PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - chip ecu 16v

stratos gti - Τρι 18 Μάϊ 2010, 02:06:29
Θέμα δημοσίευσης: 106 - chip ecu 16v
http://viewitem.eim.ebay.gr/Performance_Chip_Tuning_Peugeot_106_16L_16V_GTI_12bhp/270568530061/ite
Αξιζει να το αγορασω ???? Το αμα3ι ειναι σκουπα εξατμιση50αρα απο κατ. και πισω.... Επισης θελω να μου πει οποιος γνωριζει το ιδανικο σημειο στροφων για να μου ρυ8μισει το κοφτη ωστε να αποδιδει αλλα να μην χασει αξιοπιστια??? Γνωστος μου ειπε για κοφτη στις 7900..θα αρχισει να τσιμπαει λαδακι???? ευχαριστω 8α βοηθησετε παρα πολυ!!!!!!
Pughell - Τρι 18 Μάϊ 2010, 07:26:10
Θέμα δημοσίευσης:
Αντι να πειραματιζεσαι με βλακειες του e-bay,γιατι δεν βαζεις μια αντιγραφη PS για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο;

Περιπου στα ιδια χρηματα θα σου βγει και τουλαχιστον δεν θα εχεις το αγχος της ζημιας.
Ασε που τα 12 αλογα που λεει,ειναι 3-5 στην πραγματικοτητα(ακομα και για το PS).
stratos gti - Τρι 18 Μάϊ 2010, 15:26:12
Θέμα δημοσίευσης:
σιγουρα δεν περιμενω να παρει 12 αλογα μ αυτο. αν δειτε κατω αυτος που το πουλαει ειναι αθηνα και λεει οτι φτιαγμενο πανο στο δυναμομετρο .... που μπορω να βρω αντιγραφη ps ειμαι απο θεσ/νικη...???
greenpug106 - Πεμ 20 Μάϊ 2010, 11:56:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το αυτοκίνητο σου είναι τρίφυσο ή μονόφυσο?

Κοίταξε στις πωλήσεις και κάτι θα βρεις

Σου βρήκα κάτι από άλλο φόρουμ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ
« on: 23 Mar 2010, 17:46:32 » Quote

--------------------------------------------------------------------------------
Πωλείται πρόγραμμα ορθογώνιο αντιγραφή PS(180Ε) και μαμά εκκεντροφόροι(100Ε).Τα πράγματα βρίσκονται στην θεσσαλονίκη,και το τηλ. για περισσότερες λεπτομέρειες:6972033678.Νίκος..

kent
και ραλλος και γαλλος....
Posts: 5

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ
« Reply #1 on: 25 Mar 2010, 12:12:32 » Quote

--------------------------------------------------------------------------------
Νεες τιμες:130Ε το προγραμμα που ξεχασα να επισημανω οτι "εχει ανεβασμενο ρελαντι για να μην σβηνει και λιγο ανεβασμενα τα αβανς του,σε ολο το φασμα των στροφων και κοφτη 8200 περιπου."και 80Ε οι εκκεντροφοροι...
stratos gti - Παρ 21 Μάϊ 2010, 18:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
μονοφισο ειναι ευχαριστω
Pughell - Παρ 21 Μάϊ 2010, 22:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αντιγραφη προγραμματος PS βρισκεις ευκολα,μονον καποιον να σου βαλει την βαση χρειαζεσαι.
RoadRunner122 - Παρ 21 Μάϊ 2010, 23:35:01
Θέμα δημοσίευσης:
Και για να χουμε καλό ερώτημα, στην περίπτωση του 3Φ τι κάνουμε?
stratos gti - Σαβ 22 Μάϊ 2010, 01:34:17
Θέμα δημοσίευσης:
pughell μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος .... αν θες στειλε πμ..για τη βαση εχω ανθρωπο.
Pughell - Σαβ 22 Μάϊ 2010, 07:36:20
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εχεις ανθρωπο για βαση,τοτε μιλα με καποιο απο τα παρακατω παιδια(δεν ξερω αν το κανει και καποιος αλλος) για το προγραμμα.
Απο οσο ξερω ασχολουνται και ο Μαρκος(saxakias),και ο Λεω(leonidas16v) και ο Γιωργος(Saxostudent). Arrow
stratos gti - Σαβ 22 Μάϊ 2010, 12:21:42
Θέμα δημοσίευσης:
ok θα επικοινωνησω με τα παιδια...και βλεπουμε, πανω κατω για τιμη???
Λευτέρης - Σαβ 22 Μάϊ 2010, 12:28:30
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
http://viewitem.eim.ebay.gr/Performance_Chip_Tuning_Peugeot_106_16L_16V_GTI_12bhp/270568530061/ite
Αξιζει να το αγορασω ???? Το αμα3ι ειναι σκουπα εξατμιση50αρα απο κατ. και πισω.... Επισης θελω να μου πει οποιος γνωριζει το ιδανικο σημειο στροφων για να μου ρυ8μισει το κοφτη ωστε να αποδιδει αλλα να μην χασει αξιοπιστια??? Γνωστος μου ειπε για κοφτη στις 7900..θα αρχισει να τσιμπαει λαδακι???? ευχαριστω 8α βοηθησετε παρα πολυ!!!!!!
Αμα διαβάσεις και λίγο πιο κάτω την σελίδα στο εμπει θα δείς οτι είναι στην αλίμου στην αθήνα το πρόγραμμα!! Laughing παρτους τηλ Wink

Microchips Tuning
Anastasia Trikalioti
Deloudis,Alimou 5
Athens, default 17455
Greece Τηλέφωνο: 0030986733079
Email: greekfellow@gmail.com
Φαξ 00302112686899
Arrow Wink
greenpug106 - Τρι 25 Μάϊ 2010, 07:02:40
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Και για να χουμε καλό ερώτημα, στην περίπτωση του 3Φ τι κάνουμε?


Αν μιλάς για το πρόγραμμα PS δεν υπάρχει κάποια λύση λόγω 2 Λ κλπ.
freezebee - Πεμ 27 Μάϊ 2010, 01:07:09
Θέμα δημοσίευσης:
παντως το P.S (αντιγραφη)ειναι αρκετα καλο απο θεμα αποδοσης και σχετικα οικονομικο..
αλλα να ξερεις οτι σου καταργει τον αισθητηρα Λ!
(προσφατα αλλαξα εγκεφαλο για να περασω κτεο αφου με κοψαν για καυσαερια)
Closed Topic
stratos gti - Πεμ 27 Μάϊ 2010, 23:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
οταν λες σχετικα οικονομικο??? δηλαδη για να περασει κτεο αλλαγη εγκεφαλου υποχρεωτικα.... αυτοι μ τ αγραφους τ ιδιο κανουν????
Pughell - Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:53:58
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα το PS επειδη δεν χρησιμοποιει καν τον λ αλλα μονον τον map sensor για να κανονιζει τα μιγματα,δεν βγαζει καρτα με τιποτα.
Λογικο αλλωστε προγραμμα για καθαρα αγωνιστικη χρηση ειναι...
freezebee - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 16:24:35
Θέμα δημοσίευσης:
stratos gti έγραψε:
οταν λες σχετικα οικονομικο??? δηλαδη για να περασει κτεο αλλαγη εγκεφαλου υποχρεωτικα.... αυτοι μ τ αγραφους τ ιδιο κανουν????


ενοω οτι θα σου κοστισει πιο φτηνα αμα στο φτιαξουν τα παιδια απ τo forum απο οτι να πηγαινες σ ενα προγραμματιστη.
Ναι οπως αναφερει και το παληκαρι πιο κατω δεν βγαζει καρτα
ουτε μ αιτηση!
με τους αγραφους δεν ξερω τι κανουνε..
stratos gti - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 16:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
χτες ενας φιλος μου πε οτι εχει γνησιο chip ps το χε παρει και δε δουλευε καλα στο δικο του λογω καννιβαλων .... στο δικο μου θα δουλεψει που ειναι πρωτο σταδιο???? 100ε το δινει το χε παρει 200 να τ τσιμπησω???
Pughell - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 18:01:12
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι...

1ον,γιατι δεν υπαρχει γνησιο τσιπακι PS για 16v,μονον ολοκληρος εγκεφαλος και
2ον γιατι τσιπακια PS βρισκεις με τιμες καπου στα 50-60Ε οποτε το 100αρικο ειναι αμαρτια να το δωσεις...
stratos gti - Σαβ 29 Μάϊ 2010, 18:31:14
Θέμα δημοσίευσης:
οκ .....ευχαριστω με σωζεις!!!
xouzouris83 - Παρ 04 Ιούν 2010, 08:13:37
Θέμα δημοσίευσης:
τα ετοιμα τσιπακια ειναι μπερδεμα και πολυ ασκοπα..
Pughell - Παρ 04 Ιούν 2010, 17:41:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομιζω να συμπεριλαμβανεις ομως και το PS σε αυτην την κατηγορια ρε Φωτη...
Ειναι ισως η μοναδικη "κονσερβα" που εχει τοσο καλο value for money και δουλευει στο 95% των εφαρμογων που τοποθετειται.
xouzouris83 - Παρ 04 Ιούν 2010, 22:41:13
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω ρε συ Στελιο..η ιδεα να βαλω κατι ετοιμο στο αμαξι το οποιο ετοιμο εχει φτιαχτει για ενα γενικο βελτιωμα δεν μου καθετε καλα
Pugobios - Σαβ 05 Ιούν 2010, 00:57:06
Θέμα δημοσίευσης:
τσιπ για 3φυσο βγάλανε ποτέ η όλα αναπρογραμματισμένα είναι..?
Pughell - Σαβ 05 Ιούν 2010, 08:19:31
Θέμα δημοσίευσης:
xouzouris83 έγραψε:
δεν ξερω ρε συ Στελιο..η ιδεα να βαλω κατι ετοιμο στο αμαξι το οποιο ετοιμο εχει φτιαχτει για ενα γενικο βελτιωμα δεν μου καθετε καλα

Δεν εχει αδικο ρε,απλα στην προκειμενη περιπτωση το ολο ρυθμισμα ειναι εντελως διαφορετικο απο τα υπολοιπα.
Το PS μεταβαλλει ποσοτητα καυσιμου/αβανς βαση map οποτε για αυτο και δουλευει στο 99,9% των περιπτωσεων.Με απλα λογια,οσο αερα ρουφηξει το μοτερ,τοση βενζινη θα στειλει ο εγκεφαλος.
Απο την αλλη βεβαια,σε αρκετα αγριες καταστασεις,αυτο δεν επαρκει μιας και με εκκεντρα ή ροη(λογο κεφαλης) μεγαλυτερες απο αυτες που εχουν υπολογισει οι γαλλοι,το μοτερ δεν θα παρει το καυσιμο που χρειαζεται μιας και οι χαρτες του map sensor δεν θα εχουν την αναλογη χαρτογραφηση.
Τοτε αναγκαστικα πας σε φτιαχτο προγραμμα αλλα δυστυχως κανενας δεν μπορει να κανει αυτο το ρημαδιασμενο το open loop το οποιο εχει αποκριση θανατου.

Γενικα παντως σε σταδια με ηπια εκκεντρα και μεχρι σχεδον το οριο των υδραυλικων,και οσο μιλαμε για μονοφυσο μοτερ,το συγκεκριμενο προγραμμα αποδιδει σχεδον παντα.
Αν μαλιστα καποιος εχει την δυνατοτητα να "παιξει" με μπεκ,αντλια,ρυθμιστη,κλπ,τοτε επαρκει και για παραπανω αν και τοτε καλο ειναι να το τσεκαρεις με ενα wideband για παση περιπτωσει.
RoadRunner122 - Σαβ 05 Ιούν 2010, 12:39:02
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
τσιπ για 3φυσο βγάλανε ποτέ η όλα αναπρογραμματισμένα είναι..?


Eπειδή το ψάχνω κι εγώ (όντας 3φύ) όσους έχω ρωτήσει μου λένε ότι ο μόνος τρόπος είναι ο σειριακός προγραμματισμός μέσω OBDII. Διαφορετικά τον κάνεις 1φυσο και κάνεις πάρτυ.

Αν υπάρχει άλλος τρόπος, πείτε τον οι γνώστες Wink
Pugobios - Κυρ 06 Ιούν 2010, 00:50:55
Θέμα δημοσίευσης:
θα προτιμούσα μονόφυσσο με ps πρόγραμμα παρά να κάνω τν δικό μου πρόγραμμα...δεν μου κάθεται καλά δεν ξέρω γιατί..πρόσφατα πήρα να δοκιμάσω εγκέφαλο απο 52άρι με πρόγραμμα και μόνο μούρι ήταν...κόφτης 8 και ρελαντί λες και είναι δεν ξέρω και εγώ πόσα άλογα αλλα απο απόδοση μηδέν..με τον μαμά εγκέφαλο πολύ καλύτερα πάει...φαντάζομαι λόγο του ότι είναι υπερβολικό για μαμά μοτέρ αυτό το πρόγραμμα δεν δούλεψε αλλα και πάλι το πάλικάρι που το φορούσε έβαλε άγραφο και έβγαλε +9 άλογα χωρίς καμία άλλη ρύθμιση...
Pughell - Κυρ 06 Ιούν 2010, 20:31:20
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα,δεν ειναι ο αγραφος που εβγαλε τα 9 αλογα αλλα η κακη ρυθμιση του μαμα εγκεφαλου. Wink
Μην νομιζεις δηλαδη οτι επειδη θα βαλεις αγραφο,θα βγαλεις και δυναμη.
Οτι κανει ο ενας με τα μιγματα,κανει και ο αλλος...
Pugobios - Κυρ 06 Ιούν 2010, 20:53:38
Θέμα δημοσίευσης:
καμία σχέση Στέλιο...σίγουρα δεν θα βγάλεις περισσότερα αλλα το να προγραμματίσεις σωστά τον 3φυσσο αποτι έχω καταλάβει δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα...ενώ με έναν άγραφο(εφόσον τον κατέχεις) είναι πιο εύκολα τα πράγματα...επίσης είναι πολύ πιο οικονομικό το αυτοκήνιτο απο πρίν...όπως και να το κάνεις άλλο πράγμα το να ρυθμίσεις 2 χάρτες σστον μαμά και άλλο το λιγότερο 10...
Pughell - Κυρ 06 Ιούν 2010, 21:21:14
Θέμα δημοσίευσης:
Με μια βασικη διαφορα...
Οταν εχεις τις καταλληλες γνωσεις και τον καταλληλο εξοπλισμο,με τον μαμα πειραζεις μονον αυτα που σε ενδιαφερουν σε αντιθεση με τον αγραφο που πρεπει να τα κανεις οοολλαααα απο την αρχη,φυσικα με μεγαλη αμφιβολλια του αν θα το πετυχεις στο 100% οπως εχει ηδη κανει το εργοστασιο στον μαμα εγκεφαλο. Wink

Υ.Γ. Το θεμα οικονομιας μεταξυ αγραφου και μαμα εγκεφαλου,απλα δεν υπαρχει,ειναι καθαρα θεμα ρυθμισεων,μην παραμυθιαζεις τον εαυτο σου.
Pugobios - Κυρ 06 Ιούν 2010, 22:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
το θέμα είναι οτι το εργοστάσιο ρύθμισε τον εγγέφαλο με άλλα έκεντρα μαμά φιλτροκούτι άλλη συμπίεση άλλη εξάτμιση κτλ...εφόσον αλλάζουμε εμείς όλα αυτά δεν πρέπει να αλλάξουμε και όλες τις παραμέτρους προκειμένου να δουλέψει και σωστά..?πχ δεν μπορείς να δώσεις περισσότερο καύσιμο και να αφήσεις το αβάνς στα μαμά επίπεδα ειδικά ανεβάζοντας συμπίεση οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να επέμβεις παντού...
Pughell - Κυρ 06 Ιούν 2010, 22:59:14
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν διαφωνω περι εκκεντρων,συμπιεσης,κλπ.
Απλα ο εγκεφαλος δεν διαχειριζεται μονον αυτα μιας και μαζι με αυτα εχει χαρτες για open/closed loop,εχει ψυχρη εκκινηση,εχει safe mode,εχει knock sensor,εχει θερμοκρασια ψυκτικου υγρου,θερμοκρασια λαδιου,κλπ,κλπ,κλπ τα οποια ναι μεν ενας αγραφος εχει(συνηθως) αλλα το να σεταριστουν ακριβως οπως και με τις τιμες που εχουν στον μαμα,δεν ειναι τοσο απλο...

Πχ χαζευα πριν λιγες εβδομαδες το manual ενος αγραφου και ενω σαν step by step φαινεται απλο,δεν παυει να ειναι 55 σελιδες manual το οποιο πρεπει να ακολουθηθει επακριβως για το βελτιστο αποτελεσμα.
Ε,ποσο σιγουρος εισαι οτι εντος διημερου ο προγραμματιστης του αγραφου θα σου κανει την χαρη να στα περασει οοολαα αυτα σωστα; Sad
Pugobios - Κυρ 06 Ιούν 2010, 23:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
καθόλου σίγουρος δεν είμαι οτι θα το κάνει σωστά...εννοείται οτι είναι πολύ δυσκολότερο και απαιτεί πόλύ χρόνο και πολλές δοκιμές για να βγεί κάτι καλό...το κακό είναι οτι οι περισσότεροι είτε είναι άγραφος είτε παράλληλος κτλ έχουν φτιάξει μια φορά ένα πρόγραμμα π.χ. για ραλλι και μετά ψιλοαλλάζυν το πρόγραμμα...στην ουσία σου πετάνε μια κονσέρβα επάνω με μικροαλλαγές..οπότε χίλιες φορές το πι ες που έχει αποδειχτεί και αρκετά αποδοτικό μέχρι στιγμής και οι 3φυσσοι περαστικά μας...
stratos gti - Πεμ 10 Ιούν 2010, 23:46:34
Θέμα δημοσίευσης:
αν βαλω πς αντιγραφη μπορει να μου καει ο εγκεφαλος η να μην αντεξει????
nsne - Παρ 11 Ιούν 2010, 07:01:16
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
καμία σχέση Στέλιο...σίγουρα δεν θα βγάλεις περισσότερα αλλα το να προγραμματίσεις σωστά τον 3φυσσο αποτι έχω καταλάβει δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα...ενώ με έναν άγραφο(εφόσον τον κατέχεις) είναι πιο εύκολα τα πράγματα...επίσης είναι πολύ πιο οικονομικό το αυτοκήνιτο απο πρίν...όπως και να το κάνεις άλλο πράγμα το να ρυθμίσεις 2 χάρτες σστον μαμά και άλλο το λιγότερο 10...


και κερδιζεις παραπανω αλογα με εναν αγραφο.Αυτο μου το απεδειξε φιλος με nissan,που απο προγραμμα που ειχε στο αμαξι εβαλε αγραφο και πηγε +8hp,δυναμομετρημενα.
Pughell - Παρ 11 Ιούν 2010, 07:06:22
Θέμα δημοσίευσης:
Μην λετε μλκιες...

Κανενας αγραφος δεν βγαζει δυναμη απο το πουθενα.Ολα ειναι θεμα ρυθμισης.
Το μοτερ μπορει να βγαλει μια Χ δυναμη σε Ψ στροφες με συγκεκριμενη αναλογια καυσιμου/αερα.
Αν οι ρυθμισεις ειναι σωστες,ειτε ειναι αγραφος,ειτε ο μαμα με προγραμμα,αν και στις δυο περιπτωσεις στο μοτερ καταληξει η ιδια ακριβως ποσοτητα αερα/βενζινης,η αποδοση θα ειναι ακριβως ιδια.
nsne - Παρ 11 Ιούν 2010, 19:44:33
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην ο αγραφος εγκεφαλος ειναι πολυ ποιο γρηγορος απο εναν εργοστασιακο,με μεγαλυτερη δειγματοληψια,με αποτελεσμα να εχει καλυτερη διαχειριση των αισθητηρων,και με περισσοτερους χαρτες.- τωρα αν ειναι καποιος γνωστης μπορει να βγαλει περισσοτερα αλογα απο το προγραμμα στον μαμα εγκεφαλο. Smile
Pughell - Παρ 11 Ιούν 2010, 20:10:35
Θέμα δημοσίευσης:
Η ταχυτητα μεταβολης των μιγματων και επεξεργασιας δεδομενων εχει καμια σχεση με την μεγιστη αποδοση; Question
sotos 106xs - Παρ 11 Ιούν 2010, 21:54:30
Θέμα δημοσίευσης:
stratos gti έγραψε:
αν βαλω πς αντιγραφη μπορει να μου καει ο εγκεφαλος η να μην αντεξει????


Σχεδόν απίθανο έως αδύνατο.Αν ο εγκέφαλος δεν σου έχει βγάλει πρόβλημα με το υπάρχων πρόγραμμα δεν πρόκειται να σου βγάλει με κάποιο άλλο.(δηλ. στην τελική αν δεν έχει κάποιο πρόβλημα ο εγκέφαλος και πάντα με σωστή τοποθέτηση φυσικά)Η μόνη βλάβη πιθανόν να γίνει στον κινητήρα ή σε κάποιον αισθητήρα ή αν κάτι δεν πάει καλά να μην λειτουργεί σωστά το μοτέρ ή να μην πέρνει μπροστά καθόλου.
Εννοείται ότι θα βάλεις πρόγραμμα που θα λειτουργεί-αντιγραφή ή όχι ,δεν παίζει ρόλο-και δεν θα κάνεις πειράματα με ότι βρείς γιατί τότε όλα μπορούν να συμβούν...
sotos 106xs - Παρ 11 Ιούν 2010, 22:09:39
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η ταχυτητα μεταβολης των μιγματων και επεξεργασιας δεδομενων εχει καμια σχεση με την μεγιστη αποδοση; Question


Η ταχύτητα επεξεργασίας δεδομένων πιστεύω θα βοηθήσει στο να έρθει πιο γρήγορα το επιθυμητό αποτέλεσμα όποιο και αν είναι αυτό,δεν θα προσφέρει κάτι περισσότερο στην μέγιστη απόδοση/ιπποδύναμη ή και αν προσφέρει,το αποτέλεσμα δεν θα είναι κάτι το αξιόλογο.Και πάντα μιλάμε μόνο για πιο γρήγορη επεξεργασία και για τίποτα παραπάνω,γι'αυτό και παίζουν ρόλο πάντα και οι παράγοντες που έχουν να κάνουν με τις υπόλοιπες ρυθμίσεις του εγκεφάλου/με τον εγκέφαλο/με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου γενικά/και στην τελική με το μοτέρ,τις ανοχές του και το κατά πόσο βρίσκεται σε θέση να διαχειριστεί την 'νέα τάξη πραγμάτων' που του ορίζει το κάθε πρόγραμμα/εγκέφαλος.
Pughell - Παρ 11 Ιούν 2010, 23:36:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο ακριβως...
Δεν διαφωνω οτι ο αγραφος εχει περισσοτερες λειτουργιες,χαρτες με μεγαλυτερη χωρητικοτητα,μικροτερο step,κλπ,κλπ.
Απλα τιποτα απο τα παραπανω δεν εχει σχεση με την μεγιστη αποδοση.
Η μεγιστη αποδοση,με σωστα ρυθμισμενους και τους δυο εγκεφαλους,δεν προκειται να αλλαξει μιας και το μοτερ ειτε ειναι με τον αγραφο,ειτε με τον μαμα θα χρειαζεται την συγκεκριμενη ποσοτητα καυσιμου με την συγκεκριμενη ποσοτητα αναφλεξης σε συγκεκριμενες στροφες για να βγαλει τα Χ αλογα.
Πιστευω οτι ειναι πληρως κατανοητο οτι ο αγραφος δεν μπορει να μεταβαλλει την δυνατοτητα του μοτερ να καιει συγκεκριμενη ποσοτητα μιγματος μιας και αυτο καθοριζεται αποκλειστικα απο ολα τα παρελκομενα(εισαγωγη,εξαγωγη,εκκεντροφορους,κλπ). Wink
nsne - Σαβ 12 Ιούν 2010, 11:48:52
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αυτο ακριβως...
Δεν διαφωνω οτι ο αγραφος εχει περισσοτερες λειτουργιες,χαρτες με μεγαλυτερη χωρητικοτητα,μικροτερο step,κλπ,κλπ.
Απλα τιποτα απο τα παραπανω δεν εχει σχεση με την μεγιστη αποδοση.
Η μεγιστη αποδοση,με σωστα ρυθμισμενους και τους δυο εγκεφαλους,δεν προκειται να αλλαξει μιας και το μοτερ ειτε ειναι με τον αγραφο,ειτε με τον μαμα θα χρειαζεται την συγκεκριμενη ποσοτητα καυσιμου με την συγκεκριμενη ποσοτητα αναφλεξης σε συγκεκριμενες στροφες για να βγαλει τα Χ αλογα.
Πιστευω οτι ειναι πληρως κατανοητο οτι ο αγραφος δεν μπορει να μεταβαλλει την δυνατοτητα του μοτερ να καιει συγκεκριμενη ποσοτητα μιγματος μιας και αυτο καθοριζεται αποκλειστικα απο ολα τα παρελκομενα(εισαγωγη,εξαγωγη,εκκεντροφορους,κλπ). Wink


συμφωνω με αυτα που λες.απλα με εναν αγραφο ξεχνας ολα τα εργοστασιακα δεδομενα,και ξεκινας ενα προγραμμα απο την αρχη.Παντος σε αμαξι φιλου(nissan n16 1800cc) ειχε 8 αλογα διαφορα με τον αγραφο,εκτος αν το προγραμμα που φορουσε επανω με τον εργοστασιακο εγκεφαλο δεν ηταν σωστο.
Pughell - Σαβ 12 Ιούν 2010, 14:46:46
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα δυστυχως επικρατει μια πολυ λαθος νοοτροπια για τους μαμα εγκεφαλους και τις δυνατοτητες τους...
Ναι,καποτε ειχαν πολυ περιορισμενες δυνατοτητες(αρχες των 90ies) αλλα ειμαστε ηδη 20 χρονια μετα και καπου στην αλλαγη της χιλιετιας,ηδη τα ηλεκτρονικα των περισσοτερων αυτοκινητων ηταν παρα πολυ εξελιγμενα καλυπτωντας το μεγαλυτερο ποσοστο βελτιωσεων με διαφοροποιησεις στο προγραμμα τους.
Τωρα το γιατι οι βελτιωτες δεν εκατσαν να ξεψειρισουν τις δυνατοτητες του μαμα εγκεφαλου ειναι αλλου παπα ευαγγελιο μιας και οπως κατανοεις,το "ψωμι" που τους εμενε δεν ηταν αρκετο.
Για αυτο για προγραμμα σε εναν μαμα εγκεφαλο σου πετανε μια κονσερβα των 400-500-600Ε και σε εναν αγραφο ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΑ σου ζητανε 1000Ε για να στον προγραμματισουν.

Δεν φταινε αυτοι βεβαια,βρηκαν κwλους και γaμaνε...Εμεις ειμαστε τα ζωα που απο την αγνοια μας καθομαστε και λεμε και ευχαριστω. Evil
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr