Εισαγωγή - Εξαγωγή - Προταση για χειροποιητο χταποδι fersteine - Κυρ 02 Μάϊ 2010, 16:25:53 Θέμα δημοσίευσης: Προταση για χειροποιητο χταποδι
Εχω 205 με μοτερ 106 1.6 8v. Eνδιαφερομαι να φτιαξω χταποδι σε εξατμισα. Που να παω ώστε να γινει καλη δουλεια, θα εβαζα κανα supersprint αλλα οπως ειπε ο φιλος pughell δεν χωραει λογω της γεφυρας που εχει το 205. fersteine - Τρι 04 Μάϊ 2010, 23:09:54 Θέμα δημοσίευσης:
Αντε ρε παιδια κανεις? stamatis_vts - Τρι 04 Μάϊ 2010, 23:38:03 Θέμα δημοσίευσης:
παιδαρε αν δεν πεις σε ποια πολη σε βολευει, δεν προκειται να σε συμβολεψει κανεις... fersteine - Τετ 05 Μάϊ 2010, 07:16:02 Θέμα δημοσίευσης:
Απο Αθηνα ειμαι. stamatis_vts - Τετ 05 Μάϊ 2010, 07:28:59 Θέμα δημοσίευσης:
πιστευω οτι δυσκολα καποιος θα σου πει πηγαινε κατευθειαν εκει... απο τον ιδιο μαστορα αλλοι ειναι ικανοποιημενοι και αλλοι απογοητευμενοι..
εγω θα προτεινα παπαδοπουλο στην χαμοστερνας, καραμπελα στην καβαλας,ποπαι στο μοσχατο και μαυροιδακο στην αργυρουπολη..
βαλε βενζινη στο οχημα και πηγαινε πορτα πορτα... fersteine - Τετ 05 Μάϊ 2010, 07:50:05 Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα ο ποπαυ ειναι σιγουρα κορυφη στη δουλεια του αλλα πανακριβος, για τον παπαδοπουλο δεν εχω καλη γνωμη τωρα καραμπελα και μαυροειδακο δεν ξερω. Για αυτο θελω καποιον που να ηταν α σταδιο να εφτιαξε σε καποιον χταποδι και να δουλευε καλα. black7monster - Τετ 05 Μάϊ 2010, 11:33:17 Θέμα δημοσίευσης:
Ποπαυ με κλειστα ματια για καλη δουλεια και κολλησεις εργοστασιου αλλα οντως ειναι πιο ακριβως απο τους υπολοιπους.Για χταποδι εκει θα πηγαινα. Pughell - Τετ 05 Μάϊ 2010, 13:11:16 Θέμα δημοσίευσης:
Εκτος και αν παρεις ετοιμο χταποδι για 205 Rallye που ειναι 1300αρι αλλα με μοτερ TU...
Κρινωντας απο τα Devil και Supersprint που δεν διαφερουν σε διαστασεις για τα 1300 και 1600 8v Rallye,τοτε και αυτο του 205 Rallye θα σου κατσει μια χαρα. fersteine - Τετ 05 Μάϊ 2010, 15:19:04 Θέμα δημοσίευσης:
Το χταποδι αυτο κουμπωνει κατευθειαν πανω στο μοτερ του 106 8v, δηλαδη θα μπαινει κατευθειαν , εχεις κανα λink να δω? Pughell - Τετ 05 Μάϊ 2010, 15:44:31 Θέμα δημοσίευσης:
Μπα,link δεν εχω αλλα ναι,θα κουμπωνει κανονικα πανω στην κεφαλη του 106 μιας και δεν εχουν διαφορες απο οτι θυμαμαι...
Η θεση απο τα μπουζονια ειναι στα ιδια σημεια,το υψος του κορμου ειναι πιο κοντο στα μαντεμια οποτε δεν νομιζω οτι θα υπαρχει καποιο προβλημα τοποθετησης...
Τουλαχιστον και η Devil αλλα και η Supersprint για τα 106 δινουν τον ιδιο κωδικο πια,ειτε 1300 ειτε 1600.
Παλιοτερα η Ssprint εδινε διαφορετικο αλλα τον κατηργησε και δινει αυτον του 1600. fersteine - Τετ 05 Μάϊ 2010, 19:08:12 Θέμα δημοσίευσης: http://cgi.ebay.co.uk/STAINLESS-STEEL-MANIFOLD-PEUGEOT-205-RALLYE-/170442300816 Aυτο κανει, λες να το τσιμπησω? Πηγα σημερα απο Δανελατο και μου ειπε οτι στο χταποδι κανει κολλησεις αργκον Pughell - Τετ 05 Μάϊ 2010, 19:51:47 Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα κατι τετοιο ψαχνεις,απλα η δημοπρασια που ειδες,εληξε...
Τωρα για κολλησεις argon στο χταποδι,καταλαβαινεις περι τινος προκειται... fersteine - Τετ 05 Μάϊ 2010, 22:03:16 Θέμα δημοσίευσης:
Kαλα μπορει να βρω και κανα αλλο αν ειναι , λεει για dual tig κολλησεις. Ναι αυτο λεω κι εγω καταλαβα περι τινος προκειται. fersteine - Παρ 07 Μάϊ 2010, 09:29:42 Θέμα δημοσίευσης:
Αν μπορει να μου καποιος αν θα κανει σιγουρα το χταποδι απο το 205 rallye , γιατι τελικα υπαρχει στο παραπανω λink και θελω να το παραγγειλω. Pughell - Παρ 07 Μάϊ 2010, 13:03:19 Θέμα δημοσίευσης:
Στην κεφαλη μπαινει κατα 99,99%,ας μας πει και ο Κωστας(kpsig) αν αλλαζει κατι στα μπουζονια που στηριζουν το μαντεμι,αν και πολυ χλωμο το κοβω.
Αν δεν τιθεται τετοιο θεμα,τοτε το μονο που μενει ειναι το υψος του κορμου του TU24(μοτερ 205 Rallye) το οποιο ειναι καπως πιο κοντο.
Τωρα το ποσο,δεν το ξερω μιας και τα αλουμινενια μπλοκ των 106 Rallye 1300 ειναι πιο ψηλα σε σχεση με τα μαντεμενια των 1600αριων Rallye που σημαινει οτι στην δικια σου περιπτωση οι πιθανοτητες ο κορμος σου να ειναι χαμηλοτερος ή ακομα και ιδιος σε υψος με αυτον του 205 Rallye,ειναι πολλες. fersteine - Παρ 07 Μάϊ 2010, 18:37:24 Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη με μπερδεψες με τον κορμο τελικα κανει ή όχι γιατι δεν εχω καταλαβει. fersteine - Παρ 07 Μάϊ 2010, 18:39:33 Θέμα δημοσίευσης:
Aν ειναι ιδιο το υψος του μπλοκ τοτε ειμαι μια χαρα ε? Πως θα το μαθουμε αυτο? Pughell - Παρ 07 Μάϊ 2010, 21:23:40 Θέμα δημοσίευσης:
Αν ο κορμος σου(μαντεμι) ειναι ιδιος σε υψος ή και χαμηλοτερος απο αυτον του 205(αλουμινιο)τοτε δεν υπαρχει κανενα προβλημα. fersteine - Παρ 07 Μάϊ 2010, 23:39:43 Θέμα δημοσίευσης:
Πως μπορουμε να το μαθουμε αυτο Στελιο; Pughell - Σαβ 08 Μάϊ 2010, 15:46:25 Θέμα δημοσίευσης:
Απο το web οσα εχω διαβασει,συμφωνουν με τα παραπανω.
Τωρα για να εισαι 100% σιγουρος,καποιος που εχει στην κατοχη του εναν TU24(ελαχιστοι πια),μπορει να μετρησει και να σου πει... fersteine - Σαβ 08 Μάϊ 2010, 19:13:19 Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω κανεναν ρε γα**το, τι να κανω να το παρω? Pughell - Σαβ 08 Μάϊ 2010, 21:54:21 Θέμα δημοσίευσης:
Στειλε τους ενα mail ρε εξηγωντας την κατασταση και πολυ πιθανον να σου πουνε.
Πολλα 205 σε Αγγλια και αλλες χωρες φορανε μοτερ απο 106 οποτε δεν θα ειναι η πρωτη φορα που αντιμετωπιζουν τετοιο ερωτημα. fersteine - Κυρ 09 Μάϊ 2010, 14:15:41 Θέμα δημοσίευσης:
Tελικα ο κορμος μου ειναι πιο ψηλος απο του 205 rallye, οποτε δεν κανει το χταποδι απο το 205 rallye. Η μονη λυση ειναι να παω για χειροποιητο απο οτι φαινεται, αλλα που να το κανω αυτο, ωστε να μην πληρωσω και τα μαλλια της κεφαλης μου Pughell - Κυρ 09 Μάϊ 2010, 18:27:40 Θέμα δημοσίευσης:
Το διασταυρωσες με καποιον που εχει μοτερ 205;
Γιατι τα αλουμινενια 106 εχουν πιο ψηλο μοτερ(λαθος εκφραζομουν εως τωρα) αλλα η διαφορα προκυπτει απο το καρτερ και οχι απο τον κορμο... fersteine - Κυρ 09 Μάϊ 2010, 18:56:49 Θέμα δημοσίευσης:
Ο φιλος kpsig μου ειπε οτι θα βρισκει στα καρτερ. Αλλα και απο εξω που εχω δει βαζουν απο 106 8v χταποδι και κανουν λεει μια μετατροπη για να μην βρισκει, αλλα δεν ξερω ποιος μπορει να μου το κανει αυτο Pughell - Κυρ 09 Μάϊ 2010, 19:09:01 Θέμα δημοσίευσης:
Αμα στο ειπε ο Κωστας πασο μιας και ειχε τετοιο μοτερ στο δικο του...
Απο την δικια μου εμπειρια παντως που πηγα να βαλω downpipe απο 1600 8v στο 1300αρι 106 που ειχα,το μαντεμι ειναι ιδιο,το dp του 1300R παντως ειναι πιο μακρυ σε μηκος,λογικα λογο καρτερ...
Τωρα αμα λεει ο Κωστας οτι δεεεν,οτι και να πουμε... fersteine - Δευ 10 Μάϊ 2010, 13:06:22 Θέμα δημοσίευσης:
Θα ρωτησω στον μαυροειδακο για χειροποιητο αν ειναι, τι αλλο να κανω?Αν παρω απο 1.6 8v τι μετατροπη θα θελει για να μπει? sps - Δευ 10 Μάϊ 2010, 13:27:22 Θέμα δημοσίευσης:
Πριν 12 χρονια είχαμε βάλει χειροποίητο σε rallye 1.6 8v απο Παπαδόπουλο.
Το αποτελεσμα ήταν σχετικα καλό, δε θυμαμαι τι είχε δωσει στο δυναμόμετρο, αλλα το αυτοκίνητο φορουσε και εκκεντροφορο κεντ, συμπιεση κλπ.
Σε αντιστοιχο rallye που ειχε φτιαξει χειροποιητο ο Ζαπατινας, το αμαξι πηγαινε χειροτερα απ'οτι με τη μαμα πολλαπλη.
Ελπιζω να βοηθησα λιγο.
Επισης ποπάυ δεν ειχα ακουσει ασχημα λογια για τα χταποδια του. fersteine - Δευ 10 Μάϊ 2010, 13:51:42 Θέμα δημοσίευσης:
Ρωτησα στην gmcmotorsport και μου ειπε οτι το χταποδι του 205 ραλλυ κανει αλλα δεν ξερει καποιον που να το κατασκευαζει. Ενω του 8v θελει να φτιαχω τη μια σωληνα λεει για να μπει. Pughell - Δευ 10 Μάϊ 2010, 14:06:59 Θέμα δημοσίευσης:
Ρε σαν χταποδι δεν θα διαφερει ακομα και αν παρεις απο 1600 8v Rallye,απλα θα χρειαστει να φτιαξετε ενα κομματακι σωληνα στον κουρμπαδορο για να ενωθει το χταποδι με την υπολοιπη εξατμιση. fersteine - Δευ 10 Μάϊ 2010, 15:27:36 Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη αν το παω σε εναν εξατμισα το χταποδι θα ξερει να μου το ταιριαξει ε? Pughell - Δευ 10 Μάϊ 2010, 15:36:34 Θέμα δημοσίευσης:
Οχι ρε,το χταποδι δεν θα το ακουμπησετε καν.
Δες τις δυο φωτο
Οπως παρατηρεις,το χταποδι ουσιαστικα δεν εχει καποια διαφορα εκτος απο το σημειο που προεξεχει το λαμακι που το στηριζει στο σασμαν.
Οποτε αυτο το οποιο θα πρεπει να φτιαξει ο εξατμισας θα ειναι η κουρμπαρισμενη σωληνα μετα το λαμακι.
Το οτι θα ειναι στριμωκολλα εκει περα και η δουλεια ψιλοδυσκολη,ναι,θα ειναι,αλλα δεν γινεται και αλλιως... fersteine - Δευ 10 Μάϊ 2010, 19:51:28 Θέμα δημοσίευσης:
Α οποτε θα το κοψει και θα βαλει αλλη σωληνα κουρμπαρισμενη ? Να παρω του 205 rallye που εχει και λαμακι? fersteine - Δευ 10 Μάϊ 2010, 21:31:54 Θέμα δημοσίευσης:
Του 205 ραλλυ ειναι 4-1 το χταποδι ε? Οποτε καλυτερα να παρω το 8v που ειναι 4-2-1; Pughell - Δευ 10 Μάϊ 2010, 21:42:47 Θέμα δημοσίευσης:
fersteine έγραψε:
Α οποτε θα το κοψει και θα βαλει αλλη σωληνα κουρμπαρισμενη ? Να παρω του 205 rallye που εχει και λαμακι?
Οχι ρε!Δεν θα κοψει τιποτα!
Θα τον βαλεις να ζορισει το μυαλο του και να κανει εναν αναλογο σωληνα σαν του 205 χωρις να ακουμπησει το χταποδι του 106.
Εκει που το χταποδι του 106 εχει το πλακακι σε σχημα ρομβου με τις δυο τρυπες για να σφιξει με το ζοαν,απο εκει και περα θα αρχισει να δουλευει ο εξατμισας.
Δεν κοβει τιποτα!!!
Του 205 που ηθελες να παρεις απο το ebay ειναι οντως 4-1 αλλα βγαζαν και 4-2-1.
Προτιμησε ενα 4-2-1 αν βρεις... fersteine - Τρι 11 Μάϊ 2010, 16:21:49 Θέμα δημοσίευσης:
Οποτε παιρνω ενα για 8v αλλα ποιος εξατμισας θα δεχτει να κανει μονο την μετατροπη αφου δεν θα το εχω αγορασει απο αυτον; Pughell - Τρι 11 Μάϊ 2010, 21:43:44 Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι ρε,τζαμπα θα στο κανει και θα εισαι υποχρεωμενος να το εχεις αγορασει και απο αυτον;
Σιγα δηλαδη να μην του παρεις και καμια πππα... GEMI - Τρι 22 Φεβ 2011, 23:19:45 Θέμα δημοσίευσης:
Σκέφτομαι για χειροποίητο χταπόδι, φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από την αρχή. Γνωρίζει κανείς διαστάσεις-διαμέτροι μαμά σωληνώσεων του 4-2-1 ?
Από έναν υπολογισμό που έκανα με κάτι μαθηματικούς τύπους που βρήκα, το ιδανικό για ροπή στις 5.500 στροφές θα ήταν
Δ1, Δ2, Δ3 = 3,5cm - 4,5cm - 4,8cm.
όπου Δ1 διάμετρος σωλήνα από την εξαγωγή, Δ2 διάμετρος του δίχαλου κ Δ3 διάμετρος τελικού σωλήνα.
Και μήκη σωληνώσεων 38 cm των 4 από την εξαγωγή κ 70 cm του δίχαλου.
Από εκεί κ πέρα καταλύτης 200άρης, ένα μεσαίο τύπου μπόμπα λιγο πρίν το τελικό κ τελικό το ήδη φορεμένο κ δοκιαμασμένο από saxo Vts 1600, το οποίο κ αθόρυβο είναι κ σχετικά έχει καλή απόδοση.
Τι γνώμη έχουν οι πιο έμπειροι ?
Edit : Τι λέτε να ξεκινήσω με αυτό? Μήπως θα έχω απαγορευτικές θερμοκρασίες λόγω του ότι είναι κοντά ο καταλύτης στην πολλαπλή ?
Pughell - Τρι 22 Φεβ 2011, 23:32:46 Θέμα δημοσίευσης:
Με τι κοστολογιο και τι προοπτικη; GEMI - Τρι 22 Φεβ 2011, 23:48:26 Θέμα δημοσίευσης:
Κοστολόγιο όσο χαμηλότερα γίνεται. Προοπτική για καλύτερες μεσαίες κ ΚΤΕΟ- καυσαέρια κλπ. Αν έβαζα το πιο πάνω 4-1 χταποδοκαταλύτη μήπως θα ξεμπέρδευα μια κ έξω ? Έχει στενούς αυλούς στο 3 κ κάτι.. Pughell - Τρι 22 Φεβ 2011, 23:52:44 Θέμα δημοσίευσης:
Εννοω αν θα το κανεις μονος σου ή αν θα στο φτιαξουν.
Γιατι ακομα και μονος σου να το κανεις,πρεπει να εχεις κουρμπαδορο οποτε στην ξεφτιλα θα χρειαστεις περιπου στο 100αρικο μονον για υλικα χταποδιου.
Αν θα στο φτιαξει αλλος,μην το σκεφτεσαι καν γιατι το 300αρι θα το φτασεις πανυγηρικα και σε καμια περιπτωση δεν θα γινει τετοιο
GEMI - Τετ 23 Φεβ 2011, 00:17:30 Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό φένεται να είναι το ιδανικό. Τι διαστάσεις-διαμέτρους έχει ?
Μ αρέσει να παιδεύομαι για αυτό το ψάχνω.. Μάλλον θα καταλήξω σε 2 λύσεις, 1 για την καθημερινή κ μία για ραλυ.
Εδιτ : Το χταποδοκαταλύτη που έδειξα τι λες θα το πάρει η καρότσα του ΑΧ ? Pughell - Τετ 23 Φεβ 2011, 00:20:03 Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω οτι καπου τα εχω γραψει στο topic για τα 8v για μηκη και διατομες...
Απλα,ασχετα με την τρελα μας,δεν αξιζει να ασχοληθεις μιας και ουτε ευκολο ειναι αλλα ουτε και θα δεις διαφορες μεταξυ το street και το race που νομιζεις οτι θα εχει διαφορα.
Φαντασου οτι το ιδιο σχεδιο διατομων και μηκων δουλευει σε ολα τα γρηγορα 106,ειτε 1400αρι XSi,ειτε 1300αρι Rallye,ειτε 1600 8v Rallye.
Για αυτο σου λεω μην παιδευεσαι και παρτο ετοιμο να τελειωνεις... GEMI - Τετ 23 Φεβ 2011, 00:23:09 Θέμα δημοσίευσης:
Σωστά δίκιο έχεις, κάτι τέτοιο υποψιαζόμουν ότι μικρές θα είναι οι διαφορές. Έκανα εδιτ πιο πάνω ρωτόντας αν χωράει ο χταποδοκαταλύτης στο ΑΧ ή θα βρίσκει σε καμιά μετώπη ? Pughell - Τετ 23 Φεβ 2011, 00:27:23 Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπαρχει καν λογος να προσπαθησεις...
Ροικα ειναι τοσο χαλια που θα κανεις το κακο,ακομα χειροτερο μιας και ηδη η πολλαπλη εξαγωγης μας ειναι για τον φουτσο. GEMI - Τετ 23 Φεβ 2011, 00:35:55 Θέμα δημοσίευσης:
Thanks !!
Η μαμά του που φοράω τωρα είναι 4-1 χωρίς δίχαλο. Αν έβαζα κάνα δίχαλο θα κάνω τίποτα ? Pughell - Τετ 23 Φεβ 2011, 00:46:15 Θέμα δημοσίευσης:
4 σε 2 ειναι το μαντεμι και ο σωληνας που φευγει απο το μαντεμι και φτανει μεχρι τα ελατηρια του καταλυτη εχει εσωτερικο χωρισμα οποτε εινα 4-2 στο μαντεμι και συνεχιζει σαν 2 σε ολο το μηκος του σωληνα που γινονται 1 περιπου λιγο μετα το υψος του καρτερ.
Εκτος και αν εχεις αλλαξει τον σωληνα με αλλον φτιαχτο οποτε εκει οντως ειναι 4-1 αλλα δεν δουλευει καθολου...
Το ειχα δοκιμασει στο παλιο μου 1300αρι και χανει παντου και μαλιστα αισθητα.
Το θεμα ειναι οτι σωληνα με χωρισμα δεν μπορει να σου φτιαξει κανενας εξατμισας,το συγκεκριμενο κομματι κανει κατι λιγοτερο απο 200Ε στην Lion και αν πας να φτιαξεις διχαλο τυπου Peugeot Sport gr A τοτε σιγουρα θα δωσεις καμια 150αρα τουλαχιστον και παλι με αμφιβολλια για το αν θα βγει σωστο,οποτε οπως ειπα και πριν....μονοδρομος το Devil.