obelixoulis έγραψε: |
Γεια σας ξανα. Ειχα και παλαιοτερα εγγραφη στο PSclub αλλα δεν με δεχεται πλεον ![]() ![]() Στο θεμα μας ομως.... Σε ενα 206 GT μοντελο 2001 πρεπει να αλλαξω μοτερ (μου το εκλεψαν, εσπασαν το καρτερ σε χωματοδρομο κι εκλεψαν και 2 τραπεζες ![]() Θελω να μαθω ποσο ευκολο ειναι απο 2.000 cc που ειναι τωρα, να βαλω κατι σε 1.800 κι οσο ποιο κοντα σε δυναμη διοτι το εχω για ταξιδια (Αθηνα-Καλαματα). Πρωτα με ενδιαφερει αν γινεται και με τι αλλες αλλαγες κι υστερα θα δω και το κοστος της αλλαγης και την διαδικασια να ειναι νομιμο οποσδηποτε. Ευχαριστω εκ των προτερων Τακης. |
SnakeMJK έγραψε: |
για νόμιμο, δεν κοιτάς καθόλου τα 1.8 κυβικά... ή πας πάλι σε δίλιτρο (ίσως από RC για να είσαι κ πιο δυνατός) ή στα 1.6. κόστος για 1.6 νομίζω κοντά στα 1,5 με 2 χιλιάρικα κομπλέ τιμή να υπολογίζεις. |
obelixoulis έγραψε: | ||
Μπορεις να γινεις ποιο συγκεκριμενος για τον 1.8? Αν βαλω RC θελω κι εγκεφαλο κι αλλες αλλαγες? |
SnakeMJK έγραψε: |
για να είναι νόμιμο θα πρέπει το αυτοκίνητο να βγαίνει απ το εργοστάσιο με το συγκεκριμένο μοτέρ. και το 206 δεν είχε ποτέ 1.8 κινητήρα απ το εργοστάσιο, άρα νομιμότητα δεν υφίσταται. |