PSClub - Hellas

Κινητήρας - Mega Squirt - Άγραφος Εγκέφαλος

Jean - Σαβ 01 Μάϊ 2010, 20:23:59
Θέμα δημοσίευσης: Mega Squirt - Άγραφος Εγκέφαλος
http://www.diyautotune.com/catalog/megasquirti-programmable-efi-system-pcb22-kit-black-case-p-128.html
Το έχει δοκιμάσει κανένας?
Pughell - Σαβ 01 Μάϊ 2010, 20:29:46
Θέμα δημοσίευσης:
Εξω ειναι πολυ διαδεδομενοι,αν και σαν κατασκευη και functions αρκετα περιορισμενοι... Confused
Jean - Σαβ 01 Μάϊ 2010, 20:43:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το σκέφτομαι αρκετά οικονομικό για ένα απλό ατμοσφαιρικό χωρίς πολλά πολλά, διάβασα έξω ότι το έχουν βάλει σε 106...Άλλα πως κάνεις χάρτες και περνάς τον μαμά χάρτη του 106 εκεί για να αρχίσεις να πειράζεις παραμέτρους...
alekoukos106 - Σαβ 01 Μάϊ 2010, 22:26:35
Θέμα δημοσίευσης: Re: Mega Squirt - Αγραφος Εγγεφαλος
Jean έγραψε:
http://www.diyautotune.com/catalog/megasquirti-programmable-efi-system-pcb22-kit-black-case-p-128.html
Το έχει δοκιμάσει κανένας?


αυτον εχουμε στο αγωνιστικο... Wink
Jean - Κυρ 02 Μάϊ 2010, 11:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
Για τι αγωνιστικό μιλάμε?
z@ck! - Κυρ 02 Μάϊ 2010, 12:39:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν κανω λαθος και ο Fotis-84 εχει MS αλλα και παρα πολλα ατομα στα αγγλικα 106 φορουμ. Φυσικα εκει εχει υπαρχουν και πολλοι tuners που αναλαμβανουν να τους σεταρουν.....
Jean - Κυρ 02 Μάϊ 2010, 17:44:12
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμμ Ζαχαρία αυτό είδα και εγώ οτι έξω παίζει πολύ.Και ψήνομαι να σ πω την αλήθεια μιας και με 140€ είναι έξω από την πόρτα μου...
alekoukos106 - Δευ 03 Μάϊ 2010, 01:56:04
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Για τι αγωνιστικό μιλάμε?


205 με μοτερ απο xsi1400...αλλα νομιζω εχουμε τον MS2
fotis-84 - Δευ 03 Μάϊ 2010, 07:51:29
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Χμμμμ Ζαχαρία αυτό είδα και εγώ οτι έξω παίζει πολύ.Και ψήνομαι να σ πω την αλήθεια μιας και με 140€ είναι έξω από την πόρτα μου...


αν θα παρεις megasquirt θα παρεις τον MS-2.εχει καλυτερους πινακες καυσιμου και αναφλεξης.και θα κοιταξεις να ειναι συναρμολογιμενος .τα 140 ευρω που λες πρεπει να ειναι για ms1 και αποσυναρμολογημενο.εκτος αν εισαι εξοικοιωμενος με κολλησεις κτλ.κανα 400αρι βγαινει περιπου.
kpsig - Δευ 03 Μάϊ 2010, 08:14:08
Θέμα δημοσίευσης:
fotis-84 έγραψε:
Jean έγραψε:
Χμμμμ Ζαχαρία αυτό είδα και εγώ οτι έξω παίζει πολύ.Και ψήνομαι να σ πω την αλήθεια μιας και με 140€ είναι έξω από την πόρτα μου...


αν θα παρεις megasquirt θα παρεις τον MS-2.εχει καλυτερους πινακες καυσιμου και αναφλεξης.και θα κοιταξεις να ειναι συναρμολογιμενος .τα 140 ευρω που λες πρεπει να ειναι για ms1 και αποσυναρμολογημενο.εκτος αν εισαι εξοικοιωμενος με κολλησεις κτλ.κανα 400αρι βγαινει περιπου.


Συμφωνώ με το Φώτη.
Εγώ που είμαι εξοικειωμένος με κολλήσεις προτείνω αγορά ΕΤΟΙΜΟΥ. Εγώ τον συναρμολόγησα μόνος μου, έχω κάνει και μετατροπές και είναι ΟΚ.
z@ck! - Δευ 03 Μάϊ 2010, 11:52:10
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
Εγώ που είμαι εξοικειωμένος με κολλήσεις προτείνω αγορά ΕΤΟΙΜΟΥ. Εγώ τον συναρμολόγησα μόνος μου, έχω κάνει και μετατροπές και είναι ΟΚ.


Κωστα για πιους λογους το λες αυτο? και οταν λες μετατροπες..??? τι ακριβως χρειαστηκε να αλλαξεις?
kpsig - Δευ 03 Μάϊ 2010, 12:06:14
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
kpsig έγραψε:
Εγώ που είμαι εξοικειωμένος με κολλήσεις προτείνω αγορά ΕΤΟΙΜΟΥ. Εγώ τον συναρμολόγησα μόνος μου, έχω κάνει και μετατροπές και είναι ΟΚ.


Κωστα για πιους λογους το λες αυτο? και οταν λες μετατροπες..??? τι ακριβως χρειαστηκε να αλλαξεις?

Παρά το ότι ο MS1 v.3 μπορεί να οδηγήσει κανονικά τον πολλαπλασιαστή, εγώ έβαλα πρόσθετο ένα εξωτερικό κύκλωμα με ενισχυμένες τις γραμμές τάσης, και έβαλα και καλύτερα ολοκληρωμένα, ώστε να μην έχω κανένα θέμα ούτε με τον πολλαπλασιαστή του Punto GT ούτε με τίποτε άλλα περίεργα που δοκίμαζα.
Στο τυπωμένο του MS2 δεν υπάρχει πρόβλημα.
Jean - Δευ 03 Μάϊ 2010, 13:45:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θέλω έναν εγκέφαλο και λόγο ότι με τα μισά λεφτά από όσο κάνει ο μαμά 3φυσος περνώ άγραφο.Διαλέγω άγραφο.
Απαιτήσεις πολλές δεν έχω με ένα ΦΠΕ και κάνα εκκεντρο το πολύ, κατέβασα το πρόγραμμα που κάνεις τις παραμετροποιήσεις και δεν κατάλαβα πολλά πράγματα...
z@ck! - Δευ 03 Μάϊ 2010, 13:47:26
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη ειμαι πεπειραμενος ηλεκτρονικος και η αληθεια ειναι οτι το σκευτομουν για καποιο τετοιο κιτ (αν και θα παω σε κατι ετοιμο και επωνυμο).... γιατι λετε να αγοραστει ετοιμο?
Για να εχεις το κεφαλη σου ησυχο η για καποιο αλλο λογο?
Υπαρχει μια μεγαλη διαφορα στο κοστος και οπως και να το κανουμε παιζει ρολο....

Επισης γνωριζει κανεις αν οι e-Tuners η καποιος αλλος αναλαμβανει Fine-Tuning η προγραμματισμο των εν λογω εγκεφαλων ?
Jean - Δευ 03 Μάϊ 2010, 13:49:36
Θέμα δημοσίευσης:
Και λέω για το κιτ γιατί να πληρώσω κάτι που μπορώ να το κάνω μόνος μου.Απλά με το πρόγραμμα αν δεν τα καταφέρουμε θα πάμε σε κάποιο προγραμματιστή αναγκαστικά...
kpsig - Δευ 03 Μάϊ 2010, 15:44:43
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
Επειδη ειμαι πεπειραμενος ηλεκτρονικος και η αληθεια ειναι οτι το σκευτομουν για καποιο τετοιο κιτ (αν και θα παω σε κατι ετοιμο και επωνυμο).... γιατι λετε να αγοραστει ετοιμο?
Για να εχεις το κεφαλη σου ησυχο η για καποιο αλλο λογο?
Υπαρχει μια μεγαλη διαφορα στο κοστος και οπως και να το κανουμε παιζει ρολο....

Επισης γνωριζει κανεις αν οι e-Tuners η καποιος αλλος αναλαμβανει Fine-Tuning η προγραμματισμο των εν λογω εγκεφαλων ?


Αν είναι έτσι... Πάρτον και φτιάξε τον!
Jean - Δευ 03 Μάϊ 2010, 18:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω θα ηθελα να μαθω αν το αναλαμβανει κανενας να τον προγραμματισει...
alekoukos106 - Δευ 03 Μάϊ 2010, 22:09:21
Θέμα δημοσίευσης:
ειχα ρωτησει τους e-tuners και δυστυχως δεν... Sad
kpsig - Τρι 04 Μάϊ 2010, 07:48:43
Θέμα δημοσίευσης:
Στην επόμενη συνάντηση θα φέρω το 205 να δείτε τον εγκέφαλο.
Πότε?
z@ck! - Τρι 04 Μάϊ 2010, 11:48:41
Θέμα δημοσίευσης:
Πες αν ειναι να ερθω και εγω.... Mr. Green
kpsig - Σαβ 08 Μάϊ 2010, 16:50:54
Θέμα δημοσίευσης:
ME 2 παιδιά κάθε πλάνο είναι άτοπο.... Confused
Τέλος πάντων, από το επόμενο ΣΚ...
Manos 106 XSI - Τρι 15 Ιούν 2010, 21:40:02
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια χαρα ! Ειδα το ποστ κ ειπα να γραψω κι εγω να σας πω οτι εχω εναν ms2 msns αλλα δεν τον εχω τοποθετησει ακομα. Εχει ψαξει κανεις για base map για τα pug μας η για καποιο ετοιμο προγραμα απο κανα αγγλικο φορουμ?
Εδω παντως ειναι καπως δυσκολο να βρεις καποιον να σου τον γραψει η γνωστοι τουλαχιστον προγραματιστες δεν το κανουν υποστηριζουν της δικες τους μαρκες κ καλα κανουν! Παντως ενω εξω εχω ακουσει καλα λογια σε light εφαρμογες για τους Megasquirt εδω τους θαβουν ολοι...Δεν νομιζω να ειναι ετσι οχι επειδη τον αγορασα αλλα επειδη διαβασα το manual πριν τον αγορασω και για τα χρηματα που εδωσα για αυτο που πηρα ειναι πολυ ικανοποιητικο...Αλλα επειδη ξεφυγα λιγακι απο το θεμα αν ξερει καποιος πληροφοριες η ακομα αν γραφει τετοιους εγκεφαλους υπαρχει πολυς κοσμος με MS και ας επικοινωνηση μαζι μου ... Φιλικα Μανος Wink
z@ck! - Τετ 16 Ιούν 2010, 01:10:19
Θέμα δημοσίευσης:
για base map για το 1400 XSi ρωτα τον "fotis-84" (στειλε του ενα πμ μηπως και μπορει να βοηθησει). απο "επαγγελματιες προγραμματιστες" ακομα δεν εχω ακουσει για καποιον που να αναλαμβανει Crying or Very sad
pan306 - Κυρ 20 Ιούν 2010, 18:21:07
Θέμα δημοσίευσης:
παντος ακοθγετε πολι ενδιαφερον.....γιατι πιστευω οτι αν βρεθει προγραματιστης θα αξιζει.....κανενασ που εχει περισοτερι ιδεα απο μενα θα μπορεσο να δουλεψει με το τετραπεταλουδο στο 306 μου?
kpsig - Δευ 21 Ιούν 2010, 16:21:11
Θέμα δημοσίευσης:
pan306 έγραψε:
παντος ακοθγετε πολι ενδιαφερον.....γιατι πιστευω οτι αν βρεθει προγραματιστης θα αξιζει.....κανενασ που εχει περισοτερι ιδεα απο μενα θα μπορεσο να δουλεψει με το τετραπεταλουδο στο 306 μου?

Ναι Wink
pan306 - Δευ 21 Ιούν 2010, 20:29:51
Θέμα δημοσίευσης:
για να μπει αφτος θελει ανταπτορα η εχει δικια του πλεξουδα η σινδεει ο ηλεκτρολογος τισ φισεσ στι δικια τοθ πλεχουδα?
turborabbit - Δευ 21 Ιούν 2010, 21:47:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο παιδιά, πολύ καλά νέα ότι επιτέλους κάποιος άρχησε να ασχολείται με τους MS.
Σχετικά με το MS+saxorallo, αν μιλάμε για τους μονόφισους marelli, η πλακέτα του MS χωράει να μπεί στο εργοστασιακό κουτί του εγκεφάλου.



Οπότε μπορείτε να φτίαξετε 100% plug & play κατάσταση.
Εγώ παλιά (μιλάμε για 2005) έχω φτιάξει για αγωνηστικά σαξόραλλα που τους απαγορεύανε να χαλάσουν την εργοστασιακή πλεξούδα, οπότε ΕΠΡΕΠΕ να είναι plug & play. Δεν ξέρω αν ακόμα ισχύει.

Στα 1600άρια 16βάλβιδα δουλεύει πολύ ωραία και σε σχέση με τον εργοστασιακό IAW.1AP μετά τις 5500 ώς 8500 λές και ανοίγει vtec.
Επίσης, δουλεύει κανονικά και το στροφόμετρο (χωρίς κόλπα με διοδάκια στους πολλαπλασιαστές). Και το check engine λαμπάκι το είχα προγραμματήσει να ανάβει ως shift light.

Γενικώς με τους MS ασχολούμαι από τότε που ξεκίνησαν και πριν ακόμα η πλακέτα των B&G πάρει την τελική της μορφή.

http://img.osudim.org/gal/155/34/ms_working_resize.jpg
http://img.osudim.org/gal/155/34/ms_testbench.jpg

Οπότε αν πρόκειται για non-profit hobbyστικες καταστάσεις, μπορείτε να με σκωτίσετε με συγκεκριμένες τεχνικές ερωτήσεις στο email. Επίσης έχω ένα κάρο components οπότε αν κάποιος κάψει κάτι μπορεί να έχω ανταλλακτικό.

Keep tuning !!!
kpsig - Δευ 21 Ιούν 2010, 23:45:58
Θέμα δημοσίευσης:
[size=12][size=9]Που ήσουν τόσο καιρό!!
Σήμερα έκανα μια καλή βόλτα με τα 8 μπεκ και αρκετά συντηρητικές ρυθμίσεις στο αβανς σε μεγάλα φορτία και μεσαίες υψηλές στροφές.
Βασικά με έχει εντυπωσιάσει η ροπή. Είναι απίστευτο το ότι μπορώ να ξεκινάω με 2α και αμέσως να βάλω τρίτη... Και πάλι δεν πέρασα τις 6000 στροφές (τα επιπλέον 4 μπεκ μπαίνουν στις 4100). Είναι απίστευτο το ότι το αμάξι που τόση προσωπική (και μόνο) δουλειά έχω ρίξει δουλεύει τόσο καλά (προς το παρόν) ειδικά μετά τη φωτιά που πήρε.
Θα το τελειώσω από 1η Ιουλίου και μετά που επιστρέφω.
Ο Φώτης ξέρει καλά την όρεξη να βοηθήσω και εγώ όπως μπορώ.
turborabbit - Τρι 22 Ιούν 2010, 07:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
Που ήσουν τόσο καιρό!!
Σήμερα έκανα μια καλή βόλτα με τα 8 μπεκ και αρκετά συντηρητικές ρυθμίσεις στο αβανς σε μεγάλα φορτία και μεσαίες υψηλές στροφές.
Βασικά με έχει εντυπωσιάσει η ροπή. Είναι απίστευτο το ότι μπορώ να ξεκινάω με 2α και αμέσως να βάλω τρίτη... Και πάλι δεν πέρασα τις 6000 στροφές (τα επιπλέον 4 μπεκ μπαίνουν στις 4100). Είναι απίστευτο το ότι το αμάξι που τόση προσωπική (και μόνο) δουλειά έχω ρίξει δουλεύει τόσο καλά (προς το παρόν) ειδικά μετά τη φωτιά που πήρε.
Θα το τελειώσω από 1η Ιουλίου και μετά που επιστρέφω.
Ο Φώτης ξέρει καλά την όρεξη να βοηθήσω και εγώ όπως μπορώ.

====
Γιατί 8μπεκο;
Γιατί αυτές οι λύσεις του προηγούμενου αιώνα;
Ολόκληρο ΑΓΡΑΦΟ έχεις!
kpsig - Τρι 22 Ιούν 2010, 11:11:41
Θέμα δημοσίευσης:
turborabbit έγραψε:
kpsig έγραψε:
Που ήσουν τόσο καιρό!!
Σήμερα έκανα μια καλή βόλτα με τα 8 μπεκ και αρκετά συντηρητικές ρυθμίσεις στο αβανς σε μεγάλα φορτία και μεσαίες υψηλές στροφές.
Βασικά με έχει εντυπωσιάσει η ροπή. Είναι απίστευτο το ότι μπορώ να ξεκινάω με 2α και αμέσως να βάλω τρίτη... Και πάλι δεν πέρασα τις 6000 στροφές (τα επιπλέον 4 μπεκ μπαίνουν στις 4100). Είναι απίστευτο το ότι το αμάξι που τόση προσωπική (και μόνο) δουλειά έχω ρίξει δουλεύει τόσο καλά (προς το παρόν) ειδικά μετά τη φωτιά που πήρε.
Θα το τελειώσω από 1η Ιουλίου και μετά που επιστρέφω.
Ο Φώτης ξέρει καλά την όρεξη να βοηθήσω και εγώ όπως μπορώ.

====
Γιατί 8μπεκο;
Γιατί αυτές οι λύσεις του προηγούμενου αιώνα;
Ολόκληρο ΑΓΡΑΦΟ έχεις!

Ε και το μοτέρ του προηγούμενου αιώνα είναι :-0 (1600 8V από 106 Ραλί)
8μπεκο γιατί αν βγάλω τα μπεκ από την κεφαλή με σκοπό να τα πάω πιο μακρυά για να δουλεύει καλύτερα στις υψηλές, χαμηλά δεν δουλεύει ιδανικά, και το ανάποδο.
Βασικά το δούλεψα με 4 και μετά από ξεκάθαρη προτροπή κάποιων από Αγγλία (του Sandy309 και ενός άλλου που δούλευε χρόνια σε αγωνιστική ομάδα) προχώρησα στα 8 μπεκ, που είναι διαδεδομένη λύση σε 8V μοτέρ 1600. Και ότι και να κάνω με τον άγραφο, με τα 8 μπεκ δουλεύει καλύτερα και στις μεσαίες-χαμηλές και ειδικά στις υψηλές.
Αν είχα 16V δεν το συζητώ.
Πάντως η αίσθηση "ροπής" εκεί στις 3500-5000 είναι σαφώς καλύτερη με τα 8 μπεκ, τόσο όταν το δούλεψα μόνο με τα μπεκ μακρυά όσο και κοντά.
pan306 - Τρι 22 Ιούν 2010, 12:48:11
Θέμα δημοσίευσης:
turborabbit έγραψε:
Μπράβο παιδιά, πολύ καλά νέα ότι επιτέλους κάποιος άρχησε να ασχολείται με τους MS.
Σχετικά με το MS+saxorallo, αν μιλάμε για τους μονόφισους marelli, η πλακέτα του MS χωράει να μπεί στο εργοστασιακό κουτί του εγκεφάλου.



Οπότε μπορείτε να φτίαξετε 100% plug & play κατάσταση.
Εγώ παλιά (μιλάμε για 2005) έχω φτιάξει για αγωνηστικά σαξόραλλα που τους απαγορεύανε να χαλάσουν την εργοστασιακή πλεξούδα, οπότε ΕΠΡΕΠΕ να είναι plug & play. Δεν ξέρω αν ακόμα ισχύει.

Στα 1600άρια 16βάλβιδα δουλεύει πολύ ωραία και σε σχέση με τον εργοστασιακό IAW.1AP μετά τις 5500 ώς 8500 λές και ανοίγει vtec.
Επίσης, δουλεύει κανονικά και το στροφόμετρο (χωρίς κόλπα με διοδάκια στους πολλαπλασιαστές). Και το check engine λαμπάκι το είχα προγραμματήσει να ανάβει ως shift light.

Γενικώς με τους MS ασχολούμαι από τότε που ξεκίνησαν και πριν ακόμα η πλακέτα των B&G πάρει την τελική της μορφή.

http://img.osudim.org/gal/155/34/ms_working_resize.jpg
http://img.osudim.org/gal/155/34/ms_testbench.jpg

Οπότε αν πρόκειται για non-profit hobbyστικες καταστάσεις, μπορείτε να με σκωτίσετε με συγκεκριμένες τεχνικές ερωτήσεις στο email. Επίσης έχω ένα κάρο components οπότε αν κάποιος κάψει κάτι μπορεί να έχω ανταλλακτικό.

Keep tuning !!!



.
παντως εγωδεν καταλαβα εμενα το διλιτρο εχει τo bosch τον εγεφαλο με τισ τρεισ σιρες με πιν..... τελικα τι κανοθμε κολαμε τι εργοστασιακη μασ φισα βασει τοθ διαγραματος η κνοθμε κενοθργια πλεχουδα???? αν ειμαι κουραστικος σορυ αλλα απο ηλεκτρικα ειμαι εντελος ασχετοσ
turborabbit - Τρι 22 Ιούν 2010, 12:52:09
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:

Ε και το μοτέρ του προηγούμενου αιώνα είναι :-0 (1600 8V από 106 Ραλί)
8μπεκο γιατί αν βγάλω τα μπεκ από την κεφαλή με σκοπό να τα πάω πιο μακρυά για να δουλεύει καλύτερα στις υψηλές, χαμηλά δεν δουλεύει ιδανικά, και το ανάποδο.
Βασικά το δούλεψα με 4 και μετά από ξεκάθαρη προτροπή κάποιων από Αγγλία (του Sandy309 και ενός άλλου που δούλευε χρόνια σε αγωνιστική ομάδα) προχώρησα στα 8 μπεκ, που είναι διαδεδομένη λύση σε 8V μοτέρ 1600. Και ότι και να κάνω με τον άγραφο, με τα 8 μπεκ δουλεύει καλύτερα και στις μεσαίες-χαμηλές και ειδικά στις υψηλές.
Αν είχα 16V δεν το συζητώ.
Πάντως η αίσθηση "ροπής" εκεί στις 3500-5000 είναι σαφώς καλύτερη με τα 8 μπεκ, τόσο όταν το δούλεψα μόνο με τα μπεκ μακρυά όσο και κοντά.

====
Κατάλαβα.
Απλώς επειδή κάπου πριν ανέφερες ότι δεν το στροφάρησες πάνω από 6000...
Αλλά απ'ότι καταλαβαίνω το μοτέρ το έχεις να στροφάρει 8500-9000.
Αυτή τη μέθοδο ξέρω την έχουνε τα πολύστροφα μηχανάκια (moto).
Πάει άλλη μια τετράδα ΜΑΚΡΥΑ από τις βαλβίδες.
Οπότε στις υψηλές στροφές έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη "μειγματοποίηση".
Έτσι μάλιστα, άρα μιλάμε για τερατάκι 8v !!!

Σχετικά με την ροπή που λές εσύ και το φαινόμενο vtec που είπα πριν εγώ.
Πιστεύω ότι το custom μεγάλο dwell και πιο δυνατά coil drivers (ποιά έβαλες;) είναι αυτά που κάνουν την διαφορά
turborabbit - Τρι 22 Ιούν 2010, 12:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
pan306 έγραψε:

παντως εγωδεν καταλαβα εμενα το διλιτρο εχει τo bosch τον εγεφαλο με τισ τρεισ σιρες με πιν..... τελικα τι κανοθμε κολαμε τι εργοστασιακη μασ φισα βασει τοθ διαγραματος η κνοθμε κενοθργια πλεχουδα???? αν ειμαι κουραστικος σορυ αλλα απο ηλεκτρικα ειμαι εντελος ασχετοσ

====
Όχι.
Και ο δίλιτρος του 306 φοράει μονόφυσο μαρέλλη παλαιάς κοπής.
Θα βρείς ένα καμμένο μονόφυσο (από 1400 1600 2000).
Θα του βγάλεις τα άντερα και θα κρατήσεις ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ και ΤΗΝ ΦΙΣΑ (μαύρη με 3 σειρές).
Όχι φύσα τις πλεξούδας, φίσα που είναι μέσα στον εγκέφαλο, την "αρσενική".
pan306 - Τρι 22 Ιούν 2010, 13:12:05
Θέμα δημοσίευσης:
bosch ειναι σιγουρα ο δικοσ μου αλλα νομιζω οτι εχω κανει λαθως παραπανο και ειναι αυτος με τισ δυο ,,,,,,,,,, αν ειναι θα το κοιταξο και θα ποσταρο..... αν το 16ω εχει τρεισ σειρεσ ο μονοφυσος εμενα εχει δυο η το αναποδο...γιατι δεν εκανε σε ενοσ φιλου ποθ εχει 1800 16β 306 και αυτοσ εβαλε απο σαχο 16β......
turborabbit - Τρι 22 Ιούν 2010, 13:19:39
Θέμα δημοσίευσης:
pan306 έγραψε:
bosch ειναι σιγουρα ο δικοσ μου αλλα νομιζω οτι εχω κανει λαθως παραπανο και ειναι αυτος με τισ δυο ,,,,,,,,,, αν ειναι θα το κοιταξο και θα ποσταρο..... αν το 16ω εχει τρεισ σειρεσ ο μονοφυσος εμενα εχει δυο η το αναποδο...γιατι δεν εκανε σε ενοσ φιλου ποθ εχει 1800 16β 306 και αυτοσ εβαλε απο σαχο 16β......

====
Τι να πώ, εγώ όσα 306 2000κεκ 16β (6ταχ) έχω φτιάξει - μονόφυσο Marelli είχαν, παρόμοιμο με τα σαχόραλλα.
Πιθανών να υπήρχε κάποια έκδοση και με Bosch.
Πάντως καλό είναι να ΜΗΝ χαλάσεις την εργοστασιακή πλεξούδα.
Πάλι βρες έναν καμμένο εγκέφαλο και πάρε τις φίσες από εκεί.
pan306 - Τρι 22 Ιούν 2010, 13:29:54
Θέμα δημοσίευσης:
το δικο μοθ ειναι αυτο με τα 136...υελοσ παντον περνοθμε το κουτι και ενονουμε στην πλακετα τησ ms την φισα μας μεχρι εδω καλα καταλαβα?
Pughell - Τρι 22 Ιούν 2010, 13:31:26
Θέμα δημοσίευσης:
Και τα 155αρια ειχαν Bosch αν δεν κανω λαθος...
kpsig - Τρι 22 Ιούν 2010, 13:57:40
Θέμα δημοσίευσης:
8000 το έχω πάει, αλλά τελικά κάπου στις 7600-7700 τα έχει δώσει σχεδόν όλα.
Coil drivers έχω βάλει της Fairchild, σε ξεχωριστή πλακέτα με χοντρές διαδρομές και καλώδια και επιπλέον ψύξη.
Επίσης έχω πολλαπλασιαστή από Punto GT.
reselie - Τρι 22 Ιούν 2010, 14:10:55
Θέμα δημοσίευσης:
παντως διαφορες πληροφοριες (χωρις να ξερω επι του θεματος απολυτως τιποτα) εχει και εδω οπως επισης και προγραματακι για τον προγραματισμο των megasquirt...
www.diyautotune.com
turborabbit - Τρι 22 Ιούν 2010, 14:39:05
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Και τα 155αρια ειχαν Bosch αν δεν κανω λαθος...

====
Magnetti Marelli 1AP.10....
turborabbit - Τρι 22 Ιούν 2010, 14:40:14
Θέμα δημοσίευσης:
pan306 έγραψε:
το δικο μοθ ειναι αυτο με τα 136...υελοσ παντον περνοθμε το κουτι και ενονουμε στην πλακετα τησ ms την φισα μας μεχρι εδω καλα καταλαβα?

====
Σωστός, δεν έχω φτιάξει πεντατάχυτα, αυτά έχουν Bosch mp3, mp5.
turborabbit - Τρι 22 Ιούν 2010, 15:05:45
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
8000 το έχω πάει, αλλά τελικά κάπου στις 7600-7700 τα έχει δώσει σχεδόν όλα.

====
'Ατιμες 8 βαλβίδες Sad


kpsig έγραψε:
Coil drivers έχω βάλει της Fairchild, σε ξεχωριστή πλακέτα με χοντρές διαδρομές και καλώδια και επιπλέον ψύξη.

====
Σωστός.





Παράθεση:
Επίσης έχω πολλαπλασιαστή από Punto GT.

====
Δεν είναι ότι καλύτερο....
kpsig - Τετ 23 Ιούν 2010, 13:13:35
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί ο πολ/της του Punto GT λες ότι δεν είναι ότι καλύτερο; Question

Αλήθεια έχω ένα θέμα με το στροφόμετρο. Δεν δουλεύει γμτ. Τι παίζεται;
turborabbit - Τρι 29 Ιούν 2010, 10:11:23
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
Γιατί ο πολ/της του Punto GT λες ότι δεν είναι ότι καλύτερο; Question

====
Θερμαίνονται και καίγωνται όταν τα δουλεύεις με μεγάλα dwell.
Βέβαια σε σχέση με το μαμα 16V coilpack είναι σαφώς καλύτερα.
Απλώς θέλουν καλή ψύξη/αερισμό.

kpsig έγραψε:
Αλήθεια έχω ένα θέμα με το στροφόμετρο. Δεν δουλεύει γμτ. Τι παίζεται;

====
Πως το έχεις συνδέσει;
Έβαλες ένα απλό NPN driver ή κανένα φετάκι;
fotis-84 - Τετ 30 Ιούν 2010, 15:20:37
Θέμα δημοσίευσης:
to dwell και η διαρκεια σπινθηρα γνωριζει κανεις ποσο ειναι στον μαρελλι του 1300?
turborabbit - Τετ 30 Ιούν 2010, 16:38:34
Θέμα δημοσίευσης:
fotis-84 έγραψε:
to dwell και η διαρκεια σπινθηρα γνωριζει κανεις ποσο ειναι στον μαρελλι του 1300?

====
Δεν ξέρω για 1300άρια, στα 1600άρια 16β (1AP εγκέγαλος) στο ξάπλα πάνω από τις 6000 είναι 3.1msec το dwell



Η διάρκεια του σπινθήρα δεν καθορίζεται άμεσα από τον εγκέφαλο, εξαρτάται από πολλούς παράγωντες, τι την θέλεις.
Pughell - Τετ 30 Ιούν 2010, 17:36:13
Θέμα δημοσίευσης:
Φωτη βαλε τον εκκεντροφορο στα μαμα σημαδια ρε και μην τρως τα σωθικα σου με χαζομαρες...
Καλυτερα -3 αλογα παντου και ροπη σε ολο το φασμα παρα +3 στις 8000 και ολα τα πιθανα προβληματα που θα προκυψουν. Sad
fotis-84 - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:49:30
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Φωτη βαλε τον εκκεντροφορο στα μαμα σημαδια ρε και μην τρως τα σωθικα σου με χαζομαρες...
Καλυτερα -3 αλογα παντου και ροπη σε ολο το φασμα παρα +3 στις 8000 και ολα τα πιθανα προβληματα που θα προκυψουν. Sad


στα μαμα σημαδια εχει αργοπορεια λιγο γιατι εχει κατεβει το καπακι.το γραναζι μοιυ τωρα το εχω ρυθμισει στα μαμα σημαδια και μετα τισ 5500 παει πολυ καλα αλλα το σταματαει ο κοφτης.αν δωσω προπορεια χανει 3 αλογα με λιγη καλυτερη ροπη.περιπου μισο κιλο καλυτερη ροπη.
turborabbit - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:58:23
Θέμα δημοσίευσης:
fotis-84 έγραψε:
τωρα το εχω ρυθμισει στα μαμα σημαδια και μετα τισ 5500 παει πολυ καλα αλλα το σταματαει ο κοφτης.

====
Άστο όπως είναι, βγάλε τον κόφτη και την "χασούρα" χαμηλά την αναπληρώνεις (όσο επιτρέπει το καύσιμο που βάζεις) με αβάνς.
Pughell - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 12:58:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,το μισο κιλο ειναι λιγο ρε; Laughing
Ο κοφτης σε σταματαει γιατι η συμπιεση δεν ειναι αρκετη οποτε οσο περισσοτερο ανεβαζει στροφες,τοσο ανεβαζει και τα psi στους κυλινδρους αλλα δυστυχως ο κοφτης μπαινει πριν αρχισουν οι καμπυλες να κατηφοριζουν.

Δες με ποιον τροπο μπορεις να ανεβασεις τα psi(χρονισμα εννοω),για να σου ριξει τις καμπυλες χαμηλοτερα και μετα σεταρισε αναλογα το προγραμμα. Wink
fotis-84 - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 16:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ε,το μισο κιλο ειναι λιγο ρε; Laughing
Ο κοφτης σε σταματαει γιατι η συμπιεση δεν ειναι αρκετη οποτε οσο περισσοτερο ανεβαζει στροφες,τοσο ανεβαζει και τα psi στους κυλινδρους αλλα δυστυχως ο κοφτης μπαινει πριν αρχισουν οι καμπυλες να κατηφοριζουν.

Δες με ποιον τροπο μπορεις να ανεβασεις τα psi(χρονισμα εννοω),για να σου ριξει τις καμπυλες χαμηλοτερα και μετα σεταρισε αναλογα το προγραμμα. Wink


απο αλλαγη σε αλλαγη στην πρωτη απο 8000 πεφτει περιπου στις 5700 και μετα ολες οι αλλες ειναι 1500 ισως και λιγοτερο στην τεταρτη και πεμπτη.τι να το κανω παρακατω?κοφτη εχει στις 8100.στις 8080 αρχιζει η καμπυλη να κατηφοριζει.
Pughell - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 17:30:57
Θέμα δημοσίευσης:
Μαμα σχεσεις εχεις ρε; Question Question Question
fotis-84 - Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:18:47
Θέμα δημοσίευσης:
oxi,peugeot sport.

Uploaded with ImageShack.us
panos205 - Τετ 15 Σεπ 2010, 22:26:25
Θέμα δημοσίευσης: ms
Παιδιά γεια σας κ από μένα.
Σχετικά με τον megasquirt κ σε οτι αφορά τα 16ν μονόφυσα στο diyautotune ειδα οτι εχει βγει κιτάκι με την μαμά φύσα σε περίπτωση που δεν βρεθεί παλιός -καμμενος εγκέφαλος για δωρητης.

http://www.diyautotune.com/catalog/diypnp-bosch-55pin-unassembled-kit-p-385.html

Αν βέβαια είναι όντως ιδια φύσα κ όχι κάποια που μοιάζει.

Σε πρώτη φάση πιστεύω χρειάζεται καλό διάβασμα να ξεκαθαριστεί τι ακριβώς χρειάζεται το αμάξι (MS2 η MS3, PCB V3 η V3.57 και ποιές οι διαφορές τους), με ποιό τρόπο λειτουργεί το μοτέρ μας σε θέματα ανάφλεξης - ψεκασμού (wasted spark ign. , inj. banks, trigger wheel κλπ) και ποιά είναι τα μελλοντικά σχέδια και upgrades (μεγάλοmap για turbo, boost control, extra injectors, coil on plug ignition κλπ.)

Σε ότι αφορά τα μονόφυσα σαξόραλλα εχω καταλάβει τα εξής:
Trigger για την ανάφλεξη υπάρχει ήδη (60-2) και υποστηρίζεται
Αισθητήρας λ υπάρχει και υποστηρίζεται (αν και ενας wideband είναι πολύ καλή επένδυση)
Ο υπάρχων map υποστηρίζεται(κατ εκτίμηση το λέω αυτό-not 100% sure) και αν θέλουμε τουρμποκατάσταση στο μέλλον δίνουν και extra εξωτερικό map για πολύ πίεση.
O μαμα αισθητήρας πεταλούδας (ΤΡS) δίνει έξοδο 0-5 V οπότε κ αυτός κάνει.(Αν και κάποιος που ήθελε να βάλει DTA είπε οτι θα τον άλλαζε γιατι ο μαμα είναι τύπου on-off, πράγμα που πιστεύω δεν ισχύει).
Οι λοιποί αισθητήρες (θερμοκρασία ψυκτικού κλπ) υποστηρίζονται και αυτοί με το ανάλογο καλιμπράρισμα στον εγκεφαλο για να ξέρει τι βλέπει.
Επίσης δεν είναι δύσκολο να τοποθετήσουμε και ενα ΙΑΤ sensor (θερμοκρασία εισερχόμενου αερα) για ακόμα καλήτερη παραμετροποίηση και διόρθωση του προγράματος.

Σε ότι αφορά τις εξόδους του εγκεφάλου εχω καταλάβει οτι το εν λόγω αμάξι δουλέυει με wasted spark διάταξη στην ανάφλεξη που σημαίνει οτι το μακρυνάρι πάνω απ τα μπουζί έχει 2 πηνία μέσα που το καθένα εχει 2 εξόδους και κάνει ταυτόχρονη ανάφλεξη σε 2 κυλίνδρους (ο ένας σκάει και ο άλλος πάει ο σπινθήρας χαμένος). Εδώ επίσης χρειάζεται διάβασμα για να βγεί ακρη με την συνδεσμολογία, την οδήγηση του ρεύματος (καλά - αναίσθητα τρανζίστορ ενίσχυσης) και προσοχή στο Dwell να μην καιμε πηνία καθε τρεις και λίγο.
Στον τομέα του ψεκασμού ο μαμά εγκέφαλος νομίζω έχει 2 κανάλια ψεκασμού που το καθένα ελέγχει ενα ζευγάρι μπεκ. Λεπτομέριες για το πως ψεκάζει πρέπει να ρίξω λίγο διάβασμα ακόμα για να το ξεκαθαρίσω.Εχω μια εντύπωση οτι ψεκάζουν ταυτόχρονα μια φορά σε κάθε περιστροφή αλλά μπορεί να κάνω και λάθος - θα επανέλθω σ αυτό.

Α ξέχασα οτι πρέπει να βγεί ακρη και με το βηματικό του ρελαντί αλλα πιστεύω δεν ειναι και τόσο θέμα γιατι υπάρχει η ρουτίνα στον εγκέφαλο και μενει η σωστή ρύθμιση.

Για κάποιον που έχει ασχοληθεί σοβαρά και γνωρίζει π.χ. turborabbit, είναι ένας πολύ αποτελεσματικός και συγκριτικά απίστευτα φθηνός άγραφος και μάλιστα στο συγκεκριμένο αμάξι πλήρως εναλλάξιμος με τον εργοστασιακό.

Σε οτι αφορά την ρύθμιση είναι άλλο εκτενές θέμα που δεν είναι ακόμα του παρόντος. Πιστεύω αν κάποιος φτάσει στο σημείο να τον συναρμολογήσει - εγκαταστήσει , και διαβάσει αρκετά στα διάφορα φορουμς για αυτό τον εγκέφαλο θα μπορείσει με λίγο επιμονή και προσοχή να μιζάρει και να κρατήσει ρελαντί. Από εκει και πέρα αναλυτή λ και ακουστικά για πειράκια και βενζίνα full! Αλλά ακόμα κ να μην ειναι ετσι δεν πιστεύω οτι δεν θα βρεθεί ανθρωπος να ρυθμίσει...Υπαρχουν αρκετά αγωνιστικά που δουλέυουν μ αυτόν και αυτοκίνητα βόλτας επίσης. Κάποιοι λοιπόν τα εχουν ρυθμίσει.

Η βασική μου απορία έχει να κάνει με το τελωνείο στην Ελλάδα την στιγμή που ερχεται δεμα με περιεχόμενο αξίας ας πούμε 400-500$ και τι επιβάρυνση υπάρχει εκεί.Παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει ας πει.

Επίσης απο ψάξιμο στο νετ βρηκα αυτό
http://www.predatorecu.co.uk

Φαίνεται ενδιαφέρον σαν έτοιμο προιον με καλή τεχνική υποστήριξη απ οτι φαίνεται.
Εχω μια υποψία (ανεπιβεβαίωτη) οτι προκειται ουσιαστικά για assembled MS με ψυρισμένη πλακέτα χωρίς καλώδια χύμα και τέτοια...Ρυθμίζεταικ αυτό με το Megatune.

Ψήνομαι πολύ για ενα project κατασκευής - τοποθέτησης και ρύθμισης ενός MS στο ραλλάκι μου αλλά προς το παρόν κολλάω στο τελωνείο. Κ το λέω διότι ανξεπεράσουμε τα 700-800 αντε 900 ευρω συνολικά, ίσως να αξίζει υπομονή και ψάξιμο για κανένα μεταχείρω επώνυμο αγραφο.

Στο κόστος αυτό συμπεριλαμβάνω και ενα Wideband (αλήθεια έχει τσεκάρει κανείς τους zeitronix?) που ούτως ή άλλως είναι πολύτιμο εξάρτημα για tuning και monitoring γενικότερα.

Αυτά για την ώρα....
Ρε σεις πείτε καμια ιδεα γνωμη διόρθωση πανω στο θέμα, μιας κ το βρίσκω ποοολυ ενδιαφέρον και γιατί όχι μπορεί να προκύψει ενα αποτέλεσμα και καλο και οικονομικό, που θα αποκτήσουμε και πολύτιμη εμπειρία!

Kpsig υπάρχει κάπου στο νετ η πρόοδος της δουλειάς σου με το 205? Πολύ ωραία και μερακλίδικη δουλειά πιστεύω εχεις κάνει. Ριξε κανα σύνδεσμο γτ αν σε βάλω να γράφεις νομίζω θα εχεις πολλά να πεις κ το πληκτρολόγιο θα βογγήξει!
greenpug106 - Πεμ 16 Σεπ 2010, 06:45:20
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν πάρεις κάτι από Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν δασμοί?
xrisa-xs - Πεμ 16 Σεπ 2010, 14:11:27
Θέμα δημοσίευσης:
greenpug106 έγραψε:
Όταν πάρεις κάτι από Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν δασμοί?


όχι από ΕΕ δεν υπάρχουν τελωνεία και δασμοί, είναι free.
kpsig - Πεμ 16 Σεπ 2010, 23:19:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: ms
panos 205

Καλά τα λες αλλά η πράξη......
Δεν χρειάζεται να τον πάρεις από έξω, πουλάνε και στην Αγγλία.
Αυτές τις ημέρες θα αλλάξω το χρόνισμα του εκκεντροφόρου και θα αλλάξω το πρόγραμμα.
Πάντως όπως είναι πραγματικά είναι πολύ δυνατό έως τις 6000.
Αν είσαι κάπου κοντά στο Γέρακα να στο δείξω από κοντά
greenpug106 - Παρ 17 Σεπ 2010, 06:17:57
Θέμα δημοσίευσης:
xrisa-xs έγραψε:
greenpug106 έγραψε:
Όταν πάρεις κάτι από Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν δασμοί?


όχι από ΕΕ δεν υπάρχουν τελωνεία και δασμοί, είναι free.


Αυτό είχα υπόψη και εγώ, το λέω για το φίλο που ανησυχεί για το τελωνείο.
panos205 - Παρ 17 Σεπ 2010, 10:57:36
Θέμα δημοσίευσης: ms
kpsig μενω Κορινθο αλλα ποτέ δεν ξερεισ καπου μπορει να συναντηθούμε.
Στην πραξη ειναι η μαγεια. Εσυ αντιμετώπισες πολλα προβλήματα? Τα ξεπέρασες παντως απ οτι φαινεται.Καλo development σου ευχομαι κ με το καλό 9ρες!
Απο Αγγλία δεν εχει τελωνείο όμως είδα οτι τα τσιμπάνε αρκετά εκτός αν δεν εχω εντοπίσει τον κατάλληλο suplier. Αν εχετε καμμια ιστοσελιδα πειτε.
greenpug106 - Παρ 17 Σεπ 2010, 12:45:29
Θέμα δημοσίευσης:
Megasquirt forum

http://www.msefi.com/index.php

http://www.glensgarage.com/catalog/megasquirt-i-ecu-kit-v22-p-29.html

http://www.symtechlabs.com/catalog/megasquirt-ems-ecu-p-32.html

http://www.diyautotune.com/catalog/megasquirt-stimulator-v22-unassembled-kit-p-30.html

http://www.megamanual.com/index.html

Δεν έχω καμιά εμπειρία με αυτές!
bokis - Σαβ 04 Δεκ 2010, 21:36:49
Θέμα δημοσίευσης:
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να τοποθετήσω άγραφο εγκέφαλο στο αγωνιστικό μου (106 1300) και θέλω να ξέρω αν κάποιος από όσους τον χρησιμοποιούν έχουν κάποιο πρόβλημα με τους συγκεκριμένους εγκεφάλους. Με κάποιον αγωνιζόμενο που μίλησα μου είπε ότι του είχε κάψει αρκετές φορές μερικά διοδάκια.

Σε περίπτωση που αγοράσω τον εν λόγω θα μπορέσει κάποιος να με βηθήσει με την πλεξούδα του?

Γνωρίζει κάποιος από το forum να προγραμματίσει ένα τέτοιο εγκέφαλο?
kpsig - Κυρ 05 Δεκ 2010, 00:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
bokis έγραψε:
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να τοποθετήσω άγραφο εγκέφαλο στο αγωνιστικό μου (106 1300) και θέλω να ξέρω αν κάποιος από όσους τον χρησιμοποιούν έχουν κάποιο πρόβλημα με τους συγκεκριμένους εγκεφάλους. Με κάποιον αγωνιζόμενο που μίλησα μου είπε ότι του είχε κάψει αρκετές φορές μερικά διοδάκια.

Σε περίπτωση που αγοράσω τον εν λόγω θα μπορέσει κάποιος να με βηθήσει με την πλεξούδα του?

Γνωρίζει κάποιος από το forum να προγραμματίσει ένα τέτοιο εγκέφαλο?

Ξέρω και εγώ. Τι διοδάκια σου είπαν ότι έχει κάψει; Τι έκδοση Megasquirt είχαν;
bokis - Δευ 06 Δεκ 2010, 09:56:40
Θέμα δημοσίευσης:
Την έκδοση από τον άγραφο δεν την θυμάμε αλλά ξέρω ότι έκαιγε τα διοδάκια όταν ο κινητήρας ξεπέρναγε τις 7500 στροφές. Ο άγραφος έχει κλείσει δυο χρόνια ζωής και το μεγάλο του πρόβλημα ήταν αυτό και τίποτα άλλο. Σε συζήτηση που είχα με το μηχανικό μου για το συγκεκριμένο θέμα μου είπε χαρακτηριστίκα ότι την πρώτη φορά που έκαψε τα διοδάκια άλλαξαν τόσα μπουζί σε μία ώρα, όσα θά άλλαζε σε ένα μήνα στο συνεργείο Laughing .
kpsig - Δευ 06 Δεκ 2010, 10:23:33
Θέμα δημοσίευσης:
bokis έγραψε:
Την έκδοση από τον άγραφο δεν την θυμάμε αλλά ξέρω ότι έκαιγε τα διοδάκια όταν ο κινητήρας ξεπέρναγε τις 7500 στροφές. Ο άγραφος έχει κλείσει δυο χρόνια ζωής και το μεγάλο του πρόβλημα ήταν αυτό και τίποτα άλλο. Σε συζήτηση που είχα με το μηχανικό μου για το συγκεκριμένο θέμα μου είπε χαρακτηριστίκα ότι την πρώτη φορά που έκαψε τα διοδάκια άλλαξαν τόσα μπουζί σε μία ώρα, όσα θά άλλαζε σε ένα μήνα στο συνεργείο Laughing .


A) έχει την παλαιά έκδοση, την πρώτη
Β) δεν έχει ρυθμίσει σωστά dwell και spark duration
Γ) Σε εμένα και του Φώτη δεν έχει πρόβλημα, και περνάμε που και που τις 7500.
z@ck! - Δευ 06 Δεκ 2010, 11:04:09
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:

....
Γ) Σε εμένα και του Φώτη δεν έχει πρόβλημα, και περνάμε που και που τις 7500.



Που και που...??? Mr. Green
z@ck! - Πεμ 09 Δεκ 2010, 11:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
να κανω και εγω μια ερωτηση στους γνωστες του αντικιμενου...

η μητερα μου θα παπει αμερικη τον αλλο μηνα και λεω να παρω εναν MSII kitακι ....

Η πλακετα αν ειναι θα στεγαστει σε κελυφος απο 8Ρ16 για να μπει με την μαμα καλωδιωση ......και αναρωτιεμαι....
Μηπως και θα ηταν καλο να παρω και κατι αλλο που θα βελτιωνε την λειτουργεια του η την αποδοση του κινητηρα μου?.....
δεν λεω για οθονες και τετοια.... αλλα για αναφλεξη, χρονισμο.. κ.τ.λ.

Για πληροφοριση θα παρω στανταρ αυτο

τι αλλο να εφερνα μαζι?

Επισης ποια η διαφορα του ενος με του αλλου?

μονο το κουτι λειπει ?
Pughell - Πεμ 09 Δεκ 2010, 12:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι να μην παρεις ενα ετοιμο μονταρισμενο ρε;
Κατι να μην σου βγει στην συναρμολογηση,αχρηστο θα παει... Confused
z@ck! - Πεμ 09 Δεκ 2010, 12:21:02
Θέμα δημοσίευσης:
Whistling Whistling
εγω= ηλεκτρονικος....
ο Σωτηρης = ηλεκτρονικος....
το εχουμε το θεμα........ Wink

+

(που ειναι και το κυριοτερο)....
http://www.diyautotune.com/catalog/megasquirt-complete-c-25.html

400 δολαρια απο 250..........
για 1 μερα (ουτε) δουλεια....


Η αληθεια ειναι οτι αν ημουν καποιος που δεν το'χει..... 100 φορες ετοιμο.... αλλα τετοια κυκλωματα σχεδιαζα πριν 10 χρονια.... και φυσικα τα μονταρα κιολας..... Cool
οποτε κριμα δεν ειναι?.....
Pughell - Πεμ 09 Δεκ 2010, 12:26:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μωρε και εγω ηλεκτρονικος τελειωσα αλλα επειδη οι συγκεκριμενες πλακετες ειναι πολυ ευαισθητες,εγω τουλαχιστον εχω μια σχετικη φοβια. Confused
Δεν ειναι σαν τις πλακετες τηλεορασεων ή σαν τα raster που παιζαμε στο λυκειο.
z@ck! - Πεμ 09 Δεκ 2010, 13:06:45
Θέμα δημοσίευσης:
εφτιαχνα πλακετες 4-8 layer με pic possessors ......
Whistling

το θεμα ολο θα μονταριστει με σταθμο συγκολλησης πληρη ρυθμιζομενο και με χερι και εμπειρια δυο ανθρωπων, εγω και Σωτος, που ειδικα ο δευτερος ασκει αυτο το επαγγελμα.....
Αν και δεν εχω ασχοληθει επαγγελματικα με το θεμα εδω και 1-2 χρονακια , ευτυχως το εχω εμφυτο .

δεν πιστευω πως θα εχουμε καποιο τετοιο προβλημα.... μετα, στο μαπινγκ θα ψαχνομαστε.... Confused
kpsig - Πεμ 09 Δεκ 2010, 15:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
να κανω και εγω μια ερωτηση στους γνωστες του αντικιμενου...

η μητερα μου θα παπει αμερικη τον αλλο μηνα και λεω να παρω εναν MSII kitακι ....

Η πλακετα αν ειναι θα στεγαστει σε κελυφος απο 8Ρ16 για να μπει με την μαμα καλωδιωση ......και αναρωτιεμαι....
Μηπως και θα ηταν καλο να παρω και κατι αλλο που θα βελτιωνε την λειτουργεια του η την αποδοση του κινητηρα μου?.....
δεν λεω για οθονες και τετοια.... αλλα για αναφλεξη, χρονισμο.. κ.τ.λ.

Για πληροφοριση θα παρω στανταρ αυτο

τι αλλο να εφερνα μαζι?

Επισης ποια η διαφορα του ενος με του αλλου?

μονο το κουτι λειπει ?

Θα πρέπει να τους πεις τι διάταξη πολλαπλασιαστών θα χρησιμοποιείς και πόσους κυλίνδρους θα έχει η εφαρμογή σου.
kpsig - Πεμ 09 Δεκ 2010, 15:08:59
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
εφτιαχνα πλακετες 4-8 layer με pic possessors ......
Whistling

το θεμα ολο θα μονταριστει με σταθμο συγκολλησης πληρη ρυθμιζομενο και με χερι και εμπειρια δυο ανθρωπων, εγω και Σωτος, που ειδικα ο δευτερος ασκει αυτο το επαγγελμα.....
Αν και δεν εχω ασχοληθει επαγγελματικα με το θεμα εδω και 1-2 χρονακια , ευτυχως το εχω εμφυτο .

δεν πιστευω πως θα εχουμε καποιο τετοιο προβλημα.... μετα, στο μαπινγκ θα ψαχνομαστε.... Confused


Εγώ που τα έκανα ΟΛΑ μόνος μου;;; ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Smile))
Συν του ότι έχω κάνει μετατροπή στο κύκλωμα εξόδου Wink
z@ck! - Πεμ 09 Δεκ 2010, 15:33:36
Θέμα δημοσίευσης:
λεγε τωρα..... γιατι οχι μονος σου?
ειχε προβληματα? και τι προβληματα?


Θελω να ξερω γιατι αν ειναι θα κοιταξω να παρω απο ebay κατι σε δολαρια να μου ερθει και παλι φθηνα.....
Wink
kpsig - Παρ 10 Δεκ 2010, 00:23:14
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
λεγε τωρα..... γιατι οχι μονος σου?
ειχε προβληματα? και τι προβληματα?


Θελω να ξερω γιατι αν ειναι θα κοιταξω να παρω απο ebay κατι σε δολαρια να μου ερθει και παλι φθηνα.....
Wink


Κοίτα να δεις. Είχα σκουριάσει στη συναρμολόγηση/κόλληση και αποφάσισα για να γλιτώσω λεφτά και να ξεσκουριάσω, να τον πάρω σε κιτ. ΟΤΑΝ τον είχα πάρει (4 χρόνια πριν) οι οδηγίες ήταν μέτριες για τον ολοκαίνουριο τότε MS1 v2. Το χρόνο που έφαγα θα προτιμούσαν να μου είχε περισσέψει για να μάθω γρηγορότερα τα κόλπα του software... Ε μετά έκανα και την αλλαγή στο κύκλωμα εξόδου για την ανάφλεξη και το γλυκό έδεσε...
Οι τελευταίες εκδοσεις είναι πολύ καλύτερα τεκμηριωμένες πάντως και ίσως τελικά να επέλεγα το κιτ και όχι το έτοιμο.
Πάντως είναι μεγάλη απόλαυση αν το κατέχεις το άθλημα και το τελικό αποτέλεσμα εξαιρετικό.
kpsig - Σαβ 23 Μάϊ 2015, 09:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα, έχει κανείς MEgasquirt σε 1.6 16V ;
Jimi - Παρ 14 Αύγ 2015, 09:07:03
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω στη κατοχή μου έναν MS II v3 και σύντομα θα τον προσαρμόσω στο 106 1.6 8v και ελπίζω σε συνδιασμό με έναν cat645/646 να έχω καλά αποτελέσματα. Τον έιχα αγοράσει για ένα άλλο προτζεκτ, αλλά άλλαξαν τα σχέδια και μου έμεινε, αγορασμένος απ την diy autotune και τον συναρμολόγησε ένας φίλος μου με μεγάλη εμπειρία ηλεκτρονικού

ελπίζω σύντομα να βρω το χρόνο να τον δουλέψω
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr