PSClub - Hellas

Νέα - EP6-DT / EP6-DTS Βραβείο 1.4-1.8 2010

SAKIS-LEMANS - Παρ 16 Ιούλ 2010, 07:10:43
Θέμα δημοσίευσης: EP6-DT / EP6-DTS Βραβείο 1.4-1.8 2010
Για μία ακόμα χρονια στην σειρά PSA - BMW παίρνουν το βραβείο...




1. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman Cooper S, Peugeot 207, 308, MINI JCW, Clubman JCW) 268 points

2. Toyota Hybrid 1.8-litre (Prius, Auris) 185 points

3. Audi 1.8-litre TFSI (Audi A5, A4, A3, TT, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack, Exeo, Skoda Octavia, Superb, Yeti, VW Passat, Passat CC) 133 points

4. Mercedes-Benz 1.8-litre Supercharged (CLC, C-Class, SLK, E-Class) 98 points

5. Alfa Romeo 1.7-litre DI Turbo (159, Brera, Spider, Giulietta) 84 points

6. Volkswagen 1.6-litre TDi (VW Polo, Jetta, Passat, Audi A3, Seat Ibiza, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack) 61 points

πηγή: http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_10/14_18.html
ironman02 - Κυρ 18 Ιούλ 2010, 12:08:12
Θέμα δημοσίευσης:
Στην κατηγορία "1-litre to 1.4-litre" βγαίνει πρώτος ο 1.4 tsi της vw.
Στην κατηγορία "1.4-litre to 1.8-litre" βγαίνει πρώτος ο 1.6 thp της bmw-psa.

Τελικά όμως ποιός βγαίνει καλύτερος ο 1ος ή ο 2ος?

Στην κατηγορία "1.4-litre to 1.8-litre" περιλαμβάνονται και οι 1.4 στην σύγκριση? Διότι λέει "1.4-litre to 1.8-litre" και δεν λέει "1.6-litre to 1.8 litre".
SAKIS-LEMANS - Δευ 19 Ιούλ 2010, 09:42:16
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Στην κατηγορία "1-litre to 1.4-litre" βγαίνει πρώτος ο 1.4 tsi της vw.
Στην κατηγορία "1.4-litre to 1.8-litre" βγαίνει πρώτος ο 1.6 thp της bmw-psa.

Τελικά όμως ποιός βγαίνει καλύτερος ο 1ος ή ο 2ος?

Στην κατηγορία "1.4-litre to 1.8-litre" περιλαμβάνονται και οι 1.4 στην σύγκριση? Διότι λέει "1.4-litre to 1.8-litre" και δεν λέει "1.6-litre to 1.8 litre".


στην κατηγορία 1.4 - 1.8 δεν περιλαμβάνοντε οι 1.4 είναι από 1401 κυβικά και και ως 1800. Βέβαια μαλ***α το σύστημα καθως μέχρι 1450 κυβικά θεωρείτε 1.4 αλλα δεν βαριέσαι αφού τέτοιοι κινητήρες δεν υπάρχουν, εκτός από κάτι κορεάτικα και Ιαπωνέζικα 1.5 τα οποία βέβαια είναι πάνω από 1450 κυβικά.
Dikonou - Δευ 19 Ιούλ 2010, 10:18:13
Θέμα δημοσίευσης:
3ος ο δικός μου..... κλάψ-λύγμ..... πάντως είδε βάθρο......κάτι είναι κι αυτό.
SAKIS-LEMANS - Δευ 19 Ιούλ 2010, 11:55:14
Θέμα δημοσίευσης:
Dikonou έγραψε:
3ος ο δικός μου..... κλάψ-λύγμ..... πάντως είδε βάθρο......κάτι είναι κι αυτό.

γρρρρρ! παλιοβαγκίτη!
ironman02 - Δευ 19 Ιούλ 2010, 12:03:45
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί υπάρχει ο 1.8 tfsi με τα 160 δεν έχω καταλάβει..? Γιατί δεν χρησιμοποιούν τον 1.4 tsi με τα 160? Very happy
SAKIS-LEMANS - Δευ 19 Ιούλ 2010, 12:24:56
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Γιατί υπάρχει ο 1.8 tfsi με τα 160 δεν έχω καταλάβει..? Γιατί δεν χρησιμοποιούν τον 1.4 tsi με τα 160? Very happy

o 1.4 είναι με κομπρέσορα και τούρμπο, ενώ ο 1.8 είναι "σκέτο" τούρμπο
ironman02 - Δευ 19 Ιούλ 2010, 12:32:12
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
ironman02 έγραψε:
Γιατί υπάρχει ο 1.8 tfsi με τα 160 δεν έχω καταλάβει..? Γιατί δεν χρησιμοποιούν τον 1.4 tsi με τα 160? Very happy

o 1.4 είναι με κομπρέσορα και τούρμπο, ενώ ο 1.8 είναι "σκέτο" τούρμπο


Ναι το ξέρω. Απλα λέω ποιός ο λόγος ύπαρξης του 1.8 αφού υπάρχει ο 1.4 με την ίδια ιπποδύναμη.. Smile
SAKIS-LEMANS - Δευ 19 Ιούλ 2010, 12:43:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ο 1.8 είναι και πιο ροπάτος και βγάζει και πιο ψηλά ροπή από τον 1.4
είναι για να ζωντανέυει πιο βαριά αμαξώματα (βλέπε audi A5)
Dikonou - Τρι 20 Ιούλ 2010, 09:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Dikonou έγραψε:
3ος ο δικός μου..... κλάψ-λύγμ..... πάντως είδε βάθρο......κάτι είναι κι αυτό.

γρρρρρ! παλιοβαγκίτη!

Ετοιμάσου να στείλεις στοιχεία για PCMSCAN....και επίσης για το ELM...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr