Jean έγραψε: |
http://www.diyautotune.com/catalog/megasquirti-programmable-efi-system-pcb22-kit-black-case-p-128.html
Το έχει δοκιμάσει κανένας? |
Jean έγραψε: |
Για τι αγωνιστικό μιλάμε? |
Jean έγραψε: |
Χμμμμ Ζαχαρία αυτό είδα και εγώ οτι έξω παίζει πολύ.Και ψήνομαι να σ πω την αλήθεια μιας και με 140€ είναι έξω από την πόρτα μου... |
fotis-84 έγραψε: | ||
αν θα παρεις megasquirt θα παρεις τον MS-2.εχει καλυτερους πινακες καυσιμου και αναφλεξης.και θα κοιταξεις να ειναι συναρμολογιμενος .τα 140 ευρω που λες πρεπει να ειναι για ms1 και αποσυναρμολογημενο.εκτος αν εισαι εξοικοιωμενος με κολλησεις κτλ.κανα 400αρι βγαινει περιπου. |
kpsig έγραψε: |
Εγώ που είμαι εξοικειωμένος με κολλήσεις προτείνω αγορά ΕΤΟΙΜΟΥ. Εγώ τον συναρμολόγησα μόνος μου, έχω κάνει και μετατροπές και είναι ΟΚ. |
z@ck! έγραψε: | ||
Κωστα για πιους λογους το λες αυτο? και οταν λες μετατροπες..??? τι ακριβως χρειαστηκε να αλλαξεις? |
z@ck! έγραψε: |
Επειδη ειμαι πεπειραμενος ηλεκτρονικος και η αληθεια ειναι οτι το σκευτομουν για καποιο τετοιο κιτ (αν και θα παω σε κατι ετοιμο και επωνυμο).... γιατι λετε να αγοραστει ετοιμο?
Για να εχεις το κεφαλη σου ησυχο η για καποιο αλλο λογο? Υπαρχει μια μεγαλη διαφορα στο κοστος και οπως και να το κανουμε παιζει ρολο.... Επισης γνωριζει κανεις αν οι e-Tuners η καποιος αλλος αναλαμβανει Fine-Tuning η προγραμματισμο των εν λογω εγκεφαλων ? |
pan306 έγραψε: |
παντος ακοθγετε πολι ενδιαφερον.....γιατι πιστευω οτι αν βρεθει προγραματιστης θα αξιζει.....κανενασ που εχει περισοτερι ιδεα απο μενα θα μπορεσο να δουλεψει με το τετραπεταλουδο στο 306 μου? |
kpsig έγραψε: |
Που ήσουν τόσο καιρό!!
Σήμερα έκανα μια καλή βόλτα με τα 8 μπεκ και αρκετά συντηρητικές ρυθμίσεις στο αβανς σε μεγάλα φορτία και μεσαίες υψηλές στροφές. Βασικά με έχει εντυπωσιάσει η ροπή. Είναι απίστευτο το ότι μπορώ να ξεκινάω με 2α και αμέσως να βάλω τρίτη... Και πάλι δεν πέρασα τις 6000 στροφές (τα επιπλέον 4 μπεκ μπαίνουν στις 4100). Είναι απίστευτο το ότι το αμάξι που τόση προσωπική (και μόνο) δουλειά έχω ρίξει δουλεύει τόσο καλά (προς το παρόν) ειδικά μετά τη φωτιά που πήρε. Θα το τελειώσω από 1η Ιουλίου και μετά που επιστρέφω. Ο Φώτης ξέρει καλά την όρεξη να βοηθήσω και εγώ όπως μπορώ. |
turborabbit έγραψε: | ||
==== Γιατί 8μπεκο; Γιατί αυτές οι λύσεις του προηγούμενου αιώνα; Ολόκληρο ΑΓΡΑΦΟ έχεις! |
turborabbit έγραψε: |
Μπράβο παιδιά, πολύ καλά νέα ότι επιτέλους κάποιος άρχησε να ασχολείται με τους MS.
Σχετικά με το MS+saxorallo, αν μιλάμε για τους μονόφισους marelli, η πλακέτα του MS χωράει να μπεί στο εργοστασιακό κουτί του εγκεφάλου. ![]() Οπότε μπορείτε να φτίαξετε 100% plug & play κατάσταση. Εγώ παλιά (μιλάμε για 2005) έχω φτιάξει για αγωνηστικά σαξόραλλα που τους απαγορεύανε να χαλάσουν την εργοστασιακή πλεξούδα, οπότε ΕΠΡΕΠΕ να είναι plug & play. Δεν ξέρω αν ακόμα ισχύει. Στα 1600άρια 16βάλβιδα δουλεύει πολύ ωραία και σε σχέση με τον εργοστασιακό IAW.1AP μετά τις 5500 ώς 8500 λές και ανοίγει vtec. Επίσης, δουλεύει κανονικά και το στροφόμετρο (χωρίς κόλπα με διοδάκια στους πολλαπλασιαστές). Και το check engine λαμπάκι το είχα προγραμματήσει να ανάβει ως shift light. Γενικώς με τους MS ασχολούμαι από τότε που ξεκίνησαν και πριν ακόμα η πλακέτα των B&G πάρει την τελική της μορφή. http://img.osudim.org/gal/155/34/ms_working_resize.jpg http://img.osudim.org/gal/155/34/ms_testbench.jpg Οπότε αν πρόκειται για non-profit hobbyστικες καταστάσεις, μπορείτε να με σκωτίσετε με συγκεκριμένες τεχνικές ερωτήσεις στο email. Επίσης έχω ένα κάρο components οπότε αν κάποιος κάψει κάτι μπορεί να έχω ανταλλακτικό. Keep tuning !!! |
kpsig έγραψε: |
Ε και το μοτέρ του προηγούμενου αιώνα είναι :-0 (1600 8V από 106 Ραλί) 8μπεκο γιατί αν βγάλω τα μπεκ από την κεφαλή με σκοπό να τα πάω πιο μακρυά για να δουλεύει καλύτερα στις υψηλές, χαμηλά δεν δουλεύει ιδανικά, και το ανάποδο. Βασικά το δούλεψα με 4 και μετά από ξεκάθαρη προτροπή κάποιων από Αγγλία (του Sandy309 και ενός άλλου που δούλευε χρόνια σε αγωνιστική ομάδα) προχώρησα στα 8 μπεκ, που είναι διαδεδομένη λύση σε 8V μοτέρ 1600. Και ότι και να κάνω με τον άγραφο, με τα 8 μπεκ δουλεύει καλύτερα και στις μεσαίες-χαμηλές και ειδικά στις υψηλές. Αν είχα 16V δεν το συζητώ. Πάντως η αίσθηση "ροπής" εκεί στις 3500-5000 είναι σαφώς καλύτερη με τα 8 μπεκ, τόσο όταν το δούλεψα μόνο με τα μπεκ μακρυά όσο και κοντά. |
pan306 έγραψε: |
παντως εγωδεν καταλαβα εμενα το διλιτρο εχει τo bosch τον εγεφαλο με τισ τρεισ σιρες με πιν..... τελικα τι κανοθμε κολαμε τι εργοστασιακη μασ φισα βασει τοθ διαγραματος η κνοθμε κενοθργια πλεχουδα???? αν ειμαι κουραστικος σορυ αλλα απο ηλεκτρικα ειμαι εντελος ασχετοσ |
pan306 έγραψε: |
bosch ειναι σιγουρα ο δικοσ μου αλλα νομιζω οτι εχω κανει λαθως παραπανο και ειναι αυτος με τισ δυο ,,,,,,,,,, αν ειναι θα το κοιταξο και θα ποσταρο..... αν το 16ω εχει τρεισ σειρεσ ο μονοφυσος εμενα εχει δυο η το αναποδο...γιατι δεν εκανε σε ενοσ φιλου ποθ εχει 1800 16β 306 και αυτοσ εβαλε απο σαχο 16β...... |
Pughell έγραψε: |
Και τα 155αρια ειχαν Bosch αν δεν κανω λαθος... |
pan306 έγραψε: |
το δικο μοθ ειναι αυτο με τα 136...υελοσ παντον περνοθμε το κουτι και ενονουμε στην πλακετα τησ ms την φισα μας μεχρι εδω καλα καταλαβα? |
kpsig έγραψε: |
8000 το έχω πάει, αλλά τελικά κάπου στις 7600-7700 τα έχει δώσει σχεδόν όλα. |
kpsig έγραψε: |
Coil drivers έχω βάλει της Fairchild, σε ξεχωριστή πλακέτα με χοντρές διαδρομές και καλώδια και επιπλέον ψύξη. |
Παράθεση: |
Επίσης έχω πολλαπλασιαστή από Punto GT. |
kpsig έγραψε: |
Γιατί ο πολ/της του Punto GT λες ότι δεν είναι ότι καλύτερο; ![]() |
kpsig έγραψε: |
Αλήθεια έχω ένα θέμα με το στροφόμετρο. Δεν δουλεύει γμτ. Τι παίζεται; |
fotis-84 έγραψε: |
to dwell και η διαρκεια σπινθηρα γνωριζει κανεις ποσο ειναι στον μαρελλι του 1300? |
Pughell έγραψε: |
Φωτη βαλε τον εκκεντροφορο στα μαμα σημαδια ρε και μην τρως τα σωθικα σου με χαζομαρες...
Καλυτερα -3 αλογα παντου και ροπη σε ολο το φασμα παρα +3 στις 8000 και ολα τα πιθανα προβληματα που θα προκυψουν. ![]() |
fotis-84 έγραψε: |
τωρα το εχω ρυθμισει στα μαμα σημαδια και μετα τισ 5500 παει πολυ καλα αλλα το σταματαει ο κοφτης. |
Pughell έγραψε: |
Ε,το μισο κιλο ειναι λιγο ρε; ![]() Ο κοφτης σε σταματαει γιατι η συμπιεση δεν ειναι αρκετη οποτε οσο περισσοτερο ανεβαζει στροφες,τοσο ανεβαζει και τα psi στους κυλινδρους αλλα δυστυχως ο κοφτης μπαινει πριν αρχισουν οι καμπυλες να κατηφοριζουν. Δες με ποιον τροπο μπορεις να ανεβασεις τα psi(χρονισμα εννοω),για να σου ριξει τις καμπυλες χαμηλοτερα και μετα σεταρισε αναλογα το προγραμμα. ![]() |
greenpug106 έγραψε: |
Όταν πάρεις κάτι από Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν δασμοί? |
xrisa-xs έγραψε: | ||
όχι από ΕΕ δεν υπάρχουν τελωνεία και δασμοί, είναι free. |
bokis έγραψε: |
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να τοποθετήσω άγραφο εγκέφαλο στο αγωνιστικό μου (106 1300) και θέλω να ξέρω αν κάποιος από όσους τον χρησιμοποιούν έχουν κάποιο πρόβλημα με τους συγκεκριμένους εγκεφάλους. Με κάποιον αγωνιζόμενο που μίλησα μου είπε ότι του είχε κάψει αρκετές φορές μερικά διοδάκια.
Σε περίπτωση που αγοράσω τον εν λόγω θα μπορέσει κάποιος να με βηθήσει με την πλεξούδα του? Γνωρίζει κάποιος από το forum να προγραμματίσει ένα τέτοιο εγκέφαλο? |
bokis έγραψε: |
Την έκδοση από τον άγραφο δεν την θυμάμε αλλά ξέρω ότι έκαιγε τα διοδάκια όταν ο κινητήρας ξεπέρναγε τις 7500 στροφές. Ο άγραφος έχει κλείσει δυο χρόνια ζωής και το μεγάλο του πρόβλημα ήταν αυτό και τίποτα άλλο. Σε συζήτηση που είχα με το μηχανικό μου για το συγκεκριμένο θέμα μου είπε χαρακτηριστίκα ότι την πρώτη φορά που έκαψε τα διοδάκια άλλαξαν τόσα μπουζί σε μία ώρα, όσα θά άλλαζε σε ένα μήνα στο συνεργείο ![]() |
kpsig έγραψε: |
.... Γ) Σε εμένα και του Φώτη δεν έχει πρόβλημα, και περνάμε που και που τις 7500. |
z@ck! έγραψε: |
να κανω και εγω μια ερωτηση στους γνωστες του αντικιμενου...
η μητερα μου θα παπει αμερικη τον αλλο μηνα και λεω να παρω εναν MSII kitακι .... Η πλακετα αν ειναι θα στεγαστει σε κελυφος απο 8Ρ16 για να μπει με την μαμα καλωδιωση ......και αναρωτιεμαι.... Μηπως και θα ηταν καλο να παρω και κατι αλλο που θα βελτιωνε την λειτουργεια του η την αποδοση του κινητηρα μου?..... δεν λεω για οθονες και τετοια.... αλλα για αναφλεξη, χρονισμο.. κ.τ.λ. Για πληροφοριση θα παρω στανταρ αυτο τι αλλο να εφερνα μαζι? Επισης ποια η διαφορα του ενος με του αλλου? μονο το κουτι λειπει ? |
z@ck! έγραψε: |
εφτιαχνα πλακετες 4-8 layer με pic possessors ......
![]() το θεμα ολο θα μονταριστει με σταθμο συγκολλησης πληρη ρυθμιζομενο και με χερι και εμπειρια δυο ανθρωπων, εγω και Σωτος, που ειδικα ο δευτερος ασκει αυτο το επαγγελμα..... Αν και δεν εχω ασχοληθει επαγγελματικα με το θεμα εδω και 1-2 χρονακια , ευτυχως το εχω εμφυτο . δεν πιστευω πως θα εχουμε καποιο τετοιο προβλημα.... μετα, στο μαπινγκ θα ψαχνομαστε.... ![]() |
z@ck! έγραψε: |
λεγε τωρα..... γιατι οχι μονος σου?
ειχε προβληματα? και τι προβληματα? Θελω να ξερω γιατι αν ειναι θα κοιταξω να παρω απο ebay κατι σε δολαρια να μου ερθει και παλι φθηνα..... ![]() |