Ilias207Rallye έγραψε: |
Ρε παιδια ειπαμε ποσο να κοψει πια?
Δεν την εχω βαλει βεβαια, αλλα θα την βαλω συντομα. Ειναι μια απλη και ευκολη λυση για οποιον θελει να ακουγεται. Και επισης αν νομιζεις οτι σε κοβει, 3 βιδες ειναι, την βγαζεις και τελειωσε. Για καθημερινη χρηση εγω πχ που θελω να ακουγομαι, θα με βολεψει μια χαρα. Αν ειναι να κανω καποιο πατημα και κοβει πια τοοοοοσο πολυ, την βγαζω για το πατημα και ολα καλα. |
tasos207RC έγραψε: |
Στις υψηλες στροφες που θελεις το αμαξι να δινει,δεν νομιζω να κοβει γιατι ρουφαει αβερτα αερα κ οι αλλαγες γινονται γρηγορα κ δεν τον πετας ολον εξω.Τωρα μεσα στην κινηση μπορει να lagαρει ελαχιστα παραπανω απο το κανονικο. |
galetas710 έγραψε: |
..ταριφα το χει το 2μισαρι αυτη η forge!!
το σωληνακι το μαυρο τι ρολο παιζει; |
android έγραψε: | ||
Ολες τετοιου τυπου σκαστρες με σωληνακι δουλευουν...εχει πιεση το αμαξι την παταει ,αφηνεις γκαζι δεν εχει πιεση και τσουφ... |
galetas710 έγραψε: | ||||
ok..το προσεξα καλυτερα και καταλαβα πως δουλευει.. εκτος απο το "τσουφ" δηλαδη τι μπορει να μας δωσει παραπανω απο την s3;..κι αν καποιος θελει να ακουει τη σκαστρα υπαρχει και ο ανταπτορας.. |
android έγραψε: |
H μαμα εχει ενα καλο ομως...δουλευει παντα close και οταν χρειαστει ανοιγει οι αλλες πρωτα πρεπει να σηκωσει πιεση να για να κλεισει...γενικα εμενα μου αρεσει ολο αυτο το set up στο αμαξι μας που δουλευει αναποδα,δειχνει πιο αμεση αποκριση |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Όντως, οι κλασικές σκάστρες ανοιχτού τύπου έτσι είναι. Για τη συγκεκριμένη δεν γνωρίζω γιατί δουλεύει "κάπως" παρόμοια με την εργοστασιακή, ναι μεν έχει σωληνάκια αλλά η φίσα δεν καταργείται. Πιθανον να είναι και αυτή πάντα κλειστή. Ίδωμεν.. |
android έγραψε: | ||||
δεν ξερω ακριβως πως ειναι αυτη.Η φυσα απλα ισως υπαρχη για να μην βγαζει σφαλμα γιατι με ξεφυσομενη σκαστρα δεν πας πουθενα |
android έγραψε: |
H μαμα εχει ενα καλο ομως...δουλευει παντα close και οταν χρειαστει ανοιγει οι αλλες πρωτα πρεπει να σηκωσει πιεση να για να κλεισει...γενικα εμενα μου αρεσει ολο αυτο το set up στο αμαξι μας που δουλευει αναποδα,δειχνει πιο αμεση αποκριση |
giannis27 έγραψε: |
κ στις 2 σκάστρες υπάρχουν (ανοιχτού τύπου/κλειστού τύπου ) υπάρχουν 2 σωληνάκια.
χοντρικά το κάτω σωληνάκι επικοινωνεί με τον χώρο τις τουρμπίνας όπου υπάρχει πίεση κ το πάνω σωληνάκι καταλήγει σε ένα κλειστό χώρο πάνω από το έμβολο τις σκάστρας . |
giannis27 έγραψε: |
έχει απλά σε μπερδεύει η φώτο!
πριν λίγες ώρες την είχα λυμένη στα χέρια μου ![]() |
michael-grivas έγραψε: |
Την έχω βάλει εγώ την σκαστρα.
Μπορώ να πω με σιγουριά ότι κάνει δουλειά. Όταν είχα το αμάξι υβρίδιο με την s3 είχα προβλήματα με την πίεση (έχανε). Άλλαξα συνολικά 2 σκαστρες s3 και είχα το ίδιο πρόβλημα. Η forge έχει πολύ πιο γερά σωθικά και τοποθετείτε ακριβώς όπως η μαμά. |
giannis27 έγραψε: |
πως είναι δηλαδή στη δικιά σου?
μήπως σε μπερδεύει η οπτική γωνία? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Μιχάλη, ποιά S3 είχες? Του facelift ή αυτή με τη μεμβράνη? |
giannis27 έγραψε: |
πως είναι δηλαδή στη δικιά σου?
μήπως σε μπερδεύει η οπτική γωνία? |
recife_rallye έγραψε: |
νομιζω πως εχει δικιο ο φιλος,διοτι προσπαθησα να βαλω σε ενος φιλου μονο τα εντοσθια απο ς3 και ενω με τη μαμα κρατουσε 1.4 με 1.3 στον κοφτη,με την ''αναβαθμισμενη'' δεν μπορουσε να σηκωσει πανω απο 1.1 μπαρ..περιεργο!!
Στου σακις λεμαν παντως δουλεψε...σε εκεινο οχι! ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Πίεση δουλεύει 1.25 max. Το θέμα θεωρώ πως είναι κατασκευαστικό σε αυτή τη περίπτωση. Αν μπορεί κάποιος ας επιβεβαιώσει τη διαφορά των τουρμπινών στο πάτημα της σκάστρας (εσωτερικά), μεταξύ f/l και pref/l 207.
Ακόμα και το καβούκι της vag να έβαζα πάλι θα έχανε κάποια στιγμή. Εγώ έβαλα μόνο τα σωθικά, αρχικά δεν έβαλα το Ο-ring από την S και μόλις πάταγα τέρμα γκάζι ξεφούσκωνε εντελώς. Παρά την απογοήτευση έκανα και μια δεύτερη προσπάθεια όπου και έβαλα το O-ring ενώ τη συναρμολόγησα πολύ πιο προσεκτικά, δούλεψε καλά για κάποιες μέρες χωρίς προβλήματα αλλά ύστερα άρχισε τα ξεφυσήματα που μέρα με τη μέρα γίνονταν πιο έντονα. Όταν έλυσα τη σκάστρα για να βάλω πάλι τη μαμά είδα ότι γύρω από το O-ring (εκεί που πατάνε να σωθικά με το καβούκι) είχε χαλαρώσει. Οπότε αν κρίνω από αυτό το γεγονός μάλλον από εκεί έχανε πίεση. Ακόμα και τις μέρες που δούλευε (φαινόταν ότι δούλευε δλδ) το αμάξι πρέπει να έχανε πίεση γιατί με τη μαμά σκάστρα θαρρώ πως πάει αρκετά καλύτερα. Κρίμα γιατί από ήχο έσκιζε ενώ και στο φούσκωμα η τουρμπίνα ακουγόταν πολύ πιο όμορφα μιας και με τη μαμά σκάστρα που έχει μεμβράνη ακούγεται διαφορετικά (σαν να έχει ρουφήξει κανά φτερό) επειδή αυτή πάλλεται. |
Παράθεση: |
Παρά την απογοήτευση έκανα και μια δεύτερη προσπάθεια όπου και έβαλα το O-ring ενώ τη συναρμολόγησα πολύ πιο προσεκτικά, δούλεψε καλά για κάποιες μέρες χωρίς προβλήματα αλλά ύστερα άρχισε τα ξεφυσήματα που μέρα με τη μέρα γίνονταν πιο έντονα |
Παράθεση: |
Όταν έλυσα τη σκάστρα για να βάλω πάλι τη μαμά είδα ότι γύρω από το O-ring (εκεί που πατάνε να σωθικά με το καβούκι) είχε χαλαρώσει |
android έγραψε: | ||
θα στο ξαναπω,βαλε το ελατηριο της vag στην μαμα,θα αλλαξει ο ηχος |
ParisMcridis έγραψε: | ||||
τα o-ring δε χαλαρωνουν αν ειναι μεσα σε οδηγο(λουκι οπως θες πες το) εκτος αν ειχε τριφτει καπου.οποτε μαλλον κατι αλλο συμβαινει. |
Lefter1s RC έγραψε: |
Διάβασε αυτό το τόπικ φίλε.
Δεν ενδείκνυται αυτός ο ανταπτορας γιατι το αμάξι χάνει πίεση. 'Αμα θέλεις τσάφα τσούφα βάλε χοάνη. |
makis106 έγραψε: |
ολα μπαίνουν, απλά δεν σου προτεινουμε το αντάπτορα της forge (που κανει σα χυτρα!) Αν θες ήχο, βάλε είτε μια χοάνη, είτε δώσε κατι παραπάνω και βάλε την ανοιχτού ή κλειστού τύπου μηχανική σκάστρα της forge. |
leonidasthess έγραψε: | ||
Μα βρε παιδιά δεν αναφερόμουνα στον αντάπτορα!! Θέλω να βάλω την μηχανική σκάστρα ανοιχτού τύπου forge! Ξέρουμε τιμές? Υπάρχει κανα βιντεάκι με την εν λόγω σκάστρα? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||||
Aν θες συγκεκριμένα από peugeot, αυτό φοράει την σκάστρα που λές: -> http://www.youtube.com/watch?v=qTXHjNFQMTQ&feature=plcp&context=C4ea3267VDvjVQa1PpcFOw0EbYr_Epo9uuddXEJlw6xMDlNCt5AHE%3D |
leonidasthess έγραψε: | ||||||
Ετσι κάνει η ανοιχτού τύπου της forge?? Τέλεια!! ![]() ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: |
'Αμα θέλεις τσάφα τσούφα βάλε χοάνη. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||||||||
Ναι φίλε μου. Και είναι ο μόνος σωστός δρόμος για να ακούς λίγο τον ήχο στο σκάσιμο εάν δεν έχεις εισαγωγή (χοάνη). |
leonidasthess έγραψε: | ||||||||||
Μπορείς να μου πεις ακριβώς την ονομασία της σκάστρας για να ψάξω να την βρω? |
leonidasthess έγραψε: |
Ρε παιδιά με μπερδέψατε!
Τελικά αμα βάλω σκάστρα ανοιχτού τύπου ( Forge ) που κοστίζει γύρω στα 200+ €, το αμάξι θα κόβει η όχι? Θα μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα η μπά? Αμα βάλω σκάστρα απο s3 ή κάτι άλλο θα με κόβει? ΥΓ: Μανίσιο είναι το αμάξι. 207 cc 1.600 150 άλογα |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Μην μπερδεύεσαι, άλλο το splitter (αντάπτορας) της Forge που μπαίνει στη μαμά σκάστρα και άλλο η Forge ανοιχτού/κλειστού τύπου που αντικαθιστά εξ'ολοκλήρου τη μαμά. Τα παιδιά σου λένε ότι χάνεις με το splitter, όχι με τις σκάστρες (των 200+ ευρώ). ![]() |
leonidasthess έγραψε: | ||||
Ωραία ευχαριστώ! Πολυ καλή απάντηση! Υπάρχει πιο φτηνή λύση απο αυτή της forge? Πάντα εννοώ όλο το σετ της ανοιχτής σκάστρας και όχι το ανταπτοράκη! Π.χ Αντί της forge Που κοστίζει 200+ € κάποια άλλη με λίγο καλύτερη τιμή ? |
recife_rallye έγραψε: |
Eγω απο τη μερια μου θα πω πως ειναι καλυτερες οι κλειστου τυπου για 2 λογους..
Ο πρωτος ειναι θεμα αξιοπιστιας,δλδ οι κλειστου τυπου ξαναριχνουν τον αερα μεσα στην εισαγωγη και αποφευγεται το φαινομενο του φρεναρισματος της τουρμπινας κατα το οποιο ο συμπιεσμενος αερας χτυπαει την φτερωτη της εισαγωγης με την αντιθετη φορα απο αυτην που γυρναει το στροφειο .Γι αυτο και αν παρατηρησετε οι ανοιχτου τυπου σκαστρες προοκαλουν περισσοτερο θορυβο απο την τουρμπινα.Αυτο εχει ως επακολουθο να μειωνεται η διαρκεια ζωης τηςς τουρμπινας. Στις κλειστου τυπου δεν γινεται κατι τετοιο γιατι ο αερας που εχει καποια ταχυτητα και πιεση και βγαινει απο τη σκαστρα,ανακυκλωνεται και χτυπαει ''θετικα'' την φτερωτη της εισαγωγης προς τη φορα περιστροφης. Και ο δευτερος λογος ειναι πως ο αερας δεν παει χαμενος κατα την αλλαγη ταχυτητας με αποτελεσμα να μειωνεται το λαγκ ![]() |
makis106 έγραψε: | ||
sorry lefo αλλα θα διαφωνήσω, η δουλεια της σκάστρας, ειναι να εκτονώνει την πίεση όταν κλείσει η πεταλούδα γκαζιού, ώστε να μην προκληθεί ζημιά στην φτερωτη απο το φρενάρισμα. Ως εδω συμφωνούμε. Όμως, και η ανοικτού τυπου και η κλειστου εκτονώνουν το συστημα κανονικοτατα. το οτι η ανοικτου τυπου ριχνουν την πιεση στο περιβάλλον ενω η κλειστου πριν την φτερωτή, δεν εχει καμια αρνητικη επιδραση. και στις δυο περιπτώσεις ο πεπιεσμένος αερας εκτονώνεται σε χωρο οπου η πιεση του αέρα ειναι ειτε ατμοσφαιρική (στην περιπτωση της ανοικτού), ειτε σε κατασταση υποπιεσης (περιπτωση κλειστου τυπου). Οσο για το δευτερο λόγο, ο αερας της κλειστου τυπου επιστρεφεται πριν την φτερωτη, με αποτελεσμα να επανατροφοδοτει με ζεστο αερα. δεν νομιζω να λανβανεται ως θετικο αυτο... |
michael-grivas έγραψε: |
Λογικό δεν είναι?
Περισσότερη πίεση περισσότερος θόρυβος! ![]() ![]() |
Gr13 έγραψε: |
Αν θες να έχεις ήχο η πιο καλή λύση είναι μια χοάνη πάνω στο αμάξι.Αλλα και εκεί αν το αμάξι είναι μαμά 150αρι χωρίς πρόγραμμα ο ήχος του σκασίματος στο άσε του γκαζιού σε αμάξι χωρίς πρόγραμμα μοιάζει πολύ με αυτόν του αντάπτορα της forge,οποτε δεν λέει και πολλά.Το φιλαράκι μου φοράει στο ραλλύ του το ίδιο σύστημα με χοάνη με εμενα ,αυτός δουλεύει μαμά 0.6 σταθερά και εγώ με 1.2 over ο ήχος που βγαίνει είναι εντελώς διαφορετικός ,οποτε ακούει το δικό μου ξενερώνει με το αμάξι του.Οποτε αν ένα αμάξι σαν τα δικά μας δεν έχει πρόγραμμα ώστε να έχει overboost ότι και να βάλεις ο ήχος που θα βγάζει θα είναι λες και φυσάει φάλαινα. |
bagosgt έγραψε: | ||
μηηηηπως εχεις βαλει σκαστρα απο S3?η μαμα σκαστρα,οσα αλογα κ να το εχεις,παλι σα χυτρα κανει.ετσι τουλαχιστον εκανε κ σε εναν φιλο,που ειχε κ εξατμηση κ προγραμμα(εννοειτε κ εισαγωγη).πολυ χαλια ηχος ![]() |
Alexis22 έγραψε: |
Εδω και μια εβδομαδα εχω τοποθετησει μια forge fmdv004 στην θεση της εργοστασιακης κρατησα το πηνιο αλλα αφαιρεσα τα εντοσθια και εφτιαξα ενα εξαρτημα απο αλλουμινιο ωστε να προσαρμοζει και στις 2 πλευρες χωρις να υπαρχει διαρροη,αλλα και να μην αναβει λαμπακι.
Απορια,ειδα τα fuel trims +10% υπαρχει περιπτωση να ειναι απο την μετατροπη που εκανα? |
michael-grivas έγραψε: | ||
Και η δική μου γνώμη είναι ότι έχεις διαρροή αέρα. |
Alexis22 έγραψε: | ||||
Τελικα ηταν διαρροη αερα...εβαλα την forge FMDVR56A , το αυτοκινητο φαινεται να κραταει καλυτερα πιεση και δινει την εντυπωση οτι εχει πιο αμεση αποκριση. Με τα ελλατηρια τι παιζει? Ειχε ενα κιτρινο που ειναι πιο μαλακο και ενα μπλε λιγο σκληροτερο,για τι πιεσεις ειναι αυτα,με καλυπτουν στο 1.7? |
Argyros-207 Le-Mans έγραψε: |
Καλησπέρα παιδιά εγώ που το εχω βάλει το πλακάκι της forge,η αλήθεια είναι οτι χάνεις παρα πολύ πίεση,αλλα ακούγεται ωραία!!!!και είναι μια φτήνη λύση χωρίς προβλήματα! ![]() |
Argyros-207 Le-Mans έγραψε: |
Καλησπέρα παιδιά εγώ που το εχω βάλει το πλακάκι της forge,η αλήθεια είναι οτι χάνεις παρα πολύ πίεση,αλλα ακούγεται ωραία!!!!και είναι μια φτήνη λύση χωρίς προβλήματα! ![]() |
bagosgt έγραψε: |
μια ακομα πιο απλη λυση,χωρις να χανεις πιεση κ να ακους τη σκαστρα,ειναι μια φιλτροχοανη! |
207 rc lefkada έγραψε: |
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4226846267054&set=a.1535286779749.2074495.1162202994&type=1&th
ΤΣΑΦ ΤΣΟΥΦ ΤΣΑΦ ΤΣΟΥΦ ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙ |
dimkeras έγραψε: | ||
![]() Δε πειράζει που δεν έχω φέισμπουκ για να το δω, το ακούω έτσι κι αλλιώς! ![]() |
makis106 έγραψε: |
Kαι φεισμπουκ να ειχες, παλι δεν θα το έβλεπες, εκτος και αν τον ειχες φρεντ ![]() |
dimkeras έγραψε: | ||
Τον έχω φρεντ ούτως ή άλλως! ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: | ||||
Α κατάλαβα, θα του έκανες και λάικ! ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Η μόνη διαφορά δηλαδή είναι μόνο ο ήχος?? (αν υποθέσουμε ότι έχουμε και στις 2 ίδιας σκληρότητας ελατήριο) |
bagos έγραψε: |
δε πιστεύω γιάννη να το έκανες για να έχεις πιο πολλούς φίλους στο fb? ![]() |
Argiroslm έγραψε: |
ανοιχτου με ενσωματομενο
http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=140101&product=FMDVR56A και κλειστου με εξτρα τον ανταπτορα http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=140101&product=FM207V |