PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - πολλαπλη εισαγωγης απο 1300 8v σε 1600 8v

gourtz - Σαβ 12 Ιούν 2010, 16:46:53
Θέμα δημοσίευσης: πολλαπλη εισαγωγης απο 1300 8v σε 1600 8v
καλυσπερα σε ολους εχω ενα 206 με μοτερ 1600 8v rallye........ με πλαστικη πολλαπλη τωρα κ θα βαλω στις ερχομενες μερες απο 1300 8v rallye την αλουμινενια..... θελει καμια πατεντα για να μπει η κομπλε μπαινει μονο με τους αισθητηρες θελουν μονο επεκταση τα καλωδια?
Giannis307 - Σαβ 12 Ιούν 2010, 21:40:58
Θέμα δημοσίευσης:
οπως ειναι μπαινει
gourtz - Σαβ 12 Ιούν 2010, 23:44:17
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω man θα δειξει η νεκροψια την δευτερα μαλον..........
Road_Runner - Κυρ 13 Ιούν 2010, 04:19:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το μοτερ ειναι ραλλυ μπαινει. Γιαυτο αλλωστε λεγεται εισαγωγη απο ραλλυ Wink
gourtz - Κυρ 13 Ιούν 2010, 06:47:09
Θέμα δημοσίευσης:
απο ραλλυ ειναι κ ολοι οι αισθητηρες τεριαζουν οι φισες κανονικα........ απο οτι φαινεται
gourtz - Τρι 15 Ιούν 2010, 18:31:55
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον παιδια την εβαλα σημερα προεκταση ηθελε μονο το μοτερακι ρελαντι πιο μακρυ καλωδιο.......

αλλα μ κανει ενα προβληματακι αν πατησω γκαζι η σταματημενος η περισσοτερο στο δρομο αν ανοιξω κοφτεσ πχ πατησω συμπλεκτη αργει να απεσει κ πεφτε ιμε τισ 2500 3000 περιπου κ σιγα σιγα πεφτει.....
τι παιζει να ειναι κανενα μοτερακι ρελαντι να ψιλο κολλαει?
Pughell - Τρι 15 Ιούν 2010, 19:35:48
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,απλα εχει αλλαξει αρκετα η αναλογια μιγματος του μοτερ.
Εκτος φυσικα και αν καπου χανει αερα...
gourtz - Τρι 15 Ιούν 2010, 22:36:45
Θέμα δημοσίευσης:
μαλον εχει προβλημα το μοτερακι ρελαντι μαλον οχι το μοτερακι καποιο καλωδιο ειναι καπου κομμενο........ καλο ξεμπερδεμα τωρα...... δεν δουλευει καθολου το μοτερακι κ δοκιμασα κ αλλο θα κοιταξω λιγο τα καλωδια αλλιως ηλεκτρολογο μπας κ βγαλει ακρη.....
gourtz - Τετ 16 Ιούν 2010, 16:30:05
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα σε ολους κ παλι...

λοιπον το προβλημα ειναι οτι δεν κραταει ρελαντι..... κ αναγκαστικα εχω τραβηξει λιγο την ντιζα για να ειναι γυρω στις 850 rpm αλλα αν ανοιξω 3 η 4000rpm αργει να πεσει το γκαζι λογικο αν βαλω την ντιζα στην κανονικη της θεση τοτε δουλευει για για λιγο κανονικα κ σβηνει....

μετα απο πολλες δοκιμες το μοτερακι ρελαντι δουλευει κανονικα οπως κ ολοι οι αισθητηρες.......

ο μηχανικος μ ειπε οτι ειναι απο το προγραμμα κατι με το μειγμα οτι ειναι πλουσιο κ οτι μπερδευει ο λαμδα κ ρυχνει τις στροφες κατι τεοτια.....
τι μπορει να ειναι ρε παιδια....? εχω ξενερωσει με το θεμα .......
Pughell - Τετ 16 Ιούν 2010, 17:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
Να πεις στον μλκα που πηγαινεις για μηχανικο,οτι οταν βαζεις μια πιο ροικα ικανη εισαγωγη,το μιγμα γινεται πιο φτωχο και οχι πιο πλουσιο(τον κρετινο)... Evil

Απο εκει και περα,αν αποκλεισατε το γεγονος του να τραβαει αερα,τσεκαρετε καλα τις υποπιεσεις που εχει το 1300αρι.
Απο οτι καταλαβα,αποκλειεται να δουλευεις με ηλεκτρικα Marelli 8P40 ή 8P16 οποτε δειτε τι παει στραβα με τα του ελεγχου του μοτερ. Sad
Nik_psa - Τετ 16 Ιούν 2010, 17:17:00
Θέμα δημοσίευσης:
Kλασική περίπτωση βλάβης που ο οδηγός μπερδέβεται με το αυτοκίνητο και πάει στον μάστορα να βγάλει το φίδι από την τρύπα! Λοιπόν από την στιγμή που όλοι οι αισθητήρες είναι οκ και δεν τραβάει αέρα από κάπου η εισαγωγή η λύση είναι να τσεκάρεις το ποτενσιόμετρο από τις παραμέτρους ενώ το αμάξι δουλεύει πόσες μοίρες είναι ανοιχτό και αν διαβάζει ρελαντι. Ανοίγεις την πεταλούδα για να κρατήσει ρελαντί από την βίδα που την ρυθμίζει (το 1.6 θέλει πιο πολύ αέρα από το 1.3) μόνο προσέχεις να μη διαβάσει παραπάνω μοιρες γιατί τότε διαβάζει μέση και κρατάει ψηλά τις στροφές...
gourtz - Τετ 16 Ιούν 2010, 18:28:45
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω ρε παιδια sos
z@ck! - Πεμ 17 Ιούν 2010, 12:45:26
Θέμα δημοσίευσης:
αγορινα ξανατσεκαρε καλα ολα τα σωλινακια και πιο πολυ αυτο του map.....
Α.... και ο μηχανικος σου θα επρεπε να το βαλει στο διαγνωστικο.... εκει κανει μπαμ αν περνει απο καπου αερα και πως προσπαθει να διορθωσει ο εγκεφαλος τα μιγματα.....
reselie - Πεμ 17 Ιούν 2010, 14:43:02
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
αγορινα ξανατσεκαρε καλα ολα τα σωλινακια και πιο πολυ αυτο του map.....
Α.... και ο μηχανικος σου θα επρεπε να το βαλει στο διαγνωστικο.... εκει κανει μπαμ αν περνει απο καπου αερα και πως προσπαθει να διορθωσει ο εγκεφαλος τα μιγματα.....


και αν η θυρα του διαγνωστικου δεν λειτουργει λογο της μετατροπης?
gourtz - Πεμ 17 Ιούν 2010, 16:15:10
Θέμα δημοσίευσης:
μαγος εισαι???? δεν δουλευει....
gourtz - Πεμ 17 Ιούν 2010, 16:16:28
Θέμα δημοσίευσης:
και αν χανει καπου ρε παιδια αερα επρεπε ννα δουλευει περισσοτερες στροφες....οπως αμα βγαλω μια υποπιεση πχ ανεβαζει πολλες....
Pugobios - Πεμ 17 Ιούν 2010, 22:14:21
Θέμα δημοσίευσης:
τραβάει το αμάξι καθόλου?έχει διαφορά η σέρνεται?
gourtz - Πεμ 17 Ιούν 2010, 22:34:39
Θέμα δημοσίευσης:
ναι καμια σχεση με πριν.......σημερα το εφερε σε ενα επιπεδο που δουλευει λιγο καλυτερα αλλα με πατεντες με το βιδακι της πεταλουδας απο εκει που εσβηνε
αρχισα κ το βιδωνα λιγο ωστε να μην κανει διαφορα σημερα κ κατι κουλο με τα πολλα κ δοκιμες παλι κτλ.... σε καπια φαση δουλευε κανονικα......
αλλα ειναι πολυ ευαισθητο δλδ με το που αναψω ανεμιστηρα τερμα αρχιζουν κ πεφτουν οι στροφες κ σβηνη αν βαλω aircondition σβηνει......... τα ιδια.... αλλα κ με το aircondition to εκανε κ πριν .



δηλαδι ενω οταν τραβαμε ενα φορτιο πχ aircondition η ρευμα γενικα φωτα ανεμιστηρα αντισταση η οτιδιποτε κ το μοτερ εκεινη την ωρα πρεπει να κρατησει το ρελτναι του αυτο δεν το κραταει κ σβηνει,. μπας κ ειναι κανενας map κανενας λαμδα τπτ?
Pugobios - Πεμ 17 Ιούν 2010, 23:42:46
Θέμα δημοσίευσης:
αν κρίνω απο την υπογραφή σου πίτα στον ήχο είσαι...για τσέκαρε λίγο τα ρεύματα σου...πριν κρατούσε κανονικά ρελαντί ή όλα αυτά τώρα εμφανίστηκαν?
gourtz - Παρ 18 Ιούν 2010, 06:24:22
Θέμα δημοσίευσης:
τα προβληματα αρχησαν με το που εβαλα την πολλαπλη..........ασχετα με τον ηχο.....
reselie - Παρ 18 Ιούν 2010, 10:29:09
Θέμα δημοσίευσης:
gourtz έγραψε:
τα προβληματα αρχησαν με το που εβαλα την πολλαπλη..........ασχετα με τον ηχο.....


Yπαρχει πιθανοτητα(ρωταω,μπορει να πω και βλακεια Twisted evil ) να εχει προβλημα καποιο καλωδιο απο τα φυσακια εκει και να γειωνει πανω στην εισαγωγη Question Question Question (δεν ξερω βεβαια απο την πλευρα της εισαγωγης που μπορει να γειωνει μιας και εχει φλατζα αναμεσα στο μπλοκ...)

Αlso μαζι με την εισαγωγη αλλαξες και τον map ή οχι?
gourtz - Παρ 18 Ιούν 2010, 15:30:54
Θέμα δημοσίευσης:
οχι δεν εχω αλλαξει map γτ αυτος που εχω τωρα κ με την προιγουμενη πολλαπλη ειναι εξωτερικος με σωληνακι το συνδεω στην πολλαπλη... το σκεφτικα μιπως μια στο εκατομηριο ειναι ο map αλλα δεν εχω αλλο να δοκιμασω... αυτος που εχω ειναι 100 kpa κανει για 1600 8v με εκκεντροφορο προγραμμα εισαγωγη απο 1300 κτλ ??????
gourtz - Σαβ 19 Ιούν 2010, 13:36:17
Θέμα δημοσίευσης:
σημερα αλλαξα κ το προγραμμα για αλλη μια φορα εβαλα peugeot sport.... παλι τα ιδια με το ρελαντι.....\


αλλα εγινε κατι που μου κινησε λιγο την περιεργια...... προσπαθουσα να βαλω την σωληνα απο την πεταλουδα στην σκουπα κ κουνησα το καλωδιο του ποτενσιομετρου μαλον κ μετα μολις εβαλα μπρος δουλευε 2000rpm...
μετα την ωρα πυο δουλευε ετσι κουναγα το καλωδιο στην φισα κ επεζε κ αν την εβγαζα απο πανο επεφταν οι στροφες στις 850 χωρις να σβηνη χωρις νακ ναιε νουμερα.....


σε πρωτη φασγ θα κοψω την φισα να βαλω τριακοσσακια να ειμαι σιγουρος οτι δεν παιζει κατι απο εκει ......
παιζει παντως ναα εχει προβλημα το ποτενσιομετρο?
gourtz - Σαβ 19 Ιούν 2010, 13:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
μιπως ξερει κανενας την map πρεπει να εχει κανονικα???/ σε 1600 8v Με εκκεντροφορο πολλαπλη κ πεταλουδα απο 1300 κ προγραμμα...... αυτος που εχω ειναι aftermarket μαλον κ ειναι σιγουρα 100 kpa
gourtz - Κυρ 20 Ιούν 2010, 18:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον σημερα παιδια μετα απο μερικες δοκιμες κτλ ειπα να κοιταξω τα καλωδια στους αισθητηρες οτι ειναι οκ.... και εβγαλα την φυσα του εγκεφαλου κ μετραγα καθε Pin του αισθητηρα με το αντιστοιχο του εγκεφαλου κ ειδα οτι μοτερακι ρελαντι ειναι κ τα 4 καλωδια αλλα........ στο ποτενσιομετρο ειδα οτι με στην φυσα ελεγε 1-2-3 κ στον εγκεφαλο ειναι τα Pin 14 - 16 - kai 30 k ειδα οτι τα καλωδια 2-3 στο ποτενσιομετρο ηταν αναποδα ηθελαν τραμπα...... τα εκανα κ ειδα οτι δουλευει λιγο πιο σταθερακ δεν σβηνει απλα κολαει το γκαζι παλι λιγο...... αλλα εχει πιο γρηγορη επιταχυνση οχι τρελα πραγματα αλλα εχει κ μετρησα το ποτενσιομετρο με πολυμετρο κ ενω λεει το manual oti με κλειστει πεταλουδα πρπεει να εχει 1360ωμ min κ τερμα ανοιχτη 7000ωμ max και εμενα μου εχει κλειστει 1700 περιπου τωρα κ ανοιχτη μεχρι την μεση φτανει τα 3500 κ μετα αν την ναοιξω τερμα μενει το ιδιο η πεφτει......... εχει τυχει σε κανεναν να κολαει το ποτενσιομετρο? κ να του κανει νουμερο στο ρελαντι..... η να κολαει το γκαζι?
Pughell - Κυρ 20 Ιούν 2010, 18:25:22
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει περιπτωση η εισαγωγη που εβαλες να εχει πειραγμενη πεταλουδα; Question
gourtz - Κυρ 20 Ιούν 2010, 18:31:54
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ειναι λιγο ανοιγμενη..... στην εσωτερικη πλευρα απο την ακρη που μπαινει το κολλαρο μεχρι το κλαπετακι...... στο σημειο που κλεινει η πεταλουδα δεν εχει πειραχτει καθολου...... να πεις οτι χανει η οτιδιποτε τετοιο..
gourtz - Κυρ 20 Ιούν 2010, 18:36:01
Θέμα δημοσίευσης:
μπας κ ξερει κανενας τι map εχει το 1600 8v? εχω τωρα 100 kpa, 1bar δηλαδι..
Pughell - Κυρ 20 Ιούν 2010, 18:36:24
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως το κλαπετο δεν εφαρμοζει καλα;
Γιατι το να κολλαει το ρελαντι ειναι σημαδι που δειχνουν ανοιγμενες πεταλουδες...

Αν εχεις καποιον γνωστο,δοκιμασε μια μαμα πεταλουδα για καθε ενδεχομενο. Confused
gourtz - Κυρ 20 Ιούν 2010, 18:46:44
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω ρε μαν θα το κοιταξω αν κ το βλεπω να δουλευει καλυτερα παντως τωρα δνε μ κανιε σβησιματα κτλ ..... απλα δουλευει πιο ψιλλα λιγο τορελταντι κ κολλαει αλλα θα το κοιταξω λιγο ακομα.... αλλα απο οτι μετρησα το ποτενσιομετρο με το πολυμετρο απο την μεση κ μετα τα εχανε στα ωμ ενω επρεπε να ανεβαινει ρυθμικα μου φτανιε μεχρι ενα σημειο κ μετα μου φαινεται οτι κανιε διαφορα........` θα το βγαλω καπια στιγμη εξω να ειμαι σιγουρος.... αλλα αν ξεβιδοσω λιγο το βιδακι της πεταλουδας παιζει καλυτερα κ δνε κολαει το γκαζι καθολου... απλα θελω να δοκιμασω εναν Map αλλο κ ενα ποτενσιομετρο για να δω οτι ειναι οκ αυτα που εχω αλλα δνε εχω βρει κανεναν που να εχει ........ Confused
Masta_Killa - Τετ 14 Σεπ 2011, 15:40:52
Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3-1.6
φιλε το ιδιο προβλημα εχω και εγω τελικα πωσ τα καταφερεσ???πεδευομαι εδω και 3 μερεσ τωρα
gourtz - Τετ 14 Σεπ 2011, 16:49:50
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μ εχεις πμ
Masta_Killa - Τετ 14 Σεπ 2011, 19:40:33
Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγη 1.3-1.6
σου εστειλα πμ φιλε
Ghost Dog - Τετ 14 Σεπ 2011, 20:08:50
Θέμα δημοσίευσης:
Γραψτε και εδω τι κανατε, γιατι μπορει να εχουν και αλλοι το ιδιο προβλημα...... Confused
gourtz - Τετ 14 Σεπ 2011, 21:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια εμενα παντως με την εισαγωγη μ ειχε ενα καλωδιο λαθος στο ποτενσιομετρο..... μετα επεξε πολυ καλυτερα αλλα οι συγκεκγριμενες πεταλουδες εχουν λιγο μπλεξιμο μεχρι να παιξουν σωστα ρυθμισμα το βιδακι της πεταλουδας κ ρυθμισμα το ποτενσιομετρο.

το ποτενσιομετρο πολλοι λενε δεν εχει διαδρομη για να παιξει το συγκεκριμενο κ ομος ενα δυο χιλιοστα που εχει εχει τρελη διαφορα.........
απλα θελει ενα συνδιασμο ποτενσιομτρεο με το βιδακι της πεταλουδα κ βολτε βολτες βολτες βολτες μεχρι να παιξει σωστα κ να παιξει σωστα οχι μονο εκεινη την ωρα αλλα κ οταν ειναι κρυο το αυτοκνιητο γτ εκεινη την στιγμη μπορει να παιξει αλλα αν το βαλουμε κρυο το μοτερ μπρος να μην κραταει ρελαντι καλα η να ειναι ανεβασμενο,...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr