PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Απαξίωση των αυτοκινήτων μας

climbonice - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 19:42:04
Θέμα δημοσίευσης: Απαξίωση των αυτοκινήτων μας
Εδώ και καιρό είχα προγραμματίσει προς το τέλος του 2010 ή αρχές 2011 να αλλάξω το 207 CC, το οποίο δε μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας οικογένειας και να πάω σε κάτι πιο... οικογενειακό. Για το σκοπό αυτό μάλιστα έχω προγραμματίσει τον Οκτώβριο να πάω στην έκθεση του Παρισιού ώστε να δω από κοντά όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς αλλά και νέα μοντέλα και έκτοτε να ξεκινήσει η έρευνα αγοράς.

Κάτι πρόσφατα προβληματάκια που είχα με το Peugeot μου όμως με έκαναν να σκεφθώ μήπως πρέπει να επισπεύσω λίγο την αγορά. Έτσι πήγα χθες και σήμερα μια βόλτα από τις αντιπροσωπείες περισσότερο για να δω τι "πιάνει" το 207 σαν ανταλλαγή. Δυστυχώς μου έπεσαν τα μούτρα. Αυτοκίνητο που πριν ούτε τρία χρόνια είχα αγοράσει €25.500 σήμερα μου το εκτίμησαν €9.000 (σε 3 διαφορετικές αντιπροσωπείες). Τσακώθηκα με τους 2 από τους 3 πωλητές, τους ειρωνεύτηκα κι έπιασα μία εφημερίδα με αγγελίες, μπήκα και σε δύο γνωστά αγγελιο-sites και τι να δω... Οι τιμές ξεκινούσαν από €9.000 μέχρι το πολύ €12.000 με €13.000 και για αυτοκίνητα με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από το δικό μου.

Η απογοήτευσή μου δεν περιγράφεται... Έχουν απαξιωθεί τόσο πολύ τα αυτοκίνητά μας μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα;
Steve - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 19:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
Κρίση, τέλη, εκτελωνισμοί, μειωμένες πωλήσεις, και χίλιοι δύο άλλοι παράγοντες, έχουν συντελέσει στην κατακόρυφη πτώση τιμών στα μεταχειρησμένα.

Το GTi που έχω, καινούριο είχε 15.600 euro το 2004, τώρα, με 4-5000 euro που έχει φάει επάνω του, και φτάσαμε εμπορική αξία τα 20000 euro περίπου, αν το πουλήσω και πάρω 6000 euro πρέπει να είμαι υπέρ ευχαστημένος.

Όχι κι άσχημα, για αυτοκίνητο 6ετίας.


Απλά σε κάποια φάση και μετά (4 χρόνια κατά την δική μου κρίση) η αξία του αυτοκινήτου σαν μεταχειρισμένο μειώνεται με πολύ αργούς ρυθμούς, ενώ στην πρώτη 2ετία, η τιμή του σαν μεταχειρισμένο, έχει ήδη πέσει στο μισό (και παρακάτω) της τιμής αγοράς Rolling eyes
SAKIS-LEMANS - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 20:49:44
Θέμα δημοσίευσης:
ρε κοιτάξτε να χαρείτε τα αυτοκινητάκια σας και μην αγχώνεστε για αυτά.
Ilias207Rallye - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 21:22:55
Θέμα δημοσίευσης:
Οτι εχουνε πεσει οι τιμες, αυτο ειναι δεδομενο και προβλεπεται με την οικονομικη κριση.. 9 ομως για 207cc μου φαινονται σχετικα λιγα, αλλα εξαρταται και απο αλλους παραγοντες..

Εδω ρε παιδια τα μερσεντες c200k τα δινουνε γυρω στα 10 χιλιαρικα που πριν την κριση κατω απο 25 δυσκολα πεφτανε.. τι να λεμε τωρα..!
franch_power - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 21:45:27
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδία μου έχει πει παλικάρι από την ρενό πως γίνονται αυτα! Λοιπόν όταν ένα καινούργιο αυτοκίνητο πολειται χάνει το 35% από την αρχική του τιμή κ 10% κάθε χρονος που περνάει δηλαδή αν έχεις ένα αμάξι 5 χρόνων κ κοστίζει 26000Ε -35% =16900Ε -50%(για 5 χρόνων αυτοκίνητο) =8450Ε! Αλλά για άλλες αντιπροσωπίες δεν ξέρω να σας πω! Αλλά κ πάλι ξεφτίλα είναι ένα αμάξι καμπρίο που κοστίζει 26χιλιάρικα να το αγοράζουν τόσο φτηνά!
stamatis_vts - Παρ 23 Ιούλ 2010, 00:21:40
Θέμα δημοσίευσης:
ελατε ομως και στην θεση του ιδιωτη αγοραστη, και πειτε μας ποσα χρηματα θα δινατε αυτην την εποχη, για καθε ενα απο τα προαναφερθεντα οχηματα... Rolling eyes
Giannis307 - Παρ 23 Ιούλ 2010, 00:45:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ας αρχησουμε απο τα αυτονοητα....

Ρε παιδια εδω οι ιδιοι εχουμε απαξιωθει θα την γλιτωναν τα αυτοκινητα...???
Μετα σε οτι αφορα την τιμη που το αγοραζουν λογικη ειναι μιας και σαυτη θα βαλουν καπελο κανα 1500αρι 2000 για να εχουν κερδος οταν το πουλησουν....
Και εκτος αυτου οι ιδωτες πουλαν οσο θελουν....στην τελικη αν κινδινευει καποιος να χασει το σπιτι του δεν νομιζω να κωλοσει να δωσει εστω και για ψιχουλα το αυτοκιητο του....

Και ας μην ξεχναμε την Ελληνικη καραμελα

Γαλλικο αυτοκινητο=ζημια
Ιαπωνικο=αθανατο
Γερμανικο=στιβαρο και για του βλαχαδερους "κυρηλε"
smoki - Παρ 23 Ιούλ 2010, 01:08:53
Θέμα δημοσίευσης:
franch_power έγραψε:
Παιδία μου έχει πει παλικάρι από την ρενό πως γίνονται αυτα! Λοιπόν όταν ένα καινούργιο αυτοκίνητο πολειται χάνει το 35% από την αρχική του τιμή κ 10% κάθε χρονος που περνάει δηλαδή αν έχεις ένα αμάξι 5 χρόνων κ κοστίζει 26000Ε -35% =16900Ε -50%(για 5 χρόνων αυτοκίνητο) =8450Ε! Αλλά για άλλες αντιπροσωπίες δεν ξέρω να σας πω! Αλλά κ πάλι ξεφτίλα είναι ένα αμάξι καμπρίο που κοστίζει 26χιλιάρικα να το αγοράζουν τόσο φτηνά!


Δεν πας αθροιστικα την αποσβεση. θα ειναι 16900-10%=15210 για το πρωτο ετος, 15210-10%=13689 το δευτερο κοκ. Οποτε η αξια του θα ναι 9979 ευρω
dimkeras - Παρ 23 Ιούλ 2010, 01:21:27
Θέμα δημοσίευσης:
@ climbonice

Καλύτερα δώσε κανένα 2χίλιαρο να πάρεις ένα καινούριο μοτέρ και βγάλε άλλα 3 χρόνια χωρίς προβλήματα. Και τις οικογενειακές ανάγκες κάπως θα τις βολέψεις.
Εκτός κι αν σε φτάνουν τα ψίχουλα που σου δίνουν. Confused
Giannis307 - Παρ 23 Ιούλ 2010, 01:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
@ climbonice

Καλύτερα δώσε κανένα 2χίλιαρο να πάρεις ένα καινούριο μοτέρ και βγάλε άλλα 3 χρόνια χωρίς προβλήματα.


Μα ποσα χλμ εχει πια και εχει βγει οφ...?

dimkeras έγραψε:
Και τις οικογενειακές ανάγκες κάπως θα τις βολέψεις.
Εκτός κι αν σε φτάνουν τα ψίχουλα που σου δίνουν. Confused


Ναι θα τραβαει μπαγαζιερα με καθησματα
dimkeras - Παρ 23 Ιούλ 2010, 01:31:36
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
dimkeras έγραψε:
@ climbonice

Καλύτερα δώσε κανένα 2χίλιαρο να πάρεις ένα καινούριο μοτέρ και βγάλε άλλα 3 χρόνια χωρίς προβλήματα.


Μα ποσα χλμ εχει πια και εχει βγει οφ...?



Τα περιφερειακά του βγαίνουν σιγά-σιγά οφφ. Αλλά με τέτοιο κόστος που έχουν, συμφέρει να πάρεις μοτέρ ολόκληρο.


Giannis307 έγραψε:
dimkeras έγραψε:
Και τις οικογενειακές ανάγκες κάπως θα τις βολέψεις.
Εκτός κι αν σε φτάνουν τα ψίχουλα που σου δίνουν. Confused


Ναι θα τραβαει μπαγαζιερα με καθησματα


Θα τους στέλνει με ταξί! Razz
Andreas - Παρ 23 Ιούλ 2010, 02:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
δεν χανουν ολα την αξια τους λογο κρισης κτλ κτλ

δες τε mx-5 ποσο διαχρονικα κρατανε τις τιμες τους
σε αυτα πχ δεν εχει 35% τον 1ο χρονο και 10% each one.

anyway οταν παιρνεις ενα τουτου καλο ειναι να υπολογιζεις πριν και
την μεταπωλητικη αξια αυτου.

η γνωμη μου ειναι μιας και θελεις αλλης κατηγοριας αυτοκινητο λογω οικογενειας(καλως να ερθει) να επισπευσεις την πωληση πριν πεσουν και αλλο οι τιμες.κανε μια αγγελια στο car και χρυση ευκαιρια και βαλε το
12-13 χηνες και καλη τυχη.
SnakeMJK - Παρ 23 Ιούλ 2010, 06:53:48
Θέμα δημοσίευσης:
μπείτε στο car.gr και δείτε την χαρά του μεταχείρα...
ότι θέλετε σε πολύ καλές τιμές Razz

όπως είπαν κ οι παραπάνω...
κρίση
οικονομική κατάσταση
βενζινοφόροι
κλπ
έχουν παγώσει τα πάντα στην αγορά, τόσο σε καινούρια όσο κ σε μεταχείρα. στο car.gr βλέπω εδώ κ μήνες συνεχώς τα ίδια αμάξια.. δηλαδή ακόμα κ αν το σκοτώσουν σε τιμή, πάλι δεν το αγοράζει κάποιος. και οι μαντράδες λογικό να ξεφτιλίζουν τις τιμές που τα αγοράζουν, καθώς τους έχει μείνει κ στοκ που δεν πουλιέται...

τα μοναδικά που δείχνουν να κρατάνε τις τιμές τους ψηλά είναι τα σμαρτ... με ότι συμπέρασμα βγάζετε από αυτό.

πάντως το 207cc με τα 150, παίζει 12 με 15 χιλιάρικα, ανάλογα τη χρονιά... τα 9 που σου είπαν, παρα ήταν χαμηλό.
climbonice - Παρ 23 Ιούλ 2010, 07:02:44
Θέμα δημοσίευσης:
Το αυτοκίνητο δεν έχει βγει off. Απλά έχει πολλά χιλιόμετρα για την ηλικία του. Αγοράστηκε τον 11/2007 κι έχει 53.500km.

Εννοείται ότι πλέον η αγορά νέου αυτοκινήτου έχει τεθεί σε πρώτη προτεραιότητα.

Πριν αποφασίσω να αλλάξω αυτοκίνητο εξάντλησα κάθε δυνατή επιλογή που είχα προκειμένου να το κρατήσω. Δυστυχώς το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι δε μπορεί να τοποθετηθεί παιδικό κάθισμα πίσω. Για να προλάβω κάποιους, δεν είναι ότι δε χωράει. Αν τραβηχτεί το κάθισμα του συνοδηγού μπροστά υπάρχουν κάποια καθίσματα που χωράνε. Ωστόσο η Peugeot απαντώντας σε επιστολή μου μου είπε ότι αφενός δεν έχουν προβλέψει την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος πίσω και συνεπώς δε μπορούν να εγγυηθούν για την ασφάλειά του και αφετέρου τραβώντας το κάθισμα του συνοδηγού μπροστά, τίθενται θέματα ασφάλειας και για το συνοδηγό (εκτός του ότι τίθεται και θέμα άνεσης). Το να τοποθετηθεί το παιδικό κάθισμα εμπρός και η σύζυγος πίσω πάλι δεν είναι λύση (όσοι έχουν το CC γνωρίζουν ότι πίσω ενήλικος μπορεί να κάτσει μόνο για μικρή απόσταση και πάλι τίθεται θέμα ασφάλειας αφού δεν υπάρχουν προσκέφαλα και σε ενδεχόμενη σύγκρουση μπορεί να χτυπήσει ο αυχένας στις προστατευτικές πίσω μπάρες).

Η άλλη λύση είναι να χωρίσω τη γυναίκα και να μου μείνει το αυτοκίνητο, έτσι βγάζω άνετα άλλα 4-5 χρονάκια με το CC Very happy Very happy Very happy !
puglover - Παρ 23 Ιούλ 2010, 07:18:30
Θέμα δημοσίευσης:
Πλεον η καλη μεταπωλητικη αξια ενος αυτοκινητου εχει να κανει με το ποσο γρηγορα θα πουληθει και οχι αν θα πουληθει σε καλη τιμη.

Πουλησα προχθες το golf μου,μοντελο 1/09,το 6αρι 1.4 tsi 122ps το τελευταιο αλλα στην πιο απλη εξοπλιστικη εκδοση,την TRENDLINE.20000 το ειχα παρει και σημερα κανει 21000 με ολα τα εξοδα.Το ειχα βαλει αγγελια 14000,μια λογικη τιμη γι'αυτο το μοντελο.Το πρωι με πηρε τηλεφωνο ενας εμπορος της περιοχης μου.Για να μην τα πολυλογω μου μετρησε 13000 μπροστα μου και το καθαρισε με τιμολογιο αγορας κανονικα.Δεν το κρατησε πανω απο δυο ωρες στην εκθεση του...Τον ειχε ετοιμο τον αγοραστη.

Δυστηχως τους εχουμε αναγκη τους εμπορους απλα χρειαζεται προσοχη γιατι υπαρχουν αρκετοι απατεωνες στο χωρο.Απ'το να σου πρηζει τα @@ καθε ιδιωτης και στο τελος να σου κανει παζαρια καλυτερα σε εμπορο
climbonice - Παρ 23 Ιούλ 2010, 07:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εγώ ιδανικά θα ήθελα να το δώσω ανταλλαγή για να γλιτώσω και την ταλαιπωρία αλλά και το άγχος να ψάχνω να βρω αγοραστή.

Δυστυχώς όμως απ' ό,τι βλέπω αναγκάζομαι να βάλω αγγελία μήπως και καταφέρω να πετύχω κάποια καλύτερη τιμή. Για 9.000 πάντως που το ζητάνε δεν το δίνω είναι ξεφτίλα!
ironman02 - Παρ 23 Ιούλ 2010, 07:33:21
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Πλεον η καλη μεταπωλητικη αξια ενος αυτοκινητου εχει να κανει με το ποσο γρηγορα θα πουληθει και οχι αν θα πουληθει σε καλη τιμη.

Πουλησα προχθες το golf μου,μοντελο 1/09,το 6αρι 1.4 tsi 122ps το τελευταιο αλλα στην πιο απλη εξοπλιστικη εκδοση,την TRENDLINE.20000 το ειχα παρει και σημερα κανει 21000 με ολα τα εξοδα.Το ειχα βαλει αγγελια 14000,μια λογικη τιμη γι'αυτο το μοντελο.Το πρωι με πηρε τηλεφωνο ενας εμπορος της περιοχης μου.Για να μην τα πολυλογω μου μετρησε 13000 μπροστα μου και το καθαρισε με τιμολογιο αγορας κανονικα.Δεν το κρατησε πανω απο δυο ωρες στην εκθεση του...Τον ειχε ετοιμο τον αγοραστη.

Δυστηχως τους εχουμε αναγκη τους εμπορους απλα χρειαζεται προσοχη γιατι υπαρχουν αρκετοι απατεωνες στο χωρο.Απ'το να σου πρηζει τα @@ καθε ιδιωτης και στο τελος να σου κανει παζαρια καλυτερα σε εμπορο


Έχασες μέσα σε 1,5 χρόνο 7000ε όμως...Δε νομίζω οτι βγήκες και κερδισμένος ιδιαίτερα..Αν κάποιος έχει σκοπό να αλλάξει το αμάξι του γρήγορα νομίζω καλύτερα να πάρει μεταχειρισμένο..
climbonice - Παρ 23 Ιούλ 2010, 07:43:45
Θέμα δημοσίευσης:
Και αυτή τη λύση την έχω σκεφτεί (της αγοράς μεταχειρισμένου), αλλά και εκεί υπάρχουν αρνητικά.

Για την περίπτωσή μου θέλω ιδανικά ένα καινούριο αυτοκίνητο που να μπορεί να εξυπηρετήσει μια 4 μελή οικογένεια (έχουμε μέλλον μπροστά μας) για καμιά δεκαριά χρόνια. Δε θέλω να πάρω μεταχειρισμένο και σε 5-6 χρόνια να πρέπει πάλι να το αλλάξω.
ironman02 - Παρ 23 Ιούλ 2010, 07:54:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μεταχειρισμένο εννοώ 1-2 χρόνων. Καινούργιο αμάξι είναι..
puglover - Παρ 23 Ιούλ 2010, 09:13:36
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Έχασες μέσα σε 1,5 χρόνο 7000ε όμως...Δε νομίζω οτι βγήκες και κερδισμένος ιδιαίτερα..Αν κάποιος έχει σκοπό να αλλάξει το αμάξι του γρήγορα νομίζω καλύτερα να πάρει μεταχειρισμένο..


Σιγουρα χαμενος ειμαι αλλα οσο το αφηνα θα εχανα περισσοτερο.Βγηκαν πολλα τετοια μοντελα στην αγορα τις τελευταιες μερες απο leasing και πιο καινουργια απο το δικο μου με 14000-14500 και τη δυνατοτητα χρηματοδοτησης που μπορει να κανει μια μαντρα.
dimkeras - Παρ 23 Ιούλ 2010, 10:18:53
Θέμα δημοσίευσης:
climbonice έγραψε:
Το αυτοκίνητο δεν έχει βγει off. Απλά έχει πολλά χιλιόμετρα για την ηλικία του. Αγοράστηκε τον 11/2007 κι έχει 53.500km.



4/2007 με 122.000km, λες να το πετάξω?! Laughing


climbonice έγραψε:
Η άλλη λύση είναι να χωρίσω τη γυναίκα και να μου μείνει το αυτοκίνητο, έτσι βγάζω άνετα άλλα 4-5 χρονάκια με το CC Very happy Very happy Very happy !



Λάθος κίνηση. Γιατί, ως ελεύθερος μετά, θα κυκλοφορείς "ανοιχτός" και κάποια άλλη θα τρυπώσει στο δεξί κάθισμα, οπότε θα ξαναμπείς στην ίδια διαδικασία! Laughing
MEMsound - Παρ 23 Ιούλ 2010, 10:29:53
Θέμα δημοσίευσης:
παντα ηταν λαθος να πουλας ενα αμαξι στα 2-3 χρονια...
nikos 206cc - Παρ 23 Ιούλ 2010, 10:36:54
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
παντα ηταν λαθος να πουλας ενα αμαξι στα 2-3 χρονια...


Για τον ιδιο λογο θεωρειται και καλυτερο value for money η αγορα αυτοκινητου 2-3 χρονων με λιγα χλμ Wink
alexandros 207 Rallye - Παρ 23 Ιούλ 2010, 10:44:30
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια η γνωμη μου ειναι οτι οποιος θελει να αγορασει αυτη την εποχη
η καλυτερη λυση ειναι το μεταχειρισμενο.ψαξε χωρις να βιαστεις και κατι καλο στα μετρα σου θα κατσει.ελεγξε το καλα και αν ειναι οκ....

μπορει να μην μπορεις να δωσεις το δικο σου αμεσως αλλα απο το να το δωσεις χαμηλα το δικο σου και να παρεις το καινουριο ψηλα
καλυτερα να δωσεις χαμηλα και να αγορασεις χαμηλα
climbonice - Παρ 23 Ιούλ 2010, 10:52:53
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
παντα ηταν λαθος να πουλας ενα αμαξι στα 2-3 χρονια...


Δε θα διαφωνήσω μαζί σου, αλλά καμιά φορά στη ζωή τα πράγματα δεν έρχονται ακριβώς έτσι όπως τα προγραμματίζεις.

Το θέμα είναι τι γίνεται τώρα. Μία πιθανή λύση (αν δε βγαίνει με τίποτα από οικονομικής απόψεως το καινούριο) είναι η αγορά μεταχειρισμένου 1-2 ετών. Ωστόσο προτιμώ τη λύση του καινούριου.

Πάντως είμαι και λίγο καχύποπτος. Και οι τρεις έμποροι που πήγα χρησιμοποίησαν το ίδιο site αγγελιών για να μου αποδείξουν ότι η τιμή που μου λένε είναι "σωστή". Μήπως ανεβάζουν μεταξύ τους μούφα αγγελίες για να αναγκάζουν τον πελάτη να "σκοτώσει" το αυτοκίνητό του;
ironman02 - Παρ 23 Ιούλ 2010, 10:58:39
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
παιδια η γνωμη μου ειναι οτι οποιος θελει να αγορασει αυτη την εποχη
η καλυτερη λυση ειναι το μεταχειρισμενο.ψαξε χωρις να βιαστεις και κατι καλο στα μετρα σου θα κατσει.ελεγξε το καλα και αν ειναι οκ....

μπορει να μην μπορεις να δωσεις το δικο σου αμεσως αλλα απο το να το δωσεις χαμηλα το δικο σου και να παρεις το καινουριο ψηλα
καλυτερα να δωσεις χαμηλα και να αγορασεις χαμηλα


Συμφωνώ. Ειδικά για τα αμάξια που συζητάμε, θα δώσεις το αμάξι σου σχεδόν καινούργιο (2,5 χρονών αμάξι δε το λές και παλιό) για να πάρεις κάτι πολύ αντίστοιχο (απλά όχι κάμπριο) και θα δώσεις +10000. Είναι κοροιδία..

Όπως πχ εγώ που σκεφτόμουν το ds3. Για να το πάρω θα πρέπει να δώσω το δικό μου συν ας πούμε 8000ε (στο περίπου), μην πώ και παραπάνω, για να πάρω ένα αμάξι που μου προσφέρει τα ίδια πράγματα στη ουσία. Δεν αξίζει..

Να έλεγα οτι έχεις ένα αμάξι 10-15 χρόνων και παίρνεις ένα νέο, όντως, εκεί θα έχει διαφορά και στην τεχνολογία και σε όλα..
climbonice - Παρ 23 Ιούλ 2010, 11:08:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μια τέτοια κίνηση έτσι όπως τη λες ναι δεν έχει νόημα (να δώσεις το rallye για να πάρεις το DS3).

Εγώ όμως πρέπει να προσανατολιστώ σε κάτι που όπως είπα πιο πάνω θα καλύψει τις ανάγκες μιας 4μελούς οικογένειας για τα επόμενα 10 έτη. Δε θα δώσω δηλαδή το 207 CC για να πάρω π.χ. 207GT. Μιλάμε πχ για κάποιο station wagon ή light SUV κτλ.
franch_power - Παρ 23 Ιούλ 2010, 11:32:28
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε γιώργο κ λίγα λες το ράλλυ 2-3 ετών η περισσότερη το πουλάνε γύρω στα 10-12 χιλιάρικα! Wink αλλά συμφωνώ μαζί σου ότι είναι ανούσιο να αγοράσεις κάτι ίδιο όπως είπες κ στο παράδειγμα! Το θέμα είναι ότι αυτός που το πουλάει σε θέμα τιμής βγαίνει λιγάκι έξω από την τιμή που αξίξει το αυτοκίνητο! Τα deal στην μεταπώλησει είναι λίγο περίεργα!
ironman02 - Παρ 23 Ιούλ 2010, 11:33:09
Θέμα δημοσίευσης:
climbonice έγραψε:
Μια τέτοια κίνηση έτσι όπως τη λες ναι δεν έχει νόημα (να δώσεις το rallye για να πάρεις το DS3).

Εγώ όμως πρέπει να προσανατολιστώ σε κάτι που όπως είπα πιο πάνω θα καλύψει τις ανάγκες μιας 4μελούς οικογένειας για τα επόμενα 10 έτη. Δε θα δώσω δηλαδή το 207 CC για να πάρω π.χ. 207GT. Μιλάμε πχ για κάποιο station wagon ή light SUV κτλ.


Και πάλι όμως επειδή το cc είναι ένα αμάξι καινούργιο και με τα όλα του, δεν αξίζει πιστεύω να πας σε καινούργιο και να χάσεις ένα σωρό λεφτά. Καλύτερα νομίζω να κοιτάξεις 1-2 χρόνου αμάξια. Αν κρίνω από το δικό μου που είναι 1,5 χρόνου, είναι σαν καινούργιο.. Θα γλιτώσεις αρκετά λεφτά και στην ουσία σαν να έχεις πάρει καινούργιο θα είναι Smile. Θέλει λίγο-πολύ ψάξιμο βέβαια. Τώρα αν θες απαραίτητα καινούργιο πάλι μαζί σου είμαι. Άλλο το καινούργιο δε λέω.. Αλλά θα έχει κόστος κερατιάτικο.. Sad
MEMsound - Παρ 23 Ιούλ 2010, 11:39:28
Θέμα δημοσίευσης:
climbonice έγραψε:
MEMsound έγραψε:
παντα ηταν λαθος να πουλας ενα αμαξι στα 2-3 χρονια...


Δε θα διαφωνήσω μαζί σου, αλλά καμιά φορά στη ζωή τα πράγματα δεν έρχονται ακριβώς έτσι όπως τα προγραμματίζεις.

Το θέμα είναι τι γίνεται τώρα. Μία πιθανή λύση (αν δε βγαίνει με τίποτα από οικονομικής απόψεως το καινούριο) είναι η αγορά μεταχειρισμένου 1-2 ετών. Ωστόσο προτιμώ τη λύση του καινούριου...


προφανως και η αγορα καινουργιου ειναι παντα καλητερη απο πλευρας αξιοπιστίας

αλλα στην προκειμενη χρονικη περιοδο δεν λεει καθολου μιας και ειναι πολλα πραγματα ρευστα.

εκτος και αν το εχεις πραγματικα "αναγκη" οποτε και κανεις ενα πλανο αναγκων / χρησης για την επομενη 5ετια τουλαχιστον και προχωρας αντιστοιχα.

βεβαια σε αυτα παιζουν παρα πολλα αλλα πραγματα ρολο που σε καθεναν ειναι υποκειμενικα και ξεχωριστα
franch_power - Παρ 23 Ιούλ 2010, 11:44:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικά το μεταχειρισμένο θέλει παρά πολύ ψάξιμο κ μπορεί να πληρώσεις τα δίπλα σε διαφορά προβλήματα που θα βγουν οπότε καθαρά αξιόπιστη λύση το καινούργιο αυτοκίνητο αλλά δύσκολες κ οι εποχές κ έρχονται χειρότερες! Confused
alexandros 207 Rallye - Παρ 23 Ιούλ 2010, 12:00:31
Θέμα δημοσίευσης:
franch_power έγραψε:
Πραγματικά το μεταχειρισμένο θέλει παρά πολύ ψάξιμο κ μπορεί να πληρώσεις τα δίπλα σε διαφορά προβλήματα που θα βγουν οπότε καθαρά αξιόπιστη λύση το καινούργιο αυτοκίνητο αλλά δύσκολες κ οι εποχές κ έρχονται χειρότερες! Confused


ναι οπως τα δικα μας

που τα πηραμε καινουρια και δεν ειχανε κανενα προβλημα

standard Wacko

και σιγα την εγγυηση που μας δινουν
2 χρονια
να ηταν 4-5 οκ τοτε
SnakeMJK - Παρ 23 Ιούλ 2010, 12:03:11
Θέμα δημοσίευσης:
κ αν αναλογιστείς ότι καινούριο rallye

κοστίζει 16.500
έχει 3 χρόνια εγγύηση κ φουλ δωρεάν service
θα είναι το facelift με ότι αυτό συνεπάγεται...

λογικό είναι να "ξεφτιλιστούν" τα μεταχείρα...
alexandros 207 Rallye - Παρ 23 Ιούλ 2010, 12:13:09
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
κ αν αναλογιστείς ότι καινούριο rallye

κοστίζει 16.500
έχει 3 χρόνια εγγύηση κ φουλ δωρεάν service
θα είναι το facelift με ότι αυτό συνεπάγεται...

λογικό είναι να "ξεφτιλιστούν" τα μεταχείρα...



το 16500 που το ειδες?
18000 εχει

επισης εχει 2 χρόνια εγγύηση και οχι 3

οσο για το φουλ δωρεάν service που λες ειναι 3 χρονια η 60000χλμ
οποιο περασει 1ο.ουτε 500ευρω δεν κερδιζεις απο αυτο
alexandros 207 Rallye - Παρ 23 Ιούλ 2010, 12:19:12
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Νομίζω ακόμα 2 χρόνια είναι η εγγύηση. Άλλαξε?


2 ειναι
SnakeMJK - Παρ 23 Ιούλ 2010, 12:31:50
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
το 16500 που το ειδες?
18000 εχει

επισης εχει 2 χρόνια εγγύηση και οχι 3

οσο για το φουλ δωρεάν service που λες ειναι 3 χρονια η 60000χλμ
οποιο περασει 1ο.ουτε 500ευρω δεν κερδιζεις απο αυτο


ισχύει ανεπίσημα ακόμα η προσφορά "my next car"

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=20176

πχ από Peugeot Ροδιτη: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/725318/
ironman02 - Παρ 23 Ιούλ 2010, 12:38:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε γαμώτη πιο άσχημο είναι το facelift μέσα-έξω.. Sad
alexandros 207 Rallye - Παρ 23 Ιούλ 2010, 12:51:52
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
το 16500 που το ειδες?
18000 εχει

επισης εχει 2 χρόνια εγγύηση και οχι 3

οσο για το φουλ δωρεάν service που λες ειναι 3 χρονια η 60000χλμ
οποιο περασει 1ο.ουτε 500ευρω δεν κερδιζεις απο αυτο


ισχύει ανεπίσημα ακόμα η προσφορά "my next car"

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=20176

πχ από Peugeot Ροδιτη: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/725318/


για τον συγκεκριμενο εμπορο δεν το ηξερα
(ειναι για πολλα 207 η για 1 συγκεκριμενο αν ξερεις?)

αλλα η εγγυση ειναι 2 χρονια

και παλι απο το δωρεαν σερβις δεν κερδιζεις πολλα
(σκεψου οτι λαδια αλλαζουν καθε 20000χλμ συμφωνα με τον κατασκευαστη)

εν ολογις δεν εχεις και μεγαλο οφελος απο την προσφορα της πεζω Sad
puglover - Παρ 23 Ιούλ 2010, 16:22:53
Θέμα δημοσίευσης:
για ολα τα 207 rallye ισχυει σε ολους τους αντιπροσωπους ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ ομως.Σε περιπτωση τραπεζικου διακανονισμου δεν ισχυουν οι εκπτωσεις.
bab2112 - Παρ 23 Ιούλ 2010, 17:24:58
Θέμα δημοσίευσης:
σε περιπτωση δανειου ομως μην ξεχνατε οτι στο καινουριο παιζουν ψιλοανεκτα επιτοκια αλλα στο μτχ βαρανε στο θεο!
Pughell - Παρ 23 Ιούλ 2010, 17:47:39
Θέμα δημοσίευσης:
U think... Laughing Laughing Laughing
Παιρνεις ενα καταναλωτικο και εισαι κουκλος. Wink
paranoia - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 00:46:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απαξίωση των αυτοκινήτων μας
climbonice έγραψε:

Κάτι πρόσφατα προβληματάκια που είχα με το Peugeot μου όμως με έκαναν να σκεφθώ μήπως πρέπει να επισπεύσω λίγο την αγορά. Έτσι πήγα χθες και σήμερα μια βόλτα από τις αντιπροσωπείες περισσότερο για να δω τι "πιάνει" το 207 σαν ανταλλαγή. Δυστυχώς μου έπεσαν τα μούτρα. Αυτοκίνητο που πριν ούτε τρία χρόνια είχα αγοράσει €25.500 σήμερα μου το εκτίμησαν €9.000 (σε 3 διαφορετικές αντιπροσωπείες). Τσακώθηκα με τους 2 από τους 3 πωλητές, τους ειρωνεύτηκα κι έπιασα μία εφημερίδα με αγγελίες, μπήκα και σε δύο γνωστά αγγελιο-sites και τι να δω... Οι τιμές ξεκινούσαν από €9.000 μέχρι το πολύ €12.000 με €13.000 και για αυτοκίνητα με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από το δικό μου.

Η απογοήτευσή μου δεν περιγράφεται... Έχουν απαξιωθεί τόσο πολύ τα αυτοκίνητά μας μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα;


Φίλε μου έτσι είναι. Τα πάντα έχουν πέσει-απαξιωθεί όπως θες πές το.
Εδώ βρίσκεις αυτοκίνητα με 10-15 χιλιάρικα που πριν τη κρίση ήθελες περιουσία για να τα αποκτήσεις ακόμα και μεταχειρισμένα. Μου κάνει πάντως εντύπωση που έχει πέσει τοσό το 207 cc. Tα cabrio συνήθως κρατάνε τιμή, ειδικά τα καινούρια μοντέλα.
Kαι γνώμη μου αλλά μακριά από μαντράδες και αντιπροσωπείες, θα στο πάρουν τσάμπα ακόμα και για ανταλλαγή και μετά θα το δίνουν ακριβότερα. Εσύ ξέρεις καλύτερα όμως.
Καλή τύχη!
nikos 206cc - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 00:55:13
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα οταν ειστε σε θεση να πουλησετε αυτοκινητο προσπαθηστε να το πουλησετε σε ιδιωτη και οχι σε μαντρα γιατι πολυ απλα χανετε λεφτα...Και να αργησετε λιγο δεν πειραζει αξιζει τον κοπο(και τα φραγκα) Wink
formulagloria - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 04:35:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πλέον στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει οι κανόνες..

Εδώ είναι ενδεικτικά πάντα τιμές για αγορά και πώληση μεταχειρισμένων..

Βάλε "peugeot" στο "Διαλέξτε μάρκα"..

http://www.autotriti.gr/usedcars/times/index.asp?step=1


και εδώ τιμές στο 207cc...

http://www.autotriti.gr/usedcars/search/page1aggelies.asp?marka=237&montelo=2489

Πάντως πλέον αγοράζεις και Φερραρι με 60.000Ε...έχει ξεφτιλιστεί το θέμα!
Giannis307 - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 08:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοειται οτι εχει ξεφτιλιστει απο την απελπισια του το θεμα....Μου ελεγε ενας συναδελφος ,που εψαχνε να παρει ενα ταπερ προιγουμενης γενιας, οτι βρηκε ενα και ο τυπος το εδινε 16.500 συζητησιμα...Εκεινος εσκασε στο ραντεβου με 14.000 ζεστα και φυσικα το πηρε αμεσα....
franch_power - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 10:08:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδία είναι γενικό το κακό ακόμα κ ο ιδιώτης σπάνια έχει μετρητά για αγορά αυτοκινήτου κ αν είχε θα καταφεύγε για καινούργιο! Θέλει μεγάλη υπομονή κ χρόνο! Smile
mechanic - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 14:41:15
Θέμα δημοσίευσης:
To amaksi einai enas trypios koumparas...
kai malista oso poio akrivo toso megalyteri i xasoura...
kai to leo ego pou exo akoumpisei 3psifia noumera sto na agorazo kainourgia kai malista sport montela....

kai dystixos to mikrovio den stamataei, epomeni stasi... GTR
(ektos apo to elladistan) se ligo kairo tha to vriskeis me ena 30ari sta metaxeirismena...
gia na min miliso gia M3 audi RS ktl poso xanoun otan patisoun 3tia...



mono ayta ta gamimena mikra (tiroumenon ton analogion) kratane timi
thelo na paro ena gia ti gynaika mou kai den vrisko kati tis prokopis me ligotero apo 5 xiliarika...
xilies fores na tis paro ena kainourgio...
nikos 206cc - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 14:58:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καλυτερη μεταπωλητικη αξια που ειχε ποτε αμαξι:106 Rallye Very happy Για θυμηθειτε ποσα χρονια εκανε για να πεσει κατω απο τα 9 χιλιαρικα...12-13 εκανε καινουριο και δεν επεφτε το ατιμο Cool
formulagloria - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 16:06:48
Θέμα δημοσίευσης:
Πλέον τα 106 ραλλυ πωλούνται γύρω στα 5-6 χιλιάρικα ανάλογα
τα χιλιόμετρα και την καταπόνησή τους..οπότε ακόμα καλά κρατάνε
για αυτοκίνητα 10ετίας και βάλε.. Wink

Οσο για το type r που είπε κάποιο παληκάρι παραπάνω, εμένα ένας
γνωστός δίνει ένα με 9.000!αλλά το σήμα του πχ εχει κανα 700αρι???
Τα έχουνε κάνει κ@λο με τα καταραμένα κυβικά..αλλα το χρήμα είναι
πολύ και αναγκαίο...Confused
mechanic - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 17:05:42
Θέμα δημοσίευσης:
to 106 rallye agapithike kai misithike parafora Very happy Cool

opoios to exei prepei na to kratisei gia sylektiko,
to monadiko amaksi pou to plisiazei einai to twinco RS
(tora kata poso ktl den ksero kathos den to exo stripsei gia na exo gnomi)
Alla poios tha paei na dosei 18 xiliarika Shocked
gia ena amaksi pou 2 xronia meta tha poulietai 10...


ta 2lt einai dystixos einai katadikasmena,
ego aporo an polountai akoma stin ellada kainourgia montela
kai yper ypertimologimena opos to clio III RS
i akoma to civic type R
ta pagia teli tous eite "ponane"
eite akoma kai na exeis lefta "enoxloune"...
kane ena ypologismo
px agoras (apo to elladistan) kainourgiou clio III RS
se sxesi me ena cupra ibiza i gia na min to pao ekei... me ena 207 RC
stin 5etia poso tha exeis xasei (se sxesi me tin metapolitiki timi/eykolia metapolisis ktl)
poso tha exeis plirosei san agora
posa tha plironeis kathe xrono simata asfaleies ktl
poso tha sou pigainei i pragmatiki katanalosi venzinis Wink
kai diafora alla pou den thelo na fygo apo to thema tis kouventas.
To mono (dystixos) sigouro einai oti xanoume xrima kai mallista poly
gia ena antikeimeno aplis metaforas (gia tou pollous)
kai agapis/latreias name it opos thelete gia emas...
akriva spor re paidia,
den to gyrizoume sto podilato?
tora pou vgalane kai yvrika me mpataries oste na min mas feygei i glossa stis anifores? Very happy
formulagloria - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 18:21:59
Θέμα δημοσίευσης:
Πλάκα στην πλάκα το 106 είναι το τελευταίο "γρήγορο" αμάξι της Peugeot..

"Ένας κουβάς 890 κιλών με 120+ άλογα, τέσσερις ρόδες και ένα τιμόνι.." Evil

"Μπουρδελάκι" όπως λέω το δικό μου..από το γαλλικό "bordel".. Laughing

((θεωρήσε τυχερός αν είχες αερόσακο, A/C, και φυσικά ABS μόνο στο Gti)).

Το 206, 207, 307, 308 κτλ..κτλ..όλα όμορφα και γρήγορα αυτοκίνητα..ΑΛΛΑ
..όλα σχεδιάστηκαν με 1το στόχο την ασφάλεια, 2ρο την χαμηλή κατανάλωση
και εκπομπή ρύπων και 3το την σπόρ οδήγηση...

..και αυτό αποδεικνύεται αφού μια 10ετία αργότερα το106 ακόμη
το παλεύει αξιόμαχα ανάμεσα σε τούρμπο,κομπρέσορες και vtec
συστήματα...!! Twisted evil

Το λατρεύω το μπουρδελάκι μου..!! Very happy
nikos 206cc - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 19:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
formulagloria έγραψε:

Το λατρεύω το μπουρδελάκι μου..!! Very happy


Και καλα κανεις Laughing
franch_power - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 19:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδία αν και off topic το 106 ήταν η ουσία τις πεζό νεύρο,ταχύτητα κ πάνω από όλα μπάσιματα σε στροφηλίκια! Το αμάξι με το κατάλληλο setup κάνει θαύματα! Wink
FOT307_GR - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 22:06:05
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια αυτο το θεμα σηκωνει πολυ κουβεντα,διαβασα πολλα απο τα post
σας και η ουσια ειναι μια.Στην Ελλαδα απαξιωνονται μονο ορισμενες μαρκες αυτοκινητων ακομα και απο τις ιδιες τις αντιπροσωπειες τους.

Παραδειγμα...ΕΓΩ
Πουλαω το 2005 το Rallye μου(1,6 8v) και το R1 (μοντ 03)μου,και αγοραζω ενα 307 1,6 ΧΤ Premium 10.800 μοντ 2002,αντιστοιχες επωνυμες αντιπροσωπειες-μαντρες το ειχαν 11,000+ και με κατωτερο εξοπλισμο.Το τσακωσε το συνεργειο και αρχισε τους ελεγχους και του βρηκε 4-5 μειονεκτηματα(π@π@ριες)ενω στη πραγματικοτητα ηθελε ψαλιδι δεξια,λαστιχα,και φουσκα ημιαξονιου αριστερα,και βγηκε η αποφαση οτι δε το αγοραζαν πανω απο 7500 ευρω....λεω οκ γυρναω και φευγοντας παραμιλουσα και εβριζα ειρωνικα γιατι τα θεωρουσα λιγα για το συγκεκριμενο αμαξι.Αφηστε που εξω στη μαντρα ειχε 2 307 μαυρο χαλι με καμμενα λαστιχα-γρατζουνιες και τα εδινε 9,500+ ευρω.
Παω μετα απο κανα χρονο και μου λενε οτι δεν ενδιαφερονται για αμαξια κατω του 2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μετα απο 8μηνο παλι πηρα σβαρνα αντιπροσωπειες-μαντρες και ΚΑΝΕΙΣ δε το αγοραζε πανω απο 5000 ευρω.
Και τελικα ειδα το αμαξακι μου να πωλειτε 2 χρονια μετα την αγορα του στη μιση τιμη απ οτι το πηρα,χαμηλοτερα η σχεδον ιδια τιμη με τα VW Golf του 1999-2000,με τα Toyota corolla του 1999-2000(δε μιλαω για τα corolla του 2002),και απο τα αντιστοιχα Honda civic.......και ηταν ποιο ''εξοπλισμενο-ασφαλες-ανετο'' αμαξι απο τα αλλα.

ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ!!!!
Παρε VW-TOYOTA-HONDA......Επενδυση κανεις σου λεω
το αγοραζεις τωρα 15,000 και το πουλας μετα απο 5 χρονια 10,000 και οχι 5000.
gulik - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 22:11:22
Θέμα δημοσίευσης:
FOT307_GR έγραψε:


ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ!!!!
Παρε VW-TOYOTA-HONDA......Επενδυση κανεις σου λεω
το αγοραζεις τωρα 15,000 και το πουλας μετα απο 5 χρονια 10,000 και οχι 5000.


Αυτά τα λες ειρωνικά; Θα συμφωνήσω πως ολόκληρο το vw group στην Ελλάδα είναι υπερεκτιμημένο και αγαπητό ακόμα και σε φάση μεταπώλησης, πάντοτε. Αλλά για τα Toyota, εκτός του Yaris, δεν βλέπω παρόμοιες αγάπες, ούτε από μαντράδες, ούτε από υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένων.
FOT307_GR - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 22:22:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ειρωνικα τα λεω Αποστολε....η αληθεια ειναι οτι ειναι υπερεκτιμημενα απο
τους ιδιωτες πιο πολυ.Δε λεω οτι τα αμαξια ειναι για πεταμα αλλα δεν αξιζουν και τις Δαφνες με τις οποιες τα εχουμε στολισει.Και εμενα μου αρεσουν ορισμενα αμαξια απο τις παρακατω μαρκες αλλα ειπαμε μη το ξεφτιλιζουμε κιολας..
grey_fox - Σαβ 24 Ιούλ 2010, 23:53:05
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά είναι γενικό το φαινόμενο, τα πάντα έχουν πέσει.
Εδώ βρίσκεις ferrari με 60000 ευρώ, porsche boxster από 15 χιλιάρικα και 2λιτρες slk από 9 χιλιάρικα (με κάποια παλαιότητα φυσικά) αλλά προ κρίσης ξέρουμε πόσο κοστίζανε τέτοια αμάξια.

Οι πιο χαμένοι αλλά και άτυχοι είναι αυτοί που πήραν αυτοκίνητο λίγο πριν την κρίση δηλαδή πριν το 2008 μέχρι και αρχές 2009. Ένας γνωστός μας είχε πάρει ένα passat το 2007 καινούριο 25 χιλιάρικα κοντά απ' όσο θυμάμαι με δόσεις κιόλας. Σήμερα αυτό το αμάξι έχει 13 χιλιάρικα. Δηλαδή μέσα σε 3 χρόνια έπεσε 12 χιλιάρικα!!!

Γνώμη μου αλλά δεν αξίζει να πας για καινούριο αμάξι σήμερα.
Εκτός του ότι βρίσκεις μεταχειρισμένα σε πολύ καλές τιμές και κορυφαία αυτοκίνητα, αλλά επιπλέον να πάρεις ένα καινούριο αμάξικαι μετά από 3 χρόνια να πέσει η τιμή του στο μισό; Μετά χτυπάς το κεφάλι σου...
formulagloria - Κυρ 25 Ιούλ 2010, 01:54:56
Θέμα δημοσίευσης:
Με την προυπόθεση ότι έχεις κάποιες σχετικές γνώσεις στο να
ελέγχεις τα αυτοκίνητα ή έστω μηχανικό γάτο, το μεταχειρισμένο
πάντα είναι καλύτερη λύση από το καινούργιο ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕς
όμως κατηγορίες αυτοκινήτων.. Wink

Οτιδήποτε σε "μεταφορικό μέσο" και όχι σπόρ-κάμπριο ή επιδόσεων
δεν αξίζει να το πάρεις καινούργιο..πχ..το αμάξι που πηγαίνεις στην
δουλεια σου..σιγά μην πάρεις καινούργιο smart, ή opel astra ή 307
ή corolla ή civic και πάει λέγωντας...βρωμάει ο τόπος με πολύ καλά
μεταχειρισμένα που το μόνο που μπορεί να θέλουν είναι λάστιχα και
ένα σερβις των 250Ε..το ίδιο και με το "μικρό" αμάξι της γυναίκας ή
του παιδιού..σιγά μην δώσεις 9.000Ε -14.000Eγια ένα 107, c2, twingo,polo!!
Και από αυτά έχει γεμίσει ο τόπος σε μεταχειρισμένα..! Confused

Τα μόνα αυτοκίνητα που παίρνεις καινούργια είναι αυτά που έχουν
επιδόσεις και είναι ιδιαίτερα αυτοκίνητα με "γνωστά" προβλήματα
αν δεν τα στρώσεις σωστά ή δεν τους συμπεριφέρεσαι με αγάπη
και σεβασμό..πχ δύσκολα αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο cupra
(που εκτός του ότι είναι seat) θα το έχει πηδήξει και ο αλλος ανάποδα..
Η ένα κάμπριο που στα 2-3 χρόνια κοπανάνε τα σύμπαντα και ξεκολλάνε
τα πλαστικά αν δεν προσέχεις τις λακούβες και τις ανωμαλίες.. Rolling eyes
και αλλα παρόμοια που τα γνωρίζεται καλα... Wink

Το θέμα είναι τι κάνεις όταν μπλέκεσαι με ένα ενδιάμεσο αυτοκίνητο
όπως πχ είναι το 308 gt των 25.000Ε....που σε 3 χρόνια θα εχει 15.000Ε
ενώ το αντίστοιχο VW Golf των 25.000Ε θα εχει 20.000Ε...????Εκεί η
μεταπωλητική αξία παίζει μεγάλο ρόλο και πρέπει να το σκεφτείς σοβαρα..

Αν το αμάξι που θες να αγοράσεις καινούργιο, έχει μικρή μεταπωλητική
αξία τότε καλύτερα να το βρείς σε μεταχειρισμένο...απλό είναι...Wink
kane - Κυρ 25 Ιούλ 2010, 17:31:09
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ειπαν τα παιδα,αναλόγως τι ειδους αυτοκινητο ζητάς.

Αυτοκινητα "κοινα",πολης και γενικοτερα μικρου κυβισμου,καλύτερα να ατα αγοραζεις καινουργια.
Μιας και τα περισσοτερα μικρα ειναι εταιρικα,με αφθονα χλμ,ειτε νοικιαρικα και παει λεγοντας.
Οταν λοιπον ενα ματιζ εχει 8000 καινουργιο,δεν "λεει" να δωσεις 5000 για το ιδιο 2 χρονων.
Μεγαλα "κοινα" αυτοκινητα απο την αλλη,ειναι συμφεροτερο να τα αγοραζεις μεταχ ενος ή δυο ετων, οπως C200,E200,9-3,9-5,520 και αντιστοιχα.
Εκει κερδίζεις πραγματικα,ασε πυο αν το φερεις απεξω,εχεις και περισσοτερα εξτρα.
alexandros 207 Rallye - Δευ 26 Ιούλ 2010, 12:41:18
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
για ολα τα 207 rallye ισχυει σε ολους τους αντιπροσωπους ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ ομως.Σε περιπτωση τραπεζικου διακανονισμου δεν ισχυουν οι εκπτωσεις.


δηλαδη εχει 16500 καινουριο? Confused
τελικη τιμη?με πινακιδες -τελη κτλ?
μεταλλικο?

μονο τα rallye ? τα rc οχι?
SnakeMJK - Δευ 26 Ιούλ 2010, 13:10:36
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
puglover έγραψε:
για ολα τα 207 rallye ισχυει σε ολους τους αντιπροσωπους ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ ομως.Σε περιπτωση τραπεζικου διακανονισμου δεν ισχυουν οι εκπτωσεις.


δηλαδη εχει 16500 καινουριο? Confused
τελικη τιμη?με πινακιδες -τελη κτλ?
μεταλλικο?

μονο τα rallye ? τα rc οχι?


όλα έχουν μία σημαντική έκπτωση, όχι μόνο τα ραλί.
δεν είναι τελική τιμή τα 16,5 χιλιάρικα.
+400 μεταλλικό
+180 τέλη
+ 150 πινακίδες; (δεν τα θυμάμαι κ ακριβώς..)
Makis207 - Δευ 26 Ιούλ 2010, 13:25:19
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
δηλαδη εχει 16500 καινουριο? Confused
τελικη τιμη?με πινακιδες -τελη κτλ?
μεταλλικο?

μονο τα rallye ? τα rc οχι?
σημερα πηγα με τον πατερα μου στην αντιπροσωπεια Peugeot Βεροιας και το rallye το δινουν 18.460 τελικη τιμη με πινακιδες ολα κομπλε και μεταλικο χρωμα... αλλα μεχρι τελος του μηνα η Peugeot εχει μια προσφορα 1000€ μειον απο ολα τα μοντελα... λογικα γυρω στα 17.000 θα μου βγει εμενα που θα παρω το rallye απο εκει... Smile Smile Smile θα ανεβασω φωτο απο την σελιδα που μου εδωσε...
climbonice - Παρ 06 Αύγ 2010, 15:40:43
Θέμα δημοσίευσης:
Για την ιστορία, το Peugeot μου συμφωνήθηκε χθες να δοθεί ανταλλαγή αντί του ποσού των 14.000 ευρώ. Δεδομένου ότι αυτή ήταν η καλύτερη δυνατή τιμή που μπόρεσα να πετύχω (η χαμηλότερη ήταν 9.500 και η αμέσως καλύτερη 12.500) και σε συνδυασμό με μια καλή έκπτωση για το καινούριο, συμφωνήσαμε και το έδωσα.
Αναλογιζόμενος πάντως τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά νιώθω αρκετά ικανοποιημένος.
Andreas - Παρ 06 Αύγ 2010, 17:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
well done
bagosgt - Παρ 06 Αύγ 2010, 18:55:06
Θέμα δημοσίευσης:
κ τι θα παρεις τωρα???
NoDsl - Παρ 06 Αύγ 2010, 20:38:51
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως κοίταγα σήμερα στο car.gr για φτηνά μέχρι 1300 και είδα οτι τα πιο φτηνά μετά το 05 που παίζανε ηταν κάτι ματίζ και κάτι atos και τα δίνανε 4000.
Τώρα πώς δίνουν μερικοί GT με 10000... Απορώ.
Καλύτερα να το κάνω κοτέτσι η να το δώσω ανταλακτικά. Θα βγάλω τα 2πλά.
climbonice - Παρ 06 Αύγ 2010, 20:50:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μικρά αυτοκίνητα πόλης έχουν την περισσότερη ζήτηση αυτήν την εποχή και κρατάνε την αξία τους. Κάτι gt, cc κτλ. μένουν στα αζήτητα. Είχα 10 ημέρες την αγγελία στη Χρυσή Ευκαιρία και σε δύο sites (car.gr και mynextcar.gr). Το τηλέφωνό μου δε χτύπησε ούτε μία φορά! Ούτε ένας δεν ενδιαφέρθηκε.
franch_power - Παρ 06 Αύγ 2010, 20:59:07
Θέμα δημοσίευσης:
Θέμη όπως το είπες μια χαρά είναι τα 14χιλιάρικα ειδικά με την κρίση κ μην ξεχνάς ότι οι έμποροι αυτοκινήτων θέλουν να βγαίνουν πάντα κερδισμένη!
NoDsl - Παρ 06 Αύγ 2010, 21:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ναί ρε φίλος αλλά πέρισι που με χτυπήσανε με το άτος και βγήκε ολική μου το κοστολογίσανε 2500-3000. Φέτος ξεπετάχτηκε στα 4000?

Τέσπα το θέμα είναι να μη βρεθείς στην ανάγκη...
franch_power - Παρ 06 Αύγ 2010, 21:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
+10000000
ironman02 - Παρ 06 Αύγ 2010, 23:10:06
Θέμα δημοσίευσης:
climbonice έγραψε:
Για την ιστορία, το Peugeot μου συμφωνήθηκε χθες να δοθεί ανταλλαγή αντί του ποσού των 14.000 ευρώ. Δεδομένου ότι αυτή ήταν η καλύτερη δυνατή τιμή που μπόρεσα να πετύχω (η χαμηλότερη ήταν 9.500 και η αμέσως καλύτερη 12.500) και σε συνδυασμό με μια καλή έκπτωση για το καινούριο, συμφωνήσαμε και το έδωσα.
Αναλογιζόμενος πάντως τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά νιώθω αρκετά ικανοποιημένος.


Τώρα ακολουθεί πάλι peugeot ή κατέληξες αλλού? Smile
LIONKING - Παρ 06 Αύγ 2010, 23:34:43
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια αυτη τη στιγμη οποιος θελει αμαξι η καλυτερη αγορα ειναι μεταχειρα 2-3 χρονων δε συμφαιρει καινουργειο...α και τα γαλλικα παντα το ειχαν μην ανχωνεστε δε φταιει η κριση εχουν μεταπωληση μηδεν,με το που βαλεις μπρος 5000 χιλιαρικα κατω,και τα σαξοραλλα που κρατησαν καποια αξια προ κρισης αυτο ηταν λογο ζητησης απο τον κοσμο
climbonice - Σαβ 07 Αύγ 2010, 12:34:39
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Τώρα ακολουθεί πάλι peugeot ή κατέληξες αλλού? Smile


Η Peugeot δεν έχει στην γκάμα της κάποιο αυτοκίνητο που να καλύπτει τις ανάγκες μου αυτή τη στιγμή. Ζητούσα ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο το οποίο να μεταφέρει άνετα τέσσερα άτομα με τις αποσκευές τους και επιπλέον όλον τον αναρριχητικό και κατασκηνωτικό εξοπλισμό, να είναι κάτω από 2.000 κ.εκ. (λόγω τελών), να κοστίζει το πολύ 30.000 ευρώ, να έχει αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω από 10kg/hp, να είναι σχετικά οικονομικό τόσο στην κατανάλωση, όσο και τη συντήρηση, να έχει καλή ποιότητα κατασκευής, να είναι τετρακίνητο και να έχει κάποιες light offroad ικανότητες.

Το μοναδικό αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς που καλύπτει (κατά τη γνώμη μου) όλα τα παραπάνω είναι το Skoda Octavia 5 Scout 1.8 TSi. Μάλιστα επειδή η παραγγελία έγινε από την ABT θα το παραλάβω με το πρόγραμμα των 210 ίππων και 31 κιλών ροπής σχεδόν χωρίς επιπλέον χρέωση!
Steve - Σαβ 07 Αύγ 2010, 14:25:53
Θέμα δημοσίευσης:
climbonice έγραψε:
Μάλιστα επειδή η παραγγελία έγινε από την ABT
Θα σου έλεγα από που έγινε η παραγγελία αλλά... Laughing


Με το καλό να σου έρθει και καλοτάξιδο! Cool
climbonice - Σαβ 07 Αύγ 2010, 14:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ! Wink
ironman02 - Κυρ 08 Αύγ 2010, 11:40:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο, σου εύχομαι να το χαρείς. Μάλλον είναι best buy το octavia γι'αυτό που το θες..Καλοτάξιδο!
206xs - Πεμ 18 Νοέ 2010, 14:48:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ όταν πήρα το κάμπριο 206 2.0 μου πήραν το 206 1.4 του 99 για 7500 ευρώ. Πέρυσι όταν ήταν να πάρω το Κρούζ μου πέρναν το κάμπριο για 9500 χιλιάρικα που ήταν λίγα αλλά συμφώνησα για να μην τρέχω, διστυχώς όμως ο αντιπρόσωπος υπαναχώρησε αφού είχε εκτελωνιστεί το σεβρολέτ και βρέθηκα με δύο αμάξια. Απο πέρυσι το καλοκαίρι προσπαθώ να το πουλήσω ξεκινώντας από τα 12-13 και πέφτοντας σήμερα μέχρι τα 6 χιλιάρικα και τίποτα. Έχω απογοητευτεί! Το αυτοκίνητο δεν μου έβγαλε καθόλου προβλήματα σε αντίθεση με το πρώτο 206 και όσα γενικά λέγονται για τους γάλλους και τη ποιότητα του σέρβις. Σκέφτομαι οτι θα έπρεπε να πιέσω τη γυναίκα μου να πάρει αυτό αντί να πάρουμε με 7000 ένα μτχ σμαρτ (επειδή ήθελε μικρό αυτόματο). Πάντως γενικώς τα αυτοκίνητα είναι ένας τρύπιος κουβάς απο όπου πάντα χάνεις λεφτά. Ο μόνος τρόπος να χάσεις σχετικά λίγα είναι να αγοράζεις μόνο μτχ αλλά εκεί πρέπει να είσαι μάγκας στο παζάρι και στον έλεγχο. Οι τιμές πλέον στα μτχ στην Ελλάδα είναι ίδιες με Ευρώπη. Για οικογενειακό είδα τις προάλες σε μάντρα που πήγα να ρωτήσω αν παίρνει το 206 άλφα 156 τζ τε α με 13000 συζητήσιμη... για να μην πω για τζιπ με 10αρικο που βρίσκεις ότι θέλεις μέχρι και 5.7 χέμι τσερόκι.
206xs - Πεμ 18 Νοέ 2010, 14:49:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως απο μτχ το παλικάρι έπαιρνε ρσ4 και ρσ6 και αλρόαντ με κανα 20άρικο μετρητά και αν το ήθελε και σχετικά καινούργιο (λιγότερο απο 5αετία με κάτω απο 30χιλ).
MEMsound - Πεμ 18 Νοέ 2010, 15:02:34
Θέμα δημοσίευσης:
οι τιμες των μτχ (και σιγα-σγα και των καινουργιων ειτε σαν απολυτες τιμες ειτε σαν εξτρα προσφορες / εκπτωσεις κλπ) εχουν πεσει εκει που εχουν πέσει λογω οικονομικης υφεσης και στασιμότητας στις αγοραπωλησίες

δεν εχει αλλαξει κατι αλλο περαν του οτι με οτι εχει γινει στα οικονομικα του καθε νοικοκυριου, και οχι τοσο στα λιγοτερα εισοδηματα, οσο στην ψυχολογία των περισσότερων

ετσι πολυς κοσμος αναβαλει την αγορα νεου ή μεταχειρισμενου αυτοκινητου με αποτελεσμα να υπαρχει λιγοτερη ζητηση και ετσι να πεφτουν οι τιμές

αν προσεξετε οι τιμές των μικρών και μινι αυτοκινητων που τα τελευταια χρονια εχουν περισσότερη εμπορικότητα εχουν πεσει πολυ λιγοτερο ποσοστιαία σε σχεση με τα μεγαλητερα...


υ.γ. ειναι κριμα για το cc σου να παει για 6000 - και ευκαιρία για οποιον το πάρει...
Vini - Τετ 29 Ιούλ 2015, 11:18:29
Θέμα δημοσίευσης:
Επαναφέρω το θέμα για δούμε που βρίσκεται αυτή τη περίοδο η μεταπωλητική αξία των Peugeot και να μοιραστούμε τυχόν εμπειρίες με "μάντρες",εμπορίες που έχουμε πάει για ανταλλαγή ή για πώληση σε ιδιώτες.

Το θέμα έχει ενδιαφέρον γιατί τους τελευταίους 4 μήνες έχω πάει σε αρκετές εμπορίες (καινούριων / μεταχειρισμένων) και έχω δει από κοντά πολλά και περίεργα.

Επίσης είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με δύο ιδιώτες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το αυτοκίνητό μου.

Έχει κάνει κανείς άλλος κίνηση πώλησης/ανταλλαγής του Peugeot του το τελευταίο διάστημα;
puglover - Τετ 29 Ιούλ 2015, 11:43:37
Θέμα δημοσίευσης:
Η μεταπωλητικη αξια των rallye-gt-rc και γενικα των περισσοτερων μικρων gti ειναι στα ταρταρα. Το αγοραστικο κοινο αυτης της κατηγοριας συρρικνωθηκε πολυ. Το μονο που μετραει πλεον ειναι η χρονολογια. Κατα τα αλλα ιδια τιμη θα πουληθει ενα αμαξι με 13500 χλμ με ενα ιδιας χρονολογιας με 135000 χλμ. Απλα το πρωτο θα πουληθει αμεσως ενω το δευτερο θα στολιζει τη βιτρινα της μαντρας για πολλους μηνες. Μη νομιζεις δηλαδη οτι εχεις ενα ισχυρο διαπραγματευτικο χαρτι στο χερι σου επειδη το αυτοκινητο ειναι αχρησιμοποιητο. Τσαμπα θελει να το παρει και ο ιδιωτης και ο μαντρας και εσυ απλα θα τον κανεις μαγκα.
Vini - Τετ 29 Ιούλ 2015, 12:47:53
Θέμα δημοσίευσης:
Μα το θέμα μου δεν είναι τα χιλιόμετρα.

Το έχω πει και σε άλλο φόρουμ (4Τροχοι).

Εμένα ποιο πολύ με έχει χαλάσει που βρέθηκαν τρεις εμπορίες (εξουσιοδοτημένες SUZUKI που πουλάνε και μεταχειρισμένα) και απλά μου είπαν ότι Peugeot 207 THP δεν τα θέλουν. Shocked
Είναι λέει αυτοκίνητα που δεν πουλιούνται με τίποτα.

Οπότε δεν δέχονται και ανταλλαγή.

Όσο αφορά το θέμα των χιλιομέτρων, εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι όταν ένα αυτοκίνητο πωλείται και έχει χαμηλά χιλιόμετρα όλοι (είτε είναι έμποροι, είτε ιδιώτες) το διαφημίζουν και το τονίζουν.
Άρα δεν βλέπω το λόγο γιατί εγώ να το κρατώ κρυφό, όταν μάλιστα είναι και πραγματικά χιλιόμετρα.
kpsig - Τετ 29 Ιούλ 2015, 13:16:09
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Μα το θέμα μου δεν είναι τα χιλιόμετρα.

Το έχω πει και σε άλλο φόρουμ (4Τροχοι).

Εμένα ποιο πολύ με έχει χαλάσει που βρέθηκαν τρεις εμπορίες (εξουσιοδοτημένες SUZUKI που πουλάνε και μεταχειρισμένα) και απλά μου είπαν ότι Peugeot 207 THP δεν τα θέλουν. Shocked
Είναι λέει αυτοκίνητα που δεν πουλιούνται με τίποτα.

Οπότε δεν δέχονται και ανταλλαγή.

Όσο αφορά το θέμα των χιλιομέτρων, εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι όταν ένα αυτοκίνητο πωλείται και έχει χαμηλά χιλιόμετρα όλοι (είτε είναι έμποροι, είτε ιδιώτες) το διαφημίζουν και το τονίζουν.
Άρα δεν βλέπω το λόγο γιατί εγώ να το κρατώ κρυφό, όταν μάλιστα είναι και πραγματικά χιλιόμετρα.

Δεν τα θέλουν όπως δεν θέλουν και καμία Alfa Romeo. Δεν πειράζει, ξύδι, θα βρεις ιδιώτες.
alexandros 207 Rallye - Τετ 29 Ιούλ 2015, 13:20:16
Θέμα δημοσίευσης:
1ον ειδικα rallye/gt πουληθηκαν παρα πολλα και μετα και αρκετα rc
2ον ειναι μια κατηγορια που δεν εχει μεγαλη ζητηση πλεον
3ον εχουν μια φήμη ζημιάρικων
4ον ειναι γαλλικα και οχι ιαπωνεζικα

ολα αυτα μαζι (ειδικα το 1ο) εχουν ως αποτελεσμα μειωμενη μεταπωλητική αξια
αν δειτε κατι citroen ds3, corsa opc, alfa mito κρατανε καλυτερη μεταπωλητικη γιατι δεν πουληθηκαν τοσα πολλα

οσο για τις μαντρες, ειναι επομενο οταν υπαρχει υπερπληθώρα μεταχειρισμενων 207 να μην τα προτιμάνε
γιατι σου λεει τοσα 207 πουλιουνται, να φορτωθώ αλλο ενα κι εγω? και ποιος ξερει ποτε θα το πουλησω....

με αυτο που λεει ο puglover, διαφωνω, οτι δλδ τα χλμ δεν παιζουν ρολο και παιζει μονο η χρονολογια
εγω παντως απο 2 ιδια αυτοικινητα, με ιδια χρονολογια, που το ενα εχει 20,000χλμ και το αλλο 100,000 θα προτιμήσω αυτο με τα 20,000 και ας το πληρωσω 1000€ παραπανω
και νομιζω πολλοι ειναι αυτης της αποψης
SnakeMJK - Τετ 29 Ιούλ 2015, 13:25:29
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα είναι γενικότερο....

Προ κρίσης, το 206 μου το πούλησα σε 6 ημέρες.
Φέτος, για να φύγει το 107 πέρασαν 3,5 μήνες, που υποτίθεται σαν μικρό αυτοκίνητο θα έφευγε ευκολότερα. Η γενική αντιμετώπιση που είχα ήταν φυσικά η κατάσταση της εποχής, -δεν έχουμε να φάμε, κατέβασε τιμή κανά χιλιάρικο-. Κάποια στιγμή θα βρεθεί ο ιδιώτης που θα το εκτιμήσει και θα το δώσεις σε φυσιολογική τιμή... Αλλά, χρειάζεται υπομονή.

Αν το έλεγες κανά μήνα νωρίτερα ρε Vini, θα το έπαιρνα εγώ με μεγάλη ευχαρίστηση Razz
Vini - Τετ 29 Ιούλ 2015, 13:29:20
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο με λιγότερα χιλιόμετρα για πολλούς λόγους. Άλλωστε και τα αυτοκίνητα που κοιτάω τώρα, κοιτάζω πρωτίστως τα χιλιόμετρα και μετά κοιτάω τα υπόλοιπα.

Το καλό στην δική μου περίπτωση είναι ότι πλέον δεν πρόκειται να προβώ ξανά σε αγορά τόσο ακριβού αυτοκινήτου (όσο το 207GT) και πλέον έχω βάλει ταβάνι (είτε αφορά αγορά μεταχειρισμένου, είτε καινούριου).

Οπότε αν κάποια στιγμή αποφασίσω και το βάλω αγγελία το 207 και βρεθεί κάποιος να το πάρει, μετά θα πάρω κάτι πολύ φτηνό, ίσα-ίσα να υπάρχουν 4 ρόδες. Θα προσπαθήσω να μη βάλω ούτε φράγκο. Όσα πάρω από το 207 να πάω να πάρω το πολύ/πολύ ένα κουβαδάκι... Laughing Laughing

Οπότε και θα ξεμπλέξω και με τα λάδια, τα συνεργεία και όλα αυτά τα περίεργα... Laughing Laughing
Vini - Πεμ 30 Ιούλ 2015, 09:45:24
Θέμα δημοσίευσης:
Κορυφαίος διάλογος με έμπορα που πήρα τηλέφωνο για ανταλλαγή του 207 με ένα άλλο μικρούλη 1000άρακι:

(εγώ) ενδιαφέρομαι για το μικρό ...
(έμπορας) έχω τρία κομμάτια, άριστα, έλα να τα δεις...
(εγώ) κάνετε ανταλλαγές;
(έμπορας) Ναι. Τι αυτοκίνητο έχεις;
(εγώ) ένα 207 του 2009...
(έμπορας) 207; ωχ. Τι να το κάνω το 207; Να το λιβανίζω; Έχω άλλο ένα και το λιβανίζω. Τώρα θα έχω δύο; Έλα από εδώ και βλέπουμε...



Laughing Laughing Laughing
marios_207_GT - Πεμ 30 Ιούλ 2015, 13:33:46
Θέμα δημοσίευσης:
Έχετε ανοίξει μια κουβέντα η οποία θα μπορούσε να κρατήσει πολλές σελίδες διότι η αγορα αυτοκινήτου πλεόν έχει αλλάξει κατά πολύ στη χώρα μας εδώ και 1 χρόνο. Θα σας μεταφέρω εν συντομία 1-2 πράγματα για το τι παίζει σήμερα.
αρχικά όσον αφορά τα χιλιόμετρα για τη πλειοψηφία έμπορων δεν παίζει ρόλο. Όταν του πας το αμάξι κοιτάει απλά αν είναι τρακαρισμένο, βλέπει στο car.gr πόσο πουλάει το φθηνότερο της χρονολογίας του, σου βγάζει μια τιμή 1000 με 1500 ευρώ παρακάτω και σου λεει τοσο το αγοραζω. Δεν ενδιαφερεται για χιλιομετρα γιατι προφανως για εκεινον είναι ενα απλο νουμερο και τιποτα παραπανω, εκεινος μολις παραδωσεις το αμαξι θα το βάλει όπου πιστεύει πως θα πουληθει καλυτερα και ευκολοτερα το αμαξι. Για το φαινομενο των κοντερ να χετε στα υπ οψιν οτι ο τελευταιος που φταιει ειναι ο εμπορος, οταν ο κοσμος ειναι χαζος ασχετος και οτι αλλο θες, 3 ερωτησεις κανει οταν βλεπει ενα αμαξι, τιμη χιλιομετρα και αν μπορεις να το κατεβασεις σε τιμη. Ο κοσμος λοιπον θελει λιγα χιλιομετρα, ο εμπορος του κανει τη χαρη, δευτερον υπαρχει και το εξης, εαν εχεις ενα 207 rc 2008 με 80.000km γνησια, και το δινεις 8.000, ερχεται ενας σου λεει οτι ο παρακατω μαντρας δινει ενα ιδιο με 40.000 χιλιομετρα στην ιδια τιμη και θα παει να παρει το αλλο, εσυ τι κανεις οταν ξερεις οτι το αμαξι του αλλου με τη καμια δεν εχει τα χιλιομετρα που λεει, ισως εχει παραπανω και χάνεις τη πώληση. Τι κάνεις γυρνας κι εσυ. Πάμε τώρα στο 207, το οτι ειναι το μοτερ BMW-MINI μόνο κακό έκανε στο αμαξι αυτο, ολος μα ολος ο κοσμος εχει συνδιασει τα μινι=προβληματα αρα πηρε η μπαλα και τα δικα μας, δευτερον Peugeot=Γαλλια εκει να δειτε ολοι φοβουνται τα Γαλλικα οσο δεν παει. Το 207 έχει χάσει κάθε αξία για να το δωσεις-ξεφορτωθεις πρεπει να το πουλήσεις σε τιμη ξεφτυλα δηλαδη τα rallye-GT του 2007-2008 4 αντε 5 χιλιαρικα. Τελος να σας πω οτι ο κοσμος θελει ντιζελ και μονο ντιζελ, το 85% των μεταβιβασεων που εγιναν το πρωτο 6μηνο του 2015 στο ΥΜΕ Δυτικης Αθηνας (Περιστερι) ηταν κυριως νεες ταξινομησεις ντιζελ, δηλαδη εισαγωμενα απο χωρες ΕΕ.( Εκει να δειτε παρτυ με τα χιλιομετρα).
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr