PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Μπεκ απο 106 16v σε 206 1600 16v

Pughell - Τρι 27 Ιούλ 2010, 20:01:36
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μπεκ απο 106 16v σε 206 1600 16v
Καταρχην ευχαριστω θερμα τον Προφητη που με την αποθηκη του και τις σαβουρες που κραταει,μας εχει σωσει απειρες φορες και ουσιαστικα χαρη σε αυτον βγαζουμε πολυτιμα συμπερασματα για να μην μας κοροιδευει το καθε τσουτσεκι...

Δειτε τις παρακατω φωτο και βγαλτε συμπερασμα...
Τα ραλλομπεκ μπαινουν κανονικα στα 206 με μια μικρη πατεντα στην μπεκιερα.Το φισακι ειναι ολοιδιο,η κεντρικη φυσα της πλεξουδας το ιδιο και οσο αφορα την ωμικη αντισταση,τα μετρησα ολα στα 15 Ωμ,οποτε δεν τιθεται καν θεμα συμβατοτητας.
Με τον παρακατω τροπο λυνονται ολα τα προβληματα ανεπαρκους τροφοδοσιας των εργοστασιακων μπεκ των 206,και μαλιστα με πολυ λογικο κοστολογιο...










Να και πως μπαινουν μπεκ απο 106 σε εισαγωγη απο 206... Arrow


Pugobios - Τρι 27 Ιούλ 2010, 20:17:32
Θέμα δημοσίευσης:
τι ώρα ξεκινάει η τσόντα?εεεε με συγχωρείται η ταινια ηθελα να πω.. Tease
salex - Τρι 27 Ιούλ 2010, 20:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε σεις, αφού είναι διαφορετική γενιά μπεκ, γιατί αναρωτιέστε;

Εχουν διαφορετικό μήκος τα χρυσά μας! Smile
Pughell - Τρι 27 Ιούλ 2010, 21:00:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι ειναι διαφορετικη γενια τι σχεση εχει ρε boss;

Σε παροχη ειναι μεγαλυτερη,στην μπεκιερα στηριζονται κανονικα με μια μικρη πατεντα,σε ωμικη αντισταση ειναι ιδια οποτε ποιος ο λογος να μην τα βαλει καποιος αν τα δικα του δεν επαρκουν; Question

Στην τελευταια φωτο ειναι εισαγωγη απο 206 με μπεκ απο 106. Arrow
Για αυτο εβαλα την φωτο,για να δειτε οτι αμα υπαρχει ορεξη,ολα γινονται. Wink
Pugobios - Τρι 27 Ιούλ 2010, 21:10:38
Θέμα δημοσίευσης:
καλή η θεωρία Στέλιο και μπράβο που τα βάλατε επάνω...στην πράξη όμως το έχει δοκιμάσει κανείς?
Pughell - Τρι 27 Ιούλ 2010, 21:20:43
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν λες αν τα εχει δοκιμασει καποιος,τι εννοεις; Confused

Η φωτο που εβγαλα με την εισαγωγη που φοραει τα ραλλισια μπεκ,ειναι απο 206 το οποιο δουλευε κανονικα εδω και χρονια,μεχρι που πουληθηκε και επανηλθε σε εργοστασιακη μορφη.
Περαν των ραλλομπεκ,το υπολοιπο setup ηταν ραλλισια εκκεντρα με παρελκομενα και ενας δευτερος εγκεφαλος(PS mini gr A) παραλληλα συνδεδεμενος.

Αν αφησουμε εξω τα του εγκεφαλου,δεν βλεπω τον λογο να μπουνε τα μπεκ με ή και χωρις την εισαγωγη του 106 και να μην δουλεψει το ολο συνολο αν το προγραμμα του εγκεφαλου σεταριστει σωστα... Wink
Αν μου ελεγες να τα βαλεις ετσι και να αφησεις το μαμα προγραμμα του 206,εκει θα συμφωνουσα και εγω οτι τιθεται θεμα αξιοπιστιας αλλα απο την στιγμη που το προγραμμα μπορει να σεταριστει εκ νεου,τοτε τι ειναι αυτο που δεν σας κολλαει στο ολο θεμα; Question
Pugobios - Τρι 27 Ιούλ 2010, 21:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
αυτό...με κάλυψες...
Pughell - Τρι 27 Ιούλ 2010, 21:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω σαρκα δεν βλεπω και ανησυχω... Laughing Laughing Laughing
nikolas206gti - Τετ 28 Ιούλ 2010, 09:56:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία όλα αυτά. Με την εισαγωγή του 106 δεν μας είπε τι να κάνουμε ? Laughing Την παίρνει το δικό μας ή όχι ? Cool

Υ.Γ. Και γιατί να μην βάλουμε μπεκ c2 που δεν χρειάζονται και πατέντα ? Confused
volvos - Τετ 28 Ιούλ 2010, 10:02:26
Θέμα δημοσίευσης:
θα ερθει η σαρκα απο τη παργα φωτορεπορταζ αγαπη...

στελιο μπορουμε να βγαλουμε ενα ενδεικτικοκοστολογιο?
εισαγωγη c2 vts ερχεται μεταχειρισμενη 500ευρω κοομπλε με μπεκ μπεκιερα εισαγωγη ολα τα παντα κομπλε

για 106 μοντιφα ποσα θελουμε?
εισαγωγη 106
βαλε βγαλε καπακι για τρυπα να πατησει η πλαστικη εισαγωγη του 106
μπεκ
πλακακι για πεταλουδα 206

το λεω για να εχουμε ενα μετρο συγκρισης
Pughell - Τετ 28 Ιούλ 2010, 13:37:18
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικα με το κοστολογιο,δεν μπορω να ειμαι απολυτος καθως το κοστος της εισαγωγης ειναι αναλογο με το τι θα βρει ο καθενας... Sad
Σε γενικες γραμμες παντως καπου στο 100αρικο υπολογιζω.
Αλλα 50Ε πες για το πλακακι της πεταλουδας και αλλο ενα 100αρικο εργασια μηχανικου(τουλαχιστον τοσο ειπε ο Προφ).
Α!Η κεφαλη δεν χρειαζεται να βγει οπως επισης ΔΕΝ χρειαζεται ηλεκτρολογος για το ολο θεμα(Steve γραψε λαθος,ο Στρατος δεν ηταν ενημερος Idea ).
Αλλα 100Ε τα μπεκ και τερμα...
Συνολο 350Ε.Ε,σιγουρα δεν ειναι ασχημα και τα ραλλισια μπεκ επαρκουν για πολυ wild καταστασεις...

-----

Νικολα τα μπεκ του C2 οπως ειδες ηδη απο τον Kitcarο του Τακη,τερματιζουν για πλακα και δεν επαρκουν ουτε καν για 150-155 αλογα. Sad
Steve - Τετ 28 Ιούλ 2010, 18:01:33
Θέμα δημοσίευσης:
Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Afroman Afroman Afroman Afroman Afroman Afroman Afroman Afroman
Pughell - Τετ 28 Ιούλ 2010, 18:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,πωωωωωωωωωςςςς.... Rolling eyes
Την εισαγωγη με τα ραλλομπεκ τα εχω ακομα εγω,στο σπιτι μου. Laughing Laughing Laughing

Α!Και ψαξε βρες εισαγωγη γιατι δεν υπαρχει "καβα". Sad
Steve - Τετ 28 Ιούλ 2010, 18:25:57
Θέμα δημοσίευσης:
Γράφει το όνομα μου πάνω της οπότε μου ανήκει! Very happy
Pughell - Τετ 28 Ιούλ 2010, 18:43:43
Θέμα δημοσίευσης:
Α,τωρα θα σε φωναζουμε και Bosch; Laughing Laughing Laughing
Steve - Τετ 28 Ιούλ 2010, 23:12:06
Θέμα δημοσίευσης:
Σύντομα Razz
volvos - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 09:46:44
Θέμα δημοσίευσης:
αυτον που σκεφτομαι ειναι το σαλεξ που θα τραβαει τις τριχες απο τις μασχαλες του αμα καταλαβει οτι πρεπει να προγραμματισει μπεκ 106 σε εκγεφαλο 206...
salex - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 11:03:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αγάπες, νομίζετε δύσκολο το έχω να ξαναπάω στη Σκωτία μέσα σε δύο ώρες;

Σιγά μην κάθομαι να παίζω με τα μπεκ σας δεκαπενταυγουστιάτικα!
Βρε ουστ...

Υ.Γ.
Τα 106 έχουν ρυθμιστή πίεσης μπεκιέρας. Τα 206 όχι.
Για αυτό τα πρώτα μπορούν να οδηγήσουν μεγαλύτερα μπεκ χωρίς προβλήματα στο ρελαντί.
Τα δεύτερα όχι, γιατί η πίεση μπεκιέρας είναι σταθερή (ο ρυθμιστής βρίσκεται στην αντλία βενζίνης και είναι σταθερός).
Ως εκ τούτου, θα γίνει της πλημμύρας αν δοκιμάσουμε να τα βάλουμε.

Όταν έχεις εγκέφαλο αγωνιστικό μονόφυσο PS mini groupA του 1996, οι παραπάνω λεπτομέρειες δεν έχουν καθόλου σημασία.
Γιατί ο εγκέφαλος έχει φτιαχτεί για να δουλεύει σε αγώνες και λειτουργεί συνέχεια μίγματα αγωνιστικά κι έχει απενεργοποιημένο τον αισθητήρα λάμβδα.

Όταν πας να τα βάλεις όμως σε έναν ME7.4.4 ή 7.4.5 (του 2004 με Euro 3) τότε τα πράγματα γίνονται σαφώς δυσκολότερα γιατί έχεις πολιτικούς εγκεφάλους, με δύο αισθητήρες λάμβδα, που σκοπό έχουν να βελτιστοποιούν την κατανάλωση και τους ρύπους συνέχεια.

Ειδικά αν θέλουμε να βγάζει και κάρτα καυσαερίων το αυτοκίνητο, το βλέπω ακόμη δυσκολότερο να λειτουργήσει άψογα.

Επομένως δεν είναι το πρόβλημα πόσο μεγάλα μπεκ θέλουμε να μπουν. Από τέτοια έχουμε δεκάδες να διαλέξουμε, σε τιμές που θα τρίβετε τα μάτια σας.
Το ζητούμενο είναι να χρησιμοποιούνται μπεκ που να λειτουργούν σωστά, χωρίς να δημιουργούν προβλήματα στο αυτοκίνητο από το μεγάλο τους μέγεθος ή το latency που έχουν στο άνοιγμά τους.
volvos - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 11:46:56
Θέμα δημοσίευσης:
v for ventouza

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv


στελιο να σου θυμισω το 306 του λεωνιδα με 1.6 μοτερ απο 106 που δεν ειχε ρυθμιστη πανω στη μπεκιερα αλλα πισω στο πορτ παγκαζ σα και μας τι ειχατε τραβηξει για να το ρυθμισετε και μιλαμε για μονοφυσο αν θυμαμαι καλα?? και παλι δε δουλεψε ποτε ολοσωστα Cool

νομιζω οτι και τασος εχει ιδια θεματα κατα καιρους με το δικο του που φοραει εισαγωγη 106 και μπεκ
volvos - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 11:48:49
Θέμα δημοσίευσης:
το επομενο ερωτημα Pughell ειναι αν μπαινουν τα μπεκ του 206 στη εισαγωγη του 106 επειδη ειναι πιο γαιδουρια και αργυρης μου ειχ πει οτι βρισκουν ...

γιατι αν με καποιο τροπο μπαινουν ειμαστε οκ
του 607 φτανουν ανετα 155αλογα μη το χεσουμε αρκετα ειναι και αυτα τα αλογα. μετα απο εκει και πανω θες πιστονια εκκεντρα κρακουλες οποτε δε σε ενδιαφερει καμια πολιτισμενη λειτουργια....
Pugobios - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 13:37:13
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδιά αφου μαζί με τα μπέκ βάζετε και την μπεκιέρα με τον ρυθμιστή πού είναι το πρόβλημα?
volvos - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 13:51:40
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing
σενδορεδ καταστασεις
αμα βρεις δευτερη γραμμη για επιστροφη Laughing Laughing
Pugobios - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 14:08:43
Θέμα δημοσίευσης:
τοσες μοντίφες κάνουμε κάθε μέρα εκείνο σε πείραξε...το πολύ πολύ να μαζέυεις τα επιστρεφόμενα σε ένα παγουράκι Laughing
reselie - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 14:22:14
Θέμα δημοσίευσης:
ταπα στην επιστροφη!
Pugobios - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 14:41:09
Θέμα δημοσίευσης:
δεν γίνεται με τάπα θα τα πλυμηρήσει όλα γιαυτο έχει τν ρυθμιστή στο ρεζερβουάρ το 206 προφανώς για να φεύγουν απο εκεί...
Pughell - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 14:59:42
Θέμα δημοσίευσης:
Μου φαινεται οτι εχετε μπλεξει την φουτσα με την βουρτσα... Confused
Εγω δεν ξερω καποιον ο οποιος να εχει 106/206/C2/κλπ/κλπ,να θελει να βγαλει 150-160 αλογα και το προβλημα του να ειναι οτι δεν βγαζει καρτα καυσαεριων...

Οποτε κοψτε το τρομπαρισμα για να μην χανουμε τον χρονο μας με μλκιες. Evil

Περι 306,ολα τα μονοφυσα 306 και Xsara εχουν κανονικα επιστρεφομενα.Του κουμπαρου του Προφητη που ειναι facelift Xsara του 2000 και μονοφυσο,μια χαρα επιστρεφομενα εχει και μαλιστα δουλευει κανονικα με ραλλισια μπεκ και εισαγωγη 206.

Περι παροχης μπεκ 607,εγω μεχρι να δω καμπυλες να peakαρουν μετα τις 7000,δεν λεω τιποτα...Η CS που στο Challenge εδινε μπεκ,δεν ειναι χαζη.
volvos - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 15:58:10
Θέμα δημοσίευσης:
egω στελιο θελω και καρτα καυσαεριων και καταναλωση ανθρωπινη γιατι κανω 30000χλμ το χρονο
αν ηθελα ενα μπουρδελο με δυναμη στις 8 και μαυρα ντουμανια πισω θα πηγαινα σε κανα μπαρμπα μητσο να το φτιαξω κανα σαξοραλλο και να το παιζω σενσορεδ στο γαμαωκαιδερνω.γρ ....

το τσαλεντζ αγορι εχει τα μπεκ του c2 vts τσεκαρισμενο......................

για λεωνιδα 306 θα μας πει στελιος αλλα νομιζω οτι ηταν τριφυσο γιατι θυμαμαι οτι του ειχα δωσει ανταπτορα μου για 2ο λ....παντως ειχε 1000% το ρυθμιστη στο τεποζιτο οπως τα 206

επσιης ρε στελιο το δικο μου εβγαλε 7100δυναμη αχρονιστο με διαλυμενη τροχαλια στροφαλου οπως εμαθα σημερα (χτυπαγε κατι κανα χρονο Laughing ) με νερα στα λαδια τιγκα απο τη ψυκτρα (την εστειλες) και με 3μερων μεσαιο καζανι και σωληνωσεις και ρεταροντας στις 2500 και γενικα οχι τελειο προγραμμα οπως το μαζεψαμε μετα και πιστευω απο οσο το εβλεπα στο δρομο οτι αν το μετραγα 2 μηνες μετα θα ηταν τουλαχιστον +3αλογα και πιο ψηλα δυναμη
Steve - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 16:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω εγώ τώρα,

το θέμα είναι "Μπεκ απο 106 16v σε 206 1600 16v".

γιατί δεν βάζουμε όλη την εισαγωγή από 106 σε μοτέρ 206 1.6 16v? Confused

Νομίζω αυτό ήταν το ζητούμενο και κάπου... το αλλάξαμε? Rolling eyes
Pugobios - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 16:50:21
Θέμα δημοσίευσης:
εεεμμμ...
Pughell - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 17:14:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω αλλα παρατηρω μετα τις 6500 Laughing Laughing Laughing


nikolas206gti - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 18:07:24
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Να ρωτήσω εγώ τώρα,

το θέμα είναι "Μπεκ απο 106 16v σε 206 1600 16v".

γιατί δεν βάζουμε όλη την εισαγωγή από 106 σε μοτέρ 206 1.6 16v? Confused

Νομίζω αυτό ήταν το ζητούμενο και κάπου... το αλλάξαμε? Rolling eyes


Όπως λέει και ο Σταύρος να επανέλθουμε στο θέμα μας. Laughing

Μπορεί να μπει εισαγωγή 106 με μπεκ από 607 ? Υπάρχει τέτοια δυνατότητα ? Confused
Pughell - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 18:18:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,λογικα μπορει(ή ετσι πιστευω),απλα οποιος το κανει πρεπει να ειναι ηλιθιος... Confused
nikolas206gti - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 18:20:13
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ναι,λογικα μπορει(ή ετσι πιστευω),απλα οποιος το κανει πρεπει να ειναι ηλιθιος... Confused


Ωραία, ποια είναι η προτεινόμενη λύση για μάξιμουμ 150 άλογα ? Cool
Pughell - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 19:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομιζω οτι εχει αντικρυσμα αυτο με τα 150 αλογα... Confused

Η΄βαζεις ολο το σετ του 106(εκκεντρα/εισαγωγη/μπεκ) και 140αριζεις ή πας all the way με εισαγωγη C2 και αγριοτερα εκκεντρα και προσπαθεις να φτασεις τα 160,αν και λιγο χλωμο με εκκεντρα επιπεδου 260/9+... Confused
Pugobios - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 20:50:16
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο εξήγησε τι χρειάζεται για να μπει η εισαγωγή του 106 στην κεφαλη 206...μόνο στις βίδες έχει προβλημα?
Pughell - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 21:42:08
Θέμα δημοσίευσης:
Την εισαγωγη του 106 στην κεφαλη του 206 εννοεις... Wink

Θελει μια μικρη τροποποιηση σε ενα σημειο καθως οι βιδες που την στηριζουν δεν ειναι στα ιδια σημεια.Ρουτινα βεβαια...
nikolas206gti - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 21:51:35
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Την εισαγωγη του 106 στην κεφαλη του 206 εννοεις... Wink

Θελει μια μικρη τροποποιηση σε ενα σημειο καθως οι βιδες που την στηριζουν δεν ειναι στα ιδια σημεια.Ρουτινα βεβαια...


Να ρωτήσω εγώ και κάτι άλλο όμως. Βάζουμε έκκεντρα, εισαγωγή, μπεκ (όλα από ραλύ) και μέχρι να προγραμματίσουμε θα έχουμε κάποια πρόβλημα ? Όλα θα δουλεύουν σωστά ? Confused
Pughell - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 23:13:17
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικα και οχι...Η χαρτογραφηση θα ειναι για παρελκομενα 206 οποτε,δεδομενου οτι η αναφλεξη παραμενει η εργοστασιακη(σαν προπορεια),ο ψεκασμος θα ειναι αλλου για αλλου μιας και τα μπεκ των 106 ειναι σαφως πιο μεγαλα.
Οποτε ειναι λιγο επιφοβο του που θα δουλευει απο αναλογια μιγματος,βεβαια αν δεν μετρησουμε με wideband,οτι και να λεμε ειναι μπουρδες... Confused
Pugobios - Παρ 30 Ιούλ 2010, 13:39:18
Θέμα δημοσίευσης:
στο δικό σου πως το έκανες ρε?κράτησες του 206 τα μπέκ?
Pughell - Παρ 30 Ιούλ 2010, 13:44:30
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι ρε!Σιγα μην κρατουσα του 206.
Εχει βιδωσει ολο το συστημα του 106 πανω στην κεφαλη του 206. Wink

Οσο για αυτο περι καυσαεριων,καταναλωσης και λοιπων μλκιων,ειναι π@παριες μιας και αναφερομαστε σε ενα φασμα ρελαντι-2000 στροφες,φασμα στο οποιο κανενας "λογικος" ανθρωπος δεν δουλευει το μοτερ του εκτος και αν το εχει για "μηχανακι πολης". Confused

Εδω μεχρι του Σταυρου το Saxo με το mini gr A σετ(εκκεντρα-ECU) "καθαριζε" μια χαρα μολις περνουσε τις 1500,μην τρελαθουμε κιολας οτι ενα 206 με ηπιοτερα εκκεντρα θα καιει τον αμπακο και δεν θα κραταει και ρελαντι. Rolling eyes
Steve - Παρ 30 Ιούλ 2010, 14:03:42
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οχι ρε!Σιγα μην κρατουσα του 206.
Εχει βιδωσει ολο το συστημα του 106 πανω στην κεφαλη του 206. Wink
Δεν αλλάζουμε εισαγωγές να τελειώνουμε? Razz
kane - Παρ 30 Ιούλ 2010, 16:10:07
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Εδω μεχρι του Σταυρου το Saxo με το mini gr A σετ(εκκεντρα-ECU) "καθαριζε" μια χαρα μολις περνουσε τις 1500


αθωες εποχές... Smile
volvos - Παρ 30 Ιούλ 2010, 17:31:26
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο τσεκρε κατι καποια στιγμη
τα μπεκ του 206 μπαινου σε εισαγωγη 106 χωροταξικα λεω γιατι ειναι πιο μεγαλα λιγο σε μεγεθος και φοβαμαι μη βρισκουν στο πανω κομματι εισαγωγης?
Steve - Παρ 30 Ιούλ 2010, 18:57:15
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
στελιο τσεκρε κατι καποια στιγμη
τα μπεκ του 206 μπαινου σε εισαγωγη 106
γιατί? Confused
Pughell - Παρ 30 Ιούλ 2010, 23:44:05
Θέμα δημοσίευσης:
Θα ρωτησω Προφ γιατι και οι δυο εισαγωγες που εχω στα χερια μου ειναι απο 206.

kane έγραψε:
Pughell έγραψε:

Εδω μεχρι του Σταυρου το Saxo με το mini gr A σετ(εκκεντρα-ECU) "καθαριζε" μια χαρα μολις περνουσε τις 1500


αθωες εποχές... Smile

Ναιιι...Τοσο αθωες που ακομα θυμαμαι το OPC στο Youtube. Laughing Laughing Laughing
nikolas206gti - Τρι 26 Οκτ 2010, 23:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω μια απορια. Τα μπεκ του 106 ειναι ακομα μεγαλυτερα σε παροχη απο του c2 ? Confused
Pugobios - Τρι 26 Οκτ 2010, 23:51:15
Θέμα δημοσίευσης:
αποσο ξερω ναι...
Sidobre - Τετ 27 Οκτ 2010, 19:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
Για να επιστρέψουμε και στα μπεκ του Rallye, τα μπεκ είναι αυτα:

http://www.magneti-marelli.com/uploads/mediacentre/20100609104938-IWP006_Weber%20PICO%20injector_v02.pdf
Pughell - Δευ 01 Νοέ 2010, 19:02:29
Θέμα δημοσίευσης:
Τα του 206; Question
Sidobre - Δευ 01 Νοέ 2010, 19:18:04
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τα του 206; Question


Εχεις τον κωδικό που γράφουν πάνω;

http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/fuelinjectors.pdf

http://www.bosch-motorsport.com/content/language2/html/2659.htm
Pughell - Δευ 01 Νοέ 2010, 19:19:39
Θέμα δημοσίευσης:
Θα τον δω αυριο,αρκει να το θυμηθω... Scratch
nikolas206gti - Παρ 12 Νοέ 2010, 22:36:54
Θέμα δημοσίευσης:
Να εδώ το αντίστοιχο τοπικ(Για τον Νικο αναφερομαι). Για να τελειωνουμε με αυτο το θεμα.

Πρεπει να ανοιξεις νεες τρυπες στο καπακι ωστε να κουμπωσει η εισαγωγη του 106 μαζι με τα μπεκ και μπεκιερα. Δευτερον, χρειαζεσαι πλακακι που παρεμβαλεται μεταξυ της πολλαπλης και την δικης σου πεταλουδας ωστε το γκαζι να παραμεινει ηλεκτρικο και να μην χρειαστεις εγκεφαλο και πλεξουδα για ντιζατο.

Το θεμα με τον προγραμματισμο κατα τον Στελιο ειναι ευκολο αν και για εμενα, με δυο ρυθμιστες πιεσης βενζινης, λιγακι δυσκολο Confused
Pughell - Σαβ 13 Νοέ 2010, 03:50:00
Θέμα δημοσίευσης:
Το λεω για τελευταια φορα...

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΧΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ! Exclamation
Steve - Σαβ 13 Νοέ 2010, 03:54:34
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνε για ύπνο ρε τουρλοκώλη!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr