volvos έγραψε: |
νεκρη αρχικη διαδρομη κακη αποδοση χαλια πενταλ |
teo106 16v 2001 έγραψε: |
ή απο θεμα εξαερωσης,ή μαλλον η αντλια φρενων τα `φτυσε,και δε δουλευει σωστα καποιο απο τα δυο κυκλωματα της.........αν πατησεις 2-3 φορες φρενο γρηγορα,και το κρατησεις πατημενο,κανει πεταλι και σιγα σιγα υποχωρει?......αυτο εκανε σε εμενα,+ τα συμπτωματα που εχεις και εσυ,και ηταν η αντλια........ξεκίνα με μια καλη εξαερωση και βλεπεις....... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Τσεκάρεις:
1) Σωλήνα υποπίεσης που πάει από την εισαγωγή στο drum. Αν έχει τρυπίσει ή βουλώσει, την αλλάζεις. Επίσης στο σημείο που πιάνει στο drum έχει μιά μονόδρομη βαλβίδα. Την τσεκάρεις κι αυτήν αν μπλοκάρει σωστά. 2) Κύκλωμα υγρού (μεταλλικά σωληνάκια, μαρκούτσια) για κοψίματα-διαρροές. 3) Αν έχεις ταμπούρα τσεκάρεις τα κυλινδράκια για διαρροές απ τα τσιμουχάκια. 4) Δαγκάνες για διαρροές... αν όλα τα παραπάνω είναι οκ πας μάλλον για τρόμπα ή drum (σεβρό) |
reselie έγραψε: | ||
2-3-4 einai dοκιμασμενα...1 δεν νομιζω εκτος και αν δεν μου ειπε τιποτα... τρομπα και σεβρο ξερετε μηπως τι τιμες παιζουν μεταχειρα και αν αξιζει να μπουν τα ιδια ή κατι μεγαλυτερο? |
RoadRunner122 έγραψε: |
έχει πρόβλημα το 1, τότε έχεις αίσθηση φρεναρίσματος λες κι έχεις σβηστό μοτέρ. Κοινώς δεν έχεις υποβοήθηση |
abaleo έγραψε: |
μην πουλήσεις το ενυδρείο ![]() ![]() |
reselie έγραψε: |
θα κοιταξω και το 1 και αν δεν ειναι και αυτο παω για τρομπα...Υπαρχει καποιος τροπος να τσεκαρω το 1(συγκεκριμενος) ή απλα κοιταω το σωληνακι σχολαστικα για καμια τρυπα? |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Κανονικά η βαλβίδα πρέπει να άγει άπο το drum προς την εισαγωγή. Παίρνεις στα χέρια σουυ τη σωλήνα με το βαλβίδα πάνω. Φυσάς με κομπρεσέρ αέρα στη βαλβίδα από τη μεριά του drum. Αν άγει, είσαι οκ. Στη συνέχεια ταπώνεις την άλλη άκρη (αυτή ποθ πάει εισαγωγή) και ξαναφυσάς. Αν έχεις από κάπου διαρροή τότε κάτι παίζει. Μετά φυσάς από τη μεριά της εισαγωγής. Αν η βαλβίδα δουλεύει σωστά, θα πρέπει να ταπώνει και να μην αφήνει τον αέρα να περάσει. Τέλος, τσεκάρεις και το εσωτερικό σωλήνας για λαδίλες, επικαθίσεις κλπ βουλώματα... |
nikos 206cc έγραψε: |
Μετα απο search που εκανα για το στρωσιμο των τακακιων δεν βρηκα κατι οποτε αν θελετε μεταφερτε το ![]() Αλλαξα πριν 2 μερες δισκους τακακια(μαμα εβαλα).Εχθες βραδυ ειχα ενα αποτομο φρεναρισμα απο τα 130 στα 0. Μολις σταματησα απο την αριστερη πλευρα εβγαιναν ασπροι καπνοι απο την ζαντα και μετα απο 20-30 δευτερολεπτα σταματησε.Οι δισκοι τσουρουφλουσαν οποτε το αφησα κανα 5λεπτο να κρυωσουν.. Μπορει να δημιουργησα καποιο προβλημα στον δισκο ή το τακακι? Δεν πιστευω οι καπνοι να προερχονταν απο αλλου... |
drdino έγραψε: |
(με μαμά τακάκι λογικά δεν θα μπορέσεις να τα κάνεις τα 10, κάπου στα μισά δεν θα φρενάρεις) |
kprs έγραψε: |
Το σφυριγμα στα φρενα μπορει να ναι σπαστικο αλλα τι φταιει πραγματικα . Για 207 Gti ο λογος |
volvos έγραψε: |
mpikan Και τα δυο κουτα? |
MEMsound έγραψε: |
σωληνακια τι εχεις?
μηπως "ξεχειλωσαν" εκεινα?? υ.γ. ωραια οδηγηση...φαινεται οταν καποιος "ξερει" την διαδρομη... |
MEMsound έγραψε: |
σωληνακια τι εχεις?
μηπως "ξεχειλωσαν" εκεινα?? υ.γ. ωραια οδηγηση...φαινεται οταν καποιος "ξερει" την διαδρομη... |
plaketokofths έγραψε: |
αν και εχουν αλλο κωδικό απo demon! |
volvos έγραψε: |
ygra την ακουν στερεωφωνικα τα μοτουλ για πλακα μετα απο μερικες πιστες σε πολυ κοσμο
επειδη και ειχα ξενερωσει με τις παπαριες τους προτεινω να αλλαξεις και μαρκα ![]() |
volvos έγραψε: |
πολυ κουλο ακουγεται τι να σου πω...παρα ειναι λιγοι
υγρα δεν εχω ιδεα ![]() |
MEMsound έγραψε: |
το κατηφορικο κομματι της διαδρομής που εκανε ο Γιαννης μια χαρα βραζει τα φρενα... (την εχω ποατησει παλοτερα κι εγω με το νισσαν αλλα και με αλλο αμαξι εκει) |
groupN έγραψε: |
γιαννη αυτο με το πενταλ το εχω παθει και εγω μετα απο αλλαγη υγρων. καναμε πρεσσαρισμα, βαλαμε τα καινουρια υγρα και εφυγα. παρατηρησα οτι μετα απο λιγες μερες οτι εποιανε πιο χαμηλα. μετα πηγα και ξαναπρεσαραμε αλλη μια φορα και εστρωσε |
plaketokofths έγραψε: |
πως εξηγείται αυτό? ολα εχουν κάποια λογική εξήγηση... |
plaketokofths έγραψε: |
πως εξηγείται αυτό? ολα εχουν κάποια λογική εξήγηση... |
MEMsound έγραψε: | ||||
+
= (κατα την γνωμη μου) ειχε γινει λαθος εξαερωση και καπου ειχε μεινει αερας υ.γ. καλό ειναι να μην αδειαζετε τελειως ολα τα υγρα και μετα να βαζετε νεα... ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Τα σωληνάκια σε φουλ πίεση φουσκώνουν λίγο. |
plaketokofths έγραψε: |
Σημαίνει οτι υπάρχει άερας? |
plaketokofths έγραψε: |
Σταδιακά ομως αρχισε να πηγαίνει πιο μέσα... ωσπου στα μεγαρα καταλαβα οτι εχει σπογγώδη αίσθηση και συνάμα οταν βγηκα απο το σεσσιον καταλαβα οτι το πετάλι πάει πολύ πιο κατω. |
plaketokofths έγραψε: |
Γινεται με κάποιο τροπο να μπει αέρας στο κύκλωμα? |
plaketokofths έγραψε: |
Οι δισκοι γιατι εγιναν ετσι? |
plaketokofths έγραψε: |
ξέρει κάποιος κωδικό για σετ επισκευής μπροστά δαγκάνας?
εννοώ την τσιμουχα που προστατευει απο νερό και σκονη νομιζω ειναι 444874, μπορει να το επιβεβαιωσει καποιος? |
Παράθεση: |
i have a VTS , but i read in the 106 haynes that there is a pair of bleed points in the 106 ABS modulator , but they are not mentioned in the saxo manual , are both these identical , should i have bleed points in my 2000 mk2 VTS? |
iceage έγραψε: |
Υπήρχε μονόφυσο Saxo με ABS? Το δικό σου Μκ2 δεν είναι? Εάν μπορείς να βγάλεις κάποιες φωτό από την μονάδα σου ίσως γίνει κάτι. |
iceage έγραψε: |
Υπήρχε μονόφυσο Saxo με ABS? |
plaketokofths έγραψε: | ||
Γιώργο σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Αρχικά να σου πω το δικο μου ειναι μοντελο 2002 mk2 τριφυσο με abs. Φωτο μπορώ να βγάλω οπως και να ποστάρω απο το service box εικόνες... |
action_peugeot έγραψε: |
Τα valeo όταν ζεσταθούν δεν πιάνουν άλλαξε τακάκια |
Vaggos 306 έγραψε: |
Τελικά φρένα μπήκαν 266mm από 206 1.6 δίσκοι τακάκια όλα μαμά τα τακάκια γράφουν peugeot citroen (τα γνήσια δεν είναι???) και από φρένο άγκυρες!! Βρήκα όλο το σετ 120 ευρώ σε πολύ καλή κατάσταση!! Κατέβαινα από λίμνη πλαστήρα αρκετά γρήγορα κ δεν κόπιασαν καθόλου!! Αξιζε τελικά!! |
Vaggos 306 έγραψε: |
Οταν λες ποιό αντρική τι ακριβώς εννοείς για να καταλαβώ...?? Εσύ steve δηλαδή οδηγάς πολύ ποιό αντρίκια από μένα ή από τους άλλους??
Να προσέχουμε τη λέμε αυτό έχω να πω μόνο..... |
Vaggos 306 έγραψε: |
Οκ την επόμενη φορά θα πάω στο κολοράντο στο περίφημο Pikes Peak International Hill Climb για κατάβαση κ θα γράψω εντυπώσεις...... Ισως να είναι ποιό αντρικό αυτό..... |
Vaggos 306 έγραψε: |
Πάντως από περιέργεια σταμάτισα σε μια άκρη για να δω τα φρένα όταν έφτασα κάτω κ ήταν κατακόκκινα μες στη νύχτα... Ακόμα κ η ζάντα έκαιγε... Επρεπε να βγάλω φωτό όμως! |
Vaggos 306 έγραψε: |
Δηλαδή τι άλλο να κάνω για να δω αν έχω καλά φρένα?? Ελεος! |
Vaggos 306 έγραψε: |
Οχι φίλε μεταχειρισμένα τα πήρα σε πολύ καλή κατάσταση 120 ευρώ όλο το σετ... συν 10 ευρώ εργατικά σε φίλο μάστορα! |
MEMsound έγραψε: |
Χρηστο με την πρωτη ευκαιρία να τα αλλαξεις...
Η διαφορα ειναι χώαδης... Οκ "αντικειμενικα" τα 266 "αγκυρες" ΔΕΝ ειναι (γιατι τοτε τι πρεπει να πει κανεις για ακομα μεγαλητερης διαμετρου ή ακομα και για τα 4πιστονα... - που προφανως εαυτα εχει στο μαυλο του ο Steve) αλλα σε σχεση με τα μονα 247... ειναι (ιδιως για ενα μεσο οδηγό και ενα "λογικο" ρυθμο σβελτης καταβασης σε δημοσιο δρομο...) "η μερα με την νυχτα"... Αν μαλιστα βαλεις κανεις και κανα πιο "μπολικο" τακακι αποκτουν και αξιολογη διαρκεια - παντα σε συνδυασμο με μια ζαντα που να επιτρεπει τον αερισμο τους... |
Vaggos 306 έγραψε: |
Οκ συγγνώμη για τα ξέσπασμα αλλά δεν άντεξα με πρόσβαλε ο steve κ γι'αυτό... |
Vaggos 306 έγραψε: |
ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΙΕΣ Κ ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΣ Κ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!!! ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΙΛΑΣ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΤΙ ΠΩ ΕΥΓΕ!!!! ΕΔΩ Κ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΙΛΑΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ Κ ΒΓΗΚΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΜΑΓΚΙΑ!!!! ΜΗΝ ΤΟΛΜΙΣΕΙΣ Κ ΜΟΥ ΞΑΝΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!! ΤΕΛΟΣ!!! |
Vaggos 306 έγραψε: |
Κ ΞΑΝΑΛΕΩ το άγκυρες το λέω σε σχέση με τα παλιά που είχα κ όχι γενικά. |
Vaggos 306 έγραψε: |
Οκ τέλος το θέμα έληξε. |
TopGear έγραψε: | ||
Μωρέ θέλω να αλλάξω πράγματα, αλλά ο Μπένυ δε μ'αφήνει... ![]() ![]() ![]() Σαφώς άγκυρες δε μπορούν να θεωρηθούν φρένα που υπάρχουν ως "βασικά" σε 206, απλά στα 1600 κυβικά, όμως είναι αυτό που είπαμε, πώς η διαφορά είναι τόσο χαώδης, που σου δίνουν τέτοια εντύπωση. Ζάντα φοράω momo corse 14", έχω ακούσει ότι 266, μπαίνουν σε 14", έστω οριακά. |