PSClub - Hellas

Μετάδοση - Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις...

AlienHack - Πεμ 08 Ιούλ 2010, 20:28:57
Θέμα δημοσίευσης: Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις...
ας υποθέσουμε οτι έχουμε το αμαξι μου ενα 206cc 1600 16v.

Οι τελικές του ταχύτητες του στους κόφτες (6500σαλ) όπως τις ειχα μετρήσει στον δρόμο ήταν 100+χλμ για 2α, 140+ για τρίτη, και 185+για 4η..

αλλάζουμε σασμαν (άγνωστου Κ/Π και λοιπόν στοιχειων) και οι νέες τελικες που παίρνουμε στο ίδιο αμαξι ειναι τωρα, 90+ για 2α, 130 για 3η και 160+ για 4η....

Συμπερασμα δικό μου απότι έχω καταλαβει διαβάζοντας περι Κ/Π σχέσεων κτλ οτι μπήκε σασμαν με Τελική σχέση μετάδοσης 4.286 δηλαδή 14/60 που φοράνε τα 1,4 (meta 2000) σύμφωνα με αυτό το thread

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9048&start=0 (σελίδα 1 τελος γραφει ο PoLiThS )

και τα 1.1 αύμφωνα με τον Memsound και τον υπολογιστή που εχει φταξει (΄δίνει Τελική σχέση μετάδοσης 4.286:1 στο 1100cc )

Ή ερώτηση μου ειναι αν η λογική μου ειναι σωστή και όντως αυτό συμβαίνει...

ΥΓ. τα λαστυχα μου δεν τα αναφέρω γιατι ειναι 205/40/17 που ειναι η ίδια διάμετρος (-0.2% για την ακρίβεια) με τα μανήσια 195/55/15... αρα οι τελικές δεν αλλάζουν
abaleo - Πεμ 08 Ιούλ 2010, 21:01:15
Θέμα δημοσίευσης:
πρόσεξε και την απόκλιση του κοντέρ στις υψηλές ταχύτητες καθλως και αυτό το 2% που μπορεί να διαφοροποιεί το αποτέλεσμα
AlienHack - Πεμ 08 Ιούλ 2010, 21:02:00
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι 2% ειναι 0,2%... οπότε ειναι αμεληταιο..
nikos 206cc - Παρ 09 Ιούλ 2010, 03:25:35
Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις...
AlienHack έγραψε:
ας υποθέσουμε οτι έχουμε το αμαξι μου ενα 206cc 1600 16v.

Οι τελικές του ταχύτητες του στους κόφτες (6500σαλ) όπως τις ειχα μετρήσει στον δρόμο ήταν 100+χλμ για 2α, 140+ για τρίτη, και 185+για 4η..

αλλάζουμε σασμαν (άγνωστου Κ/Π και λοιπόν στοιχειων) και οι νέες τελικες που παίρνουμε στο ίδιο αμαξι ειναι τωρα, 90+ για 2α, 130 για 3η και 160+ για 4η....

Συμπερασμα δικό μου απότι έχω καταλαβει διαβάζοντας περι Κ/Π σχέσεων κτλ οτι μπήκε σασμαν με Τελική σχέση μετάδοσης 4.286 δηλαδή 14/60 που φοράνε τα 1,4 (meta 2000) σύμφωνα με αυτό το thread

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9048&start=0 (σελίδα 1 τελος γραφει ο PoLiThS )

και τα 1.1 αύμφωνα με τον Memsound και τον υπολογιστή που εχει φταξει (΄δίνει Τελική σχέση μετάδοσης 4.286:1 στο 1100cc )

Ή ερώτηση μου ειναι αν η λογική μου ειναι σωστή και όντως αυτό συμβαίνει...

ΥΓ. τα λαστυχα μου δεν τα αναφέρω γιατι ειναι 205/40/17 που ειναι η ίδια διάμετρος (-0.2% για την ακρίβεια) με τα μανήσια 195/55/15... αρα οι τελικές δεν αλλάζουν

Αυτο που εμενα δεν μου κολλαει καθολου με το ολο θεμα του σασμαν του Αλεξ ειναι το γεγονος οτι στα ανοιγματα που κανουμε που και που απο τοτε που αλλαξε σασμαν εξακολουθω να τον ανοιγω εστω και λιγο...Πιστευω δηλαδη οτι αν το σασμαν ειναι με μικροτερες σχεσεις δεν θα επρεπε να υπαρχει κοντρα..απλα να κοιτουσα την πινακιδα του Cool Ουσιαστικα και εγω μαμα ειμαι και μαλιστα μουλτιπλεξ(για τα οποια ειχε γραφτει οτι στο τροχο ειναι και κανα 2 αλογα λιγοτερα απ'οτι τα μη μουλτιπλεξ-δεν ξερω αν ισχυει αυτο βεβαια)...Σιγουρα το γεγονος οτι φοραω 16αρες ενω ο Αλεξ 17αρες παιζει το ρολο του αλλα και παλι δεν μου κολλαει το γεγονος...Σε σχετικο thread με εκκεντρα απο ραλλυ κ.τ.λ ειχε βγει ενα παλικαρι και ειχε πει οτι ουσιαστικα γιατι να ασχολουμαστε με εξατμισεις εκκεντρα προγραμματα κ.τ.λ απλα να αλλαξουμε κορωνοπηνιο και τα παιδια απο το φορουμ δεν ειχαν διαφωνησει στη διαφορα αποδοσης που δινει ενα κοντοτερο σαζμαν..Η ερωτηση δηλαδη ειναι...Δεν θα επρεπε ο Αλεξ να αρκετα πιο γρηγορος απο μενα αν το σαζμαν του ειναι αυτο του 1.4 ή του 1.1????
nikos 206cc - Παρ 09 Ιούλ 2010, 04:02:33
Θέμα δημοσίευσης:
Και κατι αλλο γιατι το ξεχασα....Μπαινει το σαζμαν του 1.1 σε εμας?????Μου φαινεται λιγο παραλογο.... Scratch
AlienHack - Παρ 09 Ιούλ 2010, 11:18:19
Θέμα δημοσίευσης:
το οτι εσύ φοράς καγκαρε διαστάσεις 195-45/16 δηλαδή:

Specification Sidewall Radius Diameter Circ. Revs/Mile Difference

195/55-15 4.2in 11.7in 23.4in 73.7in 860 0.0%
195/45-16 3.5in 11.5in 22.9in 72.0in 880 -2.3%


2.3% μικρότερη διάμετρο ρόδας! ειναι σας να φορας σασμάν με τελική σχέση 3.789 αντί για 3.765 που φοράς μανήσιο..

άρα μην μου λες οτι θα έπρεπε να σου φεύγω σαν τρελός. στην κόντρα είμαστε στα ίδια και εσύ έχεις μικρότερη διάμετρο ρόδας, ενώ εγώ έχω μεγαλύτερη ζάντα με φαρδύτερο λάστιχο (205) και έναν μπουκομενο καταλύτη που μου βγάζει σφάλμα απόδοσης...
+ οτι εσύ έχεις σκούπα ενώ εγώ ενα ελεύθερο φίλτρο.

αν είχαμε τισ ίδιες ρόδες οκ αλλά ετσι λογικό να είμαστε στα ίδια. και αν θυμάσαι στην 4η 5η σε μάζευα και έφευγα μπροστά. Γιατι σου ειναι δύσκολο να δεχτείς οτι μπορεί να εχω Κ/Π με Τελική σχέση μετάδοσης 4.286 δηλαδή 14/60??
reselie - Παρ 09 Ιούλ 2010, 14:09:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεωριτικη ερώτηση για Σασμαν και Σχέσεις...
[quote="nikos 206cc"]
AlienHack έγραψε:
ας υποθέσουμε οτι έχο..........με εξατμισεις εκκεντρα προγραμματα κ.τ.λ απλα να αλλαξουμε κορωνοπηνιο και τα παιδια απο το φορουμ δεν ειχαν διαφωνησει στη διαφορα αποδοσης που δινει ενα κοντοτερο σαζμαν..Η ερωτηση δηλαδη ειναι...Δεν θα επρεπε ο Αλεξ να αρκετα πιο γρηγορος απο μενα αν το σαζμαν του ειναι αυτο του 1.4 ή του 1.1????


το ενδεχομενο να ειστε ιδια επειδη ο αλεξ μενει 4-5 sec στον κοφτη το σκεφτηκες Ha Ha

πλακιτσα

σιγουρα με το κ/π βλεπεις διαφορα στο πως ανεβαζει ειδικα σε μεγαλες σχεσεις αλλα εκει μετα παιζουν και ρολο οι αλλαγες...
volvos - Παρ 09 Ιούλ 2010, 14:33:09
Θέμα δημοσίευσης:
α. καντε τραμπα τα ζαντολαστιχα

β. αλιεν δες ποσες στροφες σου πεφτει το στροφομετρο στην καθε αλλαγη. μπορει να εχεις βαλει 14/60 με ανοιχτες σχεσεις...ειδικα 3η σε 4η θα δειτε ακριβως στα δυο αμαξια διαφορα σε πρωση στροφων...
AlienHack - Παρ 09 Ιούλ 2010, 14:54:51
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

β. αλιεν δες ποσες στροφες σου πεφτει το στροφομετρο στην καθε αλλαγη. μπορει να εχεις βαλει 14/60 με ανοιχτες σχεσεις...ειδικα 3η σε 4η θα δειτε ακριβως στα δυο αμαξια διαφορα σε πρωση στροφων...


αδερφέ με σώζεις! δεν το σκεφτηκα αυτο!! απο το πεσιμο των στροφών θα καταλάβω τις σχεσεις (με μερικες πραξεις παραπανω Smile )

θα το τσεκάρουμε και θα ενημερώσουμε!

παντος VOLVO , η θεωρία μου πως σου φενεται? λογική δεν ειναι? Ασε την κοντρα με τον nick206cc , αυτη ειναι δευτερεουσα και μπορει να παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες (κατασταση κινητηρα, λιομενα δικα μου λαστιχα, μικροτερη διαμετρο ροδας του νικου, μπουκομενος καταλυτης δικος μου κ.α) , δες μονο την διαφορα που λεω στο ΙΔΙΟ δικο μου αμαξι σε τελικες ταχύτητες!! την κατάλαβα απο την πρωτη στιγμη που πηρα το αμαξι, ενιωθα ροπή πολύ περισσοτερη απο συνήθως αλλα σαν να μην εχει δυναμη σε υψηλες ταχύτητες και ο κινητήρας να βογκάει- ζορίζεται.
Οταν διαβασα βεβαια περι Κ/Π ολα αυτα φανηκαν λογικα! απλος θέλω και την επιβεβαίωση ποιο εμπειρών εδω μεσα..
reselie - Παρ 09 Ιούλ 2010, 15:23:29
Θέμα δημοσίευσης:
για δοκιμασε να υπολογισεις τα χιλιομετρα σου με τις παρακατω σχεσεις

1η 3.416
2α 1.809
3η 1,275
4η 0,975
5η 0,767
ΤΣΜ 4.06
και περιφερεια τροχου 1.8

Επισης πες απο 3η σε 4η τι rev drop εχεις? ειναι 1400 στροφες?
Tzive - Παρ 09 Ιούλ 2010, 15:52:28
Θέμα δημοσίευσης:
βγάλε και 10km/h που κλέβει το κοντέρ.

Μετρημένο με driftbox σε 106 το κοντέρ απο τα 50km/h κλέβει 7 με 11 χιλίομετρα. Στο 207 είναι σταθερά στα 5-7km/h πάνω το κοντέρ απο την πραγματική ταχύτητα
AlienHack - Παρ 09 Ιούλ 2010, 19:39:44
Θέμα δημοσίευσης:
reselie έγραψε:
για δοκιμασε να υπολογισεις τα χιλιομετρα σου με τις παρακατω σχεσεις

1η 3.416
2α 1.809
3η 1,275
4η 0,975
5η 0,767
ΤΣΜ 4.06
και περιφερεια τροχου 1.8

Επισης πες απο 3η σε 4η τι rev drop εχεις? ειναι 1400 στροφες?


τα υπολόγησα στο calculator (γιατι μου ειπες να βάλω τροχό 180cm? ο μανήσιος ειναι 187.18cm ο δικός μου , παρολα αυτα το εκανα με 1.8m)
και μου δεινει:
1η 50.89χλμ/ω
2α 96.09χμλ/ω
3η 136.33χλμ/ω
4η 178.28 χλμ/ω
5η 226.63χλμ/ω

οπως ειπα παραπάνω οι τωρινες μουταχύτητες ειναι
2α 90+
3η 130
4η 160
δεν ταιριάζουν με τις απο πάνω... Confused

reselie τι σχεσεις ειναι αυτές που μου έδωσες?
Tzive - Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:30:38
Θέμα δημοσίευσης:
αν εχεις πραγματική 3η 136km/h στο κοντέρ πρέπει να βλέπεις τουλάχιστον 145+
AlienHack - Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:46:18
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
αν εχεις πραγματική 3η 136km/h στο κοντέρ πρέπει να βλέπεις τουλάχιστον 145+


παραπάνω εχω γραψει τι βλεπω στο κοντερ μειον ~ 5km/h για τιο κλέψημο που κανει.

Ας πουμε για την τετάρτη που την ειχα τεσταρει ΠΑΡΑ πολλες φορες (επειδη δεν ειχα 5η με το παλιο σπασμενο σασμαν τελιωνα την 4η...) το κοντερ εγραφε 190 αρα 185+ πραγματική
ΤΩΡΑ με το νεο σασμαν το κοντερ γραφει 162 αρα πραγματικη 157? περιπου...

η διαφορα ειναι πολύ μεγαλη!! 25-30km/h ειναι μεγάλό μείον. Βαλτε οτι ειχα ήδη χασει τελική καμια 20km/h λογο 17αρων ζαντων και 205 πελμα ελαστικου , ΧΤΕΣ ΓΥΡΝΟΥΣΑ απο χαλκιδικη πατημενος και πανω απο 170-180 στο κοντερ δυσκολα εβλεπα καθοτι η πεμπτη τα εβγαζε με τρελλες στροφες αυτα τα km/h... και ανεβαζε πολυ αργα...
Έχω φωτο απο το καντραν μου που εχω πιασει 215 (και οχι μια φορα , 5-6) σε ταξίδι... αλλα απο τοτε που αλαξα το σασμαν ουτε τα 180 δεν μπορω να δω...
Confused

και το χειρωτερο ειναι οτι δεν εχω ιδέα τι σασμαν φοράω τελικα... να ξέρω τουλαχιστον ποσο κοντο ειναι..
drdino - Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:53:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις μετρησει καθολου με gps ταχυτητα να μαστε σιγουροι γιαυτο τουλαχιστον;
AlienHack - Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:56:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΑΙ και το κοντερ μου κλεβει ~5 km/h
drdino - Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά την σασμανοαλλαγή εννοώ, έτσι;
AlienHack - Παρ 16 Ιούλ 2010, 14:59:07
Θέμα δημοσίευσης:
ααα... οχι... Confused λες να τα εχει παιξει το ολο θεμα κοντερ σασμαν?
o σενσορας ταχύτητας που στελνει info στο κοντερ που πανω ειναι? στο σασμαν? βλεπει τις σ.α.λ.?
drdino - Παρ 16 Ιούλ 2010, 15:06:11
Θέμα δημοσίευσης:
Eφοσον εισαι μη-mux, μάλλον παίρνει σήμα με ένα γραναζάκι από το σασμάν και όχι από abs.
AlienHack - Παρ 16 Ιούλ 2010, 15:36:14
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Eφοσον εισαι μη-mux, μάλλον παίρνει σήμα με ένα γραναζάκι από το σασμάν και όχι από abs.


ABS και να ήθελα δεν εχω... Smile
αρα λες να παιζει κατι με το γρανάζι αυτό? λογικα το ιδιο γραναζι ειναι σε καθε σασμαν. αρα θα επρεπε να δουλευει σωστα. εκτός αν εχει προβλημα στο καινουριο σασμαν.
Θα βαλω το gps σημερα καθως κατεβαινω χαλκιδική να το τσεκάρω...

πρεπει να βρω εναν τροπο παντος να δω τι σασμαν εχω τωρα.. Confused
reselie - Παρ 16 Ιούλ 2010, 17:58:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τα γραναζακια αν δεν κανω λαθος ειναι 2 τυπων διαφορετικα.αν αλαξεις σασμαν χωρις να βαλεις και το σωστο γραναζακι πιθανοτατα θα βλεπεις λαθος ενδειξεις ,αλλα για να ανεβαζει οπως λες πιο αργα απο πριν δεν μου κανει και πολυ για κοντο...με κοντοτερο θα επρεπε να στα πιανει μπαμ.πιο λιγα μεν ,πιο γρηγορα δε.
AlienHack - Δευ 19 Ιούλ 2010, 12:14:30
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον, τα πραγματα μπερδευονται!!

το 2ημερo κατέβηκα χαλκιδικη και ειχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την πραγματική μου ταχύτητα με το gps.

Καταρχάς οπως ειπα μετο παλιό μου σασμάν το κοντέρ με έκλεβε κατα 5-6 χλμ/ω , δηλαδή ενω πραγματικά πήγαινα με 120 το κοντέρ έδειχνε 126km/h

Με το καινούριο σασμάν? το χάος.. στα 40km/h το κοντέρ μου δείχνει 38km/h
στα 90km/h πραγματική ταχύτητα το κοντέρ μου δείχνει 85km/h
sta 130 km/h το κοντερ δειχνει 122.. παραπάνω δεν μπορεσα να ανεβάσω γιατι ειχε κίνηση αλλα υποθέτω οτι στα 180 πραγματική ταχ. το κοντερ θα δείχνει 10 ολοκληρα χλμ/ω παρακατω.. αν βάλω οτι το παλιο εδειχνε περισσοτερα τοτε εχω μια διαφορά της τάξης των 15χλμ/ω στο κοντερ μου με το παλιο και το καινουριο σασμαν...

Confused να υποθεσω οτι δεν βρισκω ευκολα το γραναζακι αυτο που λετε ε ? και αν το βρω θελει παλι κατεβασμα το σασμαν?
Pughell - Δευ 19 Ιούλ 2010, 13:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,δεν θελει κατεβασμα,εξωτερικα μπαινει.
AlienHack - Δευ 19 Ιούλ 2010, 13:45:32
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οχι,δεν θελει κατεβασμα,εξωτερικα μπαινει.


Αν ηθελε τριτη φορα κατεβασμα αυτο το σασμαν Στελιο , θα το ξηλωνα μονος μου με σφυρι και γκασμα και θα το πετουσα στον θερμαικο!! Very happy Evil
volvos - Δευ 19 Ιούλ 2010, 14:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
eeeeeeeeeeeeee?
sorry βγηκε ποτε 206cc 1.6 χωρις abs????????????
ποσο σιγουρος εισαι?????????
drdino - Δευ 19 Ιούλ 2010, 14:34:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τα pro-f/l είχαν και κάτι τέτοιες εκδόσεις, όντως.
AlienHack - Δευ 19 Ιούλ 2010, 15:03:32
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
eeeeeeeeeeeeee?
sorry βγηκε ποτε 206cc 1.6 χωρις abs????????????
ποσο σιγουρος εισαι?????????


ναι ρε, σιγουρος ειμαι. τα μη multiplex (2001) αλλα και τα πρώτα multiplex δεν ειχαν. Εμενα που ειναι μη multi δεν εχει, και του nikos206cc που ειναι 2002 απο τα πρωτα multiplex ουτε αυτο εχει...

ΕΧΩ ΣΠΑΝΙΟ ΑΜΑΞΙ ΡΕ!! συλεκτικο! Laughing

χθες παντος εκανα μια διαδρομη στην χαλκιδική πηγαίνοντας για δουλειά στην Ιερυσσο, 100km , τα 50 στροφιλίκια πανω σε βουνο αλλα με φαρδυ δρομο και αρκετα καλη ασφαλτο (σε πολλα σημεια φρσκοστρωμενη) ...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να φανταστειτε ποσο το ευχαριστήθηκα. ειδικα με το λιγο κοντοτερο σασμαν που και με 3η ή ακομα και 4η πατουσεσ γκαζι και αντιδρουσε το αμαξι ακομα και σε χαμηλες στροφες (2000-3000) , και τα φαρδύτερα λαστυχα (205) , το χαμηλομα κτλ.. αφου πραγματικα δεν ηθελα να τελειώσει η διαδρομη... Βαλτε οτι δεν εχω και ESP και τετοια παπαροηλεκτρονικα, η αδρεναλινη συνεχεια στα υψη..

κατι ακομα που παρατήρησα ειναι το GPS βοηθάει απειρα σε βουνισιες διαδρομες, γιατι βλεπεις συνεχεια μπροστα σου ποσο κλειστή ειναι η στροφή (καθοτι συνήθος δεν εχεισ οπτικη απο τα δεντρα για το κοψημο της στροφης και η συμανση ειναι ελειπης πολλες φορες) και κανονίζεισ την ταχυτητα σου, αν δεν εχεις ESP αυτο ειναι πολυ συμαντικο γαι να μην βρεθεις σε κανα χαντακι...
AlienHack - Παρ 23 Ιούλ 2010, 10:51:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ενας μηχανικός θα μου βρει αυτός το γραναζακι ? ή πρέπει να ψάξω εγώ να το βρώ? και ποιο είναι το σωστό για το δικό μου?
Pughell - Παρ 23 Ιούλ 2010, 17:45:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πρεπει πρωτα να βεβαιωθεις για το Κ/Π που φοραει και μετα να αναζητησεις το σωστο γραναζι. Arrow
AlienHack - Παρ 23 Ιούλ 2010, 17:53:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αν υπάρχουν 2 ειδών γρανάζια, και το δικό μου δεν ειναι το σωστό τοτε χρειάζομαι το άλλο...
Pughell - Παρ 23 Ιούλ 2010, 18:23:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μην βιαζεσαι ρε μλκα,μαθε πρωτα τι Κ/Π εχεις και μετα τα υπολοιπα...
Steve - Κυρ 25 Ιούλ 2010, 19:00:14
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι Large, δεν έχει χρόνο για ψάξιμο.
AlienHack - Τρι 27 Ιούλ 2010, 12:14:54
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μην βιαζεσαι ρε μλκα,μαθε πρωτα τι Κ/Π εχεις και μετα τα υπολοιπα...


Πως να το μάθω ρε Στέλιο? Μάνο αν ξέρει ο Prophet τι μου έβαλε...
Εσυ που εισαι συχνά πυκνά εκεί δεν τον ρωτάς μπας και λυθεί και το μυστήριο τι σκ**ά σασμάν φοράω? Αλλιώς για να βρω το Κ.Π δεν πρέπει να ανοιχτεί πάλι?
Pughell - Τρι 27 Ιούλ 2010, 12:27:43
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Αλλιώς για να βρω το Κ.Π δεν πρέπει να ανοιχτεί πάλι?

Οχι.
AlienHack - Τρι 27 Ιούλ 2010, 12:33:31
Θέμα δημοσίευσης:
? info παραπάνω? πως το βλέπω?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr