sotos 106xs έγραψε: |
Μα ρε παιδιά το όλο θέμα δεν είναι ένα αυτοκίνητο να έχει πετύχει τον ιδανικό συνδιασμό ιπποδύναμης και κιλών αμαξώματος έτσι ώστε να είναι και ασφαλές και γρήγορο?Μπορεί τα Subaru/Lanser και Auris να έχουν αρκετούς ίππους αλλά τι να το κάνεις αν είναι θεόβαρα-και το ότι είναι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και πιο ασφαλή πάντα.
Γιατί με αυτήν την λογική και το 307 δεν αξίζει τότε γιατί έπρεπε να βγάζει στα 1.6lt 200 hp και τα 106 XSi/Rallye/GTi δεν αξίζουν γιατί βγάζουν μόνο 95/100/ και 122 hp! Δεν νομίζω ότι είναι έτσι...Το 307 όπως και το 106 έχει έναν πολύ καλό συνδιασμό πλαισίου/κιλών και ιπποδύναμης με αποτέλεσμα να μπορεί να αντιμετωπίζει άνετα αυτοκίνητα μεγαλύτερης ιπποδύναμης και υψηλότερης τιμής. Τέλος όσον αφορά το swift sport super 1600 καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και τα 206/207 super 1600 ή το C2 super 1600 ή Renault Clio super 1600 κτλπ...Γενικά τα Suzuki τα εκτιμώ ιδιαίτερα αλλά οι εποχές που καραδοκούσανε τα swift gti έχουν περάσει,πλέον όλοι οι κατασκευαστές βγάζουν δυνατά και αξιόλογα μοτέρ που με το ανάλογο πλαίσιο μπορούν να κάνουν την διαφορά. |
volvos έγραψε: |
ΕΠΙΣΗΣ μη ξεχνας το νεο σουιφτ σπορτ σε σουπερ1600εκδοση που βγαζει 230αλογα απο 1600cc Και 19.8κιλα ροπη... |
AlienHack έγραψε: |
... ή με το s2000 , ατμόσφαιρα 2000 κυβικά 242 άλογα... 0-100 7sec...
Best ατμοσφαιρικός κινητήρας ever.. |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: | ||
Γιατι το βγαλανε απο την παραγωγη? γιατι δεν το φοραει το καινουργιο type R γιατι? γιατι? Το ξερεις οτι πολυ HONDAΚΗΔΕς λενε οτι δεν αποδιδει τα αλογα αυτα και οτι τα type r τα προηγουμενα ειναι καλυτερα απο το s2000? |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
Επισης για τους φανατικους Πεζο μην ξεχνατε οτι η Πεζο εχει την τεχνογνωσια να βγαλει εαν θελει στο δρομο κτηνοι ισαξια και παραπανω απο EVO και SUBARU. Το εχει αποδειξει και στα ραλι που ειναι οι γιαπωνεζοι στο wrc εχουν να δουν νικη απο την εποχη της TOYOTA. Ολο Γαλλια βλεπω κουραστικα ![]() |
volvos έγραψε: |
παντως η νισαν θα κυκλοφορησει νεο μοτερ 1.6κυβικα τουρμπο με κιτ αναθυμιασεων με προσμιξεις αζωτου που θα δουλευει σα νιτρο και καλα αλλα θα γεμιζει απο τα καυσαερια και θα βγαζει 230αλογα
θα το τοποθετησει στο νεο 200sx Που θα βγει του χρονου |
volvos έγραψε: |
παντως η νισαν θα κυκλοφορησει νεο μοτερ 1.6κυβικα τουρμπο με κιτ αναθυμιασεων με προσμιξεις αζωτου που θα δουλευει σα νιτρο και καλα αλλα θα γεμιζει απο τα καυσαερια και θα βγαζει 230αλογα
θα το τοποθετησει στο νεο 200sx Που θα βγει του χρονου |
nikos 206cc έγραψε: | ||||
Γιατι γιατι και γιατι δεν ξερω ![]() ![]() ![]() |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: | ||||||
Μονο για Honda θα συμφωνησω σε αυτα που ειπες επιδη τυχαινει ο Ξαδερφος μου να εχει το προηγουμενο type r και απλα μαμαει. κατι S3 kai κατι seat cupra τους κανει να κλαινε τα λεφτα που δωσανε. Αλλα φιλε δεν πηρα απαντησει για τα γιαπωνεζικα που εχω αναφερει μην ακουω για βαρος σε2λιτρο γιατι υπαρχουν και αλλα διλιτρα με περισσοτερο βαρος και σκιζουν... |
nikos 206cc έγραψε: |
Α και ξεχασα...δεν ειναι μονο τα honda....ειναι και τα celica με τα 192 ειναι και τα rx8 ειναι ειναι ειναι...για μενα τεχνολογικο επιτευγμα δεν συνιστα να εχεις τουρμπο 1.6 200 αλογα αλλα 2λιτρο ατμοσφαιρα 200(η και αρκετα παραπανω)και να μην χαλανε και ποτε...και ο κυρ μητσος απεναντι μπορει να σου κανει το starlet 400 αλογα... |
drdino έγραψε: | ||
Θεωρείς δλδ ότι είναι απλό πράγμα να βγουν 200 άλογα από ένα σύγχρονο τούρμπο, αξιόπιστα και με ευκολία χρήσης; (είσαι φάουλ πάντως, το 307 δεν είναι ελαφρύ) |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
ετσι για την ιστορια επειδη για μενα το 106 rallye 1600 122 αλογα ειναι απο τα καλυτερα αυτοκινητα που βγηκανε ποτε στην κατηγορια και οχι μονο. Η γιαπωνεζοι το ζηλεψανε πολυ και ξερετε στην δικια τους πιατσα τι λεγανε οταν τελειωνανε τις συγκεντρωσεις τους παμε να φαμε κανα Γαλλικο ουτε ιταλικο ουτε γερμανικο γιατι ξερουνε οτι κυκλοφορουν Rallye πολυ δυνατα που τρομοκρατουν τους Γιαπωνεζους. Δεν θελω να φερω παραδειγματα αρκετοι απο εμας ζησαμε της καλες εποχες κοντρες στην βουτα ![]() |
MEMsound έγραψε: |
τι ακριβως μετρατε εκει?
![]() ![]() ![]() ![]() |
bagosgt έγραψε: |
το νου σας με τα ταπερ κ να "σεβεστε" καποια αυτοκινητα.πλεον τα πιο πολλα type R που κυκλοφορουν ειναι 1ο σταδιο με εγκεφαλο hondata κ εξατμηση κ παει λεγοντας κ επειδη τον δικοσ τον κανουν φυτιλια φορανε κ δισκο.ξερετε τι σημαινει αυτο πανω σε ενα προσργμενο χοντα???? απλα θα σας πω οτι δοκιμασε ενα τετοιο χοντα ενος φιλου,με γνησιο αστρα οπισι κ η διαφορα ηταν 7-8 μπορστα στο χοντα.το βιντεο δε το εχω αλλα αν ακουσετε πως ανοιγει απο μακρια θα νονιζετε οτι ειναι μηχανη.ειπαμε καλο κ το κουπρα αλλα με την μαμα τουρμπινα vs ενα χοντα τετοιο που περιεγραψα,κ απο σταση κιολας μιλαμε το κουπρα θα ριξει πολυ κλαμα(γυρω στα 3 αυτοκινητα πισω το κουπρα αν ειναι απο τα "καλα" με γελαδες κ 4μπαρους ρυθμιστες κτλ κτλ)να μη τολμισω να πω οτι τα περισσοτερα χοντα εχουν φερει κομπρεσορες απο ebay κ παιζουν στα 300 αλογα ![]() ![]() ![]() |
bagosgt έγραψε: |
ωπαααααα,ηρεμησε ρε φιλαρακι γιατι τωρα διαβασα κ τα υπολοιπα ![]() ![]() ειπαμε καλα κ βελτιωσημα τα γκρουπ βαγκ αλλα μη μας τα βγαζεις κ supercars ![]() ρε βολβε,που εισαι ρε να επιβαλεις την ταξη,τοσο καιρο ειχα να μπω κ βλεπω να γραφουν οτι ναναι ![]() ΥΓ. κ εγω κ το μηχανακι μου ειμαστε διαθεσιμοι οποτε θες,αρκει να εχει λιγο δροσια γιατι με αυτη τη ζεστη δεν ειναι για κυκλοφορια ![]() |
AlienHack έγραψε: |
ΟΠΑ ΟΠΑ, τωρα το ειδα... το δικό σου εργαλειο ηταν και φτιαγμένο? 4 bar? και έξτρα καλούδια? ε ενταξυ ρε φίλε... ετσι ναι πας καλύτερα απο ΜΑΜΑ s2000... αλλά για μια ακομα φορά μιλάς για ανομια πραγματα, φτιαγμένο τουρμπατο vs μαμα ατμοσφαιρικο'? καμια σχεση.. σαν την θαλλασα vs βουνό.. |
AlienHack έγραψε: |
αν ο οδηγος του honda δεν ειναι παλτό και ξερει να οδηγάει σωστα το αμαξι του και το ανεβάζει μεχρι τους κόφτες 9000σαλ μολις του πετάγεσαι εσυ μπροστα και την ώρα που κάνεις την αλλαγή σου (απο 1η δευτερα , 2α σε 3η κτλ) αυτος θα ερχεται πάλλι διπλα σου γιατι εκει που μπαινει ο κοφτης σου αυτουνου το μοτερ ανοιγει..
|
volvos έγραψε: |
omologo οτι και αν γεννημα θρεμα των λιμανακιων αδυνατω να διαβασω τα γραπτα σας... τι στο διαολο εκλεισε το νταου και σας αμολησαν ολα μαζι εξω???????????
δε ξερω τι λετε για μηχανακια και αηδιες αλλα εγω ημουν τοσο γρηγορος που με κορσα 1.2 περναγα πεταλο m3 e36 321ps ειχε μεινει τοσο πισω που οταν εγω κατεβαινα αυτη ανεβαινε.... tfrc rulezzzzzzzzzzzzzz |
volvos έγραψε: |
baggo επειδη ειχε φιλος τετοιο ταπερ με χοντατα φουλ εξατμιση με χταποδι και εισαγωγη το ειχε μετρησει φωτεινελη 230κατι.
και ηταν 1100κατι κιλα αν κατσει διπλα του ιμπιζα κουπρα που με k3s φουλ πρωτο σταδιο αλλα σωστο σταδιο παει στο τερμα της τη τουρμπινα 230και κατι ψηλα (κρυτωνας ρουλεζζζζζ) και με δεδομενη ροπη και οτι ειναι καπου 50-80κιλα κατω δεν εχει ελπιδα το ταπερ εδω γκολφ 4 agu me ayta Που λεω και ηταν 1.5 καροτσι πισω απο σταση μαλιστα (ειχε βεβαια μπλοκε και 18αρια οποτε ξεκιναγε δε ηταν σπινιαριστρα) |
bagosgt έγραψε: |
εγω ειπα να μιλησεις στι θεμα στριψιμο με τα εβο κ τα φοκους που φορανε quaife απο τη μανα τους.κ τα συγκρινει με τα κουπρα ![]() πολυ θα χαρω φιλε μου παναγιωτη να κλεισουμε ενα ραντεβου,οταν ερθεις ελλαδα,για σερρες,εγω με το μηχανακι μου κ εσυ με κατι που εχεις στο μυαλος σου,μιας κ θα ειναι πιο αργο απο το κουπρα σου.πιστευω ο τοπος να ειναι καταλληλος κ για τους 2,κ να ειναι κ υπερ σου,μιας κ τα αυτοκινητα στριβουν με περισσοτερα κμ απο τις μηχανες,οπως ειπες.γιατι θα ειναι αδικια να διαλεξουμε εναν δρομο με καλη ασφαλτο,κ ανοιχτα κοματια,κ οχι κομματια που χρησιμοποιουν για αναβασεις τα αυτοκινητα ![]() κ για να μη παρεξηγουμε,τον βολβο τον φωναξα,γιατι πιστευω οτι σε πιστα λιγο δυσκολο να τον περνουσες με το κουπρα,οχι οτι δε μπορεις να στριψεις οπως ο τακης,αλα πολυ απλα ειναι μεγαλη η ροπη(καπου στα 35 κιλα αποτι θυμαμαι)οποτε... ![]() |
bagosgt έγραψε: |
κ03s τερμα παει 230 κ τερμα σφιγμενη την waste gate παει στα 237 με οτι καλυτερο.οσο γιαυτο που λες οτι κυνηγαει vf34 υπαρχει ενα με μαμα σωθηκα κ ουτε το καινουριο κουπρα με 400 αλογα(τερμα δλδ) δε το πιανει ![]() |
bagosgt έγραψε: |
φορουσες waste gate forge?γιατι η γνησια δεν μπορει να κρατησει τοσο κ χαλαρωνει μετα απο αρκετα κμ.αν φορουσες waste gate μπορει να δικαιολογησει καποια περισσοτερη δυναμη που βγαζει αλλα αν ειχες την γνησια waste gate,τοτε μαλλον το δυναμομετρο ηταν λιγακι γεναιοδωρο(χωρις παρεξηγηση)... ![]() οσο για το στριψιμο,ο τακης ειναι ενα απο τα καλυτερα,πιστευω,που μπορει να εκπροσωπησει το psclub ![]() ![]() |
bagosgt έγραψε: |
εμεις πανω απο την γεφυρα κ ο τακης απο κατω που θα εχει στριψει λαθος ![]() |
volvos έγραψε: |
με 235-35-18 μισελεν σπορτ μπλοκε και αναρτηση και ιμπιζα ξεκιναει ![]() σε καλη ασφαλτο οχι βουτα τακης και μεγαρα δυστυχως εχουν αποκτησει ενα τριτο εραστη που κινδυνευει να χαλασει τη σχεση τους και λεγεται ΠΟΥΤΑΝΑ ΦΡΕΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΙΑΞΩ??????????????????? |
volvos έγραψε: |
ΣΕ ΚΣΕΦΤΟΜΑΙ ρε μαλ**α πανο νιρμπουρινγκ διπλα στους καμμενους με τα σκαραβακια να μιλανε για πως τους ξεκολλησε στη ουφεμπανζουχεραλες και εσυ να λες γα**το επρεπε να εχω σφιξει τη waste Να βγαλει 280.... |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Συμφωνω και επευξανω για οτι αφορα το ραλλυ (106)...Τετοιο αμαξι δεν ξαναβγαινει!!Απλα δεν νομιζω να φοβηθηκαν οι Ιαπωνες το 1.6 122 αλογα οταν το 1996 ειχαν το v-tec 1.6 160 αλογα(και δυναμομετρημενα)οχι παπαδες...Στο περιοδικο evo δυναμομετρησαν civic v-tec με 163.000 χλμ και εβγαλε 164 αλογα ΤΡΟΧΟ...Τωρα οσον αφορα το στριψιμο ..ο γαλλος παντα ηταν μπροστα σε αυτον το τομεα,δεν το συζηταω..Και για να απαντησω στο παλικαρι που ρωτησε αν θεωρω οτι ειναι η οχι τεχνολογικο επιτευγμα οι κινητηρες π.χ TSI...Απο τη στιγμη που το κανανε οι Ιαπωνες 15 χρονια πιο πριν και χωρις τουρμπο...ΝΑΙ θεωρω οτι ειναι απλα 15 χρονια πισω...γιατι και αλογα ειχαν,και αξιοπιστα ειχαν και ηταν και ατμοσφαιρικα ηταν ;)Επισης ΝΟΜΙΖΩ οτι το 307 ειναι 1180 κιλα(μπορει να κανω και λαθος ![]() |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: | ||||
Φοβερο μοτερ το vti πραγματικα διαμαντενιο αλλα την δυναμη την απιδιδε ψηλα και βεβαια μην ξεχνας ηταν πανακριβο για την εποχη του και απλησιαστο για αγορα σε σχεση με το rally. Καλα δεν το συζηταμε για στροφες το πραγμα που κανανε οσοι αγοραζανε vti ηταν να αλλαξουν αναρτηση αρα και αλλο επανω η τιμη του. Μην ξεχναμε το χειροτερο απο ολα παλιο πλαστικουρα σε ολο το μεγαλιο της (για να μην ξεχνας οτι πηρες γιαπωνεζικο αφου τα λεφτα εχουν πεσει στο μοτερ απο τους japanezous ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Απλα για την συγκριση ενος R1(βρηκατε και μηχανακι να συγκρινετε) και ενος αυτοκινητου(δεν μιλαμε για supercars) οποιος εχει οδηγησει η τουλαχιστον γνωριζει απο μοτοσυκλετες δεν θα μπορουσε να το πει αυτο...Αν παρουμε π.χ τις Σερρες...μονο στην ευθεια το R1 θα εχει εξαφανιστει αντε πιαστο εσυ μετα... |
Octane έγραψε: | ||
Δυστυχως φιλε μου ακριβως το αντιθετο ισχυει. Αυτοκινητο με ιδια αναλογικα κιλων/ιππο , ειναι πιο γρηγορο απο το μηχανακι στις περισσοτερες (αν οχι σε ολες) τις πιστες. ![]() Οποτε στο ελληνικο σαπουνι κ στη συγκεκριμενη διαδρομη που ειπα , απορω γιατι -παρολο που εχετε γνωσεις κ απο τους 2 κοσμους- δεν σας φαινεται εφικτο , με διαφορα βεβαια στα κιλα/ιππο αλλα με 3 ροδες παραπανω... . (Δεν πειραζει , δεν θα κατσω να πεισω κανεναν πισω απο το πληκτρολογιο... κ οσοι γνωριζουν ειναι αρκετοι , δεν ειναι αναγκη ολοι να τα ξερουμε ολα ![]() Επισης το R1 τη συγκεκριμενη εποχη ηταν το καλυτερο μηχανακι (κατα μεσο ορο) , οχι το πιο γρηγορο στην ευθεια αλλα το πιο φιλικο κ εν τελει γρηγορο υπο Κ.Σ. , αρα το "βρηκατε μηχανακι να συγκρινετε" ειναι καπως υπερβολικο θα ελεγα. ![]() Για τα αλογα κ τις επιδοσεις που συζηταμε περι 1600ριων , δεν θα ελεγα οτι καποιο μοτερ δεν βγαζει τα αλογα του , απλα διαφορες στο βαρος , την κλιμακωση καθως κ στον τροπο που αποδιδει το καθενα ροπη κ ιπποδυναμη ειναι αρκετα ωστε σε ψευτοπατημα να φανει η υπεροχη του ενος 'η του αλλου , μιας κ το καθενα θελει τον τροπο του. Επισης πραγματικοι χρονοι 0-100 π.χ. 10,2 κ 10,8 ειναι αρκετα μεγαλη διαφορα στο ματι , οσο κ αν το 0,6 του δευτερολεπτου την κανει να φαινεται μικρη. ![]() |
SERSEGI έγραψε: |
ρε παιδια ποιος ειπε οτι μπορει ενα αμαξι να φτασει την αναλογια κιλων/ιππων μιας μοτοσυκλετας?
απλα μετα τα 100-120 χμ/ωρα στις ρεπριζ παιζει πολυ μεγαλυτερη σημασια η καθεαυτου ιπποδυναμη του καθε μοτερ παρα η αναλογια kg/hp. εντελως off topic ειμαστε εδω και πολλα posts και ακρη δεν θα βγαλουμε... |
volvos έγραψε: |
εγω παντως οταν σκαγανε μηχανοβιοι πεταλο επαιρνα το κορσακι το 1200αρακι με τα 45 αλογα και τα περναγα απο την εξωτερικη κατεβασμα κανοντας το χωσιμο φιεσταμαν
που ηταν : κατεβαινουμε ΤΕΡΜΑ αντιθετο ρευμα με τη ροδα γκρεμο κοβουμε στο δευτερο σημαδι μπαριερουλας και μετα ξυνουμε με δεξι καθρεφτη το δεντρακι αναμεσα 2η-3η κολωνα φωτισμου και μετα το αφηνουμε να ξενερισει οσο θελει και αντεχει λαστιχακι εξοδο.... |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Παναγιωτη κανεις λαθος φιλε ![]() ![]() |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Παναγιωτη κανεις λαθος φιλε ![]() ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Πάντως όσον αφορά ρεπρίζ ατμοσφαιρικών vs τουρμπάτων, είχα δεί μετρήσεις ρεπρίζ bmw z4 2.2 170 άλογα vs 207 rallye 150 και το rallye ήταν παντού μπροστά στις ρεπρίζ. Στο 0-100 έχανε μόνο. Νομίζω τα τούρμπο έχουν προβάδισμα όσον αφορά τις ρεπρίζ.. |
ironman02 έγραψε: |
Πάντως όσον αφορά ρεπρίζ ατμοσφαιρικών vs τουρμπάτων, είχα δεί μετρήσεις ρεπρίζ bmw z4 2.2 170 άλογα vs 207 rallye 150 και το rallye ήταν παντού μπροστά στις ρεπρίζ. Στο 0-100 έχανε μόνο. Νομίζω τα τούρμπο έχουν προβάδισμα όσον αφορά τις ρεπρίζ.. |
ironman02 έγραψε: |
Πάντως όσον αφορά ρεπρίζ ατμοσφαιρικών vs τουρμπάτων, είχα δεί μετρήσεις ρεπρίζ bmw z4 2.2 170 άλογα vs 207 rallye 150 και το rallye ήταν παντού μπροστά στις ρεπρίζ. Στο 0-100 έχανε μόνο. Νομίζω τα τούρμπο έχουν προβάδισμα όσον αφορά τις ρεπρίζ.. |
ironman02 έγραψε: |
Εγώ εννοώ μετρήσεις του στύλ "καλύτερο" 80-120, 120-140 κτλ. Δηλαδή με όποια ταχύτητα βολεύει το καθένα κάθε φορά. Όχι σε κόντρα και να πατήσεις απ'όπού να'ναι. Απλά τον καλύτερο χρόνο που μπορεί να κάνει το καθένα. |
ironman02 έγραψε: |
Ναι οκ... ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Να ένα δείγμα από μετρήσεις. Όσο αξιόπιστο μπορεί να είναι.. ![]() Δεν τις είχα δει σε περιοδικό και δεν ήταν άμεση σύγκριση. Χρόνους κοίταγα και για τα δύο ![]() http://www.zeperfs.com/en/duel1231-1365.htm |
SERSEGI έγραψε: |
ο ορος ροπη δεν εχει καμια μα καμια σχεση αν ειναι ατμοσφαιρα ή τουρμπο.
και αυτο το λεω μιας και συγκρινετε ανομοια κυβικα. τι σχεση εχουν τα 80-110 και 70-100 και 90-120???? αυτα ειναι για προσπεραση στην εθνικη για τον μπαρμπα-μητσο!!!! πραγματικα... ![]() δηλαδη αν κανεις μια κοντρουλα στο δρομο θα του πεις του αλλου ''κατσε φιλε να βαλω την ταχυτητα που με βολευει?'' ή θα του πεις ''ανοιγουμε 80-110?'' αν και εγω γαλλος ειμαι...οποιος δει z4 2.2 και ειβαι με 207 ραλλι μαμα καλα θα κανει να μην ανοιξει γιατι θα καταλαβει πως του ελεγαν ψεματα!! οσο αφορα για επιταχυνσεις εν κινηση το αναλυσαμε λιγο πιο πανω... ριξτε μια ματια. φιλικα παντα ![]() |
Octane έγραψε: | ||
Ε ναι... Αυτο ακριβως ειναι που σου λεω , που δεν λεει απολυτως τιποτα!!! ![]() Γιατι αν βαλεις ενα big turbo π.χ. στης θεση του z4 , θα φαει ακομα περισσοτερο στις συγκεκριμενες μετρησεις. Στο δρομο ομως...το 207 θα παταει με 4η κ το αλλο με 2α ![]() ![]() Αυτο ειπα κ στη συγκριση smart / 106 . |
Steve έγραψε: |
5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΦΤΑΣΑΜΕ, ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ μαλ***α ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! |
Steve έγραψε: |
5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΦΤΑΣΑΜΕ, ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ μαλ***α ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! |
Steve έγραψε: |
5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΦΤΑΣΑΜΕ, ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΝ μαλ***α ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! |
AlienHack έγραψε: | ||
Μην μου συνχίζεσαι, είσαι και σε κρίσιμη ηλικία.. ![]() |
pan306 έγραψε: |
ααααααα και κατι ακομα οταν οι ευροπαιοι γενικτερα και οχι μονο οι γαλοι βγαζανε αυτοκινιτα με ιστορια στοθσ αγονες και τους δρομους οι γιαπονεζοι με εξερεσει την toyota βγαζανε αυτοκινιτα πολι για να κανουν τισ δουλιες τους.....ολοιοι αλοι μετα το 90 βγαλανε αυτοκινιτα επιδοσεων και τουσ εχουμε κανει θεους |