106 T16 έγραψε: |
Εγώ Στέλιο κάποια στιγμή έκατσα κ εψαξα και έχω φτιάξει ένα ασύμετρο προφίλ λίγο μικρότερο από μπουμπακι το οποιο το έχω βάλει σε τρια αυτοκίνητα.Συμπίεση 12+ ,55αρα ,μακρύ δίχαλο.Τα αμάξια δουλευουν γραμμικά παντού μέχρι τον κοφτη.Στον Ανδριαννάκη έχω δει 136 τροχό.Θα δώ μήπως έχω την δυναμομέτρηση να την ανεβάσω. |
nfx1587 έγραψε: |
Thanx Στέλιο
Θα κοιτάξω και αυτές τις μάρκες. Δεν είχα ασχοληθεί καν μέχρι τώρα. Οπότε θεωρείς ότι ακόμα και οι PT51 μου πέφτουν "βαριοί" ή το λές αυτό με βάση μόνο την τιμή; Anyway, πάω να την πέσω. Μου πήρε 2 μέρες να διαβάσω όλο το ποστ (στη δουλειά) και απ ότι φαίνεται έχω μπόλικο ψάξιμο ακόμα. Και καλό μήνα. |
Pughell έγραψε: |
Οχι ρε,οι 51 δεν ειναι τοσο αγριοι,η τιμη τους ομως ειναι φαρμακειο για αυτο που προσφερουν... ![]() |
Παράθεση: |
Dear Sir,
Thank you for your recent E-mail, the PT51 cams are £340.00 per pair + shipping of £40.00 GBP, we accept Master/Visa cards |
greenpug106 έγραψε: |
Α και να προσθέσω ότι οι PS μπαίνουν μόνο σε μονόφυσα.
Το δικό σου είναι τρίφυσο αρά τους απορρίπτεις και αυτούς αν δεν θες να αλλάξεις εγκέφαλο και εγκατάσταση ![]() |
nfx1587 έγραψε: |
4) Μπούμπις - reprofile
++ Τιμή + Απόδοση Αξιοπιστία? |
volvos έγραψε: |
για να σας προλαβω...ολοι εχουμε καποιο φιλο που εχει φορεσει μπουμπακια ριπροφαιλ και πανω κατω ολοι ξερουμε τι παιζει και με ωστηρια και με λιπανση τους και αποδοση τους ζεστο κλπ κλπ κλπ κλπ
μη ξανανοιξετε αυτο το κεφαλαιο αρκετα εχετε σκοτωθει για το θεμα στο 106κλαμπ |
106PYRGOS έγραψε: |
...κ τι να ακουσω τελευταια με powerflex κατω κ peugeot sport κουκουναρα. |
Pughell έγραψε: |
Οι 51,σε αντιστοιχια με Cat ειναι κατι μεταξυ 705 και 708.Μαλλον για να στο πω ακομα πιο καλα,εισαγωγης 708 με εξαγωγης 705. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Η φλαντζα δεν ειναι υποχρεωτικη καθως μπορεις να παιξεις με το χρονισμα.
Απλα χωρις την φλαντζα θα ειναι πιο ραθυμο στις χαμηλομεσαιες...Αν δεν εχεις προβλημα με αυτο,τοτε μην βαζεις. Περι επιλογης,σου ειπα... Τα κορυφαια προφιλ θεωρω οτι τα εχει η Schrick με την Piper οι οποιες ομως ειναι απλησιαστες απο κοστολογιο οποτε για να πεις οτι εχεις αξιολογο value for money,τοτε επιλεγεις κατι αλλο.Ετσι και αλλιως η διαφορα μεταξυ των προαναφερομενων εταιριων και των υπολοιπων,δεν προκειται να ειναι πανω απο 1-2 αλογα... ----- Κωστα χωρις προγραμμα θα παρει το μοτερ στο χερι με βεβαιοτητα... Και δεν ειναι θεωρια αλλα υπαρχουν εμπρακτα παραδειγματα. Οσο αφορα τα reprofile με τις παρενεργειες τους,αν ειναι συνειδητοποιημενος αγοραστης και οχι αρπακολλατζης,τοτε σιγουρα δεν προκειται να επιλεξει κατι τετοιο. Btw για τον reprofilιστα που προτεινεις,ξεχνα το... Μετρηθηκε προφιλ του και ειναι αλλου για αλλου τα αμυγδαλα στον ιδιο παντα εκκεντροφορο. ![]() |
Pugobios έγραψε: |
κοιτα για τα αλλα δεν γνωριζω κατι μπορω να σου πω προσωπικα για το δικο μου μονο που το ζω...2500 χλμ μεχρι τωρα τα 1500 χωρις προγραμμα και τα μιγματα ηταν λιγο φτωχοτερα απο μαμα και αυτο το ειδα και απο το hall αλλα και απο τα μπουζι...επισης εκανα δοκιμες νυχτα κυριως γιατι παλιοτερα το τελικιαζα και σταματουσα να δω την εξαγωγη μηπως κοκκινισει και ισα ισα που φενοταν μεσα στα σκοταδια οτι κατι εκανε...μετα τα εκκεντρα μπορω να πω ηταν ελαχιστες οι διαφορες ![]() ![]() |
nfx1587 έγραψε: |
Κατόπιν έρευνας έχουμε τα εξής
http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product_nav.php?type=C&cat=CM&man=17&engine=19 SAX16BP270H (498 ευρώ) μόνο τα εκκέντρα. Το kit KBSAX16270 (755 ευρώ) έχει Followers, Timing Disc & Lube, τα οποία νομίζω πως χρειάζονται για να γίνει σωστά η δουλειά. Π.χ Valve Springs όντως δεν τα προτείνει η Piper, που σημαίνει ότι σίγουρα δεν χρειάζονται σε αυτά τα πιό 'ήπια' profile (είχες δίκιο Στέλιο) Ερώτηση - Followers = ωστήρια ?? Lifters τότε τι είναι? Κάποιος να βοηθήσει λίγο με τις ορολογίες http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schrick%202009%20E.pdf (0326 E1 601-00 + 0326 A1 601-00) στα 527 ευρώ Δεν έχει κιτ, οπότε που βρίσκω Followers + Timing Disc κτλ - τα δίνει ως έξτρα? Στέλιο, ποιό απ τους 2 προτείνεις (ανεξαρτήτως τιμής)? Τα ίδια πάνω-κάτω? |
Pughell έγραψε: |
Τωρα για ολους τους υπολοιπους που εχουν μετρησει με wideband,τα ξερεις καλυτερα απο μενα για τα 13αρια και βαλε που δειχνουν. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεν λεμε για συμπιεση ρε αλλα για αναλογια μιγματος. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το στοιχειομετρικο(14,7) με το ιδανικο(για καθε μοτερ) δεν εχουν καμια απολυτως σχεση...
Το στοιχειομετρικο ειναι ενα καθαρα θεωρητικο νουμερο κατα το οποιο γινεται τελεια καυση αναμεσα σε βενζινη και αερα. Αυτο ομως δυστυχως δεν εχει καμια απολυτως εφαρμογη σε πραγματικες συνθηκες. |