reselie έγραψε: |
το θεμα ειναι εστω οτι το βαζεις,ποια τα οφελη? δηλαδη σαν καταναλωση ποσο ανεβαινει κατεβαινει?(φανταζομαι το υγραεριο εχει πολυ χαμηλοτερη τιμη...) |
Giannis307 έγραψε: |
οι ταξιτζηδες και γενικα οι αυτοκινητηστες γιατι δεν βαζουν?και μιαλαμε για χλμ καθε μερα.... |
Giannis307 έγραψε: |
Ti Βομβα εχεις κατω απο το σπιτι σου ρε φιλε?Και περαν αυτου το εχεις ψαξει και εισαι τοσο σιγουρος?Γιατι παιδια απο αλλα φορουμ που εχουν κανει την μετατροπη αυτη λενε οτι ναι μεν ειναι οικονομικο αλλα αποδωση 0....χειροτερα κατα πολυ απο το μαμα....
Μετα σε ρωταω και κατι αλλο.....οι ταξιτζηδες και γενικα οι αυτοκινητηστες γιατι δεν βαζουν?και μιαλαμε για χλμ καθε μερα.... Και εκτος αυτου οπως ειπα και πιο πριν εδωσες ενα Α ποσο ν απαρεις ενα αμαξι 1.6 τουρμπο αν δεν σε ικανοποιει η καταναλωση του (που ειναι κατι που τι ξερεις απο την ωρα που το παραλαμβανεις) τοτε απλα πηρες το λαθος αυτοκινητο και ναι αν εχεις δωσει 17 16 χιλιαρικα για 207 τοτε πιστευω οτι σε παιρνει να παρεις και δευτερο....και να σου πω και κατι αλλο ενα παλιο αμαξι ιαπωνιας δεν ζηταει τπτ παραπανω απο τα βασικα οποτε επενδυσε τα 900-1500 ευρω του αεριου σε κατι πιο πρακτικο που δεν θα καταστρεψει και το αυτοκινητο που χρυσοπληρωσες..... |
Giannis307 έγραψε: |
Αντε βρε με το καλο...και μολις γεμησει οτ τοπος υγραεριοκινητα α βαλουθν και σε πιο πολλα βενζιναδικα υγραεριο και μετα για να αποσβεσουν θα το πουλαν οσο θελουν...ασε φιλε στο Ελλαδισταν ζουμε....
Περαν αυτου μην συγκρινεις υγραεριο με φυσικο αεριο.... Το βασικο το φυσικο αεριο ειναι ελαφρυτερο απο τον αερα και αμα υπαρξει διαροη θα παει στον αερα....το υγραεριο κανει "κουβερτα" εκει που χυθει...και κατα συναιπεια μια σπινθιρα και κανεις μπουμ....και ειδηκοτερα στο 207 μιας και γιαυτο ξεκινησε η κουβεντα εχει την ρεζερβα απο κατω κατα συναιπεια η δεξαμενη θα ειναι εκτεθημενη....και δεν το θεωρο δυσκολο να χτυπησεις κατι στο δρομο και να την ανοιξει σαν καρπουζι....εδω εχω δει απο κακο χειρησμο να ανοιγει μπουκαλα ασετιλυνης και ευτηχως ητνα σχεδων αδεια και δεν γιναμε ηχος και φως.... |
Giannis307 έγραψε: |
Αντε βρε με το καλο...και μολις γεμησει οτ τοπος υγραεριοκινητα α βαλουθν και σε πιο πολλα βενζιναδικα υγραεριο και μετα για να αποσβεσουν θα το πουλαν οσο θελουν...ασε φιλε στο Ελλαδισταν ζουμε....
Περαν αυτου μην συγκρινεις υγραεριο με φυσικο αεριο.... Το βασικο το φυσικο αεριο ειναι ελαφρυτερο απο τον αερα και αμα υπαρξει διαροη θα παει στον αερα....το υγραεριο κανει "κουβερτα" εκει που χυθει...και κατα συναιπεια μια σπινθιρα και κανεις μπουμ....και ειδηκοτερα στο 207 μιας και γιαυτο ξεκινησε η κουβεντα εχει την ρεζερβα απο κατω κατα συναιπεια η δεξαμενη θα ειναι εκτεθημενη....και δεν το θεωρο δυσκολο να χτυπησεις κατι στο δρομο και να την ανοιξει σαν καρπουζι....εδω εχω δει απο κακο χειρησμο να ανοιγει μπουκαλα ασετιλυνης και ευτηχως ητνα σχεδων αδεια και δεν γιναμε ηχος και φως.... |
drdino έγραψε: |
Εγώ γιατί νομίζω ότι το 207 έχει την ρεζέρβα μέσα;
Προφανώς αν μιλάμε για φάση 206 δεν παίζει η λύση της δεξαμενής από κάτω. |
Steve έγραψε: |
Όχι ακόμα υγραέριο σε υπερτροφοδοτούμενα... ![]() |
android έγραψε: | ||
γιατι εισαι τοσο αρνητικος?αν δεν κατσει το γυρνας σε καφενε ,φτιαχνοντας ελληνικους καφεδες ![]() |
Tzive έγραψε: |
Σεπτέμβρη μήνα περίπου θα βάλω εγώ πάντως |
ironman02 έγραψε: |
Γιατί κανένας κατασκευαστής δεν βγάζει με υγραέριο? Ή μήπως βγάζουν? Βγάζουν με ηλεκτροκινητήρες υβριδικά κτλ, αλλά υγραέριο δεν έχω ακούσει... |
ironman02 έγραψε: |
Aha...Και στο Ελλάντα δεν στέλνουν τίποτα.. ![]() |
Pugobios έγραψε: |
το ότι δεν υπάρχουν πολλά πρατήρια μη σας χαλάει...γιατι αν αρχίσουν να βάζουν θα ανέβει κιόλας η τιμή του...απο όσο ξέρω έχει τουλάχιστον 1 σε όλες τις μεγάλες πόλης οπότε... |
moudakas έγραψε: |
Έχει δοκιμάσει κανείς το υγραέριο σε 207 1.6 ατμοσφαιρικό?Επίσης το σεταπ της μπουκαλας χωράει στον χώρο της ρεζέρβας? ![]() |
Pugobios έγραψε: |
Η 40αρα δεξαμενη τυπου ρεζερβας εμπαινε κανονικα απο κατω... |
Tzive έγραψε: |
το μονο μειον του υγραεριου ειναι η λιπανση του κινητήρα, μιας και ειναι αρκετά υποδεέστερη της λιπανσης που προσφέρει η βενζίνη με όλα τα επακόλουθα μακροχρόνιας χρήσης... Είδωμεν! |
106PYRGOS έγραψε: | ||
|
Pugobios έγραψε: | ||||
αντικαθηστατε η ρεζερβα απο αυτο.διαλεγεις τι σε συμφερει σε κατι τετοιο να μην εχεις ρεζερβα η να μην εχεις πορτ μπαγκαζ ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Το βλέπω, αυτό, κάθε φορά που ανεβαίνω Θεσπρωτία. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1316455/
![]() ![]() |
Sinanai έγραψε: |
...γιατί δεν ξέρω από πού να αρχίσω... ![]() |
Vini έγραψε: | ||
![]() 103.000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια; ![]() υγραέριο; ![]() ένα σωρό λεφτά επάνω του και το πουλάει; ... ![]() ... περίεργα πράγματα ... υ.γ. εγώ πάντως δεν θα το έπαιρνα... |
sps έγραψε: |
...
Τουλαχιστον ειναι ειλικρινης,οχι σαν κατι αλλους με ραλλύ 10ετιας και 40.000 χλμ ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Εξαρτάται τι turbo είναι, Νίκο. Καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά από μόνο του το μοτέρ 1.6 thp δεν είναι και κάνα τρελά σπορ μοτέρ, δλδ με σπορτίφ προσανατολισμό. Ok, έχει πολύ καλή απόδοση και αν το 207 δε ζύγιζε 2 τόννους θα βοηθείτο ακόμη περισσότερο, αλλά υπάρχουν σαφέστερα πιο εστιασμένα σε σπορ χρήση υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ. Όπως και ατμοσφαιρικά, άλλωστε. Ποτέ, π.χ. δεν θα έκανα υγραέριο ένα v-tec. Ένα 1.2 tsi, όμως, θα το έκανα, έτσι για να ξεφτυλίσω κάθε κόστος ήδη πολύ χαμηλής κατανάλωσής του... ![]() Όσο για τα χιλιόμετρα, γίνονται άνετα. Σε 2 χρόνια έχω κάνει 60, κι άλλοι από εδώ κάνουν τόσα και περισσότερα, βλέπε Σπύρο, από πάνω... Δεν είναι τπτ, μαζεύονται για πλάκα, ειδικά αν έχεις ένα αυτοκίνητο και δουλειές εδώ κι εκεί... ![]() |
Vini έγραψε: | ||
Μάλλον έχεις δίκιο σε όλα. Απλά δεν έχω ιδέα για το υγραέριο και μάλλον δεν θα ήθελα να μάθω... Προτιμώ να το αφήσω εντελώς εργοστασιακό για να το σπρώξω ποιο άνετα... Υγραέρια και όλα αυτά θεωρώ ότι θα τα έβαζε κάποιος που θέλει να "παντρευτεί" το αυτοκίνητό του και όχι για να το πουλήσει. Νομίζω δηλαδή. Μπορεί να κάνω και λάθος. |
Sinanai έγραψε: |
Εξαρτάται τι turbo είναι, Νίκο. Καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά από μόνο του το μοτέρ 1.6 thp δεν είναι και κάνα τρελά σπορ μοτέρ, δλδ με σπορτίφ προσανατολισμό. Ok, έχει πολύ καλή απόδοση και αν το 207 δε ζύγιζε 2 τόννους θα βοηθείτο ακόμη περισσότερο, αλλά υπάρχουν σαφέστερα πιο εστιασμένα σε σπορ χρήση υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ. Όπως και ατμοσφαιρικά, άλλωστε. Ποτέ, π.χ. δεν θα έκανα υγραέριο ένα v-tec. Ένα 1.2 tsi, όμως, θα το έκανα, έτσι για να ξεφτυλίσω κάθε κόστος ήδη πολύ χαμηλής κατανάλωσής του... ![]() Όσο για τα χιλιόμετρα, γίνονται άνετα. Σε 2 χρόνια έχω κάνει 60, κι άλλοι από εδώ κάνουν τόσα και περισσότερα, βλέπε Σπύρο, από πάνω... Δεν είναι τπτ, μαζεύονται για πλάκα, ειδικά αν έχεις ένα αυτοκίνητο και δουλειές εδώ κι εκεί... ![]() |
orfanos mulopotamos έγραψε: |
Όσο για το υγραέριο εγώ θεωρώ ότι όταν κάποιος παίρνει τούρμπο αυτοκίνητο είναι άκυρο να πάει να βάλει υγραέριο...
Το θεωρώ άτοπο και αντιφατικό. συγνωμη ρε παιδια για να καταλαβω κατι... παιζει τοσο μεγαλη σημασια το ποσο δυνατο ειναι καποιο αυτοκινητο απο το καυσιμο που καιει? μιλαω παντα για το μυαλο μας... γιατι στην πραξη πλεον... ειναι το ιδιο... αν σου εδιναν μια ferari υγραεριο δεν θα το επαιρνες? ![]() |
orfanos mulopotamos έγραψε: |
συγνωμη ρε παιδια για να καταλαβω κατι... παιζει τοσο μεγαλη σημασια το ποσο δυνατο ειναι καποιο αυτοκινητο απο το καυσιμο που καιει? μιλαω παντα για το μυαλο μας... γιατι στην πραξη πλεον... ειναι το ιδιο... αν σου εδιναν μια ferari υγραεριο δεν θα το επαιρνες? ![]() |
Vini έγραψε: |
1. Όχι στην Ferrari. Δεν θα την έπαιρνα. Τι να την κάνω; Αρκετές σκοτούρες έχω στην κεφάλα μου; Να βάλω και Ιταλικές; Με τίποτα. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
καλα αν τα ειχα στην ακρη 10 θα επερνα ![]() εσυ παρε πορσε ειναι πιο αξιοπιστες ![]() |
Vini έγραψε: |
2. Όσο αφορά εμένα, αν κοιτούσα την οικονομία καυσίμου εξαρχής θα αγόραζα άλλο αυτοκίνητο και όχι 207GT. Απλό. |
ironman02 έγραψε: | ||
Η αλήθεια είναι οτι όταν πολύς κόσμος είχε πάρει 207 gt/rallye/rc η βενζίνη δεν είχε 2 ευρώ σχεδόν το λίτρο. Οπότε είναι λογικό κατά τη γνώμη μου το κόστος της βενζίνης να παίζει σημαντικό ρόλο. Δεν είναι τόσο το πόσο καίει όσο το πόσο κάνει η βενζίνη πλέον. Γι'αυτό υπάρχουν και οι σκέψεις για υγραέριο.. |
Vini έγραψε: |
Εγώ π.χ. αγόρασα το σκουτεράκι, πάω-έρχομαι στη δουλειά και το 207 είναι ακινητοποιημένο εντελώς... Και με 6euro βενζίνη στο σκούτερ, περνώ 45 μέρες... ![]() |
orfanos mulopotamos έγραψε: |
water τι? για πε... για πε.... |
orfanos mulopotamos έγραψε: |
σημερα πηγα απο το καταστημα με το υγραεριο... κ μου ειπε οτι δεν μπορω να βαλω λογο του προγαμματος.... ![]() |
orfanos mulopotamos έγραψε: |
ειμαι απο κρητη.... μου ειπε οτι περιμενει να του στειλουν εξιδυκευμενο εξοπλισμο για αυτοκινητα με προγραμμα.... γιατι λεει οτι το αμαξι θα κανει μπερδεματα.... φοραω προγραμμα απο παπαζογλου(ηρακλειο)... |
orfanos mulopotamos έγραψε: |
το ξερω... δεν βιαζομαι... απλα οταν κατι κυκλοφορει αθηνα εδω θελει κανα 2μηνο να φτασει.... ο τυπος κανει καλη δουλεια κ σωστη διαφορετικα δεν θα ελεγε τπτ κ θα τα επαιρνε.... ξερεις καποιον απο αθηνα που να συνεργαζεται με καποιον κρητη....? |
volvos έγραψε: |
ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΗΠΩΣ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ?' |
volvos έγραψε: |
207 1.6THP μΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ?????
ΧΑΧΑΧΑΧΑ... |
android έγραψε: |
Συγνώμη αλλα οποιος σκέφτεται οικονομία και υγραέρια δεν κοιτάει 207 rc αλλα ενα οικονομικό πολης μαξ 1.4 κυβικα
οσο για μας που ηδη εχουμε THP απλα το λουζομαστε ![]() |
giannis27 έγραψε: | ||
γιατί ρε Γιώργο ? άμα το δουλεύεις ατμοσφαιρικά δεν καίει ,τον τελευταίο καιρό που έχω βάλει πολυόργανάκι κινούμαι με βάση το μπαρόμετρο όσο γίνεται ατμοσφαιρικά κ έχω πολύ χαμηλή κατανάλωση ,μέσο όρο είμαι στα 7/100 . |
giannis27 έγραψε: |
όχι μέσ'στις Σέρρες ,νταξει τα πράγματα εδώ είναι πολύ πιο ευνοϊκά για οικονομική οδήγηση να μην λέμε μαλ***ες αλλά άμα μάθεις να το δουλεύεις ατμοσφαιρικά με το μπαρόμετρο θα δεις ότι η κατανάλωση θα πέσει . |
Steve έγραψε: |
Άλλα επίπεδα απόσβεσης! ![]() ![]() |
giannis27 έγραψε: | ||
γιατί ρε Γιώργο ? άμα το δουλεύεις ατμοσφαιρικά δεν καίει ,τον τελευταίο καιρό που έχω βάλει πολυόργανάκι κινούμαι με βάση το μπαρόμετρο όσο γίνεται ατμοσφαιρικά κ έχω πολύ χαμηλή κατανάλωση ,μέσο όρο είμαι στα 7/100 . |
Samer έγραψε: |
Παιδια μια ασχετη ερωτηση.
Αν καποιος εχει Meth injection και θελει να βαλει υγραεριο, υπαρχει καποιο κινδυνο? |
Samer έγραψε: |
Παιδια μια ασχετη ερωτηση.
Αν καποιος εχει Meth injection και θελει να βαλει υγραεριο, υπαρχει καποιο κινδυνο? |
stringofonias έγραψε: |
παιδιά εγώ το ανέφερα γιατί όλα τα χμ που κάνω είναι βραδάκι πειραιά-κορυδαλλό και το πρωί πειραιά-ασπρόπυργο, δλδ κάπου στα 45-60χμ την μέρα. ούτος ή άλλος το υγραέριο το θέλω για τις χαμηλές στροφές, μέχρι 110 που πιάνω πηγαίνοντας σχολή και απλή βόλτα, και όταν θα θέλω να το πατάω το αμάξι, τότε σε βενζινούλα. Επίσης σε νορμάλ οδήγηση στροφές ποτέ δν ανεβάζω πάνω από 2μιση, όχι μόνο για θέμα κατανάλωσης, αλλά και από πλευράς δύναμης του τουτού μου (406) και του 207 που ζαχαρώνω, με αυτές τις στροφές χαρίζει ικανοποιητική επιτάγχυνση για να κινηθείς χαλαρα.
Αυτό είναι το σκεπτικό μου βασικά. Και ειλικρινά δεν πιστέυω να έχει κάτι λάθος. Η δύναμη πλέον είναι θέμα πλεονεξίας πιστέυω, ειδικά με τα σημερινά δεδομένα, ίσα ίσα για να ξέρεις πως την έχεις στο πόδι σου και ανά πάσα στιγμή θα την χρησιμοποιήσεις σε κάνα φιλικό άνοιγμα ή για να κάνεις 2 λεπτά την κ...λα σου, και παρά για να την χρησιμοποιήσεις σε κάτι άλλο πέρα από αυτό. Και κάτι άλλο για τέλος, είμαι 23 χρονών (αισίως σε λίγους μήνες κλείνω τα 22), έξοδα πέρα του αυτοκινήτου και της βόλτας μου δεν έχω, οπότε μιας και από ηλικίας όπως είναι φυσικό σε όλα τα αγοράκια θέλω την "τουρμπάτη" αμαξάρα αλλά και να μην μου στοιχίζει ο κούκος αηδόνι. |
stringofonias έγραψε: |
έτσι όπως το θέτεις και με την κατανάλωση αυτή που μου λες ναι, τότε το αφήνω ως εχει το αμάξι με μόνα λεφτά τα λάστιχα. Αλλά και πάλι, στο LPG η εξοικονόμιση χρημάτων γίνεται από την διαφορά τιμής καυσίμου η οποία είναι τώρα του lpg στο 1€ το λίτρο. Δλδ με την κατανάλωση 95άρας που μου λες εσύ, με ένα μεικτό κυκλο στα 8μιση λίτρα/100 και με τιμή βενζίνης ασπρόπυργου, στα 20€ βενζίνη που θα βάλεις χόντρα χοντρα έχεις βάλει 11μιση λίτρα βενζίνη δλδ κάνεις 135χμ αν έχω κάνει σωστά τις πράξεις.
Στο LPG δε, κατά μέσο όρο έχεις 1λίτρο περισσότερη κατανάλωση, δλδ (υποθετικά πάντα) 9μιση/100 το οποίο θα στο βάλω στρογγυλά στα 10λ/100 το οποίο σημαίνει ότι στο 20€ που θα δώσω θα βγάλω 200 χμ ΑΡΑ 6,5€ κέρδος. (το βάρος του υγραερίου είναι περίπου 50Kg πλήρες-το βάρος της ρεζέρβας) Τώρα σύμφωνα με την κατανάλωση του δικού μου (406) η οποία είναι ελαφρώς πιο χαμηλή από του "οικονομικής οδήγησης" RC, φέτος, έβαζα περίπου 50€ βενζίνες την εβδομάδα η οποία μου έβγαινε σε απόσταση περίπου στα 370χμ-μαζί με το σουκου-την εβδομάδα(υπόψην Δ έως ΠΑΡ πηγαινοερχόμουν με 4-5 ατομα μέσα). Περίπου μια μέση κατανάλωση 13λ/100. Οπότε αν το υπολογίσεις σαν απόσταση και χρήμα ειδικά για το ερχόμενο εξάμηνο που είπα ότι μάλλον θα το πάρω μόλις γυρίσω από το ταξίδι, μέσα στον 1 χρόνο που θα κάτσω πολύ χοντρικά βγαίνει 52εβδομάδες ο χρόνος * 370χμ = 19240χμ σύνολο και από λεφτά 2600€ σε βενζίνη. Ξανακάνοντας την ίδια ιστορία πάλι το αντίστοιχο σε LPG βγαίνει 2600€/1,75€λ=1485λ (να τα 13λ/100 της βενζίνης) και του LPG υπολογισμένο στα 14,5λ/100 βγαίνει 1325€ σαν σύνολο δηλαδή ΣΤΟ ΜΙΣΟ!!! Αρα για μία ακόμη φορά, στα 20000χμ έχεις εξοικονομίσει 1300€ και κάνεις αποσβεση στις 40000χμ. Και να φανταστείς κιόλας οτι εγώ προσωπικά μέσα σε μισό χρόνο έκανα 13000χμ φέτος ----ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ LPG ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΗΣ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2018---- Το συμπέρασμα είναι για μένα πως αν σκοπευεις να κάνεις πάνω από 25000χμ τον χρόνο συμφέρει να το βάλεις να έχεις το οικονομικό σου, αλλά και το γκάζι σου όποτε το θες. Και επειδή τράκαρα εχθές και σήμερα στο συνεργείο της πεζό που πήγα το αμάξι βρήκα ευκαιρία να ρωτήσω, μου είπε πως μπαίνει υγραέριο ΑΛΛΑ είναι πρώιμη ακόμα τεχνολογία αυτό που βγήκε για τέτοιου τύπου αυτοκίνητα και δν το θεωρούν αξιόπιστο οπότε δεν αντιλέγω μαζί σου στο θέμα της αξιοπιστίας. Ευελπιστώ όμως σε ένα 6μηνο να τα έχουν στρώσει ώστε να μπαίνει άφοβα πλέον + να έχει πέσει και η τιμή του ΥΓ συγνώμη που έγινα κουραστικός |
Giwrgos207GT έγραψε: |
Μετα απο μια πενταετια τελικα εβαλε κανενας υγραεριο σε gt/rallye? |