PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Περί εκκεντροφόρων σε 106

nfx1587 - Παρ 25 Ιούν 2010, 21:04:56
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Περί εκκεντροφόρων σε 106
Καλησπέρα Guys

Περί βελτίωσης 2ου σταδίου σε 106 Rallye του 2003. Το αμάξι έχει 93000km (αλλά είχε πολύ ήρεμο ιδιοκτήτη μέχρι τα 90000km) και πρόσφατα φόρεσε σκούπα + εξάτμιση + πρόγραμμα. Η εξάτμιση είναι 48mm από Ποπάι, από δίχαλο και πίσω (με τον μαμά καταλύτη). Τώρα από όσο έχω διαβάσει, το επόμενο στάδιο είναι οι εκκεντροφόροι. Υπάρχουν οι εξής επιλογές:

1) Kent PT-52 - http://www.kentcams.com/product/prodDets.aspx?PartNum=PT52&CatID=1&PartID=303&VehPartID=2147&ModEngID=376
+ Απόδοση
+ Αξιοπιστία
- Τιμή

2) Peugeot Sport - http://www.specialtuninguk.co.uk/acatalog/106_Gti_-_GpA_Inlet_Camshaft.html + http://www.specialtuninguk.co.uk/acatalog/106_Gti_-_Exhaust_Camshaft.html
+ Αξιοπιστία
+ Απόδοση
- Τιμή

3) Newman - http://www.newman-cams.com/pdf/peugeot.pdf (PH3)
+ Απόδοση?

4) Μπούμπις - reprofile
++ Τιμή
+ Απόδοση
Αξιοπιστία?

Αν είχα να κάνω την επιλογή από μόνος μου, θα πήγαινα για PT52. Το μόνο αρνητικό που έχω ακούσει για αυτούς είναι το συνολικό κόστος. Μόνο οι εκκεντροφόροι έχουν 700 euro από ebay. Που σημαίνει ότι θα μου πάει γύρο στα 1200 euro υπολογίζοντας τα άλλα εξαρτήματα + εργασία.

Για τους PS έχω ακούσει πολλά καλά. Μήπως είναι καλύτεροι και από τους PT52 από άποψη απόδοσης? Δεν ξέρω. Στα αρνητικά τους, το ίδιο με τους Kent - δηλαδή το συνολικό κόστος.

Οι PH3 τις Newman είναι οι αντίστοιχοι με τους PT52. Στο ίδιο power band. Ίσος όχι τόσο γνωστοί όσο οι Kent και ίσος ο λόγος που κοστίζουν 100 euro λιγότερο. Αλλά συνολικά και πάλι η τιμή είναι αρκετά ψηλά.

Για τους Μπούμπις έχω ακούσει πολλά καλά. Ότι είναι καλοί σε απόδοση, ότι δίνει και εγγύηση. Αλλά τι παίζει από αξιοπιστία? Ρίχνω ιδιαίτερο βάρος στο θέμα τις αξιοπιστίας. Και σίγουρα, δεν είναι δυνατό να λέμε ότι ένας μαμά που έχει γίνει reprofile σε PT52 να είναι το ίδιο 'γερός' με έναν κανονικό PT52 που έχει γίνει από 'blank'...

Γενικά έχω ακούσει και για άλλους παράγοντες που αφορούν την αλλαγή/reprofile εκκεντροφόρου γενικότερα. Όπως το ότι θέλουν επιπλέον συντήρηση (τι δηλαδή?). Το ότι το αμάξι σβήνει συχνά, λόγο του ότι δυσκολεύονται να διατηρήσουν το υψηλότερο rev range όταν είναι στο ρελαντί. Εννοείται πως θα χρειαστεί και επαναπρογραμματισμός του ECU. Αλλά το θέμα του σβησίματος 'φτιάχνει' με επαναπρογραμματισμό ή χρειάζεται και κάτι άλλο;

Υ.Γ.1 για τους PT50 ξέρω ότι το κέρδος σε ισχύ είναι περίπου +12HP - Για τους PT52 / PS ξέρει κανείς?

Υ.Γ.2 Ας μην μείνουμε στο ότι "ρίχνεις πολλά λεφτά σε ένα τέτοιο αμάξι και δεν αξίζει" - το ξέρω και εγώ αυτό. Οπότε ας μείνουμε επί τις ουσίας...
Pughell - Παρ 25 Ιούν 2010, 23:57:46
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=217444&highlight=
Wink
greenpug106 - Τρι 29 Ιούν 2010, 06:36:32
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου τι ιπποδύναμη θες να πετύχεις?

Εγώ έβαλα τους Kent PT51 μαζί με φλάντζα από 206, πρόγραμμα κλπ.
nfx1587 - Τετ 30 Ιούν 2010, 22:23:50
Θέμα δημοσίευσης:
Thanks Guys

@ Στέλιο, αυτό το ποστ ήταν ακριβώς ο τύπος συζήτησης που περίμενα να ακούσω
@ Κώστα - όπως θα εξηγήσω παρακάτω δεν ψάχνω ένα συγκεκριμένο αριθμό αλόγων. Φυσικά, όσα περισσότερα βγάλει, τόσο το καλύτερο, αλλά κύριος γνώμονας για την βελτίωση που θέλω να κάνω, είναι αξιοπιστία. Θα μου πεις, αν θέλω αξιοπιστία, ας το αφήσω έτσι. Εντάξει, είπαμε... Επίσης και το δικό μου είναι etuned stage 1, οπότε με ενδιαφέρουν τα μέχρι τώρα συμπεράσματά σου περί των PT51+206 φλάτζας που έχεις επιπλέον σε σύγκριση με το δικό μου. Από ρελαντί πώς πας; Πώς παει από αξιοπιστία γενικότερα; Είναι καιρός που είσαι stage 2 - σωστά;

Λοιπόν, με βάση αυτών που ανέφερα αρχικά στο ποστ μου και έχοντας διαβάσει τις 28 σελίδες από το εγκυκλοπαιδικό ποστ, έχω τα εξής συμπεράσματα:

1) PT52 - αποκλείονται. Λόγω του ότι θέλουν πολλές μοντίφες για να δουλέψουν σωστά

2) Newman PH3 - αποκλείονται για τον ίδιο λόγο με πάνω + του ότι δεν έχουν δοκιμαστεί εδώ (στην Ουγκάντα!) ώστε να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα

3) Μπούμπης - αποκλείονται για λόγους που επίσης έρχονται σε αντίθεση με αυτά που ζητάω. Δεν θα ήθελα να μπω σε περαιτέρω λεπτομέρειες...

Οπότε, μένουν 2 (ή 3 επιλογές): α) PS (μεταχειρισμένα), β) PT51 ή γ) PT50

Τους PS μπορώ να πώ ότι μάλλον και αυτοί αποκλείονται, αλλά τους έχω άχτι ρε γμτ. Ο λόγος είναι ότι κάπου λέτε ότι δεν περνάς κάρτα με αυτούς επάνω και έχεις και πιθανά θέματα με check engine. Είναι defacto αυτό; Επίσης, από ότι κατάλαβα, δουλεύουν χωρίς άλλες καγκουριές στον κινητήρα. Ακόμα και με μαμά συμπίεση (έστω και αν δεν δίνουν τα μέγιστα εκεί). Ο λόγος είναι ότι δεν σκοπεύω να πειράξω πεταλούδες, κεφαλές, να κάνω ροικές και τπτ άλλο. Το πολύ (το πολύ όμως!) άντε μια φλάτζα από 206 και αυτό μόνο αν είναι απαραίτητο για να δώ αισθητή διαφορά στην απόδοση (επί αυτού, Κώστα, έχει κανα κωδικό της 206 φλάτζας για να δώ πόσο κάνει;). Αν όμως βγάζεις κάρτα με PS επάνω, τότε πώς μπορώ να ξέρω ότι οι PS έιναι όντως PS και όχι μπούμπης; Αν τους πάω στον μπούμπη θα ξέρει να μου πεί;

Αν έιναι όντως άκυροι οι PS για μένα, τότε μένουν μόνο 2 επιλογές, PT51 ή PT50; Εδώ οι σκέψεις έιναι οι εξής: α) Τιμές ίδιες και για τους 2. Και οι 2 θέλουν τα ίδια καλούδια για να δουλέψουν σωστά: followers, cam lube, timing disc καθώς επίσης valve springs και vernier pulleys (τα 3 πρώτα περιλαμβάνονται στο kit του PT50). Valve springs και vernier pulleys είναι εξτρά. Οπότε πάει κοντά στο χιλιάρικο μαζί με εγκατάσταση, το οποίο δεν είναι και λίγο. Όσον αφορά HP, η Kent ισχυρίζεται +12 (χωρίς τπτ άλλο) για τους PT50. Για PT51 δεν ξέρω. Οπότε μέχρι εδώ PT50 = PT51. Σίγουρα ο PT51 θα δίνει κάτι παραπάνω, αλλά χρειάζεται τπτ επιπλέον από τον 50άρι για να δουλέψει σωστά; Μέ μαμά πιστόνια όπως τα δικά μου είμαστε ΟΚ και για τους 2, σωστά - 9.34 βύθισμα έχουν και οι 2 νομίζω. Από άποψη αξιοπιστίας τι παίζει - (Κώστα;)

Έχω πάρει και μια 4άδα BERU ULTRA X Titan UXT1 (UXF 79) για όταν γίνει η δουλεία. Δεν ξέρω πότε τα χαν αλλάξει τελευταία φορά.

Οπότε...

α) PS
β) PT51
γ) PT50
Εννοείται επαναπρογραμματισμός και για α/β/γ .. φλάτζα (206) θέλω απαραίτητα;

Κάτι μου λέει ότι πάω για PT50 εκτός και αν ακούσω πολύ καλές εντυπώσεις από κάποιον που να έχει PT51 εδώ και καιρό και απροβλημάτιστα. Όπως είπα και προηγουμένως, δεν έχω λεφτά και για λύσεις τύπου wossner αλλά και δεν σκοπεύω να σκαλίσω τπτ άλλο στο μοτέρ. Αυτά...
Pughell - Τετ 30 Ιούν 2010, 22:52:39
Θέμα δημοσίευσης:
Πας για προφιλ παραπλησιο των PT50,δηλαδη Schrick,Piper ή Cat 705. Wink
Οι Kent ειναι αδικαιολογητα ακριβοι,ασε που πια βγαινουν μονον σε reprofile και οχι απο νεο μασουρι,οποτε με την ιδια λογικη βαζεις τα μπουμπακια που τα βρισκεις και τζαμπα...

Cat ομως παιρνεις περιπου με 450Ε-500Ε,Schrick με κατι παραπανω απο 500 και Piper καπου στα 600Ε.
Το καλο με ολους τους παραπανω ειναι οτι δεν χρειαζεται απαραιτητα να βγαλεις κεφαλη για φλαντζα 206.
Με τους PS οντως ξεχνας εντελως την καρτα,ελεω overlap και επισης η φλαντζα ειναι must,ασχετα αν δουλευουν και χωρις αυτην.
Κοστος φλαντζας λιγοτερο απο 50Ε...
106 T16 - Τετ 30 Ιούν 2010, 23:01:38
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ Στέλιο κάποια στιγμή έκατσα κ εψαξα και έχω φτιάξει ένα ασύμετρο προφίλ λίγο μικρότερο από μπουμπακι το οποιο το έχω βάλει σε τρια αυτοκίνητα.Συμπίεση 12+ ,55αρα ,μακρύ δίχαλο.Τα αμάξια δουλευουν γραμμικά παντού μέχρι τον κοφτη.Στον Ανδριαννάκη έχω δει 136 τροχό.Θα δώ μήπως έχω την δυναμομέτρηση να την ανεβάσω.
nfx1587 - Τετ 30 Ιούν 2010, 23:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
Thanx Στέλιο

Θα κοιτάξω και αυτές τις μάρκες. Δεν είχα ασχοληθεί καν μέχρι τώρα. Οπότε θεωρείς ότι ακόμα και οι PT51 μου πέφτουν "βαριοί" ή το λές αυτό με βάση μόνο την τιμή;

Anyway, πάω να την πέσω. Μου πήρε 2 μέρες να διαβάσω όλο το ποστ (στη δουλειά) και απ ότι φαίνεται έχω μπόλικο ψάξιμο ακόμα.

Και καλό μήνα.
greenpug106 - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 07:01:05
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου τους εκκεντροφόρους τους εφάρμοσα Δεκέμβριο 2008 και το πρόγραμμα γύρω στον Ιανουάριο.

Μέχρι τώρα δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα λόγω της μετατροπής.
Άλλαξα μόνο μπεκ μετά την μετατροπή αλλά δεν θεωρώ ότι ήταν λόγω της μετατροπής. Ένα από αυτά δεν λειτουργούσε

Το ρελαντί έχει μικρές αρρυθμίες αλλά δεν μου έχει τύχει να σβήσει κλπ.
Και αυτό μόνο όταν είναι κρύο μετά είναι ακόμη καλύτερο.
Οι στροφές είναι λίγο κάτω από 1000.
Αν ψηλώσουν μου είχε πεί και ο Στέλιος ότι θα έτρωγε και περισότερη βενζίνη.

Για φλάντζα νομίχω την είχα πάρει γύρω στα 25 - 30 ευρώ.
Σπίτι έχω τον κωδικό αν θες να ψάξω.

Οι εκκεντροφόροι μπήκαν στα μαμά σήμάδια χωρίς άλλο ρύμθισμα.
Δουλεύουν μια χαρά.

Χωρίς πρόγραμμα έβγαλε 149 ίππους.
Μετά πιθανόν να πήγε 153.
Αν θες την δυναμομέτρηση μπορώ να τη βάλω.
Τους PT50 δεν θα τους σύστηνα γιατί νομίζω είναι πολύ μαλακοί
greenpug106 - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 07:11:27
Θέμα δημοσίευσης:
Α και να προσθέσω ότι οι PS μπαίνουν μόνο σε μονόφυσα.
Το δικό σου είναι τρίφυσο αρά τους απορρίπτεις και αυτούς αν δεν θες να αλλάξεις εγκέφαλο και εγκατάσταση Smile
Pughell - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 07:58:56
Θέμα δημοσίευσης:
106 T16 έγραψε:
Εγώ Στέλιο κάποια στιγμή έκατσα κ εψαξα και έχω φτιάξει ένα ασύμετρο προφίλ λίγο μικρότερο από μπουμπακι το οποιο το έχω βάλει σε τρια αυτοκίνητα.Συμπίεση 12+ ,55αρα ,μακρύ δίχαλο.Τα αμάξια δουλευουν γραμμικά παντού μέχρι τον κοφτη.Στον Ανδριαννάκη έχω δει 136 τροχό.Θα δώ μήπως έχω την δυναμομέτρηση να την ανεβάσω.

Βαγγο σε ασυμμετρο οσα εχω δει(ΡΤ51,Colombo και καποια reprofile δηλαδη),κανενα δεν προσφερε το κατι παραπανω για να πω οτι αξιζε τον κοπο...
Οπως ειπα βεβαια,σε οσα εχω δει.

Στην προκειμενη περιπτωση αν αναφερεσαι σε προφιλ απο νεο μασουρι,πασο,αν προκειται για reprofile ομως,τουλαχιστον απο θεμα λειτουργιας,εγω δεν το επικροτω καν... Confused

Οσο αφορα το θεμα της συμπιεσης,ειμαι καθετος στο πλανισμα της κεφαλης σε τετοιο σημειο ωστε να παει η συμπιεση τοσο ψηλα.
Ο λογος ειναι οτι δεν μενει αρκετος ογκος θαλαμου με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο.Ετσι και αλλιως για να χρειαστει τοσο μεγαλη στατικη,οι εκκεντροφοροι πρεπει να εχουν χαρακτηριστικα ΡΤ52... Scratch
Γενικα,και σε mail που εστειλα προσφατα στην Cat για τους 708,μου ειπαν οτι στα σημαδια που προτεινουν,δεν υπαρχει προβλημα να ακουμπησουν τα πιστονια στις βαλβιδες,αρκει φυσικα να ειναι πλανισμενη η κεφαλη. Sad
Απο οτι καταλαβαινεις δηλαδη,το μοτερ θα επιτυγχανει ικανοποιητικες πιεσεις στους κυλινδρους αρκετα ψηλα,με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο για τις χαμηλες.

Με ενδιαφερει παντως να δω καμπυλες. Very happy
Απο ενα PS που θυμαμαι με τοσο μεγαλη συμπιεση,μετα τις 6500 βουτουσε... Confused
Pughell - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 07:59:42
Θέμα δημοσίευσης:
nfx1587 έγραψε:
Thanx Στέλιο

Θα κοιτάξω και αυτές τις μάρκες. Δεν είχα ασχοληθεί καν μέχρι τώρα. Οπότε θεωρείς ότι ακόμα και οι PT51 μου πέφτουν "βαριοί" ή το λές αυτό με βάση μόνο την τιμή;

Anyway, πάω να την πέσω. Μου πήρε 2 μέρες να διαβάσω όλο το ποστ (στη δουλειά) και απ ότι φαίνεται έχω μπόλικο ψάξιμο ακόμα.

Και καλό μήνα.

Οχι ρε,οι 51 δεν ειναι τοσο αγριοι,η τιμη τους ομως ειναι φαρμακειο για αυτο που προσφερουν... Wink
RoadRunner122 - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 11:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οχι ρε,οι 51 δεν ειναι τοσο αγριοι,η τιμη τους ομως ειναι φαρμακειο για αυτο που προσφερουν... Wink


Για να καταλάβω, οι 51 είναι στο επίπεδο των shrick του Τάκη?
volvos - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:13:59
Θέμα δημοσίευσης:
για πες γιαννακη πως σου φανηκε? Laughing
greenpug106 - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:18:06
Θέμα δημοσίευσης:
Πληροφοριακά παλαιότερα είχα ρωτήσει για τιμές για τους PT51 και η ίδια η εταιρεία μου είχε πει 340 στερλίνες αγορά και 40 μεταφορικά στην Κύπρο.

http://www.kentcams.com/

Παράθεση:
Dear Sir,

Thank you for your recent E-mail, the PT51 cams are £340.00 per pair + shipping of £40.00 GBP, we accept Master/Visa cards


Όσον αφορά τους Schrick την ίδια περίοδο η γερμανική εταιρεία μου είπε 562 ευρώ με τα μεταφορικά μέσα

http://www.sandtler.de


Pos. Artikelnummer Bestellnummer Menge ME Einzel- Rabatt Gesamt M S
Artikelbezeichnung Preis in % EUR W K
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
1 160326E1601 326.E1.601-00 1,00 ST 256,46 netto 256,46 1 1
SCHRICK E-NOCKENWELLE TU5J4
PEUGEOT/CITROEN 16V 1,6L
2 160326A1601 326.A1.601-00 1,00 ST 256,46 netto 256,46 1 1
SCHRICK A-NOCKENWELLE TU5J4
PEUGEOT/CITROEN 16V 1,6L
3 07 07 1,00 ST 0,00 netto 0,00 1 3

POSTPAKET FREI 49,00 1 3
——————
561,92
======
Pughell - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:45:33
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα οι 340 λιρες πρεπει να ειναι ΧΩΡΙΣ το ΦΠΑ. Confused

---

Γιαννη,ναι,οι Schrick του Τακη(και σχεδον ολα τα αναλογα προφιλ) εχουν σχεδον ιδια αποτελεσματα.
Για να καταλαβεις,οι ΡΤ51 ειναι ο εξαγωγης των ΡΤ50 με εναν ελαφρως αγριοτερο εισαγωγης,πaπaρια μεντολες δηλαδη μιας και δεν ειναι καν σε επιπεδο 708 για να πεις οτι δουλευει αποδοτικα.
Για αυτο και 7 στα 10 μοτερ που φορανε 51 ειναι αποτυχημενα και πανε οπως αλλα με μπουμπακια,κλπ...
tesseras - Παρ 02 Ιούλ 2010, 10:09:06
Θέμα δημοσίευσης:
greenpug106 έγραψε:
Α και να προσθέσω ότι οι PS μπαίνουν μόνο σε μονόφυσα.
Το δικό σου είναι τρίφυσο αρά τους απορρίπτεις και αυτούς αν δεν θες να αλλάξεις εγκέφαλο και εγκατάσταση Smile


Μπαίνουν και σε 3φυσσο και μάλιστα με τον μαμά εγκέφαλο του 3φυσσου δεν στεγνώνει πουθενά. Wink
Pughell - Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:44:02
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εννοεις με μαμα προγραμμα στον τριφυσο εγκεφαλο και εκκεντροφορους PS,μαλλον δεν εχεις δει καν τι χαρακτηριστικα εχουν οι PS. Laughing

Μηχανολογικα μπαινουν και σε τριφυσο αλλα για να το κανεις να δουλεψει οπως δουλευει και το μονοφυσο με το προγραμμα της PS,αστο...δεν γινεται.
15 χρονια μετα,κανενας δεν το καταφερε...
tesseras - Παρ 02 Ιούλ 2010, 16:58:22
Θέμα δημοσίευσης:
Εντάξει, μην τρελαθούμε με τα χαρακτηριστικά των ps, είναι αρκετά ήπιοι. Και εγώ μίλησα καθαρά για το ότι δεν στεγώνει πουθενά με 3φυσσο εγκέγφαλο σε αμάξι το οποίο έχει απλώς ανεβασμένη συμπίεση στο 11,5.

Αν και το αμάξι το συγκεκριμμένο που σου λέω σε πρόσφατη δοκιμή με μονόφυσσο με ps έκκεντρα και γνήσιο εγκέφαλο ps, ήταν κόπιες..
Pughell - Παρ 02 Ιούλ 2010, 17:17:06
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα,το ηπιοι ειναι κατι το πολυ σχετικο...
Για τα δεδομενα καποιων σετ που δουλευουν με μηχανικα ωστηρια,ναι,ειναι αρκετα ηπιοι.
Με κριτηριο ομως τα υδραυλικα ωστηρια,δεν ειναι καθολου ηπιοι με 280 μοιρες και σχεδον 2mm βυθισμα στο ΑΝΣ.Ειναι μισο κλικ κατω απο Kent 52αρηδες που σιγουρα δεν ειναι ο ορισμος του ηπιου προφιλ...

Οσο αφορα τα μιγματα και την συμπιεση,δεν εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο ρε...
Επισης για το οτι δεν στεγνωνει,εδω τριφυσο με σκουπα-εξατμιση δουλευει κοντα στο 13:1 νουμερο που αν βαλεις και τους PS(χωρις προγραμμα) θα παει προς το 14...Ε,αν αυτο ειναι ΟΚ σαν νουμερο αναλογιας,τοτε το φτωχο ποσο ειναι; ...16;

Οσο αφορα την δοκιμη,δεν πιστευω οτι εχει καπου αντικρυσμα στην ολη συζητηση. Confused
tesseras - Παρ 02 Ιούλ 2010, 17:50:34
Θέμα δημοσίευσης:
Τη δοκιμή απλά την ανέφερα.. Δεν θελησα δείξω ότι δουλεύει άψογα.. Μην παρεξηγούμαστε Smile
Τη συμπίεση την ανέφερα απλά για την εικόνα του αυτοκινήτου.
Αυτό που ήθελα απλώς να πώ είναι οτι γενικώς, θα δουλέψει και το 3φυσσο με ps. Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα ώστε να πείς ότι θα φτάσεις σε σημείο να το κάνεις μετατροπή σε μονόφυσσο. Εντάξει σίγουρα δεν θα δουλέψει ιδανικά όπως στο μονόφυσσο αλλά για κάποιον που έχει 3φυσσο και ξέρει για ποιόν λόγο θα βάλει ps, και δεν κηνυγάει απλώς κόντρες και υψηλά νούμερα σε ένα dyno, τότε, ναι, πιστεύω μπορεί να τους βάλλει.

Υ.Γ. Αρχικός σκοπός ήταν να γίνει άμεσα πρόγραμμα στο αμάξι αλλά.. δεν θέλω να βγώ off topic για το γιατί έμεινε χωρίς πρόγραμμα.. Cool
Pughell - Παρ 02 Ιούλ 2010, 23:09:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ωπα γιατι καπου παρεξηγηθηκαμε χωρις λογο...
Δεν εννοουσα οτι τα συγκεκριμενα εκκεντρα δεν μπαινουν σε τριφυσο απλα επειδη ενας απο τους λογους για τον οποιο τα προτιμανε ειναι η open loop λειτουργια του μονοφυσου εγκεφαλου,για αυτο και δεν αξιζει να επιλεξεις αυτα τα εκκεντρα με τριφυσο εγκεφαλο.
Σαν εκκεντροφοροι ειναι πολυ καλο προφιλ για μαμα πιστονια δινωντας ισως την καλυτερη αναλογια ροπης/αλογων χωρις να χρειαζονται κατι το extreme,απλα αν δεν μπορεις να βαλεις και το προγραμμα της PS,τοτε γ@μ@ το και βαλε κατι αλλο... Wink
tesseras - Σαβ 03 Ιούλ 2010, 16:44:19
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι κάπως τώρα συνεννοηθήκαμε.. Laughing
Tzive - Παρ 09 Ιούλ 2010, 15:56:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί εκκεντροφόρων σε 106
nfx1587 έγραψε:
4) Μπούμπις - reprofile
++ Τιμή
+ Απόδοση
Αξιοπιστία?
Δεν νομίζω οτι τείθεται θέμα αξιοπιστίας. Είναι το καλύτερο value for money. Στο λέω γιατι έχω περάσει απ'όλα τα στάδια...
volvos - Παρ 09 Ιούλ 2010, 16:00:13
Θέμα δημοσίευσης:
για να σας προλαβω...ολοι εχουμε καποιο φιλο που εχει φορεσει μπουμπακια ριπροφαιλ και πανω κατω ολοι ξερουμε τι παιζει και με ωστηρια και με λιπανση τους και αποδοση τους ζεστο κλπ κλπ κλπ κλπ

μη ξανανοιξετε αυτο το κεφαλαιο αρκετα εχετε σκοτωθει για το θεμα στο 106κλαμπ
Tzive - Παρ 09 Ιούλ 2010, 16:30:52
Θέμα δημοσίευσης:
υπάρχουν και αρκετά νέα profile που δεν χτυπάνε τόσο. επίσηςς με ένα ψυγείο λαδίου λύνεται το πρόβλημα... με ένα καταλυτη περνάει κάρτα και το κόστος είναι εξαιρετικά χαμηλό...
Pughell - Παρ 09 Ιούλ 2010, 16:37:36
Θέμα δημοσίευσης:
Λουκα το κλασσικο 272/9,3 τουλαχιστον ειναι αθλιο τοσο για τα ωστηρια,οσο και για την αποδοση... Confused
Οσο αφορα το ψυγειο λαδιου,αν ειναι να δωσει καποιος 200Ε επιπλεον στο συνολο της βελτιωσης,δινει τα επιπλεον χρηματα για ενα σετ εκκεντρων απο κανονικο μασουρι και λυνεται για παντα το προβλημα.

Πιστευω οτι δεν διαφωνεις στα παραπανω...
Ενδιαφερον ομως το γεγονος οτι εβγαλαν νεα προφιλ.Επειδη δεν ειμαι ενημερος(ειλικρινα),εχεις τιποτα info; Question
Tzive - Παρ 09 Ιούλ 2010, 17:23:45
Θέμα δημοσίευσης:
300 profile έχουν βγει δεν τα ξέρω ακριβώς...

ναι αλλά δεν θα έχει ψυγείο λαδίου... Razz επίσης έχω δει reprofile να ρίχνουν σε αρκετα pt... εξαρτάται για τι χρήση το θέλεις! επιλογές πλέον υπάρχουν ΑΠΕΙΡΕΣ Laughing

Υ.Γ. εγώ πάντως με τα μπουμπάκια μου είμαι πολυ ευχαριστημένος στο ΑΧ Embarassed
Pughell - Παρ 09 Ιούλ 2010, 19:32:18
Θέμα δημοσίευσης:
Κατσε ρε...Δηλαδη το ψυγειο λαδιου εγινε απαραιτητο ξαφνικα;
Γιατι με ενα καλο λαδι,δεν τιθεται θεμα,ακομα και χωρις καν ψυκτρα λαδιου(αυτην του 106). Confused
Απλα το ψυγειο ειναι απαραιτητο για τα reprofile για να αντεχουν τα ωστηρια οποτε απλα δεν βαζεις reprofile και ας μην εχεις ψυγειο. Smile

Οσο αφορα την χρηση παντως,συμφωνω οτι εξαρταται για το τι το θες,αν και ειλικρινα τα μπουμπακια,εκτος απο το πολυ χαμηλο τους κοστος σαν μεταχειρισμενα εκκεντρα,δεν νομιζω οτι προσφερουν τιποτα απολυτος σε σχεση με ενα σετ απο νεο μασουρι.
Οσο για το πως παει το καθενα,χεσε με,ξερεις καλυτερα απο μενα οτι δεν φταινε τα εκκεντρα που το αλλο σερνοταν και το μπουμπακι ξυριζε...
Απλα ο μηχανικος/προγραμματιστης ηταν μλκας για αυτο και δεν πηγαινε. Neutral

Υ.Γ. Στο ΑΧ απο μασουρι δεν φορας ρε τρελε; Question
106PYRGOS - Σαβ 10 Ιούλ 2010, 23:48:20
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
για να σας προλαβω...ολοι εχουμε καποιο φιλο που εχει φορεσει μπουμπακια ριπροφαιλ και πανω κατω ολοι ξερουμε τι παιζει και με ωστηρια και με λιπανση τους και αποδοση τους ζεστο κλπ κλπ κλπ κλπ

μη ξανανοιξετε αυτο το κεφαλαιο αρκετα εχετε σκοτωθει για το θεμα στο 106κλαμπ
εγω παντως που φοραω μπουμπακια κ εχω κανει με τα συγκεκριμενα 120.000χλμ+(το αμαξι τωρα εχει 185.000)δεν εχω αντιμετωπιση ακομα καπιο προβλημα το αμαξι παει μια χαρα ακομα κ με οσα εχω ανοιξει τοσο καιρο τα οποια φοραγαν αλλους επωνυμους εκκεντροφορους,δεν εχω δει μεγαλες διαφορες που να δικαιολογουν το ντορο (κ τα λεφτα) που γινετε για καποια εκκεντρα, 300v crhono motul βαζω συνεχεια κ εχω ξεχασει θορυβους απο ωστηρια.
Pughell - Κυρ 11 Ιούλ 2010, 00:58:07
Θέμα δημοσίευσης:
Μισο λεπτο για να ξεκαθαρισουμε κατι...
Reprofile μπουμπακι που ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ωστηρια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Τωρα το ποσο ευαισθητο ειναι το αυτι του καθενος ειναι αλλη υποθεση αλλα γενικοτερα reprofile που να λειτουργει σαν κανονικοι εκκεντροφοροι,ουτε στον υπνο μας.
106PYRGOS - Τρι 13 Ιούλ 2010, 22:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
γιαυτο αναφερω τα συγκεκριμενα λαδια,απο οταν τα εβαλα καμια σχεση ο θορυβος απο ωστηρια,τον εχει ελαχιστοποιησει οχι εξαφανισει ετσι.ειναι κ θεμα συνηθειας βεβαια τοσα χρονια κ τι να ακουσω τελευταια με powerflex κατω κ peugeot sport κουκουναρα.
Pughell - Τετ 14 Ιούλ 2010, 00:19:58
Θέμα δημοσίευσης:
106PYRGOS έγραψε:
...κ τι να ακουσω τελευταια με powerflex κατω κ peugeot sport κουκουναρα.

Laughing Laughing Laughing
nfx1587 - Τετ 08 Σεπ 2010, 21:57:46
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry που επανέρχομαι πάλι σ αυτό το πόστ μετά από τόσο καιρό. Θέλω απλά να ανακεφαλαιώσω (αν γίνεται κάτι τέτοιο!) σχετικά με τις επιλογές μου.

Τους CAT τους βρίσκω στις 400 λίρες από Αγγλία. Το θέμα είναι ποιους CAT. Έχουμε τις εξής επιλογές:

http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1321705?PN13217xx.js
http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1321718?PN13217xx.js
http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1321708?PN13217xx.js
http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1321735?PN13217xx.js
http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1321714?PN13217xx.js
http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1321715?PN13217xx.js
http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1321719?PN13217xx.js
http://www.catcams.be/800x600/prod01Adata.htm?PN1321703?PN13217xx.js

(ανοίγουν μόνο με Internet Explorer)

Και μια απορία - σε συζητήσεις έχουν αναφερθεί οι 705 και οι 708 - εννοούμε τους 1321705 και 1321708 κωδικούς αντίστοιχα;

Ο κύριος γνώμονας στην επιλογή μου είναι η αξιοπιστία και με βάση αυτό είχαμε 'καταλήξει' ότι κοιτάω κάτι αντίστοιχο με PT51 (τους οποίους απέκλεισα λόγο κόστους + ότι δεν είναι από καινούργιο μασούρι(?) ). Oι CAT ισχυρίζονται ότι είναι από blanks...

Καλή τιμή δεν είναι; Ξέρω ότι θα χρειαστώ και ελατήρια βαλβίδων (τα δικά μου τώρα έχουν 100000km). Τίποτε άλλο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο;

Κάτι ακόμα - βάζοντας φλάντζα από 206, πόσο πάει η συμπίεση; Αποδεκτά όρια ή too much;
Pughell - Τετ 08 Σεπ 2010, 22:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
Περι τιμης,ειναι αρκετα...
400Ε ειναι η τιμη για τα μελη του club οποτε αντε πες λιγο πανω. Confused

Σχετικα με τους κωδικους,ναι,705 ή 798,κλπ ειναι η συντομογραφια των τελευταιων αριθμων απο τον κωδικο τους. Wink

Σχετικα με την κατασκευη τους,και οι 51 ειναι απο καινουργιο μασουρι ρε,οπως και οι Cat. Confused
Ελατηρια δεν χρειαζονται σε καμια περιπτωση,οσο για την φλαντζα,αν εχεις απλανιστη κεφαλη,παει καπου στο 11,2-11,3,νουμερο υπεραρκετο για τα προαναφερομενα προφιλ. Wink
nfx1587 - Τετ 08 Σεπ 2010, 22:28:53
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε αν βρώ τους 51 στα 400Ε να τους προτιμήσω; Βάζω και την φ από 206 και είμαι κομπλέ!? Εκτός από 'υπεραρκετο' το 11,2-11,3 θεωρείται και 'ασφαλές' να υποθέσω;

Ο αντίστοιχος CAT σε σχέση με τον 51, τελικά ποιός είναι - ο 705; Δεν μπορώ να καταλάβω από τα specs και μόνο. Άλλο βύθισμα, διάρκεια κτλ ότι να ναι δηλαδή...
Pughell - Τετ 08 Σεπ 2010, 22:35:45
Θέμα δημοσίευσης:
Λιγο απιθανο να βρεις τους 51 στα 400Ε αλλα ακομα και να τους βρεις,εγω στην θεση σου τουλαχιστον δεν θα τους εβαζα...
Σαν δυναμη δεν πετυχαινουν το κατι παραπανω απο τα υπολοιπα τυπικα συμμετρικα προφιλ των 260 μοιρων με 9+ βυθισμα. Confused
Για ποιον λογο δεν ξερω,παντως δεεεν... Confused

Περι αντιστοιχιας,δεν υπαρχει κατι παραπλησιο με τους 51,ισως γιατι η Kent ειναι και η μοναδικη εταιρια που επιμενει σε ασυμμετρο προφιλ με τετοια χαρακτηριστικα.
Α!Sorry,και η Colombo,η οποια ομως δυστυχως εχει και αυτη παραπλησια αποτελεσματα... Confused

Οι 51,σε αντιστοιχια με Cat ειναι κατι μεταξυ 705 και 708.Μαλλον για να στο πω ακομα πιο καλα,εισαγωγης 708 με εξαγωγης 705. Wink

Οσο αφορα την συμπιεση με την λεπτη φλαντζα,μια χαρα ειναι και απο αξιοπιστια και απο επαρκεια psi. Arrow
nfx1587 - Τετ 08 Σεπ 2010, 22:46:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οι 51,σε αντιστοιχια με Cat ειναι κατι μεταξυ 705 και 708.Μαλλον για να στο πω ακομα πιο καλα,εισαγωγης 708 με εξαγωγης 705. Wink


Στα ίδια λεφτά είναι - ποιόν θα προτιμούσες εσύ? Δεδομένου πάντα ότι το μόνο άλλο που θα αλλαχθεί θα είναι η φλάτζα (γιατί υποθέτω ότι αλλιώς δεν θα δώ αξιόλογη βελτίωση...). Και οι 2 θέλουν λίγο παραπάνω από τη μαμά πίεση να υποθέσω. Αν όχι, θα ήμουν πολύ χαρούμενος να μην αλλάξω ούτε φλάτζα Laughing
Pugobios - Τετ 08 Σεπ 2010, 22:52:49
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι θα ελεγα αν εχεις σκοπο για κατι λαιτ βαλε ρεπροφαιλ φλατζχα για συμπιεση και αν εισαι τριφυσσος αστο ετσι ουτε προγραμμα θελει...α και προτιμω χιλιες φορες Χουρδακη απο μπουμπη...ιδια δουλεια και πολυ φθηνοτερη...αν παλι θες κατι πιο extreme βαλε μηχανικα ωστηρια και γλυτωνεις και το προβλημα με τα ωστηρια που χτυπανε κατι τετοιο ομως αξιζει σε αρκετα extreme προφιλ πανω απο 300/11 + γιατι θες κανα 300αρι για τα ωστηρια...
Pughell - Τετ 08 Σεπ 2010, 23:08:01
Θέμα δημοσίευσης:
Η φλαντζα δεν ειναι υποχρεωτικη καθως μπορεις να παιξεις με το χρονισμα.
Απλα χωρις την φλαντζα θα ειναι πιο ραθυμο στις χαμηλομεσαιες...Αν δεν εχεις προβλημα με αυτο,τοτε μην βαζεις.

Περι επιλογης,σου ειπα...
Τα κορυφαια προφιλ θεωρω οτι τα εχει η Schrick με την Piper οι οποιες ομως ειναι απλησιαστες απο κοστολογιο οποτε για να πεις οτι εχεις αξιολογο value for money,τοτε επιλεγεις κατι αλλο.Ετσι και αλλιως η διαφορα μεταξυ των προαναφερομενων εταιριων και των υπολοιπων,δεν προκειται να ειναι πανω απο 1-2 αλογα...

-----

Κωστα χωρις προγραμμα θα παρει το μοτερ στο χερι με βεβαιοτητα...
Και δεν ειναι θεωρια αλλα υπαρχουν εμπρακτα παραδειγματα.
Οσο αφορα τα reprofile με τις παρενεργειες τους,αν ειναι συνειδητοποιημενος αγοραστης και οχι αρπακολλατζης,τοτε σιγουρα δεν προκειται να επιλεξει κατι τετοιο.

Btw για τον reprofilιστα που προτεινεις,ξεχνα το...
Μετρηθηκε προφιλ του και ειναι αλλου για αλλου τα αμυγδαλα στον ιδιο παντα εκκεντροφορο. Exclamation
nfx1587 - Πεμ 09 Σεπ 2010, 06:53:37
Θέμα δημοσίευσης:
Το reprofile το έχω βγάλει απ το μυαλό μου απ όσα έχω διαβάσει. Προτιμάω να πέσω λίγο όσον αφορά value-for-money, προκειμένου να βάλω κάτι που σίγουρα θα είναι πιο αξιόπιστο. Άντε πάλι ψάξιμο...
Pugobios - Πεμ 09 Σεπ 2010, 08:14:46
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η φλαντζα δεν ειναι υποχρεωτικη καθως μπορεις να παιξεις με το χρονισμα.
Απλα χωρις την φλαντζα θα ειναι πιο ραθυμο στις χαμηλομεσαιες...Αν δεν εχεις προβλημα με αυτο,τοτε μην βαζεις.

Περι επιλογης,σου ειπα...
Τα κορυφαια προφιλ θεωρω οτι τα εχει η Schrick με την Piper οι οποιες ομως ειναι απλησιαστες απο κοστολογιο οποτε για να πεις οτι εχεις αξιολογο value for money,τοτε επιλεγεις κατι αλλο.Ετσι και αλλιως η διαφορα μεταξυ των προαναφερομενων εταιριων και των υπολοιπων,δεν προκειται να ειναι πανω απο 1-2 αλογα...

-----

Κωστα χωρις προγραμμα θα παρει το μοτερ στο χερι με βεβαιοτητα...
Και δεν ειναι θεωρια αλλα υπαρχουν εμπρακτα παραδειγματα.
Οσο αφορα τα reprofile με τις παρενεργειες τους,αν ειναι συνειδητοποιημενος αγοραστης και οχι αρπακολλατζης,τοτε σιγουρα δεν προκειται να επιλεξει κατι τετοιο.

Btw για τον reprofilιστα που προτεινεις,ξεχνα το...
Μετρηθηκε προφιλ του και ειναι αλλου για αλλου τα αμυγδαλα στον ιδιο παντα εκκεντροφορο. Exclamation

αυτο παλι πως γινεται με γυαλοχαρτο τα εφαγε? Laughing Laughing δεν γινεται αυτο ρε συ το πολυ πολυ να μην ηταν ακριβως το προφιλ που ελεγε...οσους εχω ρωτησει γιαυτον που ειπε τα καλυτερα και κανενας δεν ειχε προβλημα με τα εκκεντρα...για το προγραμμα τωρα πιο τριφφυσο με τοσο λαιτ εκκεντρα χτυπησε και ποσα χιλιομετρα ειχε οταν το κανε? Rolling eyes
Pughell - Πεμ 09 Σεπ 2010, 08:51:52
Θέμα δημοσίευσης:
Για το διαφορετικο προφιλ μεταξυ εκκεντρων,ρωτα τον Πετρο να σου πει.
Μετρημενα με "ρολο" κανονικοτατα μαλιστα... Sad

Περι ερωτησης σε αυτους που ειχαν προβληματικα εκκεντρα,γιατι θα το καλαβαιναν;Ουτε εγω θα το καταλαβαινα μιας και δεν ειναι ευκολο να διακρινεις τετοιους μικροκραδασμους στο μοτερ,ασχετα αν στην ουσια ειναι αρκετα καταστροφικοι.

Οσο αφορα το προγραμμα,ο πρωτος που παραδεχτηκε ανοιχτα οτι το μοτερ του εγινε "βρακι" με εκκεντρα και χωρις προγραμμα,ηταν ο Εκτορας απο το Saxo club που το παληκαρι ειχε τριφυσο με μπουμπακια και μαμα προγραμμα και μαλιστα και με συμπιεση.
Επειδη ηταν σχετικος με το "αθλημα",μονος του ειπε οτι το μοτερ ειχε γινει ολο μπλε απο τις θερμοκρασιες και παλι καλα που αντεξε και τοσο.

Τωρα για ολους τους υπολοιπους που εχουν μετρησει με wideband,τα ξερεις καλυτερα απο μενα για τα 13αρια και βαλε που δειχνουν. Confused
Pugobios - Πεμ 09 Σεπ 2010, 14:34:49
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα για τα αλλα δεν γνωριζω κατι μπορω να σου πω προσωπικα για το δικο μου μονο που το ζω...2500 χλμ μεχρι τωρα τα 1500 χωρις προγραμμα και τα μιγματα ηταν λιγο φτωχοτερα απο μαμα και αυτο το ειδα και απο το hall αλλα και απο τα μπουζι...επισης εκανα δοκιμες νυχτα κυριως γιατι παλιοτερα το τελικιαζα και σταματουσα να δω την εξαγωγη μηπως κοκκινισει και ισα ισα που φενοταν μεσα στα σκοταδια οτι κατι εκανε...μετα τα εκκεντρα μπορω να πω ηταν ελαχιστες οι διαφορες Confused σιγουρα με μεγαλυτερα εκκεντρα και συμπιεση θα πραγματα θα ηταν κατα πολυ χειροτερα αλλα με 11.4 συμπιεση και τοσο ηπια εκκεντρα ε δε νομιζω να εχει προβλημα Confused το τι θα γινει τελικα θα φανει οταν το ανοιω για rebuilt καποια στιγμη...
nfx1587 - Πεμ 09 Σεπ 2010, 16:44:32
Θέμα δημοσίευσης:
Κατόπιν έρευνας έχουμε τα εξής

http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product_nav.php?type=C&cat=CM&man=17&engine=19
SAX16BP270H (498 ευρώ) μόνο τα εκκέντρα. Το kit KBSAX16270 (755 ευρώ) έχει Followers, Timing Disc & Lube, τα οποία νομίζω πως χρειάζονται για να γίνει σωστά η δουλειά. Π.χ Valve Springs όντως δεν τα προτείνει η Piper, που σημαίνει ότι σίγουρα δεν χρειάζονται σε αυτά τα πιό 'ήπια' profile (είχες δίκιο Στέλιο)

Ερώτηση - Followers = ωστήρια ?? Lifters τότε τι είναι? Κάποιος να βοηθήσει λίγο με τις ορολογίες

http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schrick%202009%20E.pdf
(0326 E1 601-00 + 0326 A1 601-00) στα 527 ευρώ
Δεν έχει κιτ, οπότε που βρίσκω Followers + Timing Disc κτλ - τα δίνει ως έξτρα?

Στέλιο, ποιό απ τους 2 προτείνεις (ανεξαρτήτως τιμής)? Τα ίδια πάνω-κάτω?
Pughell - Πεμ 09 Σεπ 2010, 21:00:37
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
κοιτα για τα αλλα δεν γνωριζω κατι μπορω να σου πω προσωπικα για το δικο μου μονο που το ζω...2500 χλμ μεχρι τωρα τα 1500 χωρις προγραμμα και τα μιγματα ηταν λιγο φτωχοτερα απο μαμα και αυτο το ειδα και απο το hall αλλα και απο τα μπουζι...επισης εκανα δοκιμες νυχτα κυριως γιατι παλιοτερα το τελικιαζα και σταματουσα να δω την εξαγωγη μηπως κοκκινισει και ισα ισα που φενοταν μεσα στα σκοταδια οτι κατι εκανε...μετα τα εκκεντρα μπορω να πω ηταν ελαχιστες οι διαφορες Confused σιγουρα με μεγαλυτερα εκκεντρα και συμπιεση θα πραγματα θα ηταν κατα πολυ χειροτερα αλλα με 11.4 συμπιεση και τοσο ηπια εκκεντρα ε δε νομιζω να εχει προβλημα Confused το τι θα γινει τελικα θα φανει οταν το ανοιω για rebuilt καποια στιγμη...

Συνελθε ρε,με τις αντοχες που εχει το συγκεκριμενο μοτερ,σε 1500 χιλιομετρα εννοειται οτι δεν μπορεις να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα...
Το αλλο το παληκαρι ειχε κανει πανω απο 50.000 χλμ αν θυμαμαι καλα. Neutral
Περι μιγματων,αφου δεν εχεις wideband ρε,με τι μετρησες,με το halmeter απο τον μαμα λ; Laughing
Ετσι και αλλιως,ακομα και σε φιλτρο-εξατμιση μορφη,τα τριφυσα δουλευουν πολυ φτωχοτερα απο το safeproof 12,5... Confused

Σχετικα με την πολλαπλη εξαγωγης καλα που δεν την ειδες να κοκκινιζει γιατι τοτε θα ειχες παρει και το μοτερ στο χερι...
Σε κανενα ατμοσφαιρικο δεν κοκκινιζει ρε. Exclamation
Pughell - Πεμ 09 Σεπ 2010, 21:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
nfx1587 έγραψε:
Κατόπιν έρευνας έχουμε τα εξής

http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product_nav.php?type=C&cat=CM&man=17&engine=19
SAX16BP270H (498 ευρώ) μόνο τα εκκέντρα. Το kit KBSAX16270 (755 ευρώ) έχει Followers, Timing Disc & Lube, τα οποία νομίζω πως χρειάζονται για να γίνει σωστά η δουλειά. Π.χ Valve Springs όντως δεν τα προτείνει η Piper, που σημαίνει ότι σίγουρα δεν χρειάζονται σε αυτά τα πιό 'ήπια' profile (είχες δίκιο Στέλιο)

Ερώτηση - Followers = ωστήρια ?? Lifters τότε τι είναι? Κάποιος να βοηθήσει λίγο με τις ορολογίες

http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schrick%202009%20E.pdf
(0326 E1 601-00 + 0326 A1 601-00) στα 527 ευρώ
Δεν έχει κιτ, οπότε που βρίσκω Followers + Timing Disc κτλ - τα δίνει ως έξτρα?

Στέλιο, ποιό απ τους 2 προτείνεις (ανεξαρτήτως τιμής)? Τα ίδια πάνω-κάτω?

Followers ειναι τα ωστηρια,τα οποια ομως τα αποκαλουνε και lifters...Γενικα θα τα βρεις με διαφορες ονομασιες. Confused

Σχετικα με την επιλογη απο τα δυο,οι τιμες που εχεις βρει δεν πρεπει να περιλαμβανουν ΦΠΑ και μεταφορικα,τουλαχιστον το site της Piper δεν εχει σιγουρα μιας και αναφερει VAT excluded... Exclamation
Ασχετα με αυτα,οι Piper ειναι ενα κλικ αγριοτεροι και οι Schrick ελαφρως πιο ροπατοι.
Οι διαφορες θα ειναι ελαχιστες βεβαια αλλα αναλογα με το τι θες να κανεις,επιλεγεις και το καταλληλο σετ.
Εγω θα προτιμουσα Piper παντως,μιας και ειμαι peaky χαρακτηρας. Mr. Green
nfx1587 - Πεμ 09 Σεπ 2010, 22:08:56
Θέμα δημοσίευσης:
Η Piper δίνει το power band στις 2000‑7000. Η Schrick δεν λέει και απ ότι φαίνεται βγάζει μόνο ένα προφίλ για το δικό μου. Δεν ξέρω, θα το σκεφτώ και όταν έρθουν και τα λεφτά, τα λέμε τότε. Θα ψάξω να βρώ και κανα άλλο μαγαζί μπας και γλιτώσω τπτ. Είναι ακριβά, αλλά θέλω να γίνει σωστά η δουλειά ακόμα και αν βγάζει κάτι λιγότερο...
greenpug106 - Παρ 10 Σεπ 2010, 06:53:31
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:


Τωρα για ολους τους υπολοιπους που εχουν μετρησει με wideband,τα ξερεις καλυτερα απο μενα για τα 13αρια και βαλε που δειχνουν. Confused


Και το δικό μου με τους PT51, Φλάντζα από 206, σκούπα και χταπόδι με μαμά πρόγραμμα και μέτρηση σε maha με wideband είχε δείξει 13
Pughell - Παρ 10 Σεπ 2010, 08:53:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβως. Wink
Και με μαμα εξατμιση μαλιστα...Φαντασου με ελευθερη που θα πηγαινει η αναλογια... Confused
Pugobios - Παρ 10 Σεπ 2010, 09:58:57
Θέμα δημοσίευσης:
και θεωρειται φτωχο το 13?
volvos - Παρ 10 Σεπ 2010, 10:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
αν εχεις σωστα αβανς και λοιπα χαρακτηριστικα εισαι τελεια εκει στο 13 αρκει το τονιζω να ειναι και οι υπολοιπες παραμετροι ΑΠΟΛΥΤΑ σωστα ρυθμισμενες
Pughell - Παρ 10 Σεπ 2010, 10:06:39
Θέμα δημοσίευσης:
Το εργοστασιακο μοτερ εχετε ιδεα που δουλευει; Question
Pugobios - Παρ 10 Σεπ 2010, 10:38:08
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ξερω οτι ειναι αρκετα πλουσιο(γιαυτο και δεν σπανε) αλλα ποσο?12-12.5?ε παραπανω ειναι υπερβολη..
Pughell - Παρ 10 Σεπ 2010, 17:12:53
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι πολυ πλουσιο,ειναι ακριβως εκει που πρεπει να ειναι για οποιοδηποτε μοτερ το οποιο ειναι κατασκευασμενο να στροφαρει συνεχως 7000 στροφες...
Ενα μαμα μονοφυσο δουλευει σχεδον στο 12,5 οταν το αντιστοιχο mini gr A μοτερ δουλευει κοντα στο 12.Ενταξει,σε καμια περιπτωση ουτε το 12 ειναι το ιδανικο για καθημερινη χρηση αλλα οτιδηποτε πανω απο το μαμα ειναι ρισκο.
Οποτε το 13 σιγουρα δεν ειναι αξιοπιστο και μην μου αρχισετε(γενικα αναφερομαι Κωτσο,οχι προσωπικα) οτι το εργοστασιο δεν ξερει γιατι το βραβειο ανοιχτης παλαμης θα ειναι ολο δικο σας... Evil
nfx1587 - Παρ 10 Σεπ 2010, 18:38:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως με το 11.2-11.3 (όταν με το καλό) μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος Laughing
Pughell - Παρ 10 Σεπ 2010, 19:13:11
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν λεμε για συμπιεση ρε αλλα για αναλογια μιγματος. Laughing
nfx1587 - Παρ 10 Σεπ 2010, 19:18:22
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν λεμε για συμπιεση ρε αλλα για αναλογια μιγματος. Laughing


Embarassed
Pugobios - Σαβ 11 Σεπ 2010, 11:27:05
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι ενω λενε οτι το 14.7 ειναι το ιδανικο στοιχειομετρηκο ολοι κανουμε τα μιγματα πλουσιοτερα απο αυτο?σε τι ειναι ιδανικο ακριβως?
Pughell - Σαβ 11 Σεπ 2010, 17:02:40
Θέμα δημοσίευσης:
Το στοιχειομετρικο(14,7) με το ιδανικο(για καθε μοτερ) δεν εχουν καμια απολυτως σχεση...
Το στοιχειομετρικο ειναι ενα καθαρα θεωρητικο νουμερο κατα το οποιο γινεται τελεια καυση αναμεσα σε βενζινη και αερα.
Αυτο ομως δυστυχως δεν εχει καμια απολυτως εφαρμογη σε πραγματικες συνθηκες.
nfx1587 - Τρι 21 Σεπ 2010, 17:47:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ας βγούμε για λίγο εκτός θέματος - σε κάτι δλδ πιο άγριο...

Με τους PT52 τι χρειάζεται για να γίνει σωστά η δουλειά - δηλ. 'να δέσει το γλυκό';

Όσον αφορά harware υποθέτω ότι χρειάζονται επιπλέον πιστόνια και αύξηση συμπίεσης (πόσο;). Φτάνει η 206 φλάτζα ή θα χρειαστούν επιπλέον καγκουριές για την συμπίεση; Pulleys - θέλουν και αυτά άλλαγμα;

Κάρτα βγάζεις με τους PT52; Ο ΟΕΜ καταλύτης θα μου μείνει στο χέρι; Κάποιο άλλο αρνητικό (εκτός από το θέμα του ρελαντί);

Κοιτάω δλδ να δω αν η λύση PT52 (που σαφώς θα ανέβαζε αισθητά επιδόσεις σε σχέση με κάτι 270-ήπιο, το οποίο κοιτάω μέχρι στιγμής) είναι 'μονο' τα 500 ευρώ για τα wossner Confused
Pughell - Τρι 21 Σεπ 2010, 17:52:18
Θέμα δημοσίευσης:
Για να δουλεψει σωστα 52αρι μοτερ θελεις οπωσδηποτε πιστονια.
Καρτα φυσικα και δεν βγαζει οπως επισης το ωφελιμο φασμα ειναι 4500-κοφτης.

Επισης σε καμια περιπτωση δεν συνδυαζεται με οτιδηποτε λιγοτερο απο 14/60 οσο αφορα το Κ/Π και μαλιστα ειναι οριακα μακρυ απο σχεσεις(δεν εννοω Κ/Π Exclamation ) ωστε απο αλλαγη σε αλλαγη να βγαινει εκτος ωφελιμου φασματος.
drdino - Τρι 21 Σεπ 2010, 18:54:01
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το στοιχειομετρικο(14,7) με το ιδανικο(για καθε μοτερ) δεν εχουν καμια απολυτως σχεση...
Το στοιχειομετρικο ειναι ενα καθαρα θεωρητικο νουμερο κατα το οποιο γινεται τελεια καυση αναμεσα σε βενζινη και αερα.
Αυτο ομως δυστυχως δεν εχει καμια απολυτως εφαρμογη σε πραγματικες συνθηκες.


Άσχετο, αλλά δεν είναι απόλυτο αυτό, μερικά αμάξια δουλεύουν με στοιχειομετρικό.
Pughell - Τρι 21 Σεπ 2010, 18:57:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιο ρε...,
Συμβατικο μοτερ(και δεν εννοω αμεσου ψεκασμου),ποτε δεν δουλευε με τετοιες αναλογιες. Confused
drdino - Τρι 21 Σεπ 2010, 19:19:26
Θέμα δημοσίευσης:
Υβριδικοφάσεις με atkinson πχ, open loop παντού κλπ.
bab2112 - Τρι 21 Σεπ 2010, 19:32:45
Θέμα δημοσίευσης:
πωω!! φτωχεια καταραμενη...
αλλα παμε σε διαφορετικο κυκλο λειτουργιας του μοτερ δλδ οχι otto αλλα atkinson.
volvos - Τρι 21 Σεπ 2010, 22:00:52
Θέμα δημοσίευσης:
και μη ξεχναμε το περιφημο κυκλο σαλεξ που ακομα περιμενουμε να δουμε να δουλευει... Laughing
a1ex - Παρ 15 Οκτ 2010, 15:41:16
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια ξερει κανεις αν μπορω να βαλω εκκεντροφόρους aftermarket που ειναι για 106 rallye 16v σε κεφαλαρι απο c2 vts?
Pughell - Παρ 15 Οκτ 2010, 20:12:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,μπαινουν κανονικα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr