PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Αλλαγη κινητηρα σε 106 1600 8ν

savas22 - Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:23:23
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Αλλαγη κινητηρα σε 106 1600 8ν
Kalispera pedia.eimai new sto foroum.thelo na kanw tin eksis erotisi:
exo ena p 106 rallye toy 1998. prosfata xtipise kinitiras.thelo na alaksw kinitira.poious kinhthres mporo na balw?thelo na balw ena megalitero kai dinatotero..Smile euxaristooo
Pug_306 - Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:34:15
Θέμα δημοσίευσης:
Οποιον και οτι θες εξαρταται απο το τι ποσο διαθετεις. Μια λυση θαταν 2λιτρο 167 απο 306-xsara αλλα εκτος του κοψε ραψε, θαχες και μια πολυ βαρυα μουρη μετα. Τα ραλλομοτερα 1.6 ειναι ηδη μια πολυ καλη βαση πανω στην οποια θα μπορουσες να παιξεις, και αν θες αλογα πολλα υπαρχουν και αρκετες περαιτερω επιλογες. Τουρμπο τετραπεταλουδο κλπ. Αν διαθετεις το "budget" χωσου σε κατι extreme ^^. Ατομα απο δω με περισσοτερες γνωσεις για 106 μπορουν να σου πουν πιο συγκεκριμενα.
savas22 - Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:51:40
Θέμα δημοσίευσης: thangsss
euxaristo gia osa mou eipes,mporeis na mou protineis kapou na kanw mia erotisi stin 8essaloniki;
Pughell - Παρ 16 Ιούλ 2010, 19:14:37
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην τι κινητηρα φορουσες μεχρι τωρα;
Pug_306 - Παρ 16 Ιούλ 2010, 21:26:40
Θέμα δημοσίευσης:
Rallye του 98 λεει οποτε 16v 1.6 μαλλον. Savas22 αν μου επιτρεπεις να σου πω την αποψη μου οχι συγκεκριμενα για το 106 αλλα γενικοτερα για τις μετατροπες και αυτο που ζητας. Μην ρωτησεις κανενα μηχανικο ακομα. Ενημερωσου δες τι θα σου πουνε και τα παιδια απο'δω, μπες και σε κανα αγγλικο φορουμ να βρεις κανα info κλπ.Γενικοτερα ψαξε google θα βρεις τρελες πληροφοριες απο ανθρωπους που μπηκανε στην ιδια διαδικασια μεσενα. Οταν πλεον θα'σαι ενημερωμενος και θα'χεις καταληξει που θες εσυ ο ιδιος να "μπλεξεις" και οχι τι σου λενε 2-3 μονο ατομα-"γνωστες" , τοτε ψαξε να βρεις μηχανικο που θα αναλαβει να σου κανει τη μετατροπη που θες και στα χρημματα που μπορεις. Απλα αν και εφοσον προκειται να διαθεσεις καποια χρημματα καντο οπως εσυ θες (και θα εχεις πλεον ενημερωθει). Αυτα στα λεω για 2 κυριους λογους:

1)Να μην καταληξεις σε μια λυση που δεν θα σε ενθουσιαζει και που απλα σου προτειναν σαν ιδανικη καποιοι "γνωστες".Ο σκοπος ειναι να γουσταρεις αυτο που θα κανεις και οχι απλα να συμβιβαστεις.
2)Να εχεις ενημερωθει για τα 3-4 πιθανα μοτερ ή λυσεις τι χρειαζεται για να γινουν εστω και χονδρικα. Αυτο για να μη σε δουλεψει ο καθε επαγγελματιας, μηχανικος ή μαντράς.

Σορυ για τη "ζαλαδα" αλλα αν μου ταχε πει καποιος ετσι οταν ειχα μπει στο τρυπακι να χαλασω χρημα(και χαλασα αρκετο) για το 306 μου, τωρα θα'χα v6 3λιτρο πανω...(και οχι δεν κανω πλακα)
Giannis307 - Παρ 16 Ιούλ 2010, 23:08:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: Erotisi:
savas22 έγραψε:
Kalispera pedia.eimai new sto foroum.thelo na kanw tin eksis erotisi:
exo ena p 106 rallye toy 1998. prosfata xtipise kinitiras.thelo na alaksw kinitira.poious kinhthres mporo na balw?thelo na balw ena megalitero kai dinatotero..Smile euxaristooo



Ψαξε για τροπετο 607 v6 24βαλβιδο.....
reselie - Σαβ 17 Ιούλ 2010, 00:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι λιγο ταρζανια να κοψοραψεις ? εγω (αν περισευαν και 5 φραγκα) μιας και ο κινητηρας θα ηταν εκτος engine bay θα του εκανα ενα rebuild + οτι ηταν να αλλαχτει απο τωρα(εκκεντρα,περιφερειακα,συμπιεσεις κτλπ) και φανταζομαι θα ειναι κομπλε απο το να μπλεξεις με μετατροπες και μοντιφες...
Giannis307 - Σαβ 17 Ιούλ 2010, 00:52:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ειπαμε μια μαλ***α την εκανες και συ θεμα.... Laughing
reselie - Σαβ 17 Ιούλ 2010, 10:02:12
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Ειπαμε μια μαλ***α την εκανες και συ θεμα.... Laughing


Δεν ειπα για εσενα ρε ,το καταλαβα το υπονοουμενο Cool
recife_rallye - Σαβ 17 Ιούλ 2010, 11:48:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: thangsss
savas22 έγραψε:
euxaristo gia osa mou eipes,mporeis na mou protineis kapou na kanw mia erotisi stin 8essaloniki;


Ελα μια βολτα απο γιαννιτσα και θα μαθεις οτι χρειαστεις... Wink
mufcpavlos - Σαβ 17 Ιούλ 2010, 12:07:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: thangsss
recife_rallye έγραψε:
savas22 έγραψε:
euxaristo gia osa mou eipes,mporeis na mou protineis kapou na kanw mia erotisi stin 8essaloniki;


Ελα μια βολτα απο γιαννιτσα και θα μαθεις οτι χρειαστεις... Wink


Γιαννιτσα Peugeot Global Tuning Centre! Ο Panizzi προτεινει και μετα τη μετατροπη το κανει και test drive....Εχουμε τεχνικες δυσκολιες ομως γτ εμαθαν οι μπατσοι το μερος της χρονομετρησης μας....
recife_rallye - Σαβ 17 Ιούλ 2010, 12:31:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: thangsss
mufcpavlos έγραψε:
recife_rallye έγραψε:
savas22 έγραψε:
euxaristo gia osa mou eipes,mporeis na mou protineis kapou na kanw mia erotisi stin 8essaloniki;


Ελα μια βολτα απο γιαννιτσα και θα μαθεις οτι χρειαστεις... Wink


Γιαννιτσα Peugeot Global Tuning Centre! Ο Panizzi προτεινει και μετα τη μετατροπη το κανει και test drive....Εχουμε τεχνικες δυσκολιες ομως γτ εμαθαν οι μπατσοι το μερος της χρονομετρησης μας....


Δεν ειναι προβλημα αυτο...υπαρχει ποικιλια στον τοπο μας Laughing Laughing
Pug_306 - Σαβ 17 Ιούλ 2010, 18:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
Οσοι ξερουν απο 106 δε δινουν κανα info στον ανθρωπο?Πριν παει σε κανενα "επαγγελματια" και φαει αντιμετωπιση ξερολουκουμου και απο δουλεια @@.
greenpug106 - Δευ 19 Ιούλ 2010, 07:01:21
Θέμα δημοσίευσης:
Μοτερ 106 1.6 16v 120 ίππους
Κωδικός TU5J4
Η παραγωγή του 106 σταμάτησε το 2003.
Αντιλαμβάνεσαι ότι για να βρεις καλό μαμά κινητήρα με λίγα χιλιόμετρα κλπ θα είναι δύσκολο / ακριβό.
Σαν κινητήρας πολύ καλός με πολλές επιλογές βελτίωσης.

Μοτέρ 206/307 1.6 16v 110 ίππους
Κωδικός TU5JP4
Αυτοί οι κινητήρες είναι λίγο πιο αδύνατοι αλλά έυκολα φτάνουν τους 120 του 106.
Είναι πιο καινούργοι και βρίσκεις σε καλή κατάσταση πολύ πιο έυκολα.

Εγώ αυτούς τους 2 θα σύστηνα για να μην μπλέξεις με νέες ηλεκτρικές εγκαταστάσεις, αλλαγές στο πλαίσιο κλπ.
Pughell - Δευ 19 Ιούλ 2010, 07:38:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι τι θελει ρε...Αμα ξαναβαλει 1600αρι επανω,τα πραγματα ειναι πολυ απλα,αν θελει κανεναν XU,εκει γaματο... Confused
greenpug106 - Δευ 19 Ιούλ 2010, 08:15:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως δεν νομίζω να έχει 16βάλβιδο τώρα γιατί σε pm με ρώτησε για τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο κινητήρα.
Pughell - Δευ 19 Ιούλ 2010, 13:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
Απο pm
savas22 έγραψε:
mexri tora forousa ton NFX eine to 1600 me ta 122 ps. ti mporo na kanw?

Wink
106PYRGOS - Δευ 19 Ιούλ 2010, 15:28:57
Θέμα δημοσίευσης:
εγω προτινω του rallye τον 16V που ξερεις απο τωρα με τι κ ποσα πανω κατω τι φτιαχνεις,υπαρχουν τα παντα για αυτο το μοτερ,απλα θελει λιγο ψαξιμο να βρεις καλο μοτερ,η επομενη επιλογη με κυβικα ειναι ο διλιτρος του rc με 170 περιπου αλογα αλλα εκει θελει δουλεια για να μπει επανω συν οτι ειναι βαρυτερος κινητηρας απο του rallye με οτι συνεπαγεται αυτο.σιγουρα ειναι ακριβοτερη η βελτιωση του κ πιο δυσκολη,δε νομιζω ομως οτι αξιζει να βαλεις τετοιο μοτερ σε rallye.
Pughell - Δευ 19 Ιούλ 2010, 17:15:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι τοσο πολυ το βαρος(αλουμινενιος γαρ),οσο το οτι δεν χωραει χωρις να κοψεις. Sad
Οποτε η λυση TU5J4 ή ακομα καλυτερα TU5JP4S ειναι μονοδρομος... Confused
sotos 106xs - Δευ 19 Ιούλ 2010, 17:55:41
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν ειναι τοσο πολυ το βαρος(αλουμινενιος γαρ),οσο το οτι δεν χωραει χωρις να κοψεις. Sad
Οποτε η λυση TU5J4 ή ακομα καλυτερα TU5JP4S ειναι μονοδρομος... Confused



Στέλιο ο TU5JP4S μπαίνει χωρίς πολλές μετατροπές σε όλα τα 106?
Pughell - Δευ 19 Ιούλ 2010, 18:01:11
Θέμα δημοσίευσης:
Τυπικα ναι,εξαρταται βεβαια απο πια πλευρα το βλεπει ο καθενας...
Αν εχεις ηδη 16v αμαξι,τοτε ειναι αστεια υποθεση.
Αν εχεις κατι αλλο,τοτε μπορει να σε προβληματισουν τα ηλεκτρικα,αυτο ομως δεν θα εχει σχεση με το οτι ειναι JP4...

Γενικα ειναι πολυ απλο απλα χρειαζονται καποια λιγα πραγματακια απο τον J4. Wink
sotos 106xs - Δευ 19 Ιούλ 2010, 18:39:20
Θέμα δημοσίευσης:
Συγκεκριμένα για 8v εννοώ,απλά επειδή τα TU5JP4S είναι πιο "φρέσκα" σαν μοτέρ σε σχέση με τα TU5J4 και ίσως και λιγότερο κυνηγημένα θα ήταν και μια πιο αξιόπιστη ίσως λύση.Απλά η μετατροπή,γενικά δηλαδή πλεξούδα/σασμάν/μοτέρ-βάσεις/αισθητήρες δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο-πάντα σε λογικά πλαίσια-να "κάτσει" σε 106 απο την στιγμή που δεν ήταν δικό του μοτέρ. Rolling eyes
Pughell - Δευ 19 Ιούλ 2010, 21:12:47
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν καταλαβες...
Αν πας να κανεις μετατροπη απο ενα πχ 8v σε ενα 16v,ειτε βαλεις J4,ειτε JP4,η διαφορα δεν θα ειναι καμια.
Ο κορμος ειναι ολοιδιος(με ελαχιστες παραλλαγες),το καρτερ αλλαζει και αυτο ηταν...
Τιποτα αλλο και επιπροσθετα οπως ειπες εχεις σαφως πιο φρεσκο και καλοδουλεμενο μοτερ με πολυ καλυτερες προοπτικες βελτιωσης. Wink
sotos 106xs - Δευ 19 Ιούλ 2010, 21:17:03
Θέμα δημοσίευσης:
Thanks Wink
Lefter1s RC - Δευ 19 Ιούλ 2010, 21:53:37
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω λεω εναν 1.6 THP Twisted evil
soulos6 - Τρι 20 Ιούλ 2010, 01:33:27
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
Εγω λεω εναν 1.6 THP Twisted evil


Πλάκα στην πλάκα,,,, έχει γίνει κανα τέτοιο χειρουργείο??
106PYRGOS - Τετ 21 Ιούλ 2010, 15:11:30
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
Εγω λεω εναν 1.6 THP Twisted evil
αντε για ψαχτητε αν γινεται να το κανω κ εγω,μην αλλαζουμε αμαξι τωρα Smile
AlienHack - Πεμ 22 Ιούλ 2010, 15:02:23
Θέμα δημοσίευσης:
106PYRGOS έγραψε:
Lefter1s RC έγραψε:
Εγω λεω εναν 1.6 THP Twisted evil
αντε για ψαχτητε αν γινεται να το κανω κ εγω,μην αλλαζουμε αμαξι τωρα Smile



... χμμμ... ενδιαφέρον...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr