!βαλαμε ενα καθαριστικο ρεζερβουαρ και χθες το βραδυ που το επινα σε ανηφορα ειχα 4η 175χμ και ξαφνικα να σου το κομπιασμα για αρκετα δευτερολεπτα και για να σας δωσω να καταλαβετε επεσε στα 160-165χμ χωρις αφημα γκαζιου η μεγαλυτερη κλιση ανηφορας...
Alexis22 - Τρι 03 Αύγ 2010, 16:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
sakis_rc έγραψε:
επανερχομαι..αφου λοιπον πηγα σε ενα μηχανικο και καναμε 40χμ βολτα για να καταλαβει το προβλημα οπως λεει ο νομος του μερφυ του τη βαρεσε και δεν εκανε κιχ!!βαλαμε ενα καθαριστικο ρεζερβουαρ και χθες το βραδυ που το επινα σε ανηφορα ειχα 4η 175χμ και ξαφνικα να σου το κομπιασμα για αρκετα δευτερολεπτα και για να σας δωσω να καταλαβετε επεσε στα 160-165χμ χωρις αφημα γκαζιου η μεγαλυτερη κλιση ανηφορας...
Μηπως το ειχες ζορισει αρκετα πριν και σου το εκανε αυτο?προγραμμα ή ιντερκουλερ εχεις?
sakis_rc - Τρι 03 Αύγ 2010, 16:39:07
Θέμα δημοσίευσης:
Alexis22 έγραψε:
sakis_rc έγραψε:
επανερχομαι..αφου λοιπον πηγα σε ενα μηχανικο και καναμε 40χμ βολτα για να καταλαβει το προβλημα οπως λεει ο νομος του μερφυ του τη βαρεσε και δεν εκανε κιχ!!βαλαμε ενα καθαριστικο ρεζερβουαρ και χθες το βραδυ που το επινα σε ανηφορα ειχα 4η 175χμ και ξαφνικα να σου το κομπιασμα για αρκετα δευτερολεπτα και για να σας δωσω να καταλαβετε επεσε στα 160-165χμ χωρις αφημα γκαζιου η μεγαλυτερη κλιση ανηφορας...
Μηπως το ειχες ζορισει αρκετα πριν και σου το εκανε αυτο?προγραμμα ή ιντερκουλερ εχεις?
ολα μαμα ειναι.το ειχα ανεβασει μεχρι αυτη την ταχυτητα σχεδον στους κοφτες 1η 2α 3η αλλα δλδ για 1χμ..δε νομιζω οτι αυτο θεωρειται ζορισμα...
king207cc - Τρι 03 Αύγ 2010, 16:53:09
Θέμα δημοσίευσης:
κάτι παρόμοιο έχω και γω ρε παιδιά, κυρίως όταν κουμπώνω 4η και πατάω γκάζι και είμαι ανάμεσα σε 2500 με 3000 στροφές κάνει ένα κόμπιασμα και πολλές φορές ακούγεται ένας ήχος, σαν να τρίβονται μέταλλα! τι να είναι?
Alexis22 - Τρι 03 Αύγ 2010, 18:01:16
Θέμα δημοσίευσης:
sakis_rc έγραψε:
Alexis22 έγραψε:
sakis_rc έγραψε:
επανερχομαι..αφου λοιπον πηγα σε ενα μηχανικο και καναμε 40χμ βολτα για να καταλαβει το προβλημα οπως λεει ο νομος του μερφυ του τη βαρεσε και δεν εκανε κιχ!!βαλαμε ενα καθαριστικο ρεζερβουαρ και χθες το βραδυ που το επινα σε ανηφορα ειχα 4η 175χμ και ξαφνικα να σου το κομπιασμα για αρκετα δευτερολεπτα και για να σας δωσω να καταλαβετε επεσε στα 160-165χμ χωρις αφημα γκαζιου η μεγαλυτερη κλιση ανηφορας...
Μηπως το ειχες ζορισει αρκετα πριν και σου το εκανε αυτο?προγραμμα ή ιντερκουλερ εχεις?
ολα μαμα ειναι.το ειχα ανεβασει μεχρι αυτη την ταχυτητα σχεδον στους κοφτες 1η 2α 3η αλλα δλδ για 1χμ..δε νομιζω οτι αυτο θεωρειται ζορισμα...
Με τη ζεστη που εχει και ολο το σκηνικο που εγινε με τα καυσιμα ισως σου δημιουργησαν αυτο το προβλημα,ποσσα χλμ εχεις περιπου?
android - Τρι 03 Αύγ 2010, 18:17:01
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:
κάτι παρόμοιο έχω και γω ρε παιδιά, κυρίως όταν κουμπώνω 4η και πατάω γκάζι και είμαι ανάμεσα σε 2500 με 3000 στροφές κάνει ένα κόμπιασμα και πολλές φορές ακούγεται ένας ήχος, σαν να τρίβονται μέταλλα! τι να είναι?


πειρακια? Shocked
nikos68 - Τρι 03 Αύγ 2010, 18:53:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά πολλές φορές σε απότομο πάτημα μπορεί στιγμιαία να ενεργοποιηθεί το esp και να κόψει τα γκάζια.Το έχω παρατηρήσει κι εγώ κάποιες φορές όμως ένα βράδι είδα ίσα ίσα το άναμμα του esp στο ταμπλό και στη συνέχεια το σχετικό κόμπιασμα.Μόλις πάτησε καλά η ρόδα στο δρόμο συνέχισε την τρελή πορεία του.Δε νομίζω ότι είναι πρόβλημα από τη στιγμή που δε βγάζει καμιά ένδειξη.
bagosgt - Τρι 03 Αύγ 2010, 20:18:39
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
king207cc έγραψε:
κάτι παρόμοιο έχω και γω ρε παιδιά, κυρίως όταν κουμπώνω 4η και πατάω γκάζι και είμαι ανάμεσα σε 2500 με 3000 στροφές κάνει ένα κόμπιασμα και πολλές φορές ακούγεται ένας ήχος, σαν να τρίβονται μέταλλα! τι να είναι?


πειρακια? Shocked


μπορει κ η waste gate.συνηθως πρεπει να στο κανει στα πρωτα ανοιγματα κ απο χαμηλα,αλλα αν το ανοιξεις κανα δυο φορες,μετα στρωνει.σωστα?αν ηταν πυρακια θα συνεχιζε κ θα το εκανε μιας κ ανεβαινει η θερμοκρασια με τα πατηματα.κ τα πυρακια ακουγονται διαφορετικα,βαραγαμε συνεχεια με το 106 Laughing
αυτον τον θορυβο μου τον εκανε κ εμενα με τη μαμα τουρμπινα κ τελικα ηταν η w.g που κολαγε που κ που,οπως κ το κροταλισμα Evil εβαλα γρασο,εστρωσε για λιγο αλλα μετα μου εκανε,στα πρωτα πατηματα απο χαμηλα,αυτον τον ηχο Wink
franch_power - Τρι 03 Αύγ 2010, 20:41:53
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορώ να φανταστώ πέρα από βενζίνη και την west gate τι άλλο θα μπορούσε να προκαλεί αυτα τα κομπιάσματα Confused όταν το αντιμετώπισα κ εγώ αυτό το πρόβλημα φανταστικά ότι είναι βενζίνη διότι τότε έβγαζα 95άρα κ πήγε το μυαλό μου κατευθείαν στην ποιότητα της βενζίνης τότε λοιπόν άλλαξα βενζινάδικο με καλή 100αρά κ βρήκα την υγεία μου Cool
king207cc - Τετ 04 Αύγ 2010, 00:41:57
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
android έγραψε:
king207cc έγραψε:
κάτι παρόμοιο έχω και γω ρε παιδιά, κυρίως όταν κουμπώνω 4η και πατάω γκάζι και είμαι ανάμεσα σε 2500 με 3000 στροφές κάνει ένα κόμπιασμα και πολλές φορές ακούγεται ένας ήχος, σαν να τρίβονται μέταλλα! τι να είναι?


πειρακια? Shocked


μπορει κ η waste gate.συνηθως πρεπει να στο κανει στα πρωτα ανοιγματα κ απο χαμηλα,αλλα αν το ανοιξεις κανα δυο φορες,μετα στρωνει.σωστα?αν ηταν πυρακια θα συνεχιζε κ θα το εκανε μιας κ ανεβαινει η θερμοκρασια με τα πατηματα.κ τα πυρακια ακουγονται διαφορετικα,βαραγαμε συνεχεια με το 106 Laughing
αυτον τον θορυβο μου τον εκανε κ εμενα με τη μαμα τουρμπινα κ τελικα ηταν η w.g που κολαγε που κ που,οπως κ το κροταλισμα Evil εβαλα γρασο,εστρωσε για λιγο αλλα μετα μου εκανε,στα πρωτα πατηματα απο χαμηλα,αυτον τον ηχο Wink

NAI ρε μέγαλε Βάγγο όπως τα λές στα πρώτα πατήματα, ναι και μένα έκει πήγε το μυαλό μου στη w. g., τι μπορώ να κάνω γι αυτό ? να τους το πάω που είμαι ακόμα στην εγγύηση?
sakis_rc - Τετ 04 Αύγ 2010, 19:58:53
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον παιδια παροτι τα μπουζι ειναι καινουρια σχετικα δλδ 7000χμ πιστευω πως το προβλημα πρεπει να βρισκεται εκει παρα το οτι τα τσεκαραμε με τον μηχανικο, καθως οταν παρουσιαζεται το κομπιασμα κανει ενα τσικ-τσικ σαν να μη γινεται αναφλεξη και γινεται πιο βαρυς ο θορυβος του αυτοκινητου, ο οποιος θορυβος μου θυμιζει το προβλημα που μου ειχε βγαλει λογω "τελειωμενων" μπουζι πριν τα αλλαξω..εσεις με αυτα τα συμπτωματα συμφωνειτε με την αποψη μου?
bagosgt - Τετ 04 Αύγ 2010, 20:27:31
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:
bagosgt έγραψε:
android έγραψε:
king207cc έγραψε:
κάτι παρόμοιο έχω και γω ρε παιδιά, κυρίως όταν κουμπώνω 4η και πατάω γκάζι και είμαι ανάμεσα σε 2500 με 3000 στροφές κάνει ένα κόμπιασμα και πολλές φορές ακούγεται ένας ήχος, σαν να τρίβονται μέταλλα! τι να είναι?


πειρακια? Shocked


μπορει κ η waste gate.συνηθως πρεπει να στο κανει στα πρωτα ανοιγματα κ απο χαμηλα,αλλα αν το ανοιξεις κανα δυο φορες,μετα στρωνει.σωστα?αν ηταν πυρακια θα συνεχιζε κ θα το εκανε μιας κ ανεβαινει η θερμοκρασια με τα πατηματα.κ τα πυρακια ακουγονται διαφορετικα,βαραγαμε συνεχεια με το 106 Laughing
αυτον τον θορυβο μου τον εκανε κ εμενα με τη μαμα τουρμπινα κ τελικα ηταν η w.g που κολαγε που κ που,οπως κ το κροταλισμα Evil εβαλα γρασο,εστρωσε για λιγο αλλα μετα μου εκανε,στα πρωτα πατηματα απο χαμηλα,αυτον τον ηχο Wink

NAI ρε μέγαλε Βάγγο όπως τα λές στα πρώτα πατήματα, ναι και μένα έκει πήγε το μυαλό μου στη w. g., τι μπορώ να κάνω γι αυτό ? να τους το πάω που είμαι ακόμα στην εγγύηση?

αντε να βγαλεις ακρη βαγγο Laughing ειναι τοσο τεμπεληδες που θα σου πουν αστο να το κοιταξουμε.αν παλι εχεις καλες σχεσεις με το συνεργειο,πες να σου βαλουν γρασο θερμοκρασιας στη w.g,αν βαριουνται,πες να σου αλλαξουν ολη την w.g Twisted evil
λιγα φαινονται τα κμ για μπουζι φιλε σακη.αλλαξε τα αμα ειναι κ δες αν στο κανει παλι.φορας προγραμμα στο αμαξι?αν σου τελειωνει τα μπουζι στα 7000κμ δεν ειναι φυσιολογικο,κ καπου εχεις προβλημα,ειτε με το προγραμμα,αν φορας,ειτε με κατι που μπορει να σου "χαλαει" τα μπουζι,αν εχεις πολλα κμ δες κ τα μπεκ σου μηπως θελουν καθαρισμα.ολα αυτα ομως κοιταξε τα αν επιβεβαιωσεις οτι φταινε τα μπουζι σου,κ οντως χαλανε μεσα σε λιγα κμ.
θυμαμαι κ τα 106 ειχαν ενα θεμα μετα μπεκ,κ ολα αυτα γιατι κατι παθαινε η πλεξουδα κ εκοβε το ρευμα στα μπεκ.οποτε δουλευε 2κυλινδρο,χαλαγε τα μπουζι κ χιλια δυο αλλα.
το μοτερ μας ειναι σχετικα καινουριο,αλλα εχουμε μαθει τις πιο συνηθησμενες βλαβες,κ καλα να ειμαστε θα μαθαινουμε κ αλλα οσο παιρναει ο καιρος Wink
bagosgt - Τετ 04 Αύγ 2010, 20:35:18
Θέμα δημοσίευσης:
SaloS έγραψε:
Γεια σας παιδια.

Δεν ειναι φαν του γραψηματος αλλα με αυτα που ακουσα απο ενα φιλο μου με ενα 207 ραλυ...

Λοιπον του εκανε το ιδιο που αναφερεται παραπανω, δηλαδη διακοπες στη 4-5
χωρις να αναψει κανενα λαμπακι. Πηγε στη πεζο και του ειπαν να βαλει 100αρα και να ξαναπαει...
Ετσι και εγινε την Παρασκευη εβαλε 100αρα και ολο το Σ/Κ ηταν μια χαρα, δεν εκανε το παραμικρο. Παει λοιπον τη Δευτερα στη πεζο να το ξανα δουν και του ειπαν οτι εχει σοβαρο προβλημα και πρεπει να το αφησει εκει γιατι ειναι επικυνδηνο να του μεινει το μοτερ στο χερι.
Παει την αλλη μερα και του ειπαν οτι βρηκαν λαδια στην εισαγωγη Shocked (το αυτοκινητο εινα εργοστασιο και ολα τα service πεζο με 25000χλ και ειναι 4 μηνες εκτος εγγυησης) και οτι θα χρειαστει να βγαλουν την κυλυνδροκεφαλη.
Την αλλη μερα που ξανα πηγε ειπαν οτι η ζημια που εχει, θα φτασει στα 3800 euros Shocked και του καλυπτουν το 40% Confused

δεν ξερω τι ακριβως θα του αλλαξουν γιατι και αυτος εινα λιγο ασχετος απο μηχανικα, αλλα μια μου ελεγε οτι θα του αλλαξουν την κεφαλη μια το μπλοκ... ελεος!!!

Εχει ακουσει κανεις καπιο παρομοιο περιστατικο?

Ευχαριστω! και sorry για το πολυ μπλα μπλα...


δεν εχει ξανακουστει κατι παρομοιο αλλα για να του περασει τα λαδια στην εισαγωγη,πρεπει να περναει τα λαδια απο το καρτερ στην κεφαλη κ αυτο γινεται απο εναν "δρομο" συνηθως,τα πιστονια...οποτε το πιο πιθανο ειναι να εχει προβλημα στο πιστονι του 4ου κυλινδρου(εκει που συνηθως εμφανιζεται το φαινομενο),οποτε κ θα πηγαινει για αντικατασταση.τα πιο πιθανα ειναι να εχει κολησει καποιο ελατηριο,στην πιο απλη περιπτωση,μεχρι κ να εχει "χτυπησει" πιστονι,στην πιο συνηθησμενη.το περιεργο ειναι πως του ειπαν για κοστος επισκευης,αν δε το εχουν λυσει κ δεν εχουν κανει διαγνωση του προβληματος???
giannis27 - Πεμ 05 Αύγ 2010, 01:11:47
Θέμα δημοσίευσης:
υπάρχει περίπτωση τα λάδια να ήταν από τις αναθυμιάσεις?
bagosgt - Πεμ 05 Αύγ 2010, 15:25:53
Θέμα δημοσίευσης:
δε νομιζω,κ για τοση μεγαλη ποσοτητα.να φανταστεις τα λαδια που καιγονται στις αναθυμιασεις,ειναι τοσο "λιγα" που ουτε καν φαινονται στα μπουζι Wink
SaloS - Παρ 06 Αύγ 2010, 10:30:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω πολυ παιδια,

Μαλλον ειναι πολυ ατυχος να του κατσει τετοια ζημια και μολις ειχε τελιωσει η εγγυηση...
Το να εχει βλαβη στο πιστονι στην παρουσα φαση οπως λες bagosgt ειναι το πιο λογικο.
Τελικα του ειπαν οτι θα του αλλαξουν τη κεφαλη... πως γενιν αυτο?
Τι μπορει να παθει η κεφαλη? να εχει ραισμα?
Και εναι οντος περιεργο που του βγαλανε τιμη χωρις να το λυσουν.
Και εμενα στην αρχη το μυαλο μου πηγε στις αναθυμιασεις, αλλα εχεις δικιο ποσες να βγαλει...

Και μια τελευταια ερωτητη,

Μπορει να παρει πισω τα χαλασμενα ανταλακτικα η τα κραταει η πεζο?
(40% του καλυπτει η εγγυηση)
bagosgt - Παρ 06 Αύγ 2010, 15:01:32
Θέμα δημοσίευσης:
συνηθως τα κρατανε ολα αλλα δε ξερω γιατι.τα θελουν μονο σε περιπτωση που περασουν κατι σε εγγυηση κ τους τα ζητησουν τα παλια τα κεντρικα.σε αυτη την περιπτωση,δεν ισχυει κατι τετοιο,κ οπως γινεται στις περισσοτερες περιπτωσεις,την εκπτωση την κανουν επειδη εχει λιγο καιρο που εχει φυγει απο την εγγυηση κ πειδη φανταζομαι,ολα τα σερβις τα εχει κανει σε εξουσιοδοτημενο Wink
οταν εχεις νεα παντως,ενημερωσε μας να μαθουμε κ εμεις τιποτα καινουριο,θα μας χρειαστει στην πορεια,να ξερουμε οσο το δυνατον περισσοτερα Wink
alexandros 207 Rallye - Δευ 09 Αύγ 2010, 10:02:05
Θέμα δημοσίευσης:
αν δεν του τα δωσουνε
μπορει να ζητησει να τα δει
αυτο γινεται
AlienHack - Δευ 09 Αύγ 2010, 13:19:34
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι δεν θεωρείτε πιθανό προβλημα τον Maf σενσορ? εμενα ο συγκεκριμενος σενσορας (σε 206 βεβαια που εχει ποιο απλο κινητηρα χορις τουρμπο , σκαστρες κτλ) μου εχει δημιουργησει αρκετες φορες προβλημα, για την ακρίβια καθε 30.000-50.000 χλμ γεμιζει λαδια λογο αναθυμιάσεων (η επιστροφή αναθημιασεων ειναι στην εισαγογη λιγο πριν τον maf σενσορ οποτε σιγα σιγα γινεται μαυρος απο λαδια.. ) και μου αρχλιζει το αμαξι τα κομπιάσματα και την μη αμεση απόκριση...
μολις τον βγαζω (μια βιδα ειναι) και του ρίχνω λιγο καθαριστικο γινεται jet, το αμαξι σαν καινουριο σε αποκριση και ποτε ξανα κομπιάσματα.
Επισης παρόμια κομπιάσματα ειδα απο λερομένη πεταλούδα.. 2 φορες αυτό και μολις την καθάρισα παλι ολα λήθηκαν.

Υ.Γ. για αυτο που ειπα για τα λαδια στην εισαγωγή, εχω ξαναρωτήσει εδώ μεσα και μου ειπαν οτι ειναι λογικό να εχει λαδια στην εισαγωγή απο την επιστροφή αναθυμιάσεων. ΑΛΛΑ μιλάμε για αρκετα λαδάκια, ολα τα τοιχόματα της εισαγωγης εχουν ενα; στρόμα λαδιου. και δεν ειναι μονο το δικο μου αμαξι, 206cc με 100.000 χλμ και αυτου ειναι λαδωμένη μεσα η εισαγωγή.. τοσο λαδι απο την επιστροφή? μηπως πρεπει να βγει καμια εισαγωγη να καθαριστει καποια στιγμή? ?
drdino - Δευ 09 Αύγ 2010, 14:39:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εσύ map έχεις, όχι maf...

Πάντως, τόσες αναθυμιάσεις δεν είναι και τόσο λογικές. Κωλόλαδα, pcv, φθαρμένα ελατήρια; Confused
AlienHack - Τρι 10 Αύγ 2010, 01:23:36
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Εσύ map έχεις, όχι maf...

Πάντως, τόσες αναθυμιάσεις δεν είναι και τόσο λογικές. Κωλόλαδα, pcv, φθαρμένα ελατήρια; Confused



MAP= mass air pressure?
MAF= mass air flow?

η λειτουργεια τους ? η ιδια πανω κατω αν δεν κανω λαθος?

λαδια εχει και το δικο μου και του nickos206cc ... τυχαιο? δεν νομιζω... Laughing
salex - Τρι 10 Αύγ 2010, 10:27:25
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:

MAP= mass air pressure?
MAF= mass air flow?

η λειτουργεια τους ? η ιδια πανω κατω αν δεν κανω λαθος?



MAP = Manifold Absolute Pressure sensor (μετράει απόλυτη πίεση και υπολογίζει ροή αέρα μέσω της καταστατικής εξίσωσης και της ογκομετρικής )
MAF = Mass airflow sensor (μετρητής μάζα αέρα)
drdino - Τρι 10 Αύγ 2010, 11:06:36
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:


λαδια εχει και το δικο μου και του nickos206cc ... τυχαιο? δεν νομιζω... Laughing



Δε μου λέει κάτι αυτό... Εισαγωγή λουσμένη στο λάδι δεν είναι και τόσο φυσιολογική. Εμένα πχ δεν έχει καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις. Εκτός αν υπερβάλλεις λίγο. Very happy
AlienHack - Τρι 10 Αύγ 2010, 11:22:28
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
AlienHack έγραψε:


λαδια εχει και το δικο μου και του nickos206cc ... τυχαιο? δεν νομιζω... Laughing



Δε μου λέει κάτι αυτό... Εισαγωγή λουσμένη στο λάδι δεν είναι και τόσο φυσιολογική. Εμένα πχ δεν έχει καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις. Εκτός αν υπερβάλλεις λίγο. Very happy


Σημερα θα παω με τον STEVE να δουμε το RCZ, ψηνεσαι να ερθεις και εσυ να βγαλω 2 λεπτα την πεταλουδα να δεις γιατι πραγμα μιλάω? γιατι ειναι και του νικου ετσι και ενδιαφερεται και αυτος να δει τι παιζει..
drdino - Τρι 10 Αύγ 2010, 12:25:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αμε, ψηνω... Απλα μεσολαβει ενα 9ωρο δρομολογιο με το πλοιο και 4 ωρες με το αμαξι. Laughing
AlienHack - Τρι 10 Αύγ 2010, 13:32:59
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Ναι αμε, ψηνω... Απλα μεσολαβει ενα 9ωρο δρομολογιο με το πλοιο και 4 ωρες με το αμαξι. Laughing


που εισαι παλι ρε θηριο για διακοπες? Α ρε ολοι ζωαρα κανετε!!
και εγω με τον STeve να κανουμε περιπολιες με τα 206 το βράδυ στη έρημη Θεσσαλονικη για να φυλαμε την πολη... καλαααα....
sakis_rc - Δευ 30 Αύγ 2010, 01:45:31
Θέμα δημοσίευσης:
μετα απο μερες και πολλα χμ επανερχομαι και φαινεται πως το αμαξι εχει φτιαξει..παρα τα λιγα χμ των μπουζι (8000) αυτα φαινεται να ηταν τα προβληματικα καθως εγιναν πολλες δοκιμες και το αυτοκινητο δεν εκανε ουτε κιχ...
AlienHack - Δευ 30 Αύγ 2010, 13:32:01
Θέμα δημοσίευσης:
ελατοματικά μπουζι? παιζει να ισχύει κατι τετοιο?
ρωτάω καθότι δεν εχουν μηχανικα μερη για να φθαρούν..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr