PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Ωδή στα δίλιτρα 206.

pduke - Τρι 26 Αύγ 2003, 15:59:00
Θέμα δημοσίευσης: Ωδή στα δίλιτρα 206.
Drive it around town, you’ll discover the steering is heavy while ride is much harder than other 206s. As speeds increase the steering comes alive, weighting is just a perfect balance between confidence and convenience. Enter the first bend and you’ll think of a 306GTi, no, the 306 has never been so nimble ! It is much more like a 106GTi, just has more punch on tap and far more ride comfort.

In normal condition it steers neutrally, understeer won’t occur until the front wheels exceed their limits and spin, where back off the throttle could easily correct. Yes, few front-wheel-drive car has such a high level of throttle adjustability, not even its brothers. The secret is the communicative steering wheel helps the driver to feel precisely when to engage and disengage the throttle. When rubbers are gripping hard on road surface, the steering feels meaty and positive. When the car is reaching the cornering limit, that is, tyres are riding on their edge, the steering lightens. It is these information tells the whole picture. Besides, adequate amount of body roll also contributes to communication.

Lighter front axle load is probably another secret. Normally, the lighter the front end, the less understeer generates (for a FF car). That’s why the new engine has aluminium alloy block.

The suspensions engineers in Peugeot really worth praising. Who knows the art of suspension tuning more than them ? since the 205, we’ve seen 309, 405, 605, 106, 306 and 406 stormed the world with their handling. 206 GTi is the newest element of the list, not only handles fabulously, it simultaneously delivers refinement at Golf’s level. The suspensions and steering filter bump and shock effectively, straight line stability is also remarkable. Therefore we can say it is the best GTi in today.

How does it compare with the mighty 205 ? It’s like comparing a road car with a race car. Tighten the suspensions, stripped out 150kg, the race car will be knife sharp, very alert to every little input. It won’t forgive your fault, too.


από site που δεν θυμάμαι την διεύθυνση.

Για να ξεκαθαρίζουμε με τους κυκλοθυμικούς δημοσιγράφους που μια το φτύνουν και μια τους αρέσει.
Κουράστηκα, το τιμόνι...ναι είναι πολύ ακριβές και σαφέστατο,ΝΑΙ διαφέρει μακράν από όλα τα άλλα 206(τα έχω οδηγήσει όλα) και να το κλειδί που πρεπει να βρείτε όλοι στις βασικές μετροπές στησίματος.
Το στήσιμο είναι πάρα πολύ καλό.και αν τα καινούργια έχουν αλλάξει είναι ίσως γιατί πίσω έχουν πιο λεπτή αντιστρεπτική από τα πρώτα.

Ο κινητήρας θέλει σίγουρα δουλεια ψηλά, αλλά κανείς δεν είπε ότι βγήκε για να χτυπήσει άλλα δίλιτρα....(σε επιδόσεις).

Τι μέ έπιασε?
Ε ... τα είχα μαζεμένα εδώ και 2 χρόνια που διαβάζω τα ελληνικά περιοδικά και μου βγήκανε εδώ στο φόρουμ μας.
Ronin - Τρι 26 Αύγ 2003, 17:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντος μια φορα που οδηγησα το 206 Gti εμεινα αναυδος.Σε δρομο κλειστο,με στροφες,το αυτοκινητο πεταγε.Πολυ ποιο στιβαρο απο το 1600αρι ,ακριβεστερο τιμονι και φυσικα τα 5 κιλα ροπη παραπανω που κανουν τη διαφορα..Πραγματικα το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και οσοι το εχουν,θα πρεπει να αισθανονται τυχεροι.
Πριν απο λιγο καιρο,διαβασα ενα topic στο forum μας,και καποιοι κατεκριναν την peugeot Που εβγαλε διλιτρο μοτερ με μονο 137 αλογα....
Ειμαι 100% βεβαιος οτι ουτε καν το εχουν οδηγησει,γιατι αν το ειχαν κανει θα το εκτιμουσαν οπως κι εγω......
bebis206vts - Τρι 26 Αύγ 2003, 21:03:21
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:
Εγω παντος μια φορα που οδηγησα το 206 Gti εμεινα αναυδος.Σε δρομο κλειστο,με στροφες,το αυτοκινητο πεταγε.Πολυ ποιο στιβαρο απο το 1600αρι ,ακριβεστερο τιμονι και φυσικα τα 5 κιλα ροπη παραπανω που κανουν τη διαφορα..Πραγματικα το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και οσοι το εχουν,θα πρεπει να αισθανονται τυχεροι.
Πριν απο λιγο καιρο,διαβασα ενα topic στο forum μας,και καποιοι κατεκριναν την peugeot Που εβγαλε διλιτρο μοτερ με μονο 137 αλογα....
Ειμαι 100% βεβαιος οτι ουτε καν το εχουν οδηγησει,γιατι αν το ειχαν κανει θα το εκτιμουσαν οπως κι εγω......

Καλα τα λες.. Και ποιος ομως ειναι αυτος που δεν περιμενε κατι παραπανω απο το δυλιτρο?? Αν υπολογισεις τα κιλα του και το βαλεις διπλα σε ενα 1600αρι φτιαγμενο με τα νορμαλ πραγματα το δυλιτρο θα τριβει τα ματακια του!! Γιατι η Peugeot δεν εβγαζε απο την αρχη ενα δυλιτρο με 160-170 αλογα?? Το παλεοτερο 306 εβγαινε σε μια εκδοση 2000 κυβικων με 167 αλογα παρακαλω!! Γιατι δεν εβαλαν αυτον τον κινητηρα και στα 206?? Αυτο ειναι το μεγαλο μου παραπονο......... Sad Sad
Ronin - Τετ 27 Αύγ 2003, 09:15:58
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:

Αν υπολογισεις τα κιλα του και το βαλεις διπλα σε ενα 1600αρι φτιαγμενο με τα νορμαλ πραγματα το δυλιτρο θα τριβει τα ματακια του!!


Αν μπορεις εξηγησε μας,τι ακριβως εννοεις ''φτιαγμενο με τα νορμαλ πραγματα''??

bebis206vts έγραψε:

Γιατι η Peugeot δεν εβγαζε απο την αρχη ενα δυλιτρο με 160-170 αλογα??


Γιατι το 2.0 gti με τα 138 αλογα ,ειναι υπεραρκετο...Απλα...

bebis206vts έγραψε:

Το παλεοτερο 306 εβγαινε σε μια εκδοση 2000 κυβικων με 167 αλογα παρακαλω!! Γιατι δεν εβαλαν αυτον τον κινητηρα και στα 206?? ( Sad


Οπως φανταζομαι θα γνωριζεις, ο κινητηρας αυτος δεν μπορουσε να ανταπεξελθει στους πλεον αυστηροτερους κανονισμους ρυπων.
Επισης αν υπολογισεις τα κιλα/ανα ιππο και την ροπη του 306 με τα κιλα/ιππο και ροπη του 206 (εννοειτε οτι μιλαμε για τα 2λιτρα μοντελα),θα δεις οτι τα νουμερα ειναι πανω κατω τα ιδια...Οποτε??

Φιλικα
Sidobre - Τετ 27 Αύγ 2003, 09:18:06
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:
Το παλεοτερο 306 εβγαινε σε μια εκδοση 2000 κυβικων με 167 αλογα παρακαλω!! Γιατι δεν εβαλαν αυτον τον κινητηρα και στα 206?? Αυτο ειναι το μεγαλο μου παραπονο......... Sad Sad


Πάλι θα τα ξαναλέμε; Ο κινητήρας με τα 167 άλογα μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας γιατί δεν πληρούσε τους κανονισμούς Euro ΙΙΙ

Οπως σήμερα μπαίνουν στο ίδιο χρονοντούλαπο πολλοί γνωστοί μας κινητήρες... Wink
PoLiThS - Τετ 27 Αύγ 2003, 17:04:32
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι και θέμα βάροθς γιατί ο παλιος καλός XU9JP4 (167PS) έιχε μπλοκ απο Μαντεμι ενώ το EW20J4(137 PS) είναι και αρκετά ελαφρύτερος απο χρήσησ κραμμάτων αλουμινίου στο μπλοκ.
Anonymous - Τετ 27 Αύγ 2003, 18:02:32
Θέμα δημοσίευσης:
Mια και αναφερόμαστε για κυκλοθυμία δημοσιογράφων πριν λίγο καιρό
σε αφιέρωμα για gti για το 206 GTI αναφέρθηκε ότι<< σε απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο πύραυλος αλλά σε επαρχιακό δρόμο μπορεί να ταπεινώσει ισχυρότερα μοντέλα ...>>Κάποια χρόνια πριν το ίδιο περιοδικό το βάφτιζε <<μαλθακό >>
Τα συμπεράσματα δικά σας Exclamation
Ronin - Τετ 27 Αύγ 2003, 18:17:50
Θέμα δημοσίευσης:
sgonzales έγραψε:
σε απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο πύραυλος αλλά σε επαρχιακό δρόμο μπορεί να ταπεινώσει ισχυρότερα μοντέλα ...
Exclamation


Ειμαι 100% βεβαιος γι αυτο....
Αυτο που με στεναχωρει,ειναι το οτι αρκετοι (και απο εδω μεσα ) δεν το εχουν σε εκτιμηση.....
pduke - Πεμ 28 Αύγ 2003, 09:20:41
Θέμα δημοσίευσης:
sgonzales έγραψε:
Mια και αναφερόμαστε για κυκλοθυμία δημοσιογράφων πριν λίγο καιρό
σε αφιέρωμα για gti για το 206 GTI αναφέρθηκε ότι<< σε απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο πύραυλος αλλά σε επαρχιακό δρόμο μπορεί να ταπεινώσει ισχυρότερα μοντέλα ...>>Κάποια χρόνια πριν το ίδιο περιοδικό το βάφτιζε <<μαλθακό >>
Τα συμπεράσματα δικά σας Exclamation


Aκριβώς αυτό!!!
Vaggelis - Πεμ 28 Αύγ 2003, 10:11:00
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
bebis206vts έγραψε:
Το παλεοτερο 306 εβγαινε σε μια εκδοση 2000 κυβικων με 167 αλογα παρακαλω!! Γιατι δεν εβαλαν αυτον τον κινητηρα και στα 206?? Αυτο ειναι το μεγαλο μου παραπονο......... Sad Sad


Πάλι θα τα ξαναλέμε; Ο κινητήρας με τα 167 άλογα μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας γιατί δεν πληρούσε τους κανονισμούς Euro ΙΙΙ

Οπως σήμερα μπαίνουν στο ίδιο χρονοντούλαπο πολλοί γνωστοί μας κινητήρες... Wink


Εκτός από το οτι ο κινητήρας με τα 167 άλογα, δεν πληρούσε τους κανονισμούς για τα καυσαέρια, η Peugeot δεν τον τοποθέτησε στο 206 για λόγους εσωτερικού ανταγωνισμού με το 306, καθώς θεωρούσε οτι μια τέτοια κίνηση θα έκοβε πωλήσεις από το 306.....
Για τον ίδιο λόγο, δεν έχει τοποθετηθεί και ο κινητήρας 1600 16V 122+ ΗΡ του 106....
sps - Πεμ 28 Αύγ 2003, 10:12:58
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω το εχω σε πολυ εκτιμηση 2 litro και παντα το ηθελα.
Αφου σκεφτομαι αντι να κατσω να ξοδεψω λεφτα για βελτιωση,να το πουλησω,να δωσω και κατι παραπανω και να παρω το 2 λιτρο!
Τα αρνητικα σχολια που ειχαν γραφτει κατακαιρους πιστευω εγιναν επειδη περιμεναν να δουν κατι σαν το 306 gti. Ο ορος gti οπως και να το κανουμε ειναι βαρυς.
Αν το εκριναν χωρις προκαταληψη και συγριση με 306 και 205 ,τοτε θα το εκτιμουσαν περισσοτερο για αυτα που προσφερει.

Καπως ετσι την πατησε και το κλιω σπορτ, οπου ειχε να συγκριθει με το θεικο williams!
Εινα πολυ βαρια η φανελα!
mick206 - Πεμ 28 Αύγ 2003, 10:50:42
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Ειναι πολυ βαρια η φανελα!

Παίχτε μπάλα ρεεεεεεεεεεεεεε! Very happyLaughingSmile

Λοιπόν πέραν της πλάκας θέλω να προσθέσω και εγώ κάτι...
Ναί,ήμουν και εγώ ένας απο τους πολλούς που σε άλλο topic είχαν κατακρίνει την Peugeot για τον κινητήρα... Ε και;Μόνο εμείς υπάρχουμε;
Εμείς και άλλοι τόσοι εκατομμύρια Peugeot-φιλοι που γουστάρουν να έχουν ένα μίνι-πύραυλο σε μία λογική τιμή(γιατί 6-7 εκατομμύρια που κάνουν το Clio και το 206 δεν είναι και πολλά!! Wink Και προσφέρουν ακόμα περισσότερα... ). Ναι,δεν το έχω οδηγήσει... Και τί με αυτό; Πόσα άλλα αμάξια πολύ καλύτερα του 206GTi δεν έχουμε οδηγήσει; Στο 206Gti θα κολλήσουμε;Δεν νομίζω οτι είναι κακό που θέλαμε παραπάνω ίππους απο την μαμά Peugeot... ίσα ίσα... Wink
Έτσι ώστε όταν εμείς θα έχουμε περάσει τα χωριά,τα στροφιλίκια και θα πίνουμε το καφεδάκι μας... οι άλλοι ακόμα να στρίβουν και να βρίζουν που πίνουμε με άνεση το καφεδάκι μας... Wink

Τα σκεύη μου...
pduke - Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:20:53
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:

Παίχτε μπάλα ρεεεεεεεεεεεεεε! Very happyLaughingSmile

Λοιπόν πέραν της πλάκας θέλω να προσθέσω και εγώ κάτι...
Ναί,ήμουν και εγώ ένας απο τους πολλούς που σε άλλο topic είχαν κατακρίνει την Peugeot για τον κινητήρα... Ε και;Μόνο εμείς υπάρχουμε;
Εμείς και άλλοι τόσοι εκατομμύρια Peugeot-φιλοι που γουστάρουν να έχουν ένα μίνι-πύραυλο σε μία λογική τιμή(γιατί 6-7 εκατομμύρια που κάνουν το Clio και το 206 δεν είναι και πολλά!! Wink Και προσφέρουν ακόμα περισσότερα... ). Ναι,δεν το έχω οδηγήσει... Και τί με αυτό; Πόσα άλλα αμάξια πολύ καλύτερα του 206GTi δεν έχουμε οδηγήσει; Στο 206Gti θα κολλήσουμε;Δεν νομίζω οτι είναι κακό που θέλαμε παραπάνω ίππους απο την μαμά Peugeot... ίσα ίσα... Wink
Έτσι ώστε όταν εμείς θα έχουμε περάσει τα χωριά,τα στροφιλίκια και θα πίνουμε το καφεδάκι μας... οι άλλοι ακόμα να στρίβουν και να βρίζουν που πίνουμε με άνεση το καφεδάκι μας... Wink

Τα σκεύη μου...


Εμένα πάντως οι ενστάσεις μου δεν είνα στα σχόλια για τον κινητήρα,τα 150 άλογα θα ήταν για μένα ένα καλό ποσό μη κατακριτέο. αλλά στα σχόλια για το στήσιμο.
Και εκεί είναι που κρίνεται το αν θα πίνεις καφέ ενώ οι άλλοι στρίβουν ακόμα και το αν το χαμόγελό σου θα είναι μεγάλο ή μεγαλύτερο( κάτι πολύ σημαντικότερο από το χρόνο που θα κάνεις).
Ronin - Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:26:56
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:


Εμείς και άλλοι τόσοι εκατομμύρια Peugeot-φιλοι που γουστάρουν να έχουν ένα μίνι-πύραυλο σε μία λογική τιμή


Ειναι μινι-πυραυλος.Δεν φανταζομαι ομως να εννοεις τα φαναρια,γιατι δεν εχει κατασκευαστει με εμφαση σε αυτο.Παρολα αυτα,και εκει τα παει αρκετα καλα...

mick206 έγραψε:

Ναι,δεν το έχω οδηγήσει... Και τί με αυτό;


Και τι με αυτο??Ε απλα δεν εισαι σε θεση να το κρινεις.... Laughing Laughing Laughing
Παρακαλουνται οι κυριοι-κυριοι κατοχοι 206 Gti η 206 GT να παραχωρησουν το 206 τους για ενα test-drive στον φιλο Μιχαλη.... Laughing Laughing Laughing
mick206 - Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:37:07
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:
Ειναι μινι-πυραυλος.Δεν φανταζομαι ομως να εννοεις τα φαναρια,γιατι δεν εχει κατασκευαστει με εμφαση σε αυτο.Παρολα αυτα,και εκει τα παει αρκετα καλα...

Όταν έλεγα για μίνι-πύραυλος φυσικά και δεν το εννοούσα για τα φανάρια... Wink Άμα ήταν για ευθείες θα είχα φτιάξει το αμάξι dragster... Wink
Όταν το ανέφερα δεν σκεφτόμουν κάν τα φανάρια... Αυτά είναι για τους "γρήγορους"... Wink Εγώ δεν την κατέχω τη τέχνη αυτή LaughingLaughingLaughing
Ronin - Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:43:32
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Judger έγραψε:
Ειναι μινι-πυραυλος.Δεν φανταζομαι ομως να εννοεις τα φαναρια,γιατι δεν εχει κατασκευαστει με εμφαση σε αυτο.Παρολα αυτα,και εκει τα παει αρκετα καλα...

Όταν έλεγα για μίνι-πύραυλος φυσικά και δεν το εννοούσα για τα φανάρια... Wink Άμα ήταν για ευθείες θα είχα φτιάξει το αμάξι dragster... Wink
Όταν το ανέφερα δεν σκεφτόμουν κάν τα φανάρια... Αυτά είναι για τους "γρήγορους"... Wink Εγώ δεν την κατέχω τη τέχνη αυτή LaughingLaughingLaughing


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
mick206 - Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:58:19
Θέμα δημοσίευσης:
Είπαμε είμαι OFFICIAL MEMBER OF KANGAROO MOTORSPORT TEAM αλλά όχι και έτσι... LaughingLaughingLaughingLaughingLaughingLaughing
Όταν βλέπω "γρήγορο" κάνω δεξιά... Cool και πάω χαλαράαααααααααα... Very happy
bebis206vts - Πεμ 28 Αύγ 2003, 12:02:32
Θέμα δημοσίευσης:
Peace my frients.....
Οταν λεω νορμαλ πραγματα ενοω σκουπα, εξατμηση, τσιπαρισμα.. Δε Λεω οτι το 1600 θα περασει το 2000, αλλα πιστυεω πως θα πεχτει διαφορα 1-2 καροτσες στα 500 μετρα, που λογικα επρεπε να ειναι αρκετα παραπανω.... (γνωμη μου) Εχουν και 400 κυβικα διαφορά ετσι??

Και φερτε μου και ενα δυλιτρο να το ΦΑΑΑΑΑΑΩΩΩ!!!!!!
(Πλακα κανω) Laughing Laughing Laughing Laughing
PoLiThS - Πεμ 28 Αύγ 2003, 13:22:24
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:
Peace my frients.....
Οταν λεω νορμαλ πραγματα ενοω σκουπα, εξατμηση, τσιπαρισμα.. Δε Λεω οτι το 1600 θα περασει το 2000, αλλα πιστυεω πως θα πεχτει διαφορα 1-2 καροτσες στα 500 μετρα, που λογικα επρεπε να ειναι αρκετα παραπανω.... (γνωμη μου) Εχουν και 400 κυβικα διαφορά ετσι??

Και φερτε μου και ενα δυλιτρο να το ΦΑΑΑΑΑΑΩΩΩ!!!!!!
(Πλακα κανω) Laughing Laughing Laughing Laughing



Ας ψωνιστώ λιγακι λοιπον... φέρτε μου ενα 2λιτρο.... ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΦΑΩ!!!!

Και τωρα αυτοτιμωρία με ντομάτες......

Splat Splat Splat Splat Splat Splat
bebis206vts - Πεμ 28 Αύγ 2003, 13:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το δυλιτρο αξιζε πραγματικα τον κοπο θα κυκλοφορουσαν και πολλα.. Πειτε με επαρχιωτη αλλα εγω οσα εχω δει τα οδηγουν κατι παππουληδες με οικονομικη ανεση..
Δεν το κατακρινω, προς θεου ετσι... Απλα περιμενα κατι παραπανω.. Πριν κανω τη μετατροπη στο δικο μου ειχα ψαξει το θεμα αρκετα για το δυλιτρο. Αυτον εγω προτιμουσα απο την αρχη.. Αλλα τα σχολια απο γνωστες παλιους και απο ανθρωπους που ειναι μεσα στα πραγματα ηταν απογοητευτικά!! Ετσι κατεληξα στον 1600αρη με τα 120hp που με λιγα λεφτουδακια και ευκολα ανεβενε στα 140hp!! Ποιος ο λογος για το δυλιτρο λοιπον?? Για να πληρωνω τζαμπα εφορια?? Ολοι ξερουμε που μπορει να φτασει σε αλογα ο 120αρης ετσι??
1600cc, 16v 120hp .............ΦΟΡΙΕΤΕ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!
Wink Wink Wink
sps - Πεμ 28 Αύγ 2003, 19:58:52
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:
Αν το δυλιτρο αξιζε πραγματικα τον κοπο θα κυκλοφορουσαν και πολλα.. Πειτε με επαρχιωτη αλλα εγω οσα εχω δει τα οδηγουν κατι παππουληδες με οικονομικη ανεση..
Δεν το κατακρινω, προς θεου ετσι... Απλα περιμενα κατι παραπανω.. Πριν κανω τη μετατροπη στο δικο μου ειχα ψαξει το θεμα αρκετα για το δυλιτρο. Αυτον εγω προτιμουσα απο την αρχη.. Αλλα τα σχολια απο γνωστες παλιους και απο ανθρωπους που ειναι μεσα στα πραγματα ηταν απογοητευτικά!! Ετσι κατεληξα στον 1600αρη με τα 120hp που με λιγα λεφτουδακια και ευκολα ανεβενε στα 140hp!! Ποιος ο λογος για το δυλιτρο λοιπον?? Για να πληρωνω τζαμπα εφορια?? Ολοι ξερουμε που μπορει να φτασει σε αλογα ο 120αρης ετσι??
1600cc, 16v 120hp .............ΦΟΡΙΕΤΕ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!
Wink Wink Wink


Το οτι δεν πουλησε δεν οφειλεται στην τιμη του αλλα στο οτι ειναι 2.0 και δεν μπορει να το παρει και να το συντηρησει ο οποιοςδηποτε.
bebis206vts - Πεμ 28 Αύγ 2003, 20:09:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παρηγορια στον αρρωστο!!!!
pezomania - Παρ 29 Αύγ 2003, 07:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:
Παρηγορια στον αρρωστο!!!!


Γιατί ρε Νίκο πούλησε το 306 GTi;;;;;;;

Εγώ στο δρόμο δεν έχω δει κανένα!!!!!!!!
Ronin - Παρ 29 Αύγ 2003, 08:16:13
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:
Ετσι κατεληξα στον 1600αρη με τα 120hp που με λιγα λεφτουδακια και ευκολα ανεβενε στα 140hp!! Ποιος ο λογος για το δυλιτρο λοιπον?? Για να πληρωνω τζαμπα εφορια?? Ολοι ξερουμε που μπορει να φτασει σε αλογα ο 120αρης ετσι??


Το εχω πει και παλαιοτερα και θα το ξαναπω....
Μην κολατε στα αλογα του gti.Ριχτε μια ματια στην τιμη της ροπης.Η ροπη ειναι αυτη που κινει το αυτοκινητο.Και 140 αλογα και 150 αλογα να γινει το 1600αρι το μοτερ,και παλι δυσκολα θα μπορει να ακολουθησει το Gti,σε μια στροφατη διαδρομη με καθε ειδους κλιση...Κι εγω 1600αρης ειμαι,ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο το αυτοκινητο μου,αλλα η αλληθεια να λεγετε.....
bebis206vts - Παρ 29 Αύγ 2003, 08:54:13
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει να μην πουλησε το 306 πουλησε ομως το xsara 2.0vts που φοραει το ιδιο μοτερ... Δεν θυμαμε και ποσο ηταν η ροπη αυτου του δυλιτρου.. Ξερει κανενας???
pezomania - Παρ 29 Αύγ 2003, 09:25:39
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:
Μπορει να μην πουλησε το 306 πουλησε ομως το xsara 2.0vts που φοραει το ιδιο μοτερ... Δεν θυμαμε και ποσο ηταν η ροπη αυτου του δυλιτρου.. Ξερει κανενας???


Πούλησε το Xsara;;;; Οι πωλήσεις του 206 2.0 είναι πολύ μεγαλύτερες από το 306 & Xsara (2.0) μαζί!!!
teoman - Παρ 29 Αύγ 2003, 09:39:30
Θέμα δημοσίευσης:
bebis206vts έγραψε:
Μπορει να μην πουλησε το 306 πουλησε ομως το xsara 2.0vts που φοραει το ιδιο μοτερ... Δεν θυμαμε και ποσο ηταν η ροπη αυτου του δυλιτρου.. Ξερει κανενας???


H δίλιτρη δεκαεξαβάλβιδη xsara μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με το 306 S16, που αποδίδει 167 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 20 kg.m στις 5.500 σ.α.λ.
Η διαφορά τους είναι το 6τάχυτο κιβώτιο του 306...
PoLiThS - Παρ 29 Αύγ 2003, 10:42:55
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="teomanΗ διαφορά τους είναι το 6τάχυτο κιβώτιο του 306...[/quote]
Που σημειωτέον έκανε την μεγάλη διαφορά μεταξυ Xsara και 306... με το 2ο σαφώς καλύτερο


Αλλα σκεφτήτε και το άλλο... Φορομπηχτική πολιτική... To 206GTi είχε κοντά 6 εκατομύρια τιμή αγοράς και τεκμήριο 7 εκατομύρια... ΠΟΣΟΙ Ελληνες μπορούνε να αντέξουν τέτοιο τεκμήριο ?

Να λοιπόν γιατι δεν πούλησε..
mick206 - Παρ 29 Αύγ 2003, 11:00:51
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
ΠΟΣΟΙ Ελληνες μπορούνε να αντέξουν τέτοιο τεκμήριο ?

Κι όμως έτσι όπως έχουν καταντήσει τα πράγματα υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ!!
Οι γνωστοί ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ... Wink
Αλλά θα πάρουν το 206GTi; Παίρνουν κάτι κατώτερα αμάξια...
Mercedes CLK,BMW 520i,Porche,Ferrari και και και...
Εγώ όλο Mercedes,Bmw και κάτι παρόμοια αμάξια πολυτελείας βλέπω...
Έχει κανείς αντίρρηση;;
bebis206vts - Παρ 29 Αύγ 2003, 12:25:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μπραβο ρε Μιχαλη.. Δεν το ειχα σκεφτει..
Ποσοι "νεοπλουτοι" κυκλοφορουν με BMW, Mercentes,(κεφαλοκουνιστρες) και τοσα αλλα?? Εκει δεν τους πιανει τεκμηριο? Ο κοσμος δεν ξερει ουτε απο ροπες ουτε απο επιδοσεις... Αυτο που κοιτανε ολοι ειναι τα αλογα.. και το σχολιο που κανουν για το 206 2.0L ειναι "...μα μονο 138???"
p206Mike - Παρ 29 Αύγ 2003, 14:46:07
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Νίκο,έξω απ το χωρό πολλά τραγούδια λέγονται....
Ρίξε μια ματιά στα peugeot club της Ευρώπης αλλά και Παγκοσμίως και θα δεις ότι τα περισσότερα 206 που κυκλοφορούν είναι τα 2.0 !
Είναι τυχαίο...?
Τώρα τι να λέμε και τι να κάτσω να σου λέω και να εξηγώ για το τι συμβαίνει στον δρόμο...πέρα από τους αριθμούς...μόνο 138 όπως λες εσύ και λένε και άλλοι μέχρι που το συναντούν...στο δρόμο τους...
Προσωπικά αν δεν έχω οδηγήσει κάτι δεν εκφράζω και γνώμη δεν πα να ναι και το cinquecento...

Υ.Γ.1 Μιχάλη, αν οδηγήσεις μετά το 1.1 σου το 2.0 θα σου φανεί αεροπλάνο....αυτό είναι σίγουρο...

Υ.Γ.2 Φιλικά Πάντα, αλλά πίσω από μια οθόνη όλα είναι απλά....κι ωραία...
Η αλήθεια είναι εκεί εξω....
pduke - Πεμ 04 Σεπ 2003, 14:25:16
Θέμα δημοσίευσης:
Κρίνοντας ένα αυτοκίνητο βλέποντας τις πωλήσεις του στην ελλάδα χάνουμε όλο το νόημα.
Θέλετε πωλήσεις?
ιδού
http://www.in.gr/auto/EuroSales/March2003.htm

Πωλήσεις ευρώπης όμως.
Το παράδειγμα είναι ένα, Η RENAULT.
Ναι το κολλημένο 4% της ελληνικής αγοράς, η μετριότητα της Renault στην ελλάδα, μεταφράζεται σε 10!!! ναι 10 χρόνια πρωτιά στην ευρώπη!!!(το παρακολουθώ και το λέω).
και όπως είπε και mike το δίλιτρο στην ευρώπη είναι το πιο περιζήτητο.[/url]
Miltellas - Παρ 05 Σεπ 2003, 08:19:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ήταν δυνατόν το 2λιτρο να πουλήσει στην ελληνική αγορά αφού μέχρι πρότινος τα 2λιτρα ήταν απρόσιτα στους Έλληνες;
Αν είχα τη δυνατότητα θα έπαιρνα φυσικά το 2λιτρο και όχι το 1.6 16V για να ψάχνω σταθμούς στο ραδιόφωνο όταν πιάνει ανηφόρα και να έχω τον Πάνο δίπλα μου να εξαφανίζεται με ρυθμό που βγάζει μάτια.

Το καλύτερο 206 είναι το 2λιτρο. Απλά και ξάστερα. Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς.

Οι πωλήσεις στην Ευρώπη, που εκεί δεν είναι συμπλεγματικοί με τα κυβικά, που υπάρχει περισσότερη οικονομική άνεση (σχέση μισθού-κόστους αγοράς) και διαφορετική νοοτροπία για την αυτοκίνηση (είναι πιο ρεαλιστές και όχι κομπλεξικοί με το αυτοκίνητο), έχουν περισσότερο νόημα από τις πωλήσεις στην Ελλάδος, την χώρα των Hyundai.

Το πρώτο μικρομεσαίο σε πωλήσεις στην Ευρώπη το 2003 είναι το Renault Megane γιατί οι Ευρωπαίοι αγοράζουν ρεαλιστικά. Για μας εδώ στην Ελλάδα... απλά είναι άσχημο! Τίποτα περισσότερο δεν είμαστε ικανοί να δούμε σε ένα αυτοκίνητο.
Pughell - Σαβ 06 Σεπ 2003, 19:45:29
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα γενικα μου αρεσει παααρα πολυ!!!
Very happy Το μονο το οποιο με ξενερωσε ηταν το γεγονος οτι ειχα συνηθισει τα γρηγορα μικρα της Peugeot να εχουν κατι απο ιταλικο ταμπεραμεντο οσο αφορα την ευστροφια του μοτερ ψηλα οποτε οταν ειδα περισσοτερο ροπατο χαρακτηρα,στραβωσα... Sad
Κατα τα αλλα ειναι σιγουρα ενα αξιαγαπητο συνολακι αν και θα προτιμουσα το GTi γιατι οι προφυλακτηρες του GT παραειναι too much για τα γουστα μου. Wink
Anonymous - Δευ 08 Σεπ 2003, 09:34:28
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
Ρίξε μια ματιά στα peugeot club της Ευρώπης αλλά και Παγκοσμίως και θα δεις ότι τα περισσότερα 206 που κυκλοφορούν είναι τα 2.0 !
Είναι τυχαίο...?
Τώρα τι να λέμε και τι να κάτσω να σου λέω και να εξηγώ για το τι συμβαίνει στον δρόμο...πέρα από τους αριθμούς...μόνο 138 όπως λες εσύ και λένε και άλλοι μέχρι που το συναντούν...στο δρόμο

Για το 2.0 την αγάπη μας στο Ελληνικό Κράτος Evil Evil Evil

Δεν ξέρω την διαφορά των 138 , των 150 ή των 170 αλλά όταν μπαίνεις στο στροφιλίκι και δεν είσαι με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στον επιλογέα μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει και εξαφανίζεσαι Cool
BUBA - Τρι 14 Οκτ 2003, 23:19:54
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια μην ξεχνατε και την "ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ" χαμηλη τιμη αγορας για διλιτρο.
Μετα και τις τελευταιες μειωσεις τελων, μολις 18.200 ευρω, δηλαδη σαν να λεμε 1 εκατομυριακι και κατι παραπανω απο το 1.6.
Απλα εαν καποιος θελει 170+ αλογα απο 1.8-2.0 κυβικα τοτε παει χαλαρα στα 25.000+ ευρω.
Βλεπε Clio2.0, 206RC, Honda Type R etc.
Συνολικα για το "απλο" GTI: Eξαιρετικη σχεση αξιας προς τιμη (Best value for the money) .....etsi gia na poume kai kana eggleziko
Ronin - Τετ 15 Οκτ 2003, 09:05:12
Θέμα δημοσίευσης:
BUBA έγραψε:

Απλα εαν καποιος θελει 170+ αλογα απο 1.8-2.0 κυβικα τοτε παει χαλαρα στα 25.000+ ευρω.
Βλεπε Clio2.0, 206RC, Honda Type R etc.


Ενα καλοστημενο 206 GTI ,μπορει ανετα να κανει τα παραπανω αυτοκινητα να ιδρωσουν σε ενα στροφιλικι....
Κατα την ταπεινη μου αποψη παντα...
Vaggelis - Τετ 15 Οκτ 2003, 12:02:26
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:
BUBA έγραψε:

Απλα εαν καποιος θελει 170+ αλογα απο 1.8-2.0 κυβικα τοτε παει χαλαρα στα 25.000+ ευρω.
Βλεπε Clio2.0, 206RC, Honda Type R etc.


Ενα καλοστημενο 206 GTI ,μπορει ανετα να κανει τα παραπανω αυτοκινητα να ιδρωσουν σε ενα στροφιλικι....
Κατα την ταπεινη μου αποψη παντα...


Ξέρουμε, ξέρουμε, σου έχουν μπεί πονηρές ιδέες στο μυαλό Πάνο και μπορεί να σκάσει η μπόμπα...
Ronin - Τετ 15 Οκτ 2003, 12:42:27
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Judger έγραψε:
BUBA έγραψε:

Απλα εαν καποιος θελει 170+ αλογα απο 1.8-2.0 κυβικα τοτε παει χαλαρα στα 25.000+ ευρω.
Βλεπε Clio2.0, 206RC, Honda Type R etc.


Ενα καλοστημενο 206 GTI ,μπορει ανετα να κανει τα παραπανω αυτοκινητα να ιδρωσουν σε ενα στροφιλικι....
Κατα την ταπεινη μου αποψη παντα...


Ξέρουμε, ξέρουμε, σου έχουν μπεί πονηρές ιδέες στο μυαλό Πάνο και μπορεί να σκάσει η μπόμπα...



Wink
Ronin - Πεμ 09 Σεπ 2004, 09:17:36
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι,για να μην ξεχνιώμαστε...
p206Mike - Πεμ 09 Σεπ 2004, 09:59:08
Θέμα δημοσίευσης:
206Gti 2.0 vs 206 RC

http://www.zeperfs.com/duel.php?IdA=284&IdB=1101
Ronin - Παρ 19 Νοέ 2004, 14:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
...για να μην ξεφεύγει απο τη μνήμη μας,οχι τίποτα αλλο !!!
konstantinos - Παρ 19 Νοέ 2004, 14:27:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
...για να μην ξεφεύγει απο τη μνήμη μας,οχι τίποτα αλλο !!!


Τα καταϊφια σήμερα είναι - ΠΑΛΙ - άνευ?
Steve - Παρ 19 Νοέ 2004, 21:42:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αμάν με αυτά τα καταϊφια... Sad

Άντε μη γίνω και εγώ 2λιτρος... Evil
pduke - Δευ 22 Νοέ 2004, 13:33:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
...για να μην ξεφεύγει απο τη μνήμη μας,οχι τίποτα αλλο !!!


Δεν μπορεί, και πολύ φοβάμαι ότι έτσι όπως το πάνε με τα καινούρια μοντέλα και το αυξημένο βάρος για να βρούμε στο μέλλον κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να βγει twingo δίλιτρο.Rolling eyes

Εδώ ακόμα και το C2 VTS έχει ίδιο βάρος με το δικό μας!!!Αίσχος

Το 206 και τα μάτια σας.
Ronin - Δευ 22 Νοέ 2004, 13:54:54
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Ronin έγραψε:
...για να μην ξεφεύγει απο τη μνήμη μας,οχι τίποτα αλλο !!!


Δεν μπορεί, και πολύ φοβάμαι ότι έτσι όπως το πάνε με τα καινούρια μοντέλα και το αυξημένο βάρος για να βρούμε στο μέλλον κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να βγει twingo δίλιτρο.Rolling eyes

Εδώ ακόμα και το C2 VTS έχει ίδιο βάρος με το δικό μας!!!Αίσχος

Το 206 και τα μάτια σας.


Ακριβώς... Rolling eyes
pduke - Πεμ 02 Δεκ 2004, 15:09:06
Θέμα δημοσίευσης:
citroen C5 2.0 HPi νέο,

143 άλογα 20,4 ροπή

Ποιος?που ?πότε και γιατί?
Τι είναι HPi??????????

όποιος ξέρει κάτι να το πει διότι 5 πάνω είναι κάτι αν γίνεται εύκολα

και 1 κιλό ροπή παραπάνω!! ε αυτό πάει πολύ!!

Το θέλωωωωωωωωωωω

όποιος ξέρει κάτι να το πει τώρα

POLITH!!!!!! τι λένε στην peugeot???
Vaggelis - Πεμ 02 Δεκ 2004, 15:58:34
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
citroen C5 2.0 HPi νέο,

143 άλογα 20,4 ροπή

Ποιος?που ?πότε και γιατί?
Τι είναι HPi??????????

όποιος ξέρει κάτι να το πει διότι 5 πάνω είναι κάτι αν γίνεται εύκολα

και 1 κιλό ροπή παραπάνω!! ε αυτό πάει πολύ!!

Το θέλωωωωωωωωωωω

όποιος ξέρει κάτι να το πει τώρα

POLITH!!!!!! τι λένε στην peugeot???


Πάνο, μάλλον δύσκολο να τον αποκτήσεις....
Εκτός και αν ξεσκουριάσουν κάποια υψηλά ιστάμενα μυαλά....

Πρόκειται για τον νεο Diesel του γκρουπ (inside πληροφορία) και εξοπλίζει και το αντίστοιχο 407...
pduke - Πεμ 02 Δεκ 2004, 16:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:


Πάνο, μάλλον δύσκολο να τον αποκτήσεις....
Εκτός και αν ξεσκουριάσουν κάποια υψηλά ιστάμενα μυαλά....

Πρόκειται για τον νεο Diesel του γκρουπ (inside πληροφορία) και εξοπλίζει και το αντίστοιχο 407...


ακυρο, το έψαξα, είναι άμμεσου ψεκασμού οπότε σκατούλες πάλι!!

ο diesel είναι ο HDi Βαγγέλη
Vaggelis - Πεμ 02 Δεκ 2004, 16:17:06
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Vaggelis έγραψε:


Πάνο, μάλλον δύσκολο να τον αποκτήσεις....
Εκτός και αν ξεσκουριάσουν κάποια υψηλά ιστάμενα μυαλά....

Πρόκειται για τον νεο Diesel του γκρουπ (inside πληροφορία) και εξοπλίζει και το αντίστοιχο 407...


ακυρο, το έψαξα, είναι άμμεσου ψεκασμού οπότε σκατούλες πάλι!!

ο diesel είναι ο HDi Βαγγέλη


έχεις δίκιο.....

υποκλίνομαι στην - όπως πάντα - ενημερωμένη data base σου...... Salute
Ronin - Πεμ 27 Απρ 2006, 12:13:30
Θέμα δημοσίευσης:
Είπα να το ξυπνήσω (ξανά),για να μην μας τη λένε μερικοί μερικοί Θεραπευτές...

Ακούς εκεί...207 GT...

Afroman
Touristas - Πεμ 27 Απρ 2006, 12:17:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ω ναι 207 GT 1.6Τ …..είναι γεγονός πλέoν……
Sidobre - Πεμ 27 Απρ 2006, 12:38:12
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
είναι γεγονός πλέoν……


Αυτό με προβληματίζει...... Confused Confused

Πόσο δηλαδή θα πλέει.....
Touristas - Πεμ 27 Απρ 2006, 13:27:31
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Touristas έγραψε:
είναι γεγονός πλέoν……


Αυτό με προβληματίζει...... Confused Confused

Πόσο δηλαδή θα πλέει.....

Καλά ντε πως κάνεις έτσι….
Ronin - Πεμ 27 Απρ 2006, 13:49:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αργύρη,κοτσαδόρος για 207 βγήκε??

Και αν ναι,πόσο κάνει??
Laughing Laughing Laughing

(αν και έχουμε υποβιβάσει 400 κυβικά το topic,χαλάλι του λόγο παλαιότητας...)
Touristas - Πεμ 27 Απρ 2006, 14:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
Απ’ όλα θα έχει…… να μαντέψω γιατί ρωτάς …..

Υ.Γ. αν όλα πάνε όπως τα θέλω με βλέπω να έχω κι εγώ ένα
volvos - Πεμ 27 Απρ 2006, 14:29:00
Θέμα δημοσίευσης:
κανε λιστα γαμου στη πεζο Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy


υ.γ πιστεψε με δε θα εισαι ο πρωτος!
αν και το καλυτερο ειναι αλφα μπανκ που εκανε ο κολλητος μου Laughing
christhehealer - Πεμ 27 Απρ 2006, 14:34:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
Είπα να το ξυπνήσω (ξανά),για να μην μας τη λένε μερικοί μερικοί Θεραπευτές...

Ακούς εκεί...207 GT...

Afroman


Όπως και να έχει η πραγματικότητα δεν αλλάζει. Η ωδή στους δίλιτρους θα είναι πλέον ηρωική και δυστυχώς πένθιμη...

Το νέο GT της Peugeot είναι 16άρι turbo, όπως το αντίστοιχο της VW είναι 1.4 turbo & compressored...
Κοιτώντας την επίσημη ανακοίνωση της VW για το Golf GT, λέει σε κάποιο σημείο ότι η όλη ιστορία γίνεται για τις προδιαγραφές ρύπων [του 2008 αν θυμάμαι καλά]. Βρήκαν λοιπόν οι μηχανικοί τους ότι αυτό επιτυγχάνεται με μικρής χωρητικότητας κινητήρες και υψηλής απόδοσης.
Προφανώς και ο κινητήρας της BMW-PSA κάπου εκεί θα στοχεύει...

Επί του πρακτικού βέβαια για να γίνει πλήρως αποδεκτός ο όρος GT στο 207, πρέπει να περάσει το βασικό test "Βαζελοστάδιο - Scholarington", γρήγορα, με ασφάλεια και οικονομικά... Afroman
Ronin - Πεμ 27 Απρ 2006, 14:44:30
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:

Επί του πρακτικού βέβαια για να γίνει πλήρως αποδεκτός ο όρος GT στο 207, πρέπει να περάσει το βασικό test "Βαζελοστάδιο - Scholarington", γρήγορα, με ασφάλεια και οικονομικά... Afroman


Σε αυτό το τελευταίο δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

Thumb Left
crusader - Πεμ 27 Απρ 2006, 15:56:00
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
κανε λιστα γαμου στη πεζο Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy


υ.γ πιστεψε με δε θα εισαι ο πρωτος!
αν και το καλυτερο ειναι αλφα μπανκ που εκανε ο κολλητος μου Laughing

Και τι δώρα του κάνανε δηλαδή; ένα βιβλιάριο λογαρισμού μισθοδοσίας, κωδικούς e-banking και αιτήσεις για στεγαστικό δάνειο??? Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing
volvos - Πεμ 27 Απρ 2006, 16:06:43
Θέμα δημοσίευσης:
πλακα στη πλακα για μενα ειναι το καλυτερο και απλουστερο δωρο.
πας και βαζεις στο ζευγαρι οσα λεφτα θες και τα ξοδευει οπως θελει.
ουτε λιστες γαμου ουτε χαμενα δωρα και αλλαγες και λοιπες μπουρδες.
οταν παντρευεσαι λεφτα εχεις αναγκη οχι βαζα και μιξερ...
το θεμα ειναι να εχεις το θρασος-κοτσια-θαρος (οπως θελει το σχολιαζει ο καθενας) να το κανεις...


υ.γ και ενταξει η τραπεζα.στην οπελ που ειχε κανει ο αλλος πως το λες?
του παιρνεις τασια εσυ.ζαντες ο αλλος.λεβιε ο τριτος. εκκεντρφορους ο τεταρτος και μετα το συναρμολογει? Laughing Laughing Laughing
pduke - Κυρ 30 Απρ 2006, 22:00:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
christhehealer έγραψε:

Επί του πρακτικού βέβαια για να γίνει πλήρως αποδεκτός ο όρος GT στο 207, πρέπει να περάσει το βασικό test "Βαζελοστάδιο - Scholarington", γρήγορα, με ασφάλεια και οικονομικά... Afroman


Σε αυτό το τελευταίο δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

Thumb Left


επαυξάνω!!
ίσως λοιπόν να έχουμε την τιμή να κατέχουμε τα τελευταία 2λιτρα GT...

μαζί βέβαια με τους ευτυχείς κατόχους 807 GT...............
Αυτής της αυτοκινητιστικής μαχαιριάς στην κνήμη του δεξιού μου ποδιού από την οποία και έκτοτε δεν δύναμαι να πατήσω τέρμα το ανάλογο πετάλ φοβούμενος την επταθέσια υπερστροφή...

Ω! Ω! Ω!
τι μας έκανες Πεζώ
Ω! Ω! Ω!
Θα γυρίσω στα Ρενώ

τα σέβη μου
tsosmoulis - Κυρ 30 Απρ 2006, 22:07:29
Θέμα δημοσίευσης:
δεν γράφεις συχνά αλλά όποτε το κάνεις δίνεις άλλη νότα ρε φίλε.
άρχοντας μαζί με τον healer παρέα Cool
christhehealer - Τρι 02 Μάϊ 2006, 13:28:34
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
ίσως λοιπόν να έχουμε την τιμή να κατέχουμε τα τελευταία 2λιτρα GT...

μαζί βέβαια με τους ευτυχείς κατόχους 807 GT...............
Αυτής της αυτοκινητιστικής μαχαιριάς στην κνήμη του δεξιού μου ποδιού από την οποία και έκτοτε δεν δύναμαι να πατήσω τέρμα το ανάλογο πετάλ φοβούμενος την επταθέσια υπερστροφή...


Κι όμως δεν έχετε τα τελευταία δίλιτρα GT.
Ευτυχώς εκεί στην Λομβαρδία κάτι έχει ο αέρας, το νερό, τα λειβάδια και θα έχουν πάντα στην γκάμα τους μία la bella macchina

Θεωρώ ότι η χρησιμοποίηση του όρου GT από την Peugeot είναι παράνομη και καταχρηστική.
Δεν γίνεται οι μεν να παρουσίαζουν το πρώτο τους GT το 1953, την ώρα που οι δε, έχουν στην γκάμα τους κάτι τέτοιο...
Όταν οι μεν την ίδια χρονιά έχουν συμπληρώσει ήδη 150 νίκες σε αγώνες Grand Tourisme και οι δε έχουν απλά μία συμμετοχή σε κάποιο trial στην Αυστραλία...

Tελικά, είτε πρόκειται για το προσωπικό μας Mille Miglia aka "Βαζελοστάδιο-Scholarington", είτε πρόκειται για τους δρόμους του κανονικού Mille Miglia, είτε κατεβαίνοντας την route Napoleon plus Col de Tourini για ένα γρήγορο espresso στο Monte πριν ακολουθήσεις την διαδρομή που ακολουθούσε ο Βιλνέβ για το Μαναρέλο... θέλεις να είσαι στο τιμόνι μιας μηχανής που στο DNA της υπάρχουν τα γονίδια εκατοντάδων νικών σε αγώνες Grand Tourisme, και δικαιούται να φέρει τον τιμητικό τίτλο GT.

Για να αποδώσουμε τα του GTούρος, τω GTούρι....

Thank you.
Sidobre - Τρι 02 Μάϊ 2006, 13:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:

Όταν οι μεν την ίδια χρονιά έχουν συμπληρώσει ήδη 150 νίκες σε αγώνες Grand Tourisme και οι δε έχουν απλά μία συμμετοχή σε κάποιο trial στην Αυστραλία...



Σσσσσσστττττ!!! Μας ακούνε!!!!

Η δε, νίκησαν με αυτό (πάνω αριστερά) στον πρώτο αγώνα που έγινε στην ιστορία όταν όλοι οι υπόλοιποι δεν ήξεραν τί σημαίνει τροχός.....


Για ενημερώσου λίγο...
christhehealer - Τρι 02 Μάϊ 2006, 15:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και εγώ μίλησα για αγώνες Grand Tourisme, επειδή μιλάμε για αυτοκίνητα GT...

FYI... η αγωνιστική ιστορία της Peugeot, από την πρώτη της νίκη μέχρι το 1981...

The history of Peugeot
Back in the days when the Peugeot Family made only pepperpots and saw blades, there was no need for marketing men with coloured plastic spectacles and pig-tails. There was a lion logo and the products worked. When the automobile came along Peugeot immediately began winning races. But ambition is a funny thing and after a while Peugeot decided to make lots of money building big, boring cars. Eventually this led to a family disagreement and wild youngster Robert Peugeot set up an independent automobile company producing light and zippy cars.

Eventually peace was made and Robert was put in charge of Automobiles Peugeot and immediately embarked on a programme to go Grand Prix racing, using a gang of miscreants called The Charlatans, led by the dashing Georges Boillot. They "borrowed" the design of a Hispano-Suiza Grand Prix car and dominated the racing scene until Mercedes-Benz came along in 1914 and trounced them. Boillot continued his fight with the Germans during World War I but sadly went down in flames while dog-fighting over Verdun in 1916.

With Boillot gone, Peugeot's ambition disappeared and for the next 60 years it was simply a huge industrial company churning out dull cars for the French middle classes. The only sporting interest was provided by a few privately-modified cars which were raced in the Spa 24 Hours, at Le Mans and on the African rallies. Nothing much changed until the late 1970s when Peugeot decided to turn itself into a global player as a European version of General Motors. It began buying rival car companies, including Citroen and the European assets of Chrysler.

The early pig-tailed marketeers said that Peugeot should dump the Chrysler name and use "Talbot", a much sportier brand with a noble heritage. Following the examples of the Mini-Cooper and the Lotus Cortina, Peugeot went to an F1-related company to develop a car for competition. The result was the Talbot Sunbeam Lotus, a car which was good enough to win the World Rally Championship in 1981...

Να παραθέσω και την αγωνιστική ιστορία της Alfa Romeo για σύγκριση ή μας ακούνε Θείο? Laughing Laughing Laughing Laughing
Sidobre - Τρι 02 Μάϊ 2006, 15:27:25
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
... οι δε έχουν απλά μία συμμετοχή σε κάποιο trial στην Αυστραλία...


Ξαναματαπαραθέτω την φράση σου για να καταλάβεις γιατί έκανα την επισήμανση...

Τώρα ποιός την έχει πιο μεγάλη (την ιστορία) μου είναι παντελώς αδιάφορο!!!

(Παρεπιπτόντως χαίρομαι ιδιαίτερα που τα τελευταία χρόνια η AR έκανε στροφή πίσω στον καλό της ευατό.... Wink )
pduke - Παρ 05 Μάϊ 2006, 18:22:42
Θέμα δημοσίευσης:
ε ... ε ... συγνώμη αν ενοχλώ...

εννούσα peugeot GT....
διότι και το 807 peugeot είναι και δεν θα το παρέθετα σαν ιστορικό μοντέλο που δεν θα ξεχαστεί (vintage) ούτε και το δικό μου βεβαίως βεβαίως το οποίο σαφώς και ανήκει στην κατηγορία UltraVintage και αυτό λόγω αφενικού και ουχί λόγω ιστορικού.

στην τελική όμως δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ ότι κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στην ιδέα μιας ξεχωριστής ... εκσπερμάτισης.
και μιας και το ανέφερα...

Γιατί τόση ικανοποίηση από την αποβολή του..?(του σπέρματος εννοώ)
τελικά δεν το θέλουμε μέσα μας και πετάμε με τόση μανία???

ευχαριστώ
Sidobre - Παρ 05 Μάϊ 2006, 18:37:21
Θέμα δημοσίευσης:
Wacko
MEMsound - Παρ 05 Μάϊ 2006, 18:41:26
Θέμα δημοσίευσης:
Dizzy2 Rotfl
bakclima - Σαβ 06 Μάϊ 2006, 13:35:56
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
tsosmoulis - Σαβ 06 Μάϊ 2006, 14:04:29
Θέμα δημοσίευσης:
μάλλον γίνεται λόγω ανάγκης της αποβολής του 'κακού'.
κακίες μέσα δεν θέλουμε.
Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2

καλά μιλάμε με διαφορά το πιο μπροστά ποστ της δεκαετίας ο pduke...
Ronin - Τρι 20 Φεβ 2007, 15:31:42
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να ενθυμούνται οι παλαιοί...
Steve - Τρι 20 Φεβ 2007, 17:43:52
Θέμα δημοσίευσης:
konstantinos έγραψε:
Τα καταϊφια σήμερα είναι - ΠΑΛΙ - άνευ?


Και πάλι απ' ότι φαίνεται... μάλλον ήταν και αχτένιστα...
Ronin - Τρι 20 Φεβ 2007, 18:17:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ψηλέ ,δεν ξέρω αν κατέχεις την διάλεκτο του Δασκάλου (περί άνευ).

Οφείλω όμως να σε ενημερώσω οτι ακόμα και σήμερα ,είμαστε ''άνευ''.
MEMsound - Τρι 20 Φεβ 2007, 19:41:58
Θέμα δημοσίευσης:
καθότι νεαρός δίλιτρος μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διάλεκτο των εδεσμάτων... Cool Confused Cool
Steve - Τετ 21 Φεβ 2007, 09:17:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
Οφείλω όμως να σε ενημερώσω οτι ακόμα και σήμερα ,είμαστε ''άνευ''.


Εμ... κάτι ξέρει ο ψηλός Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr