Judger έγραψε: |
Εγω παντος μια φορα που οδηγησα το 206 Gti εμεινα αναυδος.Σε δρομο κλειστο,με στροφες,το αυτοκινητο πεταγε.Πολυ ποιο στιβαρο απο το 1600αρι ,ακριβεστερο τιμονι και φυσικα τα 5 κιλα ροπη παραπανω που κανουν τη διαφορα..Πραγματικα το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και οσοι το εχουν,θα πρεπει να αισθανονται τυχεροι.
Πριν απο λιγο καιρο,διαβασα ενα topic στο forum μας,και καποιοι κατεκριναν την peugeot Που εβγαλε διλιτρο μοτερ με μονο 137 αλογα.... Ειμαι 100% βεβαιος οτι ουτε καν το εχουν οδηγησει,γιατι αν το ειχαν κανει θα το εκτιμουσαν οπως κι εγω...... |
bebis206vts έγραψε: |
Αν υπολογισεις τα κιλα του και το βαλεις διπλα σε ενα 1600αρι φτιαγμενο με τα νορμαλ πραγματα το δυλιτρο θα τριβει τα ματακια του!! |
bebis206vts έγραψε: |
Γιατι η Peugeot δεν εβγαζε απο την αρχη ενα δυλιτρο με 160-170 αλογα?? |
bebis206vts έγραψε: |
Το παλεοτερο 306 εβγαινε σε μια εκδοση 2000 κυβικων με 167 αλογα παρακαλω!! Γιατι δεν εβαλαν αυτον τον κινητηρα και στα 206?? ( ![]() |
bebis206vts έγραψε: |
Το παλεοτερο 306 εβγαινε σε μια εκδοση 2000 κυβικων με 167 αλογα παρακαλω!! Γιατι δεν εβαλαν αυτον τον κινητηρα και στα 206?? Αυτο ειναι το μεγαλο μου παραπονο......... ![]() ![]() |
sgonzales έγραψε: |
σε απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο πύραυλος αλλά σε επαρχιακό δρόμο μπορεί να ταπεινώσει ισχυρότερα μοντέλα ...
![]() |
sgonzales έγραψε: |
Mια και αναφερόμαστε για κυκλοθυμία δημοσιογράφων πριν λίγο καιρό
σε αφιέρωμα για gti για το 206 GTI αναφέρθηκε ότι<< σε απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο πύραυλος αλλά σε επαρχιακό δρόμο μπορεί να ταπεινώσει ισχυρότερα μοντέλα ...>>Κάποια χρόνια πριν το ίδιο περιοδικό το βάφτιζε <<μαλθακό >> Τα συμπεράσματα δικά σας ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Πάλι θα τα ξαναλέμε; Ο κινητήρας με τα 167 άλογα μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας γιατί δεν πληρούσε τους κανονισμούς Euro ΙΙΙ Οπως σήμερα μπαίνουν στο ίδιο χρονοντούλαπο πολλοί γνωστοί μας κινητήρες... ![]() |
sps έγραψε: |
Ειναι πολυ βαρια η φανελα! |
mick206 έγραψε: |
Παίχτε μπάλα ρεεεεεεεεεεεεεε! ![]() ![]() ![]() Λοιπόν πέραν της πλάκας θέλω να προσθέσω και εγώ κάτι... Ναί,ήμουν και εγώ ένας απο τους πολλούς που σε άλλο topic είχαν κατακρίνει την Peugeot για τον κινητήρα... Ε και;Μόνο εμείς υπάρχουμε; Εμείς και άλλοι τόσοι εκατομμύρια Peugeot-φιλοι που γουστάρουν να έχουν ένα μίνι-πύραυλο σε μία λογική τιμή(γιατί 6-7 εκατομμύρια που κάνουν το Clio και το 206 δεν είναι και πολλά!! ![]() ![]() Έτσι ώστε όταν εμείς θα έχουμε περάσει τα χωριά,τα στροφιλίκια και θα πίνουμε το καφεδάκι μας... οι άλλοι ακόμα να στρίβουν και να βρίζουν που πίνουμε με άνεση το καφεδάκι μας... ![]() Τα σκεύη μου... |
mick206 έγραψε: |
Εμείς και άλλοι τόσοι εκατομμύρια Peugeot-φιλοι που γουστάρουν να έχουν ένα μίνι-πύραυλο σε μία λογική τιμή |
mick206 έγραψε: |
Ναι,δεν το έχω οδηγήσει... Και τί με αυτό; |
Judger έγραψε: |
Ειναι μινι-πυραυλος.Δεν φανταζομαι ομως να εννοεις τα φαναρια,γιατι δεν εχει κατασκευαστει με εμφαση σε αυτο.Παρολα αυτα,και εκει τα παει αρκετα καλα... |
mick206 έγραψε: | ||
Όταν έλεγα για μίνι-πύραυλος φυσικά και δεν το εννοούσα για τα φανάρια... ![]() ![]() Όταν το ανέφερα δεν σκεφτόμουν κάν τα φανάρια... Αυτά είναι για τους "γρήγορους"... ![]() ![]() ![]() ![]() |
bebis206vts έγραψε: |
Peace my frients.....
Οταν λεω νορμαλ πραγματα ενοω σκουπα, εξατμηση, τσιπαρισμα.. Δε Λεω οτι το 1600 θα περασει το 2000, αλλα πιστυεω πως θα πεχτει διαφορα 1-2 καροτσες στα 500 μετρα, που λογικα επρεπε να ειναι αρκετα παραπανω.... (γνωμη μου) Εχουν και 400 κυβικα διαφορά ετσι?? Και φερτε μου και ενα δυλιτρο να το ΦΑΑΑΑΑΑΩΩΩ!!!!!! (Πλακα κανω) ![]() ![]() ![]() ![]() |
bebis206vts έγραψε: |
Αν το δυλιτρο αξιζε πραγματικα τον κοπο θα κυκλοφορουσαν και πολλα.. Πειτε με επαρχιωτη αλλα εγω οσα εχω δει τα οδηγουν κατι παππουληδες με οικονομικη ανεση..
Δεν το κατακρινω, προς θεου ετσι... Απλα περιμενα κατι παραπανω.. Πριν κανω τη μετατροπη στο δικο μου ειχα ψαξει το θεμα αρκετα για το δυλιτρο. Αυτον εγω προτιμουσα απο την αρχη.. Αλλα τα σχολια απο γνωστες παλιους και απο ανθρωπους που ειναι μεσα στα πραγματα ηταν απογοητευτικά!! Ετσι κατεληξα στον 1600αρη με τα 120hp που με λιγα λεφτουδακια και ευκολα ανεβενε στα 140hp!! Ποιος ο λογος για το δυλιτρο λοιπον?? Για να πληρωνω τζαμπα εφορια?? Ολοι ξερουμε που μπορει να φτασει σε αλογα ο 120αρης ετσι?? 1600cc, 16v 120hp .............ΦΟΡΙΕΤΕ ΠΑΝΤΟΥ!!!!! ![]() ![]() ![]() |
bebis206vts έγραψε: |
Παρηγορια στον αρρωστο!!!! |
bebis206vts έγραψε: |
Ετσι κατεληξα στον 1600αρη με τα 120hp που με λιγα λεφτουδακια και ευκολα ανεβενε στα 140hp!! Ποιος ο λογος για το δυλιτρο λοιπον?? Για να πληρωνω τζαμπα εφορια?? Ολοι ξερουμε που μπορει να φτασει σε αλογα ο 120αρης ετσι??
|
bebis206vts έγραψε: |
Μπορει να μην πουλησε το 306 πουλησε ομως το xsara 2.0vts που φοραει το ιδιο μοτερ... Δεν θυμαμε και ποσο ηταν η ροπη αυτου του δυλιτρου.. Ξερει κανενας??? |
bebis206vts έγραψε: |
Μπορει να μην πουλησε το 306 πουλησε ομως το xsara 2.0vts που φοραει το ιδιο μοτερ... Δεν θυμαμε και ποσο ηταν η ροπη αυτου του δυλιτρου.. Ξερει κανενας??? |
PoLiThS έγραψε: |
ΠΟΣΟΙ Ελληνες μπορούνε να αντέξουν τέτοιο τεκμήριο ? |
p206Mike έγραψε: |
Ρίξε μια ματιά στα peugeot club της Ευρώπης αλλά και Παγκοσμίως και θα δεις ότι τα περισσότερα 206 που κυκλοφορούν είναι τα 2.0 !
Είναι τυχαίο...? Τώρα τι να λέμε και τι να κάτσω να σου λέω και να εξηγώ για το τι συμβαίνει στον δρόμο...πέρα από τους αριθμούς...μόνο 138 όπως λες εσύ και λένε και άλλοι μέχρι που το συναντούν...στο δρόμο |
BUBA έγραψε: |
Απλα εαν καποιος θελει 170+ αλογα απο 1.8-2.0 κυβικα τοτε παει χαλαρα στα 25.000+ ευρω. Βλεπε Clio2.0, 206RC, Honda Type R etc. |
Judger έγραψε: | ||
Ενα καλοστημενο 206 GTI ,μπορει ανετα να κανει τα παραπανω αυτοκινητα να ιδρωσουν σε ενα στροφιλικι.... Κατα την ταπεινη μου αποψη παντα... |
Vaggelis έγραψε: | ||||
Ξέρουμε, ξέρουμε, σου έχουν μπεί πονηρές ιδέες στο μυαλό Πάνο και μπορεί να σκάσει η μπόμπα... |
Ronin έγραψε: |
...για να μην ξεφεύγει απο τη μνήμη μας,οχι τίποτα αλλο !!! |
Ronin έγραψε: |
...για να μην ξεφεύγει απο τη μνήμη μας,οχι τίποτα αλλο !!! |
pduke έγραψε: | ||
Δεν μπορεί, και πολύ φοβάμαι ότι έτσι όπως το πάνε με τα καινούρια μοντέλα και το αυξημένο βάρος για να βρούμε στο μέλλον κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να βγει twingo δίλιτρο. ![]() Εδώ ακόμα και το C2 VTS έχει ίδιο βάρος με το δικό μας!!!Αίσχος Το 206 και τα μάτια σας. |
pduke έγραψε: |
citroen C5 2.0 HPi νέο,
143 άλογα 20,4 ροπή Ποιος?που ?πότε και γιατί? Τι είναι HPi?????????? όποιος ξέρει κάτι να το πει διότι 5 πάνω είναι κάτι αν γίνεται εύκολα και 1 κιλό ροπή παραπάνω!! ε αυτό πάει πολύ!! Το θέλωωωωωωωωωωω όποιος ξέρει κάτι να το πει τώρα POLITH!!!!!! τι λένε στην peugeot??? |
Vaggelis έγραψε: |
Πάνο, μάλλον δύσκολο να τον αποκτήσεις.... Εκτός και αν ξεσκουριάσουν κάποια υψηλά ιστάμενα μυαλά.... Πρόκειται για τον νεο Diesel του γκρουπ (inside πληροφορία) και εξοπλίζει και το αντίστοιχο 407... |
pduke έγραψε: | ||
ακυρο, το έψαξα, είναι άμμεσου ψεκασμού οπότε σκατούλες πάλι!! ο diesel είναι ο HDi Βαγγέλη |
Touristas έγραψε: |
είναι γεγονός πλέoν…… |
Sidobre έγραψε: | ||
Αυτό με προβληματίζει...... ![]() ![]() Πόσο δηλαδή θα πλέει..... |
Ronin έγραψε: |
Είπα να το ξυπνήσω (ξανά),για να μην μας τη λένε μερικοί μερικοί Θεραπευτές...
Ακούς εκεί...207 GT... ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Επί του πρακτικού βέβαια για να γίνει πλήρως αποδεκτός ο όρος GT στο 207, πρέπει να περάσει το βασικό test "Βαζελοστάδιο - Scholarington", γρήγορα, με ασφάλεια και οικονομικά... ![]() |
volvos έγραψε: |
κανε λιστα γαμου στη πεζο ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() υ.γ πιστεψε με δε θα εισαι ο πρωτος! αν και το καλυτερο ειναι αλφα μπανκ που εκανε ο κολλητος μου ![]() |
Ronin έγραψε: | ||
Σε αυτό το τελευταίο δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. ![]() |
pduke έγραψε: |
ίσως λοιπόν να έχουμε την τιμή να κατέχουμε τα τελευταία 2λιτρα GT...
μαζί βέβαια με τους ευτυχείς κατόχους 807 GT............... Αυτής της αυτοκινητιστικής μαχαιριάς στην κνήμη του δεξιού μου ποδιού από την οποία και έκτοτε δεν δύναμαι να πατήσω τέρμα το ανάλογο πετάλ φοβούμενος την επταθέσια υπερστροφή... |
christhehealer έγραψε: |
Όταν οι μεν την ίδια χρονιά έχουν συμπληρώσει ήδη 150 νίκες σε αγώνες Grand Tourisme και οι δε έχουν απλά μία συμμετοχή σε κάποιο trial στην Αυστραλία... |
christhehealer έγραψε: |
... οι δε έχουν απλά μία συμμετοχή σε κάποιο trial στην Αυστραλία... |
konstantinos έγραψε: |
Τα καταϊφια σήμερα είναι - ΠΑΛΙ - άνευ? |
Ronin έγραψε: |
Οφείλω όμως να σε ενημερώσω οτι ακόμα και σήμερα ,είμαστε ''άνευ''. |