PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 206 - Σασμάν? Δίσκος? Ιμιαξόνιο? Διαφορικό? ΤΙ????

Kostas_206 - Τρι 11 Μάϊ 2010, 18:02:54
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σασμάν? Δίσκος? Ιμιαξόνιο? Διαφορικό? ΤΙ????
Λοιπόν παιδιά σας χαιρετώ γιατί είμαι και νέο μέλος στο φόρουμ σας!

Είπα κι εγώ να εξομολογηθώ τον πόνο μου σχετικά με τον Γάλλο μου.

Έχω ένα 206 του '99 1,4 8V και πρίν 2 μήνες και 4 χιλιάδες χιλιόμετρα το σασμανάκι μου παρέδωσε πνεύμα. Πολύ ωραία βρήκα ένα από 206CC 1,6 (μεταχειρισμένο) και το έβαλα πάνω μαζί με καινούριο δίσκο-πλατό για να μην κάνω διπλές δουλειές αφού αυτό που είχε πάνω το είχα από τις 40.000 χλμ και εγώ είχα 99.000... Όλα μαζί 500 € εργασία και ανταλλακτικά με ξάδερφο μάστορα!

Προχτές λοιπόν και χωρίς προειδοποίηση ξεκινάω από το σπίτι χαλαρά να πάω τη βολτούλα μου. 1η, αλλαγή σε 2α στις 1500 και στρίβω αριστερά σε ένα στενό. Πάνω στη στροφή μου κάνει ένα κόψιμο σαν να σκορτσάρει το μοτέρ.. Δεν πολυδίνω βάση λέω επειδή είναι κρύο ή κακή βενζίνη. Μετά από 2 λεπτά σταματάω σε μια διασταύρωση και με το που πάω να ξεκινήσω με στριμμένο τιμόνι ακούω ένα δυνατό γκρρρρρ,τραντάχτηκε όλο το αμάξι και μετά από λίγο γράπωσε και ξεκίνησε,αν και με σκορτσαρίσματα πάλι. Γυρνώντας σπίτι όπως όπως στο δρόμο με άφησε εντελώς....

Πλέον το αυτοκίνητο δεν κινείται, το κοντέρ δουλεύει κανονικά όμως όταν αφήνεις τον συμπλέκτη ακούγονται γρανάζια να τρίβονται μεταξύ τους κάπου μέσα σε σασμάν-διαφορικό... Είτε πας να ξεκινήσεις με 1η, είτε με 2α, είτε με 3η τα ίδια, ενώ τα ίδια κάνει και στην όπισθεν. Τις ταχύτητες τις κουμπώνει κανονικά χωρίς κανένα γρατσούνισμα...

Επειδή ο ξάδερφος ο μάστορας έχει δουλειά αυτές τις μέρες και με έχει φάει η αγωνία, θα ήθελα και τις δικιές σας απόψεις πάνω στο τί πρόβλημα υπάρχει για να ξέρω και τί λεφτά θα έχω καβάτζα.... Έχω ακούσει ότι μπορεί να ήταν από μούφα δίσκο, από κάποιο σπασμένο άξονα μέσα στο σασμάν, από μπιλιοφόρους, από ιμιαξόνια, από διαφορικό και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο! Έχω τρελαθεί...

Δεν είμαι από τα άτομα που λυπούνται το αυτοκίνητό τους αλλά το να σπάσω μεταχειρισμένο σασμάν 4000χλμ (στα χέρια μου) μου φαίνεται τραγικό... Το ίδιο και για τον ολοκαίνουριο δίσκο!

Ευχαριστώ προκαταβολικά...!
teo106 16v 2001 - Τρι 11 Μάϊ 2010, 19:38:21
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα φιλε μου.....οπως τα λες ,μαλλον τα επαιξε το διαφορικο σου.........πιθανον να φαγωθηκαν πλανητες-δορυφοροι,στο γκρουπ του διαφορικου.σου ειχε κανει τιποτα αλλα κολπα(θορυβους)τωρα τελευταια?ειδικα σε στροφη?για να δουλευει το κοντερ οπως λες και εσυ και κουμπωνουν οι ταχυτητες κανονικα,μονο το διαφορικο εμεινε σαν επιλογη βλαβης.........δεν ειναι απο δισκο-πλατω.........τωρα αν ειναι διαφορικο,απο τιμες δεν ξερω να σου πω.........θα σου πει καποιος αλλος απο εδω μεσα που να γνωριζει.........αυτα απο εμενα......
Kostas_206 - Τρι 11 Μάϊ 2010, 19:51:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το μόνο που θα μπορούσα να πώ είναι ότι σε ένα ξεκίνημα, όπως άφηνα κάτι φίλους μου, με σταματήσαν αμέσως και είπαν ότι άκουσαν ένα δυνατό κρακ από το αυτοκίνητο αλλά ήταν δυνατό και δεν μπορούσαν να προσδιορίσουν από πού προήρθε ο ήχος( πίσω-μπροστά). Αυτό έγινε μερικές μέρες πρίν παραδώσουν πνεύμα όλα...Κοίταξα αναρτήσεις και όλα φάνηκαν οκ, την τελευταία εβδομάδα έβαλα και ένα sub στο αυτοκίνητο και δυστυχώς είμαι από τα άτομα που πάνε όλη την ώρα με το ηχοσύστημα τέρμα (κλειστά παράθυρα δεν είμαι κάγκουρας Razz ). Αρα και να με είχε προειδοποιήσει ηχητικά δεν θα το είχα καταλάβει....

Τώρα που το σκέφτομαι όμως.. Τον τελευταίο μήνα το μόνο περίεργο που είχα παρατηρήσει και το αμελούσα διαρκώς είναι ένα σκορτσάρισμα όταν ήμουν με πολύ χαμηλές στροφές 1000-1500 με 2α συνήθως και προσπαθούσα να ξεκινήσω. Ρε λες να μου είχε δείξει σημάδια τελικά...?

Όπως και να 'χει ευχαριστώ φίλος..
Kostas_206 - Τετ 12 Μάϊ 2010, 12:12:02
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης κάτι που παρατήρησα μόλις τώρα.... Με ΝΕΚΡΑ μέσα ακούγεται ένα ρυθμικό κρακ κρακ κρακ κρακ και αν πατήσεις γκάζι (με ΝΕΚΡΑ τονίζω) το κοντέρ αρχίζει και ανεβάζει μέχρι τα 45(!) λίγο πρίν τον κόφτη και το κρακ κρακ ανεβάζει ρυθμούς αναλογικά της ταχύτητας κοντέρ.....

Την όπισθεν τελικά την παίρνει κανονικά....

Σεπτόμενος ότι η πρώτη μου έβγαζε 50 παρά κάτι στον κόφτη με το νέο σασμάν και ότι τώρα κάνει τον ίδιο θόρυβο στο ρελαντί (κρακ κρακ με ίδια συχνότητα) είτε έχω νεκρά είτε πρώτη, μπορώ να συμπεράνω ότι μάλλον έχει κολλημένη πρώτη μέσα... Εκεί που σκαλώνω είναι πώς στο #$@%&^* παίρνει όπισθεν και 3η και 4η και 2α????????
tesseras - Τετ 12 Μάϊ 2010, 17:14:24
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο σου είχε κοστίσει η αγορά του σασμάν? Θα ήταν παντως καλύτερο να ανοιγες εξ'αρχης το παλιό κ να το έκανες ανακατασκευή, τουλάχιστον θα ήξερες τι έχεις κάνει, ενώ στο μεταχειρισμένο το παίζεις τζόκερ..

Εγώ όταν έμεινα απο σασμάν με άφησαν μία μία οι ταχύτητες.. Κούμπωναν αλλά μόλις έκανα να αφήσω συμπλέκτη άρχιζε τα κρακ κρακ. Μόλις έβγαζα νεκρά το αμάξι τσουλούσε μισό μέτρο κ έσβηνε.
Η νεκροψία βρήκε σπασμένο γρανάζι 5ης μέσα.. Shocked
Οπότε μόνο αν το ανοιξεις θα βρεις τι είναι.. Με ήχους μόνο συμπεράσματα δεν βγαίνουν δυστυχώς.. Wink
Kostas_206 - Πεμ 13 Μάϊ 2010, 04:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
Για ανακατασκευή δεν με σύμφερε οικονομικά αν θυμάμαι καλά και όταν η ζημιά φτάνει ένα μηνιάτικό μου δύσκολα κάνω πειράματα... Από ότι φαίνεται δεν μου βγήκε σε καλό αυτή τη φορά αλλά με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο αυτή η τακτική άλλες φορές!

Άσχετο αλλά ανέκδοτο. Περνούσα από ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο Peugeot σήμερα και είπαμε με ένα φίλο μου να γελάσουμε. Κατεβήκαμε να ρωτήσουμε πόσο έχει καινούριο ένα σασμάν.....
Περιμέναμε να είναι ακριβό αλλά 2000 ευρώ????? Έλεοςςςςςςς!
tesseras - Πεμ 13 Μάϊ 2010, 18:52:31
Θέμα δημοσίευσης:
Το κατανοώ αυτό που λές γτ κ εγώ με το που έμεινα έβαλα μεταχειρισμένο το οποίο τελικά μετά απο 3 μήνες έβγαλε πρόβλημα με ρουλεμάν.. οπότε δεν το ξαναρίσκαρα κ έκανα ανακατασκευή..
Anyway εσύ πληρώνεις οπότε εσύ αποφασίζεις..
Και εδώ που τα λέμε είναι και το ποιόν θα εμπιστευτείς για να σου ανοίξει το σασμάν...
Kostas_206 - Παρ 14 Μάϊ 2010, 02:52:45
Θέμα δημοσίευσης:
Α ευτυχώς σε θέμα μάστορα είμαι ικανοποιημένος... Ο ξάδερφος δούλευε κοντά 8 χρόνια μέσα σε αντιπροσωπεία και κάνει τακτικά σεμινάρια. Δεν είναι απλά επάγγελμα, είναι η ζωή του και είναι τελειομανής! Και από κέρδος δεν είναι το άτομο που θα κοιτάξει να τα πάρει από συγγενείς. Wink

Αν είναι πάλι σασμάν τότε θα σκεφτώ πολύ σοβαρά την ανακατασκευή....
16V(ery)Quicksilver - Πεμ 18 Νοέ 2010, 08:29:17
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και το θεμα ειναι παλιο, να πω οτι κατι αναλογο επαθα και εγω με το 106 μου. Εχω αλλαξει σασμαν εδω και τρεις εβδομαδες περιπου. την τελευταια εβδομαδα ακουγα εναν ελαφρυ ηχο ακριβως κατω απ τα ποδια του οδηγου. Φυσικα σκεφτηκα οτι προερχεται απο το σασμαν....Τις επομενες δυο μερες ο ηχος δυναμωσε υπερβολικα! Ετρωγε τα σωθικα του! Λες και τσαλακωνοντουσαν λεπτα φυλλα σιδηρου ενω περιστρεφονταν.
Τελικα ηταν το ρουλεμαν του ημιαξονιου! αλλαχτηκε με καινουριο ( 30ευρω περιπου ) και ολα καλα.. Smile
Kostas_206 - Σαβ 20 Νοέ 2010, 17:39:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα τελικά σασμάν ήταν... Και το άλλαξα αλλά δεν απαλλάχτηκα από τον ήχο του ρουλεμάν του συμπλέκτη... Τελικά το πήρα απόφαση ότι η Γαλλία έχει τσακωθεί με τα γρανάζια.

Από τότε δεν έχει παρουσιάσει άλλο πρόβλημα, αν και δεν σταμάτησα στιγμή να του πίνω το αίμα. Razz
dimisboukis - Τρι 26 Ιούν 2012, 19:33:06
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα.Επρεπε καποιος να ξεσκονισει αυτο το θεμα και δυστιχως ετυχε σε μενα.... Sad Πριν μερες πηγαινοντας σιγα-σιγα με πρωτη και δευτερα ακουσα ενα σιγανο θορυβο κακ-κρακ.Το αυτοκινητο ισια που προχωρουσε.Ο θορυβος μπορει να συνεχιζοταν και με τις αλλες ταχυτητες και με περισσοτερα χλμ αλλα λογω της εξατμισης δεν τον ακουγα.Στην αρχη σκεφτηκα για ιμιαξονιο αλλα διστυχως δεν ηταν.Πηγα σε αντιπροσωπεια για μια εξεταση του θορυβου και μου ειπαν κατι για πλανητες δορυφορου,ρουλεμαν.Στο συνεργειο μου βγαλανε τις βαλβολινες τοου σαζμαν και εψαχναν για κομματια γρεζια.Ειπαν οτι αν εβρισκαν θα ηταν σιγουρα πλανητες αλλα δεν βρηκαν και ισως ευτιχως ειναι μονο ρουλεμαν.Βεβαια οταν λυθει τοτε θα καταλαβουν τι ακριβως ειναι μου ειπαν.Επειδη σκεφτομαι να φτιαξω το δικο μου σαζμαν και να μην μπλεξω με μεταχειρισμενο ξερει κανεις κοστος επισκευης για δορυφορους και για ρουλεμαν ξεχωριστα?Γιατι μου ειπαν κατι ποσα που εμεινα καγκελο.
reselie-206 - Τρι 26 Ιούν 2012, 19:39:54
Θέμα δημοσίευσης:
Sto παλιό μου είχα την αξίωση...να διαλύσω πλανητικά 2 φορές Razz
και τις 2 φορές απο γρέζια ρουλεμάν πηνιον

γύρω στα 105€ είχαν τα πλανητικά (μεγάλα) και 120€ περίπου όλα τα ρουλεμάν..+ εργασία + δίσκο πλατώ αν έχει μπόλικα χιλιόμετρα (αξίζει να αλλαχτεί καλού κακού για να μη ξανακατεβάζεις στο μέλλον...)
dimisboukis - Τρι 26 Ιούν 2012, 19:53:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τα χιλιομετρα που εχει το 206(και ο δισκος)ειναι 115.000 Τι λες?Βεβαια θα κοιταχτει και ο δισκος αλλα πανε πολλα μετα τα χρηματα.Τιμη για δισκο πανω κατω ξερεις?Και αν αξιζει να βαλω καποιον καλυτερο-ενισχυμενο?Και μετα σου λεω και γω τιμες που μου ειπαν να σε φτιαξω. Shocked
TopGear - Τρι 26 Ιούν 2012, 20:26:00
Θέμα δημοσίευσης:
dimisboukis έγραψε:
Τα χιλιομετρα που εχει το 206(και ο δισκος)ειναι 115.000 Τι λες?Βεβαια θα κοιταχτει και ο δισκος αλλα πανε πολλα μετα τα χρηματα.Τιμη για δισκο πανω κατω ξερεις?Και αν αξιζει να βαλω καποιον καλυτερο-ενισχυμενο?Και μετα σου λεω και γω τιμες που μου ειπαν να σε φτιαξω. Shocked


Άλλαξε δίσκο, παραείναι πολλά τα χλμ. Απορώ πώς σε κράτησε κιόλας τόσο και δεν το κατάλαβες αν πατινάρει.

Αναλόγως τι θα βάλεις, LUK, Sachs, Valeo, παίζουν από 120-150 ευρώ συν την εργασία.

Έχει ο Ντίνος. Όσον αφορά στον ποιο να σου προτείνω, έχω ακούσει διάφορα, είχα ρωτήσει κι εδώ, αλλά δεν πήρα απάντηση. Ρώτησα και σ'αυτό, δε μου προτείνανε όμως κάποιον συγκεκριμένο.
dimisboukis - Τρι 26 Ιούν 2012, 20:54:57
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
dimisboukis έγραψε:
Τα χιλιομετρα που εχει το 206(και ο δισκος)ειναι 115.000 Τι λες?Βεβαια θα κοιταχτει και ο δισκος αλλα πανε πολλα μετα τα χρηματα.Τιμη για δισκο πανω κατω ξερεις?Και αν αξιζει να βαλω καποιον καλυτερο-ενισχυμενο?Και μετα σου λεω και γω τιμες που μου ειπαν να σε φτιαξω. Shocked


Άλλαξε δίσκο, παραείναι πολλά τα χλμ. Απορώ πώς σε κράτησε κιόλας τόσο και δεν το κατάλαβες αν πατινάρει.

Αναλόγως τι θα βάλεις, LUK, Sachs, Valeo, παίζουν από 120-150 ευρώ συν την εργασία.

Έχει ο Ντίνος. Όσον αφορά στον ποιο να σου προτείνω, έχω ακούσει διάφορα, είχα ρωτήσει κι εδώ, αλλά δεν πήρα απάντηση. Ρώτησα και σ'αυτό, δε μου προτείνανε όμως κάποιον συγκεκριμένο.


Tελικα ποιον εβαλες?
nikolas206gti - Τρι 26 Ιούν 2012, 21:01:27
Θέμα δημοσίευσης:
Μητσε, τα ρουλεμαν κανουν περιπου 180 € και εργασια αναλογα τον μηχανικο (καπου στο 120αρι). Εννοειται με τα χλμ που εχεις, οφειλεις/πρεπει να αλλαξεις και το δισκο/πλατο για να μην μπλεξεις μετα με ανεβα-κατεβα παλι του σασμαν και πληρωνεις διπλες εργασιες. Πλεον το valeo απο Ντινο εχει 150+ ευρω.

Ευκαιρια να βαλεις και ενα 14/60 Laughing
dimisboukis - Τρι 26 Ιούν 2012, 21:38:10
Θέμα δημοσίευσης:
Eυχαριστω για τις συμβουλες.Και γω παω για valeo μαλλον αλλα για το κ/π το σκεφτομαι οπως σου ειπα επειδη θα κοντινει μετα.Εκτος και αν αλλαχτει και τα γραναζι 5ης.Τεσπα το σταματαω εδω γιατι βγαινω εκτος θεματος και χρηματων.
TopGear - Τρι 26 Ιούν 2012, 21:56:17
Θέμα δημοσίευσης:
dimisboukis έγραψε:
TopGear έγραψε:
dimisboukis έγραψε:
Τα χιλιομετρα που εχει το 206(και ο δισκος)ειναι 115.000 Τι λες?Βεβαια θα κοιταχτει και ο δισκος αλλα πανε πολλα μετα τα χρηματα.Τιμη για δισκο πανω κατω ξερεις?Και αν αξιζει να βαλω καποιον καλυτερο-ενισχυμενο?Και μετα σου λεω και γω τιμες που μου ειπαν να σε φτιαξω. Shocked


Άλλαξε δίσκο, παραείναι πολλά τα χλμ. Απορώ πώς σε κράτησε κιόλας τόσο και δεν το κατάλαβες αν πατινάρει.

Αναλόγως τι θα βάλεις, LUK, Sachs, Valeo, παίζουν από 120-150 ευρώ συν την εργασία.

Έχει ο Ντίνος. Όσον αφορά στον ποιο να σου προτείνω, έχω ακούσει διάφορα, είχα ρωτήσει κι εδώ, αλλά δεν πήρα απάντηση. Ρώτησα και σ'αυτό, δε μου προτείνανε όμως κάποιον συγκεκριμένο.


Tελικα ποιον εβαλες?


Κανέναν. Laughing Δεν άλλαξα ακόμη, μειώθηκε το κλακ αυτό που άκουγα. Δεν ξέρω αν είναι δίσκος απόλυτα, παίζει να'ναι και ντίζα; Ας μας πούνε και οι ειδικοί...
TopGear - Τρι 26 Ιούν 2012, 22:00:23
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Πλεον το valeo απο Ντινο εχει 150+ ευρω.


Τι διαφορά έχει ο 821340 απ'τον 826211; Valeo κι οι 2. Επίσης, ο Peugeot 2050R3, τι είναι; Για 1.4 μιλάω, για 1.6 το είδα, έχει 140-180 ευρώ τιμές.

nikolas206gti έγραψε:
Ευκαιρια να βαλεις και ενα 14/60 Laughing


Στο τέλος, ούτε το αμάξι θα κάνει τόσο, όσο τ'ανταλλακτικά ρε. Laughing Laughing Laughing
Randy - Δευ 02 Ιούλ 2012, 15:14:57
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα το αμαξι οταν πηγα να το παρω δε κουμπωνε καμια ταχυτητα ή τθις γρατζουνούσε ασχημα. Ο συμπλεκτης δεν επανερχοταν ζωηρα οταν τον παταγα.

Το πηγα συνεργειο και τελικα ο δισκος ηταν αρκετα φαγωμενος, ομως το προβλημα ηταν απο το πλατο που ηταν σπασμενο. Θα αλλαχτει ολο το σετ δισκο-πλατο-ρουλεμαν με ενα της Valeo και αποτι μου πε θα μπει στον τορνο το βολαν γιατι στην ακρη εχει μελανιασει.

Το αμαξι εχει πλεον 83000χλμ με καμποσα αποτομα κατεβασματα στο σασμαν.

Τιμη δεν ξερω ακομη αλλα πιστευω πως δε θα ναι και λιγα.

* Η ντιζα θα αλλαχτει ετσι κι αλλιως μην εχουμε αλλα μετα...
sps - Δευ 02 Ιούλ 2012, 16:11:06
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
dimisboukis έγραψε:
Τα χιλιομετρα που εχει το 206(και ο δισκος)ειναι 115.000 Τι λες?Βεβαια θα κοιταχτει και ο δισκος αλλα πανε πολλα μετα τα χρηματα.Τιμη για δισκο πανω κατω ξερεις?Και αν αξιζει να βαλω καποιον καλυτερο-ενισχυμενο?Και μετα σου λεω και γω τιμες που μου ειπαν να σε φτιαξω. Shocked


Άλλαξε δίσκο, παραείναι πολλά τα χλμ. Απορώ πώς σε κράτησε κιόλας τόσο και δεν το κατάλαβες αν πατινάρει.

Αναλόγως τι θα βάλεις, LUK, Sachs, Valeo, παίζουν από 120-150 ευρώ συν την εργασία.

Έχει ο Ντίνος. Όσον αφορά στον ποιο να σου προτείνω, έχω ακούσει διάφορα, είχα ρωτήσει κι εδώ, αλλά δεν πήρα απάντηση. Ρώτησα και σ'αυτό, δε μου προτείνανε όμως κάποιον συγκεκριμένο.

http://www.parts.gr/Search.aspx?p=after&categoryId=tree:914&typeId=15705
dimisboukis - Δευ 02 Ιούλ 2012, 16:48:27
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
TopGear έγραψε:
dimisboukis έγραψε:
Τα χιλιομετρα που εχει το 206(και ο δισκος)ειναι 115.000 Τι λες?Βεβαια θα κοιταχτει και ο δισκος αλλα πανε πολλα μετα τα χρηματα.Τιμη για δισκο πανω κατω ξερεις?Και αν αξιζει να βαλω καποιον καλυτερο-ενισχυμενο?Και μετα σου λεω και γω τιμες που μου ειπαν να σε φτιαξω. Shocked


Άλλαξε δίσκο, παραείναι πολλά τα χλμ. Απορώ πώς σε κράτησε κιόλας τόσο και δεν το κατάλαβες αν πατινάρει.

Αναλόγως τι θα βάλεις, LUK, Sachs, Valeo, παίζουν από 120-150 ευρώ συν την εργασία.

Έχει ο Ντίνος. Όσον αφορά στον ποιο να σου προτείνω, έχω ακούσει διάφορα, είχα ρωτήσει κι εδώ, αλλά δεν πήρα απάντηση. Ρώτησα και σ'αυτό, δε μου προτείνανε όμως κάποιον συγκεκριμένο.

http://www.parts.gr/Search.aspx?p=after&categoryId=tree:914&typeId=15705


thanks για την βοηθεια αλλα ακομη δεν εχω καταληξει καθως η διαφορα χρηματων ειναι μικρη.Αλλα δεν ζηταω κατι παραπανω σε αποδοση και για αυτο μαλλον για valeo με βλεπω.Απλα αν καποιος εχει δοκιμασει και τους 2 τοτε θα μπορει να πει ποιος και γιατι του φανηκε καλυτερος.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr