PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - πολλαπλασιαστής η μπεκ?

nickgeo11 - Τρι 06 Ιούλ 2010, 15:32:47
Θέμα δημοσίευσης: πολλαπλασιαστής η μπεκ?
Εχω εδώ και καιρό ένα 206cc στις υψηλές στροφές ρετάρει, αρχιζει ένα τρεμουλο και αναβοσβήνει το λαμπάκι της μηχανής, μόλις βάλω νεκρά ( ή το σβήσω) και το αφήσω μερικά δευτερόλεπτα επανέρχεται και μπορώ να συνεχίσω την οδήγηση.
μπορεί κάποιος να μου πει αν γνωρίζει αν οφείλεται στον πολλαπλασιαστή ή σε κάποιο μπέκ?
πως μπορώ να καταλάβω τι από τα δύο είναι?
reselie - Τρι 06 Ιούλ 2010, 16:46:27
Θέμα δημοσίευσης:
Και μπουζι ισως?
nickgeo11 - Τρι 06 Ιούλ 2010, 17:21:10
Θέμα δημοσίευσης:
εχω κάνει αλλαγη και δεν ειναι από τα μπουζί.
AlienHack - Τετ 07 Ιούλ 2010, 13:28:42
Θέμα δημοσίευσης:
αφου αναβοσβήνει το λαμπάκι της μηχανής μάλλον ο εγκέφαλος προλαβαινει να καταγραψει την βλάβη αρα αν το συνδέσειος σε διαγνοστικο θα σου πει ΣΙΓΟΥΡΑ τι ειναι.

Τώρα υποθετικά μπορει να ειναι απο πολλ/στη , μπεκ (δημιουργουνε ίσως αποτυχία αναφλεξης σε καποιον θαλαμο) μεχρι και πεταλουδα. Ακομα και καποιος σενσορας θα μπορουσε να ειναι (MAF) .
Βαλτο διαγνωστικο να σωθεις.. Wink
sotos 106xs - Τετ 07 Ιούλ 2010, 15:20:22
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
αφου αναβοσβήνει το λαμπάκι της μηχανής μάλλον ο εγκέφαλος προλαβαινει να καταγραψει την βλάβη αρα αν το συνδέσειος σε διαγνοστικο θα σου πει ΣΙΓΟΥΡΑ τι ειναι.

Τώρα υποθετικά μπορει να ειναι απο πολλ/στη , μπεκ (δημιουργουνε ίσως αποτυχία αναφλεξης σε καποιον θαλαμο) μεχρι και πεταλουδα. Ακομα και καποιος σενσορας θα μπορουσε να ειναι (MAF) .
Βαλτο διαγνωστικο να σωθεις.. Wink



+1

Και μπορείς να προσθέσεις στις βλάβες ακόμα από αισθητήρα Λ μέχρι και τρόμπα(αν έχει και χιλιόμετρα το αμάξι τώρα με τις ζέστες είναι λίγο επίφοβο).
Ένας έλεγχος σε διαγνωστικό όπως ανέφερες είναι η πιο σωστή λύση.
LEONIDAS 16V - Παρ 09 Ιούλ 2010, 17:13:57
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΕ 206 1.4 2001.

τελικα ηταν μπεκ. μην τα καθαρισεις, τζαμπα λεφτα....
ουτε καθαριζονται ουτε ελεγχονται εαν ειναι καλα. τα πληρωσα αυτα που σου λεω....
θα βγαλεις τα μπουζι να δεις ποιος κυλινδρος σου στεγνωνει και σε αυτον τον κυλινδρο αλλαζεις το μπεκ με ενα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.

τωρα που τα πληρωσα τα εμαθα. και μην πας σε πεζω,
διοτι εμενα μου αλλαξανε μπαταρια, πολλαπλασιαστη και μετα ενα ενα τα μπεκ....

μεχρι που τα παλικαρια το βρικανε......
αλλα επειδη ειχα ηδη πληρωσει καινουρια μπαταρια και πολλαπλασιαστη, τα οποια ειχαν αλλαχτει χωρις να χρειαζεται,
μετα δεν τους πληρωσα το καινουριο μπεκ που κανει γυρω στα 130ευρω...

ακου εκει μπαταρια.... και μου ειπαν οτι ευτηχως που την αλαξαμε γιατι θα μπορουσε να ειχε καψει και τον εγκεφαλο....

δεν σου περιγραφω το τι εγινε μεσα στην αντιπροσωπεια....
του κουτρουλη ο γαμος......
με περασανε για αμερικανακι.....

αυτα!
sotos 106xs - Παρ 09 Ιούλ 2010, 17:40:06
Θέμα δημοσίευσης:
Μην νομίζεις ότι στην κάθε αντιπροσωπεία τα ξέρουν όλα.Και αυτοί ψάχνοντας πάνε συνήθως και ψάχνουν πράγματα σύφωνα με αυτά που έχουν δεί-σχεδόν όπως κάνουμε και εμείς εδώ,με την μόνη διαφορά ότι αυτοί περνάνε απο την θεωρία στην πράξη με τον λογαριασμό όμως να βαρένει εμάς.Φυσικά δεν λέω ότι όλες οι αντιπροσωπείες είναι έτσι,είναι πού θα πέσεις.....
Τώρα αυτό που σού είπανε για την μπαταρία,μπορεί μεν να φτάσει να σου δημιουργήσει πρόβλημα στην λειτουργία του αυτοκινήτου με κοψήματα και διάφορα τρελά αλλά δεν πιστεύω ότι μπορεί να σου κάψει "εγκέφαλο"......
Για τα μπέκ πάντως υπάρχουν τεχνικοί που ασχολούνται μόνο με αυτόν τον τομέα και μπορούν και να σού τσεκάρουν ένα ένα τα μπέκ και να στα καθαρίσουν.Τώρα αν κάποιο μπέκ δεν συνέρχεται,τότε προχωράς στην αλλαγή του.Δυστυχώς το όλο θέμα είναι να βρείς τον σωστό τεχνικό που θα τα βρεί και θα στα διορθώσει όλα αυτά...
nickgeo11 - Παρ 09 Ιούλ 2010, 18:15:47
Θέμα δημοσίευσης:
θα δοκιμάσω να δω τι θα δείξει το διαγνωστικό πρώτα σε κάποιο συνεργείο και αν δεν βγάλω ακρη θα ακολουθήσω τον παθόντα Λεωνίδα.
Μόλις τσεκάρω τι είναι θα το καταγράψω Idea
Για την ιστορία και μόνο και μιας που αναφέραται το θέμα μπαταρία, στο προηγούμενο μου αμάξι (Punto), ο θεός να το κάνει αμάξι κάτι είχαν πειράξει στο συνεργείο στην μπαταρία και την επόμενη μέρα ο εγκέφαλος καηκε!
τι και πως δεν καταφερα να μαθω αλλα έγινε χαμός... Bad talk
οπότε Λεωνίδα σε νιώθω,είναι να μην μπλέξεις.
LEONIDAS 16V - Δευ 12 Ιούλ 2010, 13:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 106xs έγραψε:
Μην νομίζεις ότι στην κάθε αντιπροσωπεία τα ξέρουν όλα.Και αυτοί ψάχνοντας πάνε συνήθως και ψάχνουν πράγματα σύφωνα με αυτά που έχουν δεί-σχεδόν όπως κάνουμε και εμείς εδώ,με την μόνη διαφορά ότι αυτοί περνάνε απο την θεωρία στην πράξη με τον λογαριασμό όμως να βαρένει εμάς.Φυσικά δεν λέω ότι όλες οι αντιπροσωπείες είναι έτσι,είναι πού θα πέσεις.....
Τώρα αυτό που σού είπανε για την μπαταρία,μπορεί μεν να φτάσει να σου δημιουργήσει πρόβλημα στην λειτουργία του αυτοκινήτου με κοψήματα και διάφορα τρελά αλλά δεν πιστεύω ότι μπορεί να σου κάψει "εγκέφαλο"......
Για τα μπέκ πάντως υπάρχουν τεχνικοί που ασχολούνται μόνο με αυτόν τον τομέα και μπορούν και να σού τσεκάρουν ένα ένα τα μπέκ και να στα καθαρίσουν.Τώρα αν κάποιο μπέκ δεν συνέρχεται,τότε προχωράς στην αλλαγή του.Δυστυχώς το όλο θέμα είναι να βρείς τον σωστό τεχνικό που θα τα βρεί και θα στα διορθώσει όλα αυτά...



φιλε μου τα μπεκ τα εβγαλα τα μπεκ μονος μου και τα πηγα σε ειδικο συνεργειο για μπεκ καθαρισμους ογκομετρησεις με υπερηχους κτλ...

μου ειπε το ιδιο το συνεργειο οτι το μπεκ πανω στο αμαξι εχει αλλες θερμοκρασιες και συμπεριφερεται διαφορετικα.....

τα μετρησε, τα εκανε, τα τεσταρε, αλλα τελικα δεν βρικε τιποτα!
και ομως αποδεικτικε οτι το τριτο ειχε προβλημα.....
nikolas206gti - Δευ 12 Ιούλ 2010, 13:32:02
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού αναβοσβήνει λαμπάνι μηχανής και το αυτοκίνητο ρετάρει τότε κατά 99,9% είναι πολλαπλασιαστής Wink
sotos 106xs - Τρι 13 Ιούλ 2010, 22:15:28
Θέμα δημοσίευσης:
LEONIDAS 16V έγραψε:
sotos 106xs έγραψε:
Δυστυχώς το όλο θέμα είναι να βρείς τον σωστό τεχνικό που θα τα βρεί και θα στα διορθώσει όλα αυτά...



φιλε μου τα μπεκ τα εβγαλα τα μπεκ μονος μου και τα πηγα σε ειδικο συνεργειο για μπεκ καθαρισμους ογκομετρησεις με υπερηχους κτλ...

μου ειπε το ιδιο το συνεργειο οτι το μπεκ πανω στο αμαξι εχει αλλες θερμοκρασιες και συμπεριφερεται διαφορετικα.....

τα μετρησε, τα εκανε, τα τεσταρε, αλλα τελικα δεν βρικε τιποτα!
και ομως αποδεικτικε οτι το τριτο ειχε προβλημα.....


Γι'αυτό και είπα ότι το όλο θέμα είναι να βρείς τον σωστό τεχνικό που θα στα διορθώσει όλα ή ....τα περισσότερα τουλάχιστον Wink
Πάντως σε 106 XSi που πήγε για καθαρισμό μπέκ,αφού αναφέραμε στον τεχνικό τί παρουσιάζει το αμάξι(κομπιάσματα γενικώς),το πήρε μόνος του μια βόλτα,μετά αφού γύρισε έβγαλε τα μπέκ για καθάρισμα-δεν θυμάμαι με τί τα καθάρισε ακριβώς-και μετά από αρκετή ώρα τα τοποθέτησε και ξαναέβγαλε το αμάξι για δοκιμή.Στην συνέχεια το έδωσε και σε μένα για δοκιμή όπου και διαπίστωσα ότι δεν είχε καμία σχέση με πρίν και ότι πάει πολύ καλύτερα.Ύστερα τσέκαρε την τρόμπα και έβαλε το διαγνωστικό για τυχών βλάβες.Στην συνέχεια επισήμανε ακόμα ότι και η εξάτμιση δεν λειτουργούσε σωστά και θα έπρεπε να το ελένξω.
Φεύγοντας πήρα ένα αμάξι που λειτουργούσε πολύ καλύτερα από πριν και ξέροντας επίσης ότι πρέπει να ελένξω και κάτι άλλο.Όλα αυτά διάρκεσαν αρκετή ώρα/ώρες-πήγα πρωί και έφυγα μεσημέρι-και για όλα είχα πληρώσει κοντα στα 60 euro που πιστεύω ότι ήταν μια αρκετά λογική τιμή για όλα όσα έγιναν στο αμάξι και για τις ώρες που ασχολήθηκε ο τεχνικός,ο οποίος είχε δίκιο τελικά και για την εξάτμιση.
Γι'αυτό τόνισα ότι πρέπει να βρείς τον σωστό τεχνικό,δεν λέω ότι πρέπει να τα ξέρουν όλα,απλά δεν έχουν όλοι την ίδια εμπειρία και διάθεση...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr