PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Διαφορες κινητήρων 1,6 στο 207

venetinho - Τετ 09 Ιούν 2010, 14:55:17
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Διαφορες κινητήρων 1,6 στο 207
καλησπέρα παιδιά!

Ενδιαφέρομαι (και) για 207 μεταχειρισμένο.

με ενδιαφέρει ο κινητήρας 1,6 με τα 120 άλογα,αλλά στο site της peugeot βλέπω 3 διαφορετικούς με 120 άλογα!και με διαφορές στους ρύπους και στις καταναλώσεις...

η λίστα είναι αυτή



και ρωτάω,ένα αμάξι του 9/06 sport pack έκδοση,ποιόν θα ''φοράει''???
γενικά άμα ξέρει κανείς πότε αρχίζει και φοριέται ο καθένας..(γιατί ο EURO 5 BVM5 στα χαρτιά δείχνει καλός)

ευχαριστώ εκ των προτέρων
sotos 106xs - Τετ 09 Ιούν 2010, 15:04:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρες 207 1,6
venetinho έγραψε:



και ρωτάω,ένα αμάξι του 9/06 sport pack έκδοση,ποιόν θα ''φοράει''???
γενικά άμα ξέρει κανείς πότε αρχίζει και φοριέται ο καθένας..(γιατί ο EURO 5 BVM5 στα χαρτιά δείχνει καλός)


Αν εννοείς 9/2006 για έκδοση Sport Pack,τότε σε 1.6lt θα βρείς μόνο το μοτέρ με τους 110hp ατμόσφαιρα.
Οι 120hp υπάρχουν για την ώρα μόνο σε 5θυρα και σε μοντέλα αν θυμάμαι καλά απο το 2009 και μετά.
Υπάρχουν φυσικά και οι turbo 1.6lt με 150hp και 175hp αλλά σε πιο ακριβές εκδόσεις(Rallye/Gt/RC).
ironman02 - Τετ 09 Ιούν 2010, 15:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω και εγώ το 06 υπήρχε ο 110. Μετά βγήκε ο euro 4 με τα 120 και τώρα τελευταία στο facelift ο euro 5 πάλι με τα 120. Ο ίδιο κινητήρας νομίζω είναι, αλλά έχουν προσθέσει κάτι swift indicator κτλ για χαμηλότερη κατανάλωση και τον έκαναν euro 5 Smile

To bva4 νομίζω είναι το αυτόματο 4τάχυτο κιβώτιο και το bva5 το manual 5άρι. Οπότε έχεις (νομίζω) euro 5 (αυτόματο & manual) και euro 4 αυτόματο στην παραπάνω εικόνα.

Γι'αυτό βλέπεις οτι τα αυτόματα από euro 4 σε euro 5 δεν έχουν και ιδιαίτερη διαφορά σε ρύπους/καταναλώσεις...Το manual με swift indicator και καλά έχει διαφορά... Smile

Ελπίζω να βοήθησα. Αν λέω κάτι λάθος ας με διορθώσει κανείς που ξέρει περισσότερα..!
drdino - Τετ 09 Ιούν 2010, 15:25:02
Θέμα δημοσίευσης:
shift indicator Smile
ironman02 - Τετ 09 Ιούν 2010, 15:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
Και το κοίταγα οτι δεν το έχω γράψει σωστά αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω ποιό ήταν το λάθος... Whistling

Κόλλημα μιλάμε.. Laughing
sotos 106xs - Τετ 09 Ιούν 2010, 15:52:13
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry Embarassed Το μοτέρ με τους 120hp έβγαινε στην Ελλάδα απο το 2007 και ξεκίνησε απο το 207cc.Απο εκεί και μετά κυκλοφόρησε ταυτόχρονα με το 1.6lt με τους 110hp σε ορισμένες εκδόσεις και απο τα τέλη του 2009 και μετά σαν ατμοσφαιρικό υπάρχει μόνο αυτό με τους 120hp.
Πάντως αν βρείς 207 1.6lt μπορείς να βρείς ποιο απο τα 2 μοτέρ φοράει,οπτικά έχουν πολλές διαφορές.
venetinho - Τετ 09 Ιούν 2010, 18:03:07
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις...

δεν έχω ακόμα επαφή με τον τύπο που το πουλάει,αλλά και μένα μου έκανε εντύπωση πως ένα μοντέλο του 2006 έχει 120 άλογα...

πάντως αν για κάποιο λόγο έχει τον κινητήρα με τα 120,θάναι σίγουρα ο euro 5 αν κατάλαβα σωστά (μιλάμε για χειροκινητο σασμάν)

και shft indicator είναι απλά η ένδειξη για αλλαγή ταχύτητας???
ironman02 - Τετ 09 Ιούν 2010, 18:17:08
Θέμα δημοσίευσης:
venetinho έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις...

δεν έχω ακόμα επαφή με τον τύπο που το πουλάει,αλλά και μένα μου έκανε εντύπωση πως ένα μοντέλο του 2006 έχει 120 άλογα...

πάντως αν για κάποιο λόγο έχει τον κινητήρα με τα 120,θάναι σίγουρα ο euro 5 αν κατάλαβα σωστά (μιλάμε για χειροκινητο σασμάν)

και shft indicator είναι απλά η ένδειξη για αλλαγή ταχύτητας???


Αν εχει τον κινητήρα με τα 120, σίγουρα θα είναι ο κινητήρας euro 4. Το facelift με τον κινητήρα euro 5 και με το shift indicator (ναι ένδειξη αλλαγής ταχύτητας), βγήκε το 2009. Οπότε νομίζω πιο πρίν ήταν euro 4. Όχι οτι έχεις και κάποια διαφορά με τα euro 4-euro 5 απ'ότι γνωρίζω. Δε νομίζω να σε ενδιαφέρει και πολύ. Ο ίδιος κινητήρας είναι πάντως είτε euro 4, είτε euro 5.
mechanic - Πεμ 10 Ιούν 2010, 16:23:51
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος
η euro 5 εχει και μια εκδοση με αεροδυναμικες αλλαγες/λαστιχα χαμηλης τριβης κτλ... στο ατμο 1.6


τωρα απο εκει και επειτα εχουν γινει πολλες και εκτεταμενες δοκιμες
για τα ΤΗΡ να βγαλουν εκδοση με πολλυ χαμηλες εκπομπες ρυπων (σε σχεση με τον ανταγωνισμο)
αλλα τα αποτελεσματα δεν ηταν και τοσο καλα... Confused
drspeed - Δευ 14 Ιούν 2010, 03:28:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Ένας από αυτούς που έχει εκεί είναι με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και οι άλλοι 2 με αυτόματο 4 σχέσεων.

Οπότε με χειροκίνητο υπάρχει μόνο ένας.
ironman02 - Δευ 14 Ιούν 2010, 09:06:20
Θέμα δημοσίευσης:
drspeed έγραψε:
Ο Ένας από αυτούς που έχει εκεί είναι με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και οι άλλοι 2 με αυτόματο 4 σχέσεων.

Οπότε με χειροκίνητο υπάρχει μόνο ένας.


Απλά επειδή ρωτάει για μεταχειρισμένο αμάξι, υπήρχε και ο euro 4 με χειροκίνητο πριν το facelift. Οπότε δεν είναι μόνο ένας. Αν και ο ίδιος κινητήρας είναι στην ουσία..
drspeed - Δευ 14 Ιούν 2010, 14:31:25
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
drspeed έγραψε:
Ο Ένας από αυτούς που έχει εκεί είναι με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και οι άλλοι 2 με αυτόματο 4 σχέσεων.

Οπότε με χειροκίνητο υπάρχει μόνο ένας.


Απλά επειδή ρωτάει για μεταχειρισμένο αμάξι, υπήρχε και ο euro 4 με χειροκίνητο πριν το facelift. Οπότε δεν είναι μόνο ένας. Αν και ο ίδιος κινητήρας είναι στην ουσία..

Ναι αλλά για αυτό που ψάχνει πάλι μόνο ένας κινητήρας είναι για το χειροκίνητο.
Στα αυτόματα έχουν διαφορετικούς κωδικούς για κάθε καρότσα και ανάλογα με τον εξοπλισμό.Πχ άλλος κωδικός είναι για το 3πορτο με κουμπί επιλογή ρυθμίσεων και άλλος για το 5πορτο χωρίς επιλογή σπορ.Όλες οι εταιρίες κάνουν το ίδιο όχι μόνο η peugeot.Η VW πχ έχει 4 ή 5 διαφορετικούς κωδικούς για το passat 1,4 tsi για το αυτόματο κιβώτιο, ένας για τα χειριστήρια στο τιμόνι ένας για το απλό, ένας για το combi ένας Launch Control ένας με Cruise Control κλπ.Όπου βάζουν διαφορετικές ρυθμίσεις ακόμα και στο λογισμικό αλλάζουν τους κωδικούς για να μη γίνονται πατάτες στις παραγγελίες.
Το manual πάλι είναι ένα για όλες τις εκδώσεις με τον ίδιο κινητήρα εκτός αν υπάρχει στο ίδιο μοντέλο 4Χ4 ή combi που και πάλι θα δείς διαφορετικούς κωδικούς.Και επειδή το κιβώτιο επηρεάζει πάρα πολύ την κατανάλωση σε κάποιον κινητήρα αλλάζει τον κωδικό του κινητήρα για να μπορεί να πάρει το Euro 4,5, 15 κλπ.
moudakas - Δευ 14 Ιούν 2010, 15:50:09
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω το 207 1.6σπορ πακετ 7/07 κ εχω τον κινητήρα με τους 120 ίππους και πρέπει να νε ο euro 5
franch_power - Δευ 14 Ιούν 2010, 15:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
ο κινητήρας των 120 ιππόν vti είναι μόνο σε πεντάθυρη έκδοση! και μάλλον ο συγκεκριμένος κινητήρας χαρακτηρίζεται ''ep6'' και βγαίνει και σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων! (αν κάνω κάποιο λάθος καταλάθος διορθώστεμαι) Smile
venetinho - Τετ 23 Ιούν 2010, 18:32:34
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά μίλησα με αυτόν που το πουλάει,και έγινε "λάθος",τελικά έχει 110 άλογα(ποιο λογικό)

απότι έμαθα,είναι ο κινητήρας του 307!(τον οποίο τον έχουμε ήδη στην οικογένεια)

και ρωτώ,ίδιος κινητήρας,ίδιο σασμάν,ίδιο βάρος(περίπου),γιατί να επιλέξω 207 και όχι 307 που έχει παραπέσει πολύ η τιμή του???

οποιοδοίποτε επιχείρημα είναι σημαντικό αυτήν τη στιγμη!
reselie - Τετ 23 Ιούν 2010, 18:53:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και δεν ξερω σε τι τιμη το εχεις βρει και αν πραγματικα αξιζει αλλα εγω στην θεση σου θα επαιρνα ή ενα 307 του 2005 πχ αν εχει μεγαλη διαφορα στην τιμη ή ενα 207 πιο καινουργιο και με τον 120αρι ή thp κινητηρα Very happy
franch_power - Τετ 23 Ιούν 2010, 20:26:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ φίλε άγγελε είμαι της άποψης ο,τι αρέσει σε εσένα και σηκώνει η τσέπη σου! Smile
venetinho - Τετ 23 Ιούν 2010, 21:05:58
Θέμα δημοσίευσης:
μιλάμε για ένα 207 που με καλύπτει στα χιλιόμετρα(ούτε 25.000),είναι πεντάπορτο,ζάντες απο leman,και τιμή ούτε 8.000..

απλά κάπου σκάλωσα στο ότι είναι ίδιος κινητήρας με το 307,και γενικά έχουν πολλά κοινά!σε σημείο που έψαξα και βρήκα πχ 307 με 6-7 χιλιάρικα,με κανα 40άρι χιλιόμετρα,μοντέλο μετά του 2005...

αλλά έχουμε ήδη ένα 307 στην οικογένεια...λίγο κουλό μου φαίνεται ένα 2ο..

όπως και να έχει ευχαριστώ για τις γνώμες...θα πέσει πολύ σκέψη ακόμη!
franch_power - Τετ 23 Ιούν 2010, 22:02:33
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως έχεις δίκιο δύο 307 είναι κάπως! Smile δίκη σου η απόφαση κ εύχομαι να είναι η καλύτερη δυνατή! Smile
sotos 106xs - Τετ 23 Ιούν 2010, 22:20:43
Θέμα δημοσίευσης:
venetinho έγραψε:
γιατί να επιλέξω 207 και όχι 307 που έχει παραπέσει πολύ η τιμή του???


Φίλε μου η τιμή του 307 έχει παραπέσει όπως γράφεις,σκέψου πού θα είναι μετά απο καιρό αν θέλεις να το δώσεις...οπότε για μεταπωλητική αξία καλύτερη επιλογή είναι το 207 και γενικά το 207 είναι πιο "φρέσκο" απο το 307.
Φυσικά είναι και θέμα γούστου και κατά πόσο σου αρέσει το ένα μοντέλο περισσότερο απο το άλλο σε όλους τους τομείς.
Τέλος δεν το βρίσκω και ιδιαίτερα περίεργο αν θέλεις να έχεις δύο 307 στην οικογένεια(αν επιλέξεις αυτό τελικά),ξέρω πολλούς που έχουν δύο ίδια Peugeot στην οικογένειά τους.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr